www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:58:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13207688 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70595 Dátum: 2014 Február 27, 22:27:20 »

Valami hőálló? Vagy szipuzni fog a Tati.  Wink
elég jó hőálló, a dobról nem fog leégni de erről a csőkígyóról előbb-utóbb biztos Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70594 Dátum: 2014 Február 27, 22:25:40 »

Szimplaszívós hengerfejekre központi webert hogy szokták felrakni?
sehogy ,nincs értelme, olyan sokat kellene a hengerfejeken dolgozni hogy nem éri meg .Stunt azt mondta hogy a felhegesztés nélkül  a legjobb megmunkálással is  csak  annyit lehet  javítani amit az érintetlen duplaszívó tud.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70593 Dátum: 2014 Február 27, 22:13:05 »

Jó az a festék a kipufogón  Cool Cool Cool Cool
Valami hőálló? Vagy szipuzni fog a Tati.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70592 Dátum: 2014 Február 27, 22:12:11 »

Szimplaszívós hengerfejekre központi webert hogy szokták felrakni?
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70591 Dátum: 2014 Február 27, 21:59:20 »

na lassan indítás

Jó az a festék a kipufogón  Cool Cool Cool Cool

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70590 Dátum: 2014 Február 27, 21:24:37 »

na lassan indítás

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #70589 Dátum: 2014 Február 27, 17:16:50 »

Ma megjárattam a gépet. 30km, semmi különöset nem produkált. Hazafele az egyenesbe meghúzattam kicsit. 95öt vitte most simán. Nem mertem gyorsabban mert már halálfélelmem volt. olaj 80fok.
Véleményem szerint a benzinben volt valami, mondjuk víz, mocsok, az fogta vissza a múltkor. Most jó az a lényeg.
Köszönöm a segítségeket, de ennyi baja legyen máskor is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70588 Dátum: 2014 Február 27, 13:56:33 »

Kell nektek 4 karbi egy motorra  Evil

csak ket karbi Tongue de a motoromon a negy is mukodik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70587 Dátum: 2014 Február 27, 13:45:28 »

Kell nektek 4 karbi egy motorra  Evil

nekem is ez volt a hetvegen, nem ment jol, vettem szinkrontesztert, nem volt nagyon elmaszva, rudazat jo volt, legszuro nelkul is ugyanugy ment, megszakito hezag is jo volt, aztan menet kozben pruszkolt egyet az egyik karbi es megtaltosodott...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70586 Dátum: 2014 Február 27, 13:20:52 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.

nekem is ez volt a hetvegen, nem ment jol, vettem szinkrontesztert, nem volt nagyon elmaszva, rudazat jo volt, legszuro nelkul is ugyanugy ment, megszakito hezag is jo volt, aztan menet kozben pruszkolt egyet az egyik karbi es megtaltosodott...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70585 Dátum: 2014 Február 27, 11:00:19 »

És még rám mondják otthon, hogy mindent meg tudok magyarázni Smiley


Jellemző, hogy a kosz kiszárad,. elpárolog a benzin belőle és akkor ki tudja fújni. Tuti, hogy az alapjárati fúvóka volt, arra nagyon kényes az IDF.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70584 Dátum: 2014 Február 27, 10:19:48 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.



Jellemző, hogy a kosz kiszárad,. elpárolog a benzin belőle és akkor ki tudja fújni. Tuti, hogy az alapjárati fúvóka volt, arra nagyon kényes az IDF.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70583 Dátum: 2014 Február 27, 10:13:05 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70582 Dátum: 2014 Február 27, 09:45:30 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.

Tévedtem, igazad lesz: kb 2700-3000 fordulattól szépen megindul a kocsi. A 4-es henger tűnik a ludasnak, hétvégén kiveszem és megpucolom a fúvókákat. Úgy látom, hogy felülről tudom kivenni az alapjárati fúvókát.

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #70581 Dátum: 2014 Február 26, 16:30:11 »

5. eve, h ilyen cso szallitja a benyat az autoban, eddig semmi baja!
www.festo.com/cat/hu_hu/products_071000
Wink
1303LS
« Hozzászólás #70580 Dátum: 2014 Február 26, 16:24:26 »


Azért a Gates jobban bírja.
Nekem gates spriccelt 3-4 éves korában kb.
Frissen vettem autósboltban, direkt megnéztem akkor, nem volt elöregedett elfekvő készletből, szerintem.
Most az AC után nekem az 10 éve elbontott bogaramból való maradék csövek vannak bent.  Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70579 Dátum: 2014 Február 26, 15:55:39 »

Tévedtem, igazad lesz: kb 2700-3000 fordulattól szépen megindul a kocsi. A 4-es henger tűnik a ludasnak, hétvégén kiveszem és megpucolom a fúvókákat. Úgy látom, hogy felülről tudom kivenni az alapjárati fúvókát.


Igen, de akkor hol ez, hol az a henger nem megy vagy szarul megy, az rotor hiba lesz. Néha nem lehet kimérni, mert ha nem forog, nem remeg, stb, akkor jól vezet, de ha pörög, akkor néha szakadozik.


Vedd ki a főfúvókát a keverőcsővel,és azt is fújd ki.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70578 Dátum: 2014 Február 26, 15:11:56 »

Az a baj, hogy még másfél év és a belső rétegek is repednek és spriccolni fog.
Meg az is baj, hogy mindegyik kapható ilyen. A legjobb bontóban kihúzgálni a gyárit és azt használni.


Azért a Gates jobban bírja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #70577 Dátum: 2014 Február 26, 14:45:15 »

Másfél év használat után a Gufero benzincső csomó helyen megrepedt.
Többet nem használok ilyet sem.
Az a baj, hogy még másfél év és a belső rétegek is repednek és spriccolni fog.
Meg az is baj, hogy mindegyik kapható ilyen. A legjobb bontóban kihúzgálni a gyárit és azt használni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70576 Dátum: 2014 Február 26, 12:50:31 »

Megpróbálom a hétvégén megnézni, melyik henger az, aztán szétkapom a karbit és kitakarítom. Szerintem felülről kell kivennem a fúvókát, de már nem vagyok benne biztos. Otthon vannak szétszerelt képeim, majd megnézem.
Ma délután megnézem az elosztófejet; lehet rotor is a probléma ilyen tünetekkel?



Igen, de akkor hol ez, hol az a henger nem megy vagy szarul megy, az rotor hiba lesz. Néha nem lehet kimérni, mert ha nem forog, nem remeg, stb, akkor jól vezet, de ha pörög, akkor néha szakadozik.


Vedd ki a főfúvókát a keverőcsővel,és azt is fújd ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70575 Dátum: 2014 Február 26, 12:41:47 »

Megpróbálom a hétvégén megnézni, melyik henger az, aztán szétkapom a karbit és kitakarítom. Szerintem felülről kell kivennem a fúvókát, de már nem vagyok benne biztos. Otthon vannak szétszerelt képeim, majd megnézem.
Ma délután megnézem az elosztófejet; lehet rotor is a probléma ilyen tünetekkel?


Ha nem mindig azonos henger hagy ki, akkor akár a rotor is lehet....de én mégis benzin gondra gyanakodnék.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70574 Dátum: 2014 Február 26, 12:34:27 »

Sajnos fordulaton sem indul meg, inkább csak "hörög". Néha elkapja, de ez nem fordulatszám függő: inkéább azt érzem, ha kicsi gázt adok, akkor néha elkapja (mintha rángatna), ha odalépek, megindul, de érezhetően 3 hengerrel és ezzel a "hörgő" hanggal.
Én elsőre gyújtásra gyanakodtam, de nem látom, mi megy ilyen tünetekkel tönkre.



Ha nem mindig azonos henger hagy ki, akkor akár a rotor is lehet....de én mégis benzin gondra gyanakodnék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70573 Dátum: 2014 Február 26, 12:06:03 »

Sajnos fordulaton sem indul meg, inkább csak "hörög". Néha elkapja, de ez nem fordulatszám függő: inkéább azt érzem, ha kicsi gázt adok, akkor néha elkapja (mintha rángatna), ha odalépek, megindul, de érezhetően 3 hengerrel és ezzel a "hörgő" hanggal.
Én elsőre gyújtásra gyanakodtam, de nem látom, mi megy ilyen tünetekkel tönkre.


Ha megemeled a fordulatszámot 3000-re és akkor megy, akkor az alapjárati fúvóka tömődött el.

Sajnos azt sem egyszerű kivenni, ha az a webered van, ahol oldalról van,kívülről.

Én azt mondom 80% alapjárati fúvóka 10% egyéb kosz a karbiban 10% elosztófej egyik szegmense az esélyek a hibára.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70572 Dátum: 2014 Február 26, 11:55:38 »

Másfél év használat után a Gufero benzincső csomó helyen megrepedt.
Többet nem használok ilyet sem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70571 Dátum: 2014 Február 26, 11:50:58 »

Biztos már volt százszor, de lusta vagyok.
Jelenség: a kocsi egyszer csak 3 hengeres lett. Néha a 4. henger is elindul rövid időre, megszakításokkal. Dupla karbi (nehéz kivenni a gyertyát), elektronikus gyújtás. Előtte működött, ritkán sem fordult elő a probléma: tökéletes volt, majd hirtelen 3 (néha 4) hengeres lett.
A lehető legkevesebbet szeretném sz*pni a hidegben, ezért jó lenne, ha nem a szokásos "ezeket nézd végig" tanácsok jönnének, hanem mondjuk előfordulási gyakoriság alapján, olyanoktól, akik láttak már motort közelről és találkoztak ilyen problémával.
Köszönöm előre is!


Ha megemeled a fordulatszámot 3000-re és akkor megy, akkor az alapjárati fúvóka tömődött el.

Sajnos azt sem egyszerű kivenni, ha az a webered van, ahol oldalról van,kívülről.

Én azt mondom 80% alapjárati fúvóka 10% egyéb kosz a karbiban 10% elosztófej egyik szegmense az esélyek a hibára.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70570 Dátum: 2014 Február 26, 11:02:54 »

Biztos már volt százszor, de lusta vagyok.
Jelenség: a kocsi egyszer csak 3 hengeres lett. Néha a 4. henger is elindul rövid időre, megszakításokkal. Dupla karbi (nehéz kivenni a gyertyát), elektronikus gyújtás. Előtte működött, ritkán sem fordult elő a probléma: tökéletes volt, majd hirtelen 3 (néha 4) hengeres lett.
A lehető legkevesebbet szeretném sz*pni a hidegben, ezért jó lenne, ha nem a szokásos "ezeket nézd végig" tanácsok jönnének, hanem mondjuk előfordulási gyakoriság alapján, olyanoktól, akik láttak már motort közelről és találkoztak ilyen problémával.
Köszönöm előre is!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70569 Dátum: 2014 Február 26, 00:28:36 »


A kis fogaskereket csavarod és attétellel hajtja a nagy, megnyitni való anyát. Ez nem rögzít, ne tévesszen meg.
Igazából Protheus tévesztett meg.  Cool

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70568 Dátum: 2014 Február 25, 23:11:34 »

nekem a bogaram csinálta ezt aztán egy bilinccsel orvosoltam.
Nekem is ezt csinalja most a bogaram, 90 fole nem akar menni es nem gyorsul ugy, mint eddig. :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70567 Dátum: 2014 Február 25, 21:08:21 »

azt nem értettem az iddigi válaszokban sem, hogy másnapra úgy tűnik megjavult a kocsi..
nem lehet hogy csak beköpött egy gyertyát aztán legközelebb mégis beindult? akkor tud ilyet csinálni szerintem
Vagy azonnali totális motorfelújítás kell de azonnal lehetőleg NOS tuning cuccokkal különben be sem indul soha!  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70566 Dátum: 2014 Február 25, 21:07:19 »

azt nem értettem az iddigi válaszokban sem, hogy másnapra úgy tűnik megjavult a kocsi..
nem lehet hogy csak beköpött egy gyertyát aztán legközelebb mégis beindult? akkor tud ilyet csinálni szerintem
Apró gyújtás gond lesz. Esetleg szorul az alaplap, kontaktos egy kábel vagy pipa, megtört a mexakító kábele stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70565 Dátum: 2014 Február 25, 21:04:38 »

Vagy lecsúszott/falsot szív az előgyújtás. nekem a bogaram csinálta ezt aztán egy bilinccsel orvosoltam.
azt nem értettem az iddigi válaszokban sem, hogy másnapra úgy tűnik megjavult a kocsi..
nem lehet hogy csak beköpött egy gyertyát aztán legközelebb mégis beindult? akkor tud ilyet csinálni szerintem
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70564 Dátum: 2014 Február 25, 20:59:24 »

Helló Mindenki!

Olyan kérdésem lenne, hogy a hétvégén mentem a dokámmal, olyat csinált kb. 5km után, hogy 80ig gyoruslt faszául ugy mint máskor de onnan felfelé sehova, hiába tapostam neki nem dadogott nem gyorsult semmi. Ugyhallottam mintha csörgött volna gázadásra. Olajvisszajelző olyan 60 fok körüli olajat mutatott. Megálltam kihúztam a nívót és az olajos résznél megfogtam kicsit volt forró. Másnap teszt 15km simán vitte a 95öt, ment volan még feljebb biztos. Olaj 70-75fok, nívón is kb.
Zsír új termosztát van benne, mióta beleraktarm több mint 300 km mentem vele gond nélkül. Most szopatott meg először.

Én már azon is gondolkoztam, attól hogy az olaj "hideg-70fokos", még a hengerfej csöröghet, túlmelegedhet. De lehet hogy ez hülyeség.
Vagy lecsúszott/falsot szív az előgyújtás. nekem a bogaram csinálta ezt aztán egy bilinccsel orvosoltam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70563 Dátum: 2014 Február 25, 20:22:17 »

Pontosan!
már leírtad 1 perccel előttem. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70562 Dátum: 2014 Február 25, 20:18:44 »

gondolom a külső, recés felénél tekergeted és akkor megy arrébb.
csak tipp, mert nem láttam még ilyet.

Pontosan!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70561 Dátum: 2014 Február 25, 20:15:55 »

Ezt nem egészen értem. Ha rá van dugva az anyára, akkor hogy lazítod le?

A 3. képre gondolok.
gondolom a külső, recés felénél tekergeted és akkor megy arrébb.
csak tipp, mert nem láttam még ilyet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70560 Dátum: 2014 Február 25, 20:14:55 »

Ezt nem egészen értem. Ha rá van dugva az anyára, akkor hogy lazítod le?

A 3. képre gondolok.


A kis fogaskereket csavarod és attétellel hajtja a nagy, megnyitni való anyát. Ez nem rögzít, ne tévesszen meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70559 Dátum: 2014 Február 25, 19:43:18 »

Erre eskusznek meg sokan (torque meister, te gondolom ismered): http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC-C10-7036

Ezt nem egészen értem. Ha rá van dugva az anyára, akkor hogy lazítod le?

A 3. képre gondolok.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70558 Dátum: 2014 Február 25, 18:58:45 »

Én a lendkerék rögzítőt nem a lendkerék le- és felszerelésénél (lelazításánál, meghúzásánál) szeretem használni, hanem a szerelés más fázisaiban: Amikor feltolom a hengert a dugóra, amikor le, fel rakom a lendkereket a hézagoláskor, stb. Ilyenkor nem kell túl komolyan ellentartania, viszont gyorsan lehet ki/be rakni. Igaz amit írsz a szögvasról.

És van még egy gond. Az, hogy ha jól meg van húzva a csavar. akkor az egész motor elbillen, amikor belekapaszkodsz a hosszabbított csőbe.

Ha szögvasat csavarozod rá, az ad egy jobb tartást az egésznek, nagyobbat lehet húzni, nyitni a csavaron.

Torque master-em nincs, pedig szeretnék egy jó minőségűt, a lendkerék rögzítőt nem szeretem, én szögvasat használok.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70557 Dátum: 2014 Február 25, 18:16:32 »

Meg van még egy gond. A boltban kapható szerszámból van ami olyan gagyi, hogy nem alkalmas a feladatra. Nekem régi, a 70-es években gyártott rögzítőm van, de már azzal is jártam úgy, hogy beragasztott lendkerékcsavar lazításánál megrepesztette, letörte a blokk-váltó rögzítő furat helyét. Ilyenkor én is előveszem a hosszú szögvasat, amit 2 csavarral fogatok fel a lendkerékre. Ezzel minden meglazítható, ez nem ugrik ki a helyéről, stb.


És van még egy gond. Az, hogy ha jól meg van húzva a csavar. akkor az egész motor elbillen, amikor belekapaszkodsz a hosszabbított csőbe.

Ha szögvasat csavarozod rá, az ad egy jobb tartást az egésznek, nagyobbat lehet húzni, nyitni a csavaron.

Torque master-em nincs, pedig szeretnék egy jó minőségűt, a lendkerék rögzítőt nem szeretem, én szögvasat használok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70556 Dátum: 2014 Február 25, 16:24:21 »

Szerintem is egyszeru es mukodik.

<beszúrt kép törölve>

Erre eskusznek meg sokan (torque meister, te gondolom ismered): http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC-C10-7036
ennél a szögvasnál nincs jobb megoldás.

Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.