www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 10:53:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1846 1847 1848 1849 1850 [1851] 1852 1853 1854 1855 1856 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13246961 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6597 Dátum: 2006 Augusztus 27, 23:13:33 »

én is igy keztem és ez lett

Ez nem egy mexikói kasztni?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6596 Dátum: 2006 Augusztus 27, 23:06:40 »

most szeretnék valami helyezést elérni vele remélem sikerül mindenkit sok szeretettel várunk tatabányára  szept 9 :111:mindenki hoozon magával három bogarast

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6595 Dátum: 2006 Augusztus 27, 22:59:00 »

én is igy keztem és ez lett

[melléklet törölve a rendszer által]

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6594 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:13:33 »

nem az álással van baj, hanem az aki elöttem csinálta a kasztnit,még egy kis kép a munkájárol, az átalakitott Wbx az én kékembe megy majd, de lehet majd ebbe is lesz

Minden tiszteletem a tied: porból kocsit építeni=több, mint kihívás...
Gondolom, OFF kocsi befigyel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6593 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:07:31 »

Üregvédelem király volt...
Te, ESZ! Hányszor 10 évet állt ez a gép? (Akkor szokott így kinézni csomó helyen...)

Hát... Innen már tényleg csak jobb lesz... Ebbe megy a 2.1 levegős WBX ?
Akkor nem kell a motorteret is átszabni?
nem az álással van baj, hanem az aki elöttem csinálta a kasztnit,még egy kis kép a munkájárol, az átalakitott Wbx az én kékembe megy majd, de lehet majd ebbe is lesz

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6592 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:03:37 »

jaja, a bosch nem csinál olyat, hogy 1200 km után megpunnyad.

már csak azért se, mert közvetlenül a kicsomagolás után négyből három eleve szar.

Öcsém BERU-ra esküszik, és mit ad a Jóisten: a most vásárolt gyári német(!) bogár szerszámkészletben is az van  Smiley

Nekem BOSCH, és még nem szállt el 150-nél  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6591 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:54:57 »

mindig is mondtam, hogy az ngk szar.
bosch a király, még ha kenyában gyártották is....

jaja, a bosch nem csinál olyat, hogy 1200 km után megpunnyad.

már csak azért se, mert közvetlenül a kicsomagolás után négyből három eleve szar.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6590 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:51:25 »

csavarosra lesz megcsinálva, és ezekért a csunyaságokért kellett levágni

Üregvédelem király volt...
Te, ESZ! Hányszor 10 évet állt ez a gép? (Akkor szokott így kinézni csomó helyen...)

Hát... Innen már tényleg csak jobb lesz... Ebbe megy a 2.1 levegős WBX ?
Akkor nem kell a motorteret is átszabni?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6589 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:36:40 »

oszt pufogott ott is Grin  nekem is volt már kerámia repedésem, de a saját hibámból mert megfeszült a gyertyakulcs én meg adtam neki a póvert
nem én hiztam tul
1200km után 150nél jött ki!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6588 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:34:14 »

na mai kis mokám golfon  1200km futott ngk gyertya hosszába elrepedve Lips Sealed

mindig is mondtam, hogy az ngk szar.
bosch a király, még ha kenyában gyártották is....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6587 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:33:36 »

igen ,onnan kényelmesebb Grin

köszi, tesó Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6586 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:30:03 »

na mai kis mokám golfon  1200km futott ngk gyertya hosszába elrepedve Lips Sealed

oszt pufogott ott is Grin  nekem is volt már kerámia repedésem, de a saját hibámból mert megfeszült a gyertyakulcs én meg adtam neki a póvert

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6585 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:25:29 »

na mai kis mokám golfon  1200km futott ngk gyertya hosszába elrepedve Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6584 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:18:19 »

csavarosra lesz megcsinálva, és ezekért a csunyaságokért kellett levágni

így már érthető ;-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6583 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:17:43 »

jutESZembe

a farkát nem csinálod meg kivehető ajtósra?
csavarosra lesz megcsinálva, és ezekért a csunyaságokért kellett levágni

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6582 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:15:00 »

farkát mér kellett levágni?

jutESZembe

a farkát nem csinálod meg kivehető ajtósra?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6581 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:14:50 »

a csomagtartóból tekerendő?
igen ,onnan kényelmesebb Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6580 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:13:55 »

ma levágtam a farkát ,felraktam az ajtókat a méretbeállitás miatt,

farkát mér kellett levágni?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6579 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:12:26 »

ma levágtam a farkát ,felraktam az ajtókat a méretbeállitás miatt,

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6578 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:03:22 »

én buszon SZMBzem ép ...most várok fékbetétre, 71es 5*112es busz már tárcsás T2a és ebbe aszem vékony talán 18mmes betét kell,  észrevettem hogy tárcsába belemart valamikor fék ugyhogy azokat is fel kell szabályoztatnom még jó hogy szinte újak még vastagságra
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6577 Dátum: 2006 Augusztus 27, 20:01:22 »

Bá, jobb bal nyulványból a 2-2 csavar ki és határozott mozdulattal lehuzod,ha jól emlékszem Huh

a csomagtartóból tekerendő?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6576 Dátum: 2006 Augusztus 27, 19:59:02 »

nálam is góf buzgerálás van műsoron.
gondoltam sitysutty kicserélem a hátsó kerékcsapágyakat.
hát a faszom, befosott a szimmering, úgyhogy fékpucolás is befigyelt.
de végre rájöttem, hogy miképpen működik az önbeálló mechanika :-))
most mindkét oldalon tiszta fékek, új csapágyak (külső, belső), csapágycsészék, szimmeringek.

meg nekiálltam lekopasztani festéshez, a lökhárító viszont szopat.
a csomagtartóban bent találtam 2-2 baszom csavart, az tartaná a cuccot?
a vonóhorgot biztos az tartja, de nem szúrom, hogy a lököst mi fogja oda.
ebben kérek kis helpet, lécci
Bá, jobb bal nyulványból a 2-2 csavar ki és határozott mozdulattal lehuzod,ha jól emlékszem Huh

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6575 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:38:12 »

Mivel a héten kicserélődött a G1-en elől a gátló-rugó-toronycsapágy-porvédőfelütközésgátló kvartett, magasabb is lett vagy 3 cm-el, úgy gondoltam, visszarakhatom a GTi hókotrót. Meg is tettem, de előtte kicseréltem a majdnem új fékbetéteket. Erre azért volt szükség, mert írtózatosan sípolt. Rá is jöttem miért. Mikor 12 éve elkezdtem autóalkatrésszel foglalkozni, minden mentorom avval riogatott, hogy a Lockheed betét visít. Hát nem olyan volt benne ?? Közben rájöttem arra is, miért zörög a jobbos nyereg : kihagyták belőle a betéteket előfeszítő rugót. Grat az előttem dolgozó szakembernek !

nálam is góf buzgerálás van műsoron.
gondoltam sitysutty kicserélem a hátsó kerékcsapágyakat.
hát a faszom, befosott a szimmering, úgyhogy fékpucolás is befigyelt.
de végre rájöttem, hogy miképpen működik az önbeálló mechanika :-))
most mindkét oldalon tiszta fékek, új csapágyak (külső, belső), csapágycsészék, szimmeringek.

meg nekiálltam lekopasztani festéshez, a lökhárító viszont szopat.
a csomagtartóban bent találtam 2-2 baszom csavart, az tartaná a cuccot?
a vonóhorgot biztos az tartja, de nem szúrom, hogy a lököst mi fogja oda.
ebben kérek kis helpet, lécci



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6574 Dátum: 2006 Augusztus 27, 17:54:21 »

Vagy másik karbiból, vagy egy esztergályos 15 perc alatt megcsinálja hulladékból.
igen, csak, ha tényleg préselve van bele, akkor hogy oldom meg a rögzítését? vagy annak a távtartónak nem baj, ha az is forog a tengelyen? másik karbiból préselés esetén nehéz lesz kibányászni Sad(

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #6573 Dátum: 2006 Augusztus 27, 17:26:52 »

Nem akarok itt többet offolni, csak annyit, hogy most nézünk egy G II-est (1.6 D GL), ami régen a hugomé volt és egy barát vette meg és úgy néz ki 2 x 110 e Ft-ért megveszi. Sajnos már kicsit lepukkadt a gép...
Annyiért nem adnám oda....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6572 Dátum: 2006 Augusztus 27, 17:18:16 »

Mama itt mögöttem nagyon ellenkezik...... Nagyon tetszik neki az 5.5-ös fogyasztás, meg a GTi ülések anyaméhszerű ölelése. Bocsi.

Nem akarok itt többet offolni, csak annyit, hogy most nézünk egy G II-est (1.6 D GL), ami régen a hugomé volt és egy barát vette meg és úgy néz ki 2 x 110 e Ft-ért megveszi. Sajnos már kicsit lepukkadt a gép...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6571 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:55:50 »

Egy haversrác keres autót, de nagyon csöves. Viszont kezeskedem érte minden tekintetben. Valami részletfizetésbe menne bele csak.
Mama itt mögöttem nagyon ellenkezik...... Nagyon tetszik neki az 5.5-ös fogyasztás, meg a GTi ülések anyaméhszerű ölelése. Bocsi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6570 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:54:03 »

Hááááááááááááát nem tom. Azért kellett volna eladni, mert mama bele akart ülni vmi újba (Szutyuki Stift....). De úgy néz ki, sikerült meggyőznöm, hogy jó neki a Góf, erre közölte, hogy azonnal szüntessem meg a féksípolást, és tegyek bele neki zenét. Az első pont kilőve, a második folyamatban, a futóművet azért kellett rendbetenni, mert engem zavart. De most vettünk rá Borbet A-kat csk 2 mm-el nagyobb a tehermentesítője.

De mindennek megvan az ára !  Wink

Egy haversrác keres autót, de nagyon csöves. Viszont kezeskedem érte minden tekintetben. Valami részletfizetésbe menne bele csak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6569 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:47:38 »


Árulod még ezt a bringát?
Hááááááááááááát nem tom. Azért kellett volna eladni, mert mama bele akart ülni vmi újba (Szutyuki Stift....). De úgy néz ki, sikerült meggyőznöm, hogy jó neki a Góf, erre közölte, hogy azonnal szüntessem meg a féksípolást, és tegyek bele neki zenét. Az első pont kilőve, a második folyamatban, a futóművet azért kellett rendbetenni, mert engem zavart. De most vettünk rá Borbet A-kat csk 2 mm-el nagyobb a tehermentesítője.

De mindennek megvan az ára !  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6568 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:40:38 »

Mivel a héten kicserélődött a G1-en elől a gátló-rugó-toronycsapágy-porvédőfelütközésgátló kvartett, magasabb is lett vagy 3 cm-el, úgy gondoltam, visszarakhatom a GTi hókotrót. Meg is tettem, de előtte kicseréltem a majdnem új fékbetéteket. Erre azért volt szükség, mert írtózatosan sípolt. Rá is jöttem miért. Mikor 12 éve elkezdtem autóalkatrésszel foglalkozni, minden mentorom avval riogatott, hogy a Lockheed betét visít. Hát nem olyan volt benne ?? Közben rájöttem arra is, miért zörög a jobbos nyereg : kihagyták belőle a betéteket előfeszítő rugót. Grat az előttem dolgozó szakembernek !


Árulod még ezt a bringát?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6567 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:30:09 »

Mivel a héten kicserélődött a G1-en elől a gátló-rugó-toronycsapágy-porvédőfelütközésgátló kvartett, magasabb is lett vagy 3 cm-el, úgy gondoltam, visszarakhatom a GTi hókotrót. Meg is tettem, de előtte kicseréltem a majdnem új fékbetéteket. Erre azért volt szükség, mert írtózatosan sípolt. Rá is jöttem miért. Mikor 12 éve elkezdtem autóalkatrésszel foglalkozni, minden mentorom avval riogatott, hogy a Lockheed betét visít. Hát nem olyan volt benne ?? Közben rájöttem arra is, miért zörög a jobbos nyereg : kihagyták belőle a betéteket előfeszítő rugót. Grat az előttem dolgozó szakembernek !
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6566 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:17:45 »

na ez az, szerintem préselve van, mégis kiesett. (bontott cucc volt, nemis gondoltam rá, hogy kiesik.) az egészet miszlikbe szedtem, ezt a részt nem piszkáltam, nem volt rá ok, úgytűnik az anya laza volt. a többi részért én vagyok felelős, én raktam össze.

szóval a távtartót nemtudom mivel fogom tudni pótolni, mert az nem csak távtartó, hanem meg is növeli a tengely méretét, mert a tárcsán lévő furat jóval nagyobb, mint amekkora a tengely. mivel lehetne kulturáltan pótolni?

Vagy másik karbiból, vagy egy esztergályos 15 perc alatt megcsinálja hulladékból.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6565 Dátum: 2006 Augusztus 27, 15:08:24 »


Először is nagy királyság, ha a karbi szétesik, mert lecsavarodnak a csavarok róla. Ez előrevetíti azt, hogy biztos más is teljesen rendben van azon a karbin...

Az alakos tárcsa (fast idle cam) a tengelyen valóban szabadon tud mozogni, azt a 10-es akasztó forditja be, ha a bimetál ( 4-es cover with spring) meghúzza. A karburártor házból kilóg egy réz gyűrű, ami távtartóként szolgál, hogy amikor a tengely lapolt végére felteszed a 10-es menesztőt akkor a 9-es anyát meg tudd húzni, ne szorítsa rá a tengelyre az alakos tárcsát.

Ez a távtartó hiányzik? Nem emlékszem, hogy ez cserélhető vagy bele van sajtolva a karburátor fedélbe de azt hiszem ez utóbbi.
na ez az, szerintem préselve van, mégis kiesett. (bontott cucc volt, nemis gondoltam rá, hogy kiesik.) az egészet miszlikbe szedtem, ezt a részt nem piszkáltam, nem volt rá ok, úgytűnik az anya laza volt. a többi részért én vagyok felelős, én raktam össze.

szóval a távtartót nemtudom mivel fogom tudni pótolni, mert az nem csak távtartó, hanem meg is növeli a tengely méretét, mert a tárcsán lévő furat jóval nagyobb, mint amekkora a tengely. mivel lehetne kulturáltan pótolni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6564 Dátum: 2006 Augusztus 27, 14:56:18 »

...
Magyarazat: kiegett a kipufogorendszer a koromtol?

Ennyivel kevesebbet fogyaszt, ha egyenetes sebességgel haladsz és nem gyorsulsz-lassulsz-alldogálsz a lámpáknál/dugóban
A BMW-nél ez látványosabb. Ott ha folyamatosan dugózom, akkor 16 liter is elcsorog, ha autópályán nyomom (akár 140-160-nal), akkor 11 liter alá megy. Da autópályán gyakorlatilag a legdurvább vezetéssel sem tudom megközelíteni a dugózós fogyasztást.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6563 Dátum: 2006 Augusztus 27, 14:53:42 »

na, volt ma szmb. téma: karburátor vs alapjárat.

nekiestem, hogy akkor legyen alapjárat is a gépen, ne csak a fék és gáz egyszerre nyomás, stb. felnyitom a motorházat, a kezembe esik valami. na jól kezdődik. mellékelem a pdf-et, hogy ne fogalmazzak paraszt módon, szal a kezembe esett az alsó képen 10-essel jelölt cucc. a felső képen 5-össel jelölt nem volt ott, se az anya, ami a 10-est tartja. az 5-ös meglett, nem hagytam el. ennek ugye az az érdekessége, hogy az 5ös cucc valami persely félén mozog, mert az a tengely sokkal kisebb, mint az 5ösön lévő furat, na ez a persely sehol nem volt, gondolom elhagytam, viszont próbáltam másikból kivenni és az eléggé odanőttnek tűnik, nemtudom hogy vehető ki, ha kivehető. kivehető? enélkül összeraktam, de nem tud pontosan dolgozni a szivató, mivel az 5-ös cucc eléggé nagy játékkal mozog Sad

bocs a számozásért, nemvágom melyiknek mi a magyar neve

a pdf: http://blackpriest.hu/solex_info.pdf


Először is nagy királyság, ha a karbi szétesik, mert lecsavarodnak a csavarok róla. Ez előrevetíti azt, hogy biztos más is teljesen rendben van azon a karbin...

Az alakos tárcsa (fast idle cam) a tengelyen valóban szabadon tud mozogni, azt a 10-es akasztó forditja be, ha a bimetál ( 4-es cover with spring) meghúzza. A karburártor házból kilóg egy réz gyűrű, ami távtartóként szolgál, hogy amikor a tengely lapolt végére felteszed a 10-es menesztőt akkor a 9-es anyát meg tudd húzni, ne szorítsa rá a tengelyre az alakos tárcsát.

Ez a távtartó hiányzik? Nem emlékszem, hogy ez cserélhető vagy bele van sajtolva a karburátor fedélbe de azt hiszem ez utóbbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6562 Dátum: 2006 Augusztus 27, 14:52:30 »

köszi.

más. 2000-es motorba mennyi és milyen olaj kell ? és a váltóba? úgy láttam, hogy talán OP(?)  a kódja...

ha jól emlékszem akkor 2.5 liter olaj kell abba is, mint az 1.6-ba (picit több mondjuk 2.8 liter, de a végén nézegesd a nívópálcát)
a váltóba is 2.5 liter olaj kell

olajcserekor a szűrőt töltsd fel színig olajjal, olajozd meg rajta a gumiperemet és így csavard vissza

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6561 Dátum: 2006 Augusztus 27, 12:44:28 »

na, volt ma szmb. téma: karburátor vs alapjárat.

nekiestem, hogy akkor legyen alapjárat is a gépen, ne csak a fék és gáz egyszerre nyomás, stb. felnyitom a motorházat, a kezembe esik valami. na jól kezdődik. mellékelem a pdf-et, hogy ne fogalmazzak paraszt módon, szal a kezembe esett az alsó képen 10-essel jelölt cucc. a felső képen 5-össel jelölt nem volt ott, se az anya, ami a 10-est tartja. az 5-ös meglett, nem hagytam el. ennek ugye az az érdekessége, hogy az 5ös cucc valami persely félén mozog, mert az a tengely sokkal kisebb, mint az 5ösön lévő furat, na ez a persely sehol nem volt, gondolom elhagytam, viszont próbáltam másikból kivenni és az eléggé odanőttnek tűnik, nemtudom hogy vehető ki, ha kivehető. kivehető? enélkül összeraktam, de nem tud pontosan dolgozni a szivató, mivel az 5-ös cucc eléggé nagy játékkal mozog Sad

bocs a számozásért, nemvágom melyiknek mi a magyar neve

a pdf: http://blackpriest.hu/solex_info.pdf

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
matchbox
« Hozzászólás #6560 Dátum: 2006 Augusztus 27, 11:07:35 »

Sziasztok!

Gondoltam, megosztom veletek az alabbi tapasztalatomat: gyonyoru-szepen, gyari ertekekre beallitott gyujtas, karburatorban (34-PICT3) eloirt fuvokak, stb.

A het elejen elkezdtem hosszabb utakra jarni (napi 150-250 km) es tartosan 100-110 km/h-val haladtam=> nezzetek meg az atlagfogyasztast a legutolso 5 tankolas utan (szerintem olyan szep a gorbe, ahogyan azt anno a matek-konyvekben lattam.)

Magyarazat: kiegett a kipufogorendszer a koromtol?


[melléklet törölve a rendszer által]
matchbox
« Hozzászólás #6559 Dátum: 2006 Augusztus 27, 11:03:43 »

Én kitartok! De kevés az idő, amit szerelhetek, és be kell látni, hogy van, amit mégis szakemberre kell bízni, aztán meg kell szervezni at odajuttatást, a visszahozást, csúsznak vele, valamiről kiderül, hogy nem jó, szaladgálni utána... Amikor végre le lett fényezve, azt gondoltam, enyém a világ, egy hét alatt összedobom, mi az nekem, minden porcikáját ismerem már...

lelekben (is) veled van a bogaras tarsadalom szine-java!!
 Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6558 Dátum: 2006 Augusztus 27, 09:43:49 »

köszi.
más. 2000-es motorba mennyi és milyen olaj kell ? és a váltóba? úgy láttam, hogy talán OP(?)  a kódja...

hüje buszos :-PP
a motorban van nívópálca, a váltónak meg van túlfolyója.
annyit tőccsél bele, hogy jó legyen, oszt csók..



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1846 1847 1848 1849 1850 [1851] 1852 1853 1854 1855 1856 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.