www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:07:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1152 1153 1154 1155 1156 [1157] 1158 1159 1160 1161 1162 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237125 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34356 Dátum: 2009 Február 12, 15:49:43 »

Hát a kimerevítést nem vitted túlzásba.
  már azt is bánom hogy ennyire ki volt merevítve! mindkét oldali doblemez és ajtó oszlop volt törve és szarul állt miután levágtam a merevítést kiugrott és az új ajtóval nagyon szépen áll és a fúgok is jobbak lettek mint mielőtt hozzákezdtem Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34355 Dátum: 2009 Február 12, 14:33:07 »

Igen, az utolsó.
oks
köszi
az enyém amúgy még az 1 megszakítós, szóval az lesz hozzá a jó  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34354 Dátum: 2009 Február 12, 14:13:56 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 
Hát a kimerevítést nem vitted túlzásba.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34353 Dátum: 2009 Február 12, 13:47:41 »

Csak érdekességként:
Végülis ezek is megszakítóshoz vannak akkor, csak a csatlakozójuk más, egy csati cseréléssel meglehet oldani.
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252531_Traf%F3_6.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252530_Traf%F3_5.JPG

Ezen a typ1 mocin is valami hasonló trafó van:
http://members.shaw.ca/aircooled/engineshot.jpg

Ezek kétmegszakítós elosztóval működnek a leírás szerint.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34352 Dátum: 2009 Február 12, 13:43:14 »

A "breaker points" az magát a megszakítót jelenti igaz? Akkor szerintem az utolsó a jó trafó.

Igen, az utolsó.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34351 Dátum: 2009 Február 12, 10:30:13 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 
ÉKEZET A NEVÉBEN! Cool
Vagyis az elején

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34350 Dátum: 2009 Február 12, 09:48:13 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 
vannak itt páran, akik már átestek ilyesfajta szopáson...

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34349 Dátum: 2009 Február 12, 09:37:23 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 12, 22:46:28 írta tati »

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #34348 Dátum: 2009 Február 11, 21:48:31 »

Nekem tört a rugó hátul nem nagy szopás, inkább idö igényes.Asszem féltengely le, agy stb minden ami utba van és akkor lehet levenni a lengökart.Csak a rugó elöfeszitését kell megoldani, ami nem tudom, hogy alaphelyzetben van-e, vagy elö van feszitve...Én visszaraktam simán és nem döl oldalra a busz...Vagy már késö??

okés
kiszedem mindenképp a torziós rudat, legfejebb megvágom lánggal.
szinte gondoltam hogy a beállítás lesz szopatós (megint 1-2 öszhajszál)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #34347 Dátum: 2009 Február 11, 19:20:02 »

jó5let  Smiley
de nekem csavar is kellene amivel oldalról meg kell fogatni, mert az sincs
és azt a kart ami a kocsiban volt még rendbe lehet rakni vmi szerrel?
(mondjuk erősen kételkedem hogy fel tudnám rakni, vmi oka csak van hogy az előző tulaj új megoldást választott)
ahova a kar megy ott vmelyik oldalon kell lennie egy mélyedésnek ahova a csavar megy oldalról?
a csavar benne van a ablaktörlőkarban.....
simán rá tudod szoritani...

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34346 Dátum: 2009 Február 11, 19:15:31 »

ilyet néztünk tegnap a fehér masinába.....
szóval akkor az a jó neked....
ha kell akkor gyere be érte..... Wink Smiley..az árát megbeszéljük.
jó5let  Smiley
de nekem csavar is kellene amivel oldalról meg kell fogatni, mert az sincs
és azt a kart ami a kocsiban volt még rendbe lehet rakni vmi szerrel?
(mondjuk erősen kételkedem hogy fel tudnám rakni, vmi oka csak van hogy az előző tulaj új megoldást választott)
ahova a kar megy ott vmelyik oldalon kell lennie egy mélyedésnek ahova a csavar megy oldalról?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34345 Dátum: 2009 Február 11, 15:47:07 »

Sőt a visszafolyófurat is el tud tömődni.
Nálam biztos nincs eltömődve,mert minden tiszta.Na és főleg nem sziloplaszt. Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34344 Dátum: 2009 Február 11, 15:37:46 »

A "breaker points" az magát a megszakítót jelenti igaz? Akkor szerintem az utolsó a jó trafó.
Csak érdekességként:
Végülis ezek is megszakítóshoz vannak akkor, csak a csatlakozójuk más, egy csati cseréléssel meglehet oldani.
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252531_Traf%F3_6.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252530_Traf%F3_5.JPG

Ezen a typ1 mocin is valami hasonló trafó van:
http://members.shaw.ca/aircooled/engineshot.jpg
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34343 Dátum: 2009 Február 11, 15:26:38 »

Igen megszakítós marad egyenlőre.

Ez a 4 "canister style" trafó létezik, valamelyiknek jónak kell lennie, szerintem az amit mutattam (a 29217-es cikkszámú, itt az utolsó kép) =>
Szerinted?

http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252526_Traf%F3_1.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252527_Traf%F3_2.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252528_Traf%F3_3.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252529_Traf%F3_4.JPG
A "breaker points" az magát a megszakítót jelenti igaz? Akkor szerintem az utolsó a jó trafó.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34342 Dátum: 2009 Február 11, 15:06:15 »

Megszakítós gyújtás marad? Biztosan jó ez ahhoz?
Igen megszakítós marad egyenlőre.

Ez a 4 "canister style" trafó létezik, valamelyiknek jónak kell lennie, szerintem az amit mutattam (a 29217-es cikkszámú, itt az utolsó kép) =>
Szerinted?

http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252526_Traf%F3_1.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252527_Traf%F3_2.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252528_Traf%F3_3.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252529_Traf%F3_4.JPG
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34341 Dátum: 2009 Február 11, 14:15:27 »

Sőt a visszafolyófurat is el tud tömődni.

főleg, ha valami okostojás sziloplaszttal erősít rá a papírtömítésekre



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34340 Dátum: 2009 Február 11, 14:14:28 »

működni egy filléres vezetékkel is működne, de itt az a lényeg,hogy mit lehet kicsikarni belőle.
a trafó amit kinéztem, illetve ez illik a gyújtáselosztómhoz (már csak vezeték a kérdéses) :
Primary Resistance 1.4 ohms
Secondary Resistance 10K ohms
Maximum Voltage 58,000 volts
Inductance 6.6 mH
Turns Ratio 112:1
Peak Current 180 mA
Spark Duration 300 uS

Ezek függvényében milyen paraméterű vezeték ajánlott?

Megszakítós gyújtás marad? Biztosan jó ez ahhoz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34339 Dátum: 2009 Február 11, 13:57:59 »

az olajat nem a fékdobon keresztül kell cserélni úgyhogy nyugodtan meghúzhattad volna ! Van ott a futógyűrűnél még egy o gyürű is és a papírtömitésekre is oda kell figyelni sőt jelző furat meg minden .

Sőt a visszafolyófurat is el tud tömődni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34338 Dátum: 2009 Február 11, 13:36:53 »

+ a szimeringből szeret leugorni a rugó.
az olajat nem a fékdobon keresztül kell cserélni úgyhogy nyugodtan meghúzhattad volna ! Van ott a futógyűrűnél még egy o gyürű is és a papírtömitésekre is oda kell figyelni sőt jelző furat meg minden .

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34337 Dátum: 2009 Február 11, 13:35:09 »

Szerintetek 4 hónaoja kb újra szimeringeztem mindkét féltengelyt.Előfordul,hogy azért szivárog az olaj a fékdobomba,mert még nem húztam meg teljesen a koronás anyát? Grin még nem volt nálam kulcs,csak fogóval nagyjából húztam meg.Én erre gondoltam.Végül is nem foglalkoztam vele,mert le akaroom  cserélni az olajat.
az olajat nem a fékdobon keresztül kell cserélni úgyhogy nyugodtan meghúzhattad volna ! Van ott a futógyűrűnél még egy o gyürű is és a papírtömitésekre is oda kell figyelni sőt jelző furat meg minden .

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #34336 Dátum: 2009 Február 11, 13:24:22 »

emberek ez gyári vagy már gány megoldás?
<beszúrt kép törölve>
mert 2 féle ablaktörlőkar felfogatást is láttam ma de egyik se ez volt
egy 14-es 6 lapfejű anyga fogja szebből és szorítja a kart ide
ilyet néztünk tegnap a fehér masinába.....
szóval akkor az a jó neked....
ha kell akkor gyere be érte..... Wink Smiley..az árát megbeszéljük.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34335 Dátum: 2009 Február 11, 12:14:28 »

Valahogyan így. Alapvetően kétféle ágazat van a gyertyakábelek világában: az önmagában ellenállásos szálak (a grafitos/szénvezetős cuccok ezek), sajnos ezek nem túl stabilak fizikailag, az öregedés nem tesz nekik jót. A Leon féle cucc ennek "improved" változata. Előnyük, hogy zavarszűrés szempontjából ideálisak. Angol autóipar, Lucas (kifejtsem? Smiley ).  A másik ág amikor a pipa környékére teszik az ellenállást, illetve a gyertyába (vagy a gyertyába is). Ilyen a legtöbb német autó gyárilag, rézvezetős kábelek, régen szilikát a pipába, ma jobb megoldások. Jó zavarszűrés, hosszú élettartam. Még jobb változatuk a "szilikon" szigetelős megoldás, ekkor még kevésbé öregszik=üt át (magasabb hőmérsékletet bír).
Spec erről van szó:
Taylor 409 Race Wire Set
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TAYLOR-409-RACE-WIRE-SET-RED-Dune-Buggy-VW-Bug_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem110338589378QQitemZ110338589378QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

És a példa (és ilyen elosztóm van nekem is):
http://members.shaw.ca/aircooled/engineshot.jpg

Csávó ezzel a motorral szokott gyorsulni, legjobb ideje negyed mérföldön 11,95 sec !
Honlapja: http://members.shaw.ca/acvw/

Valaki tuti egyből beírná erre beszólásképp, hogy "jóvan vedd meg, és te is 12 sec alatt fogod akkor futni..."
De ki kell ábrándítsak mindenkit...

Szerintem minden apró részletre oda kell figyelni, mert a sok ki dolog összeadódva tud jobb eredményt adni, önmagába semmit nem ér, és úgy gondolom, hogy a motoromból adódóan érdemes erre is hangsúlyt fektetni.
 
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34334 Dátum: 2009 Február 11, 11:58:53 »

Kedves Mákos, Leon!

Igaz, nem vagyok admin, de nagy-nagy szeretettel kérném ezt a meccset privátban lejátszani, innen meg ezeket a hsz-eket törölni. Ez NEM AZ A TOPIK.

Nagyon köszönöm!


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34333 Dátum: 2009 Február 11, 11:57:16 »

Kedves Mákos, Leon!

Igaz, nem vagyok admin, de nagy-nagy szeretettel kérném ezt a meccset privátban lejátszani, innen meg ezeket a hsz-eket törölni. Ez NEM AZ A TOPIK.

Nagyon köszönöm!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34332 Dátum: 2009 Február 11, 11:52:32 »

Nagy a pofád köcsög! Kezd nagyon elegem lenni a beszólásaidból! Mi a faszt pattogsz itt?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34331 Dátum: 2009 Február 11, 11:39:50 »

Szerintem jó állapotú gyertyakábelek között ez égvilágon semmilyen érezhető (sőt kimutatható) eltérés nincs a kocsiban. Akármilyen tuning, akármilyen hiper-szuper. Egy F1-es kocsiban lehet kijönne 4-5LE (924LE vs. 928LE) eltérés a fékpadon, de utcán sosem.
Megbízható legyen és adott esetben könnyen beszerezhető.

Szerintem...

Valahogyan így. Alapvetően kétféle ágazat van a gyertyakábelek világában: az önmagában ellenállásos szálak (a grafitos/szénvezetős cuccok ezek), sajnos ezek nem túl stabilak fizikailag, az öregedés nem tesz nekik jót. A Leon féle cucc ennek "improved" változata. Előnyük, hogy zavarszűrés szempontjából ideálisak. Angol autóipar, Lucas (kifejtsem? Smiley ).  A másik ág amikor a pipa környékére teszik az ellenállást, illetve a gyertyába (vagy a gyertyába is). Ilyen a legtöbb német autó gyárilag, rézvezetős kábelek, régen szilikát a pipába, ma jobb megoldások. Jó zavarszűrés, hosszú élettartam. Még jobb változatuk a "szilikon" szigetelős megoldás, ekkor még kevésbé öregszik=üt át (magasabb hőmérsékletet bír).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34330 Dátum: 2009 Február 11, 11:28:35 »

Szerintetek 4 hónaoja kb újra szimeringeztem mindkét féltengelyt.Előfordul,hogy azért szivárog az olaj a fékdobomba,mert még nem húztam meg teljesen a koronás anyát? Grin még nem volt nálam kulcs,csak fogóval nagyjából húztam meg.Én erre gondoltam.Végül is nem foglalkoztam vele,mert le akaroom  cserélni az olajat.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #34329 Dátum: 2009 Február 11, 11:24:47 »

Szerintem jó állapotú gyertyakábelek között ez égvilágon semmilyen érezhető (sőt kimutatható) eltérés nincs a kocsiban. Akármilyen tuning, akármilyen hiper-szuper. Egy F1-es kocsiban lehet kijönne 4-5LE (924LE vs. 928LE) eltérés a fékpadon, de utcán sosem.
Megbízható legyen és adott esetben könnyen beszerezhető.

Szerintem...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34328 Dátum: 2009 Február 11, 09:57:29 »


Csak az a dologban a legfrankóbb, hogy ezt a topikot lelkes külsős kezdők is olvasgatják.
Ha az utolsó 15-20 hsz.-ből kellene eldöntenem, hogy regeljek-e kezdőként, hát biza valszeg nem tenném... Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34327 Dátum: 2009 Február 11, 09:03:42 »

Csak az a dologban a legfrankóbb, hogy ezt a topikot lelkes külsős kezdők is olvasgatják.
Ha az utolsó 15-20 hsz.-ből kellene eldöntenem, hogy regeljek-e kezdőként, hát biza valszeg nem tenném... Undecided
ilyen az élet van egészséges lemorzsolódás meg fel nem morzsolódás  Wink

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34326 Dátum: 2009 Február 11, 08:35:27 »

Csak az a dologban a legfrankóbb, hogy ezt a topikot lelkes külsős kezdők is olvasgatják.
Ha az utolsó 15-20 hsz.-ből kellene eldöntenem, hogy regeljek-e kezdőként, hát biza valszeg nem tenném... Undecided

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #34325 Dátum: 2009 Február 11, 08:21:09 »

Boritékolhatam volna. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34324 Dátum: 2009 Február 11, 08:11:52 »

Esténként a fórumra jár mindenki levezetni a feszt?...)
Közben kiválasztottam a megfelelő vezetéket,szerencsére kapható is, direkt typ1-es motorhoz való. Találtam egy olyan bogarat, amin ugyanolyan elosztó van mint nekem, és ezek a 8mm-es karbonszálas vezetékek vannak rajta, a tulaj szakmája autó villamosság szerelő (viccen kívül).
Akkor meg miért kérdezted ha nem hallgatsz senkire?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34323 Dátum: 2009 Február 11, 07:41:15 »

Esténként a fórumra jár mindenki levezetni a feszt?...)
Közben kiválasztottam a megfelelő vezetéket,szerencsére kapható is, direkt typ1-es motorhoz való. Találtam egy olyan bogarat, amin ugyanolyan elosztó van mint nekem, és ezek a 8mm-es karbonszálas vezetékek vannak rajta, a tulaj szakmája autó villamosság szerelő (viccen kívül).
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #34322 Dátum: 2009 Február 11, 00:35:46 »

En nagyon jol tudom, hogy te allandoan a fogast keresed rajtam, de a 'stop' nem a gyujtaskabeles temanak, hanem a kezdodo anyazasnak, kocsogozesnek es faszozasnak szolt. Kerlek olvasd at az utobbi par hozzaszolast, ha nem igy erezted. Koszonom!
Akkor Te nagyon rosszul tudod, az égvilágon nincs veled semmi bajom...(esetleg összekeversz más v.kivel) Végigolvastam a félig meddig lassan elfajulni kezdődő anyázós hsz.okat  Evil,

"hiperzsirkiraly trafodbol jovo szazcsilliard voltot..." 
"és a te megazsirfasza motorod....." -na ha ezeket a gúnyos megjegyzéseket kihagyod...nem szóltam volna semmit!
 
Leon bedobott ide SZMB-be egy "szakmai villamosságis kérdést" - amire szakmailag kielégítő&építő jellegű hsz-okat várt-ami segít neki dönteni a választásban... (de csak a vérszívás  Evil megy)

ha én lennék rendszergazda vagy adminisztrátor-----> AZS válasza felérne egy komoly figyelmeztetéssel 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34321 Dátum: 2009 Február 11, 00:15:30 »

A saját STOP-odat sem veszed figyelembe,mert rád nem vonatkozik    Huh
En nagyon jol tudom, hogy te allandoan a fogast keresed rajtam, de a 'stop' nem a gyujtaskabeles temanak, hanem a kezdodo anyazasnak, kocsogozesnek es faszozasnak szolt. Kerlek olvasd at az utobbi par hozzaszolast, ha nem igy erezted. Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #34320 Dátum: 2009 Február 11, 00:12:16 »

Inkabb <beszúrt kép törölve>
Szerinted mit kell tudnia egy gyertyakabelnek ? Szerintem biztonsagosan es megbizhatoan vezetni a traforol jovo feszultseget es igy megbizhato eros szikrat generalni a gyertyan. Ehhez szerinted a kivaloan vezeto resz vezeteknel mi lehet a jobb? Szerintem semmi. Jol leszigeteled, hogy a hiperzsirkiraly trafodbol jovo szazcsilliard voltot athuzas nelkul vezesse el a gyertyaig es kesz. Ennel jobbat mar csak ezustbol csinalhatnal, mert az megjobban vezet. Azt' kesz. [De ha tevedek es a te megazsirfasza motorod mast kivan akkor Stunt mester ugyis kijavit...]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34319 Dátum: 2009 Február 11, 00:09:02 »

akkor Stunt mester ugyis kijavit...
sajnos elég rég nem is járt már erre
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34318 Dátum: 2009 Február 11, 00:04:23 »

Nagy a pofád köcsög! Kezd nagyon elegem lenni a beszólásaidból! Mi a faszt pattogsz itt?
Szerinted mit kell tudnia egy gyertyakabelnek ? Szerintem biztonsagosan es megbizhatoan vezetni a traforol jovo feszultseget es igy megbizhato eros szikrat generalni a gyertyan. Ehhez szerinted a kivaloan vezeto rez vezeteknel mi lehet a jobb? Szerintem semmi. Jol leszigeteled, hogy a hiperzsirkiraly trafodbol jovo szazcsilliard voltot athuzas nelkul vezesse el a gyertyaig es kesz. Ennel jobbat mar csak ezustbol csinalhatnal, mert az megjobban vezet. Azt' kesz. [De ha tevedek es a te megazsirfasza motorod mast kivan akkor Stunt mester ugyis kijavit...]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 00:17:35 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34317 Dátum: 2009 Február 10, 23:59:52 »

 
Inkabb


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1152 1153 1154 1155 1156 [1157] 1158 1159 1160 1161 1162 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.