www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:46:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206684 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74715 Dátum: 2015 Május 19, 19:00:32 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Indul is,és megy is faszán!
Mi volt a baj?

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74714 Dátum: 2015 Május 19, 19:00:03 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Indul is,és megy is faszán!
hurrá! És mi volt a baja ?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74713 Dátum: 2015 Május 19, 18:58:52 »

  a torokba öntesz egy kupaknyi benzint vagy egy 10milis fecskendőnyit legyen zárt a pillangó szelep ,ha ettől nem indul be egy pillanatra akkor nem karbi baj, ha igen akkor leszeded a karbifedelet 5csavar és a gázvisszahúzó rugó ,és máris eléd tárul a világ és lehet hogy a megoldás is .....

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Indul is,és megy is faszán!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74712 Dátum: 2015 Május 19, 14:51:19 »

Ja bal oldalt hátul és kerék le.
Váci bogarasoknál volt egy jó leírás, de úgy látom a domain nem lett megújítva.
biztos benne van a lila könyvben is, majd kinézem onnan
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74711 Dátum: 2015 Május 19, 14:44:19 »

ó, igen, a bowdent hogy kell ellenőrizni?
fel kell emelni hozzá?
Ja bal oldalt hátul és kerék le.
Váci bogarasoknál volt egy jó leírás, de úgy látom a domain nem lett megújítva.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74710 Dátum: 2015 Május 19, 13:59:34 »

Bowden íve jó? Ha igen akkor szerkezet vagy esetleg kinyomó csapágy?
ó, igen, a bowdent hogy kell ellenőrizni?
fel kell emelni hozzá?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74709 Dátum: 2015 Május 19, 13:10:48 »

nálam már jó ideje rángat picit ha nem úgy indulok ahogy szeretni. azt gondoltam hogy ez az elfogyás első jele, majd foglalkozom vele.. no ez már lehet hogy lassan két éve ilyen, ha utánaszámolok..

mostanában viszont elkezdett egy halk ütemes zaj jönni, de nem tudom a zaj forrását azonosítani, mert csak sebességben, menet közben van. mintha a csomagtartóban egy zacskót zörgetne a szél. de csak sebességben. mint valami hiányos csapágy..

nem mertem fél kerékkel felemelni és úgy sebességbe tenni járó motorral, bár lehet meg kéne próbálni, hátha hallanám honnan jön a hang?
Bowden íve jó? Ha igen akkor szerkezet vagy esetleg kinyomó csapágy?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74708 Dátum: 2015 Május 19, 13:02:53 »

Segítsél Tati!

És most mit nézzek meg,mit szedjek le,mennyire bontsam meg Tati?
  a torokba öntesz egy kupaknyi benzint vagy egy 10milis fecskendőnyit legyen zárt a pillangó szelep ,ha ettől nem indul be egy pillanatra akkor nem karbi baj, ha igen akkor leszeded a karbifedelet 5csavar és a gázvisszahúzó rugó ,és máris eléd tárul a világ és lehet hogy a megoldás is .....

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74707 Dátum: 2015 Május 19, 12:55:31 »

Megcsúszik. 1.2-nél nem játszik. :-D
nálam már jó ideje rángat picit ha nem úgy indulok ahogy szeretni. azt gondoltam hogy ez az elfogyás első jele, majd foglalkozom vele.. no ez már lehet hogy lassan két éve ilyen, ha utánaszámolok..

mostanában viszont elkezdett egy halk ütemes zaj jönni, de nem tudom a zaj forrását azonosítani, mert csak sebességben, menet közben van. mintha a csomagtartóban egy zacskót zörgetne a szél. de csak sebességben. mint valami hiányos csapágy..

nem mertem fél kerékkel felemelni és úgy sebességbe tenni járó motorral, bár lehet meg kéne próbálni, hátha hallanám honnan jön a hang?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74706 Dátum: 2015 Május 19, 12:49:50 »

Szia Maresz!
Generátor lent-feszszabályzó cserélve-generátor fent......reméljük így már jó lesz a töltésem!
.....................a ventillátorház oldalsó csavarja volt a kulcs!
Köszi!
szivesen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74705 Dátum: 2015 Május 19, 12:48:54 »

Igy nem lehetett cserélni?
<beszúrt kép törölve>
+1

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74704 Dátum: 2015 Május 19, 12:47:41 »

Szia Maresz!
Generátor lent-feszszabályzó cserélve-generátor fent......reméljük így már jó lesz a töltésem!
.....................a ventillátorház oldalsó csavarja volt a kulcs!
Köszi!
Igy nem lehetett cserélni?

Tóth Zoltán
Nem elérhető krisz77
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #74703 Dátum: 2015 Május 19, 12:42:28 »

Szia Maresz!
Generátor lent-feszszabályzó cserélve-generátor fent......reméljük így már jó lesz a töltésem!
.....................a ventillátorház oldalsó csavarja volt a kulcs!
Köszi!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74702 Dátum: 2015 Május 19, 12:34:32 »



Most felszereléskor

biztos hogy üzemanyag-ellátási a probléma?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74701 Dátum: 2015 Május 19, 12:28:51 »

A kérdés alapján inkább fordulj szerelőhöz.....

Erre hol?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74700 Dátum: 2015 Május 19, 12:22:21 »

Oldalt négyzet a sarkán 4 csavarral.

Erre hol?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74699 Dátum: 2015 Május 19, 12:09:06 »

gyorsítómembránra vess egy pillantást.
Erre hol?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74698 Dátum: 2015 Május 19, 12:02:30 »

Segítsél Tati!

És most mit nézzek meg,mit szedjek le,mennyire bontsam meg Tati?
Jól írta.
Szét kell szedni, mert bármelyik lehet.
Úszóházba kukkants bele, fúvókákat szedd ki, gyorsítómembránra vess egy pillantást.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74697 Dátum: 2015 Május 19, 11:50:59 »

Segítsél Tati!

És most mit nézzek meg,mit szedjek le,mennyire bontsam meg Tati?
Valaki más?

Nem tudtok segíteni?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74696 Dátum: 2015 Május 19, 11:28:11 »

igen
Segítsél Tati!

És most mit nézzek meg,mit szedjek le,mennyire bontsam meg Tati?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74695 Dátum: 2015 Május 19, 10:58:00 »

mik a kuplung elfogyásának tünetei?
Megcsúszik. 1.2-nél nem játszik. :-D
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74694 Dátum: 2015 Május 19, 09:40:56 »

Teljsen felújított karbi (Merki Pista),hibátlanul működően lett leszedve,még 2009-ben.

Most felszereléskor,még csak el sem indul vele az autó,pedig az uszóházat fullra feltöltöttem fecskendővel,vagyis fecskendőn keresztül.

Mi törtinik,illetve mi történhetett vele az állásban?
Túllságosan kiszáradt,tönkrement a membrán?
Belülről oxidálódott,dugult.
Belekocsányosodott az üzemanyag,vagy az ólompótló adalék?

A válaszokat előre is köszönöm!
igen

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74693 Dátum: 2015 Május 19, 09:19:52 »

Erre a kettőre tippelnék.


Belülről oxidálódott,dugult.
Belekocsányosodott az üzemanyag,vagy az ólompótló adalék?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74692 Dátum: 2015 Május 19, 09:03:58 »

Teljesen felújított karbi (Merki Pista),hibátlanul működően lett leszedve,még 2009-ben.

Most felszereléskor,még csak el sem indul vele az autó,pedig az uszóházat fullra feltöltöttem fecskendővel,vagyis fecskendőn keresztül.

Mi történik,illetve mi történhetett vele az állásban?
Túllságosan kiszáradt,tönkrement a membrán?
Belülről oxidálódott,dugult.
Belekocsányosodott az üzemanyag,vagy az ólompótló adalék?

A válaszokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 19, 11:27:13 írta Narancs »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74691 Dátum: 2015 Május 19, 08:49:41 »

mik a kuplung elfogyásának tünetei?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74690 Dátum: 2015 Május 18, 22:44:17 »

Ha jók a felületek akkor csak zsíroznám.
A rúd pozícióját passzolom.
Kenném mindenképpen, hiszem az első fordulatoknál biztos nem ér oda az olaj.
Köszönöm!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74689 Dátum: 2015 Május 18, 16:35:51 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne.
AC-t és karbit cserélnék,az lenne a kérdésem,hogy csak szárazon az új tömítésekkel húzassam össze,vagy kenjem még be a tömítéseket csapágyzsírral,vagy olyan piros szilikonos tömítővel,vagy valami másfajta tömítővel?

Az AC-t ütögető kis nyomórúd,hogy van helyesen berakva?A csúcsos hegyes vége nyomkodja az AC-t,vagy az van lent a motorban?Melyik vége van fent a hegyes vagy a tompa?

Ahol az a rúd,nyomja a pumpát,tegyek be valami kenőanyagot?Pl bezsírozzam?Vagy teljesen felesleges,mert a motorolaj úgy is odajut és keni?Vagy,hogy van ez?

A válaszokat előre is köszönöm!
Ha jók a felületek akkor csak zsíroznám.
A rúd pozícióját passzolom.
Kenném mindenképpen, hiszem az első fordulatoknál biztos nem ér oda az olaj.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74688 Dátum: 2015 Május 18, 12:45:07 »

 

Rúgni kell és akkor a dob bekap. (ezért jobb a tárcsa)
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74687 Dátum: 2015 Május 18, 12:33:38 »

elfelejtettem irni szelesitett felniken vannak gumik
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74686 Dátum: 2015 Május 18, 12:33:12 »

Én az 1302-esemen 155-ös gumikkal, dobfékkel, átlagos pedálerővel tudtam blokkolni. A 195-ös gumikkal, csak ha kitapostam a belét, akkor lassult blokkolásszerűen. Tárcsafékkel, ugyanazokkal a gumikkal tökéletes lett.
Rúgni kell és akkor a dob bekap. (ezért jobb a tárcsa)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74685 Dátum: 2015 Május 18, 12:32:04 »

185/65 15
Ezt simán, csak legyen jó a fék.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74684 Dátum: 2015 Május 18, 10:03:20 »

Ez hülyeség!!
Még a 215-ös gumival is blokkol a JÓ dobfék.
AZ lehet még, hogy a hátsók vékonyabb gumik és megijed a sofőr amikor meghallja, hogy a hátsók már csúsznak és nem nyomja tovább a pedált.
Vagy simán szar valami a fékben.
De mondom még egyszer, a JÓ dobfékkel bármikor lehet négykerékkel füstölős fékezést produkálni.
Én az 1302-esemen 155-ös gumikkal, dobfékkel, átlagos pedálerővel tudtam blokkolni. A 195-ös gumikkal, csak ha kitapostam a belét, akkor lassult blokkolásszerűen. Tárcsafékkel, ugyanazokkal a gumikkal tökéletes lett.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #74683 Dátum: 2015 Május 18, 09:53:09 »

Dobfékkel a széles gumikkal nem nagyon tudsz blokkolni. Nem biztos, hogy ez kóros.
Ez hülyeség!!
Még a 215-ös gumival is blokkol a JÓ dobfék.
AZ lehet még, hogy a hátsók vékonyabb gumik és megijed a sofőr amikor meghallja, hogy a hátsók már csúsznak és nem nyomja tovább a pedált.
Vagy simán szar valami a fékben.
De mondom még egyszer, a JÓ dobfékkel bármikor lehet négykerékkel füstölős fékezést produkálni.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74682 Dátum: 2015 Május 18, 09:30:18 »

185/65 15
Dobfékkel a széles gumikkal nem nagyon tudsz blokkolni. Nem biztos, hogy ez kóros.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74681 Dátum: 2015 Május 17, 16:16:50 »

Milyen szélesek a gumik?
185/65 15
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74680 Dátum: 2015 Május 17, 10:46:10 »

mindkétpofa beállitva fékpor nem nagyon lehet benne nem nagyon használom vizsga nélkül.uj munkahenger vastag pofa felcsiszolva dob szintén, mondjuk nagy kerekek vannak rajta az számit?
Milyen szélesek a gumik?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74679 Dátum: 2015 Május 16, 21:05:09 »

mindkétpofa beállitva fékpor nem nagyon lehet benne nem nagyon használom vizsga nélkül.uj munkahenger vastag pofa felcsiszolva dob szintén, mondjuk nagy kerekek vannak rajta az számit?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74678 Dátum: 2015 Május 16, 21:00:05 »

Helló.Dobfékes bogi első fék nem tudom állóra fékezni. Viszont levegőben a kereket keresztkulcsal erősen megtudom húzni elforgás nélkül. Ez normális vagy mi a megoldás.
a bogáron az első féknél mindkét pofát külön kell állítani. Láttam már olyat, hogy a kedves tulaj panaszkodott hogy gyenge a fék aztán csak az egyik pofa volt ráállítva a fogaskerékkel, mert azt hitte az állítja mindkettőt de végül nem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74677 Dátum: 2015 Május 16, 20:02:30 »

Helló.Dobfékes bogi első fék nem tudom állóra fékezni. Viszont levegőben a kereket keresztkulcsal erősen megtudom húzni elforgás nélkül. Ez normális vagy mi a megoldás.
Pofák be vannak állítva? Nincs tele a dob fékporral? Ha minden oké, simán állóra fékezed a bogarat.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74676 Dátum: 2015 Május 16, 19:59:20 »

Helló.Dobfékes bogi első fék nem tudom állóra fékezni. Viszont levegőben a kereket keresztkulcsal erősen megtudom húzni elforgás nélkül. Ez normális vagy mi a megoldás.
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.