www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:05:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 [426] 427 428 429 430 431 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13086785 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63592 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:52:55 »


Nekem anno varázyló írta le, működik, előkeresem. Az iylen okosságokat külön archiválni kellene, hogy téma szerint keresni lehessen...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63591 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:47:05 »

Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?
Igen, az en otletem az, hogy az oninditoddal van valami gebasz, nem ugrik be a helyere, csak ha megmozgatod a lendkereket (es ezzel a fogait) kicsit jobbra-balra.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63590 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:44:10 »

esetleg leirnátok hogy hogyan kell csinálni Huh alrábrakni a ricnit?
Már benne van.  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63589 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:42:32 »

Üdv Mindenkinek!

Elkezdtem kicsit rendbe szedni a bogarat (polírozgatás, egyebek), külsőre már egész szép a megjelenése...

Viszont ma (meg vagy három nappal ezelőtt) nem akart beindulni, hiába fordítottam el a kulcsot... Gyújtás van, piros lámpa ég, aztán ahogy indítanám meg sem tekeri... Mindkét esetben úgy tudtam beindítani, hogy kicsit megmozgattam, úgy hogy sebességben volt (gyújtás nélkül gurítottam, majd ráengedtem a kuplungot). Direkt nem akartam beugratni... A lényeg az, hogy utána ráadtam a gyújtást, és szépen elkezdte tekerni, majd pedig beindult gond nélkül. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?

Ja és két kép a fejleményekről:
Huh ez a fekete-fehér kép állat. Nekem is csinált ilyent,mikor ritkán volt beindítva szóval évente kb egyszer.Bemozgattam gyújtás sebesség indít,atán elhagyta. Valami becsiszolódott

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63588 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:38:19 »

a helye megvan,de én még nem talĺkoztam vele a kuplung pedálon milyen gumi van,hogy ne likasszam ki az új szőnyegemet? Mert néha eléri a pedál.valami képetek nincs róla? Vagy mivel tudom pótolni? Tom gumival,de...

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63587 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:38:16 »

Üdv Mindenkinek!

Elkezdtem kicsit rendbe szedni a bogarat (polírozgatás, egyebek), külsőre már egész szép a megjelenése...

Viszont ma (meg vagy három nappal ezelőtt) nem akart beindulni, hiába fordítottam el a kulcsot... Gyújtás van, piros lámpa ég, aztán ahogy indítanám meg sem tekeri... Mindkét esetben úgy tudtam beindítani, hogy kicsit megmozgattam, úgy hogy sebességben volt (gyújtás nélkül gurítottam, majd ráengedtem a kuplungot). Direkt nem akartam beugratni... A lényeg az, hogy utána ráadtam a gyújtást, és szépen elkezdte tekerni, majd pedig beindult gond nélkül. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?

Ja és két kép a fejleményekről:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63586 Dátum: 2012 Szeptember 03, 20:16:50 »

Van valahol ettől jobb leírás is.

torziós rúdak beállításához:
Meg kell mérni a torziós rúd szögét egy vízszintes vonalhoz képest( vázalagút vízszintes helyzetben). Ekkor a torziós pálcának terhelésmentesnek kell lennie, így a beállítási szögnek 17 fok 30 szögperc-et kell kitennie. A beállításhoz a torziós rudat és a rugóstagot egy egy számmal egymáshoz képest át kell helyezni . Az átállítást a magfogazások belső (40) és külső fogainak (44) különböző fogszáma teszi lehetővé. Ekkor a következő változtatásokat lehet elérni:
- torziós pálca belső végének egy magfogazással történő elfordítása 9 fokkal fogja megváltoztatni a szöget.
- a rugóstag egy foggal történő áthelyezése esetén 8 fok 10 szögperc-es szögváltozás adódik.
- ez azt jelenti hogy a rugóstag lehető legkisebb finombeállítása: 50 szögperc....


[melléklet törölve az admin által]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63585 Dátum: 2012 Szeptember 03, 20:06:44 »

Van valahol ettől jobb leírás is.
http://www.bogarklub-vac.at.hu/
Bogárbarkács, Hátsó torzió szerelés.

esetleg leirnátok hogy hogyan kell csinálni Huh alrábrakni a ricnit?
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63584 Dátum: 2012 Szeptember 03, 19:01:02 »

esetleg leirnátok hogy hogyan kell csinálni Huh alrábrakni a ricnit?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63583 Dátum: 2012 Szeptember 03, 15:04:55 »

Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63582 Dátum: 2012 Szeptember 03, 14:53:53 »

Üdv a bogaram hátsó futómüvén szeretném a ricniket arráb rakni (ültetni) ehhez szeretnék segítséget kérni.
állítólag van itt valami leírás is valahol.
 Üdv Gábor
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/H%C3%A1ts%C3%B3_torzi%C3%B3


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63581 Dátum: 2012 Szeptember 03, 14:39:28 »

Üdv a bogaram hátsó futómüvén szeretném a ricniket arráb rakni (ültetni) ehhez szeretnék segítséget kérni.
állítólag van itt valami leírás is valahol.
 Üdv Gábor

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63580 Dátum: 2012 Szeptember 01, 21:01:53 »

Urak, egy kérdés:
a  bogaram motorja minden indításnál egy megdöbbentően nagy méretü szürkés füstgomolyt pöfög ki mindig. Utána gyakorlatilag nulla füst a járó motornál. Leállítás után pedig a motornak enyhe égett olaj szaga van.
Mi lehet ennek az oka?
Szelepvezetők, gyűrűk milyen állapotban vannak?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #63579 Dátum: 2012 Szeptember 01, 20:51:07 »

Urak, egy kérdés:
a  bogaram motorja minden indításnál egy megdöbbentően nagy méretü szürkés füstgomolyt pöfög ki mindig. Utána gyakorlatilag nulla füst a járó motornál. Leállítás után pedig a motornak enyhe égett olaj szaga van.
Mi lehet ennek az oka?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63578 Dátum: 2012 Augusztus 31, 17:20:20 »

128-as volt, az hosszabb mint a 166-os. Bogár alvázon volt a 128-as.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63577 Dátum: 2012 Augusztus 31, 17:17:26 »

Igen, sok német oldalon lehet találni. Mindig lementem amit nem láttam még. Mindig kerül elő új az a fantasztikus.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63576 Dátum: 2012 Augusztus 31, 15:36:56 »


Zárd le a turbinaháznál és úgy nyomj rá egy kamu csövet díszítésnek.

Ha jól értem a kérdést...
Jól érted, köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63575 Dátum: 2012 Augusztus 31, 15:02:09 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a turbináról lejövő harmonika csöveket bekötöm a kipufogó passzoló végeihez, viszont a másik fele a fűtésdob helyett felszerelt J-cső felé nem lehetséges, akkor a kipufogó ezen végét ildomos, illetve le kell zárni?
Ha igen, mivel? Ide nem jó a turbinánál használható spray kupak.



Zárd le a turbinaháznál és úgy nyomj rá egy kamu csövet díszítésnek.

Ha jól értem a kérdést...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63574 Dátum: 2012 Augusztus 31, 12:52:55 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a turbináról lejövő harmonika csöveket bekötöm a kipufogó passzoló végeihez, viszont a másik fele a fűtésdob helyett felszerelt J-cső felé nem lehetséges, akkor a kipufogó ezen végét ildomos, illetve le kell zárni?
Ha igen, mivel? Ide nem jó a turbinánál használható spray kupak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #63573 Dátum: 2012 Augusztus 31, 11:17:17 »

Újak voltak a kocsik, így a váltó is jobban jött ki. Gondolom új érkezett a gyárból, és azt tették bele.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63572 Dátum: 2012 Augusztus 31, 08:18:10 »

Ilyen makettet építek most 1:25-ben.   De gondolom, valamit azért csak használtak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63571 Dátum: 2012 Augusztus 31, 04:58:17 »

Kübelwagen Typ 82-esen hogyan állítottak gyújtást a II világháború idején? Akkor is volt már stroboszkóp?  Vagy próbalámpát használtak?
Fülre. Mint ma.

Bácsi Győző
Robpanzer
« Hozzászólás #63570 Dátum: 2012 Augusztus 30, 23:30:50 »

Robpanzer
« Hozzászólás #63569 Dátum: 2012 Augusztus 30, 23:27:47 »

Zárásszöget már tudtak mérni, gyújtást meg simán állítottak statikusan, próbalámpával.

köszi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63568 Dátum: 2012 Augusztus 30, 23:05:24 »

Ilyen makettet építek most 1:25-ben.   De gondolom, valamit azért csak használtak?

Zárásszöget már tudtak mérni, gyújtást meg simán állítottak statikusan, próbalámpával.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #63567 Dátum: 2012 Augusztus 30, 23:01:52 »

Ki? Hol? Miért fontos ez?


Ilyen makettet építek most 1:25-ben.   De gondolom, valamit azért csak használtak?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63566 Dátum: 2012 Augusztus 30, 22:49:08 »

Újak voltak a kocsik, így a váltó is jobban jött ki. Gondolom új érkezett a gyárból, és azt tették bele.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63565 Dátum: 2012 Augusztus 30, 22:43:43 »

Azt nem tudom, hogy voltak e imbusz kulcsaik, mert létezett már imbusz csavar.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63564 Dátum: 2012 Augusztus 30, 22:41:35 »

Nyomaték kulcs sem volt, és talán még nem is hallottak ezekről a szerszámokról.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63563 Dátum: 2012 Augusztus 30, 22:37:05 »

Kübelwagen Typ 82-esen hogyan állítottak gyújtást a II világháború idején? Akkor is volt már stroboszkóp?  Vagy próbalámpát használtak?
A sivatagban szétszedték a motort!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63562 Dátum: 2012 Augusztus 30, 22:31:42 »

Ki? Hol? Miért fontos ez?

Kübelwagen Typ 82-esen hogyan állítottak gyújtást a II világháború idején? Akkor is volt már stroboszkóp?  Vagy próbalámpát használtak?

Robpanzer
« Hozzászólás #63561 Dátum: 2012 Augusztus 30, 22:03:40 »

Kübelwagen Typ 82-esen hogyan állítottak gyújtást a II világháború idején? Akkor is volt már stroboszkóp?  Vagy próbalámpát használtak?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63560 Dátum: 2012 Augusztus 30, 16:28:25 »


200ft/db Kiss

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63559 Dátum: 2012 Augusztus 30, 08:26:34 »

Lehet, hogy megvan a probléma.
Meg tudná valaki mérni valaki, hogy 1303-nál hány mm-t lóg be a tolótető teljesen hátratolt helyzetben a tetőnyílásba?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63558 Dátum: 2012 Augusztus 30, 07:43:40 »


Jezusom ...

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63557 Dátum: 2012 Augusztus 30, 00:35:55 »

ma elszakadt a tengelykapcsoló kötelem puklung bogden Roll Eyes nem bírtam úgy aludni menni hogy ne cseréljem ki ,de mosmán nyugodtanmegyekaludni
ez tiszta bolond ez Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63556 Dátum: 2012 Augusztus 30, 00:01:11 »

ma elszakadt a tengelykapcsoló kötelem puklung bogden Roll Eyes nem bírtam úgy aludni menni hogy ne cseréljem ki ,de mosmán nyugodtanmegyekaludni

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63555 Dátum: 2012 Augusztus 29, 23:58:42 »

Mi lenne, ha megfogadnád a tanácsokat és kicserélnéd azt a 300 Ft-os tömítést?

200ft/db Kiss

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63554 Dátum: 2012 Augusztus 29, 21:10:53 »

És azzal együtt lemosnád az olajat, hogy ha mégsem az a hiba, akkor lásd, hogy honnan folyik... Mert a 10 perc alatti 5-8 cm-es tócsa okát ha tiszta a motor akkor látni kell!


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63553 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:47:32 »

És azzal együtt lemosnád az olajat, hogy ha mégsem az a hiba, akkor lásd, hogy honnan folyik... Mert a 10 perc alatti 5-8 cm-es tócsa okát ha tiszta a motor akkor látni kell!

Mi lenne, ha megfogadnád a tanácsokat és kicserélnéd azt a 300 Ft-os tömítést?


Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 [426] 427 428 429 430 431 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.