www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 07:47:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14878523 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45771 Dátum: 2010 Május 16, 19:29:21 »

Buszosok!
34PICT3 karbin van egy rézcső (ami sem a benziné, sem az előgyújtás szabályozóé...) arra mi csatlakozik? Illetve a szívócsövön is van a karbitalp alatt egy, de az le van vakolva - na, pl. az is mire kell?????

a vékony az a légszűrőházhoz csatlakozik
a szívócsövön levő pedig a fék vákumcsüve
ledugózhatod

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45770 Dátum: 2010 Május 16, 19:25:59 »

Buszosok!
34PICT3 karbin van egy rézcső (ami sem a benziné, sem az előgyújtás szabályozóé...) arra mi csatlakozik? Illetve a szívócsövön is van a karbitalp alatt egy, de az le van vakolva - na, pl. az is mire kell?????

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #45769 Dátum: 2010 Május 16, 19:00:36 »

Ok. Akkor szerintem lefújom csak ez a ku**a idő nem engedi. Mivel csak szabad ég alatt bírom fújni mert garázsban neki állok akkor.... áhhh családtagok sikítanak Cheesy Homokom is megázott szóval max csak köv hétvégén lesz rá esély. Ilyen epoxi alapú alapozót hol birok szerezni? Drága? Van külön higítója vagy lakkbenzin/nitróhígító viszi? Smiley
Olyan festékboltban biztos kapsz ahol autófestéket is kevernek.
Van külön hígítója, amit érdemes megvenni, mert avval együtt tökéletesebben megtapad az anyagon(bemarja magát).
Én ezt használtam, de vannak még más ugyan ilyen jó anyagok is. A Szekyék is vmi csúcs anyagot használnak. Azt viszont nem ismerem.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45768 Dátum: 2010 Május 16, 18:50:12 »

epoxi alapú alapozóval szórd le homokólás után.Én ilyennel fújtam le és tökéletes lett.
Szerintem érdemes mindenhol lehomokfújni a kasznit mert akkor az esetleges nem látszó lyukak és rohadások is előjönnek, plusz nem lesz eltérő festékvastagság az autó különböző területein, ami későbbiekben talán le is tud pattogni esetleg repedni.
A festő biztos nem fog szidni azért mert tiszta és tökéletes felülettel tud dolgozni

Ok. Akkor szerintem lefújom csak ez a ku**a idő nem engedi. Mivel csak szabad ég alatt bírom fújni mert garázsban neki állok akkor.... áhhh családtagok sikítanak Cheesy Homokom is megázott szóval max csak köv hétvégén lesz rá esély. Ilyen epoxi alapú alapozót hol birok szerezni? Drága? Van külön higítója vagy lakkbenzin/nitróhígító viszi? Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45767 Dátum: 2010 Május 16, 16:01:03 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx
perverzeknek szadista hajlamúaknak kötelező
-engem szid.
-lesz vele dolga


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #45766 Dátum: 2010 Május 16, 14:14:44 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx
epoxi alapú alapozóval szórd le homokólás után.Én ilyennel fújtam le és tökéletes lett.
Szerintem érdemes mindenhol lehomokfújni a kasznit mert akkor az esetleges nem látszó lyukak és rohadások is előjönnek, plusz nem lesz eltérő festékvastagság az autó különböző területein, ami későbbiekben talán le is tud pattogni esetleg repedni.
A festő biztos nem fog szidni azért mert tiszta és tökéletes felülettel tud dolgozni

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45765 Dátum: 2010 Május 16, 13:12:40 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx
van a pl.: body-nak a 2 komponensű alapozója az hegeszthető és lehet rá fényezni is. Én azt használom. Ha mindenhol lefújatod még jót is csinálsz, mert nem kell pluszba becsiszolni a festékréteget hogy megtapadjon rajt rendesen a szóró gitt.


                             GNX-967
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45764 Dátum: 2010 Május 16, 12:38:27 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #45763 Dátum: 2010 Május 16, 10:37:15 »

hallo!

ha esetleg van valakinek leírása pict2 karbi beállításáról elektronikus anyaga, az nekem most nagyon jól jönne.. pict3-ról találtam, de ezen a karbin csak egy nagy csavar van, amin tudok állítani, de valahogy az alapjárat nem akar OK lenni! előre is thx!

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45762 Dátum: 2010 Május 16, 10:32:43 »

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #45761 Dátum: 2010 Május 16, 10:05:59 »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45760 Dátum: 2010 Május 16, 09:20:37 »

Sziasztok!

Az a nagy helyzet van, hogy hó végén műszakira szeretném vinni az autót és elég szarul állok :-(
tegnap úgy kezdődött, hogy az új, tip-top motorom nem indult...három hete én álltam be a garázsba,állítottam le, minden faja volt! Most meg teker, de smi...gyújtás szét, össze...van jedi! Benzint kap, mégsem megy...jó helyen van, elég nagot üt...passz! aztán elkezdtem cserélgetni a dolgokat: megszakító, gyújtótrafó,gyertyák, stb...aztán elértem a kondihoz és az volt a szar :S

De ennél sokkal szarabb helyzet, hogy kicseréltem az összes munkahengert és most úgy néz ki, hogy szar a főfékhenger is...vagyis csak sejtem mert ilyet még nem csináltam!
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.
Annak a kis rúdnak a hossza egyáltalán nem mindegy! Előfordul,hogy egy cseppet sem fog nyomni a vadiúj munkahenger, mert visszaállítottad a lökőrúd hosszát, aztán elfogy, mielőtt még dolgozna!

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45759 Dátum: 2010 Május 15, 20:42:54 »

hozzátenném hogy padlóig sose nyomd el a pedált, hanem csak azon az úton ahol normál használatkor jár. Ugyanis ott van összejáródva a munkahenger a karmantyúval és ha tovább nyomod bennragadhat, vagy tönkremehet a karmantyú.
.
Anno szerintem én is így basztam el a munkahengert.Vagyis aki pumpálta,csak nem jutott eszembe.De inkább jobb hogy újat vettem,mert hát az a biztos.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45758 Dátum: 2010 Május 15, 17:38:12 »

én az egyemberes megoldással csináltam xoyox leírása alapján , bevált  http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg406419#msg406419

pont ezt akartam mondani.
a labanc kutya okosba' csinálja a légtelenítést.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45757 Dátum: 2010 Május 15, 17:25:37 »

Sziasztok!

Az a nagy helyzet van, hogy hó végén műszakira szeretném vinni az autót és elég szarul állok :-(
tegnap úgy kezdődött, hogy az új, tip-top motorom nem indult...három hete én álltam be a garázsba,állítottam le, minden faja volt! Most meg teker, de smi...gyújtás szét, össze...van jedi! Benzint kap, mégsem megy...jó helyen van, elég nagot üt...passz! aztán elkezdtem cserélgetni a dolgokat: megszakító, gyújtótrafó,gyertyák, stb...aztán elértem a kondihoz és az volt a szar :S

De ennél sokkal szarabb helyzet, hogy kicseréltem az összes munkahengert és most úgy néz ki, hogy szar a főfékhenger is...vagyis csak sejtem mert ilyet még nem csináltam!
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.
én az egyemberes megoldással csináltam xoyox leírása alapján , bevált  http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg406419#msg406419

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45756 Dátum: 2010 Május 15, 17:11:23 »

hozzátenném hogy padlóig sose nyomd el a pedált, hanem csak azon az úton ahol normál használatkor jár. Ugyanis ott van összejáródva a munkahenger a karmantyúval és ha tovább nyomod bennragadhat, vagy tönkremehet a karmantyú. Ha nem jön vissza a dugattyú akkor kiskalapáccsal kocogtasd meg a főfékhengert.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45755 Dátum: 2010 Május 15, 16:36:17 »

A légtelenítést a jobb hátsó, bal hátsó, jobb első, bal első sorrendben csináld. A l...


Igen, és előfordul, hogy kurv@ sokáig nem jön semmi, nekem legutóbb , főfékhenger-csere után ráment egy fél délutánom  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45754 Dátum: 2010 Május 15, 16:05:50 »

Sziasztok!
...
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.

A légtelenítést a jobb hátsó, bal hátsó, jobb első, bal első sorrendben csináld. A legegyszerűbb, ha a fékfolyadéktartályt teletöltöd és a jobb hátsó légtelenítőre ráhúzol egy gumicsövet aminek az alját beteszed egy befőttesüvegbe, amibe annyi fékfolyadékot öntesz, hogy ez a cső biztos benne legyen. Kinyitod a légtelenítőcsavart egy picit, és lassan elkezded pumpálni a pedált. Ne ijedj meg, a padlóig fog menni. Addig kell pumpálni lassan, amíg a befőttesüvegbe buborékmentesen nem jön ki a folyadék. Ekkor elzárod a légtelenítőt (nem kell erősen meghúzni nehogy beletörjön) és átcuccolsz a következő kerékhez. Innentől ugyanaz a folyamat mint eddig. Ha mind a 4 kerék készen van, akkor kell, hogy legyen féked. Ha nincs, akkor szar a főhenger, bár ha eddig nem volt gondod vele akkor pont most nem valószínű, hogy tönkrement.

a kis rúd a pedál felől egy kontraanyával van a pedálhoz csavarozva, a másik vége pedig csak simán be van dugva a gumiporvédőn át a főhenger kúpos végébe. Ezzel tudod a pedál holtjátékát állítani, ezt ne állítsd el.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #45753 Dátum: 2010 Május 14, 22:59:32 »

Sziasztok!

Az a nagy helyzet van, hogy hó végén műszakira szeretném vinni az autót és elég szarul állok :-(
tegnap úgy kezdődött, hogy az új, tip-top motorom nem indult...három hete én álltam be a garázsba,állítottam le, minden faja volt! Most meg teker, de smi...gyújtás szét, össze...van jedi! Benzint kap, mégsem megy...jó helyen van, elég nagot üt...passz! aztán elkezdtem cserélgetni a dolgokat: megszakító, gyújtótrafó,gyertyák, stb...aztán elértem a kondihoz és az volt a szar :S

De ennél sokkal szarabb helyzet, hogy kicseréltem az összes munkahengert és most úgy néz ki, hogy szar a főfékhenger is...vagyis csak sejtem mert ilyet még nem csináltam!
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45752 Dátum: 2010 Május 14, 18:39:19 »

                                                              Elkészült az új filmem.
                                       
                            http://auto.indavideo.hu/video/Egy_VW_bogar_motor_beinditasa_es_jaratasa   
A kutya valahogy ismerős volt Grin
Hát igen, NO COMMENT!!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45751 Dátum: 2010 Május 14, 18:33:59 »

Nem spatula az, hanem műanyag lap, csávónak van komplett készlete ilyenekből. Amúgy üvegszálas igen.
Akkor már Fonyódra minden kész lesz?Királyság. Grin
Szép legyen ám,mert megnézem Wink

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45750 Dátum: 2010 Május 14, 17:18:35 »

                                                              Elkészült az új filmem.
                                       
                            http://auto.indavideo.hu/video/Egy_VW_bogar_motor_beinditasa_es_jaratasa   
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45749 Dátum: 2010 Május 14, 16:41:40 »

és miért spatulával kell kenni? Tongue
Lehet kartecsnivel is

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45748 Dátum: 2010 Május 14, 16:32:06 »

Nem spatula az, hanem műanyag lap, csávónak van komplett készlete ilyenekből. Amúgy üvegszálas igen.
Grin csak potyog le a szélén,picit szélesebbel szebben,gyorsabban lehetne?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45747 Dátum: 2010 Május 14, 15:22:27 »

ez milyen gitt?(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
Nem spatula az, hanem műanyag lap, csávónak van komplett készlete ilyenekből. Amúgy üvegszálas igen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45746 Dátum: 2010 Május 14, 14:05:35 »

ez milyen gitt?(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
milyen lenne üvegszálas  Roll Eyes csak az a jó cucc én csak tudom Wink

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45745 Dátum: 2010 Május 14, 11:48:01 »

(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
az volt kéznél  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45744 Dátum: 2010 Május 14, 10:56:54 »

Na akkor íme pár kép:
<beszúrt kép törölve>
 Grin
<beszúrt kép törölve>
"gittes" haver nyomja  Cool
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Ha valakit érdekel van kép a másik oldalról is. Wink Jövő hét közepénm szétszedem újra aztán szórótapasz csiszmisz megint aztán standox anyaggal színrefújom.
ez milyen gitt?(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #45743 Dátum: 2010 Május 13, 20:11:50 »

Ismereteim szerint az aluminium hotagulasi egyutthatoja tobb, mint ketszerese a vasenak. Ha tehat a hengerfej jobban tagul oldalra, akkor meleg motornal a ket hengernek a vegen kicsit szet kell allnia ? Vagy nagyobb resz van kimarva a hengerfejbol es a hengerek maradnak a helyukon, a hengerfej meg kicsit kiszelesedik ?

........
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #45742 Dátum: 2010 Május 13, 19:54:35 »

Autometer olajnyomás jeladó használható VDO műszerhez?
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #45741 Dátum: 2010 Május 13, 18:29:36 »

persze... elbaltáztad, aztán most nem mered kirakni  Wink
Ha valakit érdekel van kép a másik oldalról is. Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45740 Dátum: 2010 Május 13, 14:38:45 »

Na akkor íme pár kép:

 Grin

"gittes" haver nyomja  Cool






Ha valakit érdekel van kép a másik oldalról is. Wink Jövő hét közepénm szétszedem újra aztán szórótapasz csiszmisz megint aztán standox anyaggal színrefújom.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45739 Dátum: 2010 Május 13, 14:20:45 »

Na ma végeztem a gyorsjavítással, kocsi összerakva ideiglenesen, jövő 7en színrefújás. Képek mindjárt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45738 Dátum: 2010 Május 12, 23:51:09 »


 Megnyujtja a tocsavarokat es aztan azok majd rugalmasan visszahuzodnak ?


igen
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45737 Dátum: 2010 Május 12, 23:49:12 »

egyenletesen tágul a henger és a hengerfejcsavar, hengerfej. Nem egyformán, de egyenletesen. Nem fog kifújni.
Ismereteim szerint az aluminium hotagulasi egyutthatoja tobb, mint ketszerese a vasenak. Ha tehat a hengerfej jobban tagul oldalra, akkor meleg motornal a ket hengernek a vegen kicsit szet kell allnia ? Vagy nagyobb resz van kimarva a hengerfejbol es a hengerek maradnak a helyukon, a hengerfej meg kicsit kiszelesedik ?

Tehat azt nem ertem, hogy az aluminium hengerfej nagyobb tagulasabol jovo terfogatnovekedes hova megy?! Megnyujtja a tocsavarokat es aztan azok majd rugalmasan visszahuzodnak ? Vagy belenyomodik a hengerek szele a hengerfejbe ? (Ha igen, akkor egy ido utan hidegen kifuj ?)
Hat ezer' nem ertem, de megkoszonom, ha elmagyarazod! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45736 Dátum: 2010 Május 12, 23:11:33 »

Errol jut eszembe, multkor felmerult bennem a kerdes: ha jol emlekszem akkor a hengerek es a hengerfej koze a bogarnal nem kell tomites, csak sikba kell csiszolni a hengert es a hengerfejet (uvegpor, miegymas), de akkor hah elkezd a motor tagulni es a ket anyag hotagulasa mas, akkor ez nem megy a tomites rovasara ? Miert nem fog kifujni itt-ott ?

Szépen felfekszik egy körgyűrű felületen az öntött henger az alu hengerfejre, nem összevissza deformálódik, hanem egyenletesen tágul a henger és a hengerfejcsavar, hengerfej. Nem egyformán, de egyenletesen.

Nem fog kifújni. Pláne nem a vastag 1.3-as henger.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45735 Dátum: 2010 Május 12, 21:30:21 »

Mai SZMB (Szopasd magad  bogaraddal... Grin Grin )

Amióta a sportkormányt felraktam a kisricnis kormányrúddal, nem igazán figyeltem oda egy-két dologra: kattogott állandóan az indexvisszahúzó vacak...
Szétszedve láttam, hogy a 4 db 3-as csavar, ami a kapcsolót fogatja a kormányburkolathoz, laza. Gondoltam meghúzom, kalap. Akkor lestem, mert a spiáter menetes zsákfuratainál 4 furatban 3 megadta magát, eggyel lehetett meghúzni. No, azért óvatosan majdnem készrehúzva visszatettem a kormányt.
Ma megint hallgatom, mizu. Mondom, kitakarítom az autót végre, de előtte meghúzom a csavarokat. No akkor jött a meglepi: 2 csavarnál a menet a furatban K.O, 1 csavar rendben, egyet mikor kihajtok, beletörik.
Bótba szalad, 2-es fúrót vesz, 3-as menetmetszőt vesz, és 4 db. hosszabb csavart, mint a gyári (mert az nem ér végig a furatban.
Sikerrel továbbfúrtam a lukakat, menet bele. A beletört csavart is sikerült megfúrni, menetet a likba. A harmadikba sikeresen beletörtem a menetfúrót (kapkodás...). De most stabilan áll a kapcsoló. Műszerolajat adtam még a kapcsoló mechanikájának, és a 3 csavarral visszaraktam, nagyon jól fogja.

Szóval nem árt néha a kormánykereket levéve ide is bekukkantani, hogy minden rendben van-e, nem kevés szívástól kíméli meg magát a kedves tulaj.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45734 Dátum: 2010 Május 12, 21:05:59 »

becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.
Errol jut eszembe, multkor felmerult bennem a kerdes: ha jol emlekszem akkor a hengerek es a hengerfej koze a bogarnal nem kell tomites, csak sikba kell csiszolni a hengert es a hengerfejet (uvegpor, miegymas), de akkor hah elkezd a motor tagulni es a ket anyag hotagulasa mas, akkor ez nem megy a tomites rovasara ? Miert nem fog kifujni itt-ott ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45733 Dátum: 2010 Május 12, 20:45:08 »

Fos mind.

A gyári a jó és le kell venni a hengerfejet cserénél. Megnézni a tömítettségét, becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.

De aztán megint jó 20 évig.
ez igy van tüzoltásra jó csak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45732 Dátum: 2010 Május 12, 20:42:10 »

Fos mind.

A gyári a jó és le kell venni a hengerfejet cserénél. Megnézni a tömítettségét, becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.

De aztán megint jó 20 évig.
jónak tűnt a gyári és eddig nem is eresztett, 30km után a harmónika csöpög nem a tömítő felületnél

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.275 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.