www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:04:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13207834 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70635 Dátum: 2014 Március 03, 17:55:25 »

Sziasztok!

Valaki tudna képet feltenni vagy küldeni nekem, hogy néz ki egy belső küszöb?! Jobb-bal oldali, beépítve...

Köszönöm!

Nézz szét Tatinál:

http://www.tatinson.hu/?p=kekbogar

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70634 Dátum: 2014 Március 03, 07:34:19 »

Én biztosan ránéznék a szelepekre.
Az lesz, csak mint írtam, tegnap nem volt rá idő, tudod a "kötelező" vasárnapi ebéd a "drága mamáéknál".  Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70633 Dátum: 2014 Március 03, 05:51:48 »

Én biztosan ránéznék a szelepekre.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #70632 Dátum: 2014 Március 02, 22:15:07 »

Tőlünk nyugatabbra is eszi ez itt a kérdés?
Gyuszkó ukrán benzin is eszi a csövet?
Már hogyne enné? Smiley Igen, eszi az is. Semmivel sem jobb/rosszabb, csak olcsóbb az adótartalom miatt. Bár szart is lehet venni, de amivel én jártam, megbízható kútról, injektoros autóval hordott benzin volt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70631 Dátum: 2014 Március 02, 21:22:42 »

Szikra nem biztos, hogy nyomás alatt is van.
- falsot azért szívhat az a henger
- szelepe is lehet rossz
- szelephézaga is lehet kicsi vagy kitámaszt
- egyéb tömítetlensége is lehet

Cseréld meg a kábelt a mellette lévővel, nehogy a kábelben legyen valami átmeneti ellenállás.
Nézz bele az osztófejbe, nincs-e az a szegmens elégve.
Igazad lehet, de cseréltük a kábelt ahogy írtad először a másik hengerről, aztán biztos ami biztos alapon a buszomból, de az sem jött be, meg a gyertyacsere se. Elosztófedél cseréig idő hiányában ma nem jutottam el, de holnap az is bekövetkezik, szemrevételezéssel egyébként épnek tűnt, sőt nem is látszik réginek, bár tudom, hogy ez nem akadálya a meghibásodásnak. Sad A "falsot szív" dolgot hol ellenőrizzem? Ránézésre egyben van a rendszer. Szelephézag ellenőrzés is holnap lesz, aztán jó volna, ha nem kéne tovább bontani a mocit.  Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70630 Dátum: 2014 Március 02, 21:11:17 »

Igen, próbálgattuk így is, úgy is Mester, de semmi. Nincs mese, el kell végeznem levelezőn egy autószerelő iskolát.  Grin A motor pöccre indul, veszi is a fordulatot a maga módján, de a hármas henger valahogy nagyon makacs. Még csak az se lehet, hogy a karbi nem jó, mert a gyári Solex van rajta egy torokkal a két henger felett, tehát ha az egyik rendesen kap naftát, akkor a másiknak is kell kapnia. Holnap teszek be új gyertyát, bár szerintem az eddigi kettő is jó, elektródák épek, szikra mint állat.

Szikra nem biztos, hogy nyomás alatt is van.
- falsot azért szívhat az a henger
- szelepe is lehet rossz
- szelephézaga is lehet kicsi vagy kitámaszt
- egyéb tömítetlensége is lehet

Cseréld meg a kábelt a mellette lévővel, nehogy a kábelben legyen valami átmeneti ellenállás.
Nézz bele az osztófejbe, nincs-e az a szegmens elégve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70629 Dátum: 2014 Március 02, 20:58:27 »

meg kellene nézni hogy nagyobb fordulaton se megy az a henger vagy csak alapjáraton meg kisfordulaton.
Igen, próbálgattuk így is, úgy is Mester, de semmi. Nincs mese, el kell végeznem levelezőn egy autószerelő iskolát.  Grin A motor pöccre indul, veszi is a fordulatot a maga módján, de a hármas henger valahogy nagyon makacs. Még csak az se lehet, hogy a karbi nem jó, mert a gyári Solex van rajta egy torokkal a két henger felett, tehát ha az egyik rendesen kap naftát, akkor a másiknak is kell kapnia. Holnap teszek be új gyertyát, bár szerintem az eddigi kettő is jó, elektródák épek, szikra mint állat.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70628 Dátum: 2014 Március 02, 20:43:01 »

Ma délelőtti edzés: typ4 motor, évekig elhanyagolva, Csipkerózsika álmából felébresztve, persze a 3., 4. henger nem indult el. A levegőcsavar a baloldali karbin koppra betekerve!  Undecided Pici kitekerés után már 3 henger működött, de az utolsó sehogyan nem akar dolgozni. Többszöri gyertya és gyújtáskábel csere, valamint ezek alkalmankénti ellenőrzése megvolt. (Gyertya kivételnél a gyertya hegesztésre is alkalmas ívet húz.) Szelepbaj lehet szakik?  Huh Egyszerűen írjátok, hogy még én is megértsem, mert pont gépészmérnöki végzettségem nincs!  Grin
meg kellene nézni hogy nagyobb fordulaton se megy az a henger vagy csak alapjáraton meg kisfordulaton.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70627 Dátum: 2014 Március 02, 20:31:39 »

Ma délelőtti edzés: typ4 motor, évekig elhanyagolva, Csipkerózsika álmából felébresztve, persze a 3., 4. henger nem indult el. A levegőcsavar a baloldali karbin koppra betekerve!  Undecided Pici kitekerés után már 3 henger működött, de az utolsó sehogyan nem akar dolgozni. Többszöri gyertya és gyújtáskábel csere, valamint ezek alkalmankénti ellenőrzése megvolt. (Gyertya kivételnél a gyertya hegesztésre is alkalmas ívet húz.) Szelepbaj lehet szakik?  Huh Egyszerűen írjátok, hogy még én is megértsem, mert pont gépészmérnöki végzettségem nincs!  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70626 Dátum: 2014 Március 02, 07:51:41 »

golf 3 felni
jó ronda :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70625 Dátum: 2014 Március 01, 21:03:10 »

golf 3 felni



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #70624 Dátum: 2014 Március 01, 16:20:18 »

Tőlünk nyugatabbra is eszi ez itt a kérdés?
Gyuszkó ukrán benzin is eszi a csövet?
Nem eszi.
Nem a benzin eszi, hanem a cső szar.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70623 Dátum: 2014 Március 01, 16:19:14 »

Olyat en is tapasztaltam mar, es szajba kerulve csip, mint a veszedelem, aszfaltra lottyenve meg nem szarad fel napokig :-)))
Tőlünk nyugatabbra is eszi ez itt a kérdés?
Gyuszkó ukrán benzin is eszi a csövet?
1303LS
« Hozzászólás #70622 Dátum: 2014 Március 01, 16:18:15 »

De.
Gondolkoztam ezen a dolgon. Lehet, hogy nem a benzincsővel van a gond. Éppen tegnap sikerült kiöntenem egy kis benzint, inkább nitrohigító szaga volt. Roll Eyes
Rossz irány. Az öreg 20 éves csövet nem bántja. Meg a gyári, kocsikba ott építetteket se.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70621 Dátum: 2014 Március 01, 16:12:35 »

inkább nitrohigító szaga volt. Roll Eyes
Olyat en is tapasztaltam mar, es szajba kerulve csip, mint a veszedelem, aszfaltra lottyenve meg nem szarad fel napokig :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70620 Dátum: 2014 Március 01, 16:04:49 »

Nem neked repedezik épp a másfél éves benzincsöved? Csak kérdezem.  Roll Eyes
De.
Gondolkoztam ezen a dolgon. Lehet, hogy nem a benzincsővel van a gond. Éppen tegnap sikerült kiöntenem egy kis benzint, inkább nitrohigító szaga volt. Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #70619 Dátum: 2014 Március 01, 15:01:37 »

Én a Vilivel nem foglalkoznék és hallgatnék a Callokra.
Nem neked repedezik épp a másfél éves benzincsöved? Csak kérdezem.  Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70618 Dátum: 2014 Március 01, 14:15:32 »

Grin Grin Grin
Én a Vilivel nem foglalkoznék és hallgatnék a Callokra.
1303LS
« Hozzászólás #70617 Dátum: 2014 Március 01, 13:48:32 »

Nekem a fiatal olajhűtős van és ez a peremes gumi van benne .
Muszáj kicserélni, vagy vissza lehet tenni?
Nem folyt csak,azért vettem le mert útban volt.

Ha nem folyt, nem repedt és még puha akkor én azt tenném vissza.
Nagyon idegesítene, ha később egy néhány száz forintos kínaigumi tömítés miatt kéne kiszedni megint a motort.

 Grin Grin Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70616 Dátum: 2014 Március 01, 13:46:31 »

Ha megbontottad, akkor én kicserélném. Nagyon idegesítene, ha később egy néhány száz forintos tömítés miatt kéne kiszedni megint a motort.

Nekem a fiatal olajhűtős van és ez a peremes gumi van benne .
Muszáj kicserélni, vagy vissza lehet tenni?
Nem folyt csak,azért vettem le mert útban volt.


Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70615 Dátum: 2014 Március 01, 13:33:59 »

Régi olajhűtőshöz::

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1824-1/olajhutohoz-tomites--07-69-2db.nemet-minoseg

Fiatal olajhűtőshöz:

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1824/tomites-olajhutohoz-%284db%29

Ha nem a megfelelőt használod, akkor folyhat, vagy összehúzáskor lecsökkentheti az olajjáratot. (typ3-nál meg még hézagoló alátéteket is kell tenni, hogy ne szűkítse az olajjáratot)

Nekem a fiatal olajhűtős van és ez a peremes gumi van benne .
Muszáj kicserélni, vagy vissza lehet tenni?
Nem folyt csak,azért vettem le mert útban volt.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70614 Dátum: 2014 Március 01, 12:43:15 »

Milyen márkájú garnitúrát vettél?

Az utóbbi időben ami érkezett hozzám Victor Reinz, abból hiányzott a szívócsonk és a szelepfedél tömítés. Berendeltem egy adag Erling garnitúrát, abból meg hiányzik a generátor talp alatti, meg az olajhűtő alatti. Lassan a pótlás miatt elfogynak a maradék tömítéseim, pedig egy nagy húsosláda van teli velük.

Sziasztok!
Vettem egy új tömítés garnitúrát,és azt szeretném megtudni melyik az olajhűtő tömítése?
Elvileg másfajta van benne,egy peremes,és nagyobb,de hátha valaki tudja,ebből mit lehet kihozni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70613 Dátum: 2014 Március 01, 12:38:45 »

Régi olajhűtőshöz::

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1824-1/olajhutohoz-tomites--07-69-2db.nemet-minoseg

Fiatal olajhűtőshöz:

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1824/tomites-olajhutohoz-%284db%29

Ha nem a megfelelőt használod, akkor folyhat, vagy összehúzáskor lecsökkentheti az olajjáratot. (typ3-nál meg még hézagoló alátéteket is kell tenni, hogy ne szűkítse az olajjáratot)

Sziasztok!
Vettem egy új tömítés garnitúrát,és azt szeretném megtudni melyik az olajhűtő tömítése?
Elvileg másfajta van benne,egy peremes,és nagyobb,de hátha valaki tudja,ebből mit lehet kihozni.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70612 Dátum: 2014 Március 01, 12:07:25 »

Sziasztok!
Vettem egy új tömítés garnitúrát,és azt szeretném megtudni melyik az olajhűtő tömítése?
Elvileg másfajta van benne,egy peremes,és nagyobb,de hátha valaki tudja,ebből mit lehet kihozni.
Gumikarika belül peremmel.

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70611 Dátum: 2014 Március 01, 11:58:39 »

Sziasztok!
Vettem egy új tömítés garnitúrát,és azt szeretném megtudni melyik az olajhűtő tömítése?
Elvileg másfajta van benne,egy peremes,és nagyobb,de hátha valaki tudja,ebből mit lehet kihozni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70610 Dátum: 2014 Március 01, 10:40:24 »

Azt szeretném megtudni, hogy minek a kapcsolója lehet az alábbi műszerfal kapcsoló. A westfalia műszerfalába építve találtam, (vezeték nem volt rajta  Undecided  Huh ) tipikus T2 kapcsoló, a közepe zöld színű, felirat, rajz semmi, de áttetsző, tehát gyanítom, hogy bekapcsoláskor átvilágítja egy kis izzó. Alapállásban (mint amikor nincs bekapcsolva a világítás kapcsoló) oldalra mozgatva összesen 3 állásba lehet tekergetni. Bármelyik állásban egy kattanásra kihúzható, de csak a középső állásban jön ki egyenesen, ha valamely oldalsó állásban kezdem kihúzni, akkor is kijön, de valami miatt mire kihúzom, "automatikusan" befordul a középső állásba. Szerintem az állófűtéshez lehet köze, de nem tudom, még nem is láttam ilyen funkciójú kapcsolót.
állófűtés lesz az, akárki meglássa.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70609 Dátum: 2014 Február 28, 23:08:45 »

Azt szeretném megtudni, hogy minek a kapcsolója lehet az alábbi műszerfal kapcsoló. A westfalia műszerfalába építve találtam, (vezeték nem volt rajta  Undecided  Huh ) tipikus T2 kapcsoló, a közepe zöld színű, felirat, rajz semmi, de áttetsző, tehát gyanítom, hogy bekapcsoláskor átvilágítja egy kis izzó. Alapállásban (mint amikor nincs bekapcsolva a világítás kapcsoló) oldalra mozgatva összesen 3 állásba lehet tekergetni. Bármelyik állásban egy kattanásra kihúzható, de csak a középső állásban jön ki egyenesen, ha valamely oldalsó állásban kezdem kihúzni, akkor is kijön, de valami miatt mire kihúzom, "automatikusan" befordul a középső állásba. Szerintem az állófűtéshez lehet köze, de nem tudom, még nem is láttam ilyen funkciójú kapcsolót.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70608 Dátum: 2014 Február 28, 13:25:12 »

Tati szerintem 500-ból megcsinálja. :-)

nem csinálok ! nincs értelme , 1,2 motort tuningolni csak azért hogy a látvány jobb legyen marhaság a legnagyobb baj pedig a feljebb tornászod a lóerőt azzal a használati fordulat is nő a nyomaték alul meg csökken  ,tehát  úgy lehet 1,2-t tuningolni hogy a fordulat is a duplájára emelkedik lent meg szar lesz ,kellene hozzá egy extra rövid 6sebességes váltó .A mai modern ezres 100lóerős motorok is ilyenek szerintem vicc . Öttinger papa megmondta hengerűrtartalmat leginkább hengerűrtartalommal lehet pótolni .

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70607 Dátum: 2014 Február 28, 13:17:57 »

Tati szerintem 500-ból megcsinálja. :-)

500euro? Shocked 100max és örül hogy alkothat. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70606 Dátum: 2014 Február 28, 12:31:19 »

Tati szerintem 500-ból megcsinálja. :-)

Ket hete neztem, akkor meg fent volt, most en sem talalom, mondjuk az egy komplett szett volt asszem 800 EUR korul, remelem az otthoni gepemen megvan meg a hystoriban.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #70605 Dátum: 2014 Február 28, 12:29:51 »

Dobj egy linket, légyszi, nem találom.
Köszi!


Ket hete neztem, akkor meg fent volt, most en sem talalom, mondjuk az egy komplett szett volt asszem 800 EUR korul, remelem az otthoni gepemen megvan meg a hystoriban.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70604 Dátum: 2014 Február 28, 12:02:39 »

Dobj egy linket, légyszi, nem találom.
Köszi!

Egy Roman srac arul a samban, valahol erdelybol. Uj, Riechert, mint a kepen.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #70603 Dátum: 2014 Február 28, 10:37:30 »

Igen, én is szeretnék egy ilyet az Oválhoz, a karbik már megvannak.
<beszúrt kép törölve>

Egy Roman srac arul a samban, valahol erdelybol. Uj, Riechert, mint a kepen.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70602 Dátum: 2014 Február 28, 08:55:25 »

de miért akarsz egy webert ha nem hoz semmit legfeljebb +fogyasztást  és modjuk az életbe nem tudod befúvókázni?
mér akarod magad agyonszivatni?

Nem akarom. Már több infóval rendelkezem. Tehát marad a duplaszívós hengerfej.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70601 Dátum: 2014 Február 28, 08:46:15 »

Igen, én is szeretnék egy ilyet az Oválhoz, a karbik már megvannak.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70600 Dátum: 2014 Február 28, 08:46:05 »

Szerény véleményem szerint ha Tati kihúzna a kezét a nemesebbik feléből, és csinálna szívócsövet, meg rudazatot 1,2-re biztos lenne pár megrendelése.
Olyat mint ami szepesnek is van.


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70599 Dátum: 2014 Február 28, 08:15:49 »

Inkább két egytorkú.

Szerény véleményem szerint ha Tati kihúzna a kezét a nemesebbik feléből, és csinálna szívócsövet, meg rudazatot 1,2-re biztos lenne pár megrendelése.
Olyat mint ami szepesnek is van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70598 Dátum: 2014 Február 28, 07:39:07 »

Inkább két egytorkú.

Szimplaszívós hengerfejekre központi webert hogy szokták felrakni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70597 Dátum: 2014 Február 27, 23:08:23 »

Értem, ha lemondok az extra teljesítményről akkor gondolom eredeti szimplaszívós csőről talp levágása és weberhez illesztett felvarrása.
Vagy vágjon hozzám valaki 1 pár duplaszívós hengerfejet sörért, borért.
de miért akarsz egy webert ha nem hoz semmit legfeljebb +fogyasztást  és modjuk az életbe nem tudod befúvókázni?
mér akarod magad agyonszivatni?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 27, 23:13:55 írta tati »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70596 Dátum: 2014 Február 27, 22:50:44 »

sehogy ,nincs értelme, olyan sokat kellene a hengerfejeken dolgozni hogy nem éri meg .Stunt azt mondta hogy a felhegesztés nélkül  a legjobb megmunkálással is  csak  annyit lehet  javítani amit az érintetlen duplaszívó tud.
Értem, ha lemondok az extra teljesítményről akkor gondolom eredeti szimplaszívós csőről talp levágása és weberhez illesztett felvarrása.
Vagy vágjon hozzám valaki 1 pár duplaszívós hengerfejet sörért, borért.
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.