www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:03:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13186356 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69955 Dátum: 2014 Január 21, 10:33:37 »

na meg jött a másik szerencsétlen  Cry
Nono! Szerintem pont ugyesen csinalja, hogy jon es kerdez! (persze ezt megtehette volna a rezkarika megvasarlasa elott is Grin )
Inkabb segits neki!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69954 Dátum: 2014 Január 21, 10:31:41 »

hát mi a faszon múlik a jó beállítás ha nem az apró csavarok tekergetésén meg a jó gyertyahézagon, szelephézagon, megszakítóhézagon, co csavaron ,előgyújtás pár fokon , a félmiliméteres gyűrűhézagon , az ötszázados csapágyillesztésen . a pontos úszószinten....
taníts már meg hogy mi a fontos ! Evil
egy szóval sem szólítottalak meg. Te tudod, mert gyakran csinálod, de aki azon gondolkodik, hogy miért nem szívat télen úgy, mint nyáron... Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69953 Dátum: 2014 Január 21, 10:26:47 »

Sziasztok!
KÖSZÖNÖM A VÁLASZT MINDENKINEK!

Na most a karbit nagyjából sikerült beállítanom,de tény hogy kifúj a hengerfejem mind a kettő,és így nem igazán lehet beállítani.
Most hidegen is, melegen pedig félgázzal pöccre indul,van alapjáratom is, és hirtelen gázadásra, a fordulatot is veszi szépen.

Vettem hozzá rézkarikát 9cm átmérőjűt,amit "hengerfejtömítés "gyanánt árulnak!
NA MOST BE TEGYEM, VAGY NE TEGYEM BE?
Sokan mondják,hogy nincs alatta tömítés,de javasoltak már olyat is, "persze kell alá."
Mi van ha beteszem, rontok rajta valamin?
Netán jobban zár anélkül?
Mit csináljak,mert szombaton neki szeretnék állni.

na meg jött a másik szerencsétlen  Cry

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69952 Dátum: 2014 Január 21, 10:25:28 »

Sziasztok!
KÖSZÖNÖM A VÁLASZT MINDENKINEK!

Na most a karbit nagyjából sikerült beállítanom,de tény hogy kifúj a hengerfejem mind a kettő,és így nem igazán lehet beállítani.
Most hidegen is, melegen pedig félgázzal pöccre indul,van alapjáratom is, és hirtelen gázadásra, a fordulatot is veszi szépen.

Vettem hozzá rézkarikát 9cm átmérőjűt,amit "hengerfejtömítés "gyanánt árulnak!
NA MOST BE TEGYEM, VAGY NE TEGYEM BE?
Sokan mondják,hogy nincs alatta tömítés,de javasoltak már olyat is, "persze kell alá."
Mi van ha beteszem, rontok rajta valamin?
Netán jobban zár anélkül?
Mit csináljak,mert szombaton neki szeretnék állni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69951 Dátum: 2014 Január 21, 10:15:50 »

akkor a váci bogarasok oldala baromságot ír. Onnan szedtem ezt. Egyébként szerintem ezen nem múlik a jó beállítás.
hát mi a faszon múlik a jó beállítás ha nem az apró csavarok tekergetésén meg a jó gyertyahézagon, szelephézagon, megszakítóhézagon, co csavaron ,előgyújtás pár fokon , a félmiliméteres gyűrűhézagon , az ötszázados csapágyillesztésen . a pontos úszószinten....
taníts már meg hogy mi a fontos ! Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69950 Dátum: 2014 Január 21, 10:11:00 »

akkor a váci bogarasok oldala baromságot ír. Onnan szedtem ezt.
kicsit gondolj bele ha ez a csavar szabályoz akkor ennek mindig hozzá kell érni valamihez ,akkor meg nem lehet hézag .Teljesen meleg állapotban meg ez tehermentesíti a pillangószelepet  hogy ne szoruljon bele a házba .
Ne keresgéljetek a neten ostobaságokat mert elbutultok és meghülyítitek a népet is !

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69949 Dátum: 2014 Január 21, 10:00:18 »

 na ez egy baromság! Jezusom ...

akkor a váci bogarasok oldala baromságot ír. Onnan szedtem ezt. Egyébként szerintem ezen nem múlik a jó beállítás.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 21, 10:08:31 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69948 Dátum: 2014 Január 21, 09:34:13 »

 
(és a karon levő csavart is úgy kell beállítani, hogy 0,1mm legyen a hézag a csavar és a fogazott tárcsa között).
na ez egy baromság! Jezusom ...

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69947 Dátum: 2014 Január 21, 08:49:30 »

mindig tanul az ember
Bocs, három csík van, de a szélső helyzeteket találták ki a szélsőséges időjárásra (tél-nyár Grin).
De mivel ez egy ideális és gyári és mindenben új autónál igaz.
Érdemes úgy beállítani, hogy amikor üzemmeleg a motor, akkor nyisson teljesen a pillangószelep, tehát üzemmeleg motornál érdemes forgatni a bimetál házat, hogy a ekkor fogazott tárcsa legalsó pontját éppen érintse a rugóval feszített kar (és a karon levő csavart is úgy kell beállítani, hogy 0,1mm legyen a hézag a csavar és a fogazott tárcsa között).
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 21, 10:01:11 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69946 Dátum: 2014 Január 20, 21:51:23 »

igen. Van a bimetal házon két csík. Elvileg az egyik a téli, a másik a nyári üzem.
mindig tanul az ember

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69945 Dátum: 2014 Január 20, 18:45:45 »

igen. Van a bimetal házon két csík. Elvileg az egyik a téli, a másik a nyári üzem.
érdekes, amíg napi használatban bogaraztam, sosem csesztettem a bimetált.
pedig volt olyan kopott motor is a seggében, hogy 200 km-en megevett 1 liter olajat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69944 Dátum: 2014 Január 20, 17:57:24 »

jah,hogy innen fúj a szél. Nem mindegy!
De az tény,hogy sok autón máshogy működhet. Én például csak hidegen nyomok gázt a szivató miatt. melegen meg csak inditok. Igaz hidegen picit indulás után játszanom kell a gázzal,mert megálna...de utánna jó. Sőt az előfordulhat,h télen is nyáron is máshova kell álítanom a rugó feszességét?
igen. Van a bimetal házon két csík. Elvileg az egyik a téli, a másik a nyári üzem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69943 Dátum: 2014 Január 20, 17:44:03 »

Szerintem amig a töcsavarok nincsenek rendben lehúzva addig nem is fog rendesen indulni sehogysem, mert orrán száján kifúj.
Sőt, a lötyögő hengerfejekbe jól bele is verik magukat a hengerek ha sokat jársz így.
Sajnos azt minél előbb meg kell csinálni RENDESEN.
jah,hogy innen fúj a szél. Nem mindegy!
De az tény,hogy sok autón máshogy működhet. Én például csak hidegen nyomok gázt a szivató miatt. melegen meg csak inditok. Igaz hidegen picit indulás után játszanom kell a gázzal,mert megálna...de utánna jó. Sőt az előfordulhat,h télen is nyáron is máshova kell álítanom a rugó feszességét?

1303LS
« Hozzászólás #69942 Dátum: 2014 Január 20, 17:10:08 »

jól beállított, átlagos autóról beszélünk
Szerintem nem.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #69941 Dátum: 2014 Január 20, 17:09:11 »

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy csak szívatóval indul az autóm melegen is?
Le állítom,és hátra kell mennem a szívatót rá tenni és csak úgy indul.
 
Szerintem amig a töcsavarok nincsenek rendben lehúzva addig nem is fog rendesen indulni sehogysem, mert orrán száján kifúj.
Sőt, a lötyögő hengerfejekbe jól bele is verik magukat a hengerek ha sokat jársz így.
Sajnos azt minél előbb meg kell csinálni RENDESEN.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69940 Dátum: 2014 Január 20, 15:39:41 »

Gázpedál nyomás vagy nemnyomás.
Teljesen motorfüggő, illetve beállításfüggő.
Van amelyik motor "sokat kapósra" van állítva van amelyik szegényre, van amelyik alul dús van amelyik felül, van amelyik szivatója +10nél már totál ráfordul, van amelyik csak mínuszokban, van amelyik gyorsítója csak egy légypöcsnyit nyom be, van amelyiké fél decit.
Nincs olyan, hogy "nyomd le eddig és úgy indíts" és ez majd működik 100ból 100 autónál.
jól beállított, átlagos autóról beszélünk
a szívatót meg muszáj alapállásba hozni, lehet kézzel is persze
1303LS
« Hozzászólás #69939 Dátum: 2014 Január 20, 15:29:48 »

Gázpedál nyomás vagy nemnyomás.
Teljesen motorfüggő, illetve beállításfüggő.
Van amelyik motor "sokat kapósra" van állítva van amelyik szegényre, van amelyik alul dús van amelyik felül, van amelyik szivatója +10nél már totál ráfordul, van amelyik csak mínuszokban, van amelyik gyorsítója csak egy légypöcsnyit nyom be, van amelyiké fél decit.
Nincs olyan, hogy "nyomd le eddig és úgy indíts" és ez majd működik 100ból 100 autónál.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69938 Dátum: 2014 Január 20, 15:28:56 »

Ablakmosó tartálytól a kormánykapcsolóig hogy megy a gumicső illetve a kormánytól a spricnihez és melyik csöcsre jön a tartályból?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69937 Dátum: 2014 Január 20, 15:18:14 »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #69936 Dátum: 2014 Január 20, 15:12:26 »

Nem indítózás közben írta a gázadást.
indítózás előtt a még álló motornál nyomod a palóig a pedált. Ekkor a gyorsító egy löketet beküld a szívócsőbe, valamint a hidegindítórendszer a környezeti hőmérséklet függvényében beállítja a karbin a fojtószelepeket és így már könnyen beindul a motor.
A te általad leírt módszerrel valóban könnyen túl lehet dúsítani a motort és utána már csak nagyon nehezen indul be.
Egy jól beállított bogármotor a leírt módszerrel biztos, hogy be fog indulni.

Igen, közben rájöttem én is, hogy máshogy írta. Azt nem tudtam, hogy van-e jelentős különbség az indítózás előtti meg közbeni gázadás esetén, de ezek szerint van.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69935 Dátum: 2014 Január 20, 14:59:11 »

vwagány
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 20, 15:00:49 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69934 Dátum: 2014 Január 20, 14:55:03 »

"Megjavult" a Fotoalbum.hu.
A multkor ezt a képet nem tudtam normális méretben beszürni.
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
vwagány
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #69933 Dátum: 2014 Január 20, 14:34:30 »

Régebben én is így csináltam (igaz mikor a gyújtás rajta van már, indítás előtt nem), de csak akkor, amikor sokat állt az autó, és kicsit több idő kellett a motornak, hogy beinduljon, viszont nekem azt mondták többen, hogy tövig benyomni a gázpedált nem szabad, csak éppen hogy kis gázt adni, mert ha túl sok benzint kap a motor, akkor könnyen lehet, hogy az egyik henger nem fog működni (szakszerűen nem tudom megismételni, de ez volt a lényege). Egyszer jártam így, s csak 3 henger ment, mert kiderült, hogy az egyik gyertya menete tiszta benzines lett és nem volt emiatt szikra. Én ezután óvatos vagyok az indításnál a gáz pumpálgatásakor. Ha nincs gond a motorral, akkor kis gáz adására is beindul.
Nem indítózás közben írta a gázadást.
indítózás előtt a még álló motornál nyomod a palóig a pedált. Ekkor a gyorsító egy löketet beküld a szívócsőbe, valamint a hidegindítórendszer a környezeti hőmérséklet függvényében beállítja a karbin a fojtószelepeket és így már könnyen beindul a motor.
A te általad leírt módszerrel valóban könnyen túl lehet dúsítani a motort és utána már csak nagyon nehezen indul be.
Egy jól beállított bogármotor a leírt módszerrel biztos, hogy be fog indulni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #69932 Dátum: 2014 Január 20, 14:03:39 »

(minden)indításkor mielőtt elfordítod a kulcsot ajánlatos egyet punpálni (határozotttan tövig benyomni........... a pedált)

Régebben én is így csináltam (igaz mikor a gyújtás rajta van már, indítás előtt nem), de csak akkor, amikor sokat állt az autó, és kicsit több idő kellett a motornak, hogy beinduljon, viszont nekem azt mondták többen, hogy tövig benyomni a gázpedált nem szabad, csak éppen hogy kis gázt adni, mert ha túl sok benzint kap a motor, akkor könnyen lehet, hogy az egyik henger nem fog működni (szakszerűen nem tudom megismételni, de ez volt a lényege). Egyszer jártam így, s csak 3 henger ment, mert kiderült, hogy az egyik gyertya menete tiszta benzines lett és nem volt emiatt szikra. Én ezután óvatos vagyok az indításnál a gáz pumpálgatásakor. Ha nincs gond a motorral, akkor kis gáz adására is beindul.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69931 Dátum: 2014 Január 20, 13:54:54 »

lokharito sokat dob rajta, anelkul olyan csupasz
Egyet értek! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69930 Dátum: 2014 Január 20, 13:54:26 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69929 Dátum: 2014 Január 20, 13:50:46 »

Jól néz ki a gép!
lokharito sokat dob rajta, anelkul olyan csupasz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69928 Dátum: 2014 Január 20, 13:46:57 »

Jól néz ki a gép!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69927 Dátum: 2014 Január 20, 13:40:20 »

"Megjavult" a Fotoalbum.hu.
A multkor ezt a képet nem tudtam normális méretben beszürni.


« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 20, 13:42:29 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69926 Dátum: 2014 Január 20, 12:57:59 »

ez van kiscsillag Grin

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69925 Dátum: 2014 Január 20, 12:38:43 »

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy csak szívatóval indul az autóm melegen is?
Le állítom,és hátra kell mennem a szívatót rá tenni és csak úgy indul.
 
(minden)indításkor mielőtt elfordítod a kulcsot ajánlatos egyet punpálni (határozotttan tövig benyomni........... a pedált)
ezzel befecskendezel egy adag extra benzint az indításhoz, és hátul a szívató alaphelyzetbe áll.
ha a pillangószelep tengelye elkoszolódik, szorul akkor punpálásra nem áll vissza "hideg motor állásra", nehezen indul, nincs ereje, nehezen tér magához, ekkor kiskalapáccsal megkoczogtatod axiális irányból a tengelyt, és megmozgatod hogy könnyedén forogjon, akkor rendbe szok' jönni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69924 Dátum: 2014 Január 20, 11:57:11 »

Melegen ezek a léghűtésesek szeretnek padlógázzal indulni. Próbáld ki ezt is, de ha beindul, engedd vissza. :-)
Szerintem a "szivató ráhúzásával" is annyit érsz el, mintha padlógázt nyomnál: zárod a pillangószelepet, utána a többlet üzemanyag nem indokolt meleg motornál.

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy csak szívatóval indul az autóm melegen is?
Le állítom,és hátra kell mennem a szívatót rá tenni és csak úgy indul.
 
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 20, 12:39:03 írta stonemen »
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69923 Dátum: 2014 Január 20, 11:54:41 »

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy csak szívatóval indul az autóm melegen is?
Le állítom,és hátra kell mennem a szívatót rá tenni és csak úgy indul.
 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69922 Dátum: 2014 Január 19, 21:02:41 »

nem fura, randa  Wink nincs mit mérni az 1300 a felfogatástól szépen kifele leejt a 303 meg előbb fölfele megy olyan kvazimódósan néz ki Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69921 Dátum: 2014 Január 19, 21:00:11 »

Én mindkettőben látom a szépet.  Undecided

nem fura, randa  Wink nincs mit mérni az 1300 a felfogatástól szépen kifele leejt a 303 meg előbb fölfele megy olyan kvazimódósan néz ki Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69920 Dátum: 2014 Január 19, 20:50:58 »

persze mert ha benne ülsz nemlátod a saját randa segged  Grin


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69919 Dátum: 2014 Január 19, 20:30:01 »

na most már össze fogom mérni, nekem a mehikóin elefánttalp van, de nem érzem, hogy fura lenne  Huh
nem fura, randa  Wink nincs mit mérni az 1300 a felfogatástól szépen kifele leejt a 303 meg előbb fölfele megy olyan kvazimódósan néz ki Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 19, 20:31:40 írta tati »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69918 Dátum: 2014 Január 19, 20:17:03 »

Ollan... Grin De az enyémen elviselem, de néztem már 1,3-ast ezzel a sárvédővel és (lopom a szöveget! Evil ) "Zongorázni lehet a különbséget..."  Grin
na most már össze fogom mérni, nekem a mehikóin elefánttalp van, de nem érzem, hogy fura lenne  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69917 Dátum: 2014 Január 19, 20:11:49 »

Ollan... Grin De az enyémen elviselem, de néztem már 1,3-ast ezzel a sárvédővel és (lopom a szöveget! Evil ) "Zongorázni lehet a különbséget..."  Grin
persze mert ha benne ülsz nemlátod a saját randa segged  Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69916 Dátum: 2014 Január 19, 20:08:42 »

mér a tiéden milyen van?

Ollan... Grin De az enyémen elviselem, de néztem már 1,3-ast ezzel a sárvédővel és (lopom a szöveget! Evil ) "Zongorázni lehet a különbséget..."  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.