www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 18:27:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1846 1847 1848 1849 1850 [1851] 1852 1853 1854 1855 1856 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14777535 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6611 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:18:13 »

A hossztartó alagútba van befűzve.
Ha le tudod kötni a hőcserélőnél, akkor utána a gumiborítást kell leszedned a szabályzókarról, ott ki lehet fűzni. Egyébként adja magát.
Összerakásnál zsírozd le a drótot. Kis finomság: az alagút végén kis csövön bújik ki két oldalt a bowden. Ezeknek a végére gyárilag gumidugó van rakva, azon egy lyuk, ott jön ki a bowde, Ha tudsz szerezni, rakjál rá! (Én nem tudtam szerezni..., de ha te igen, szólj!).
Nekem a bowden hosszabb volt, azért hagyj rá mindkét végen!
Az is lehet, hogy a két oldal egy bowdennel megy, amit a szabályzókarnál fordítasz meg? Nem emléxem, elfogyott a .....a.... Cavinton.... asszem....

Hát, biztató. A két kis gumi csöcs megvan, szerintem ez még a gyári bowden. Smiley A hőcserélőnél szakadt el tőben sajna. Sad

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #6610 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:07:09 »

IYE kisrencám, lakkfekete - dehogynem!! A hasznaltauto.hu-n is hirdették, Nyíregyen meg szépségversenyt nyert.

Gyuszkó!
Hogy ne legyen igazad!  Wink
Megkerestem neked, hogy mégsem arra gondolsz, mert kevered a kettőt!! Hidd el!! Mivel azt az autót (ami Nyíregyen nyert) közelről ismerem.





Ha nem sikerül a különbséget felismerni szólj!  Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6609 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:49:11 »

Minkét oldal egy karról megy, a bowden tőben elágazik. A másik kar a "hátsó lábtér vagy a küszöbben előre" csappantyút mozgatja.


Ott a pont...  Smiley
...most már beugrott! Már jó 4-5 éve hogy utoljára láttam Öregnek ezt a porcikáját...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #6608 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:42:49 »

Minkét oldal egy karról megy, a bowden tőben elágazik. A másik kar a "hátsó lábtér vagy a küszöbben előre" csappantyút mozgatja.

Az is lehet, hogy a két oldal egy bowdennel megy, amit a szabályzókarnál fordítasz meg? Nem emléxem, elfogyott a .....a.... Cavinton.... asszem....
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6607 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:32:00 »

Szerintem Gyuszkó te nem ezt láttad Nyíregyen!!

IYE kisrencám, lakkfekete - dehogynem!! A hasznaltauto.hu-n is hirdették, Nyíregyen meg szépségversenyt nyert.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6606 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:29:29 »

neked is a két ülés között kell állítani a fűtést, ugye?
én hátul kikötöttem ez egyik oldalt, mert nem vezetett sehova a hőcserélő. az könnyen ment. elöl nem tudom hogy megy

A hossztartó alagútba van befűzve.
Ha le tudod kötni a hőcserélőnél, akkor utána a gumiborítást kell leszedned a szabályzókarról, ott ki lehet fűzni. Egyébként adja magát.
Összerakásnál zsírozd le a drótot. Kis finomság: az alagút végén kis csövön bújik ki két oldalt a bowden. Ezeknek a végére gyárilag gumidugó van rakva, azon egy lyuk, ott jön ki a bowde, Ha tudsz szerezni, rakjál rá! (Én nem tudtam szerezni..., de ha te igen, szólj!).
Nekem a bowden hosszabb volt, azért hagyj rá mindkét végen!
Az is lehet, hogy a két oldal egy bowdennel megy, amit a szabályzókarnál fordítasz meg? Nem emléxem, elfogyott a .....a.... Cavinton.... asszem....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #6605 Dátum: 2006 Augusztus 28, 12:39:16 »

Van, de szar meló. Ha már kijött a vége az alváz nyúlványból akkor szüret! Mindenesetre a két első ülést szedd ki, mielött hozzá kezdesz. Bár te órás vagy..... talán hozzáférsz!  Smiley

Na igen, ez kikötötte magát. Smiley (Eltört a bowden).
A kérdés, hogy ki lehet e cserélni anélkül, hogy az ember felvágná az ereit? Smiley (van -e rendes vezetőcsöve, stb., mint mondjuk a gázbowdennek)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6604 Dátum: 2006 Augusztus 28, 12:20:30 »

neked is a két ülés között kell állítani a fűtést, ugye?
én hátul kikötöttem ez egyik oldalt, mert nem vezetett sehova a hőcserélő. az könnyen ment. elöl nem tudom hogy megy

Na igen, ez kikötötte magát. Smiley (Eltört a bowden).
A kérdés, hogy ki lehet e cserélni anélkül, hogy az ember felvágná az ereit? Smiley (van -e rendes vezetőcsöve, stb., mint mondjuk a gázbowdennek)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #6603 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:36:02 »

Egyébként gyönyörű, láttam élőben Nyíregyházán. Csak tanakodtunk ottan egy páran, hogy nem-é kasztnicserés volt...

Szerintem Gyuszkó te nem ezt láttad Nyíregyen!!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6602 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:17:15 »

Hőcserélő bowden cseréje mekkora munka? Van hozzá jótanács, vagy adódik?
neked is a két ülés között kell állítani a fűtést, ugye?
én hátul kikötöttem ez egyik oldalt, mert nem vezetett sehova a hőcserélő. az könnyen ment. elöl nem tudom hogy megy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6601 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:14:17 »

Hőcserélő bowden cseréje mekkora munka? Van hozzá jótanács, vagy adódik?

VW Beetle - the original since 1938
Süni
« Hozzászólás #6600 Dátum: 2006 Augusztus 28, 04:43:18 »

nálam is góf buzgerálás van műsoron.
gondoltam sitysutty kicserélem a hátsó kerékcsapágyakat.
hát a faszom, befosott a szimmering, úgyhogy fékpucolás is befigyelt.
de végre rájöttem, hogy miképpen működik az önbeálló mechanika :-))
most mindkét oldalon tiszta fékek, új csapágyak (külső, belső), csapágycsészék, szimmeringek.

meg nekiálltam lekopasztani festéshez, a lökhárító viszont szopat.
a csomagtartóban bent találtam 2-2 baszom csavart, az tartaná a cuccot?
a vonóhorgot biztos az tartja, de nem szúrom, hogy a lököst mi fogja oda.
ebben kérek kis helpet, lécci
Igen ! A hossztartókban belül 2-2 asszem 13-as fejű csavar. Én most cseréltem !  Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6599 Dátum: 2006 Augusztus 27, 23:22:12 »

Ez nem egy mexikói kasztni?

Egyébként gyönyörű, láttam élőben Nyíregyházán. Csak tanakodtunk ottan egy páran, hogy nem-é kasztnicserés volt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6598 Dátum: 2006 Augusztus 27, 23:18:15 »

én is igy keztem és ez lett

nézem, nézem, de egyfolytában úgy látszik, mintha a hátsó felni kisebb lenne, mint az első
(azt nem mondom meg, hogy tetszik-e ;-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6597 Dátum: 2006 Augusztus 27, 23:13:33 »

én is igy keztem és ez lett

Ez nem egy mexikói kasztni?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6596 Dátum: 2006 Augusztus 27, 23:06:40 »

most szeretnék valami helyezést elérni vele remélem sikerül mindenkit sok szeretettel várunk tatabányára  szept 9 :111:mindenki hoozon magával három bogarast

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6595 Dátum: 2006 Augusztus 27, 22:59:00 »

én is igy keztem és ez lett

[melléklet törölve a rendszer által]

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6594 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:13:33 »

nem az álással van baj, hanem az aki elöttem csinálta a kasztnit,még egy kis kép a munkájárol, az átalakitott Wbx az én kékembe megy majd, de lehet majd ebbe is lesz

Minden tiszteletem a tied: porból kocsit építeni=több, mint kihívás...
Gondolom, OFF kocsi befigyel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6593 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:07:31 »

Üregvédelem király volt...
Te, ESZ! Hányszor 10 évet állt ez a gép? (Akkor szokott így kinézni csomó helyen...)

Hát... Innen már tényleg csak jobb lesz... Ebbe megy a 2.1 levegős WBX ?
Akkor nem kell a motorteret is átszabni?
nem az álással van baj, hanem az aki elöttem csinálta a kasztnit,még egy kis kép a munkájárol, az átalakitott Wbx az én kékembe megy majd, de lehet majd ebbe is lesz

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6592 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:03:37 »

jaja, a bosch nem csinál olyat, hogy 1200 km után megpunnyad.

már csak azért se, mert közvetlenül a kicsomagolás után négyből három eleve szar.

Öcsém BERU-ra esküszik, és mit ad a Jóisten: a most vásárolt gyári német(!) bogár szerszámkészletben is az van  Smiley

Nekem BOSCH, és még nem szállt el 150-nél  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6591 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:54:57 »

mindig is mondtam, hogy az ngk szar.
bosch a király, még ha kenyában gyártották is....

jaja, a bosch nem csinál olyat, hogy 1200 km után megpunnyad.

már csak azért se, mert közvetlenül a kicsomagolás után négyből három eleve szar.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6590 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:51:25 »

csavarosra lesz megcsinálva, és ezekért a csunyaságokért kellett levágni

Üregvédelem király volt...
Te, ESZ! Hányszor 10 évet állt ez a gép? (Akkor szokott így kinézni csomó helyen...)

Hát... Innen már tényleg csak jobb lesz... Ebbe megy a 2.1 levegős WBX ?
Akkor nem kell a motorteret is átszabni?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6589 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:36:40 »

oszt pufogott ott is Grin  nekem is volt már kerámia repedésem, de a saját hibámból mert megfeszült a gyertyakulcs én meg adtam neki a póvert
nem én hiztam tul
1200km után 150nél jött ki!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6588 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:34:14 »

na mai kis mokám golfon  1200km futott ngk gyertya hosszába elrepedve Lips Sealed

mindig is mondtam, hogy az ngk szar.
bosch a király, még ha kenyában gyártották is....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6587 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:33:36 »

igen ,onnan kényelmesebb Grin

köszi, tesó Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6586 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:30:03 »

na mai kis mokám golfon  1200km futott ngk gyertya hosszába elrepedve Lips Sealed

oszt pufogott ott is Grin  nekem is volt már kerámia repedésem, de a saját hibámból mert megfeszült a gyertyakulcs én meg adtam neki a póvert

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6585 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:25:29 »

na mai kis mokám golfon  1200km futott ngk gyertya hosszába elrepedve Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6584 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:18:19 »

csavarosra lesz megcsinálva, és ezekért a csunyaságokért kellett levágni

így már érthető ;-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6583 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:17:43 »

jutESZembe

a farkát nem csinálod meg kivehető ajtósra?
csavarosra lesz megcsinálva, és ezekért a csunyaságokért kellett levágni

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6582 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:15:00 »

farkát mér kellett levágni?

jutESZembe

a farkát nem csinálod meg kivehető ajtósra?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6581 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:14:50 »

a csomagtartóból tekerendő?
igen ,onnan kényelmesebb Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6580 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:13:55 »

ma levágtam a farkát ,felraktam az ajtókat a méretbeállitás miatt,

farkát mér kellett levágni?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6579 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:12:26 »

ma levágtam a farkát ,felraktam az ajtókat a méretbeállitás miatt,

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6578 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:03:22 »

én buszon SZMBzem ép ...most várok fékbetétre, 71es 5*112es busz már tárcsás T2a és ebbe aszem vékony talán 18mmes betét kell,  észrevettem hogy tárcsába belemart valamikor fék ugyhogy azokat is fel kell szabályoztatnom még jó hogy szinte újak még vastagságra
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6577 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:01:22 »

Bá, jobb bal nyulványból a 2-2 csavar ki és határozott mozdulattal lehuzod,ha jól emlékszem Huh

a csomagtartóból tekerendő?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6576 Dátum: 2006 Augusztus 27, 19:59:02 »

nálam is góf buzgerálás van műsoron.
gondoltam sitysutty kicserélem a hátsó kerékcsapágyakat.
hát a faszom, befosott a szimmering, úgyhogy fékpucolás is befigyelt.
de végre rájöttem, hogy miképpen működik az önbeálló mechanika :-))
most mindkét oldalon tiszta fékek, új csapágyak (külső, belső), csapágycsészék, szimmeringek.

meg nekiálltam lekopasztani festéshez, a lökhárító viszont szopat.
a csomagtartóban bent találtam 2-2 baszom csavart, az tartaná a cuccot?
a vonóhorgot biztos az tartja, de nem szúrom, hogy a lököst mi fogja oda.
ebben kérek kis helpet, lécci
Bá, jobb bal nyulványból a 2-2 csavar ki és határozott mozdulattal lehuzod,ha jól emlékszem Huh

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6575 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:38:12 »

Mivel a héten kicserélődött a G1-en elől a gátló-rugó-toronycsapágy-porvédőfelütközésgátló kvartett, magasabb is lett vagy 3 cm-el, úgy gondoltam, visszarakhatom a GTi hókotrót. Meg is tettem, de előtte kicseréltem a majdnem új fékbetéteket. Erre azért volt szükség, mert írtózatosan sípolt. Rá is jöttem miért. Mikor 12 éve elkezdtem autóalkatrésszel foglalkozni, minden mentorom avval riogatott, hogy a Lockheed betét visít. Hát nem olyan volt benne ?? Közben rájöttem arra is, miért zörög a jobbos nyereg : kihagyták belőle a betéteket előfeszítő rugót. Grat az előttem dolgozó szakembernek !

nálam is góf buzgerálás van műsoron.
gondoltam sitysutty kicserélem a hátsó kerékcsapágyakat.
hát a faszom, befosott a szimmering, úgyhogy fékpucolás is befigyelt.
de végre rájöttem, hogy miképpen működik az önbeálló mechanika :-))
most mindkét oldalon tiszta fékek, új csapágyak (külső, belső), csapágycsészék, szimmeringek.

meg nekiálltam lekopasztani festéshez, a lökhárító viszont szopat.
a csomagtartóban bent találtam 2-2 baszom csavart, az tartaná a cuccot?
a vonóhorgot biztos az tartja, de nem szúrom, hogy a lököst mi fogja oda.
ebben kérek kis helpet, lécci



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6574 Dátum: 2006 Augusztus 27, 17:54:21 »

Vagy másik karbiból, vagy egy esztergályos 15 perc alatt megcsinálja hulladékból.
igen, csak, ha tényleg préselve van bele, akkor hogy oldom meg a rögzítését? vagy annak a távtartónak nem baj, ha az is forog a tengelyen? másik karbiból préselés esetén nehéz lesz kibányászni Sad(

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #6573 Dátum: 2006 Augusztus 27, 17:26:52 »

Nem akarok itt többet offolni, csak annyit, hogy most nézünk egy G II-est (1.6 D GL), ami régen a hugomé volt és egy barát vette meg és úgy néz ki 2 x 110 e Ft-ért megveszi. Sajnos már kicsit lepukkadt a gép...
Annyiért nem adnám oda....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6572 Dátum: 2006 Augusztus 27, 17:18:16 »

Mama itt mögöttem nagyon ellenkezik...... Nagyon tetszik neki az 5.5-ös fogyasztás, meg a GTi ülések anyaméhszerű ölelése. Bocsi.

Nem akarok itt többet offolni, csak annyit, hogy most nézünk egy G II-est (1.6 D GL), ami régen a hugomé volt és egy barát vette meg és úgy néz ki 2 x 110 e Ft-ért megveszi. Sajnos már kicsit lepukkadt a gép...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1846 1847 1848 1849 1850 [1851] 1852 1853 1854 1855 1856 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.