www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:38:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 [524] 525 526 527 528 529 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101557 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59672 Dátum: 2012 Január 20, 10:47:35 »

Azoktól kérdeznék, akik értenek is hozzá, meg még véletlenül foglalkoznak ilyen szereléssel is...
Említettem már, hogy sajna Öcsisajt kiszórja az olaját, az ékszíjtárcsánál. Én ennek valahogy szeretnék véget vetni...
Femerült ugyebár, hogy valszeg túl sok a kertergáz a motorban...
Tudom azt is, hogy szinte lehetetlen megjósolni, így előre, meg látatlanban, de mekkor munka lenne ezt orvosolni, és hozzávetőleg mekkora összegből?, De hátha mégia, aki már találkozott iylenproblémával...
Sajna elég szűk a keretem, amiben tudok erre forrást biztosítani és nem mindegy, mit kezdek vele.
Ha ésszerű összeghatáron belül megoldható, akkor belevágok, de ha nem, akkor vagy motorcsere esetleg, vagy el kell adjam..
Sok minden függ ettől...
Kérném, hogy csak építő jellegű "javaslatokkal" terheljük a Fórum, így is elég szűk tárhelyét!
Köszönöm, előre is!
A főtengely hosszirányban nem lóghat. Rángassad meg az ékszíjtárcsát két kézzel határozott mozdulatokkal. Ha lóg, akkor ki kell venni a motort, és hézagolni a lendkeréknél a főtengelyt. A sok szivató használattól felhigul az olaj, hisz tél van. Ez is közrejátszik a hosszirányba lógó fötengelyhez.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #59671 Dátum: 2012 Január 20, 10:46:14 »

levetted már a szellőztető szűrőt kipróbálni, hogy akkor is szórja-e?
meg kérdés hogy mennyire? van fotó?

Már nincs rajta az xar kartergázszűrő, vagy mi...
Miki egy pvc csővel kivezette a motortér alá, de így is nyomja...
Egy hosszabb út után (nem városon belüli, mondjuk), tiszta olaj lesz a motortér-fedél belül, gyakorlatilag az ékszíjtárcsa vonalában...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59670 Dátum: 2012 Január 20, 10:45:35 »

Azoktól kérdeznék, akik értenek is hozzá, meg még véletlenül foglalkoznak ilyen szereléssel is...
Említettem már, hogy sajna Öcsisajt kiszórja az olaját, az ékszíjtárcsánál. Én ennek valahogy szeretnék véget vetni...
Femerült ugyebár, hogy valszeg túl sok a kertergáz a motorban...
Tudom azt is, hogy szinte lehetetlen megjósolni, így előre, meg látatlanban, de mekkor munka lenne ezt orvosolni, és hozzávetőleg mekkora összegből?, De hátha mégia, aki már találkozott iylenproblémával...
Sajna elég szűk a keretem, amiben tudok erre forrást biztosítani és nem mindegy, mit kezdek vele.
Ha ésszerű összeghatáron belül megoldható, akkor belevágok, de ha nem, akkor vagy motorcsere esetleg, vagy el kell adjam..
Sok minden függ ettől...
Kérném, hogy csak építő jellegű "javaslatokkal" terheljük a Fórum, így is elég szűk tárhelyét!
Köszönöm, előre is!
szimeringes ékszijtárcsa idöszakos megoldásmlehet.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59669 Dátum: 2012 Január 20, 10:45:09 »

Azoktól kérdeznék, akik értenek is hozzá, meg még véletlenül foglalkoznak ilyen szereléssel is...
Említettem már, hogy sajna Öcsisajt kiszórja az olaját, az ékszíjtárcsánál. Én ennek valahogy szeretnék véget vetni...
Femerült ugyebár, hogy valszeg túl sok a kertergáz a motorban...
Tudom azt is, hogy szinte lehetetlen megjósolni, így előre, meg látatlanban, de mekkor munka lenne ezt orvosolni, és hozzávetőleg mekkora összegből?, De hátha mégia, aki már találkozott iylenproblémával...
Sajna elég szűk a keretem, amiben tudok erre forrást biztosítani és nem mindegy, mit kezdek vele.
Ha ésszerű összeghatáron belül megoldható, akkor belevágok, de ha nem, akkor vagy motorcsere esetleg, vagy el kell adjam..
Sok minden függ ettől...
Kérném, hogy csak építő jellegű "javaslatokkal" terheljük a Fórum, így is elég szűk tárhelyét!
Köszönöm, előre is!

Nem értek hozzá, de nekem is több motorom nyomta ki az olajat az ékszíjtárcsánál.
Ennek több oka is lehet, ezeket kell átgondolni:

- olaj labirint tele van kosszal - ékszíjtárcsát levenni és kitisztítani
- nagy a kartergáz - valahol kicsit több szellőzést biztosítani, akkor lehet, hogy megszűnik, pl. próbaképpen levenni az olajsapkát és csak egy rongyot rátenni, hogy az olajgőzt megfogja. Egyébként ha ezt kell javítani, akkor az zsebbe nyúlós, pláne ha jól akarjuk megcsinálni, nem csak egy gyűrűzéssel (ami azért hozhat eredményt)
- magas az olajszint
- szorul az olajelkerülő szelep és túl nagy az olajnyomás, ezt is könnyű ellenőrizni, tisztítani. A lendkeréknél lévő szelepről van szó.
- túl nagy vagy túl kics viszkozitású az olaj, ha túl nagy akkor nagy az olajnyomás, ha kicsi akkor meg sok az olajpára, a felverődő olaj
- felhabzik az olaj (szar a minősége)

Új motornál:

- szorul az olajszelep
- túl kicsi a csapágyhézag (akkor idővel elmúlik)
- túl nagy viszkozitású az olaj
- rossz minőségű az olaj.
- semmi szükség a 30 mm-es olajpumpára

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59668 Dátum: 2012 Január 20, 10:39:06 »

Ha ésszerű összeghatáron belül megoldható, akkor belevágok, de ha nem, akkor vagy motorcsere esetleg, vagy el kell adjam..
A Varazslo leirta mar parszor, hogy egy menetes resz huzza vissza az olajat az ekszijtarcsanal a motorba.
Azt gondolom, hogy a kartergaz nyomasa nem lehet nagy, ha nincs ledugozva a kartergaz-kivezetesed (ha ledugoztad, akkor bizony meg spriccelhet is az olaj a motorbol, en lattam olyat Cheesy ).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59667 Dátum: 2012 Január 20, 10:38:16 »


levetted már a szellőztető szűrőt kipróbálni, hogy akkor is szórja-e?
meg kérdés hogy mennyire? van fotó?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #59666 Dátum: 2012 Január 20, 10:34:16 »

Azoktól kérdeznék, akik értenek is hozzá, meg még véletlenül foglalkoznak ilyen szereléssel is...
Említettem már, hogy sajna Öcsisajt kiszórja az olaját, az ékszíjtárcsánál. Én ennek valahogy szeretnék véget vetni...
Femerült ugyebár, hogy valszeg túl sok a kertergáz a motorban...
Tudom azt is, hogy szinte lehetetlen megjósolni, így előre, meg látatlanban, de mekkor munka lenne ezt orvosolni, és hozzávetőleg mekkora összegből?, De hátha mégia, aki már találkozott iylenproblémával...
Sajna elég szűk a keretem, amiben tudok erre forrást biztosítani és nem mindegy, mit kezdek vele.
Ha ésszerű összeghatáron belül megoldható, akkor belevágok, de ha nem, akkor vagy motorcsere esetleg, vagy el kell adjam..
Sok minden függ ettől...
Kérném, hogy csak építő jellegű "javaslatokkal" terheljük a Fórum, így is elég szűk tárhelyét!
Köszönöm, előre is!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59665 Dátum: 2012 Január 20, 09:58:44 »

Mind rohad ott. Zsírt neki amíg nem késő.


Erre megint azt tudom mondani, mint a motorfedél tömítőgumi fogó perem rohadásra: ha ki van mosva rendszeresen, akkor nem rohad. Akkor rohad, ha a sok sár összegyűlik és állandóan nedvesen tartja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59664 Dátum: 2012 Január 20, 09:56:09 »

Sziasztok!

Rég írtam ide, szerencsére nem volt semmi "bajom", de ma leesett az első hó, szokás szerint kimentem veretni, körzőzni, és hát......megsínylette szegény Bogár, kiszakadt (eltört) a bal hátsó lengőkar a torzióról, és lezakkant a kocsi. Mozgóképes éppenséggel, garázsba betudtam állni, de autómentő hozta haza. Nyáron is sokszor csapattam füves placcokon, stb.........hát meg lett sajnos az eredménye.

Keresnék hozzá lengőkart, balos hátsót, keskenyfutós (ha ez számít)!

Pár kép itt: http://veteranmiskolc.gportal.hu/gindex.php?PHPSESSID=fn58iag2bn9vfg1lh4fv7q1jb7&pg=33081668&gid=2835721






Hagyd így! Végre ember lehetsz a meghatározó találkozókon és emberek között. Még valahogy a többi hármat is tönkre kellene tenni és akkor valóban te leszel a király.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59663 Dátum: 2012 Január 20, 09:42:31 »

nem 68 tól egyforma...
elötte más a kilincs rész meg zár ablakemelö stb
Az igaz , de külső dimenzióiban a méret ugyanaz nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59662 Dátum: 2012 Január 20, 09:42:02 »

Rémlik, hogy volt már szó az etanolos használatról... Azt olvastam, hogy nagyobb fúvókákkal a Bogár simán tud üzemelni vele, akár tisztán is. Valakinek érvek-ellenérvek, esetleg tapasztalat?
Slavia jár így szerintem már több éve. meg talán még Qzma is. nem tudom mennyivel eszik neki többet, de ha jól sejtem kb annyival, mint amennyivel olcsóbb a literenkénti ár. (és így ugye kisebb a hatótávolság és sűrűbben kell tankolni Tongue)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59661 Dátum: 2012 Január 20, 09:35:22 »

Te csináltad?Galván helyben van?Vagy megteszi a szinter is?
én savaztam egy tejesládába  és nem helyben galvanizálták 
. jó a szinter amég meg nem sérül aztán bemegy alá a víz és elrohad alatta a cucc hogy észresem veszed

RNIE
« Hozzászólás #59660 Dátum: 2012 Január 20, 09:16:07 »

én kisavaztam és legalvanizáltattam a kart  Roll Eyes
Te csináltad?Galván helyben van?Vagy megteszi a szinter is?
1303LS
« Hozzászólás #59659 Dátum: 2012 Január 20, 09:14:51 »

én kisavaztam és legalvanizáltattam a kart  Roll Eyes
Róccsild
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #59658 Dátum: 2012 Január 20, 09:10:38 »

Rémlik, hogy volt már szó az etanolos használatról... Azt olvastam, hogy nagyobb fúvókákkal a Bogár simán tud üzemelni vele, akár tisztán is. Valakinek érvek-ellenérvek, esetleg tapasztalat?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59657 Dátum: 2012 Január 20, 09:01:16 »

nem 68 tól egyforma...
elötte más a kilincs rész meg zár ablakemelö stb
én nyertem, ezt írtam. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59656 Dátum: 2012 Január 20, 08:50:54 »

Mind rohad ott. Zsírt neki amíg nem késő.
én kisavaztam és legalvanizáltattam a kart  Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #59655 Dátum: 2012 Január 20, 08:46:24 »

én még eltörve nem láttam, csak a torziófedél alatt szarrá rohadva aztán ott szétmorzsolódva majd a maradék 1-2 négyzetmiliméter jóhogy megadja magát...  szerintem Undecided
Mind rohad ott. Zsírt neki amíg nem késő.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59654 Dátum: 2012 Január 20, 08:43:00 »

65' óta változatlan.
nem 68 tól egyforma...
elötte más a kilincs rész meg zár ablakemelö stb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59653 Dátum: 2012 Január 20, 08:39:44 »

Mert ha valami padkára felakadok, vagy valami árkon átgázolok, felütöm és kiszakad, az teljesen érthető, de ilyen soha nem volt, egyszerűen nem bírta a "rendszeres" csapatást, végtére is 50 éves..... Undecided

Muszáj leszek ilyen célokra valami jó fix merev hátsóhidas gépet beújítani, egy jó Moszkvics 407-est  Wink
én még eltörve nem láttam, csak a torziófedél alatt szarrá rohadva aztán ott szétmorzsolódva majd a maradék 1-2 négyzetmiliméter jóhogy megadja magát...  szerintem Undecided

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #59652 Dátum: 2012 Január 20, 08:14:05 »

Mert ha valami padkára felakadok, vagy valami árkon átgázolok, felütöm és kiszakad, az teljesen érthető, de ilyen soha nem volt, egyszerűen nem bírta a "rendszeres" csapatást, végtére is 50 éves..... Undecided

Muszáj leszek ilyen célokra valami jó fix merev hátsóhidas gépet beújítani, egy jó Moszkvics 407-est  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #59651 Dátum: 2012 Január 20, 08:08:45 »

Pech...sajnálom...én ezek elkerülése miatt nem szoktam vele csapatni, ki tudja mikor fárad el valami benne 50 év után Grin Embarrassed

Herbie-ből nem tudjátok kiszedni a szükséges alkatrészt?

Nem szeretném megbontani, mert akkor meg majd abba kellene.....csak a plusz meló lenne.
Az a bosszantó, hogy elbontódott itt nálunk, meg a környéken már pár Bogár, de ez az elem mindig ment a MÉHbe a torziókkal együtt, mondván az úgyse romlik el soha......hát mégis. De szerintem lesz itt valakinek fórumon is, aki szivesen "szabadul" tőle, tipikusan az az alkatrész szerintem, ami rendeltetésszerű használat mellett örökéletű....nem is értem, amúgy hogy törhetett el, kissé azért csalódtam a német acélban, őszintén szólva.... Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #59650 Dátum: 2012 Január 20, 07:10:27 »

Pech...sajnálom...én ezek elkerülése miatt nem szoktam vele csapatni, ki tudja mikor fárad el valami benne 50 év után Grin Embarrassed

Herbie-ből nem tudjátok kiszedni a szükséges alkatrészt?
Inkább így szakadjon ki, mint 100-nál az autópályán.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59649 Dátum: 2012 Január 20, 07:09:56 »

Még egy kérdés 02 és 03 lökösei egyformák?????  tudom 03 ból van indexes meg sima is.
meg is válaszoltad.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #59648 Dátum: 2012 Január 20, 07:09:22 »

Még egy kérdés 02 és 03 lökösei egyformák?????  tudom 03 ból van indexes meg sima is.
Igen
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #59647 Dátum: 2012 Január 20, 07:06:14 »

Még egy kérdés 02 és 03 lökösei egyformák?????  tudom 03 ból van indexes meg sima is.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #59646 Dátum: 2012 Január 20, 01:33:42 »

Sziasztok!

Rég írtam ide, szerencsére nem volt semmi "bajom", de ma leesett az első hó, szokás szerint kimentem veretni, körzőzni, és hát......megsínylette szegény Bogár, kiszakadt (eltört) a bal hátsó lengőkar a torzióról, és lezakkant a kocsi. Mozgóképes éppenséggel, garázsba betudtam állni, de autómentő hozta haza. Nyáron is sokszor csapattam füves placcokon, stb.........hát meg lett sajnos az eredménye.

Keresnék hozzá lengőkart, balos hátsót, keskenyfutós (ha ez számít)!

Pár kép itt: http://veteranmiskolc.gportal.hu/gindex.php?PHPSESSID=fn58iag2bn9vfg1lh4fv7q1jb7&pg=33081668&gid=2835721

Pech...sajnálom...én ezek elkerülése miatt nem szoktam vele csapatni, ki tudja mikor fárad el valami benne 50 év után Grin Embarrassed

Herbie-ből nem tudjátok kiszedni a szükséges alkatrészt?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #59645 Dátum: 2012 Január 20, 00:51:04 »

Sziasztok!

Rég írtam ide, szerencsére nem volt semmi "bajom", de ma leesett az első hó, szokás szerint kimentem veretni, körzőzni, és hát......megsínylette szegény Bogár, kiszakadt (eltört) a bal hátsó lengőkar a torzióról, és lezakkant a kocsi. Mozgóképes éppenséggel, garázsba betudtam állni, de autómentő hozta haza. Nyáron is sokszor csapattam füves placcokon, stb.........hát meg lett sajnos az eredménye.

Keresnék hozzá lengőkart, balos hátsót, keskenyfutós (ha ez számít)!

Pár kép itt: http://veteranmiskolc.gportal.hu/gindex.php?PHPSESSID=fn58iag2bn9vfg1lh4fv7q1jb7&pg=33081668&gid=2835721





[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59644 Dátum: 2012 Január 19, 23:21:16 »

65' óta változatlan.
Ez egy tévedés! A 64-66os egyforma és 67-től-.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #59643 Dátum: 2012 Január 19, 21:00:39 »

65' óta változatlan.


köszöntem

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59642 Dátum: 2012 Január 19, 20:55:14 »

03 -as és a 02 -es ajtó egyforma???  az érdekelne hogy csereszabatos vagy nem???  Az "A" oszlopnál egyforma lehet????  nincs előttem egyik ajtó sem nem bírom még megnezni sem.
65' óta változatlan.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59641 Dátum: 2012 Január 19, 20:48:35 »

03 -as és a 02 -es ajtó egyforma???  az érdekelne hogy csereszabatos vagy nem???  Az "A" oszlopnál egyforma lehet????  nincs előttem egyik ajtó sem nem bírom még megnezni sem.
az ajtó méret nem változott 68 után. Illetve, ha jol tudom, előtte is csak az ablak méret volt más. A 02, 03 típusoknál ugyanaz az ajtó, mint az 1300asnál (és a többinél.)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 19, 20:51:35 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #59640 Dátum: 2012 Január 19, 20:45:55 »

03 -as és a 02 -es ajtó egyforma???  az érdekelne hogy csereszabatos vagy nem???  Az "A" oszlopnál egyforma lehet????  nincs előttem egyik ajtó sem nem bírom még megnezni sem.

sosem hallottam róla, hogy különböznének, szóval szerintem egyforma

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #59639 Dátum: 2012 Január 19, 20:41:36 »

03 -as és a 02 -es ajtó egyforma???  az érdekelne hogy csereszabatos vagy nem???  Az "A" oszlopnál egyforma lehet????  nincs előttem egyik ajtó sem nem bírom még megnezni sem.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59638 Dátum: 2012 Január 19, 20:24:15 »

Köszi, holnap belenézek a lelkivilágába a kicsikének.
még azt ki lehet próbálni hogy az olajgombáról lehúzod a sarut bedugod valami szigetelt helyre és ha így is felvillan akkor biztos letestel valahol...

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #59637 Dátum: 2012 Január 19, 20:13:07 »

ráolvadt korábban az előmelegítőcsőre  és most néha hozzáér és letestel
Köszi, holnap belenézek a lelkivilágába a kicsikének.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59636 Dátum: 2012 Január 19, 19:51:11 »

Kérdésem a következő. Bogarunk produkál olyan jelenséget a műszerfalon, hogy járó motornál az olajnyomás visszajelző rendszertelenül össze-vissza bevillan, vagy világít pár másodpercig, aztán saját elhatározásból elalszik. Hidegen a motorolaj szintje a nívópálcán érinti a maximumot, állagra a motorolaj jónak tűnik, járó motornál a ketyere ugyan úgy szépen jár, mint korábban, semmi gyanús, eddig ismeretlen hang, zörej, "kopogás", stb. nem hallatszik. Vezetékelés és a csatlakozók elfogadható állapotúak, feltűnő hiba itt sem látszódik. Szaki bácsik, ennek a jelenségnek mi lehet az oka?  Huh
ráolvadt korábban az előmelegítőcsőre  és most néha hozzáér és letestel

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #59635 Dátum: 2012 Január 19, 19:41:33 »

Kérdésem a következő. Bogarunk produkál olyan jelenséget a műszerfalon, hogy járó motornál az olajnyomás visszajelző rendszertelenül össze-vissza bevillan, vagy világít pár másodpercig, aztán saját elhatározásból elalszik. Hidegen a motorolaj szintje a nívópálcán érinti a maximumot, állagra a motorolaj jónak tűnik, járó motornál a ketyere ugyan úgy szépen jár, mint korábban, semmi gyanús, eddig ismeretlen hang, zörej, "kopogás", stb. nem hallatszik. Vezetékelés és a csatlakozók elfogadható állapotúak, feltűnő hiba itt sem látszódik. Szaki bácsik, ennek a jelenségnek mi lehet az oka?  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59634 Dátum: 2012 Január 18, 21:36:52 »

ja! jóvanmá Jezusom ...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59633 Dátum: 2012 Január 18, 21:34:51 »

tőlem húzhatjuk a témát akármeddig... itt az következik


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 [524] 525 526 527 528 529 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.