www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 15:38:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14845351 alkalommal)
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70611 Dátum: 2014 Március 01, 11:58:39 »

Sziasztok!
Vettem egy új tömítés garnitúrát,és azt szeretném megtudni melyik az olajhűtő tömítése?
Elvileg másfajta van benne,egy peremes,és nagyobb,de hátha valaki tudja,ebből mit lehet kihozni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70610 Dátum: 2014 Március 01, 10:40:24 »

Azt szeretném megtudni, hogy minek a kapcsolója lehet az alábbi műszerfal kapcsoló. A westfalia műszerfalába építve találtam, (vezeték nem volt rajta  Undecided  Huh ) tipikus T2 kapcsoló, a közepe zöld színű, felirat, rajz semmi, de áttetsző, tehát gyanítom, hogy bekapcsoláskor átvilágítja egy kis izzó. Alapállásban (mint amikor nincs bekapcsolva a világítás kapcsoló) oldalra mozgatva összesen 3 állásba lehet tekergetni. Bármelyik állásban egy kattanásra kihúzható, de csak a középső állásban jön ki egyenesen, ha valamely oldalsó állásban kezdem kihúzni, akkor is kijön, de valami miatt mire kihúzom, "automatikusan" befordul a középső állásba. Szerintem az állófűtéshez lehet köze, de nem tudom, még nem is láttam ilyen funkciójú kapcsolót.
állófűtés lesz az, akárki meglássa.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70609 Dátum: 2014 Február 28, 23:08:45 »

Azt szeretném megtudni, hogy minek a kapcsolója lehet az alábbi műszerfal kapcsoló. A westfalia műszerfalába építve találtam, (vezeték nem volt rajta  Undecided  Huh ) tipikus T2 kapcsoló, a közepe zöld színű, felirat, rajz semmi, de áttetsző, tehát gyanítom, hogy bekapcsoláskor átvilágítja egy kis izzó. Alapállásban (mint amikor nincs bekapcsolva a világítás kapcsoló) oldalra mozgatva összesen 3 állásba lehet tekergetni. Bármelyik állásban egy kattanásra kihúzható, de csak a középső állásban jön ki egyenesen, ha valamely oldalsó állásban kezdem kihúzni, akkor is kijön, de valami miatt mire kihúzom, "automatikusan" befordul a középső állásba. Szerintem az állófűtéshez lehet köze, de nem tudom, még nem is láttam ilyen funkciójú kapcsolót.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70608 Dátum: 2014 Február 28, 13:25:12 »

Tati szerintem 500-ból megcsinálja. :-)

nem csinálok ! nincs értelme , 1,2 motort tuningolni csak azért hogy a látvány jobb legyen marhaság a legnagyobb baj pedig a feljebb tornászod a lóerőt azzal a használati fordulat is nő a nyomaték alul meg csökken  ,tehát  úgy lehet 1,2-t tuningolni hogy a fordulat is a duplájára emelkedik lent meg szar lesz ,kellene hozzá egy extra rövid 6sebességes váltó .A mai modern ezres 100lóerős motorok is ilyenek szerintem vicc . Öttinger papa megmondta hengerűrtartalmat leginkább hengerűrtartalommal lehet pótolni .

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70607 Dátum: 2014 Február 28, 13:17:57 »

Tati szerintem 500-ból megcsinálja. :-)

500euro? Shocked 100max és örül hogy alkothat. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70606 Dátum: 2014 Február 28, 12:31:19 »

Tati szerintem 500-ból megcsinálja. :-)

Ket hete neztem, akkor meg fent volt, most en sem talalom, mondjuk az egy komplett szett volt asszem 800 EUR korul, remelem az otthoni gepemen megvan meg a hystoriban.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #70605 Dátum: 2014 Február 28, 12:29:51 »

Dobj egy linket, légyszi, nem találom.
Köszi!


Ket hete neztem, akkor meg fent volt, most en sem talalom, mondjuk az egy komplett szett volt asszem 800 EUR korul, remelem az otthoni gepemen megvan meg a hystoriban.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70604 Dátum: 2014 Február 28, 12:02:39 »

Dobj egy linket, légyszi, nem találom.
Köszi!

Egy Roman srac arul a samban, valahol erdelybol. Uj, Riechert, mint a kepen.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #70603 Dátum: 2014 Február 28, 10:37:30 »

Igen, én is szeretnék egy ilyet az Oválhoz, a karbik már megvannak.
<beszúrt kép törölve>

Egy Roman srac arul a samban, valahol erdelybol. Uj, Riechert, mint a kepen.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70602 Dátum: 2014 Február 28, 08:55:25 »

de miért akarsz egy webert ha nem hoz semmit legfeljebb +fogyasztást  és modjuk az életbe nem tudod befúvókázni?
mér akarod magad agyonszivatni?

Nem akarom. Már több infóval rendelkezem. Tehát marad a duplaszívós hengerfej.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70601 Dátum: 2014 Február 28, 08:46:15 »

Igen, én is szeretnék egy ilyet az Oválhoz, a karbik már megvannak.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70600 Dátum: 2014 Február 28, 08:46:05 »

Szerény véleményem szerint ha Tati kihúzna a kezét a nemesebbik feléből, és csinálna szívócsövet, meg rudazatot 1,2-re biztos lenne pár megrendelése.
Olyat mint ami szepesnek is van.


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70599 Dátum: 2014 Február 28, 08:15:49 »

Inkább két egytorkú.

Szerény véleményem szerint ha Tati kihúzna a kezét a nemesebbik feléből, és csinálna szívócsövet, meg rudazatot 1,2-re biztos lenne pár megrendelése.
Olyat mint ami szepesnek is van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70598 Dátum: 2014 Február 28, 07:39:07 »

Inkább két egytorkú.

Szimplaszívós hengerfejekre központi webert hogy szokták felrakni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70597 Dátum: 2014 Február 27, 23:08:23 »

Értem, ha lemondok az extra teljesítményről akkor gondolom eredeti szimplaszívós csőről talp levágása és weberhez illesztett felvarrása.
Vagy vágjon hozzám valaki 1 pár duplaszívós hengerfejet sörért, borért.
de miért akarsz egy webert ha nem hoz semmit legfeljebb +fogyasztást  és modjuk az életbe nem tudod befúvókázni?
mér akarod magad agyonszivatni?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 27, 23:13:55 írta tati »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70596 Dátum: 2014 Február 27, 22:50:44 »

sehogy ,nincs értelme, olyan sokat kellene a hengerfejeken dolgozni hogy nem éri meg .Stunt azt mondta hogy a felhegesztés nélkül  a legjobb megmunkálással is  csak  annyit lehet  javítani amit az érintetlen duplaszívó tud.
Értem, ha lemondok az extra teljesítményről akkor gondolom eredeti szimplaszívós csőről talp levágása és weberhez illesztett felvarrása.
Vagy vágjon hozzám valaki 1 pár duplaszívós hengerfejet sörért, borért.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70595 Dátum: 2014 Február 27, 22:27:20 »

Valami hőálló? Vagy szipuzni fog a Tati.  Wink
elég jó hőálló, a dobról nem fog leégni de erről a csőkígyóról előbb-utóbb biztos Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70594 Dátum: 2014 Február 27, 22:25:40 »

Szimplaszívós hengerfejekre központi webert hogy szokták felrakni?
sehogy ,nincs értelme, olyan sokat kellene a hengerfejeken dolgozni hogy nem éri meg .Stunt azt mondta hogy a felhegesztés nélkül  a legjobb megmunkálással is  csak  annyit lehet  javítani amit az érintetlen duplaszívó tud.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70593 Dátum: 2014 Február 27, 22:13:05 »

Jó az a festék a kipufogón  Cool Cool Cool Cool
Valami hőálló? Vagy szipuzni fog a Tati.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70592 Dátum: 2014 Február 27, 22:12:11 »

Szimplaszívós hengerfejekre központi webert hogy szokták felrakni?
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70591 Dátum: 2014 Február 27, 21:59:20 »

na lassan indítás

Jó az a festék a kipufogón  Cool Cool Cool Cool

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70590 Dátum: 2014 Február 27, 21:24:37 »

na lassan indítás

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #70589 Dátum: 2014 Február 27, 17:16:50 »

Ma megjárattam a gépet. 30km, semmi különöset nem produkált. Hazafele az egyenesbe meghúzattam kicsit. 95öt vitte most simán. Nem mertem gyorsabban mert már halálfélelmem volt. olaj 80fok.
Véleményem szerint a benzinben volt valami, mondjuk víz, mocsok, az fogta vissza a múltkor. Most jó az a lényeg.
Köszönöm a segítségeket, de ennyi baja legyen máskor is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70588 Dátum: 2014 Február 27, 13:56:33 »

Kell nektek 4 karbi egy motorra  Evil

csak ket karbi Tongue de a motoromon a negy is mukodik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70587 Dátum: 2014 Február 27, 13:45:28 »

Kell nektek 4 karbi egy motorra  Evil

nekem is ez volt a hetvegen, nem ment jol, vettem szinkrontesztert, nem volt nagyon elmaszva, rudazat jo volt, legszuro nelkul is ugyanugy ment, megszakito hezag is jo volt, aztan menet kozben pruszkolt egyet az egyik karbi es megtaltosodott...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70586 Dátum: 2014 Február 27, 13:20:52 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.

nekem is ez volt a hetvegen, nem ment jol, vettem szinkrontesztert, nem volt nagyon elmaszva, rudazat jo volt, legszuro nelkul is ugyanugy ment, megszakito hezag is jo volt, aztan menet kozben pruszkolt egyet az egyik karbi es megtaltosodott...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70585 Dátum: 2014 Február 27, 11:00:19 »

És még rám mondják otthon, hogy mindent meg tudok magyarázni Smiley


Jellemző, hogy a kosz kiszárad,. elpárolog a benzin belőle és akkor ki tudja fújni. Tuti, hogy az alapjárati fúvóka volt, arra nagyon kényes az IDF.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70584 Dátum: 2014 Február 27, 10:19:48 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.



Jellemző, hogy a kosz kiszárad,. elpárolog a benzin belőle és akkor ki tudja fújni. Tuti, hogy az alapjárati fúvóka volt, arra nagyon kényes az IDF.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70583 Dátum: 2014 Február 27, 10:13:05 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70582 Dátum: 2014 Február 27, 09:45:30 »

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.

Tévedtem, igazad lesz: kb 2700-3000 fordulattól szépen megindul a kocsi. A 4-es henger tűnik a ludasnak, hétvégén kiveszem és megpucolom a fúvókákat. Úgy látom, hogy felülről tudom kivenni az alapjárati fúvókát.

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #70581 Dátum: 2014 Február 26, 16:30:11 »

5. eve, h ilyen cso szallitja a benyat az autoban, eddig semmi baja!
www.festo.com/cat/hu_hu/products_071000
Wink
1303LS
« Hozzászólás #70580 Dátum: 2014 Február 26, 16:24:26 »


Azért a Gates jobban bírja.
Nekem gates spriccelt 3-4 éves korában kb.
Frissen vettem autósboltban, direkt megnéztem akkor, nem volt elöregedett elfekvő készletből, szerintem.
Most az AC után nekem az 10 éve elbontott bogaramból való maradék csövek vannak bent.  Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70579 Dátum: 2014 Február 26, 15:55:39 »

Tévedtem, igazad lesz: kb 2700-3000 fordulattól szépen megindul a kocsi. A 4-es henger tűnik a ludasnak, hétvégén kiveszem és megpucolom a fúvókákat. Úgy látom, hogy felülről tudom kivenni az alapjárati fúvókát.


Igen, de akkor hol ez, hol az a henger nem megy vagy szarul megy, az rotor hiba lesz. Néha nem lehet kimérni, mert ha nem forog, nem remeg, stb, akkor jól vezet, de ha pörög, akkor néha szakadozik.


Vedd ki a főfúvókát a keverőcsővel,és azt is fújd ki.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70578 Dátum: 2014 Február 26, 15:11:56 »

Az a baj, hogy még másfél év és a belső rétegek is repednek és spriccolni fog.
Meg az is baj, hogy mindegyik kapható ilyen. A legjobb bontóban kihúzgálni a gyárit és azt használni.


Azért a Gates jobban bírja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #70577 Dátum: 2014 Február 26, 14:45:15 »

Másfél év használat után a Gufero benzincső csomó helyen megrepedt.
Többet nem használok ilyet sem.
Az a baj, hogy még másfél év és a belső rétegek is repednek és spriccolni fog.
Meg az is baj, hogy mindegyik kapható ilyen. A legjobb bontóban kihúzgálni a gyárit és azt használni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70576 Dátum: 2014 Február 26, 12:50:31 »

Megpróbálom a hétvégén megnézni, melyik henger az, aztán szétkapom a karbit és kitakarítom. Szerintem felülről kell kivennem a fúvókát, de már nem vagyok benne biztos. Otthon vannak szétszerelt képeim, majd megnézem.
Ma délután megnézem az elosztófejet; lehet rotor is a probléma ilyen tünetekkel?



Igen, de akkor hol ez, hol az a henger nem megy vagy szarul megy, az rotor hiba lesz. Néha nem lehet kimérni, mert ha nem forog, nem remeg, stb, akkor jól vezet, de ha pörög, akkor néha szakadozik.


Vedd ki a főfúvókát a keverőcsővel,és azt is fújd ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70575 Dátum: 2014 Február 26, 12:41:47 »

Megpróbálom a hétvégén megnézni, melyik henger az, aztán szétkapom a karbit és kitakarítom. Szerintem felülről kell kivennem a fúvókát, de már nem vagyok benne biztos. Otthon vannak szétszerelt képeim, majd megnézem.
Ma délután megnézem az elosztófejet; lehet rotor is a probléma ilyen tünetekkel?


Ha nem mindig azonos henger hagy ki, akkor akár a rotor is lehet....de én mégis benzin gondra gyanakodnék.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70574 Dátum: 2014 Február 26, 12:34:27 »

Sajnos fordulaton sem indul meg, inkább csak "hörög". Néha elkapja, de ez nem fordulatszám függő: inkéább azt érzem, ha kicsi gázt adok, akkor néha elkapja (mintha rángatna), ha odalépek, megindul, de érezhetően 3 hengerrel és ezzel a "hörgő" hanggal.
Én elsőre gyújtásra gyanakodtam, de nem látom, mi megy ilyen tünetekkel tönkre.



Ha nem mindig azonos henger hagy ki, akkor akár a rotor is lehet....de én mégis benzin gondra gyanakodnék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70573 Dátum: 2014 Február 26, 12:06:03 »

Sajnos fordulaton sem indul meg, inkább csak "hörög". Néha elkapja, de ez nem fordulatszám függő: inkéább azt érzem, ha kicsi gázt adok, akkor néha elkapja (mintha rángatna), ha odalépek, megindul, de érezhetően 3 hengerrel és ezzel a "hörgő" hanggal.
Én elsőre gyújtásra gyanakodtam, de nem látom, mi megy ilyen tünetekkel tönkre.


Ha megemeled a fordulatszámot 3000-re és akkor megy, akkor az alapjárati fúvóka tömődött el.

Sajnos azt sem egyszerű kivenni, ha az a webered van, ahol oldalról van,kívülről.

Én azt mondom 80% alapjárati fúvóka 10% egyéb kosz a karbiban 10% elosztófej egyik szegmense az esélyek a hibára.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70572 Dátum: 2014 Február 26, 11:55:38 »

Másfél év használat után a Gufero benzincső csomó helyen megrepedt.
Többet nem használok ilyet sem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.