www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:45:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1438 1439 1440 1441 1442 [1443] 1444 1445 1446 1447 1448 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14798995 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22931 Dátum: 2008 Január 02, 23:18:53 »

Én kipufogóról beszélek. A dob középvonalához számolva a "leömlők" 2,5-2,5 cm-el vannak közelebb az 1.2-esnél mint az 1.3asnál.
  én is erre gondoltam ! tehát a válasz az lenne hogy nem lehet felrakni.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22930 Dátum: 2008 Január 02, 23:14:04 »

Én kipufogóról beszélek. A dob középvonalához számolva a "leömlők" 2,5-2,5 cm-el vannak közelebb az 1.2-esnél mint az 1.3asnál.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22929 Dátum: 2008 Január 02, 23:10:35 »

Melyik részen?

Esetleg nem volna valakinek 1-1 kép róluk, az eltéréseket bejelölve?  Tongue

Csakmert lehet tudnék egy új 1300-ast ócsón, az én 1200-esem meg eléggé oda van, ideje lenne cserélni, dehát 20 ezret csak sajnálok egy bolti újra.....
most kipufogódobról fagy fűtődobról van szó?

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22928 Dátum: 2008 Január 02, 23:03:51 »

Az 1.2-esé 5 cm-errel rövidebb.

Melyik részen?

Esetleg nem volna valakinek 1-1 kép róluk, az eltéréseket bejelölve?  Tongue

Csakmert lehet tudnék egy új 1300-ast ócsón, az én 1200-esem meg eléggé oda van, ideje lenne cserélni, dehát 20 ezret csak sajnálok egy bolti újra.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22927 Dátum: 2008 Január 02, 22:58:08 »

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes
Az 1.2-esé 5 cm-errel rövidebb.


                             GNX-967
Nem elérhető dboxy
Hozzászólások: 28


'79 transporter - folyamatban....

« Hozzászólás #22926 Dátum: 2008 Január 02, 20:53:51 »

A motor nem 1.6, a lényeg itt annyi h type1 blokk, a motor picit meghízott az idők során, 1835re, ami kényelmesen szaladna autópályán hoszzú távon, ami nekem a lényeg lenne.
A duda marad..Smiley de egyszer bemászok alá és megállapítom h milyen gyártmány, előző tulaj műve.
visszatérve a váltóra, mind 2 vége eltér, egysze ugye a rudazat elhelyezkedése/csatlakozása, a másik pedig a lendkerék mérete. ha ezt a 2 problémás alkatrészt kicserélem az eredetire, azaz az 1.6 (002) váltó alkatrészeire, ki lehetne küszöbölni ezeket teljesen. a kérdés még mindig csak az, h a illeszkedése megyegyezik-e ??!
még az merül fel, h én mit tudok tenni a váltó felújításáért, az olajcserén és a váltóház levakarásán/festésén kívül.
aloha
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22925 Dátum: 2008 Január 02, 20:37:52 »

Miskolc mellett lakom, de édesapám Siófok környékén dolgozik, tehát ő vinné le kocsival!!

Akár még pesti szerelő is jó lenne, mivel pont útba esik!! Tehát elég rugalmasak vagyunk ilyen téren szerencsére!!

Viszont ezzel csak az a baj, h vasárnap este jönnek föl pestre, tehát vasárnap este fogadni kellene valakinek a motort, mivel ők mennek tovább Siófokra!!

(Én is pesten dolgozom)  Szóval elég összevissza élünk az országban!!

Nagyjából ennyi!!  De lehet a legjobb megoldás a Miskolc környéki szerelő lenne!!





Hell!

itt miskolcon az öreg Matolcsi Péter bácsit tudom neked ajánlani. öreg szaki, nagy tudással!!
vagy szintén miskolcon a Szilvás Zoltán. ők foglalkoznak komplett motor generállal is.
sőt! még van két cimborám akik ilyenekkel foglalkoznak. Szamosi Árpi, és Serfőző Gyuri.

ha érdekel, küldj egy emilt s megadom a telefonszámukat.

német vaughan istván   -miskolc-
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 02, 20:41:12 írta vaughan »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22924 Dátum: 2008 Január 02, 18:46:39 »

Miskolc mellett lakom, de édesapám Siófok környékén dolgozik, tehát ő vinné le kocsival!!

Akár még pesti szerelő is jó lenne, mivel pont útba esik!! Tehát elég rugalmasak vagyunk ilyen téren szerencsére!!

Viszont ezzel csak az a baj, h vasárnap este jönnek föl pestre, tehát vasárnap este fogadni kellene valakinek a motort, mivel ők mennek tovább Siófokra!!

(Én is pesten dolgozom)  Szóval elég összevissza élünk az országban!!

Nagyjából ennyi!!  De lehet a legjobb megoldás a Miskolc környéki szerelő lenne!!


merre lax ?
csak azért kérdem hogy be lehessen lőni hogy esetleg ismert megbízhatónak itélt szerelőt ajánlhassunk a környékeden
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22923 Dátum: 2008 Január 02, 18:36:31 »

Sziasztok!!

Hajtókar csapágycsere lenne 1200 es bogaramban (és még ki tudja...), és ezt a szerelőt ajánlották!!


Knublauth Djordje, Pusztaszemes


Szerintetek???

köszi hy

merre lax ?
csak azért kérdem hogy be lehessen lőni hogy esetleg ismert megbízhatónak itélt szerelőt ajánlhassunk a környékeden

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22922 Dátum: 2008 Január 02, 18:32:46 »

Sziasztok!!

Hajtókar csapágycsere lenne 1200 es bogaramban (és még ki tudja...), és ezt a szerelőt ajánlották!!


Knublauth Djordje, Pusztaszemes


Szerintetek???

köszi hy

En csak hallottam rola. Regota ott van a vw temaban, valtoszerelesben jonak mondjak. Motorban nem tudom milyen lehet. De allitolag nem a legnagyobb rend uralkodik nala (ami meg nem biztos, hogy jelent vmit)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22921 Dátum: 2008 Január 02, 18:30:39 »

Sziasztok!
szereztem egy 2.0 váltót a buszomhoz.
szeretnék segítséget kérni attól, aki épített már ilyet be gyárilag 1.6os type1es buszba.
ahogy én eddig olvasgattam thesamba-n a téma után, 2 átalakítás szükséges a váltón, h összepattanjon. a harang, és a hokiütő a hibás ha minden igaz.
ezeket ki kell cserélni a régi 1.6 váltó alkatrészeire, viszont nemtudom mennyire kompatibilisek..
1.6 buszhoz van robbantott rajz, viszont 2.0 váltóról nincs ilyenem. esetleg van valakinek amit be tudna linkelni? azzal is kicsit előrébb lennék.
egyenlőre így áll a kérdés, nem akarok baromságokat irogatni, ezért a hozzáértőktől várok egy kis felvilágosítást:)
előre is köszi: Dani


Azt mondjak, hogy az 1.6-oshoz az a valto kicsit hosszu. Ahhoz a rovid es a felhosszu dukal. Erotlen hozza az 1.6-os. Nekem sima rovid valtom van, 1.6-ossal, de szerintem kicsivel hosszabbat (a felhosszut) meg tenyleg elbirna. Bar akkor a felelmetes 0-100-as gyorsulas megjobban visszaesne  Grin
A valtok kozott allitolag meg a nyelestengely hosszaban is van vmi kulonbseg, amire erdemes odafigyelni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22920 Dátum: 2008 Január 02, 18:20:07 »

Sziasztok!!

Hajtókar csapágycsere lenne 1200 es bogaramban (és még ki tudja...), és ezt a szerelőt ajánlották!!


Knublauth Djordje, Pusztaszemes


Szerintetek???

köszi hy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22919 Dátum: 2008 Január 02, 18:04:43 »

Sziasztok!
szereztem egy 2.0 váltót a buszomhoz.
szeretnék segítséget kérni attól, aki épített már ilyet be gyárilag 1.6os type1es buszba.
ahogy én eddig olvasgattam thesamba-n a téma után, 2 átalakítás szükséges a váltón, h összepattanjon. a harang, és a hokiütő a hibás ha minden igaz.
ezeket ki kell cserélni a régi 1.6 váltó alkatrészeire, viszont nemtudom mennyire kompatibilisek..
1.6 buszhoz van robbantott rajz, viszont 2.0 váltóról nincs ilyenem. esetleg van valakinek amit be tudna linkelni? azzal is kicsit előrébb lennék.
egyenlőre így áll a kérdés, nem akarok baromságokat irogatni, ezért a hozzáértőktől várok egy kis felvilágosítást:)
előre is köszi: Dani


ha nekemadod a dudádat megmondom  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dboxy
Hozzászólások: 28


'79 transporter - folyamatban....

« Hozzászólás #22918 Dátum: 2008 Január 02, 17:54:32 »

Sziasztok!
szereztem egy 2.0 váltót a buszomhoz.
szeretnék segítséget kérni attól, aki épített már ilyet be gyárilag 1.6os type1es buszba.
ahogy én eddig olvasgattam thesamba-n a téma után, 2 átalakítás szükséges a váltón, h összepattanjon. a harang, és a hokiütő a hibás ha minden igaz.
ezeket ki kell cserélni a régi 1.6 váltó alkatrészeire, viszont nemtudom mennyire kompatibilisek..
1.6 buszhoz van robbantott rajz, viszont 2.0 váltóról nincs ilyenem. esetleg van valakinek amit be tudna linkelni? azzal is kicsit előrébb lennék.
egyenlőre így áll a kérdés, nem akarok baromságokat irogatni, ezért a hozzáértőktől várok egy kis felvilágosítást:)
előre is köszi: Dani
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22917 Dátum: 2008 Január 02, 16:38:51 »

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes
én azt tudom hogy a 1200 csökigyo nem megy fel a 1300 ra hogy a gyári dob felmenne az nemtudom d nagy valoszinüséggel nem mert igy hirdetik hogy 1200re és 1300-1600 ra

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22916 Dátum: 2008 Január 02, 16:38:08 »

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes

Az 1200 -es motor leömlői szűkebben vannak, azaz máshol lesznek a csövek.
De ha eléggé erős vagy, nem számít. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22915 Dátum: 2008 Január 02, 16:35:42 »

van közte külömnbség

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22914 Dátum: 2008 Január 02, 16:31:46 »

A Bogár kipuffokban van különbség? (frissléghűtés)  Huh
1200/1300-as cserélhető?

Csakmert akadna lehet egy jó 1300-as, de nemtom felapplikálható e az 1200-esre....


van közte külömnbség

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22913 Dátum: 2008 Január 02, 16:29:47 »

A Bogár kipuffokban van különbség? (frissléghűtés)  Huh
1200/1300-as cserélhető?

Csakmert akadna lehet egy jó 1300-as, de nemtom felapplikálható e az 1200-esre....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
RNIE
« Hozzászólás #22912 Dátum: 2007 December 31, 20:12:09 »

aztakartam ezzel hogy amit a typ4 1.7 pár lóereje adna annyival könnyebb vagy
magyarul ne tedd be sztem az 1,7-et
értemszmájli
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22911 Dátum: 2007 December 31, 19:47:23 »

Huh

aztakartam ezzel hogy amit a typ4 1.7 pár lóereje adna annyival könnyebb vagy
magyarul ne tedd be sztem az 1,7-et

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #22910 Dátum: 2007 December 31, 19:45:26 »

arról nembeszélve hogy ugyan pontos adatokat nem tudok de saccra egy doka kéccá kilóval legalább könnyebb mint egy busz
Huh
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22909 Dátum: 2007 December 31, 19:30:13 »

mindkettő komplett cucc,de úgy tűnik marad akkor az 1.6 némi kis piszkálással,majd az újabb dilemma:sima vagy duplakarbi? Roll Eyes

arról nembeszélve hogy ugyan pontos adatokat nem tudok de saccra egy doka kéccá kilóval legalább könnyebb mint egy busz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #22908 Dátum: 2007 December 31, 19:28:12 »

mindkettő komplett cucc,de úgy tűnik marad akkor az 1.6 némi kis piszkálással,majd az újabb dilemma:sima vagy duplakarbi? Roll Eyes
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #22907 Dátum: 2007 December 31, 18:30:42 »

A typ4 1.7-es mennyivel erősebb, nyomatékosabb, mint a typ1 1.6?
Typ 4:
+ nyomaték,lóerő, dinamikusabb, kevesebbet fogyaszt, jobb hideg viselkedés- legalább is nekem a 2l-es -
- szerelése macerásabb, ritkább, drágább hozzá minden,ha van valami gond kevesebben mernek hozzányúlni, ki-be szerelni méginkább macera.
A dokában a többi cucc - állófűtés, rásegítés - megvan a typ 4-hez, vagy az marad a typ1-é?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22906 Dátum: 2007 December 31, 18:28:46 »

Pár véleményt szeretnék(ellene és mellette) hallani hogy melyik motor menjen bele a dokába(persze szétszedés,tömítéscserék stb után)
1.7 typ4 vagy sima 1.6-os buszmotor

senkit nem ismerek akinek a typ4 motorja tökéletesen faszán működne viszont gecidrága hozzá egy pár alkatrész (kivéve Aates,Holló,Azs akik hobbi céllal beletesznek az autóba évi 1000.km-t na jó 3-at)
az egyhat viszont nemmegy de van hozzá alkatrész olcsón
és adok hozzá neked act ajándékba  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22905 Dátum: 2007 December 31, 18:28:22 »

sima 1,6 2weber költség takarékosabb mint typ 4
sztem 1,6 akármilyen karbival.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22904 Dátum: 2007 December 31, 18:24:21 »

Pár véleményt szeretnék(ellene és mellette) hallani hogy melyik motor menjen bele a dokába(persze szétszedés,tömítéscserék stb után)
1.7 typ4 vagy sima 1.6-os buszmotor
sima 1,6 2weber költség takarékosabb mint typ 4

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #22903 Dátum: 2007 December 31, 18:15:47 »

Pár véleményt szeretnék(ellene és mellette) hallani hogy melyik motor menjen bele a dokába(persze szétszedés,tömítéscserék stb után)
1.7 typ4 vagy sima 1.6-os buszmotor
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22902 Dátum: 2007 December 31, 18:03:16 »

Tegnap kicseréltem az első lámpákban az égőket a Gyuszkó által küldött sárga izzókra, és mikor szétszedtem a lámpát kiderült, hogy halogén izzó volt benne (a nem halogén lámpában!)  Huh Ehez képest gyakorlatilag nem lehetett vele sötétben normálisan közlekedni, mert alig volt valami fénye. A mostani nemhalogén sárga izzókkal pedig sokkal jobban lehet látni, jobban is világít, és normálisan be tudtam lőni. HOgy lehet ez? A halogén izzó lehet hogy nincs fókuszpontban a nem halogén lámpatestben, mígy a hagyományos alakú igen? Huh Huh Huh
Így van!
Boby haveromnak is ugyanígy volt az R4 bontószökevényében... Az egy dolog, hogy semmit sem látsz, da a visszapillantóban, meg a szembejövőnek úgy vakítasz, mint állat!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22901 Dátum: 2007 December 31, 13:34:45 »

A halogén izzó lehet hogy nincs fókuszpontban a nem halogén lámpatestben, mígy a hagyományos alakú igen? Huh Huh Huh

ja, ja [bólogatósszmájli]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22900 Dátum: 2007 December 31, 11:37:54 »

Tegnap kicseréltem az első lámpákban az égőket a Gyuszkó által küldött sárga izzókra, és mikor szétszedtem a lámpát kiderült, hogy halogén izzó volt benne (a nem halogén lámpában!)  Huh Ehez képest gyakorlatilag nem lehetett vele sötétben normálisan közlekedni, mert alig volt valami fénye. A mostani nemhalogén sárga izzókkal pedig sokkal jobban lehet látni, jobban is világít, és normálisan be tudtam lőni. HOgy lehet ez? A halogén izzó lehet hogy nincs fókuszpontban a nem halogén lámpatestben, mígy a hagyományos alakú igen? Huh Huh Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22899 Dátum: 2007 December 31, 08:20:13 »

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?
a háttámla alsó részéböl 4 centit kell azért hogy ne dörzsölje ki az oldalkárpitot, a felső részéböl meg 8-10 centit kellet, a dönthetöség meg a gyári megoldás alapján van megcsinálva.A gyári űléstől kb 10-15 centivel magasabb a jetta háttámlája , kényelmesen hátradölhetek rajta, a kárpitozást ne nézd mert úccse ilyen lesz hanem műbűrböl lesz piros, fekete vagy  fehér ötvözetböl Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22898 Dátum: 2007 December 31, 02:28:46 »



Wink


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22897 Dátum: 2007 December 31, 02:20:25 »

Remélem, holnap eljutok a Közlekedési Múzeumhoz...
Ma felpakoltam a téli kerekeket és a két baloldaliban kicsit kevés volt a nyomás... most felnyomattam 2 bar-ra... remélem kibírja a túrát...
De asszem azokba is beugrik majd a belső....

Gumibogi gondolom, nem dolgozik holnap....  Grin

Mi meg 25en keszultunk menni parom szuleihez Kunmadarasra, kitalaltam, hogy reggel 8-9 korul  majd kicserelem a ket kocsi kozott a gumikat es atrakom a telieket a 302esre, mert azzal akartam menni. Aztan typ117tel 24-en ejfel korul beszeltem errol es kitalaltuk, hogy jobb moka ejjel kereket cserelni ezert szenteste ejjel a hoesesben nekialltunk a muveletnek! :-) Kozvilagitas volt, aztan a harmadik teligumis kereknel eszrevettuk, hogy teljesen lapos, az aszfalton uldogel ... :-( Hat ez ugye vagy csak siman leeresztett a kb 2 honapos allastol, vagy vmi joakarom kilyukasztotta (vagy vmi egyeb ... ;-)) ... Honom ala vettem a fagyott lapos gumis kereket, bevittem es melegvizzel megmelegitettem a gumit, hogy ne legyen rideg, a pumpalaskor ne repedezzen/torjon el, es elvittuk a harmadik bogarral egy kozeli benzinkutra, ahol felfujtuk es kozben vizzel locsoltuk ... sajnos masodperceken belul kiderult, hogy ereszt a felni mellett par helyen (ez a felfujast kovetoen abbamaradt, ezzel nem volt gond), es a szelep mellett felfujva is bugyborekolva jon a levego ... :-( Szenteste, hajnali 2 ora, kene egy gumis ... :-D Tudtam, hogy halott otlet, a project meghalt, typ117 haza ment en meg tudtam, hogy reggel vonattal megyunk videkre... :-) (nem akartam a 2 nyari + 2 teli komboval kozlekedni, foleg, h havazast igert masnapra ...) Otthon leultem a gep ele, gugli 1 mp alatt segitett --> http://www.nonstopgumis.hu/muhely.htm ! Felhivtam oket, az elso csorges utan felvettek (csak hebegtem-habogtam, el sem hittem :-D), odamentem, megcsinalta, fel is rakta a ket kereket a kocsira es haza mar 4 teligumival jottem... Aztan meglepetes gyanant asszonyt ebren talaltam es mikor beleptem az ajton kerdezte, hogy "nah akkor indulunk?" :-) Es hajnalban utnak is eredtunk es csuszkaltunk az uton a hoesesben. En elveztem, o kevesbe! Cheesy Cegled utan viszont szarazak voltak az utak, havat arra nem is lattak ...

A gyerek viszont nagyon lelkiismeretes volt, megkerdezte, hogy hol emelheti az autot, a lengokarnal a torzios rud alatt megfelel-e ? (tehat tudta ...) Mondtam persze, o meg mondta, hogy oreg autoknal mindig megkerdezi, nem akar problemat okozni az emelessel vhol a kasztnin ... :-) Szerintem ez nagy jofejseg.

Szoval ha gumibogi nem lesz nyitva, ide elviheted a gumikat ha szukseg van ra, en ajanlom oket (mikor gumibogi nincs nyitva! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22896 Dátum: 2007 December 30, 21:31:07 »

a két felső sarkát kell kicsit csopolni.

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #22895 Dátum: 2007 December 30, 21:21:23 »

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?
924 porkénak is lehajtható a hátsó támlája, na az jó!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22894 Dátum: 2007 December 30, 21:12:53 »

ja és lehajtható a háttámla úgy mint az eredetinek Grin

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22893 Dátum: 2007 December 30, 18:54:30 »

ja és lehajtható a háttámla úgy mint az eredetinek Grin

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22892 Dátum: 2007 December 30, 18:48:45 »

A háromszögbe italtartót kell rakni. Nagy üveges UNICUM és pohár mindkét oldalra! Wink
látom ráéreztél a lényegre Grin

Oldalak: 1 ... 1438 1439 1440 1441 1442 [1443] 1444 1445 1446 1447 1448 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.