www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 17:44:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1152 1153 1154 1155 1156 [1157] 1158 1159 1160 1161 1162 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14887571 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34371 Dátum: 2009 Február 13, 19:17:57 »



Én hátra akarnék többet, főleg ilyenkor télen a csúszós úton Smiley
Ha jövök le valami nagy havas lejtőn lépésben,az egyik kezem a kézin van mindig, és rádolgozok néha a hátsókörre, mert az első kerekek a könnyű orr miatt, a jó gumik ellenére, igenhamar beblokkolnak, és akkor az irányításnak kampó.
tegyel be az elejébe 2zsák apró kavicsot.
majd nehez lesz az eleje. Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34370 Dátum: 2009 Február 13, 19:17:03 »

Már nagyon várjuk, hogy szaladjon! Szép darab lesz!

képet szerettem volna feltenni de valamiért nem engedett
kiírta,max 190 kbt   csináltam 180-at,de megint nem engedte,mert a max 128 kbt.Kapja be a rendszer .Mentem enni Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34369 Dátum: 2009 Február 13, 19:15:34 »

Használd a motorféket Grin



Pont ez az egyik baj, hogy a motorfék csak mégjobban hajtja a hátsókereket, méginkább az elsők blokkolnak be hamarabb. A Skoda is ilyen volt sajna  
Viszont ha többen ülünk a Bogárban,4-5-en, olyankor már jobb a helyzet, lényegesen jobban fog az eleje a súlytól, nem blokkol el olyan könnyen.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34368 Dátum: 2009 Február 13, 19:15:10 »

Már nagyon várjuk, hogy szaladjon! Szép darab lesz!

Használd a motorféket Grin

A mai szmb! Wink
-Fékcsövek beszerelése,motor helyére javított kipufogó a helyére.Bár a levehető hátfalnál,valami nem igazán kóser,mert a hátsó dob nehezen akart belemenni .
Dehát azért rakom össze festés elött,hogy az ilyenek kiderüljenek Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34367 Dátum: 2009 Február 13, 19:09:12 »



Én hátra akarnék többet, főleg ilyenkor télen a csúszós úton Smiley
Ha jövök le valami nagy havas lejtőn lépésben,az egyik kezem a kézin van mindig, és rádolgozok néha a hátsókörre, mert az első kerekek a könnyű orr miatt, a jó gumik ellenére, igenhamar beblokkolnak, és akkor az irányításnak kampó.
Használd a motorféket Grin

A mai szmb! Wink
-Fékcsövek beszerelése,motor helyére javított kipufogó a helyére.Bár a levehető hátfalnál,valami nem igazán kóser,mert a hátsó dob nehezen akart belemenni .
Dehát azért rakom össze festés elött,hogy az ilyenek kiderüljenek Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34366 Dátum: 2009 Február 13, 18:38:08 »

és, ha hátul akarzs többet, mint elöl ? Smiley



Én hátra akarnék többet, főleg ilyenkor télen a csúszós úton Smiley
Ha jövök le valami nagy havas lejtőn lépésben,az egyik kezem a kézin van mindig, és rádolgozok néha a hátsókörre, mert az első kerekek a könnyű orr miatt, a jó gumik ellenére, igenhamar beblokkolnak, és akkor az irányításnak kampó.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #34365 Dátum: 2009 Február 13, 18:15:17 »

ott a földre csöpöghessen a benya
A mai benzin árak mellett?
Én alákötnék egy lavórt! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34364 Dátum: 2009 Február 13, 18:12:51 »

csináltam egy kis rajzot hogy nálam hogy megy a túlfolyó a tankból
csak annyi lenne a kérdésem hogy ez gyárilag is ilyen vagy ez már meg van bonyolítva?
jelmagyarázat: pirossal indul, a fekete egy 3 ágú elosztóféle,  a kék a vezeték vége ,ami a tank alá vezetődik hogy ott a földre csöpöghessen a benya

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34363 Dátum: 2009 Február 12, 22:53:01 »

ÉKEZET A NEVÉBEN! Cool
Vagyis az elején
mostmár hogy megmondták hogy minek a nevében van az ékezet és hogy az miért rosszabb mint ha nem lenne , kijavítottam rosszra  Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34362 Dátum: 2009 Február 12, 22:50:41 »

és, ha hátul akarzs többet, mint elöl ? Smiley
akkor bezsírozom az első betéteket Wink

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34361 Dátum: 2009 Február 12, 22:44:53 »

van tekerentyűs fékerő szabályzó a hátsó fékkörbe kell tenni az eccerűb

és, ha hátul akarzs többet, mint elöl ? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34360 Dátum: 2009 Február 12, 22:43:37 »

dupla főfékhenger. a nyomórudak állításával tudod szabályozni az előre/hátra ható fékerőt.
van tekerentyűs fékerő szabályzó a hátsó fékkörbe kell tenni az eccerűb

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34359 Dátum: 2009 Február 12, 22:35:06 »

  ez mitől jobb mint bármi más?

dupla főfékhenger. a nyomórudak állításával tudod szabályozni az előre/hátra ható fékerőt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34358 Dátum: 2009 Február 12, 22:22:52 »

<beszúrt kép törölve>

ez de király. kár,hogy bogiban nem nagyon férne el.
  ez mitől jobb mint bármi más?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34357 Dátum: 2009 Február 12, 22:18:39 »



ez de király. kár,hogy bogiban nem nagyon férne el.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34356 Dátum: 2009 Február 12, 15:49:43 »

Hát a kimerevítést nem vitted túlzásba.
  már azt is bánom hogy ennyire ki volt merevítve! mindkét oldali doblemez és ajtó oszlop volt törve és szarul állt miután levágtam a merevítést kiugrott és az új ajtóval nagyon szépen áll és a fúgok is jobbak lettek mint mielőtt hozzákezdtem Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34355 Dátum: 2009 Február 12, 14:33:07 »

Igen, az utolsó.
oks
köszi
az enyém amúgy még az 1 megszakítós, szóval az lesz hozzá a jó  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #34354 Dátum: 2009 Február 12, 14:13:56 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 
Hát a kimerevítést nem vitted túlzásba.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34353 Dátum: 2009 Február 12, 13:47:41 »

Csak érdekességként:
Végülis ezek is megszakítóshoz vannak akkor, csak a csatlakozójuk más, egy csati cseréléssel meglehet oldani.
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252531_Traf%F3_6.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252530_Traf%F3_5.JPG

Ezen a typ1 mocin is valami hasonló trafó van:
http://members.shaw.ca/aircooled/engineshot.jpg

Ezek kétmegszakítós elosztóval működnek a leírás szerint.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34352 Dátum: 2009 Február 12, 13:43:14 »

A "breaker points" az magát a megszakítót jelenti igaz? Akkor szerintem az utolsó a jó trafó.

Igen, az utolsó.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34351 Dátum: 2009 Február 12, 10:30:13 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 
ÉKEZET A NEVÉBEN! Cool
Vagyis az elején

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34350 Dátum: 2009 Február 12, 09:48:13 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 
vannak itt páran, akik már átestek ilyesfajta szopáson...

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34349 Dátum: 2009 Február 12, 09:37:23 »

lassan szopás a jó szopás szépen torokra leeresztve Roll Eyes nemsok köze volt az új küszöbnek az új padlóhoz ,nem állítanám hogy pik pak 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 12, 22:46:28 írta tati »

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #34348 Dátum: 2009 Február 11, 21:48:31 »

Nekem tört a rugó hátul nem nagy szopás, inkább idö igényes.Asszem féltengely le, agy stb minden ami utba van és akkor lehet levenni a lengökart.Csak a rugó elöfeszitését kell megoldani, ami nem tudom, hogy alaphelyzetben van-e, vagy elö van feszitve...Én visszaraktam simán és nem döl oldalra a busz...Vagy már késö??

okés
kiszedem mindenképp a torziós rudat, legfejebb megvágom lánggal.
szinte gondoltam hogy a beállítás lesz szopatós (megint 1-2 öszhajszál)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #34347 Dátum: 2009 Február 11, 19:20:02 »

jó5let  Smiley
de nekem csavar is kellene amivel oldalról meg kell fogatni, mert az sincs
és azt a kart ami a kocsiban volt még rendbe lehet rakni vmi szerrel?
(mondjuk erősen kételkedem hogy fel tudnám rakni, vmi oka csak van hogy az előző tulaj új megoldást választott)
ahova a kar megy ott vmelyik oldalon kell lennie egy mélyedésnek ahova a csavar megy oldalról?
a csavar benne van a ablaktörlőkarban.....
simán rá tudod szoritani...

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34346 Dátum: 2009 Február 11, 19:15:31 »

ilyet néztünk tegnap a fehér masinába.....
szóval akkor az a jó neked....
ha kell akkor gyere be érte..... Wink Smiley..az árát megbeszéljük.
jó5let  Smiley
de nekem csavar is kellene amivel oldalról meg kell fogatni, mert az sincs
és azt a kart ami a kocsiban volt még rendbe lehet rakni vmi szerrel?
(mondjuk erősen kételkedem hogy fel tudnám rakni, vmi oka csak van hogy az előző tulaj új megoldást választott)
ahova a kar megy ott vmelyik oldalon kell lennie egy mélyedésnek ahova a csavar megy oldalról?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34345 Dátum: 2009 Február 11, 15:47:07 »

Sőt a visszafolyófurat is el tud tömődni.
Nálam biztos nincs eltömődve,mert minden tiszta.Na és főleg nem sziloplaszt. Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34344 Dátum: 2009 Február 11, 15:37:46 »

A "breaker points" az magát a megszakítót jelenti igaz? Akkor szerintem az utolsó a jó trafó.
Csak érdekességként:
Végülis ezek is megszakítóshoz vannak akkor, csak a csatlakozójuk más, egy csati cseréléssel meglehet oldani.
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252531_Traf%F3_6.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252530_Traf%F3_5.JPG

Ezen a typ1 mocin is valami hasonló trafó van:
http://members.shaw.ca/aircooled/engineshot.jpg
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34343 Dátum: 2009 Február 11, 15:26:38 »

Igen megszakítós marad egyenlőre.

Ez a 4 "canister style" trafó létezik, valamelyiknek jónak kell lennie, szerintem az amit mutattam (a 29217-es cikkszámú, itt az utolsó kép) =>
Szerinted?

http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252526_Traf%F3_1.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252527_Traf%F3_2.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252528_Traf%F3_3.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252529_Traf%F3_4.JPG
A "breaker points" az magát a megszakítót jelenti igaz? Akkor szerintem az utolsó a jó trafó.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34342 Dátum: 2009 Február 11, 15:06:15 »

Megszakítós gyújtás marad? Biztosan jó ez ahhoz?
Igen megszakítós marad egyenlőre.

Ez a 4 "canister style" trafó létezik, valamelyiknek jónak kell lennie, szerintem az amit mutattam (a 29217-es cikkszámú, itt az utolsó kép) =>
Szerinted?

http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252526_Traf%F3_1.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252527_Traf%F3_2.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252528_Traf%F3_3.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/252529_Traf%F3_4.JPG
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34341 Dátum: 2009 Február 11, 14:15:27 »

Sőt a visszafolyófurat is el tud tömődni.

főleg, ha valami okostojás sziloplaszttal erősít rá a papírtömítésekre



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34340 Dátum: 2009 Február 11, 14:14:28 »

működni egy filléres vezetékkel is működne, de itt az a lényeg,hogy mit lehet kicsikarni belőle.
a trafó amit kinéztem, illetve ez illik a gyújtáselosztómhoz (már csak vezeték a kérdéses) :
Primary Resistance 1.4 ohms
Secondary Resistance 10K ohms
Maximum Voltage 58,000 volts
Inductance 6.6 mH
Turns Ratio 112:1
Peak Current 180 mA
Spark Duration 300 uS

Ezek függvényében milyen paraméterű vezeték ajánlott?

Megszakítós gyújtás marad? Biztosan jó ez ahhoz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34339 Dátum: 2009 Február 11, 13:57:59 »

az olajat nem a fékdobon keresztül kell cserélni úgyhogy nyugodtan meghúzhattad volna ! Van ott a futógyűrűnél még egy o gyürű is és a papírtömitésekre is oda kell figyelni sőt jelző furat meg minden .

Sőt a visszafolyófurat is el tud tömődni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34338 Dátum: 2009 Február 11, 13:36:53 »

+ a szimeringből szeret leugorni a rugó.
az olajat nem a fékdobon keresztül kell cserélni úgyhogy nyugodtan meghúzhattad volna ! Van ott a futógyűrűnél még egy o gyürű is és a papírtömitésekre is oda kell figyelni sőt jelző furat meg minden .

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34337 Dátum: 2009 Február 11, 13:35:09 »

Szerintetek 4 hónaoja kb újra szimeringeztem mindkét féltengelyt.Előfordul,hogy azért szivárog az olaj a fékdobomba,mert még nem húztam meg teljesen a koronás anyát? Grin még nem volt nálam kulcs,csak fogóval nagyjából húztam meg.Én erre gondoltam.Végül is nem foglalkoztam vele,mert le akaroom  cserélni az olajat.
az olajat nem a fékdobon keresztül kell cserélni úgyhogy nyugodtan meghúzhattad volna ! Van ott a futógyűrűnél még egy o gyürű is és a papírtömitésekre is oda kell figyelni sőt jelző furat meg minden .

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #34336 Dátum: 2009 Február 11, 13:24:22 »

emberek ez gyári vagy már gány megoldás?
<beszúrt kép törölve>
mert 2 féle ablaktörlőkar felfogatást is láttam ma de egyik se ez volt
egy 14-es 6 lapfejű anyga fogja szebből és szorítja a kart ide
ilyet néztünk tegnap a fehér masinába.....
szóval akkor az a jó neked....
ha kell akkor gyere be érte..... Wink Smiley..az árát megbeszéljük.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34335 Dátum: 2009 Február 11, 12:14:28 »

Valahogyan így. Alapvetően kétféle ágazat van a gyertyakábelek világában: az önmagában ellenállásos szálak (a grafitos/szénvezetős cuccok ezek), sajnos ezek nem túl stabilak fizikailag, az öregedés nem tesz nekik jót. A Leon féle cucc ennek "improved" változata. Előnyük, hogy zavarszűrés szempontjából ideálisak. Angol autóipar, Lucas (kifejtsem? Smiley ).  A másik ág amikor a pipa környékére teszik az ellenállást, illetve a gyertyába (vagy a gyertyába is). Ilyen a legtöbb német autó gyárilag, rézvezetős kábelek, régen szilikát a pipába, ma jobb megoldások. Jó zavarszűrés, hosszú élettartam. Még jobb változatuk a "szilikon" szigetelős megoldás, ekkor még kevésbé öregszik=üt át (magasabb hőmérsékletet bír).
Spec erről van szó:
Taylor 409 Race Wire Set
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TAYLOR-409-RACE-WIRE-SET-RED-Dune-Buggy-VW-Bug_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem110338589378QQitemZ110338589378QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

És a példa (és ilyen elosztóm van nekem is):
http://members.shaw.ca/aircooled/engineshot.jpg

Csávó ezzel a motorral szokott gyorsulni, legjobb ideje negyed mérföldön 11,95 sec !
Honlapja: http://members.shaw.ca/acvw/

Valaki tuti egyből beírná erre beszólásképp, hogy "jóvan vedd meg, és te is 12 sec alatt fogod akkor futni..."
De ki kell ábrándítsak mindenkit...

Szerintem minden apró részletre oda kell figyelni, mert a sok ki dolog összeadódva tud jobb eredményt adni, önmagába semmit nem ér, és úgy gondolom, hogy a motoromból adódóan érdemes erre is hangsúlyt fektetni.
 
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34334 Dátum: 2009 Február 11, 11:58:53 »

Kedves Mákos, Leon!

Igaz, nem vagyok admin, de nagy-nagy szeretettel kérném ezt a meccset privátban lejátszani, innen meg ezeket a hsz-eket törölni. Ez NEM AZ A TOPIK.

Nagyon köszönöm!


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34333 Dátum: 2009 Február 11, 11:57:16 »

Kedves Mákos, Leon!

Igaz, nem vagyok admin, de nagy-nagy szeretettel kérném ezt a meccset privátban lejátszani, innen meg ezeket a hsz-eket törölni. Ez NEM AZ A TOPIK.

Nagyon köszönöm!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34332 Dátum: 2009 Február 11, 11:52:32 »

Nagy a pofád köcsög! Kezd nagyon elegem lenni a beszólásaidból! Mi a faszt pattogsz itt?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1152 1153 1154 1155 1156 [1157] 1158 1159 1160 1161 1162 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.264 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.