www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 16:15:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1068 1069 1070 1071 1072 [1073] 1074 1075 1076 1077 1078 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14886372 alkalommal)
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #37731 Dátum: 2009 Június 28, 19:11:55 »

Olyan segítség kellene hogy Érden az M7 túloldalán van egy bogár szerelő, kéne a neve telefonszáma. Segítséget előre is köszönöm!

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #37730 Dátum: 2009 Június 28, 19:08:23 »

Ablakgumi pereméről a korábbi festés nyomait mivel lehet eltávolítani?
Kromofág, Nitrohigitó már bevetve, de eredménytelenül.

Flex? Evil
Fekete gumifestékkel.(és ez nem vicc)!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37729 Dátum: 2009 Június 28, 19:02:18 »

Ablakgumi pereméről a korábbi festés nyomait mivel lehet eltávolítani?
Kromofág, Nitrohigitó már bevetve, de eredménytelenül.

Flex? Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37728 Dátum: 2009 Június 28, 15:46:52 »

Itt egy kép csak, hogy jól érezd magad.  Wink

Ahogy azt itt mondani szokták, a szopó álarcot azért helyezd készenlétbe, de ne a bőrt hanem a lakkos zipzárasat!  Grin
Köszi!
Ez nagyon jól néz ki!
Most már akkor nem hagyom abba.Lényeg, hogy meglehet csinálni.
A motor asztalon van, tehát elég szerelhető.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37727 Dátum: 2009 Június 28, 08:20:20 »

Itt egy kép csak, hogy jól érezd magad.  Wink

Ahogy azt itt mondani szokták, a szopó álarcot azért helyezd készenlétbe, de ne a bőrt hanem a lakkos zipzárasat!  Grin
Szia!
Igen, ezek Typ3-as csonkok, sajna alacsonyak is , ahogy Stunt írta.
Varia lesz. de nem kicsit.
Szuper vagy!Zsolti barátom segít az átvariálásban, ha szükség lesz rá.
Előre is Köszi!
Majd meghálálom valami alkatrésszel.Holnap sajnos melózom.De így megcsillant megint a reménysugár, hogy lesz valami belőle.

Persze ez már az 1,6-os motorra lesz, ami az Andris fiunké lesz.(Nem is tudom minek töröm magam. Grin)
Ma elvitettem magam vele, mert tegnap megjött a jogsija.A bogit akarta vezetni először.
Ja, és így megihattam végre egy sört a legrégebbi barátommal.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37726 Dátum: 2009 Június 27, 22:06:23 »

Most látom Bélám, hogy mivel szenvedsz.  Shocked
Ez biztos, hogy Typ3 csonk? Illetve ez egy pár?
A karbit már Stunt megmondta, hogy mi.
PDSIT elfér a turbinaháztól, max a csonkok összekötő csonkja ér bele a kasztniba.
Van egy gány typ3-as középenfordítós konzolom, valaki faragta hegesztgette, de kiindulásnak jó lesz.
A faudi csöcsök is rajta vannak ha jól emlékszem. Majd átviszem valamikor.

Szia!
Igen, ezek Typ3-as csonkok, sajna alacsonyak is , ahogy Stunt írta.
Varia lesz. de nem kicsit.
Szuper vagy!Zsolti barátom segít az átvariálásban, ha szükség lesz rá.
Előre is Köszi!
Majd meghálálom valami alkatrésszel.Holnap sajnos melózom.De így megcsillant megint a reménysugár, hogy lesz valami belőle.

Persze ez már az 1,6-os motorra lesz, ami az Andris fiunké lesz.(Nem is tudom minek töröm magam. Grin)
Ma elvitettem magam vele, mert tegnap megjött a jogsija.A bogit akarta vezetni először.
Ja, és így megihattam végre egy sört a legrégebbi barátommal.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 27, 22:11:47 írta sparkafer »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37725 Dátum: 2009 Június 27, 22:03:28 »

ezt már vagy 2 éve monmdom  h nem oda való nem fog jol müködni sosem vagy valmi nagyon hajmeresztö megoldással Grin
Ez a jó szó rá tényleg.(hajmeresztő)
Most már tudom!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37724 Dátum: 2009 Június 27, 22:00:11 »

A képen látható karbi NEM typ3-asé, hanem t2-es buszé, typ4 motorral. Ráadásul forditva is vannak a szívócsövön... Shocked

Ehhez kersztrudazat kell, a typ3 pdsit karbija pedig középen fordítós, faudi fejes, pálcás.

Mondtam: typ3 szívócsővel a bogárra nem egyszerű a karbit felügyeskedni, nert a szívócső rövid és túl "egyenes".
Igazad van, mert megcseréltem őket és így azt hiszem elférnek. A mai fűnyírás, után a 6-os rozsdamentes köracél beszerzése volt műsoron.Megvannak.
Nekem is feltűnt, hogy a képen amit kaptam, egy kicsit másak a karbik.
Sajnos a ráfordítható összeg az elég kevés, de azért megpróbálok valamit alkotni.
1303LS
« Hozzászólás #37723 Dátum: 2009 Június 27, 19:23:49 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.
Most látom Bélám, hogy mivel szenvedsz.  Shocked
Ez biztos, hogy Typ3 csonk? Illetve ez egy pár?
A karbit már Stunt megmondta, hogy mi.
PDSIT elfér a turbinaháztól, max a csonkok összekötő csonkja ér bele a kasztniba.
Van egy gány typ3-as középenfordítós konzolom, valaki faragta hegesztgette, de kiindulásnak jó lesz.
A faudi csöcsök is rajta vannak ha jól emlékszem. Majd átviszem valamikor.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37722 Dátum: 2009 Június 27, 19:13:09 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.

A képen látható karbi NEM typ3-asé, hanem t2-es buszé, typ4 motorral. Ráadásul forditva is vannak a szívócsövön... Shocked

Ehhez kersztrudazat kell, a typ3 pdsit karbija pedig középen fordítós, faudi fejes, pálcás.

Mondtam: typ3 szívócsővel a bogárra nem egyszerű a karbit felügyeskedni, nert a szívócső rövid és túl "egyenes".
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 27, 19:14:55 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37721 Dátum: 2009 Június 27, 19:02:37 »

abban kérnék segítséget,hogy hogyan kell buszba a műszerfal alá a polcot felszerelni
bambusz polc ami mostanság kapható
az oldalsó rögzítésről kéne kép a középső konzol megvan az nagyjából adja magát

előre is köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37720 Dátum: 2009 Június 27, 16:42:19 »

Jaaaa, de aki nem tudja, hogy milyen egy '71-es műszerfal, annak én odaírnám, hogy bár ez egy 68-as, a 71-es ilyen, csak lécek nélkül...

ilyen esetben legjobb forrás a thesamba.com

Ez egy '68-69-es műszerfal, a '70-es modellévtől már nincs díszléc...

Tessék:

Kösz mindenkinek. Rámegyek a témára.
Ahogy logikázom jelenleg a dolgokat, akkor WildDaemon képe jó, csak a díszleceket ne tegyek rá.
A magnó helye (széltében x magasságában) mekkora méretű?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37719 Dátum: 2009 Június 27, 13:44:24 »

Köszi!!
Csak egyet nem értek, hogy ezen csak 3 kivezetés van.D- D+ DF! A dinamó fesszabról viszont a B+ megy az akksiraAkkor ezt hogyan lehetne bekötni?Nincs valakinek leirása, vagy rajza?De az is elég ha elmagyarázza Huh
váci bogarasok oldalán van sok kapcsolási rajz, biztos találsz külső fesszabos generátorost is közte
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37718 Dátum: 2009 Június 27, 13:42:18 »

Köszi!!
Csak egyet nem értek, hogy ezen csak 3 kivezetés van.D- D+ DF! A dinamó fesszabról viszont a B+ megy az akksiraAkkor ezt hogyan lehetne bekötni?Nincs valakinek leirása, vagy rajza?De az is elég ha elmagyarázza Huh
ez biztosan jó bogár generátorra !
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37717 Dátum: 2009 Június 27, 13:21:30 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.
ezt már vagy 2 éve monmdom  h nem oda való nem fog jol müködni sosem vagy valmi nagyon hajmeresztö megoldással Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37716 Dátum: 2009 Június 27, 12:43:50 »

ez egy '68-as műszerfal ami eredetileg díszléces... szerintem nem a szín volt a lényeg hanem az eredetiség a rádióhely stb...
71-esről nem tudtam képet berakni illetve senki se linkelt be képet semilyet a kollégának gondoltam valamilyen segítséget nyújthatok a sajátoméval is.

Jaaaa, de aki nem tudja, hogy milyen egy '71-es műszerfal, annak én odaírnám, hogy bár ez egy 68-as, a 71-es ilyen, csak lécek nélkül...

Nem kötekedésből, csak így pontos. Mert egy kezdő bogaras most vadul elkezdene díszlécet keresni.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37715 Dátum: 2009 Június 27, 12:38:15 »

Üdv!
Külső fesszabos generátorhoz jó más fajta fesszab is, vagy csak a gyári ill. németh, mondjuk bosch?
Van egy typ m-1 fesszabályzóm, ami igy néz ki
ez biztosan jó bogár generátorra !

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37714 Dátum: 2009 Június 27, 11:05:50 »

Díszléccel, fekete rácsokkal?
Eredetit akar...

ez egy '68-as műszerfal ami eredetileg díszléces... szerintem nem a szín volt a lényeg hanem az eredetiség a rádióhely stb...
71-esről nem tudtam képet berakni illetve senki se linkelt be képet semilyet a kollégának gondoltam valamilyen segítséget nyújthatok a sajátoméval is.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37713 Dátum: 2009 Június 27, 10:54:42 »

mi de? Tongue ez egy kb '69-'70es műszerfal. '71ben már lehet hogy voltak kis bizbaszok még a rádió fölött

Ez egy '68-69-es műszerfal, a '70-es modellévtől már nincs díszléc...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37712 Dátum: 2009 Június 27, 10:46:36 »

de!
Díszléccel, fekete rácsokkal?
Eredetit akar...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37711 Dátum: 2009 Június 27, 09:59:04 »

iszol te eleget, tesó? :-))

Nekem TV-nél egy kollégám a sportműsorban, futó feliratban nyomatta "Némethország-Horváthország" kb. 20percet ment 3 ismétléssel  Grin Grin Akkor mondták neki rá kéne gyúrni az érettségire, és onnantól ellenőrizték minden ilyen jellegű munkáját.
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #37710 Dátum: 2009 Június 27, 09:42:09 »

kérdés: a buggy-m első kerekei darabosan rugozik,mit lehet elene tenni,vagy csinálni??Most zsíroztam fel!!
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37709 Dátum: 2009 Június 27, 09:13:02 »

 Grin  Grin  Grin kicsit kivoltam száradva
iszol te eleget, tesó? :-))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37708 Dátum: 2009 Június 27, 08:41:13 »

de!
mi de? Tongue ez egy kb '69-'70es műszerfal. '71ben már lehet hogy voltak kis bizbaszok még a rádió fölött
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37707 Dátum: 2009 Június 27, 08:39:46 »

Lemezes, burkolat néklüli műszerfalról tud valaki képet vagy linket?
Az autó '71es. Szeretném az eredeti állapotot visszaálltani, de nem találok sehol semmi képet. Lehet hogy a gogliba rosszul keresek. Van ötletetek amit beüthetek?
ilyen esetben legjobb forrás a thesamba.com
a rengeteg prospektusban biztosan megtalálod
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/type1_2.php
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37706 Dátum: 2009 Június 27, 08:27:04 »

Naeznemaz Tongue
de!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37705 Dátum: 2009 Június 27, 08:26:38 »

Külső fesszabos generátorhoz jó más fajta fesszab is, vagy csak a gyári ill. németh, mondjuk bosch?

iszol te eleget, tesó? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37704 Dátum: 2009 Június 27, 01:13:05 »

Tessék:
<beszúrt kép törölve>
Naeznemaz Tongue

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37703 Dátum: 2009 Június 27, 00:36:11 »

Lemezes, burkolat néklüli műszerfalról tud valaki képet vagy linket?
Az autó '71es. Szeretném az eredeti állapotot visszaálltani, de nem találok sehol semmi képet. Lehet hogy a gogliba rosszul keresek. Van ötletetek amit beüthetek?

Tessék:
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37702 Dátum: 2009 Június 27, 00:20:18 »

Lemezes, burkolat néklüli műszerfalról tud valaki képet vagy linket?
Az autó '71es. Szeretném az eredeti állapotot visszaálltani, de nem találok sehol semmi képet. Lehet hogy a gogliba rosszul keresek. Van ötletetek amit beüthetek?
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37701 Dátum: 2009 Június 27, 00:04:47 »

Hát igen!!Esetleg tud valaki Külső fesszabos generátorhoz kapcsolási rajzot?Fontos lenne, kikellene cserélnem a dinyamót generátorra, de csak ez a fesszab van.Multkor már volt ilyesmiről szó...
Külső fesszaboshoz többfajta elektronikus fesszabot is rá tudsz tenni ha megfelelően kötöd be!

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37700 Dátum: 2009 Június 26, 23:46:28 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.
nincs más hátra, csak előre. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37699 Dátum: 2009 Június 26, 23:43:52 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37698 Dátum: 2009 Június 26, 23:33:01 »

Üdv!
Külső fesszabos generátorhoz jó más fajta fesszab is, vagy csak a gyári ill. németh, mondjuk bosch?
Van egy typ m-1 fesszabályzóm, ami igy néz ki

Külső fesszaboshoz többfajta elektronikus fesszabot is rá tudsz tenni ha megfelelően kötöd be!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37697 Dátum: 2009 Június 26, 23:29:23 »

Üdv!
Külső fesszabos generátorhoz jó más fajta fesszab is, vagy csak a gyári ill. németh, mondjuk bosch?
Van egy typ m-1 fesszabályzóm, ami igy néz ki
zsigulikban gyakran látni ilyesfajtát.


                             GNX-967
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37696 Dátum: 2009 Június 26, 21:51:25 »

Üdv!
Külső fesszabos generátorhoz jó más fajta fesszab is, vagy csak a gyári ill. németh, mondjuk bosch?
Van egy typ m-1 fesszabályzóm, ami igy néz ki

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37695 Dátum: 2009 Június 26, 10:59:35 »

igen!
hát szerinted?
egyik oldal az nem olyan gáz!
azt a 16ft-ot nem sajnálnám.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37694 Dátum: 2009 Június 26, 10:44:18 »

Nem akarod cserélni a padlólemezeket? Roll Eyes
azt majd inkább 1 év múlva  Roll Eyes

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37693 Dátum: 2009 Június 26, 09:40:05 »

koszi a tanacsokat,akkor igy csinalom Wink Wink
Én Amway L.O.C-vel csináltam. A recés műszerfalból egyszerűen kifolyt a kosz. Szerintem a cif bennemarad a repedésekben stb...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37692 Dátum: 2009 Június 25, 22:51:32 »

Nem tudom mit tudhat, ami nekem volt az mindössze kifényesítette a felületet, de nagyon tisztítani nem lehetett vele. Szerintem olyan mint a színes polírozó, van benne fekete festékanyag.
Egyre viszont jó volt, hogy miután kifogyott mindig arra fújtam a műszerfalápolót és teljesen egyenletesen el lehetett kenni vele.

Nem hinném, mert vajszín műanyagkárpitot is tisztítottak vele. Szerintem kicsit érdes és a zsírt, koszt ledörzsöli, nincs benne semmi vegyszer.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1068 1069 1070 1071 1072 [1073] 1074 1075 1076 1077 1078 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.235 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.