www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 23:11:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13139286 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62674 Dátum: 2012 Június 20, 11:04:08 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62673 Dátum: 2012 Június 20, 10:38:02 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62672 Dátum: 2012 Június 20, 10:36:00 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
nekem nem rémlik, hogy lenne ilyenem.
alkalomadtán alákúszok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62671 Dátum: 2012 Június 20, 09:26:33 »

Jé, valaki észrevette. Már azt hittem én vagyok nyakon felül gyenge.

TI két különböző lemezről beszéltek!  a kis lemeznek nincs akkora jelentősége mint a hengerek közöttinek .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62670 Dátum: 2012 Június 20, 09:15:41 »

Jah, emlekszem, akkor nem erdekelt, a elmegy egy evet, majd jovore. Ennek vagy 3 eve Cheesy
lehet kapni túlméretes szelepvezetőt 12,2mm -est ezzel jó eséllyel lehet javítani  ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62669 Dátum: 2012 Június 20, 09:13:24 »

A hűtés miatt kell?  Milyen következményei vannak, ha nincsen benne? ( mentem anélkül a lemez nélkül 50-60 km-ert eddig és még nem jelentkezett gond.)
TI két különböző lemezről beszéltek!  a kis lemeznek nincs akkora jelentősége mint a hengerek közöttinek .

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62668 Dátum: 2012 Június 20, 08:17:03 »

Akkor rajta vagyok a szopórolleren  Cheesy Bár az enyém még megy rendesen, de akkor nem is használom, ha nem muszáj.

Te még tudtad javítani a HF-et ?
minden meglehet
-ha jó helyre viszed
-ha szolsz is külön
-ha van lové

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #62667 Dátum: 2012 Június 20, 07:51:27 »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62666 Dátum: 2012 Június 20, 07:43:39 »

1303LS
« Hozzászólás #62665 Dátum: 2012 Június 20, 07:19:57 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Ehhez minek a szamba?
Pár hete volt itt valakinél téma a testelés hiánya. Akkor írtam is, hogy nagyon oda kell figyelni, mert (ha a kuplungbowdenen nem tud) akkor a gázbowdenen fog közlekedni a delej ami jól fel is izzhat és meggyullad minden. Nem játék tényleg.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62664 Dátum: 2012 Június 20, 07:13:04 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
ezt en is megmondtam volna neked. 2011--ben volt ugyanez a gondom.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62663 Dátum: 2012 Június 20, 06:10:11 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62662 Dátum: 2012 Június 20, 00:06:06 »

Akkor már  kicseréltetem mindet. Van valami varázslat, hogy leszedem a HF-et, míg a motor bent van ?  Grin
Van: flex. :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62661 Dátum: 2012 Június 19, 23:45:08 »

Stonemen ovaljan szinten kiszoposodott az egyik szelepvezeto, 4-5kHUF korul pikk-pakk javitottak.

Akkor már  kicseréltetem mindet. Van valami varázslat, hogy leszedem a HF-et, míg a motor bent van ?  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62660 Dátum: 2012 Június 19, 23:31:01 »

Te még tudtad javítani a HF-et ?
Stonemen ovaljan szinten kiszoposodott az egyik szelepvezeto, 4-5kHUF korul pikk-pakk javitottak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62659 Dátum: 2012 Június 19, 23:20:28 »

Jó eséllyel csak az mint már mások is írták.
Nekem egyszer csinálta azt, hogy valami úgy kopogott hátul, mintha fémkalapáccsal ütnék a motort.
Aztán erőtlen lett és én is ugyanígy jártam mint te. Szelepállítás, nagyjából rendben, ééééééés egy,két szelep mozog oldalra  Cry. Ja én még egy jelentősebb mennyiségű bronzforgácsot is találtam a szelepfedelekben.
Pár kép:

Akkor rajta vagyok a szopórolleren  Cheesy Bár az enyém még megy rendesen, de akkor nem is használom, ha nem muszáj.

Te még tudtad javítani a HF-et ?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 19, 23:24:48 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #62658 Dátum: 2012 Június 19, 22:57:33 »

nem fogok egy egyszerű karbi-állításhoz segítséget kérni.   Grin
pedálnyomkodáshoz Tongue
pl feladsz magadnak egy táviratot, oszt a postás nyomhattya
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62657 Dátum: 2012 Június 19, 22:46:54 »

A hűtés miatt kell?  Milyen következményei vannak, ha nincsen benne? ( mentem anélkül a lemez nélkül 50-60 km-ert eddig és még nem jelentkezett gond.)
Azt hiszem, igen. Valahogy meghatározza a légáramlás irányát, vagy mifene. Miden bogaras könyvben le van írva, hogy tilos kihagyni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62656 Dátum: 2012 Június 19, 22:42:08 »

nincs senki aki segítsen? Roll Eyes
nem fogok egy egyszerű karbi-állításhoz segítséget kérni.   Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62655 Dátum: 2012 Június 19, 22:39:06 »

nincs senki aki segítsen? Roll Eyes
Amikor meg dicsértem az öreg autószerelőt lehurrogtatok, hogy kontárság, STB. " Fuss Fores fuss"

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #62654 Dátum: 2012 Június 19, 22:34:09 »

ok, nekem is evidens, csak a 10. után már meguntam.. Gázfröccsözni meg nem tudok akkorát, hogy közben hátraérjek a csavarokat tekergetni..Grin
nincs senki aki segítsen? Roll Eyes
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62653 Dátum: 2012 Június 19, 22:25:00 »

Ezen minden bogaras átesik! Grin
de hogy én állandóan ezzel szívatom magam.. Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62652 Dátum: 2012 Június 19, 22:22:55 »

akkor told be! :-P
ok, nekem is evidens, csak a 10. után már meguntam.. Gázfröccsözni meg nem tudok akkorát, hogy közben hátraérjek a csavarokat tekergetni..Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Robpanzer
« Hozzászólás #62651 Dátum: 2012 Június 19, 22:21:53 »

Nem szabad kihagyni! Viszont összerakott motorba utólag nem lehet már berakni. Hengerfejet le kell hozzá szedni.

A hűtés miatt kell?  Milyen következményei vannak, ha nincsen benne? ( mentem anélkül a lemez nélkül 50-60 km-ert eddig és még nem jelentkezett gond.)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 19, 22:23:38 írta Robpanzer »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62650 Dátum: 2012 Június 19, 22:15:33 »

A hengerfejbe belepréselt kis lemez (Ami a termosztát rudazatál van, illetve a másik oldalon ugyanabban a résben) mi célt szolgál?  Hűtési célja van? Mekkora gond ha nincs bent a hengerfejben?
Nem szabad kihagyni! Viszont összerakott motorba utólag nem lehet már berakni. Hengerfejet le kell hozzá szedni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62649 Dátum: 2012 Június 19, 22:13:13 »

A hengerfejbe belepréselt kis lemez (Ami a termosztát rudazatál van, illetve a másik oldalon ugyanabban a résben) mi célt szolgál?  Hűtési célja van? Mekkora gond ha nincs bent a hengerfejben?
Én azt hallottam, hogy elég fontos, hogy az benne legyen.

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62648 Dátum: 2012 Június 19, 21:41:35 »

AZ egyetlen dolog, ami nem lett kicserélve a felújításkor az a szelepvezető , mert elfelejtettem Cheesy

Azért bővebben kifejthetnéd, hogy mi lehet még.
Jó eséllyel csak az mint már mások is írták.
Nekem egyszer csinálta azt, hogy valami úgy kopogott hátul, mintha fémkalapáccsal ütnék a motort.
Aztán erőtlen lett és én is ugyanígy jártam mint te. Szelepállítás, nagyjából rendben, ééééééés egy,két szelep mozog oldalra  Cry. Ja én még egy jelentősebb mennyiségű bronzforgácsot is találtam a szelepfedelekben.
Pár kép:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Robpanzer
« Hozzászólás #62647 Dátum: 2012 Június 19, 20:57:56 »

A hengerfejbe belepréselt kis lemez (Ami a termosztát rudazatál van, illetve a másik oldalon ugyanabban a résben) mi célt szolgál?  Hűtési célja van? Mekkora gond ha nincs bent a hengerfejben?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62646 Dátum: 2012 Június 19, 20:52:51 »

egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...
akkor told be! :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62645 Dátum: 2012 Június 19, 19:29:50 »

egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...
Ezen minden bogaras átesik! Grin

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62644 Dátum: 2012 Június 19, 17:11:45 »

Nem kap benzint.
nem azért merült le, hanem mert elállítottam a karbit és túl sokszor kellett újra indítani.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62643 Dátum: 2012 Június 19, 17:00:27 »

egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...
Nem kap benzint.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62642 Dátum: 2012 Június 19, 16:38:33 »

2,5-re tekered mind a kettőt, akkor tüsszögve bár, de el kell indulnia.
aztán ha már jár, akkor jöhet a finomhangolás
egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62641 Dátum: 2012 Június 19, 15:46:21 »

Meg a faszt...
ólompótló adalékkal keni az.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62640 Dátum: 2012 Június 19, 15:45:49 »

kösz. Képek is vannak valahol, vagy következtessem ki?
mod: kikövetkeztettem, kösz.

Egy dolog azért még nem tiszta. A nagyobb csavart mennyire csavarjam ki? Mert a kicsire 3 teljes fordulatot ír. A nagyot meg "eléggé" ki?

2,5-re tekered mind a kettőt, akkor tüsszögve bár, de el kell indulnia.
aztán ha már jár, akkor jöhet a finomhangolás



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62639 Dátum: 2012 Június 19, 15:03:07 »

kösz. Képek is vannak valahol, vagy következtessem ki?
mod: kikövetkeztettem, kösz.

Egy dolog azért még nem tiszta. A nagyobb csavart mennyire csavarjam ki? Mert a kicsire 3 teljes fordulatot ír. A nagyot meg "eléggé" ki?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 19, 15:12:06 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62638 Dátum: 2012 Június 19, 14:54:17 »

Lécci segítsetek! Ha nagyon elállítottam a karbit. Pict34-3, akkor mi a legegyszerűbb menete, hogy a kályhától el tudjak indulni és legalább egyedül be tudjam indítani ahhoz, hogy utána hátraballagva alapjáratot tudjak csinálni? Melyik csavart hova, ki-be vissza mennyit, stb. Előre is kösz!
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62637 Dátum: 2012 Június 19, 14:41:24 »

Lécci segítsetek! Ha nagyon elállítottam a karbit. Pict34-3, akkor mi a legegyszerűbb menete, hogy a kályhától el tudjak indulni és legalább egyedül be tudjam indítani ahhoz, hogy utána hátraballagva alapjáratot tudjak csinálni? Melyik csavart hova, ki-be vissza mennyit, stb. Előre is kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62636 Dátum: 2012 Június 19, 14:22:24 »

Az újabbakban egy stift van ami megakadályozza a betétet, hogy kiessen a helyéről. Itt is valami ilyesmit kell keresnes szerintem. Ki kell fúrni, és kijön a betét.
De nem vennék rá mérget! Grin

Nos nem jartal messze a megoldastol, sot. Amerikai arcokkal beszeltem es kiderult, hogy valoban van egy retesz vagy szeg ami bent tartja a zarat a helyen, nyilvan biztonsagi okokbol ez nem konnyen oldhato kotes, mindenesetre meg lehet csinalni a szeg kifurasaval, csupan meg kell talalnom a helyet haha, van Coloradoban egy durva arc aki kizarolag VW zarakkal foglalkozik, tobben ajanlottak, hogy kuldjem el neki es o erdeti kulcsokkal, keszen visszakuldi, azonban itt jott a hibapont, en Europaban lakom es 500 HUF-ert vettem a komplett cuccot, megprobalom kicsikarni belole a titkot Smiley. Kosz szepen mindenkinek, ha lesz valmi elorelepes, akkor megirom, lehet ezt dokumentalni kellene...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62635 Dátum: 2012 Június 19, 13:48:13 »

anno jeleztem is ezt a problémát! Wink meg himba is ezért maradt el...
Jah, emlekszem, akkor nem erdekelt, a elmegy egy evet, majd jovore. Ennek vagy 3 eve Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.