www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:30:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818713 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74691 Dátum: 2015 Május 19, 08:49:41 »

mik a kuplung elfogyásának tünetei?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74690 Dátum: 2015 Május 18, 22:44:17 »

Ha jók a felületek akkor csak zsíroznám.
A rúd pozícióját passzolom.
Kenném mindenképpen, hiszem az első fordulatoknál biztos nem ér oda az olaj.
Köszönöm!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74689 Dátum: 2015 Május 18, 16:35:51 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne.
AC-t és karbit cserélnék,az lenne a kérdésem,hogy csak szárazon az új tömítésekkel húzassam össze,vagy kenjem még be a tömítéseket csapágyzsírral,vagy olyan piros szilikonos tömítővel,vagy valami másfajta tömítővel?

Az AC-t ütögető kis nyomórúd,hogy van helyesen berakva?A csúcsos hegyes vége nyomkodja az AC-t,vagy az van lent a motorban?Melyik vége van fent a hegyes vagy a tompa?

Ahol az a rúd,nyomja a pumpát,tegyek be valami kenőanyagot?Pl bezsírozzam?Vagy teljesen felesleges,mert a motorolaj úgy is odajut és keni?Vagy,hogy van ez?

A válaszokat előre is köszönöm!
Ha jók a felületek akkor csak zsíroznám.
A rúd pozícióját passzolom.
Kenném mindenképpen, hiszem az első fordulatoknál biztos nem ér oda az olaj.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74688 Dátum: 2015 Május 18, 12:45:07 »

 

Rúgni kell és akkor a dob bekap. (ezért jobb a tárcsa)
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74687 Dátum: 2015 Május 18, 12:33:38 »

elfelejtettem irni szelesitett felniken vannak gumik
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74686 Dátum: 2015 Május 18, 12:33:12 »

Én az 1302-esemen 155-ös gumikkal, dobfékkel, átlagos pedálerővel tudtam blokkolni. A 195-ös gumikkal, csak ha kitapostam a belét, akkor lassult blokkolásszerűen. Tárcsafékkel, ugyanazokkal a gumikkal tökéletes lett.
Rúgni kell és akkor a dob bekap. (ezért jobb a tárcsa)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74685 Dátum: 2015 Május 18, 12:32:04 »

185/65 15
Ezt simán, csak legyen jó a fék.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74684 Dátum: 2015 Május 18, 10:03:20 »

Ez hülyeség!!
Még a 215-ös gumival is blokkol a JÓ dobfék.
AZ lehet még, hogy a hátsók vékonyabb gumik és megijed a sofőr amikor meghallja, hogy a hátsók már csúsznak és nem nyomja tovább a pedált.
Vagy simán szar valami a fékben.
De mondom még egyszer, a JÓ dobfékkel bármikor lehet négykerékkel füstölős fékezést produkálni.
Én az 1302-esemen 155-ös gumikkal, dobfékkel, átlagos pedálerővel tudtam blokkolni. A 195-ös gumikkal, csak ha kitapostam a belét, akkor lassult blokkolásszerűen. Tárcsafékkel, ugyanazokkal a gumikkal tökéletes lett.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #74683 Dátum: 2015 Május 18, 09:53:09 »

Dobfékkel a széles gumikkal nem nagyon tudsz blokkolni. Nem biztos, hogy ez kóros.
Ez hülyeség!!
Még a 215-ös gumival is blokkol a JÓ dobfék.
AZ lehet még, hogy a hátsók vékonyabb gumik és megijed a sofőr amikor meghallja, hogy a hátsók már csúsznak és nem nyomja tovább a pedált.
Vagy simán szar valami a fékben.
De mondom még egyszer, a JÓ dobfékkel bármikor lehet négykerékkel füstölős fékezést produkálni.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74682 Dátum: 2015 Május 18, 09:30:18 »

185/65 15
Dobfékkel a széles gumikkal nem nagyon tudsz blokkolni. Nem biztos, hogy ez kóros.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74681 Dátum: 2015 Május 17, 16:16:50 »

Milyen szélesek a gumik?
185/65 15
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74680 Dátum: 2015 Május 17, 10:46:10 »

mindkétpofa beállitva fékpor nem nagyon lehet benne nem nagyon használom vizsga nélkül.uj munkahenger vastag pofa felcsiszolva dob szintén, mondjuk nagy kerekek vannak rajta az számit?
Milyen szélesek a gumik?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74679 Dátum: 2015 Május 16, 21:05:09 »

mindkétpofa beállitva fékpor nem nagyon lehet benne nem nagyon használom vizsga nélkül.uj munkahenger vastag pofa felcsiszolva dob szintén, mondjuk nagy kerekek vannak rajta az számit?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74678 Dátum: 2015 Május 16, 21:00:05 »

Helló.Dobfékes bogi első fék nem tudom állóra fékezni. Viszont levegőben a kereket keresztkulcsal erősen megtudom húzni elforgás nélkül. Ez normális vagy mi a megoldás.
a bogáron az első féknél mindkét pofát külön kell állítani. Láttam már olyat, hogy a kedves tulaj panaszkodott hogy gyenge a fék aztán csak az egyik pofa volt ráállítva a fogaskerékkel, mert azt hitte az állítja mindkettőt de végül nem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74677 Dátum: 2015 Május 16, 20:02:30 »

Helló.Dobfékes bogi első fék nem tudom állóra fékezni. Viszont levegőben a kereket keresztkulcsal erősen megtudom húzni elforgás nélkül. Ez normális vagy mi a megoldás.
Pofák be vannak állítva? Nincs tele a dob fékporral? Ha minden oké, simán állóra fékezed a bogarat.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74676 Dátum: 2015 Május 16, 19:59:20 »

Helló.Dobfékes bogi első fék nem tudom állóra fékezni. Viszont levegőben a kereket keresztkulcsal erősen megtudom húzni elforgás nélkül. Ez normális vagy mi a megoldás.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74675 Dátum: 2015 Május 16, 17:12:46 »


VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74674 Dátum: 2015 Május 16, 01:21:07 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74673 Dátum: 2015 Május 15, 22:03:45 »

Acélból van a tárcsa. Nem nagyon hegeszthető. Jártam így én is. Nekem piszkosul nyikorgott. A repedés okozta a hangot.

Elég ratyin csak oda volt "struccolva" eddig és éveket ment így is. Most meghegesztettük rendesen, jónak tűnik,

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74672 Dátum: 2015 Május 15, 21:33:29 »

Utána viszont indítás után őrületes zaj, felnyitom a motorházfedelet, a dinamótol hatalmas szikrák recsegés stb... Letörtek a fülek a dinamó ékszíjtárcsájáról, illetve az éken lévő hüvelyről a belső tárcsa (már hegesztett volt csak szarul). szétszedtem, elvittem emberhez, normálisan meghegesztette, meg csinált a külső tárcsára új füleket és most megint zsuraj.
Acélból van a tárcsa. Nem nagyon hegeszthető. Jártam így én is. Nekem piszkosul nyikorgott. A repedés okozta a hangot.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74671 Dátum: 2015 Május 15, 20:37:13 »

Utána viszont indítás után őrületes zaj, felnyitom a motorházfedelet, a dinamótol hatalmas szikrák recsegés stb... Letörtek a fülek a dinamó ékszíjtárcsájáról, illetve az éken lévő hüvelyről a belső tárcsa (már hegesztett volt csak szarul). szétszedtem, elvittem emberhez, normálisan meghegesztette, meg csinált a külső tárcsára új füleket és most megint zsuraj.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74670 Dátum: 2015 Május 15, 20:19:21 »

Sikerült megoldanom, vettem 12-es menetfúrót, 3 lépcsőset, a középsőt sikerült behajtanom eleinte kézzel majd 7-es kulccsal majd vízpumpa fogóval megragadtam a végét és kirángattam a persellyel együtt. az újat nem volt egyszerű a helyére játszani, de sikerült, csavarhúzó nyelével bekocogtattam. Itt jó volt a persely rá is próbáltam a tengelyre, mert az egész forgórészt cserélni kellett az önindítóban...

« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 15, 20:21:07 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74669 Dátum: 2015 Május 14, 19:59:22 »

Aha, és azt úgy hívják zseb hokizó. Smiley

Grin Grin Grin Grin Grin 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74668 Dátum: 2015 Május 14, 19:15:52 »

Aha, és azt úgy hívják zseb hokizó. Smiley

ilyen, csak kisebb
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74667 Dátum: 2015 Május 14, 19:01:52 »

Sokszor egy gyári pesely sem jó. Igaz a külső méret az nem válltozik, de az önindító tengelye az kopik, és ezért érdemes megmérni, és azután esztergáltatni az új perselyt. Ilyenkor 2 darabot szoktunk csinálni, hogy legyen tartalék. Kuplung cserénél célszerű cserélni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74666 Dátum: 2015 Május 14, 10:12:37 »

Görbíts meg egy csavarhúzót. Azzal próbáld kihúzni.  Igazából egy súly kéne még rá amivel kocogtatod. Mennyire érted amit írtam?

ilyen, csak kisebb

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74665 Dátum: 2015 Május 14, 09:54:46 »

Görbíts meg egy csavarhúzót. Azzal próbáld kihúzni.  Igazából egy súly kéne még rá amivel kocogtatod.


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74664 Dátum: 2015 Május 14, 09:44:53 »

Végül is nem sikerült kibányásznom a perselyt menetfúróval sem... Sima szerszámboltban lehet kapni hozzá célszerszámot?
Görbíts meg egy csavarhúzót. Azzal próbáld kihúzni.  Igazából egy súly kéne még rá amivel kocogtatod. Mennyire érted amit írtam?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74663 Dátum: 2015 Május 14, 08:09:02 »

bent van a motor... Hogyan kell? (célszerszámom sincs, de van ilyen beszakadt csavarkihajtó készletem, meg van belső menetvágóm is)
Végül is nem sikerült kibányásznom a perselyt menetfúróval sem... Sima szerszámboltban lehet kapni hozzá célszerszámot?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #74662 Dátum: 2015 Május 13, 21:17:51 »

Hello nincs valakinek egy trafoja romai part kornyeken?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74661 Dátum: 2015 Május 12, 11:31:06 »

bent van a motor... Hogyan kell? (célszerszámom sincs, de van ilyen beszakadt csavarkihajtó készletem, meg van belső menetvágóm is)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74660 Dátum: 2015 Május 12, 10:10:54 »

ha nincs bent a motor akkor 1perc

ha bent van 5:D
célszerszámmal:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74659 Dátum: 2015 Május 12, 09:04:21 »

a mérete ha minden igaz 11*13,5mm. Mekkora szopó a cseréje?
ha nincs bent a motor akkor 1perc

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74658 Dátum: 2015 Május 12, 08:34:42 »

autóvillamosságiban lehet

a mérete ha minden igaz 11*13,5mm. Mekkora szopó a cseréje?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74657 Dátum: 2015 Május 12, 08:21:06 »

12V-os önindító persely méretét tudja valaki? Lehet olyat kapni mezei autósboltban is?
autóvillamosságiban lehet

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74656 Dátum: 2015 Május 12, 07:37:49 »

12V-os önindító persely méretét tudja valaki? Lehet olyat kapni mezei autósboltban is?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74655 Dátum: 2015 Május 11, 21:11:50 »

Köszi!
Szívesen Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74654 Dátum: 2015 Május 11, 21:01:43 »

ha nem b@sztam el a mérést akkor:550 Wink
Köszi! Ha elbaxtad, akkor nem.  Grin

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74653 Dátum: 2015 Május 11, 20:25:13 »

Valaki mérje már meg nekem, hogy a két lökhárító tartó között mennyi a távolság elől, kis lökhárító esetén!

<beszúrt kép törölve>
ha nem b@sztam el a mérést akkor:550 Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető krisz77
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #74652 Dátum: 2015 Május 11, 16:06:21 »

Köszönöm!
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.