www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 16:34:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14814136 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62731 Dátum: 2012 Június 24, 20:20:31 »

na, most még szarabb, mint volt. Most mar rangat is es olyan, mintha kihagyna egy-egy gyertya. Ami szerintem kizart, mert 3 honapos platinumok. Ugyhogy biztos, ami biztos, eltekertem a gyujtast is. Beindulaskor meg jo, magas az alapjarat, aztan ha nem nyulok a gazpedalhoz, leall. Valoszinü, a heten elviszem egy hozzaerto szerelohoz gyujtas es karbi bellitasra..
Ugye nem a lila könyvből állítottad a karbit?  Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62730 Dátum: 2012 Június 24, 20:11:16 »

de gázfröccsnél meg minden ok? Nem érzek erőcsökkenést, meg semmi különöset, egyszerűen amikor leveszem a lábam a gázól, leáll.
Mindenesetre kiszedtem a karbit és teljesen kitakarítottam. Ha kicsit hűl a levegő, visszaszerelem és meglátjuk.
na, most még szarabb, mint volt. Most mar rangat is es olyan, mintha kihagyna egy-egy gyertya. Ami szerintem kizart, mert 3 honapos platinumok. Ugyhogy biztos, ami biztos, eltekertem a gyujtast is. Beindulaskor meg jo, magas az alapjarat, aztan ha nem nyulok a gazpedalhoz, leall. Valoszinü, a heten elviszem egy hozzaerto szerelohoz gyujtas es karbi bellitasra..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62729 Dátum: 2012 Június 24, 19:32:09 »

magas  Evil
Nem sokáig! Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #62728 Dátum: 2012 Június 24, 19:13:34 »

Mikor szereljen az ember? A legnagyobb melegben!
De jó ha van egy alváz otthon. Így könnyebb szerelni.
magas  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62727 Dátum: 2012 Június 24, 17:54:19 »

Mikor szereljen az ember? A legnagyobb melegben!
De jó ha van egy alváz otthon. Így könnyebb szerelni.
Elő, azaz lehoztam a kerekeket is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62726 Dátum: 2012 Június 24, 17:51:36 »

mitől lenne vizes? Zárt garázsban áll, be nem ázik, eddig jó volt.
Van hogy az ember gyermeke olyan helyen tankol, ahol nem szokott.
Én egyszer kivettem a tankból 1 liter benzint, és érdekes módon, a befőttes üveg megmutatta a tutit.
Volt az alján wasser.
Vagy a tetején benzin. Kinek mi tetszik. Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62725 Dátum: 2012 Június 24, 15:55:09 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.
Elfogy a levegő. Belever a kartelba az index, mert hozzáér a fluxuskondenzátor.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62724 Dátum: 2012 Június 24, 15:12:50 »

Nem lehet, hogy egyszerűen csak vizes a benzin?
mitől lenne vizes? Zárt garázsban áll, be nem ázik, eddig jó volt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62723 Dátum: 2012 Június 24, 15:11:44 »

Van valami dugulásod, ami miatt nincs elég benzin készenlétben, ettől kicsit sovány, pörgös a keverék, aztán elfogy a nafta.
Nem biztos, hogy karburátorban, nekem a benzinszűrővel volt gondom.
de gázfröccsnél meg minden ok? Nem érzek erőcsökkenést, meg semmi különöset, egyszerűen amikor leveszem a lábam a gázól, leáll.
Mindenesetre kiszedtem a karbit és teljesen kitakarítottam. Ha kicsit hűl a levegő, visszaszerelem és meglátjuk.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Robpanzer
« Hozzászólás #62722 Dátum: 2012 Június 24, 14:20:36 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.

Szerintem a tűszeleppel van a gond, nekem is hasonló problémák voltak.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62721 Dátum: 2012 Június 24, 14:07:06 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.
Nem lehet, hogy egyszerűen csak vizes a benzin?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62720 Dátum: 2012 Június 24, 14:01:57 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.
Van valami dugulásod, ami miatt nincs elég benzin készenlétben, ettől kicsit sovány, pörgös a keverék, aztán elfogy a nafta.
Nem biztos, hogy karburátorban, nekem a benzinszűrővel volt gondom.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62719 Dátum: 2012 Június 24, 14:01:27 »

Mikor szereljen az ember? A legnagyobb melegben!
De jó ha van egy alváz otthon. Így könnyebb szerelni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 24, 14:03:47 írta sparkafer »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62718 Dátum: 2012 Június 24, 10:21:14 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62717 Dátum: 2012 Június 23, 19:23:12 »

ezek szerint nem jó ötlet, köszi a tanácsokat
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62716 Dátum: 2012 Június 23, 14:06:09 »

1.6 AD-s motorom van rács nélküli fedővel.
és nem melegszik.

... gondolom ismeritek a vezetési stílusomat :-)
Nekem 1,6 szimpla. A pinyóban még hidegnek is mondható  Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62715 Dátum: 2012 Június 23, 10:26:11 »

ha 1.6-nál is minden a helyén van az utolsó lemezkéig, akkor mi a gond?
semmi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #62714 Dátum: 2012 Június 23, 10:22:23 »

amikor a lemez, meg a motortér kiemelés a téma, mindenki azt mondja, hogy a fenti levegő alig melegszik, ha minden a helyén van, mert kifelé tolja a meleget és a fenti szellőzőn szívja. de ha 1.3 helyett 1.6 kerül bele, akkor már halálossá válik ugyanaz? ha 1.6-nál is minden a helyén van az utolsó lemezkéig, akkor mi a gond?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62713 Dátum: 2012 Június 23, 09:17:00 »

1.6 AD-s motorom van rács nélküli fedővel.
és nem melegszik.

... gondolom ismeritek a vezetési stílusomat :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62712 Dátum: 2012 Június 23, 09:02:18 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62711 Dátum: 2012 Június 23, 09:00:43 »

1.6 AD-s motorom van rács nélküli fedővel.
és nem melegszik.

... gondolom ismeritek a vezetési stílusomat :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62710 Dátum: 2012 Június 23, 08:42:26 »

tehát nem a rács léte vagy nemléte miatt melegedett, hanem mert szar.
pusziii!!  Kiss
Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62709 Dátum: 2012 Június 23, 06:09:15 »

Tehát rács nélkül az 1.6 szvsz tuti nem jó, de ráccsal se biztos, hogy jó. Ennyi.
tehát nem a rács léte vagy nemléte miatt melegedett, hanem mert szar.
pusziii!!  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #62708 Dátum: 2012 Június 22, 22:54:41 »

Tehát...
Tehát rács nélkül az 1.6 szvsz tuti nem jó, de ráccsal se biztos, hogy jó. Ennyi.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62707 Dátum: 2012 Június 22, 20:28:27 »

Én elkövettem azt a hibát (is) hogy 1.6 motort F helyére a régi teli motortérfedővel raktam be (AR 1.6 hengerekkel). Egy kánikulai napon, sztrádán 4 személlyel átégett a 3. henger.
Utána a hiba pedig az volt, hogy csak a hengereket-dugókat cseréltem javitáskor, főtengelyhez és hf-hez nem nyúltam. De a mocitértetőt legalább lecseréltem a tizrácsosra.
Mondjuk így is melegszik Undecided
Tehát...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62706 Dátum: 2012 Június 22, 19:31:55 »

Szerintetek mennyire viselné meg a bogár motorját, ha a sokrácsos géptetőt, rács nélkülire cserélném?
Inkább esővízgyűjtőt tennék be, másik légszűrővel.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #62705 Dátum: 2012 Június 22, 14:32:27 »

Szerintetek mennyire viselné meg a bogár motorját, ha a sokrácsos géptetőt, rács nélkülire cserélném?

Én elkövettem azt a hibát (is) hogy 1.6 motort F helyére a régi teli motortérfedővel raktam be (AR 1.6 hengerekkel). Egy kánikulai napon, sztrádán 4 személlyel átégett a 3. henger.
Utána a hiba pedig az volt, hogy csak a hengereket-dugókat cseréltem javitáskor, főtengelyhez és hf-hez nem nyúltam. De a mocitértetőt legalább lecseréltem a tizrácsosra.
Mondjuk így is melegszik Undecided
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #62704 Dátum: 2012 Június 22, 11:15:29 »

vagy gegob-ot
Porsche is festett már ki szépen Sprintstar felniket.Talán még KPZ felniket is.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62703 Dátum: 2012 Június 22, 10:53:28 »

Gumibogit keresd sztem
vagy gegob-ot



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #62702 Dátum: 2012 Június 22, 10:34:58 »

Egy volt komáromi Bogaras haver, meg nagyon "cool" módon belemezelte a hátsó szélvédő alatti szellőzőket... merthogy úgy sokkal jobban néz ki...
Na ő, a Balcsira menet úgy átlag 5-10 km-ként tartott pihenőt... Biztos megérte... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62701 Dátum: 2012 Június 22, 10:24:41 »

F2-es 1.3-ból épített 1.6-os szimplaszívós motor jól viselte. Amikor nagyon melegedett akkor a tömítés körbe hiányzott.  Undecided
AR ből épített 1.6 nagyon szarul viselte  nyáron nagy melegben keményebb igénybevétel közben leállt  pattogtak a lemezek és büdös volt 10perc pihenő után újrament ..... kiemelővel  már nem csinálta Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62700 Dátum: 2012 Június 22, 10:16:20 »

1.6, ezek szerint nem fog túlmelegedni?
F2-es 1.3-ból épített 1.6-os szimplaszívós motor jól viselte. Amikor nagyon melegedett akkor a tömítés körbe hiányzott.  Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #62699 Dátum: 2012 Június 22, 09:54:39 »

Nem véletlen tették rá a rácsot. Billentsd ki, ha már ilyenre vágysz..

Szerintetek mennyire viselné meg a bogár motorját, ha a sokrácsos géptetőt, rács nélkülire cserélném?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62698 Dátum: 2012 Június 22, 08:53:13 »

Szerintetek mennyire viselné meg a bogár motorját, ha a sokrácsos géptetőt, rács nélkülire cserélném?
1,6 os motort nyáron megviseli  Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62697 Dátum: 2012 Június 22, 07:54:01 »

1.6, ezek szerint nem fog túlmelegedni?
gyári 1.6, vagy 1.3ból épített? nagy olajhűtő és kutyaház van rajta?
én a helyedben egy olajhőmérő beépítése után cserélném le. akkor látnád hogy hasonló körülmények közt mennyit változott
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62696 Dátum: 2012 Június 21, 22:47:09 »

Milyen motor? Végül is mindegy.
1.6 is elvan rácsok nélkül. Inkább a tömítés körben legyen rendben, olajhűtő és a henger bordázata legyen tiszta.
Ékszíj feszes legyen akkor nem lehet nagy gond.
1.6, ezek szerint nem fog túlmelegedni?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62695 Dátum: 2012 Június 21, 21:51:12 »

Akkor rajta vagyok a szopórolleren  Cheesy Bár az enyém még megy rendesen, de akkor nem is használom, ha nem muszáj.

Te még tudtad javítani a HF-et ?
tELJES FELÚJÍTÁS LETT A VÉGE, HA MÁR SZÉT VOLT SZEDVE. CAPS LOCK
Anyaggal 40-45 körül volt, ebből ha jól emlékszem a gépműhely kért 20-30-at. (4-4 új szelep Baditztól, gépműhely fúr-farag, szelepvezetőt és fészket gyárt, szelepet csiszol, Vetart nagyon rendes és ad egy repedt hf-et hogy 8 egyforma rugó kerüljön be).

Tényleg, azt elfelejtettem eddig írni,hogy ha szétszeded, akkor a rugók hosszát mérd meg, mert ahol nekem kiment a szelepvezető, ott kífújt a rendszer és kilágyította a rugókat.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #62694 Dátum: 2012 Június 21, 21:10:53 »

Többen vannak akik már újítottak fel Sprint Start, milyen ezüst vagy szürke festéket használtatok? A samba fórumán van pár thread erről de semmi konkrét csak a szemre meg kb és társaik, porfestetni szeretném majd feketével kifesteni, ehhez kellene valami kiindulópont. Kösz.
Gumibogit keresd sztem
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62693 Dátum: 2012 Június 21, 21:00:41 »

Szerintetek mennyire viselné meg a bogár motorját, ha a sokrácsos géptetőt, rács nélkülire cserélném?
Milyen motor? Végül is mindegy.
1.6 is elvan rácsok nélkül. Inkább a tömítés körben legyen rendben, olajhűtő és a henger bordázata legyen tiszta.
Ékszíj feszes legyen akkor nem lehet nagy gond.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 21, 21:17:33 írta abes »
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62692 Dátum: 2012 Június 21, 20:42:38 »

Többen vannak akik már újítottak fel Sprint Start, milyen ezüst vagy szürke festéket használtatok? A samba fórumán van pár thread erről de semmi konkrét csak a szemre meg kb és társaik, porfestetni szeretném majd feketével kifesteni, ehhez kellene valami kiindulópont. Kösz.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.