www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:15:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1438 1439 1440 1441 1442 [1443] 1444 1445 1446 1447 1448 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13337948 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22919 Dátum: 2008 Január 02, 18:04:43 »

Sziasztok!
szereztem egy 2.0 váltót a buszomhoz.
szeretnék segítséget kérni attól, aki épített már ilyet be gyárilag 1.6os type1es buszba.
ahogy én eddig olvasgattam thesamba-n a téma után, 2 átalakítás szükséges a váltón, h összepattanjon. a harang, és a hokiütő a hibás ha minden igaz.
ezeket ki kell cserélni a régi 1.6 váltó alkatrészeire, viszont nemtudom mennyire kompatibilisek..
1.6 buszhoz van robbantott rajz, viszont 2.0 váltóról nincs ilyenem. esetleg van valakinek amit be tudna linkelni? azzal is kicsit előrébb lennék.
egyenlőre így áll a kérdés, nem akarok baromságokat irogatni, ezért a hozzáértőktől várok egy kis felvilágosítást:)
előre is köszi: Dani


ha nekemadod a dudádat megmondom  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dboxy
Hozzászólások: 28


'79 transporter - folyamatban....

« Hozzászólás #22918 Dátum: 2008 Január 02, 17:54:32 »

Sziasztok!
szereztem egy 2.0 váltót a buszomhoz.
szeretnék segítséget kérni attól, aki épített már ilyet be gyárilag 1.6os type1es buszba.
ahogy én eddig olvasgattam thesamba-n a téma után, 2 átalakítás szükséges a váltón, h összepattanjon. a harang, és a hokiütő a hibás ha minden igaz.
ezeket ki kell cserélni a régi 1.6 váltó alkatrészeire, viszont nemtudom mennyire kompatibilisek..
1.6 buszhoz van robbantott rajz, viszont 2.0 váltóról nincs ilyenem. esetleg van valakinek amit be tudna linkelni? azzal is kicsit előrébb lennék.
egyenlőre így áll a kérdés, nem akarok baromságokat irogatni, ezért a hozzáértőktől várok egy kis felvilágosítást:)
előre is köszi: Dani
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22917 Dátum: 2008 Január 02, 16:38:51 »

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes
én azt tudom hogy a 1200 csökigyo nem megy fel a 1300 ra hogy a gyári dob felmenne az nemtudom d nagy valoszinüséggel nem mert igy hirdetik hogy 1200re és 1300-1600 ra

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22916 Dátum: 2008 Január 02, 16:38:08 »

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes

Az 1200 -es motor leömlői szűkebben vannak, azaz máshol lesznek a csövek.
De ha eléggé erős vagy, nem számít. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22915 Dátum: 2008 Január 02, 16:35:42 »

van közte külömnbség

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22914 Dátum: 2008 Január 02, 16:31:46 »

A Bogár kipuffokban van különbség? (frissléghűtés)  Huh
1200/1300-as cserélhető?

Csakmert akadna lehet egy jó 1300-as, de nemtom felapplikálható e az 1200-esre....


van közte külömnbség

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22913 Dátum: 2008 Január 02, 16:29:47 »

A Bogár kipuffokban van különbség? (frissléghűtés)  Huh
1200/1300-as cserélhető?

Csakmert akadna lehet egy jó 1300-as, de nemtom felapplikálható e az 1200-esre....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
RNIE
« Hozzászólás #22912 Dátum: 2007 December 31, 20:12:09 »

aztakartam ezzel hogy amit a typ4 1.7 pár lóereje adna annyival könnyebb vagy
magyarul ne tedd be sztem az 1,7-et
értemszmájli
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22911 Dátum: 2007 December 31, 19:47:23 »

Huh

aztakartam ezzel hogy amit a typ4 1.7 pár lóereje adna annyival könnyebb vagy
magyarul ne tedd be sztem az 1,7-et

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #22910 Dátum: 2007 December 31, 19:45:26 »

arról nembeszélve hogy ugyan pontos adatokat nem tudok de saccra egy doka kéccá kilóval legalább könnyebb mint egy busz
Huh
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22909 Dátum: 2007 December 31, 19:30:13 »

mindkettő komplett cucc,de úgy tűnik marad akkor az 1.6 némi kis piszkálással,majd az újabb dilemma:sima vagy duplakarbi? Roll Eyes

arról nembeszélve hogy ugyan pontos adatokat nem tudok de saccra egy doka kéccá kilóval legalább könnyebb mint egy busz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #22908 Dátum: 2007 December 31, 19:28:12 »

mindkettő komplett cucc,de úgy tűnik marad akkor az 1.6 némi kis piszkálással,majd az újabb dilemma:sima vagy duplakarbi? Roll Eyes
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #22907 Dátum: 2007 December 31, 18:30:42 »

A typ4 1.7-es mennyivel erősebb, nyomatékosabb, mint a typ1 1.6?
Typ 4:
+ nyomaték,lóerő, dinamikusabb, kevesebbet fogyaszt, jobb hideg viselkedés- legalább is nekem a 2l-es -
- szerelése macerásabb, ritkább, drágább hozzá minden,ha van valami gond kevesebben mernek hozzányúlni, ki-be szerelni méginkább macera.
A dokában a többi cucc - állófűtés, rásegítés - megvan a typ 4-hez, vagy az marad a typ1-é?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22906 Dátum: 2007 December 31, 18:28:46 »

Pár véleményt szeretnék(ellene és mellette) hallani hogy melyik motor menjen bele a dokába(persze szétszedés,tömítéscserék stb után)
1.7 typ4 vagy sima 1.6-os buszmotor

senkit nem ismerek akinek a typ4 motorja tökéletesen faszán működne viszont gecidrága hozzá egy pár alkatrész (kivéve Aates,Holló,Azs akik hobbi céllal beletesznek az autóba évi 1000.km-t na jó 3-at)
az egyhat viszont nemmegy de van hozzá alkatrész olcsón
és adok hozzá neked act ajándékba  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22905 Dátum: 2007 December 31, 18:28:22 »

sima 1,6 2weber költség takarékosabb mint typ 4
sztem 1,6 akármilyen karbival.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22904 Dátum: 2007 December 31, 18:24:21 »

Pár véleményt szeretnék(ellene és mellette) hallani hogy melyik motor menjen bele a dokába(persze szétszedés,tömítéscserék stb után)
1.7 typ4 vagy sima 1.6-os buszmotor
sima 1,6 2weber költség takarékosabb mint typ 4

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #22903 Dátum: 2007 December 31, 18:15:47 »

Pár véleményt szeretnék(ellene és mellette) hallani hogy melyik motor menjen bele a dokába(persze szétszedés,tömítéscserék stb után)
1.7 typ4 vagy sima 1.6-os buszmotor
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22902 Dátum: 2007 December 31, 18:03:16 »

Tegnap kicseréltem az első lámpákban az égőket a Gyuszkó által küldött sárga izzókra, és mikor szétszedtem a lámpát kiderült, hogy halogén izzó volt benne (a nem halogén lámpában!)  Huh Ehez képest gyakorlatilag nem lehetett vele sötétben normálisan közlekedni, mert alig volt valami fénye. A mostani nemhalogén sárga izzókkal pedig sokkal jobban lehet látni, jobban is világít, és normálisan be tudtam lőni. HOgy lehet ez? A halogén izzó lehet hogy nincs fókuszpontban a nem halogén lámpatestben, mígy a hagyományos alakú igen? Huh Huh Huh
Így van!
Boby haveromnak is ugyanígy volt az R4 bontószökevényében... Az egy dolog, hogy semmit sem látsz, da a visszapillantóban, meg a szembejövőnek úgy vakítasz, mint állat!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22901 Dátum: 2007 December 31, 13:34:45 »

A halogén izzó lehet hogy nincs fókuszpontban a nem halogén lámpatestben, mígy a hagyományos alakú igen? Huh Huh Huh

ja, ja [bólogatósszmájli]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22900 Dátum: 2007 December 31, 11:37:54 »

Tegnap kicseréltem az első lámpákban az égőket a Gyuszkó által küldött sárga izzókra, és mikor szétszedtem a lámpát kiderült, hogy halogén izzó volt benne (a nem halogén lámpában!)  Huh Ehez képest gyakorlatilag nem lehetett vele sötétben normálisan közlekedni, mert alig volt valami fénye. A mostani nemhalogén sárga izzókkal pedig sokkal jobban lehet látni, jobban is világít, és normálisan be tudtam lőni. HOgy lehet ez? A halogén izzó lehet hogy nincs fókuszpontban a nem halogén lámpatestben, mígy a hagyományos alakú igen? Huh Huh Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22899 Dátum: 2007 December 31, 08:20:13 »

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?
a háttámla alsó részéböl 4 centit kell azért hogy ne dörzsölje ki az oldalkárpitot, a felső részéböl meg 8-10 centit kellet, a dönthetöség meg a gyári megoldás alapján van megcsinálva.A gyári űléstől kb 10-15 centivel magasabb a jetta háttámlája , kényelmesen hátradölhetek rajta, a kárpitozást ne nézd mert úccse ilyen lesz hanem műbűrböl lesz piros, fekete vagy  fehér ötvözetböl Grin

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #22898 Dátum: 2007 December 31, 02:28:46 »



Wink


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22897 Dátum: 2007 December 31, 02:20:25 »

Remélem, holnap eljutok a Közlekedési Múzeumhoz...
Ma felpakoltam a téli kerekeket és a két baloldaliban kicsit kevés volt a nyomás... most felnyomattam 2 bar-ra... remélem kibírja a túrát...
De asszem azokba is beugrik majd a belső....

Gumibogi gondolom, nem dolgozik holnap....  Grin

Mi meg 25en keszultunk menni parom szuleihez Kunmadarasra, kitalaltam, hogy reggel 8-9 korul  majd kicserelem a ket kocsi kozott a gumikat es atrakom a telieket a 302esre, mert azzal akartam menni. Aztan typ117tel 24-en ejfel korul beszeltem errol es kitalaltuk, hogy jobb moka ejjel kereket cserelni ezert szenteste ejjel a hoesesben nekialltunk a muveletnek! :-) Kozvilagitas volt, aztan a harmadik teligumis kereknel eszrevettuk, hogy teljesen lapos, az aszfalton uldogel ... :-( Hat ez ugye vagy csak siman leeresztett a kb 2 honapos allastol, vagy vmi joakarom kilyukasztotta (vagy vmi egyeb ... ;-)) ... Honom ala vettem a fagyott lapos gumis kereket, bevittem es melegvizzel megmelegitettem a gumit, hogy ne legyen rideg, a pumpalaskor ne repedezzen/torjon el, es elvittuk a harmadik bogarral egy kozeli benzinkutra, ahol felfujtuk es kozben vizzel locsoltuk ... sajnos masodperceken belul kiderult, hogy ereszt a felni mellett par helyen (ez a felfujast kovetoen abbamaradt, ezzel nem volt gond), es a szelep mellett felfujva is bugyborekolva jon a levego ... :-( Szenteste, hajnali 2 ora, kene egy gumis ... :-D Tudtam, hogy halott otlet, a project meghalt, typ117 haza ment en meg tudtam, hogy reggel vonattal megyunk videkre... :-) (nem akartam a 2 nyari + 2 teli komboval kozlekedni, foleg, h havazast igert masnapra ...) Otthon leultem a gep ele, gugli 1 mp alatt segitett --> http://www.nonstopgumis.hu/muhely.htm ! Felhivtam oket, az elso csorges utan felvettek (csak hebegtem-habogtam, el sem hittem :-D), odamentem, megcsinalta, fel is rakta a ket kereket a kocsira es haza mar 4 teligumival jottem... Aztan meglepetes gyanant asszonyt ebren talaltam es mikor beleptem az ajton kerdezte, hogy "nah akkor indulunk?" :-) Es hajnalban utnak is eredtunk es csuszkaltunk az uton a hoesesben. En elveztem, o kevesbe! Cheesy Cegled utan viszont szarazak voltak az utak, havat arra nem is lattak ...

A gyerek viszont nagyon lelkiismeretes volt, megkerdezte, hogy hol emelheti az autot, a lengokarnal a torzios rud alatt megfelel-e ? (tehat tudta ...) Mondtam persze, o meg mondta, hogy oreg autoknal mindig megkerdezi, nem akar problemat okozni az emelessel vhol a kasztnin ... :-) Szerintem ez nagy jofejseg.

Szoval ha gumibogi nem lesz nyitva, ide elviheted a gumikat ha szukseg van ra, en ajanlom oket (mikor gumibogi nincs nyitva! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22896 Dátum: 2007 December 30, 21:31:07 »

a két felső sarkát kell kicsit csopolni.

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #22895 Dátum: 2007 December 30, 21:21:23 »

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?
924 porkénak is lehajtható a hátsó támlája, na az jó!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22894 Dátum: 2007 December 30, 21:12:53 »

ja és lehajtható a háttámla úgy mint az eredetinek Grin

mennymá'gecc. ez jó.
a támlát hogyan faragtad meg?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22893 Dátum: 2007 December 30, 18:54:30 »

ja és lehajtható a háttámla úgy mint az eredetinek Grin

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22892 Dátum: 2007 December 30, 18:48:45 »

A háromszögbe italtartót kell rakni. Nagy üveges UNICUM és pohár mindkét oldalra! Wink
látom ráéreztél a lényegre Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22891 Dátum: 2007 December 30, 18:44:38 »

miért cseréled? ott oldalt lyuk lesz az akksi fölött..
ENNYIRE PANCSERNAK NÉZEK KI? Grin nem lesz ott lyuk , hanem pohártartó lesz a helyén, amúgy sokkal kényelmesebb a jetta űlés a kagylósitott kialakítása miatt és még a hátsó lábteret is meg tudtam növelni 5 centivel Wink

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #22890 Dátum: 2007 December 30, 18:42:27 »

ma betoltam az eredeti űlések helyére az I-es jetta űlését, az űlőlapon nem kellett alakítani , a háttámlás részének a szélességét viszont csőkkenteni kellet ,
A háromszögbe italtartót kell rakni. Nagy üveges UNICUM és pohár mindkét oldalra! Wink
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #22889 Dátum: 2007 December 30, 18:28:10 »

ma betoltam az eredeti űlések helyére az I-es jetta űlését, az űlőlapon nem kellett alakítani , a háttámlás részének a szélességét viszont csőkkenteni kellet ,
miért cseréled? ott oldalt lyuk lesz az akksi fölött..
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22888 Dátum: 2007 December 30, 18:20:10 »

ma betoltam az eredeti űlések helyére az I-es jetta űlését, az űlőlapon nem kellett alakítani , a háttámlás részének a szélességét viszont csőkkenteni kellet ,

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22887 Dátum: 2007 December 30, 18:01:07 »

skacok 70-es bogárnak az első torziós rudjába való tűgörgös csapágynak kellene a száma vagy csapágy mert öszetört


Váci Bogarasok honlapján nézted?
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/

'81 Hecho en México
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #22886 Dátum: 2007 December 30, 16:59:34 »

Nagyobb villanyszerelőboltban kapok olyasmi rugalmas kábelvezetőcsövet vagy zsugorcsövet, amiben a bogi gyári kábelei futnak?
A jobb első fényszóró kábelezését kell cserélnem és nem szeretném fekete szigetelőszalaggal megoldani a kötegelést.

Riasztószerelők is használnak ilyet, ha jól tudom... ilyenben viszik át a kábeleket az ajtókba, meg a központi zárét, hangszóró kábelt, stb...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22885 Dátum: 2007 December 30, 16:57:48 »

Nagyobb villanyszerelőboltban kapok olyasmi rugalmas kábelvezetőcsövet vagy zsugorcsövet, amiben a bogi gyári kábelei futnak?
A jobb első fényszóró kábelezését kell cserélnem és nem szeretném fekete szigetelőszalaggal megoldani a kötegelést.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #22884 Dátum: 2007 December 30, 16:19:12 »

Remélem, holnap eljutok a Közlekedési Múzeumhoz...
Ma felpakoltam a téli kerekeket és a két baloldaliban kicsit kevés volt a nyomás... most felnyomattam 2 bar-ra... remélem kibírja a túrát...
De asszem azokba is beugrik majd a belső....

Gumibogi gondolom, nem dolgozik holnap....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #22883 Dátum: 2007 December 30, 15:47:45 »

skacok 70-es bogárnak az első torziós rudjába való tűgörgös csapágynak kellene a száma vagy csapágy mert öszetört

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22882 Dátum: 2007 December 30, 12:13:27 »


És a nívópálcás jeladó az milyen?
Azt sem mondják rossznak, de töbnyire eleg  dragan mennek el belole a hasznalt peldanyok is.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #22881 Dátum: 2007 December 30, 01:23:35 »

Én is SZMB-ztem ma:
Beindítottam a 66-ost több, mint 1 év pihenő után:
http://www.youtube.com/watch?v=5npMKb9397o
Monza cső + Kővári dob + garázs akusztika rulez  Grin
kellemes hangja volt

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22880 Dátum: 2007 December 29, 22:15:39 »

sajnos, ha ki van száradva az AC és a csövek fel vannak levegősödve, akkor jobb az említett módszer.
jaja, hát 1 év alatt még az is megtörténhet.
Oldalak: 1 ... 1438 1439 1440 1441 1442 [1443] 1444 1445 1446 1447 1448 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.