www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 19:39:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13214973 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75115 Dátum: 2015 Augusztus 11, 14:58:00 »

Tudna valaki segíteni, hogy miképp kell cserélni a nyelestengely szimmeringet? Van esetleg valami link? Nagy művelet? Köszi!
https://www.youtube.com/watch?v=SkyOxYGmiLk
https://www.youtube.com/watch?v=CH4ZuvVzLzg
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 11, 15:00:27 írta abes »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75114 Dátum: 2015 Augusztus 11, 14:01:47 »

Tudna valaki segíteni, hogy miképp kell cserélni a nyelestengely szimmeringet? Van esetleg valami link? Nagy művelet? Köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75113 Dátum: 2015 Augusztus 11, 09:41:08 »

Szerintem ez nem szükséges. Újraépítéskor minden kiderül Smiley

0. megkeresem hol lett beleganyolva a rendszerbe es mik a gazdatlan saruk, amik itt-ott elofordulnak.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #75112 Dátum: 2015 Augusztus 11, 09:15:48 »

1. Veszel egy marék JÓ minőségű kábelsarut, a hozzá való fogóval.
2. Az ÖSSZES kábel végéről - állapottól és hossztól függően - levágod a régi sarut egy darabka korrodált drótvéggel.
3. Felteszed az összes végre az új sarukat. (ajánlom az elektromos tűzhelyhez való hőállót - k. drága, de nem tágul ki)
4. Kapcsolás rajz alapján bekötöd a kábeleket.

Nekem bevált egy olyan bogárnál, amit azért adtak el, mert az elektromos problémákkal évek alatt sem tudott senki megbírkózni.

0. megkeresem hol lett beleganyolva a rendszerbe es mik a gazdatlan saruk, amik itt-ott elofordulnak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75111 Dátum: 2015 Augusztus 11, 09:14:34 »

1. Veszel egy marék JÓ minőségű kábelsarut, a hozzá való fogóval.
2. Az ÖSSZES kábel végéről - állapottól és hossztól függően - levágod a régi sarut egy darabka korrodált drótvéggel.
3. Felteszed az összes végre az új sarukat. (ajánlom az elektromos tűzhelyhez való hőállót - k. drága, de nem tágul ki)
4. Kapcsolás rajz alapján bekötöd a kábeleket.

Nekem bevált egy olyan bogárnál, amit azért adtak el, mert az elektromos problémákkal évek alatt sem tudott senki megbírkózni.

és ne felejtsd el a saruk ellendarabjait megtisztogatni (forraszthatod is a sarukat ha nem telik spéci fogóra, talán még jobb is)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #75110 Dátum: 2015 Augusztus 11, 08:36:27 »

1. Veszel egy marék JÓ minőségű kábelsarut, a hozzá való fogóval.
2. Az ÖSSZES kábel végéről - állapottól és hossztól függően - levágod a régi sarut egy darabka korrodált drótvéggel.
3. Felteszed az összes végre az új sarukat. (ajánlom az elektromos tűzhelyhez való hőállót - k. drága, de nem tágul ki)
4. Kapcsolás rajz alapján bekötöd a kábeleket.

Nekem bevált egy olyan bogárnál, amit azért adtak el, mert az elektromos problémákkal évek alatt sem tudott senki megbírkózni.

kb. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75109 Dátum: 2015 Augusztus 10, 23:49:37 »

1. Veszel egy marék JÓ minőségű kábelsarut, a hozzá való fogóval.
2. Az ÖSSZES kábel végéről - állapottól és hossztól függően - levágod a régi sarut egy darabka korrodált drótvéggel.
3. Felteszed az összes végre az új sarukat. (ajánlom az elektromos tűzhelyhez való hőállót - k. drága, de nem tágul ki)
4. Kapcsolás rajz alapján bekötöd a kábeleket.

Nekem bevált egy olyan bogárnál, amit azért adtak el, mert az elektromos problémákkal évek alatt sem tudott senki megbírkózni.

azért összességében arra jutottam, hogy az elektromos szerelés szopás, egyszer helyre kéne tenni az egész kábelezést...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #75108 Dátum: 2015 Augusztus 10, 20:31:53 »

na, ma kellett némi szmb a motorkerékpár lemosása után. a jelenség az volt, hogy a jobb indexem fékezéskor elég furán villogott visszajelző alapján. ma megnéztük faterral, ha indexeltem és egyszerre fékeztem, az index kialudt, de helyette a helyzetjelző villogott a fékkel együtt. gondoltam test hiba lehet, motortér kinyit (egy nagyobb kör után), jé, ott a lecsúszott kábel, visszadug(tam volna, de égetett minden). kis várakozás után rádugtam, de nem javult. még párszor lehúz-feldug, hátha, be is jött.

következő hiba, hogy az olajhőfok mérő mutatója elég érdekesen ugrált össze-vissza, majd ma hazafelé menet totál megállt. motortér vizslatás, hopp, lejött a kábel, letekeredett a jeladó kábelét rögzítő anya. anya pótlás, rákontrázva, máris tudom a hőfokot, királyság.

akkor már csak a kürt nem szól, régebben szórakozott, majd megjavult, majd megint beszart. kormánynál (gti) csatik ellenőrzése, tisztítása, hibátlan minden, lent méricskélés, föld van, táp van, hang nincs. polcról másik kürt levesz, leszerelve jó, bent a helyén nem. érdekes, de nem jövünk zavarba, van másik. lengőben jó, bent a helyén kib@ssza a 16 amperes biztit is. megpróbáltuk a kábeleket sakkozni, nem szólt, de rájöttünk mikor veri le a biztit. valamiért beépítve nem tetszik neki, hogy két helyről kap földet, mintha nem mindkettő lenne föld, ennek még utána kell járni mi a gond, de elkezdett oda sütni a nap és kürt nélkül azért van élet (a 16-os bizti nyilván nem maradt bent).

azért összességében arra jutottam, hogy az elektromos szerelés szopás, egyszer helyre kéne tenni az egész kábelezést...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75107 Dátum: 2015 Augusztus 10, 11:10:54 »

sajnos egyelőre nem oldódott meg, lehet, kapcsolócsere lesz ebből.
A jobb első helyzetjelző sem ég. Jól gondolom, hogy ez összefügg a hátsó helyzetjelzővel és a rendszám világítással? Mondjuk rá kéne mérni, hogy megy-e a delej a biztitábláról...
évjárat?
a jobbos első-hátsó heljzetjelző és a rendszámvilágítás egy bizotsítékon van, és semmi más nincs rajta elvileg. tehát pl az a biztosíték mehetett ki. vagy odamenő vezeték leesett.. ez épp nem a kapcsoló hibája szerintem..

tessék itt egy kapcsolási rajz:
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-68+69.jpg
vagy a többi is:
http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75106 Dátum: 2015 Augusztus 10, 11:03:20 »

A világításkapcsoló tud kontaktos lenni, kicsit mozgasd, tekergessed meg. Mivel húzókapcsoló, az ív nem segíti az öntisztulást, így el tud oxidálódni a felület.
sajnos egyelőre nem oldódott meg, lehet, kapcsolócsere lesz ebből.
A jobb első helyzetjelző sem ég. Jól gondolom, hogy ez összefügg a hátsó helyzetjelzővel és a rendszám világítással? Mondjuk rá kéne mérni, hogy megy-e a delej a biztitábláról...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #75105 Dátum: 2015 Augusztus 08, 23:14:25 »

ma újra teszteltem, és tényleg elég a gyújtáskapcsolót megmozgatni, vagy többször próbálkozni, valószínűleg ez lesz a gond. kössz 
Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75104 Dátum: 2015 Augusztus 08, 20:59:00 »

Nekem is volt ilyen az egyik bogaramnál, gyújtáskapcsoló betét csere lett a megoldás.
ma újra teszteltem, és tényleg elég a gyújtáskapcsolót megmozgatni, vagy többször próbálkozni, valószínűleg ez lesz a gond. kössz 
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75103 Dátum: 2015 Augusztus 07, 11:10:09 »

Esti bogarazásnál kiderült, hogy van más is. Smiley
Amikor kihúzom a fényszóró kapcsolót, akkor az első kattanásnál (helyzetjelző) világít a műszerfal világítás, amikor teljesen (tompított fény), akkor meg kialszik. Ez mi lesz? Fényszóró kapcsoló? Érdekes dolgokat produkál a bogim, pedig újra lett húzva szakember által a teljes kábelezés... Lehet, hogy szétcsúsznak dolgok és a jobb hátsó világítás és a rendszámtábla világítás is ezért van off állapotban most?
A világításkapcsoló tud kontaktos lenni, kicsit mozgasd, tekergessed meg. Mivel húzókapcsoló, az ív nem segíti az öntisztulást, így el tud oxidálódni a felület.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75102 Dátum: 2015 Augusztus 07, 09:52:15 »

Esti bogarazásnál kiderült, hogy van más is. Smiley
Amikor kihúzom a fényszóró kapcsolót, akkor az első kattanásnál (helyzetjelző) világít a műszerfal világítás, amikor teljesen (tompított fény), akkor meg kialszik. Ez mi lesz? Fényszóró kapcsoló? Érdekes dolgokat produkál a bogim, pedig újra lett húzva szakember által a teljes kábelezés... Lehet, hogy szétcsúsznak dolgok és a jobb hátsó világítás és a rendszámtábla világítás is ezért van off állapotban most?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75101 Dátum: 2015 Augusztus 06, 20:16:22 »

gondolom a jobb hátsó lámpa és féklámpa biztosítéka lehet  Roll Eyes
na, nem, a bizti már nem ég ki és a fék lámpa is ég, az izzót érintő egyik láb el volt ferdülve a foglalatban. De a rendszám világítás és a jobb hátsó lámpa továbbra sem világít. Hol van ennek a csatija? Remelem, nem a burkolat alatt...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75100 Dátum: 2015 Augusztus 06, 20:04:25 »

Nekem is volt ilyen az egyik bogaramnál, gyújtáskapcsoló betét csere lett a megoldás.
Ezen már túl vagyok.

Viszont megtaláltam, hogy miért állt le a motor lejtmenetes motorfék után. A légszűrőház és a szívócső közötti cső volt alattomos módon kirepedve. Erős fékezésnél, lejtőn lefelé kinyílt a repedés.  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 06, 20:06:43 írta abes »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #75099 Dátum: 2015 Augusztus 06, 19:58:56 »

Mi a baloldali első biztosíték? Folyton elszáll es nem is megy a jobb hátsó lámpa es fék lámpa sem.... Grrrrr
gondolom a jobb hátsó lámpa és féklámpa biztosítéka lehet  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75098 Dátum: 2015 Augusztus 06, 19:56:26 »

Mi a baloldali első biztosíték? Folyton elszáll es nem is megy a jobb hátsó lámpa es fék lámpa sem.... Grrrrr

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75097 Dátum: 2015 Augusztus 06, 12:01:28 »

Nekem is volt ilyen az egyik bogaramnál, gyújtáskapcsoló betét csere lett a megoldás.
nekem is....lásd bogárébresztő idén tavasszal Cheesy Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75096 Dátum: 2015 Augusztus 06, 10:08:22 »

Nekem is volt ilyen az egyik bogaramnál, gyújtáskapcsoló betét csere lett a megoldás.
óó.
majd kísérletezem, hogy a kulcsot, kapcsolót mozgatva is tudok-e indítózni, vagy mindenképp a kocsit kell megmozdítani hozzá. de azért jó ötlet, kössz
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #75095 Dátum: 2015 Augusztus 06, 10:00:48 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

Nekem is volt ilyen az egyik bogaramnál, gyújtáskapcsoló betét csere lett a megoldás.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75094 Dátum: 2015 Augusztus 06, 08:19:29 »

otthon? csináljuk együtt a kettőt?
kössz
Generátor felújítással együtt akarom csináltatni.
Időm az rettenetesen kevés van, szóval szaki lesz. Beszéltem velük behúzó mágnest is tudnak cserélni, rendelésre beszerzik.  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75093 Dátum: 2015 Augusztus 06, 05:53:19 »

Enyém is ezt csinálja, fel kell majd újítanom.
otthon? csináljuk együtt a kettőt?

Nem tudom, de van egy olyan perselyem, azt neked adom szivesen, ha szukseged van ra...
kössz
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75092 Dátum: 2015 Augusztus 06, 00:18:55 »

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?
Nem tudom, de van egy olyan perselyem, azt neked adom szivesen, ha szukseged van ra...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75091 Dátum: 2015 Augusztus 05, 23:53:59 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

Enyém is ezt csinálja, fel kell majd újítanom.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75090 Dátum: 2015 Augusztus 05, 22:59:57 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1095-1/fekete-papirfutescso-50x1100mm
1db köll

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75089 Dátum: 2015 Augusztus 05, 22:04:24 »

és akkor * a homlokára csapott, és azóta széthúzva árulja a csöveket  Grin

Mikor legutobb Csillag mesterrel neztuk, akkor nala 800 forint korul volt egy ilyen fekete alu-papir harmonika cso (~5 eve?), es egy eleg volt egy motorra, mert eleg jol szet lehet huzni a csovet hosszaban.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75088 Dátum: 2015 Augusztus 05, 21:49:47 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
Mikor legutobb Csillag mesterrel neztuk, akkor nala 800 forint korul volt egy ilyen fekete alu-papir harmonika cso (~5 eve?), es egy eleg volt egy motorra, mert eleg jol szet lehet huzni a csovet hosszaban.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75087 Dátum: 2015 Augusztus 05, 21:41:40 »

holnap ha jössz hozzám megmérjük az enyémen és akkor kitudjuk számolni hogy mennyi az annyi,ok?
Okés.

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75086 Dátum: 2015 Augusztus 05, 21:26:13 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1095-1/fekete-papirfutescso-50x1100mm
holnap ha jössz hozzám megmérjük az enyémen és akkor kitudjuk számolni hogy mennyi az annyi,ok?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75085 Dátum: 2015 Augusztus 05, 20:55:30 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1095-1/fekete-papirfutescso-50x1100mm
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 05, 20:58:37 írta Zoli »

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #75084 Dátum: 2015 Augusztus 05, 20:39:32 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.
ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?
nekem is rendszeresen előjön ez a 'hiba'
de mondjuk 30-50 indításból 1 ilyen
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75083 Dátum: 2015 Augusztus 05, 19:28:09 »

ma végre bekerült a digit klíma Grin Grin Grin Grin Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75082 Dátum: 2015 Augusztus 05, 19:26:34 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

szénkefe? nézd meg ,hogy átad-e a mágneskapcsoló ha a behúzótekercsére tápot adol Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75081 Dátum: 2015 Augusztus 05, 18:03:46 »

Szelepek jók, cserélek gyertyát, ha találok...

Lehet, de vagy 6000 km-en keresztül tökéletes volt és ma már durrog is, tehát az üzemanyag a kipuffban ég el. Hazaindulás előtt ránézek a szelepekre...

1303LS
« Hozzászólás #75080 Dátum: 2015 Augusztus 05, 17:31:36 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

Mindegyik önindító ilyen. Na jó 99%.
A behúzómágnesben 2 tekercs van. Az egyik akkor enged el amikor a réz "szegecsek" áramot adnak a forgórészre.
Ilyenkor csak az ún. megtartótekercs működik, mert már nem kell behúzni nagy erővel hanem csak benttartani.
Az összes behúzómágnesben a másik tekercs bevezetőszála mindben elég egy idő után és csak az egyik tekercs működik.
Amíg csépen simán csúszik minden addig ezt észre sem veszed. Gyengélkedő feszültségnél, vagy itt-ott szoruló mechanikánál, már e leírt hiba a jelenség. Majd másnap újra indul.
Szétszedni, javítani nem igazán lehet.
Behúzómágnest nem tudom lehet-e kapni.
Valahol már láttam belső vezetékeléses rajzot önindítóról, de most nem fogom keresni, azzal jobban érthető lenne amit mondok.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #75079 Dátum: 2015 Augusztus 05, 17:19:38 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

a nagy meleg lehet ilyen hatással (pontosan miért nem tudom)
nekem a szupermegbízható buszom, pont ezt produkálta tegnap a forróságban
--mondjuk kattanó hang nem volt-- és mástól is hallottam már...
ja meg nyikorog a gömbcsuklóm melegben☺...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75078 Dátum: 2015 Augusztus 05, 15:55:35 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75077 Dátum: 2015 Augusztus 05, 14:34:56 »

Lehet, de vagy 6000 km-en keresztül tökéletes volt és ma már durrog is, tehát az üzemanyag a kipuffban ég el. Hazaindulás előtt ránézek a szelepekre...

simán,nekem is így volt....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75076 Dátum: 2015 Augusztus 05, 12:07:16 »

Állítom a kosz nem a fúvókában, hanem valamelyik furatban liftezik. Lassan 3 éve szív vele...
simán,nekem is így volt....

Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.