www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 00:35:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13996149 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #74762 Dátum: 2015 Május 30, 18:09:54 »

az lehetséges, hogy egy stroboszkóp elektronikus gyújtással nem hajlandó működni? jelenleg nincs mezei megszakítós motor a kezem ügyében indítható állapotban, hogy kipróbáljam. ha lehetséges, honnan tudom, hogy olyat veszek, ami működni fog?
thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74761 Dátum: 2015 Május 30, 17:42:51 »

Tegnap este olvasgattam a félautomata Bogár váltóról, és a váltó felfogatásánál azt írták, hogy 2 fajta felfogatással gyártották az alvázakat.
Ma megnéztem és jött a meglepi:
A német automata alvázamnál lefelé áll 2 db tőcsavar és ezt láttam másik 1303-as alvázon is, ami lemezlengőkaros volt.

Az én felújított alvázamra pedig egy konzol van ráhegesztve és abból néz hátrafelé 2 db tőcsavar.

Ezzel mit tudok csinálni?
Át kell hegeszteni a lefelé álló tőcsavaros tartót az én alvázamra?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #74760 Dátum: 2015 Május 30, 12:01:45 »

Neszmélyi bogártolásnál valami karcolászás hallatszott a hátsó fékdobból.
Na, ma menni kéne a bogárral, tegnap este "na nézzük meg, mi a bánata"!  A féltengely anyáját a sasszeg tartotta nagyjából, menet csak annyi volt rajta, látsszon, volt az is valamikor. Mondjuk amikor a féltengelyt cseréltük, felmerült, hogy nincs-e az évjáratoknál különbség, mert elég szorosan ment fel..
Na, mindegy, a kocsinak üzemképesnek kel lenni, hát ved le, fiam, az enyémről azt az anyát, én meg rendelek egy újat.. Eredmény: két járóképtelen bogár, mert a féltengely menete is sérült, úgy látszik. Szerencsére van olyan műhely a közelben, ahol sikerült szerezni menetvágót, de még tartalék anyákat is. 

Végül is stimmelhet az SZMB arra is, hogy :Szopasd Magad Bogaraddal.. . Evil  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74759 Dátum: 2015 Május 30, 09:52:51 »

Neszmélyi bogártolásnál valami karcolászás hallatszott a hátsó fékdobból.
Na, ma menni kéne a bogárral, tegnap este "na nézzük meg, mi a bánata"!  A féltengely anyáját a sasszeg tartotta nagyjából, menet csak annyi volt rajta, látsszon, volt az is valamikor. Mondjuk amikor a féltengelyt cseréltük, felmerült, hogy nincs-e az évjáratoknál különbség, mert elég szorosan ment fel..
Na, mindegy, a kocsinak üzemképesnek kel lenni, hát ved le, fiam, az enyémről azt az anyát, én meg rendelek egy újat.. Eredmény: két járóképtelen bogár, mert a féltengely menete is sérült, úgy látszik. Szerencsére van olyan műhely a közelben, ahol sikerült szerezni menetvágót, de még tartalék anyákat is. 

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74758 Dátum: 2015 Május 28, 20:45:56 »

Torziós híd felújítás mennyibe kerülhet?
10-100eft

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74757 Dátum: 2015 Május 28, 20:44:34 »

Torziós híd felújítás mennyibe kerülhet?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74756 Dátum: 2015 Május 28, 20:38:20 »

Persze igényesebb munka így.
Bár mondjuk ott nem csak ráragasztott kátránypapír vagy mi van,hanem rendes hang és hőszigetelés,ilyen foszlós anyag,azt letépve,megbontva,nem tudom,hogy mennyire tudod újra a gyárival azonosra reprodukálni.

Nekem egyik autómon sem lettek ezek lebolygatva,bár mindkét autómon teljesen egészséges volt az a lemez (a 63-as ugye meg még teljesen hegesztésmentes),meg a színbeli eltéréstől sem kell félni,mert mindkét autóm az eredeti  gyártáskori színét kapta vissza,a gyári színkódjukkal lettek fényezve,úgy hogy ez sem indokolta a lebontást.

A kabrió nekem is homokfújva lesz,meg ebbe a hátsó csomagtérbe a tető miatt valahogy bejutott a víz és korróziós károk vannak,ott én is így fogom csinálni mint ahogy a képen van.
Én sem a szín miatt, a fehérnek beázott a hátsó ablaka és kirohadt a csomagtartó. Hogyan javították ki? Letakarták egy nagy lemezzel, a négy sarkán odapöccintve, ami alatt még jobban kilyukadt, mert ugye megállt a víz, nem tudott kiszáradni. Ezt szeretném elkerülni. Alulról nézve egészséges a lemez, de elég sok alvázvédő van ott, úgyhogy azt még fel kell tárni...
Szép (volt) nem?


itt azért bíztatóbb a helyzet:
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 28, 20:43:08 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74755 Dátum: 2015 Május 28, 20:30:09 »

Ja és mert kb így akarom festeni a bogarat. Hányok, mikor két deci festék spórolás miatt a szőnyeg, meg az ajtókárpit alatt piros az egyébként fehérre festett bogár. 
<beszúrt kép törölve>


Jezusom ...
Persze igényesebb munka így.
Bár mondjuk ott nem csak ráragasztott kátránypapír vagy mi van,hanem rendes hang és hőszigetelés,ilyen foszlós anyag,azt letépve,megbontva,nem tudom,hogy mennyire tudod újra a gyárival azonosra reprodukálni.

Nekem egyik autómon sem lettek ezek lebolygatva,bár mindkét autómon teljesen egészséges volt az a lemez (a 63-as ugye meg még teljesen hegesztésmentes),meg a színbeli eltéréstől sem kell félni,mert mindkét autóm az eredeti  gyártáskori színét kapta vissza,a gyári színkódjukkal lettek fényezve,úgy hogy ez sem indokolta a lebontást.

A kabrió nekem is homokfújva lesz,meg ebbe a hátsó csomagtérbe a tető miatt valahogy bejutott a víz és korróziós károk vannak,ott én is így fogom csinálni mint ahogy a képen van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74754 Dátum: 2015 Május 28, 19:44:22 »



Miért akarod azokat a szurkos lapokat eltávolítani?Vagyis mi indokolja?
Ja és mert kb így akarom festeni a bogarat. Hányok, mikor két deci festék spórolás miatt a szőnyeg, meg az ajtókárpit alatt piros az egyébként fehérre festett bogár. 



Jezusom ...

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #74753 Dátum: 2015 Május 28, 12:21:43 »

A hátsó csomitartóból a szurkos lapokat milyen módszerrel kell kiszedni? Hőlégfúvó?

Én először hidegen álltam neki, de kemény mint a beton, de kis melegítés után a nagyrésze lekaparhatóvá vállt. A kaparás után az egész bódét homokoltattam ezzel eltüntetve a maradékot is.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74752 Dátum: 2015 Május 27, 19:29:21 »

Nem a fehér,1971-es,1300-as bódét csinálod meg?

Miért akarod azokat a szurkos lapokat eltávolítani?Vagyis mi indokolja?
Mert nem akarom összefesteni és nem tudom, milyen alatta a lemez.

A fehér bódé sajnos nagy-nagyon gáz volt. Még a teteje is hegesztve volt. A zártszelvény-küszöb felrakásakor pedig kicsit megcsavarodott a kaszni ezért az ajtó sarka kiállt vagy másfél centit, plusz az említett hátsó csomagtartó gyakorlatilag szitára volt rohadva.
Bárhova néztem, ott cserélni kellett, vagy pótolni. Még a műszerfalon is...
Nem volt egy ép porcikája sem annak ellenére, hogy 1 centi szurok volt mindenhol, de főleg a belsejében.
Ezt 40 ezerért vettem és kisebb javítások kellettek rajta, vagyis a szokásosak, de a lényeg, hogy gyári mindenhol, nincs gányolva
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 27, 22:20:58 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74751 Dátum: 2015 Május 27, 18:34:49 »

Jobb oldal kész.
A hátsó csomitartóból a szurkos lapokat milyen módszerrel kell kiszedni? Hőlégfúvó?

<beszúrt kép törölve>
Nem a fehér,1971-es,1300-as bódét csinálod meg?

Miért akarod azokat a szurkos lapokat eltávolítani?Vagyis mi indokolja?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74750 Dátum: 2015 Május 27, 18:24:18 »

Jobb oldal kész.
A hátsó csomitartóból a szurkos lapokat milyen módszerrel kell kiszedni? Hőlégfúvó?


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74749 Dátum: 2015 Május 26, 12:39:57 »

Nincs visszahúzó rugóm, de már sokan mondták, úgyhogy teszek be egyet.
Megkenem, ellenőrzöm a forgáspontokat, aztán meglátjuk.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74748 Dátum: 2015 Május 26, 06:18:24 »

Nem emlékszem, neked a gázrudazatodnak van visszahúzó rugója? Vagy csak a karbik tengelyén lévő rugó húz vissza?
Az esetek nagy részében nem elég a karbik rugója és azokban az esetekben is amikor csak a karbi rugója elbír a rudazat tömegével, súrlódásaival is, ha finoman engeded vissza a gázt, akkor tökéletesen nem húznak vissza.
Mindemellett a faudi tisztítással, kenéssel nem ártasz, de akkor ne csak a faudit nézd meg, hanem a többi forgáspontot, súrlódó részt, hiszen ha a faudit leakasztod, akkor nem csak a faudik súrlódásától tehermentesíted a karbik rugóit, hanem a komplett rudazat tömegétől, a rudazat többi forgáspontjának súrlódásától, sőt még a gázbovden súrlódásától, akadásától is.
Amit érdemes még megnézni, hogy a faudi meghúzásakor nem került-e a rúd két végén lévő fej olyan kitekert állásba egymáshoz képest, hogy az befeszülést okozzon.

Más ötletem pedig nincsen. Ha leveszem a faudikat, minden tökéletesnek tűnik, ahogy visszarakom, szorul. Kivéve a fejet magában is kicsit szorulnak, eddig könnyen jártak.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74747 Dátum: 2015 Május 26, 05:14:39 »

Más ötletem pedig nincsen. Ha leveszem a faudikat, minden tökéletesnek tűnik, ahogy visszarakom, szorul. Kivéve a fejet magában is kicsit szorulnak, eddig könnyen jártak.

offroad autón előfordulhat....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74746 Dátum: 2015 Május 25, 20:54:03 »

a legeszerűbb pedig, ha a nívópálca helyére dugható érzékelőst veszel
Praktikus de sajna nem teccik. Azért köszönöm!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74745 Dátum: 2015 Május 25, 20:45:34 »

Sziasztok!
Ha a motorolajhőfokot szeretném mérni ,látni ,felügyelni menet közben azt ,hogy tehetem meg? ,hova csatlakoztassam a szenzort?
Az olajnyomás kapcsolónál jó rácsatlakozni egy plusz idomon keresztül? Vagy esetleg érdemesebb valamelyik henger hőfokát figyelni?
Köszönöm!
a legeszerűbb pedig, ha a nívópálca helyére dugható érzékelőst veszel
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74744 Dátum: 2015 Május 25, 20:18:23 »

Lehetséges, hogy a faudi fejek megszorulnak? Most úgy tűnik, hogy azok miatt nem megy vissza a gázrudazat alaphelyzetbe. Mossam el és zsírozzam, vagy van valami bevált módszer?
Köszi!
offroad autón előfordulhat....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74743 Dátum: 2015 Május 25, 17:27:04 »

Lehetséges, hogy a faudi fejek megszorulnak? Most úgy tűnik, hogy azok miatt nem megy vissza a gázrudazat alaphelyzetbe. Mossam el és zsírozzam, vagy van valami bevált módszer?
Köszi!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #74742 Dátum: 2015 Május 25, 17:08:35 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
A 90-es évek végén egy 105-ös Skodával jártam úgy, hogy nem nyitotta a tanksapkát a kulcs. Zárbetét mellett 6 mm-es lyukfúrás, beletoltam egy megfelelő hosszúságú csavart, hogy bőven átérjen, majd kitekertem a tanksapkát.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74741 Dátum: 2015 Május 25, 16:15:30 »

Szerintem olaj hőfokot érdemes, adapterrel a legegyeszerűbb, blokkba fúrva alul a legpontosabb / legelegánsabb.

Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74740 Dátum: 2015 Május 25, 16:11:35 »

Szerintem olaj hőfokot érdemes, adapterrel a legegyeszerűbb, blokkba fúrva alul a legpontosabb / legelegánsabb.

Sziasztok!
Ha a motorolajhőfokot szeretném mérni ,látni ,felügyelni menet közben azt ,hogy tehetem meg? ,hova csatlakoztassam a szenzort?
Az olajnyomás kapcsolónál jó rácsatlakozni egy plusz idomon keresztül? Vagy esetleg érdemesebb valamelyik henger hőfokát figyelni?
Köszönöm!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74739 Dátum: 2015 Május 25, 13:26:36 »

Sziasztok!
Ha a motorolajhőfokot szeretném mérni ,látni ,felügyelni menet közben azt ,hogy tehetem meg? ,hova csatlakoztassam a szenzort?
Az olajnyomás kapcsolónál jó rácsatlakozni egy plusz idomon keresztül? Vagy esetleg érdemesebb valamelyik henger hőfokát figyelni?
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74738 Dátum: 2015 Május 25, 10:33:15 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
Zsigulival jártam így, akkor egyszerűen lecsavartam a sapkát mérgemben. A fém része lejött, alatta meg már könnyű volt a dolog, igaz, másik sapka kellett...

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74737 Dátum: 2015 Május 24, 22:40:13 »

A fém tekerős kupakban van zár.
Az ajtót ki tudom nyitni.
még nem csináltam ilyet. lehet hogy ki kell fúrni..
ha be van építve a tank és használni is fogod így, esetleg érdemes lehet előbb a betöltőcsövet leszedni mögüle, hogy ne essen semmi a tankba
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74736 Dátum: 2015 Május 24, 21:59:31 »

mivel van lezárva?
fém tekerős kupak, kicsi zárral? vagy a tanksapka ajtó?
esetleg próbáld meg feltörni hajcsattal Smiley

A fém tekerős kupakban van zár.
Az ajtót ki tudom nyitni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74735 Dátum: 2015 Május 24, 21:56:51 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
mivel van lezárva?
fém tekerős kupak, kicsi zárral? vagy a tanksapka ajtó?
esetleg próbáld meg feltörni hajcsattal Smiley
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74734 Dátum: 2015 Május 24, 20:19:28 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74733 Dátum: 2015 Május 23, 20:55:19 »

Kiszedtem a csapágyat meg a perselyt a hidbol.Nem is volt nehéz csak csinálnom kellett egy célszerszámot meg lehet szerencsém volt Cheesy Kérdés a következő mennyit szabad lötyögnie a perselynek a lengőkar tengelyen és ha kell új persely mivel célszerű visszajuttatnom a hídházba. Mérni kell a távolságot vagy ütközési pont van?
Ha jól emlékszm, ütközésig kell tolni. De egyszerűen meg tudod állapítani, ha a belső mentén feltolsz egy csavarhúzót pl.

Bácsi Győző
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74732 Dátum: 2015 Május 23, 20:04:27 »

Kiszedtem a csapágyat meg a perselyt a hidbol.Nem is volt nehéz csak csinálnom kellett egy célszerszámot meg lehet szerencsém volt Cheesy Kérdés a következő mennyit szabad lötyögnie a perselynek a lengőkar tengelyen és ha kell új persely mivel célszerű visszajuttatnom a hídházba. Mérni kell a távolságot vagy ütközési pont van?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #74731 Dátum: 2015 Május 21, 15:35:24 »

Itt is és ezúton is köszönöm meg gumibogi és csapata precíz, hatásos, és gyors segítségét mindenféle dolgok kicserélésében!!

 Kezfogas Kezfogas Kezfogas
Nagyon szivesen! Cool
mi is köszönjük

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #74730 Dátum: 2015 Május 21, 15:17:51 »

Itt is és ezúton is köszönöm meg gumibogi és csapata precíz, hatásos, és gyors segítségét mindenféle dolgok kicserélésében!!

 Kezfogas Kezfogas Kezfogas
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74729 Dátum: 2015 Május 21, 08:38:28 »

Akkor produkál hasonlókat,de ahányszor leszedtük a karbi fedelét,szépen és könnyen járt.Próbáltam kocoktatással,kalapálgatással,de úgy sem volt jó.
AC-t néztétek, önindítózva mennyit nyomott? Úszó szabadon mozgott? Ejtőtartályból engedve a benzint megtelik az úszóház? Ezek alapján lehetne diagnosztizálni, vagy továbblépni. Most kicseréltetek mindent, és van két újnak tűnő dolgod leszedve, amik közül egyik nem jó. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74728 Dátum: 2015 Május 21, 06:44:38 »

Akkor produkál hasonlókat,de ahányszor leszedtük a karbi fedelét,szépen és könnyen járt.Próbáltam kocoktatással,kalapálgatással,de úgy sem volt jó.
A fennakadás nem szó szerint értendő olykor, hanem valami kis egyenetlenség miatt, ami akár az elpárolgó benziből is visszamaradhat, nem zár le. De ha feltöltögetéssel indult, akkor inkább kevés volt a benzin, szerintem. De lehetnek extrém esetek is, hetekig játszottam a bogarammal, mert sehogy nem akart indulni, és a vadiúj benzincsőben találtam egy dugót... Addigra már minden pucolva, cserélve, állítva lett, ha nem akasztok rá egy kézi AC-t, ami majd' megszakadt, de akkor se szívott eleget, nem is gyanakszom. De akár a fiam bogarát is felhozhatnám, egy tetves talptömítés miatt szedtünk szét többször mindent. Filléres dolgok, nagy szívás.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74727 Dátum: 2015 Május 20, 18:46:13 »

nem a tűszelep akadt fenn?
Akkor produkál hasonlókat,de ahányszor leszedtük a karbi fedelét,szépen és könnyen járt.Próbáltam kocoktatással,kalapálgatással,de úgy sem volt jó.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74726 Dátum: 2015 Május 20, 17:35:15 »

Röviden annyi,hogy most áprilisban volt már két éve,hogy valami nem volt kóser a Naranccsal.Anno két éve kijártam vele a garázsból,kimentem az utcára,és a második szomszádnál leállt.Így szerencsére haza tudtam tolni.Utána próbálgattam,ha az úszóházat benzinnel feltöltöttem,akkor simán beindult,egy-két percig járt is,míg az úszóházat kijárta,utána leállt,és már nem is volt indítható.De ha újra eljátszottam vele ezt a feltöltést,akkor megint pár percig eljárt.Aztán a két év alatt volt itt több próbálkozás,hókuszpókuszkodás,benzinszűrő csere,AC-csere,karbi csere,de a végére már oda jutottam,hogy el sem indult.Így állt már tavaly ősz óta.

Most visszatettem az eredeti gyári karburátorát,ami felújítás előtt is jó volt,de a Merki még meg is csinálta,így az új Brosol lekerült.És vettem a Hudáktól egy új Classic AC-t is,azt is feltettem.Tehát most ebben a konfigurációban a karbi is és az AC is más,mint amikor a hiba előjött vagy kezdődött.Most pöccre indul,szépen jár,olyan a hangja mint egy villanymotornak.

A sok karbifeltöltögetés,indítózgatás,túlszívatás miatt,az olaj totál tocsog a benzinben,bűzlik mint az állat.Most beindítottam,kicsit járattam,remélem nem lett baja tőle.A Breuer azt mondja,hogy nem baj,legalább kicsit átmosta,átöblítette belülről a motort.Holnap viszont olajcsere.
nem a tűszelep akadt fenn?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74725 Dátum: 2015 Május 20, 14:45:21 »

Az egy cseppet beljebb van.  Undecided
ok köszi.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74724 Dátum: 2015 Május 20, 14:08:07 »

thx es a persely csere bonyolult?
Az egy cseppet beljebb van.  Undecided

Bácsi Győző
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74723 Dátum: 2015 Május 20, 14:06:18 »

a felső tűgörgő ritkán szar mert álltalában az alsót veri a víz és ha szar a gumitömítés vagy szét van rohadva a tengelytest akkor a csapágy is megrozsdásodik ....
aztán előfordul hogyha sokáig ment szar csapággyal vagy megkopott lengőkarral akkor a belső persely is kiverődik  na akkor lehet cserélni az egészet urethan-ra ....
én görgős csapágyat évekkel ezelőtt is már  drágán vettem... Undecided
thx es a persely csere bonyolult?
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.