www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:46:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1489 1490 1491 1492 1493 [1494] 1495 1496 1497 1498 1499 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801530 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20891 Dátum: 2007 November 06, 15:14:21 »

Figyi, te félreérted a helyzetet! Én kurvára, nagyívben lesz@rom, hogy ki mit csinál, felőlem 6 hengerfejcsavart is kivehetsz, az én autóm jó, pöccre indul és rendben van.
Ha ide beírsz, akkor gondoltam azért teszed, hogy esetleg valamit hozzáfűzhessünk, amiből tanulhatsz. Vagyunk itt többen, akik nem az első motorunkat tesszük össze és bizony szívtunk mi is eleget, ahogy te is fogsz, pláne, ha nem akarsz más kárán tanulni.
Én innen kezdve nem reagálok semmit, az élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.  Wink
Látod, hogy megfogadtam pár tanácsod, de nem lehet most teljes motorfelújjítást csinálni.
Sem fél millám, sem hónapjaim nincsennek, hogy összeáljon egy olyan motor, amire az okosok is rábólintanak!
Az autósboltban direkt erre adták a ragasztót, majd kiderül. Az biztos, hogy alaposan betartottam a használati utasítást
(brigéciollal alaposan letisztítottam, zsírtalanítottam, majd vizes fültitsztító pálcikával és rongyal is alaposan kitörölgettem, majd hajszárítóval kiszárítottam és hagytam még vagy egy órát úgy, aztán persze kályha 15 fok felett ment végig egész este, mert ez is kellett, bekentem a menetet és a csavart is, majd kézzel betekertem, belül kicsit lehúztam újjal-persze kesztűben, mert cefett káros cucc, kívül pedig hagytam egy kicsit rajta, hogy jobban fogjon, persze úgy hogy ahol a henger feltámszkodik ott tiszta maradt a felület. Én megtettem mindent ami tőlem telt. Ne várjátok el, hogy bontsam jobban szét, fúrassam fel a menetet stb... ehhez szétkell szedni a blokkot, mert valahogy az alu forgács nem egészséges a blokkon belül... kösz nem játszom meg ezt a kört...)
Sajnálom, hogy nem akarsz hozzászólni, tőled mindig lehet tanulni, egyszerűen csak azt sugalltam, hogy hiába létezik jobb megoldás amit te mondassz, nem tudom megcsinálni, nincs időm-pénzem-akaratom tovább fokozni a dolgot. 
matchbox
« Hozzászólás #20890 Dátum: 2007 November 06, 14:33:12 »

Csak én vagyok ilyen k*rva béna, vagy valóban olyan szarok a mexikói utángyárott jeladók, hogy 20e km-t nem bírnak ki? Amióta nálam van a gép beletettem 45e km-t és a 2. jeladóm megy tönkre.
Előszőr kevesebbet mutat, mint a valóság: semmi gond, óvatosan beállítom. Ezután lötyög még egy pár ezer kilómétert és a lehelletvékony lemez-csúszka tönkre is ment.
Most kaptam ún. 'trombitarezet': a hosszú téli esték valamelyikén megpróbálom utánagyártani a csúszkát.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20889 Dátum: 2007 November 06, 14:25:00 »

a typ 3asok hosszabb olajos váltója beszerelhető a bogiba (pre 67es bogi)???

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #20888 Dátum: 2007 November 06, 14:21:50 »

Egyébként sem kell olajhűtő, még a szarul hűtött 1914-es typ3-ashoz sem.  Már nem a 60-as évek van, amikor kokszolódtak az olajok 110 fokon....

"Hatalmas szendvicset ettünk apa felhőivel, jó hogy vége a 60-as éveknek és nem jön újra eeeeeel..."
Ó, Telihold....  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20887 Dátum: 2007 November 06, 14:19:42 »

Még most sem lenne késő, pl az olajhűtőre költendő pénzeden

Egyébként sem kell olajhűtő, még a szarul hűtött 1914-es typ3-ashoz sem.  Már nem a 60-as évek van, amikor kokszolódtak az olajok 110 fokon....

"Hatalmas szendvicset ettünk apa felhőivel, jó hogy vége a 60-as éveknek és nem jön újra eeeeeel..."

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #20886 Dátum: 2007 November 06, 14:14:44 »

a mester megmonnya! Wink élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.
Na, de már mióta nézi csukott szemmel. 
1303LS
« Hozzászólás #20885 Dátum: 2007 November 06, 14:13:23 »

akkor meg kiszakad! Van másik 7, tartson az... tom szar a hozzáállásom, de kezd telilenni a  tököm, hogy semmi sem lehet tökéletes!
bármit csinálok, veszek, az csak szar... mindennel baj van, szopok, fizetek...
jobb lenne egy évig nyugtonmaradni, és összerakva minden lét, szarni az itthoni mindenre, kivágni ezt a geci motort a picsába és hozatni egy nyút...
meguntam, hogy vagy vagyonokat fizetek szerelőknek és túlságosan értelme nincs, max szinten tartás,
de lassan abba is beleunok, hogy magam próbáljam kibűvészkedni a csodát, mert úgyse megy...
Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...
Mióta először összefosta magát a motorod, volt itt vagy 3 10000Ft körüli AS41-es blokk eladó, többször mondtam én is meg mások is, hogy tedd el azt a szart vizsgára és csinálj másból motort, ha tuningolgatni akarsz.
Azóta tényleg elszórhattál egy valag pénzt és csak ott tartassz hogy vagy kijön a csavar vagy nem.  Undecided
Még most sem lenne késő, pl az olajhűtőre költendő pénzeden összehozhatnál egy biztos alapot, amihez mellesleg egy jó darabig nem is fog kelleni plusz hűtő.
Tudom menjek a picsába és foglalkozzak a saját dolgommal, de tényleg bekéne látnod, hogy szarból próbálsz várat felhúzni, abból meg tudjuk mi lesz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20884 Dátum: 2007 November 06, 14:09:22 »

 a mester megmonnya! Wink élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20883 Dátum: 2007 November 06, 14:05:39 »

Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...

Figyi, te félreérted a helyzetet! Én kurvára, nagyívben lesz@rom, hogy ki mit csinál, felőlem 6 hengerfejcsavart is kivehetsz, az én autóm jó, pöccre indul és rendben van.
Ha ide beírsz, akkor gondoltam azért teszed, hogy esetleg valamit hozzáfűzhessünk, amiből tanulhatsz. Vagyunk itt többen, akik nem az első motorunkat tesszük össze és bizony szívtunk mi is eleget, ahogy te is fogsz, pláne, ha nem akarsz más kárán tanulni.
Én innen kezdve nem reagálok semmit, az élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20882 Dátum: 2007 November 06, 13:57:25 »

Na valami ilyesmit akarok, ültetés, keskenyítés nélkül, a mostani kerekekkel.
Szentségtörés, ha tök fekete a felni?
Szerintem:
Nem szentségtörés, olyan legyen, ami neked tetszik. Ha nem rozsdás a felni, simán leveszed a kereket, és kimaszkolva a gumit színre fújod. Egy flakon fekete festék, és kész. Vagy gumik le, és fényezteted (szebb, de drágább megoldás).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20881 Dátum: 2007 November 06, 13:00:14 »

Pölö:


Na valami ilyesmit akarok, ültetés, keskenyítés nélkül, a mostani kerekekkel.
Szentségtörés, ha tök fekete a felni?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20880 Dátum: 2007 November 06, 12:46:29 »

Ez azért van mert kitalálsz valamit, azt végrehajtod, és csak utána kérsz tanácsot/véleményt.

akkor meg kiszakad! Van másik 7, tartson az... tom szar a hozzáállásom, de kezd telilenni a  tököm, hogy semmi sem lehet tökéletes!
bármit csinálok, veszek, az csak szar... mindennel baj van, szopok, fizetek...
jobb lenne egy évig nyugtonmaradni, és összerakva minden lét, szarni az itthoni mindenre, kivágni ezt a geci motort a picsába és hozatni egy nyút...
meguntam, hogy vagy vagyonokat fizetek szerelőknek és túlságosan értelme nincs, max szinten tartás,
de lassan abba is beleunok, hogy magam próbáljam kibűvészkedni a csodát, mert úgyse megy...
Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20879 Dátum: 2007 November 06, 12:34:22 »

Tegyél bele egy D-s atomerőművet, no tunying, és szépen elcsettegsz vele  a  következő évtized végéig. Szerintem...
szerinted az a cél?
míg ki nem nyögi a magas C-t nem nyugszom!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20878 Dátum: 2007 November 06, 12:30:23 »

akkor meg kiszakad! Van másik 7, tartson az... tom szar a hozzáállásom, de kezd telilenni a  tököm, hogy semmi sem lehet tökéletes!
bármit csinálok, veszek, az csak szar... mindennel baj van, szopok, fizetek...
jobb lenne egy évig nyugtonmaradni, és összerakva minden lét, szarni az itthoni mindenre, kivágni ezt a geci motort a picsába és hozatni egy nyút...
meguntam, hogy vagy vagyonokat fizetek szerelőknek és túlságosan értelme nincs, max szinten tartás,
de lassan abba is beleunok, hogy magam próbáljam kibűvészkedni a csodát, mert úgyse megy...
Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...
Tegyél bele egy D-s atomerőművet, no tunying, és szépen elcsettegsz vele  a  következő évtized végéig. Szerintem...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20877 Dátum: 2007 November 06, 12:25:32 »

Te tudod....nekem a "szal szerintem tartani fog" nem túl megnyugtató...
akkor meg kiszakad! Van másik 7, tartson az... tom szar a hozzáállásom, de kezd telilenni a  tököm, hogy semmi sem lehet tökéletes!
bármit csinálok, veszek, az csak szar... mindennel baj van, szopok, fizetek...
jobb lenne egy évig nyugtonmaradni, és összerakva minden lét, szarni az itthoni mindenre, kivágni ezt a geci motort a picsába és hozatni egy nyút...
meguntam, hogy vagy vagyonokat fizetek szerelőknek és túlságosan értelme nincs, max szinten tartás,
de lassan abba is beleunok, hogy magam próbáljam kibűvészkedni a csodát, mert úgyse megy...
Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20876 Dátum: 2007 November 06, 12:24:50 »

Oké! DE, ha felnid feketére fested a szélén, akkor meg még ennyire sem látszik... Nos? Ezt sokszor láttam már...ilyen megoldással...

Pölö:


[melléklet törölve az admin által]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20875 Dátum: 2007 November 06, 12:19:19 »

Persze, ezt ertem, ez vilagos. De szerintem ugy lenne szep, ha az a gumiperem szepen leerne a felni szele ala, akkor nem lenne az a ratyi fekete csik a felni szelenel (ahol ugye a gumi fekete anyaga latszik...)

Oké! DE, ha felnid feketére fested a szélén, akkor meg még ennyire sem látszik... Nos? Ezt sokszor láttam már...ilyen megoldással...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20874 Dátum: 2007 November 06, 12:11:17 »

Mert ez gyárilag fehérfalú gummi és nem rátétes... Ez nem esik le róla, max bekoszolódik...

Persze, ezt ertem, ez vilagos. De szerintem ugy lenne szep, ha az a gumiperem szepen leerne a felni szele ala, akkor nem lenne az a ratyi fekete csik a felni szelenel (ahol ugye a gumi fekete anyaga latszik...)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20873 Dátum: 2007 November 06, 12:06:41 »

Es mier' van meg a felni es a feher perem kozott egy fekete csik?! Igy szerintem nem szep.

Mert ez gyárilag fehérfalú gummi és nem rátétes... Ez nem esik le róla, max bekoszolódik...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20872 Dátum: 2007 November 06, 12:02:09 »

Es mier' van meg a felni es a feher perem kozott egy fekete csik?! Igy szerintem nem szep.

így eredeti, szerintem meg a fehér lehetne szélesebb... (olyan mint a  feltehető perem)
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 06, 12:03:41 írta tom@SZ »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20871 Dátum: 2007 November 06, 11:50:41 »

na ez az igazi gumi... mi az ára egy ilyennek? (bár szerintem az a méret úgy sincs ami nekem kell...)

Es mier' van meg a felni es a feher perem kozott egy fekete csik?! Igy szerintem nem szep.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20870 Dátum: 2007 November 06, 10:36:45 »

gondolom a keréktárcsákra gondolt.
gyárilag belül fekete, perem fehér.
ilyen:
<beszúrt kép törölve>

na ez az igazi gumi... mi az ára egy ilyennek? (bár szerintem az a méret úgy sincs ami nekem kell...)

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20869 Dátum: 2007 November 06, 10:03:35 »

gondolom a keréktárcsákra gondolt.
gyárilag belül fekete, perem fehér.
ilyen:
<beszúrt kép törölve>

Én úgy tudtam, hogy vagy fehér, vagy fekete...
Nekem most ilyen metálkicsitkékesszürke szinű.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #20868 Dátum: 2007 November 06, 09:59:54 »

Hogy fehér peremmel?
gondolom a keréktárcsákra gondolt.
gyárilag belül fekete, perem fehér.
ilyen:
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 06, 10:02:29 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20867 Dátum: 2007 November 06, 09:57:46 »

Fehér peremmel!!

Hogy fehér peremmel?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20866 Dátum: 2007 November 06, 08:37:26 »

Az van, hogy van már vagy 4 tömítéskészlet össez vissza, most összeszedtem, van benne minden, fele Victory R, a másik nemtom.

A csavar amúgy nem kiszakadt volt végülis
mert csavarni kellett
menet is van a blokkban, csak már nem annyira nagy "mélyedésű" de határozottan csak csavarni lehet
megkapta még a ragasztást is, szal szerintem tartani fog
az is tartott amit a maresz ragasztott be, csak ráragasztotta az anyát is... biztos volt oka!
most 5nap kötés, remélem jó lesz, elég drága volt, 25ml 2000 ft.

Te tudod....nekem a "szal szerintem tartani fog" nem túl megnyugtató...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20865 Dátum: 2007 November 06, 08:33:28 »

Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni, de nem brazil Mahle szettet lehet kapni?? mert nekem mintha említette volna valaki, hogy talált német gyártmányt is......

Ha esetleg valakinek van raktáron, elfekvőben, akkor igen, de a német cég már vagy 10-15 éve csak vizesekhez gyárt dugattyút, levegősökhöz nem, a gyártást áttették Brazíliába.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20864 Dátum: 2007 November 05, 23:22:31 »

buszban hol tudok csomagtérfelől lehúzni vezetéket az akksi irányába? ha nem muszályj nem fúrok üdvw
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20863 Dátum: 2007 November 05, 22:58:32 »

Rátették az új gumit, és visszaült a helyére.
Most nagyon minimálisan áll ki, ha egyáltalán kiáll.
Egy órája lett kész a gumi, erre most kaptam névnapomra fehér peremet...
Vihetem majd vissza...
De előtte majd lefújom/fújatom az acéltárcsákat feketére.
Valahogy így fog kinézni tavaszra...  Evil

Megosztom a tapasztalataimat a gumiperemről. Nem sokkal több mint 1/2 éve tettem fel, és használom. Optikai szempontból gyönyörű, látványos és óriási nagyot dob a bogi megjelenésén, egyszerűen fergeteges, és soha nem akarok ezentúl fehér fal nélküli gumit.
DE, kénytelen leszek más megoldás után nézni, mivel nem túl hosszú örömöt nyújt a gumiprem. Mikor felraktam, nem győztem magyarázni, hogy hogy is van ez (hogy egyszerűen be van csípretve a felni és a gumi közé, mindenféle ragasztás nélkül), és hogy nem ÁÁmerikábó'  Cool hozattam a gumikat (persze volt akinek azt mondtam  Evil amikor aznap már ötödször kellett volna felvilágosítást adnom a témában)  mert annyira jól illeszkedtek a gumikra, még közelről is nehéz volt kiszúrni a turpisságot. Így 1/2 év után már megkopott a fénye (épp  a multkot kb.2 hete a teszkó előtt fárasztott egy részeges tapló, hogy milyen gáz hogy az amerikánus klasszikusokat  "majmolom" és  mászik le a fehér "műanyag" a gumimról...), kikeményedett, az éle megkopott, és kikezdte a gumi falát, néhol átszívta a fekete színt a gumiból és bebarnult, de ami a legszörnyűbb eláll mint a majom füle... ez így most leírva szőrnyűbben hangzik mint a valóságban  Roll Eyes ,  mert még mindig szép de csak 5-10méter távolságból  , ha valaki odaáll az autó mellé, azt az említett durva látvány fogadja  Embarrassed , pedig az autóm, csak hétvégi használatban van, szabadidejében pedig garázsban pihen...

szóval pro és kontra:
+gyönyörű  Cheesy
-nem időtálló, kikezdi a gumi felületét, megkeményedik, lecsorbul, elszineződik, elválik a gumitól és eláll, és elég drága a 3000Ft fölötti ár.
ja az enyém ATLAS "márkájú", lehet hogy más tipus jobb minőségű... csak hogy ne általánosítsunk.  Cry

tipp: a hátsó kerekeken jobban tartja magát mivel oda szélesebb gumikat tettem (195) az 5,5-ös felnikre az elsőkhöz képest (165), ott jobban kikerekedik a gumik fala, itt jobban ráfekszik a perem, és nem tud annyira elállni (egyenlőre). Tehát szélesebb gumi, keskeny felni a jobb választás...

és álljon itt egy kép a perem fénykorából, ha el nem felejtem hétvégén csinálok róla egy aktuális közelit (különben ebből a távolságból még midig szép  Tongue )

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 05, 23:09:52 írta tom@SZ »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20862 Dátum: 2007 November 05, 21:57:13 »

Rátették az új gumit, és visszaült a helyére.
Most nagyon minimálisan áll ki, ha egyáltalán kiáll.
Egy órája lett kész a gumi, erre most kaptam névnapomra fehér peremet...
Vihetem majd vissza...
De előtte majd lefújom/fújatom az acéltárcsákat feketére.  Valahogy így fog kinézni tavaszra...  Evil
<beszúrt kép törölve>
Fehér peremmel!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #20861 Dátum: 2007 November 05, 21:34:24 »

Az van, hogy van már vagy 4 tömítéskészlet össez vissza, most összeszedtem, van benne minden, fele Victory R, a másik nemtom.

A csavar amúgy nem kiszakadt volt végülis
mert csavarni kellett
menet is van a blokkban, csak már nem annyira nagy "mélyedésű" de határozottan csak csavarni lehet
megkapta még a ragasztást is, szal szerintem tartani fog
az is tartott amit a maresz ragasztott be, csak ráragasztotta az anyát is... biztos volt oka!
most 5nap kötés, remélem jó lesz, elég drága volt, 25ml 2000 ft.

Es mennyi lett volna csinaltatni egy esztergalyossal egy perselyt, es beperselyezni? 500 pinz? Ja es egy menetfuro ha nincs... bar az eleg kolcsonbe is (behajtani azonban ajanlott min allvanyos furon megcsinalni a merolegesseg vegett)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20860 Dátum: 2007 November 05, 21:25:10 »

Na azért ennyire nem kell beszarni, szerintem nagyon sok forgalomban lévő Bogár, meg egyéb autó el van legalább ennyire rohadva. Legfeljebb mások nem emelgetik a kárpitokat, és bíznak benne, hogy minden jó alatta. Ja meg, már az előző gazda vastagon elpurhabozott, elgittelt mindent, így minden jónak tűnik  Grin
Ha így állnánk a dolgokhoz, akkor trabantba se üljön senki, mert az meg papír. Minden kocsitól van erősebb...alapvetően egy zsír Bogár is lófasz egyes mai kocsikhoz képest....szinte minden maihoz képest.

Na ezzel ne azt mondtam, hogy nem kéne rendbetenni, de azért nem "életveszélyes" !
tied sem volt életveszélyes mégis rendberaktad Grin kis lukból lesz a nagy, és mikor már nincs mihez heggeszteni addig várni gáz

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #20859 Dátum: 2007 November 05, 21:24:45 »

életveszélyes halálautók!!  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #20858 Dátum: 2007 November 05, 20:09:54 »

hát bizony én ezzel a járgánnyal sem télen, sem nyáron nem mennék egy métert sem így. na nem azért mert oly finnyás vagyok, hanem mert nincs egyetlen ép teherviselő elem sem benne - Budapesten ez így komolyan mondom életveszélyes. egy véltelen koccanás, jégen csúszás oszlopnak, vagy padkának, és nem úszod meg karcolások nélkül. volt szerencsém ütközni kétszer is bogárral, meg feltártam az ovált is a "nagy pofon" után: a küszöbnek nem csak annyi a szerepe, hogy előrevigye a meleg levegőt. szerintem értékesebb a testi épséged ennél, gondold meg mielőtt könnyelműen belecsapsz!

Na azért ennyire nem kell beszarni, szerintem nagyon sok forgalomban lévő Bogár, meg egyéb autó el van legalább ennyire rohadva. Legfeljebb mások nem emelgetik a kárpitokat, és bíznak benne, hogy minden jó alatta. Ja meg, már az előző gazda vastagon elpurhabozott, elgittelt mindent, így minden jónak tűnik  Grin
Ha így állnánk a dolgokhoz, akkor trabantba se üljön senki, mert az meg papír. Minden kocsitól van erősebb...alapvetően egy zsír Bogár is lófasz egyes mai kocsikhoz képest....szinte minden maihoz képest.

Na ezzel ne azt mondtam, hogy nem kéne rendbetenni, de azért nem "életveszélyes" !

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20857 Dátum: 2007 November 05, 19:56:19 »


Az van, hogy van már vagy 4 tömítéskészlet össez vissza, most összeszedtem, van benne minden, fele Victory R, a másik nemtom.

A csavar amúgy nem kiszakadt volt végülis
mert csavarni kellett
menet is van a blokkban, csak már nem annyira nagy "mélyedésű" de határozottan csak csavarni lehet
megkapta még a ragasztást is, szal szerintem tartani fog
az is tartott amit a maresz ragasztott be, csak ráragasztotta az anyát is... biztos volt oka!
most 5nap kötés, remélem jó lesz, elég drága volt, 25ml 2000 ft.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20856 Dátum: 2007 November 05, 19:51:14 »

papir meg (fbs)
fbs???
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20855 Dátum: 2007 November 05, 19:46:38 »

Nekem volt egy olyan érzésem, hogy ezek a Mahle-t másolják. Bizonyos öntési kialakítások eléggé megegyeztek a Mahle dugóval, de ennek az oldalán van egy grafitos réteg, amely nem minden (brazil) mahle oldalán van.

Még azt is el tudom képzelni, hogy ez is mahle, csak valamit átdolgoznak rajta, hogy különbözzön...
Mindenesetre nekem jó...
Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni, de nem brazil Mahle szettet lehet kapni?? mert nekem mintha említette volna valaki, hogy talált német gyártmányt is......

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20854 Dátum: 2007 November 05, 19:43:29 »

én is ezt aa pistons néztem meg ebböl tudok olcson azt amit akarok Grin

Nekem volt egy olyan érzésem, hogy ezek a Mahle-t másolják. Bizonyos öntési kialakítások eléggé megegyeztek a Mahle dugóval, de ennek az oldalán van egy grafitos réteg, amely nem minden (brazil) mahle oldalán van.

Még azt is el tudom képzelni, hogy ez is mahle, csak valamit átdolgoznak rajta, hogy különbözzön...
Mindenesetre nekem jó...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20853 Dátum: 2007 November 05, 19:33:30 »

AA Pistons (USA) gyártmányú, de a véleményem szerint a brazil Mahle is jó. Ez alkalmi vétel volt, azért lett ez, de nem látszik jobbnak, mint a Mahle...
én is ezt aa pistons néztem meg ebböl tudok olcson azt amit akarok Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20852 Dátum: 2007 November 05, 19:29:56 »

neked miylen márkájú az 1,9henger dugod? megvagy elégedve vele?

AA Pistons (USA) gyártmányú, de a véleményem szerint a brazil Mahle is jó. Ez alkalmi vétel volt, azért lett ez, de nem látszik jobbnak, mint a Mahle...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1489 1490 1491 1492 1493 [1494] 1495 1496 1497 1498 1499 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.