www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:26:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1463 1464 1465 1466 1467 [1468] 1469 1470 1471 1472 1473 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13325290 alkalommal)
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #21919 Dátum: 2007 December 01, 17:05:12 »

szóval?
ki tudja mik ezek a számok az olajgomba alján?
és hogy melyik jó bogármotorba?

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21918 Dátum: 2007 December 01, 16:19:02 »

Egyetétek, de szerintem az elsődleges és másodlagos funkció felcserélendő !  Wink
nekem van kopoltyú rajta és mégis nehéz becsukni, ha minden ablak fent van és be van csukva a másik ajtó...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #21917 Dátum: 2007 December 01, 14:54:20 »

0,45 elég kevés még alapjáraton is.
akkor lehet hogy 0,15 és 0,45 bar között világít a visszajelző? bár az sem jó, mert álló motornál is világít..
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #21916 Dátum: 2007 December 01, 14:53:22 »

0,45 elég kevés még alapjáraton is.
nem tudom mennyinek kell lenni. ezért kérdezem

akkor mit jelenthetnek ezek a számok?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21915 Dátum: 2007 December 01, 14:38:21 »

Tegnap vettük észre, hogy az olajgombám megadta magát. alatta minden olajos volt, a lemezen állt egy vékony réteg.
vettem is hozzá újat a Bakátson, mondtam hogy H-s motor. nem tudtam hogy az mindegy és egy fajta van csak.
Szóval amit vettem, azon az állt hogy 0,15-0,45 bar és 24es kulccsal lehetett becsavarni.
Viszont ami benne volt az sokkal vaskosabb, ahhoz 28as kulcs kellett, és az áll rajta hogy 30-60 kPa.

mit jelent ez a két szám rajtuk?
0,15 alatt világít a visszajelző lámpa és 0,45ig nem durran ki?  Huh

akkor ezek szerint eddig rossz "nagyságú" gomba volt benne??

0,45 elég kevés még alapjáraton is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21914 Dátum: 2007 December 01, 13:15:26 »

Bogárra valaki nem próbált már központi injektort szerelni?

Mélyebben nem értek hozzá, de ami volt nekem Escortom CFI injektorral, az elég egyszerű felépítésűnek tűnt. Van egy "karburátor", azon rajta van alapjárati motor, ill. benne van a spricni, az injektor. Ehhez jön a benya az elektromios AC-től, a vezérlést pedig a központi egység végzi, amihez csatlakozik pár szenzor (lambda szonda, légtömegmérő, ilyesmik).

Elméleti síkon egy kb. 1300-as központi injektoros kocsiról való rendszert cakk-pakk rá lehetbne fabrikolni a Bogira. Már ha érdemes. Ha passzolna, akkor tuti érdemes lenne.

Bugmastert kérdezd, ő a nagy injektor építő!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #21913 Dátum: 2007 December 01, 12:53:09 »

Tegnap vettük észre, hogy az olajgombám megadta magát. alatta minden olajos volt, a lemezen állt egy vékony réteg.
vettem is hozzá újat a Bakátson, mondtam hogy H-s motor. nem tudtam hogy az mindegy és egy fajta van csak.
Szóval amit vettem, azon az állt hogy 0,15-0,45 bar és 24es kulccsal lehetett becsavarni.
Viszont ami benne volt az sokkal vaskosabb, ahhoz 28as kulcs kellett, és az áll rajta hogy 30-60 kPa.

mit jelent ez a két szám rajtuk?
0,15 alatt világít a visszajelző lámpa és 0,45ig nem durran ki?  Huh

akkor ezek szerint eddig rossz "nagyságú" gomba volt benne??
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 01, 14:01:19 írta Typ117 »
RNIE
« Hozzászólás #21912 Dátum: 2007 December 01, 12:41:20 »

Bogárra valaki nem próbált már központi injektort szerelni?

depo megvan?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21911 Dátum: 2007 December 01, 12:36:29 »

Bogárra valaki nem próbált már központi injektort szerelni?

Mélyebben nem értek hozzá, de ami volt nekem Escortom CFI injektorral, az elég egyszerű felépítésűnek tűnt. Van egy "karburátor", azon rajta van alapjárati motor, ill. benne van a spricni, az injektor. Ehhez jön a benya az elektromios AC-től, a vezérlést pedig a központi egység végzi, amihez csatlakozik pár szenzor (lambda szonda, légtömegmérő, ilyesmik).

Elméleti síkon egy kb. 1300-as központi injektoros kocsiról való rendszert cakk-pakk rá lehetbne fabrikolni a Bogira. Már ha érdemes. Ha passzolna, akkor tuti érdemes lenne.
plusz jönnek hozzá a forgásjeladók és szöghelyzet érzékelők melyeknek a gyújtás, előgyújtás állítás, szabályzásban van szerepük, ezek pedig mind a befecskendező rendszer működését befolyásoló  jelek. A vezérlő egység az adott motorkarakterisztikához van programozva, kitalálva. Befecskendezési idő, befecskendezett mennyiség, terhelés, levegő hőmérséklet, motorhőmérséklet, lambda jel, katalizátor, környezeti légnyomás stb... Egyszóval érdemes elfelejteni. Még egy K-jetronic-ot rá lehet faragni sok-sok szívással, mert abban javában mechanikus-hidraulikus elemek dolgoznak. (erről tapasztalatban Bugmaster tud nyilatkozni). De ha valaki injektort szeretne akkor SZVSZ beszerez egy mexikoi rendszert. Különben a karburátor 1000-szer jobb és megbízhatóbb minden szempontból. Nagyvonalakban ennyi, de ha részletesebben érdekel mesélhetek a Ford UPAC, ESCP vagy EEC  motorirányító rendszer működéséről.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 01, 12:42:08 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21910 Dátum: 2007 December 01, 11:44:30 »

ideális munkahely  Grin bogár is , flex is,örülés is, sör is   http://www.youtube.com/watch?v=35IhmLZtSAM

Há de wazzeg! 2 emberes munkát (kasztni leemelés) 6-an oldanak meg? Ehh! és még majdnem hogy el is esnek vele! a sőőőrr! Smiley)))
mondtam már neked, hogy munka közbe ne igyál wazzeg! Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21909 Dátum: 2007 December 01, 11:42:34 »

Mondom ez csak az én logikámra kivetített képlet volt de akkor nem jártam messze! Smiley

Csak az a baj vele, hogy a 71-es bogimon volt ilyen de semmi érezhető hatása nem volt semmi téren! Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21908 Dátum: 2007 December 01, 11:41:39 »

Egyetétek, de szerintem az elsődleges és másodlagos funkció felcserélendő !  Wink

Mondom ez csak az én logikámra kivetített képlet volt de akkor nem jártam messze! Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21907 Dátum: 2007 December 01, 11:39:47 »

http://www.youtube.com/watch?v=LiOK5FQL-78&feature=related


Na most lementek HÍDBA ha megnézitek  ezt.   Volt vele munka,és mennyi vágás heggesztés.

Ez azért odabasz! Smiley
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #21906 Dátum: 2007 December 01, 11:38:03 »

Bogárra valaki nem próbált már központi injektort szerelni?

Mélyebben nem értek hozzá, de ami volt nekem Escortom CFI injektorral, az elég egyszerű felépítésűnek tűnt. Van egy "karburátor", azon rajta van alapjárati motor, ill. benne van a spricni, az injektor. Ehhez jön a benya az elektromios AC-től, a vezérlést pedig a központi egység végzi, amihez csatlakozik pár szenzor (lambda szonda, légtömegmérő, ilyesmik).

Elméleti síkon egy kb. 1300-as központi injektoros kocsiról való rendszert cakk-pakk rá lehetbne fabrikolni a Bogira. Már ha érdemes. Ha passzolna, akkor tuti érdemes lenne.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #21905 Dátum: 2007 December 01, 11:32:56 »

Elméletileg a kopoltyu azt  a szerepet töltené be, hogy amikor felhuzott ablaknál bezárod az ajtót akkor ne besűrítsd a levegőt az utastérbe hanem könnyebben tud bezárni azáltal, hogy a kopoltyúkon ki tud szökni a levegőtöblet. a másodlagos szerepe a belső légtér szellőztetése lett volna menet közben.
De ez csak az én gondolatmenetem ha valaki tud pontosabb infót azt szívesen halgatom! Smiley


Egyetétek, de szerintem az elsődleges és másodlagos funkció felcserélendő !  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21904 Dátum: 2007 December 01, 11:22:14 »

http://www.youtube.com/watch?v=_XtXTtvT88k&feature=related

És üzemképes.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21903 Dátum: 2007 December 01, 11:19:39 »

http://www.youtube.com/watch?v=-FypbA5ptpo&feature=related

A folytatás.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21902 Dátum: 2007 December 01, 11:16:04 »

http://www.youtube.com/watch?v=LiOK5FQL-78&feature=related


Na most lementek HÍDBA ha megnézitek  ezt.   Volt vele munka,és mennyi vágás heggesztés.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #21901 Dátum: 2007 December 01, 09:45:09 »

ideális munkahely  Grin bogár is , flex is,örülés is, sör is   http://www.youtube.com/watch?v=35IhmLZtSAM
az csak hideg van arrafelé  ;Dkicsit délebre ok

06208005898
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21900 Dátum: 2007 December 01, 09:31:00 »

tudja valaki hogy mi a funkciója a kopoltyúnak a hátsóoldalsó ablak mögött (azon kívül, hogy belülről is rohadhasson  a kasznyi)?

Elméletileg a kopoltyu azt  a szerepet töltené be, hogy amikor felhuzott ablaknál bezárod az ajtót akkor ne besűrítsd a levegőt az utastérbe hanem könnyebben tud bezárni azáltal, hogy a kopoltyúkon ki tud szökni a levegőtöblet. a másodlagos szerepe a belső légtér szellőztetése lett volna menet közben.
De ez csak az én gondolatmenetem ha valaki tud pontosabb infót azt szívesen halgatom! Smiley
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21899 Dátum: 2007 December 01, 08:54:01 »

tudja valaki hogy mi a funkciója a kopoltyúnak a hátsóoldalsó ablak mögött (azon kívül, hogy belülről is rohadhasson  a kasznyi)?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #21898 Dátum: 2007 December 01, 08:30:58 »

ideális munkahely  Grin bogár is , flex is,örülés is, sör is   http://www.youtube.com/watch?v=35IhmLZtSAM

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21897 Dátum: 2007 December 01, 00:01:15 »

Sziasztok!!
Annyira nem mondanám hogy hülye vagyok a bogár karbikhoz,de némi kollegális vita után ugy döntöttem meg kérdezem TŐLETEK is azt amit tőlem.
Egyik munkatársam kérdezgetett a bogár porlasztókról,fogyasztásról stb........Parkolóba megmutattam neki,kérdezi mi a funkciója konkrétan(!)annak ott?
Ez a valami az alapjárati szabályzó szelep fölötti nagy csavar.Elmondtam neki amit én tudok róla,meg hogy hogy működik,erre ő azt mondta ez szerinte nem igy van,és egyszerüen nem tudtam  meg győzni.Tehát ezt kérdezem én most hogy ez a csavar egészen pontosan mi.Üdvw

Ennek a csavarnak a neve Bypass csavar ezzel állítod az alapjárati fordulatszámot mégpedig úgy hogy az alsó kissebb csavar(alapjárati keverék csavar)-ral beállított benzin mennyiségéhez a Bypass csavarral adod az egységnyi levegőt (a karburátor pillangószelepe zárt állapotban van minimállís levegő áteresztéssel) így lesz megfelelő alapjárati keveréked.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21896 Dátum: 2007 November 30, 21:41:40 »

Van az alapjárati levegő, az a pici.
Aztán van az alapjárati benzin, az a nagy.
Afölött már csak a szívató van.

Ha ket csavar van, akkor a kicsi az alapjarati keverek beallitasara, a nagy pedig a beallitott keverek mennyisegere van hatassal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21895 Dátum: 2007 November 30, 20:50:28 »

Tehát ezt kérdezem én most hogy ez a csavar egészen pontosan mi.

Tolj egy kepet arrol, h egeszen pontosan mirol is beszelsz ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21894 Dátum: 2007 November 30, 20:50:12 »

van az alapjárati kis állitó csavar és ami fölötte van?

Van az alapjárati levegő, az a pici.
Aztán van az alapjárati benzin, az a nagy.
Afölött már csak a szívató van.

Bácsi Győző
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #21893 Dátum: 2007 November 30, 20:35:31 »

Nekem ott  szívató fogasíve van...
van az alapjárati kis állitó csavar és ami fölötte van?

---Andris---
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21892 Dátum: 2007 November 30, 20:29:30 »

Sziasztok!!
?
Ez a valami az alapjárati szabályzó szelep fölötti nagy csavar.Elmondtam neki amit én tudok róla,meg hogy hogy működik,erre ő azt mondta ez szerinte nem igy van,és egyszerüen nem tudtam  meg győzni.Tehát ezt kérdezem én most hogy ez a csavar egészen pontosan mi.Üdvw
Nekem ott  szívató fogasíve van...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21891 Dátum: 2007 November 30, 20:28:01 »

csak regi van, nekem
Nna, ilyen légszűróház kéne nekem! /mielőtt elcsábít a Trabanté!/

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21890 Dátum: 2007 November 30, 20:27:31 »

csak regi van, nekem
Jó régi,még gyorsító membránja sincs.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21889 Dátum: 2007 November 30, 20:25:20 »

hahó! összeszedtem egy rendes dugulást karburátor ügyileg, soha nem szedtem még szét karburátort,kéne egy kis segítség! valaki tud linket adni, ahol találok leírást, rajzot, akármit? 68 DeLuxe 1.2 köszi előre is!
Nem kell félni, ahogy bontod, rájössz mindenre. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #21888 Dátum: 2007 November 30, 20:23:09 »

Sziasztok!!
Annyira nem mondanám hogy hülye vagyok a bogár karbikhoz,de némi kollegális vita után ugy döntöttem meg kérdezem TŐLETEK is azt amit tőlem.
Egyik munkatársam kérdezgetett a bogár porlasztókról,fogyasztásról stb........Parkolóba megmutattam neki,kérdezi mi a funkciója konkrétan(!)annak ott?
Ez a valami az alapjárati szabályzó szelep fölötti nagy csavar.Elmondtam neki amit én tudok róla,meg hogy hogy működik,erre ő azt mondta ez szerinte nem igy van,és egyszerüen nem tudtam  meg győzni.Tehát ezt kérdezem én most hogy ez a csavar egészen pontosan mi.Üdvw

---Andris---
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #21887 Dátum: 2007 November 30, 18:24:30 »

Köszi szépen, remélem segíteni fog valamit... remegő kézzel, de tántoríthatatlanul holnap nekivágok pucolásnak.. mégegyszer köszi! Cool

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #21886 Dátum: 2007 November 30, 18:16:47 »

hahó! összeszedtem egy rendes dugulást karburátor ügyileg, soha nem szedtem még szét karburátort,kéne egy kis segítség! valaki tud linket adni, ahol találok leírást, rajzot, akármit? 68 DeLuxe 1.2 köszi előre is!

csak regi van, nekem

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #21885 Dátum: 2007 November 30, 17:58:26 »

hahó! összeszedtem egy rendes dugulást karburátor ügyileg, soha nem szedtem még szét karburátort,kéne egy kis segítség! valaki tud linket adni, ahol találok leírást, rajzot, akármit? 68 DeLuxe 1.2 köszi előre is!

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
matchbox
« Hozzászólás #21884 Dátum: 2007 November 30, 17:06:31 »

Skacok!

Mert, hogy őszinte legyek k@rva kényelmetlenek ezek a 61-es vastag, süppedős, ballonos "fotelek". TV-t nézni nagyon kényelmes lehet belőlük, de nem pedálokat nyomkodni talákták ki őket. Beleülök, oszt belesüpped a seggem, túl magasak is, a kormányhoz majd hozzáér a lábam, a combomat alulról nyomja a rúgós párna eleje....egyszóval szarok. Eredtiség ide vagy oda, ki fogom őket cserélni....arról nem is beszélve, hogy a háttámlát sem lehet kellően hátrahajtani, ha túl hátratolom az egész ülést, akkor meg a pedálok vannak túl messze....Szar, ahogy van.Folyton csak fészkelődök, ez nem állapot.

Majd még lemérem a 65-ös üléseit, mert azokkal, mintha nem lett volna ennyi kínom. Lehet azok véknyabbak tényleg ?
Na most nem akarlak elkeseríteni, de én anno lecseréltem a szétrohast üléseket Fiesta kagylós ülésekre - frankón adaptert csináltam hozzá, annyira megmagasítottam, hogy ergonómikus legyen - az ülés és a vezetés 'erste klasse', mint egy versenyautóban, viszonylag alacsonyan ülök - na de a kiszállás is olyan. Mire a reggeli túrajáraton (suli, haza, ovi, munkahely), addígra már úgy szállok ki a munkahelyemen, mint egy öregember: kapaszkodok  az oszlopokba.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #21883 Dátum: 2007 November 30, 15:42:50 »

ha ez vigasztal nekem a 82es mexicoiban is majdnem hozzáér a combom a kormányhoz. mondjuk a mostanihoz kevésbé, a gyárihoz igen

Ezzel én is így voltam a '79-es mexikóval, főleg mikor beletettem középre a boxot, akkor már nem fért el a lábam. De beletettem egy kissebb kormányt és megoldódtak a gondok Cheesy

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21882 Dátum: 2007 November 30, 13:38:57 »

Grin ja... jó vastagon a zsírt, főleg a betétre... az jót tesz...  Roll Eyes gyerekkoromban a haverom is megoldotta a csikorgó fékproblémát a szimszonján, jó vasztagon bekente a fékdobot gépzsírral, mégjobban a feradolokat... aztán nem is fügyült a fék többet...  Cool de a haver sem amikor átugrotta a ladát mikor hátulról belerongyolt a prímán csúszó zsíros fékjeivel...  Tongue  Evil
Bazmeg, ez már szkájenszfiksön.
Ember ennyire hülye nem lehet... Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21881 Dátum: 2007 November 30, 13:31:00 »

Skacok!

A könyv szerint 64-ben volt változás az első ülésekben, konkrétan azt írják véknyabbak lettek.

Tud erről valaki valamit?

Mert, hogy őszinte legyek k@rva kényelmetlenek ezek a 61-es vastag, süppedős, ballonos "fotelek". TV-t nézni nagyon kényelmes lehet belőlük, de nem pedálokat nyomkodni talákták ki őket. Beleülök, oszt belesüpped a seggem, túl magasak is, a kormányhoz majd hozzáér a lábam, a combomat alulról nyomja a rúgós párna eleje....egyszóval szarok. Eredtiség ide vagy oda, ki fogom őket cserélni....arról nem is beszélve, hogy a háttámlát sem lehet kellően hátrahajtani, ha túl hátratolom az egész ülést, akkor meg a pedálok vannak túl messze....Szar, ahogy van.Folyton csak fészkelődök, ez nem állapot.

Majd még lemérem a 65-ös üléseit, mert azokkal, mintha nem lett volna ennyi kínom. Lehet azok véknyabbak tényleg ?
ha ez vigasztal nekem a 82es mexicoiban is majdnem hozzáér a combom a kormányhoz. mondjuk a mostanihoz kevésbé, a gyárihoz igen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #21880 Dátum: 2007 November 30, 13:27:34 »

Skacok!

A könyv szerint 64-ben volt változás az első ülésekben, konkrétan azt írják véknyabbak lettek.

Tud erről valaki valamit?

Mert, hogy őszinte legyek k@rva kényelmetlenek ezek a 61-es vastag, süppedős, ballonos "fotelek". TV-t nézni nagyon kényelmes lehet belőlük, de nem pedálokat nyomkodni talákták ki őket. Beleülök, oszt belesüpped a seggem, túl magasak is, a kormányhoz majd hozzáér a lábam, a combomat alulról nyomja a rúgós párna eleje....egyszóval szarok. Eredtiség ide vagy oda, ki fogom őket cserélni....arról nem is beszélve, hogy a háttámlát sem lehet kellően hátrahajtani, ha túl hátratolom az egész ülést, akkor meg a pedálok vannak túl messze....Szar, ahogy van.Folyton csak fészkelődök, ez nem állapot.

Majd még lemérem a 65-ös üléseit, mert azokkal, mintha nem lett volna ennyi kínom. Lehet azok véknyabbak tényleg ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1463 1464 1465 1466 1467 [1468] 1469 1470 1471 1472 1473 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.