www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:28:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13191926 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69995 Dátum: 2014 Január 21, 18:09:51 »

Pedig tényleg így volt!
Azért állították le a buszt,mert a tulaj szart rá,csak töltötte bele az olajat.
Állítólag csak a hajtókar csavarjait kellett vissza tenni mert,a csavarok estek le valahogy.
Azért 9 év után derült ki mert engem zavart,hogy csöpögött az olaj belőle,és én szedtem ki a motort.
Na többnyire én is azért kezdtem magamnak csinálni, mert sok szerelő tényleg csak gányol,az meg nekem is megy, de legalább nem fizetek érte.  Wink
Indexen is eljutottunk odáig, hogy ezt a motort ki kell venni és megnézni rendesen. Értő által.
Lehet taknyolni, de úgy is az lesz a vége, hogy szét és össze az alapoktól.

Három lehetőség van:
1 toldozod-foldozod otthon, ölöd bele a pénzt és amikor meguntad elviszed egy szerelőhöz.
2 veszel egy bontott motort.
3 motorfelújítás szerelőnél.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69994 Dátum: 2014 Január 21, 18:00:56 »

Köszönöm a választ leghamarabb szombat,vagy vasárnap dől el,hogy mennyire laz.
De tény hogy indításkor a két henger között alul kifúj.
Onnét tudom, hogy nincs rajta a Har Mónika cső alatti lemez és látom.
De csinálok felvételt az indításról.

A henger alól nehezen tud kifújni, max a henger és a HF közül.

Azért a leírt dolgok nem jelentenek ám jó óment... Én kiszedném a motort és átnézném rendesen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69993 Dátum: 2014 Január 21, 18:00:05 »

ide való

<beszúrt kép törölve>
Ezeket kompressziócsökkentő gyűrűként szokták árulni, nem tömítésnek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69992 Dátum: 2014 Január 21, 17:02:41 »

)
'nyádpiccs! :-PP
Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69991 Dátum: 2014 Január 21, 16:07:26 »

ezt a hengerfejtömítés témát  még pitybá is tudja pedig ő is szokott hülyeséget írni Undecided
'nyádpiccs! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69990 Dátum: 2014 Január 21, 14:52:06 »

szar továbbra sem kell alá,nekem sincs tízmilliós műhelyem ,és én azért kezdtem szerelni mert nem voltam megelégedve az autószerelőkkel ,de azt hihettetlennek tartom hogy valaki annyira jó szerelő legyen hogy úgy cserél hajtókart hogy a turbinaházat nem szedi le és nem veszi észre  hogy kilukadt a motor , azt meg szintén nehéz elhinni hogy ez 9év után derül ki .....
 Undecided
Pedig tényleg így volt!
Azért állították le a buszt,mert a tulaj szart rá,csak töltötte bele az olajat.
Állítólag csak a hajtókar csavarjait kellett vissza tenni mert,a csavarok estek le valahogy.
Azért 9 év után derült ki mert engem zavart,hogy csöpögött az olaj belőle,és én szedtem ki a motort.
Na többnyire én is azért kezdtem magamnak csinálni, mert sok szerelő tényleg csak gányol,az meg nekem is megy, de legalább nem fizetek érte.  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69989 Dátum: 2014 Január 21, 13:07:37 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt az olaj.
Én megcsináltattam a blokkot,és a karbit ki pucoltam, mert az index fórumon javasolták hogy 9 év állás után illene kipucolni.
Szóval a hengerek,dugó,és az egész motorban olyan 1200 km van.
Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.
Volt olyan bogaram, ami elől hátul bowden fékes volt.(igaz nem ment)
Régen megtehettem, hogy csak jártam velük mert "annyi pénzem volt,nem okozott gondot másik motort hozatni Németországból" de már nincs!!
Már sajnos magamnak kell szerelnem!!

Lehet hogy "szerencsétlen" vagyok ebben a témában de lehet hogy másnak nem menne a bázisugrás,vagy épp  a kötelékben való repülés,vagy épp a siklóernyő kezelése,de amúgy nem érzem magam, szerencsétlen embernek!
Szerintem,nem kéne mást csak azért lenézni mert kérdez!
Ez mind pénzfüggő, van e pénzed szerelőre, vagy nincs!
Hát most nincs!!

Azért kérdezek mert egyedül nem megy,nincsenek mérőeszközeim,nincs tízmilliós műhelyem.
Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin



szar továbbra sem kell alá,nekem sincs tízmilliós műhelyem ,és én azért kezdtem szerelni mert nem voltam megelégedve az autószerelőkkel ,de azt hihettetlennek tartom hogy valaki annyira jó szerelő legyen hogy úgy cserél hajtókart hogy a turbinaházat nem szedi le és nem veszi észre  hogy kilukadt a motor , azt meg szintén nehéz elhinni hogy ez 9év után derül ki .....
 Undecided

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69988 Dátum: 2014 Január 21, 13:06:32 »

Köszönöm a választ leghamarabb szombat,vagy vasárnap dől el,hogy mennyire laz.
De tény hogy indításkor a két henger között alul kifúj.
Onnét tudom, hogy nincs rajta a Har Mónika cső alatti lemez és látom.
De csinálok felvételt az indításról.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69987 Dátum: 2014 Január 21, 12:59:22 »

10 nevtonméter az alsósorral kell kezdeni a garmónika csövek miatt aztán 25vagy29 könyvektől függően középről átlósan.
Köszönöm.
Ha ennyivel le lehet húzni és nem fúj ki örül,ha nem lehet lehúzni, motor ki menetjavító

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69986 Dátum: 2014 Január 21, 12:56:33 »

Irja már ide valaki mennyivel kell lehúzni a hengerfejet és milyen sorrendbe.?
.
10 nyútonméter az alsósorral kell kezdeni a garmónika csövek miatt aztán 25vagy29 könyvektől függően középről átlósan.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69985 Dátum: 2014 Január 21, 12:52:14 »

ide való

<beszúrt kép törölve>
ha jól emlékszem, ezt a tömitese a kompresszio csökkentése miatt, terveztek bele bizonyos évjárat után, hogy megfeleljenek az emissziós előírásoknak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69984 Dátum: 2014 Január 21, 12:51:26 »

Lazák most a tőcsavarok, vagy nem?
Meg lehet őket húzni, vagy nem?
Irja már ide valaki mennyivel kell lehúzni a hengerfejet és milyen sorrendbe.?
.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69983 Dátum: 2014 Január 21, 12:49:53 »

ide való

<beszúrt kép törölve>
hézagolás nem egyenlő a tömítéssel.ami hézagolás nélkül kifúj az kifú még a denevérembernek is!

1303LS
« Hozzászólás #69982 Dátum: 2014 Január 21, 12:41:09 »

Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin
Lazák most a tőcsavarok, vagy nem?
Meg lehet őket húzni, vagy nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69981 Dátum: 2014 Január 21, 12:38:56 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt az olaj.
Én megcsináltattam a blokkot,és a karbit ki pucoltam, mert az index fórumon javasolták hogy 9 év állás után illene kipucolni.
Szóval a hengerek,dugó,és az egész motorban olyan 1200 km van.
Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.
Volt olyan bogaram, ami elől hátul bowden fékes volt.(igaz nem ment)
Régen megtehettem, hogy csak jártam velük mert "annyi pénzem volt,nem okozott gondot másik motort hozatni Németországból" de már nincs!!
Már sajnos magamnak kell szerelnem!!

Lehet hogy "szerencsétlen" vagyok ebben a témában de lehet hogy másnak nem menne a bázisugrás,vagy épp  a kötelékben való repülés,vagy épp a siklóernyő kezelése,de amúgy nem érzem magam, szerencsétlen embernek!
Szerintem,nem kéne mást csak azért lenézni mert kérdez!
Ez mind pénzfüggő, van e pénzed szerelőre, vagy nincs!
Hát most nincs!!

Azért kérdezek mert egyedül nem megy,nincsenek mérőeszközeim,nincs tízmilliós műhelyem.
Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin



jó szerelő...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69980 Dátum: 2014 Január 21, 12:35:21 »

nincs neki hengerfej tömitese!

ide való


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69979 Dátum: 2014 Január 21, 12:11:30 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt olaj



Na itt dőlt el, hogy az a motor kuka.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69978 Dátum: 2014 Január 21, 12:09:25 »

Akkor mihez,és minek gyártanak,és forgalmaznak hengerfejtömítést?
nincs neki hengerfej tömitese! Üveg porral kell be csiszolni a hengereket a hengerfejbe, es a blokkba is.
A tocsavarokanak meg perselyt kell csinálni, azért lazul le, mert jön ki a tocsavar a blokkból.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69977 Dátum: 2014 Január 21, 12:06:14 »

Akkor mihez,és minek gyártanak,és forgalmaznak hengerfejtömítést?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69976 Dátum: 2014 Január 21, 11:54:03 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt az olaj.
Én megcsináltattam a blokkot,és a karbit ki pucoltam, mert az index fórumon javasolták hogy 9 év állás után illene kipucolni.
Szóval a hengerek,dugó,és az egész motorban olyan 1200 km van.
Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.
Volt olyan bogaram, ami elől hátul bowden fékes volt.(igaz nem ment)
Régen megtehettem, hogy csak jártam velük mert "annyi pénzem volt,nem okozott gondot másik motort hozatni Németországból" de már nincs!!
Már sajnos magamnak kell szerelnem!!

Lehet hogy "szerencsétlen" vagyok ebben a témában de lehet hogy másnak nem menne a bázisugrás,vagy épp  a kötelékben való repülés,vagy épp a siklóernyő kezelése,de amúgy nem érzem magam, szerencsétlen embernek!
Szerintem,nem kéne mást csak azért lenézni mert kérdez!
Ez mind pénzfüggő, van e pénzed szerelőre, vagy nincs!
Hát most nincs!!

Azért kérdezek mert egyedül nem megy,nincsenek mérőeszközeim,nincs tízmilliós műhelyem.
Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69975 Dátum: 2014 Január 21, 11:04:51 »

de te legalább biztonságos távolságban vagy Grin  arról nem is beszélve hogy megfogadod a tanácsot ... és nem mindjárt egy halott motor feltámasztásával kezded.
 
például  arról még nem hallottunk hogy a nívó pálcán mit látunk lehet hogy van benne fél liter olaj meg 3benzin az a motor nem hogy megjavulni fog a kedvtelési barkácsolásból hanem odalesz teljesen .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69974 Dátum: 2014 Január 21, 11:00:14 »

Ne szakadjon el a cérna, vagy ha elszakad, akkor egyél meg egy csokit. Ha segíteni nem tudsz vagy nem akarsz, akkor nem a belerúgás a megoldás. Szerintem.
Van akinek a szerelés örömet okoz, pedig nem ért hozzá (ilyen vagyok én pl) és néha sikerül megoldanom dolgokat a segítségetekkel (bár már inkább privátban kérdezek, nyilvánosan nem merek :-))).

de te legalább biztonságos távolságban vagy Grin  arról nem is beszélve hogy megfogadod a tanácsot ... és nem mindjárt egy halott motor feltámasztásával kezded.
 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69973 Dátum: 2014 Január 21, 10:57:49 »

Az a 0,1 milliméter HÉZAG szerintem onnan alakult ki, hogy van valami régi könyv ami úgy írja, hogy 0,1mm, de MÍNUSZ. Tehát nem hézag, hanem kb ennyit nyomjon rajta, pont, hogy a pillangó beverődés elkerülése miatt.
De ez is csak a külön alapjáratis karbiknál.
Tehát a soksok másoláson, idézésen szépen elcsúszott a lényeg!
igen

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69972 Dátum: 2014 Január 21, 10:57:21 »

Ne szakadjon el a cérna, vagy ha elszakad, akkor egyél meg egy csokit. Ha segíteni nem tudsz vagy nem akarsz, akkor nem a belerúgás a megoldás. Szerintem.
Van akinek a szerelés örömet okoz, pedig nem ért hozzá (ilyen vagyok én pl) és néha sikerül megoldanom dolgokat a segítségetekkel (bár már inkább privátban kérdezek, nyilvánosan nem merek :-))).

vannak akiken nem lehet segíteni ,2hétig vacakol egy apróságon pl gyertyakábel,de az egész motornak véres a torka.
Értsétek meg ezek negyven éves motorok ezeket csak kínozták és soha nem szervizelték szerelték meg rendesen pár kivételével.
Ezek a szerencsétlen motorok pláne a buszmotorok ki vannak mint az állat, nem lehet egy szelepfedéltömítés cserével megoldani az olajfolyást . Semmit nem lehet bent a motortérben tisztességesen megcsinálni . Én sem régen foglalkozok bogarakkal  de 20éve autókkal foglalkozok .
Azért vannak itt páran akik tudják hogy időt nem sajnálva  szivesen segítek sőt ... de ha valaki azzal jön hogy inkább ő még is tenne bele hengerfej tömítést  mert a sarki csatócsboltos nagybáttyának a szomszédja azt olvasta az vicc magazinba hogy kell akkor elszakad a cérna ,ezt a hengerfejtömítés témát  még pitybá is tudja pedig ő is szokott hülyeséget írni Undecided
1303LS
« Hozzászólás #69971 Dátum: 2014 Január 21, 10:54:05 »

Az a 0,1 milliméter HÉZAG szerintem onnan alakult ki, hogy van valami régi könyv ami úgy írja, hogy 0,1mm, de MÍNUSZ. Tehát nem hézag, hanem kb ennyit nyomjon rajta, pont, hogy a pillangó beverődés elkerülése miatt.
De ez is csak a külön alapjáratis karbiknál.
Tehát a soksok másoláson, idézésen szépen elcsúszott a lényeg!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 21, 10:55:38 írta 1303LS »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69970 Dátum: 2014 Január 21, 10:53:15 »

vannak akiken nem lehet segíteni ,2hétig vacakol egy apróságon pl gyertyakábel,de az egész motornak véres a torka.
Értsétek meg ezek negyven éves motorok ezeket csak kínozták és soha nem szervizelték szerelték meg rendesen pár kivételével.
Ezek a szerencsétlen motorok pláne a buszmotorok ki vannak mint az állat, nem lehet egy szelepfedéltömítés cserével megoldani az olajfolyást . Semmit nem lehet bent a motortérben tisztességesen megcsinálni . Én sem régen foglalkozok bogarakkal  de 20éve autókkal foglalkozok .
Azért vannak itt páran akik tudják hogy időt nem sajnálva  szivesen segítek sőt ... de ha valaki azzal jön hogy inkább ő még is tenne bele hengerfej tömítést  mert a sarki szatócsboltos nagybáttyának a szomszédja azt olvasta az vicc magazinba hogy kell akkor elszakad a cérna ,ezt a hengerfejtömítés témát  még pitybá is tudja pedig ő is szokott hülyeséget írni Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 21, 10:57:06 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #69969 Dátum: 2014 Január 21, 10:51:32 »

én már abban sem vagyok biztos, hogy kifúj, vagy hol, mert talán nem is tudja hogy mi az a hengerfej
Valahol írta régebben, hogy a TŐCSAVAROK szarok.
Azok meg kb úgy szokták, hogy a blokkból jön ki a menet. Innen meg már nem olyan egyszerű a dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69968 Dátum: 2014 Január 21, 10:49:37 »

A henger és a hengerfej közé szoktak tenni (vagy nem szoktak, vallási kérdés) ilyen karikát. Attól, hogy nem ismered, még nem a kérdező a hülye.

ok, bocsánat, nem ismertem.
de ehhez akkor ugyanúgy ki kell venni a motort és szétszedni az egészet. legutóbb meg azt hiszem még a helyén szerette volna megoldani, bár ez már lehet megváltozott
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69967 Dátum: 2014 Január 21, 10:48:16 »

én komolyan próbálnék segíteni neki, de valamit nagyon félre írt/nézett szerintem
szerintem meg nem. Van, aki rak, van aki nem, pedig gyárilag nincs. És lehet rakni, mert mindent meg lehet oldani. Én inkább nem raknék, hanem jóra csináltatnám a felületeket, és kész.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69966 Dátum: 2014 Január 21, 10:47:48 »

A henger és a hengerfej közé szoktak tenni (vagy nem szoktak, vallási kérdés) ilyen karikát. Attól, hogy nem ismered, még nem a kérdező a hülye.

én már abban sem vagyok biztos, hogy kifúj, vagy hol, mert talán nem is tudja hogy mi az a hengerfej
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69965 Dátum: 2014 Január 21, 10:46:44 »

ez tényleg kell???
én komolyan próbálnék segíteni neki, de valamit nagyon félre írt/nézett szerintem
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69964 Dátum: 2014 Január 21, 10:46:04 »

Mindenki fásult (tisztelet a kivételnek) és azért, mert ők már megtanulták (vagy sosem vették / veszik a fáradtságot, hogy megtanulják) úgy gondolják, hogy mindenki tudja.
Komolyan tisztelem a Schlosser Zolit (callook) és a Varázslót, mert ők ilyenkor SEGÍTENEK és leírják nem csak azt, hogy mit csináljon, hanem sokszor azt is, hogy miért.
Ebben az esetben pedig - kifúj a hengerfej - szerintem a következőket csináld, ha nincs kedved addig várni, amíg tényleg olyasvalaki leírja, aki sokat csinált ilyet:
- szüntesd meg a kifújást, akár a rézkarikákkal, ha már megvetted. Ehhez vedd ki a motort (ha még nincs kint), bontsd le, amiket le kell (burkolatok, hűtés, stb). Ha laza valamelyik hengerfej csavar, akkor húzd meg a megfelelő nyomatékkal (itt a fórumon is megtalálod, ha visszakeresel), ha mindegyik megfelelő és mégis kifúj, akkor vedd le a hengerfejeket és tedd be a rézkarikákat.
Ahogy látom, Te nem egy napi használatú, bombabiztos kocsit szeretnél, hanem barkácsolnál. Remélem, kicsit tudtam segíteni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69963 Dátum: 2014 Január 21, 10:45:57 »

én már abban sem vagyok biztos, hogy kifúj, vagy hol, mert talán nem is tudja hogy mi az a hengerfej
ez tényleg kell???

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69962 Dátum: 2014 Január 21, 10:45:25 »

Én azt nem értem, hogy ha adott egy motor ami kifúj a hengerfejeknél, azon miért kell karburátort állítani? Attól  jobb lesz? Nem értem a logikát!
én már abban sem vagyok biztos, hogy kifúj, vagy hol, mert talán nem is tudja hogy mi az a hengerfej
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69961 Dátum: 2014 Január 21, 10:43:24 »

6. viszel csokit kólát,megkéred hogy had maradjál ott mikor csinálja mert érdekel a téma .



Én azt nem értem, hogy ha adott egy motor ami kifúj a hengerfejeknél, azon miért kell karburátort állítani? Attól  jobb lesz? Nem értem a logikát!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69960 Dátum: 2014 Január 21, 10:43:19 »

Sziasztok!
KÖSZÖNÖM A VÁLASZT MINDENKINEK!

Na most a karbit nagyjából sikerült beállítanom,de tény hogy kifúj a hengerfejem mind a kettő,és így nem igazán lehet beállítani.
Most hidegen is, melegen pedig félgázzal pöccre indul,van alapjáratom is, és hirtelen gázadásra, a fordulatot is veszi szépen.

Vettem hozzá rézkarikát 9cm átmérőjűt,amit "hengerfejtömítés "gyanánt árulnak!
NA MOST BE TEGYEM, VAGY NE TEGYEM BE?
Sokan mondják,hogy nincs alatta tömítés,de javasoltak már olyat is, "persze kell alá."
Mi van ha beteszem, rontok rajta valamin?
Netán jobban zár anélkül?
Mit csináljak,mert szombaton neki szeretnék állni.

hogy micsoda?? Huh
hol árulták ezt és mihez?
biztos hogy hengerfej tömítés? biztos hogy T2 buszhoz? (mert ahhoz nem is kéne, de el sem tudom képzelni hogy egy 9cm átmérőjű réz karika hol lenne használatos..)
itt valami nagyon nem stimmel. ezért mondják a többiek hogy bogaras szerelőhöz kéne menned vele..
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69959 Dátum: 2014 Január 21, 10:41:13 »

Nem óvodába fogja vinni azt a motort te!  Evil

6. viszel csokit kólát ......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69958 Dátum: 2014 Január 21, 10:40:03 »

Leírom lépésenként mit kell tenned:
1. kiveszed a motort
2. kimosod az olajsárból.
3. beteszed a kocsiba
4. elviszed olyan emberhez aki ért hozzá.
5. ha kész hazaviszed, és visszarakod.
6. viszel csokit kólát,megkéred hogy had maradjál ott mikor csinálja mert érdekel a téma .



Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69957 Dátum: 2014 Január 21, 10:34:31 »

Sziasztok!
KÖSZÖNÖM A VÁLASZT MINDENKINEK!

Na most a karbit nagyjából sikerült beállítanom,de tény hogy kifúj a hengerfejem mind a kettő,és így nem igazán lehet beállítani.
Most hidegen is, melegen pedig félgázzal pöccre indul,van alapjáratom is, és hirtelen gázadásra, a fordulatot is veszi szépen.

Vettem hozzá rézkarikát 9cm átmérőjűt,amit "hengerfejtömítés "gyanánt árulnak!
NA MOST BE TEGYEM, VAGY NE TEGYEM BE?
Sokan mondják,hogy nincs alatta tömítés,de javasoltak már olyat is, "persze kell alá."
Mi van ha beteszem, rontok rajta valamin?
Netán jobban zár anélkül?
Mit csináljak,mert szombaton neki szeretnék állni.

Leírom lépésenként mit kell tenned:
1. kiveszed a motort
2. kimosod az olajsárból.
3. beteszed a kocsiba
4. elviszed olyan emberhez aki ért hozzá.
5. ha kész hazaviszed, és visszarakod.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69956 Dátum: 2014 Január 21, 10:34:14 »

na meg jött a másik szerencsétlen  Cry

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.