www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 00:32:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15525352 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63414 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:00:07 »

Itt azért azt megemlíteném, hogy gagyik az EMPI cuccok, de olyan csőkígyóval még nem találkoztam amelyiknél a csatlakozón 90 fokot kellett fordítani, pedig jópárat tettem már fel...
Viszont másoktól, már 4 esetben hallottam ezt a 90 fokos hibát EMPI csőkígyó esetében. Ettől a 4 embertől megkérdeztem, hogy hol vették az alkatrészt és mind ugyanannál a kereskedőnél tettek rá szert... Ezek után nem csodálkoznék, ha az lenne a megoldás, hogy az a kereskedő bevásárolt olcsó (de hibás) csőkígyókból és azokat értékesítette...  Undecided

privbe ird már meg ,ár át ki volt az.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63413 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:48:02 »


Az empi csőkígyóm és az empi dobot úgy tudtam feltenni, hogy a háromszög csatlakozót le kellet vágni és elfordítani 90 fokot.
Vagy a kocsi seggét felemelni 50 centivel. Grin
Ennyit a gondos tervezésről. 
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 20, 18:13:02 írta callook »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63412 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:41:31 »

Nem, ez a jobbik fajta gagyi, de abból a typ3-ra való verzió... Typ1-est raktam fel többet, annál elég nagy a szórás, van ami pont passzol, van amit picit kell hajtogatni, van amit nagyon... Viszont elég hitvány anyagból vannak, illetve a felfogatástól számítva elég messze van a dobhoz csatlakozó vége, így könnyű hajtogatni... Amit az enyémre tettem anno, azt egyszer megrántottam első felrakáskor és utána már mindig passzentos volt...

A typ1-re való nagyon gagyi, amelyik nincs hegesztve, csak peremezve, illetve az ív belső felén apró rogyások vannak.

Az empi csőkígyóm és az empi dobot úgy tudtam feltenni, hogy a háromszög csatlakozót le kellet vágni és elfordítani 90 fokot.
Vagy a kocsi seggét felemelni 50 centivel. Grin
Ennyit a gondos tervezésről. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63411 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:36:56 »

Nem, ez a jobbik fajta gagyi, de abból a typ3-ra való verzió... Typ1-est raktam fel többet, annál elég nagy a szórás, van ami pont passzol, van amit picit kell hajtogatni, van amit nagyon... Viszont elég hitvány anyagból vannak, illetve a felfogatástól számítva elég messze van a dobhoz csatlakozó vége, így könnyű hajtogatni... Amit az enyémre tettem anno, azt egyszer megrántottam első felrakáskor és utána már mindig passzentos volt...

A typ1-re való nagyon gagyi, amelyik nincs hegesztve, csak peremezve, illetve az ív belső felén apró rogyások vannak.

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63410 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:51:14 »

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


Nem, hanem ez:  http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=953550028993&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System-Modified%2CJ-Tubes%20%2F%20Heat%20Exchangers&artnr=22329a&pn=0&sort=0&all=



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63409 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:49:50 »

A gagyi J csövekből kétféle van ... (...).
Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...


Azt hittem kihagyod a CSP-t, mert azzal nincsenek ezek a bajok, milliméterre passzol.  Igaz, hogy 89 EUR, de rozsdamentes, és szépen van a flajsninál varrva, belül körbe, kívül meg 4 helyen megpöttyözve.

Azt szokták mondani, egyszer kell sírni, amikor kifizeted, utána meg végig örülni neki, ha a gagyit veszed akkor egyszer örülsz, amikor olcsó, utána meg csak a bosszúság van vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #63408 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:46:11 »


Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63407 Dátum: 2012 Augusztus 20, 09:29:28 »

A gagyi J csövekből kétféle van (konkrétan nálam most van 4 db amit egyszerre rendeltem ugyanattól a kereskedőtől):
Az egyiknél a csatlakozó flansniba nincs behegesztve a cső, hanem csak peremezve van. Ennél valóban lehet forgatni a csatlakozásban a csövet, de ha simán a kezedben van, akkor ezt nem veszed észre, mert ahhoz elég erősen van peremezve, hogy simán kézben ne tudd elforgatni... Viszont a helyén bele tudsz annyira kapaszkodni a csőbe, hogy forgasd.
A másik típusnál hegesztve van a cső, annál nem tudsz forgatni, viszont azok is elég pontatlanok... De elég hosszú a cső a felfogatástól, hogy a dobnál engedjen 3 cm-t. Anno az én 1,6 motoromnál is ez volt a helyzet, de nem kellett fél napot szaroznom vele: Megfogtam, összébb húztam a 2 csövet és rátoltam a dobot...
Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...

köszi, sejtettem. De nekem nem úgy tűnt, hogy forogna. De nekifutok még egyszer. Csak már bent a motor, de akkor lelazítom belül, hátha,

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63406 Dátum: 2012 Augusztus 19, 22:38:35 »

Ha nem 1,2 - 1,6 probléma akkor bizony faragni kell.

sajna nem ez lesz, mivel 1.6ra próbálnám feltenni és ennél szélesebb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63405 Dátum: 2012 Augusztus 19, 22:30:19 »

nálam pl. a dob végei ahová csatlakozik a J cső, oválisra voltak húzatva a bilincsekkel. először a dob csatlakozást kellett cső fogóval kerekre alakitani. a másik pedig, hogy amikor a hengerfejen a kipufogó tőcsavarokra ráteszed a j csövet és még nem húztad meg, akkor tudod beállitani mert a cső forog a peremezésében. én is azt gondoltam, hogy leveszem a fűtés dobot és simán felteszem a J csövet, aztán egy délelőttömbe került. de most szépen muzsikál.
köszi, sejtettem. De nekem nem úgy tűnt, hogy forogna. De nekifutok még egyszer. Csak már bent a motor, de akkor lelazítom belül, hátha,

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63404 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:52:52 »

Ha nem 1,2 - 1,6 probléma akkor bizony faragni kell.

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63403 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:36:23 »

nálam pl. a dob végei ahová csatlakozik a J cső, oválisra voltak húzatva a bilincsekkel. először a dob csatlakozást kellett cső fogóval kerekre alakitani. a másik pedig, hogy amikor a hengerfejen a kipufogó tőcsavarokra ráteszed a j csövet és még nem húztad meg, akkor tudod beállitani mert a cső forog a peremezésében. én is azt gondoltam, hogy leveszem a fűtés dobot és simán felteszem a J csövet, aztán egy délelőttömbe került. de most szépen muzsikál.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63402 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:28:34 »

Gondolom csak olyanok mint a többi utángyártott alkatrész amivel naponta találkozok... Átalakítod őket és már fel is szerelheted...
(Jelen esetben szerintem lazán tudsz rajta annyit összehúzni akár még hidegen is)

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63401 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:18:47 »

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63400 Dátum: 2012 Augusztus 19, 12:12:29 »

A 303-ban már van. Ha van relétábla, szerintem ott lesz helye.

1302-be ilyen relének van helye a relétáblán? és be is van kötve? tehát cak be kellene pattintani és már működik is?

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-vasarlas-online-bugparts-kft/kereses/eredmenye
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63399 Dátum: 2012 Augusztus 19, 12:10:49 »

1302-be van helye ablaktörlő idő kapcsoló relének? és ha van veszek egy relét berakom és működik vagy kötögetni kell?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 19, 12:12:31 írta vaughan »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63398 Dátum: 2012 Augusztus 19, 11:41:21 »

nem vakolom! Tongue

38 évet birt az eredeti bimetálos indexrelé. és 2 évet az új SMD (felület forrasztott) IC-s relé... zárlatos a drágám. lehet még kapni bimetálos relét?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #63397 Dátum: 2012 Augusztus 18, 23:43:54 »

akkor vakold be!
legalább nem látszik a szakadt biztosíték :-))
Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63396 Dátum: 2012 Augusztus 18, 23:15:54 »

értettem... Embarrassed

még jó, hogy kőműves a szakmám.

akkor vakold be!
legalább nem látszik a szakadt biztosíték :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63395 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:41:02 »

Szólj a biztosíték szerelőknek, helyszínre kiszállva megmentenek. Ilyen javítás házilag nem végezhető el!  Evil

értettem... Embarrassed

még jó, hogy kőműves a szakmám.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #63394 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:40:37 »

Hell !

nagy a baj! egyszer csak kidurrant a jobb szélső biztositék (1302) azóta nincs: töltés, index, tankóra. sziszifusz...
Szerintem zárlatod van. Ez egy kicsit alaposabb átnézést igényel annál, hogy csak kicseréled a biztit.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63393 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:34:55 »

Szólj a biztosíték szerelőknek, helyszínre kiszállva megmentenek. Ilyen javítás házilag nem végezhető el!  Evil
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63392 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:28:42 »

Hell !

nagy a baj! egyszer csak kidurrant a jobb szélső biztositék (1302) azóta nincs: töltés, index, tankóra. sziszifusz...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63391 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:54:44 »

kis csillag egyem meg a szivedet, ha neked jó állapotú bogaraid lennének akkor nem kéne csonktámaszt cserélni, arról nem is beszélve hogy a te bogaraidon csavarosak a csonktámaszok nem is préselősek ... másrészt meg tudom te azért szeded szét kéthetente a motorodat hogy nehogy összerohadjanak a csavarok benne  Kiss

Nem a mostani autómról van szó. A pirosban cseréltem, mert szakadt volt a gumija és por ment bele.

Írígykedésedre nem reagálok, anélkül is van elég bajod.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63390 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:35:18 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63389 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:22:05 »

De nekem nem összerohadt Bogaraim vannak, hanem jó állapotúak.  Evil
kis csillag egyem meg a szivedet, ha neked jó állapotú bogaraid lennének akkor nem kéne csonktámaszt cserélni, arról nem is beszélve hogy a te bogaraidon csavarosak a csonktámaszok nem is préselősek ... másrészt meg tudom te azért szeded szét kéthetente a motorodat hogy nehogy összerohadjanak a csavarok benne  Kiss

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63388 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:16:15 »

ezzel a mutatvánnyal 2satut törtem el  kb 40eft értékben a harmadik satut pedig ráejtettem a lábamra akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...

De nekem nem összerohadt Bogaraim vannak, hanem jó állapotúak.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #63387 Dátum: 2012 Augusztus 16, 10:02:10 »

http://elitevwclub.blog.hu/2012/08/16/the_white

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63386 Dátum: 2012 Augusztus 15, 23:40:08 »

ezzel a mutatvánnyal 2satut törtem el  kb 40eft értékben a harmadik satut pedig ráejtettem a lábamra akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...
van hogy a 10 tonnás prés állvány is görbül miközben  izzik az egész a melegitéstöl de az istenért nem jön szét..... 10böl 8x ez van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #63385 Dátum: 2012 Augusztus 15, 20:41:16 »

Hátúlra érdemes automata biztonsági övet rakni, és ha igen akkor az automatikát hova jobb rakni( kalaptartó alá, ülés alá, ablak mellé)?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63384 Dátum: 2012 Augusztus 15, 19:58:03 »

rendelek egy újat s aztán szedem szét.Köszi
ne vetkőzz, szopni fogsz. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63383 Dátum: 2012 Augusztus 15, 16:46:58 »

Gondolom a gömbfejet a tengelycsonkból nyomtad ki így, mert az OK... De itt a gömbfej lengőkarból való kiszereléséről volt szó...

igen. azt. jól van, na, nem olvastam el, de tényleg cserét kérdezett... Tongue Cool Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63382 Dátum: 2012 Augusztus 15, 16:04:22 »

Nem értelmezed jól... Az alagútban futó rúd van ebben a perselyben... A kar gömbje és a rúd csészéje között nincs persely

ahhamm!Akkor azért nem találkoztam vele.Akkor az gyakorlatilag arra szolgál,hogy a rúd vége a sebvkar alatt(tehát a rúd első vége)ne mozoghasson jobra balra(vizszintes irányba),mert pontatlan lesz a váltás.akkor feladom,mert rendelek egy újat s aztán szedem szét.Köszi

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63381 Dátum: 2012 Augusztus 15, 15:34:20 »

Nem értelmezed jól... Az alagútban futó rúd van ebben a perselyben... A kar gömbje és a rúd csészéje között nincs persely

ha jól értelmezem akkor a szilikon perselybe a képen levő sebváltó kar félgömb része menne bele?
Mert jelentem nekem ott nincs persely.Bocs,ha nem értem,de mjd valaki csak felvilágosít

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63380 Dátum: 2012 Augusztus 15, 15:33:01 »

Gondolom a gömbfejet a tengelycsonkból nyomtad ki így, mert az OK... De itt a gömbfej lengőkarból való kiszereléséről volt szó...

Én az alsókat gömbfej-kinyomóval simán. 2 mp alatt.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63379 Dátum: 2012 Augusztus 15, 15:09:15 »

a kép lemaradt

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63378 Dátum: 2012 Augusztus 15, 14:37:13 »

 ha jól értelmezem akkor a szilikon perselybe a képen levő sebváltó kar félgömb része menne bele?
Mert jelentem nekem ott nincs persely.Bocs,ha nem értem,de mjd valaki csak felvilágosít

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 15, 15:11:53 írta bruno »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63377 Dátum: 2012 Augusztus 15, 11:46:23 »

Milyen ertekben? Grin
elfelejtettem bemenni a biztosítóhoz de aszem 2eftot adnak ilyenért  esetleg mondtam volna nekik hogy ennyi pénzért itt is hagyom a lábam Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63376 Dátum: 2012 Augusztus 15, 11:43:57 »

akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...
Milyen ertekben? Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63375 Dátum: 2012 Augusztus 15, 11:42:06 »

Ehhez a satu hajtórúdjára egy hosszabbító csövet rá kellett tennem.  Wink


ezzel a mutatvánnyal 2satut törtem el  kb 40eft értékben a harmadik satut pedig ráejtettem a lábamra akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Oldalak: 1 ... 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.