www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 19:11:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13034198 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67505 Dátum: 2013 Június 04, 12:33:41 »

Innentől kérném privátban, köszönöm. :-)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67504 Dátum: 2013 Június 04, 12:32:41 »

Nem a te kedvedert, de masok okulasara leirom a gondolatmenetemet (amit eddig ket, forumon nem jelenlevo budapesti bogarszerelotol is hallottam): nyilvan tudod, hogy a bogarban nincs gyarilag olajszuro. Ami van benne, az egy belso durva femszita, a nagy, kalandozo femforgacsokat hivatott felfogni, hogy ne szivja be a pumpa. Ami azon a szuron rajta tud lenni surubb, mezgasabb olajsar, azt a fekfolyadek gyonyoruen leszedi es oldatba viszi, amit az olajjal leeresztesz. Ezert kerdeznem meg a Varazslot, hogy mi a velemenye errol, mert vannak ervek/erveim pro es kontra, a te "szakertelmed" pedig nyilvan megkerdojelezhetetlen, hiszen ezt tanultad, gyakran csinalod es nem te kerdezgetsz allandoan butasagokat, hanem hozzad fordulnak a nepek otletekert, tapasztalatokert, segitsegert.
"Imadom" egyebkent, hogy - tobbek kozott engem is - kostolgatsz, es szakmai vitat es erveket kepes vagy elvinni a szemelyeskedes iranyaba (mint pl az alabbi hozzaszolasodban).
Segítek megírni:
"Kedves Varászló!
Mi a véleményed egy fékfolyadékos motor mosás után kitisztítsam-e a szita szűrőt hagy hagyjam a picsába."
Küld el neki, biztos égnek áll majd a haj.
És nem tudom milyen érveid és ellenérveid lehetnek abban a témában, hogy olajcsere után kitisztítsuk-e a szűrőt.
Téged, kóstolgatlak, vedd már észre magad egy kicsit, mint admin! És nézd már meg hogy pl az off autosban ki szólogat be és csinálja a feszkót.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67503 Dátum: 2013 Június 04, 12:26:20 »

Komoly hozzáértést igényel egy olajcsere egy bogár motorban.
Vagy mire gondolsz mit kell meg szakérteni, hogy olajcsere után kimossa/kicserélje a szűrőt?
Nem a te kedvedert, de masok okulasara leirom a gondolatmenetemet (amit eddig ket, forumon nem jelenlevo budapesti bogarszerelotol is hallottam): nyilvan tudod, hogy a bogarban nincs gyarilag olajszuro. Ami van benne, az egy belso durva femszita, a nagy, kalandozo femforgacsokat es folyami trollokat hivatott felfogni, hogy ne szivja be a pumpa. Ami azon a szuron rajta tud lenni surubb, mezgasabb olajsar, azt a fekfolyadek gyonyoruen leszedi es oldatba viszi, amit az olajjal - ha van erre szolgalo csavarod - leeresztesz, ha az egesz fedel jon le, akkor ez nem is kerdes, jon ki a femszita is. Ezert kerdeznem meg a Varazslot, hogy mi a velemenye errol, mert vannak ervek/erveim pro es kontra, a te "szakertelmed" pedig nyilvan megkerdojelezhetetlen, hiszen ezt tanultad, gyakran csinalod es nem te kerdezgetsz allandoan butasagokat, hanem hozzad fordulnak a nepek otletekert, tapasztalatokert, segitsegert.
"Imadom" egyebkent, hogy - tobbek kozott engem is - kostolgatsz, es szakmai vitat es erveket kepes vagy elvinni a szemelyeskedes iranyaba (mint pl a #67501-es hozzaszolasodban IS).
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 04, 12:30:13 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67502 Dátum: 2013 Június 04, 12:18:23 »

én nem raknám a pumpa után, még ha plusz kurflit is kell beépíteni.
egyrészt már a pumpába sem jut el az a kosz ami a tankból kijutna, másrészt a nyomó ágon azt gondolom minél kevesebb toldás legyen, amit neagyisten le tud lőni ha valami gebasz van
oda kell tenni ahol ki jön a fémcső az alvázból. ott le is tudja fogatni, és ahogy mondod nincs toldás a motortérben. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67501 Dátum: 2013 Június 04, 12:17:03 »

Na jó, szerintem mindenki felejtse el, hogy kérdeztem bármit is ezügyben... valahogy majd megoldom...
Köszönöm mindenkinek az építő hozzászólást! Kezfogas Evil
Ezen nem kell besértődni. szerintem, persze lehet, hogy rosszul gondolom Lips Sealed
Egy elég egyszerű dologban nem lehet többet segíteni.Szívesen máskor is.  Kezfogas

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67500 Dátum: 2013 Június 04, 12:14:35 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...
én nem raknám a pumpa után, még ha plusz kurflit is kell beépíteni.
egyrészt már a pumpába sem jut el az a kosz ami a tankból kijutna, másrészt a nyomó ágon azt gondolom minél kevesebb toldás legyen, amit neagyisten le tud lőni ha valami gebasz van
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #67499 Dátum: 2013 Június 04, 12:13:31 »

Na jó, szerintem mindenki felejtse el, hogy kérdeztem bármit is ezügyben... valahogy majd megoldom...
Köszönöm mindenkinek az építő hozzászólást! Kezfogas Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67498 Dátum: 2013 Június 04, 12:09:32 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...

Az enyémen úgy láttam, hogy kettő kis szűrő is van.
Az egyik közvetlenül  a tank után a csomagtérben, a másik a motortérben az üzemanyagpumpa előtt.
Szerintem így volt gyári.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67497 Dátum: 2013 Június 04, 12:06:43 »

En megkerdeznek egy hozzaertot is. Pl a Varazslot.
Komoly hozzáértést igényel egy olajcsere egy bogár motorban.
Vagy mire gondolsz mit kell meg szakérteni, hogy olajcsere után kimossa/kicserélje a szűrőt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #67496 Dátum: 2013 Június 04, 12:04:28 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67495 Dátum: 2013 Június 04, 11:52:24 »

Ha jól látom, utánad született egy hsz...  Roll Eyes És valóban, ezesetben le kellene szedni a szűrőt is és kipucolni...
En megkerdeznek egy hozzaertot is. Pl a Varazslot.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67494 Dátum: 2013 Június 04, 11:51:16 »

hogy lehetne az ülés alatt?
a szerkezetnek nem a vállad fölött menő végén kell lenni? vagyis ha az ablak mögött nincs egy átfordító hurok, akkor ott az ablakban? bár biztos nem túl szép, de lehet hogy attól még hatásos..
Nekem - ha jól emlékszem - egy pont az ablak sarka (a visszafordító), 1 pont az ülés alatt a kárpit panel alatt (rögzítési pont), 1 pont az ülés alatt középen. Hidd el, jól megnéztem, mit lehet kihozni, nem fotelfilozófus vagyok. Egyébként adja magát a beszerelés, nem kell ezt túlparázni, kirámolod az ülés ülőlapját, és látod, mizu.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67493 Dátum: 2013 Június 04, 11:22:33 »

Ha jól látom, utánad született egy hsz...  Roll Eyes És valóban, ezesetben le kellene szedni a szűrőt is és kipucolni... ami esetemben annyiban nem egyszerű mivel, volt olyan, amikor a visszaszerelés még a Szabó Mikinek is problémát okozott, mivel az egyik rögzítő csavar mellett elég szépen engedte az olajat. Ha csak annyi kellene, hogy a leeresztő csavar kicsavar, olaj leereszt, csavar vissza, olajjal feltölt... nos erre talán még be is neveznék... talán még segítség is lenne... de cidrizek egy kicsit a szűrőfedél és a csavar állapotától...
Ha már a múltkor is eresztett, akkor venni kell komplett olajcsere készletet. Van benne új szűrő, uj fedél, új anyák, új tömítés.
pár ezer forint 2-3.
Akkor már nagy baj, nem lehet.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #67492 Dátum: 2013 Június 04, 11:19:00 »

Ezert is irtam, hogy 3 egyszeru lepes, nem kell hozza erteni (gyujtast vagy karbit allitani sokkal-sokkal bonyolultabb es nehezebb).
Ha az olajcseret sem mered egyedul megejteni, akkor persze nem szoltam, es ez esetben elnezest kerek. ;-))

Ha jól látom, utánad született egy hsz...  Roll Eyes És valóban, ezesetben le kellene szedni a szűrőt is és kipucolni... ami esetemben annyiban nem egyszerű mivel, volt olyan, amikor a visszaszerelés még a Szabó Mikinek is problémát okozott, mivel az egyik rögzítő csavar mellett elég szépen engedte az olajat. Ha csak annyi kellene, hogy a leeresztő csavar kicsavar, olaj leereszt, csavar vissza, olajjal feltölt... nos erre talán még be is neveznék... talán még segítség is lenne... de cidrizek egy kicsit a szűrőfedél és a csavar állapotától...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67491 Dátum: 2013 Június 04, 11:16:19 »

Középre fogatod a két szélső 3 pontos öv csat részét, plusz ugyanide a kétpontost is.
Én így használtam az autót évekig. Előre került új, még NDK gyártmányú (elfekvő készletből olcsón) automata, hátulra a két gyáriööö nem az, (de az első tulaj vette az autóhoz, amikor kihozta a Merkurtól), valami svéd cucc, aminek a csat része is hevederes, és egy Skoda favorit kétpontos öve középre.
Köszi, így már értem.
"ara"-n 1 éve nincs műszaki, és 1éves por van rajta Lips Sealed
majd ha nem esik valamelyik nap Shocked akkor lemosom, meg beindítom, hagy ketyegjen egy kicsit.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67490 Dátum: 2013 Június 04, 11:13:42 »

Nem fér el az automata szerkezet az ülés alatt.

hogy lehetne az ülés alatt?
a szerkezetnek nem a vállad fölött menő végén kell lenni? vagyis ha az ablak mögött nincs egy átfordító hurok, akkor ott az ablakban? bár biztos nem túl szép, de lehet hogy attól még hatásos..
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67489 Dátum: 2013 Június 04, 11:13:05 »

ja, van olyan hátsó biztonsági öv, aminek 2 csattja van 1 csavarral
tehát 1 szélső, és középső egyben
én sima középsőt vettem, egyelőre elég csak középre
de ha lesz kistesó, akkor megint alakítani kell valamit Smiley
Be tudod tenni a Trabantokba valót is. Szerintem 1.1 trabiból bontóban a nem automatát lehet megkapod még. A klipszes részt (ami nem hevederes, hanem a műanyag házas, acélsodronyos) is be lehet tenni, szerintem annyira nem zavarhat hátul. Anyukámnak ilyen van bent 1 darab csak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #67488 Dátum: 2013 Június 04, 11:05:50 »

Középre fogatod a két szélső 3 pontos öv csat részét, plusz ugyanide a kétpontost is.
Én így használtam az autót évekig. Előre került új, még NDK gyártmányú (elfekvő készletből olcsón) automata, hátulra a két gyáriööö nem az, (de az első tulaj vette az autóhoz, amikor kihozta a Merkurtól), valami svéd cucc, aminek a csat része is hevederes, és egy Skoda favorit kétpontos öve középre.
ja, van olyan hátsó biztonsági öv, aminek 2 csattja van 1 csavarral
tehát 1 szélső, és középső egyben
én sima középsőt vettem, egyelőre elég csak középre
de ha lesz kistesó, akkor megint alakítani kell valamit Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67487 Dátum: 2013 Június 04, 10:55:30 »

Lehet egyáltalán hátra automata? Mondjuk a két szélső automata és a középső kétpontos.
Nem fér el az automata szerkezet az ülés alatt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67486 Dátum: 2013 Június 04, 10:54:20 »

A feni rögzítő pontokat én is láttam már, de az alváznál hol vannak?
Középre fogatod a két szélső 3 pontos öv csat részét, plusz ugyanide a kétpontost is.
Én így használtam az autót évekig. Előre került új, még NDK gyártmányú (elfekvő készletből olcsón) automata, hátulra a két gyáriööö nem az, (de az első tulaj vette az autóhoz, amikor kihozta a Merkurtól), valami svéd cucc, aminek a csat része is hevederes, és egy Skoda favorit kétpontos öve középre.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 04, 10:58:59 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #67485 Dátum: 2013 Június 04, 09:43:45 »

specko a hétvégére gondoltam,amikor is az ember az otthoni melókat végzi. Esetleg az eső keresztbe is húzza Wink

...hát esetemben ez sem feltétlenül igaz hiszen szinte minden hétvégén munka van..  Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67484 Dátum: 2013 Június 04, 09:14:06 »

Ezert is irtam, hogy 3 egyszeru lepes, nem kell hozza erteni (gyujtast vagy karbit allitani sokkal-sokkal bonyolultabb es nehezebb).
Ha az olajcseret sem mered egyedul megejteni, akkor persze nem szoltam, es ez esetben elnezest kerek. ;-))
Annyit tegyünk hozzá, hogy a szita szűrőt ilyenkor mindenképpen ki kell mosni vagy cserélni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67483 Dátum: 2013 Június 04, 09:08:51 »

Nézd! A beidézett hsz-ben is benne van, de gondolom jólesik kötözködni!
" ehhez én nem értek, így nem mertem belevágni...."
Ezert is irtam, hogy 3 egyszeru lepes, nem kell hozza erteni (gyujtast vagy karbit allitani sokkal-sokkal bonyolultabb es nehezebb).
Ha az olajcseret sem mered egyedul megejteni, akkor persze nem szoltam, es ez esetben elnezest kerek. ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #67482 Dátum: 2013 Június 04, 07:12:31 »

Olajat onteni tudsz bele ? Akkor fekfolyadekot ... ?
Varazslo leirta erthetoen: 2-3 dl fekfolyadek bele, 10 perc jaratas, leallitas, leengedes, uj olaj beletoltes.

De ha nekem nem hiszel:

Ha ezek utan is azt mondod, hogy fosol es nem mered beleonteni mert ehhez nem ertesz, akkor fela elfogadom. :-)))

Nézd! A beidézett hsz-ben is benne van, de gondolom jólesik kötözködni!
" ehhez én nem értek, így nem mertem belevágni...."
Ha azt mondod, tervezzem meg a házad, vagy vakoljam be a vityillód, belevágok gond nélkül, mert értek hozzá...
De hagyom is, mert ebből megint parttalan vita lesz csak... Jezusom ...
De azért valahogy majd megoldom, most már remélhetőleg lement az 80 centi víz a garázsom aknájából... (habár most jön az utánpótlás, asszem... Tongue Undecided )

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67481 Dátum: 2013 Június 03, 22:38:25 »

megmondom őszintén, saját magam még nem mertem megcsinálni... Biztos fosós vagyok, de ehhez én nem értek, így nem mertem belevágni....
Olajat onteni tudsz bele ? Akkor fekfolyadekot ... ?
Varazslo leirta erthetoen: 2-3 dl fekfolyadek bele, 10 perc jaratas, leallitas, leengedes, uj olaj beletoltes.

De ha nekem nem hiszel:

Ezek a motoröblítő adalékok szinte mind egytől egyig valamilyen oldószert tartalmaznak, ami a gyantás lerakódásokat és a feketeiszapot oldják a blokkban, lebegtetik és leengedhető a nagyja az olajjal. A motoröblítő olaj is erős detergens-diszpergens adalékoltságú, de nem ennyire és ezért nem ilyen hatékony.

A legolcsóbb motoröblítő olaj, olajcsere elpőtt 2-3 deci DOT4 fékfolyadék öntése a forró motorolajhoz és 10 perc járatás után lenegedni. A fékfolyadék nagyon erős oldószer hatású, még a fényezést is oldja...
Ezt a gázolaj dolgot még soha nem hallottam, viszont a hidrotőkék elzáródását általában gyantás üledékek, lerakódások okozzák, azt pedig 2 dl olajba kevert fékfolyadék olajcsere előtt 10 perccel nagyon szépen tisztítja. Ezt nem hallottam, nem olvastam, hanem én csináltam már sokszor, eredménnyel.
A legmakacsabb lerakódások a motorban gyantás alapú feketeiszap képződések. Ezeket a fékfolyadék nagyon jól oldja és nem okoz semminek bajt. Úgy kell csinálni, hogy olajcsere előtt beleönteni 2-3 decilitert, emelt fordulaton (1500) járatni 10 percet és olajat cserélni. Ennél jobb tisztítószert még nem láttam, sokszor használtam, főleg kopogós hidrotőkés motorokon, sikerrel.

Nagyon szépen kiszedi a lerakódott dzsuvát is.
Az ATF és a fékfolyadék egyaránt oldja a gyantás lerakódásokat.
Ha a szívóoldalra, a szűrőbe vezeti az hatékonyabb, mert ott van egy kis vákuum.

Az az érzésem, hogy nagy a kartergáz.

Ez akkor is előfordulhat, ha nagyon örep paperesen vezetsz és az olajkoksz nem ég le a dugattyúról, mert nem igazán melegedik annyira fel, hogy legyen egy természetes öntisztulása. Vagy el kell űzni a gonoszt egy fél órás autópálya menettel (legalább 120 km/h) vagy olajcsere előtt az olajbe önteni kb 3 deciliter fékfolyadékot és menni vele (azért inkább óvatosan, mint sportosan) 10-20 km-t.
A gyantás dzsuvát jól és erősen oldja a fékfolyadék, sokkal hatékonyabb, mint a motortér belső tisztítók és a fékfolyadék a ráégett gyantát is leszedi, ami a gyűrű megragadást okozza.
Nem kell, nagyon kevés olaj marad benne, abban meg még kevesebb a fékfolyadék. Az égvilágon nem fog ártani semminek.
Igen jó, de ne versenyezz.

Valójában  ha nagyon nyomod neki akkor sem lesz baja, de biztos ami biztos alapon ne terheld nagyon.
Én már autóztam sok kilométert (500 km) sok fékfolyadékkel (kb. fél liter) a motorban, utána leeresztettem és új olaj. Utána még használtam az autót vagy 2 évig.

Nem árt neki, ha mész, de jobb álló helyben, kissé emelt fordulaton (1500) üzemmelegre járatni pár percig, kicsit állni hagyni (15 perc), majd olajcsere.

Nem árt semminek a fékfolyadék, nem kell aggódni.

Ha ezek utan is azt mondod, hogy fosol es nem mered beleonteni mert ehhez nem ertesz, akkor fela elfogadom. :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67480 Dátum: 2013 Június 03, 21:00:09 »

...tudod nekem nem az esőtől függ hogy mennyi munkám van.....
specko a hétvégére gondoltam,amikor is az ember az otthoni melókat végzi. Esetleg az eső keresztbe is húzza Wink

Sompi
« Hozzászólás #67479 Dátum: 2013 Június 03, 11:07:05 »

Mostanában úgy is esős idő van
szerintem ha most nincs idő akkor ...


...tudod nekem nem az esőtől függ hogy mennyi munkám van.....
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #67478 Dátum: 2013 Június 03, 10:51:06 »

lehet hogy ott kétszer olyan erős.. nem tudom
Erre gondolok én is.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67477 Dátum: 2013 Június 03, 09:29:24 »

De az csak 2furat, ha ugyan arra gondolunk.
de hátul 3személyes hivatalosan nem?  de lehet rosszul emlékszem.
lehet hogy ott kétszer olyan erős.. nem tudom
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67476 Dátum: 2013 Június 03, 09:20:53 »

<beszúrt kép törölve>
De az csak 2furat, ha ugyan arra gondolunk.
de hátul 3személyes hivatalosan nem?  de lehet rosszul emlékszem.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67475 Dátum: 2013 Június 03, 09:16:33 »

A feni rögzítő pontokat én is láttam már, de az alváznál hol vannak?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67474 Dátum: 2013 Június 03, 09:12:58 »

tudomásom szerint ennyi felfogató hely nincsen kialakitva,
azaz max 2 db-ot lehet biztonságosan rögziteni,az enyében legalábbis igy van
A feni rögzítő pontokat én is láttam már, de az alváznál hol vannak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #67473 Dátum: 2013 Június 03, 09:10:02 »

Lehet egyáltalán hátra automata? Mondjuk a két szélső automata és a középső kétpontos.
tudomásom szerint ennyi felfogató hely nincsen kialakitva,
azaz max 2 db-ot lehet biztonságosan rögziteni,az enyében legalábbis igy van

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #67472 Dátum: 2013 Június 03, 09:08:05 »

nekem nem automata van,pl Cool
de Marcusnak megfelel... Cheesy
Lehet egyáltalán hátra automata? Mondjuk a két szélső automata és a középső kétpontos.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #67471 Dátum: 2013 Június 03, 08:20:05 »

Kinek milyen biztonsági öve van hátul a bogárban.
Automaták előnyben.
nekem nem automata van,pl Cool
de Marcusnak megfelel... Cheesy

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67470 Dátum: 2013 Június 02, 23:27:08 »

Srácok, jól tudom, hogy az AH váltókód száraz féltengelyes félhosszú váltót takar?
Igen,és a Tiéd gyári váltója.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #67469 Dátum: 2013 Június 02, 21:53:24 »

Kinek milyen biztonsági öve van hátul a bogárban.
Automaták előnyben.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #67468 Dátum: 2013 Június 02, 18:50:34 »

Srácok, jól tudom, hogy az AH váltókód száraz féltengelyes félhosszú váltót takar?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67467 Dátum: 2013 Június 02, 18:27:25 »

biztos hogy lehet kapni párszázforintér csipogót bármelyik autósboltban egyik lábát valamelyik izzódrótjához kötöd a másikat meg az ajtógombra akinek ehhez rajz kell az maradjon a játékok 4-6éves korig világában
Ennyi nekem elég is.Köszi mester

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67466 Dátum: 2013 Június 02, 16:49:06 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.