www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 00:10:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14765359 alkalommal)
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76891 Dátum: 2016 Május 22, 16:17:42 »

Talán így érthetőbb...
A kartergáz visszavezető cső nem lyukas...ennek ellenére látható az olajpára kicsapódás a papír cső találkozásánál.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76890 Dátum: 2016 Május 22, 14:12:31 »

Akkor nem a kartergáz nyomja ki, mert az elmegy a légszűrőbe.
jó lenne ha igy lenne de ez ostobaság

1303LS
« Hozzászólás #76889 Dátum: 2016 Május 22, 13:59:43 »

Nincs eldugulva a kartrergáz cső és szűrőm sincs...amikor cseréltem az ac-t akkor takaritottam ki a csövet. Mondjuk rendszerint tele van fehér trutyival és ahol összeér a jobb oldali fűtés csővel azon is hagy némi olaj foltot (párát)...
Akkor nem a kartergáz nyomja ki, mert az elmegy a légszűrőbe.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #76888 Dátum: 2016 Május 22, 13:55:11 »

Üdv karbi legalján egy müanyag állító csavarral mi tudok állítani és milyen eredményt hozhat?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76887 Dátum: 2016 Május 22, 10:06:56 »

A kartergáz szellőző csövet nézd meg a légszűrő felé, nincs -e eldugulva. Ugye nincs kartergáz"szűrő" majomságod, ha igen akkor azt kukázd azonnal, az csak pozőröknek meg tudatlanoknak való, napi használatra értelmetlen és felesleges hibaforrás.
Nincs eldugulva a kartrergáz cső és szűrőm sincs...amikor cseréltem az ac-t akkor takaritottam ki a csövet. Mondjuk rendszerint tele van fehér trutyival és ahol összeér a jobb oldali fűtés csővel azon is hagy némi olaj foltot (párát)...
1303LS
« Hozzászólás #76886 Dátum: 2016 Május 22, 09:55:19 »

Sziasztok,
Vettem új ac-t , bakelitet és 1 hét után ennél is szivárog a bakelit és a blokk között valami. Mivel elvileg az ac jó ezért most arra gondolok, hogy nem benzin hanem olaj (köd) jön fel a blokkból. Nem mondom hogy fitt a motorom, de lehet ekkora kartergáz hogy az ac bakelit alatt lássam??
A kartergáz szellőző csövet nézd meg a légszűrő felé, nincs -e eldugulva. Ugye nincs kartergáz"szűrő" majomságod, ha igen akkor azt kukázd azonnal, az csak pozőröknek meg tudatlanoknak való, napi használatra értelmetlen és felesleges hibaforrás.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Május 22, 09:58:42 írta 1303LS »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76885 Dátum: 2016 Május 22, 09:51:40 »

Sziasztok,
Vettem új ac-t , bakelitet és 1 hét után ennél is szivárog a bakelit és a blokk között valami. Mivel elvileg az ac jó ezért most arra gondolok, hogy nem benzin hanem olaj (köd) jön fel a blokkból. Nem mondom hogy fitt a motorom, de lehet ekkora kartergáz hogy az ac bakelit alatt lássam??
lehet hát

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76884 Dátum: 2016 Május 22, 09:42:37 »

Ilyen
Sziasztok,
Vettem új ac-t , bakelitet és 1 hét után ennél is szivárog a bakelit és a blokk között valami. Mivel elvileg az ac jó ezért most arra gondolok, hogy nem benzin hanem olaj (köd) jön fel a blokkból. Nem mondom hogy fitt a motorom, de lehet ekkora kartergáz hogy az ac bakelit alatt lássam??
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76883 Dátum: 2016 Május 18, 17:33:56 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76882 Dátum: 2016 Május 18, 17:11:48 »

"5 év diófa alatt állás után vettem az elözö bogaram..."

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #76881 Dátum: 2016 Május 18, 09:42:38 »

Kösz a válaszokat!
Az lehet, hogy a motorolajba valahogy beszivárgott a benzin? Néztem az olajszintet, és jóval a maximum felett van, valamint benzinszagú az olaj. Most már van jó akksim is, beindítsam így? Vagy ha az olaj nagyon felhígult a benzinnel besülhet a motor kenéshiány miatt?
Üdv,

 a benzinpumpánál tud szivárogni. Szerintem ne nagyon indítsd be. Cserélj pumpát (és olajat is természetesen) vagy van olyan pumpa, amit fel is lehet újítani. Nálam ez volt a gond.
Bandi
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #76880 Dátum: 2016 Május 18, 07:58:40 »

Kösz a válaszokat!
Az lehet, hogy a motorolajba valahogy beszivárgott a benzin? Néztem az olajszintet, és jóval a maximum felett van, valamint benzinszagú az olaj. Most már van jó akksim is, beindítsam így? Vagy ha az olaj nagyon felhígult a benzinnel besülhet a motor kenéshiány miatt?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76879 Dátum: 2016 Május 16, 12:54:09 »

Kb. másfél éve nem beindított Bogárnál mi a helyes eljárás az első indításnál, hogy ne károsodjon? Némi olaj van a gép alatt. Megnézem az olaj szintet, megtekerem a tengelyt párszor, bemegy az akksi, aztán mehet?
5 év diófa alatt állás után vettem az elözö bogaram.
Letakaritottam ugy,ahogy,olajszintet megnéztem(nem kellett pótolni)akksit betettem,kapott benzint a tankba,karbiba,aztán inditóztam.
2. próbálkozásra beröffent a gép.hörgött,rángatott,okádott a kipuffon mindent,aztán 25-30 mp múlva beállt a normális alapjárat,elkezdett szépen ketyegni.
viszont a fékek ugy be voltak állva,hogy 10-15-ször "vasalni" kellett!

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76878 Dátum: 2016 Május 16, 12:28:38 »

Kb. másfél éve nem beindított Bogárnál mi a helyes eljárás az első indításnál, hogy ne károsodjon? Némi olaj van a gép alatt. Megnézem az olaj szintet, megtekerem a tengelyt párszor, bemegy az akksi, aztán mehet?
Karbit esetleg töltsd fel benzinnel, akkor annyit nem kell tekerned.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #76877 Dátum: 2016 Május 16, 11:46:45 »

Kb. másfél éve nem beindított Bogárnál mi a helyes eljárás az első indításnál, hogy ne károsodjon? Némi olaj van a gép alatt. Megnézem az olaj szintet, megtekerem a tengelyt párszor, bemegy az akksi, aztán mehet?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76876 Dátum: 2016 Május 15, 22:27:06 »

de lehet hogy rosszul emléxem  és az egy alapjárati dúsító ami nem dúsít hanem szegényít melegen  Lips Sealed mondjuk tök mindegy mert úgy is szar....


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76875 Dátum: 2016 Május 15, 19:47:30 »

Levágom a g..ibe, a lyukat meg betömöm sárral, oszt jó lesz az. Cheesy
de lehet hogy rosszul emléxem  és az egy alapjárati dúsító ami nem dúsít hanem szegényít melegen  Lips Sealed mondjuk tök mindegy mert úgy is szar....

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76874 Dátum: 2016 Május 15, 18:10:21 »

ez a bizbasz egy úszóház szellőztető bimetálos cekaszos geci aminek az egyikfele leég a másik pedig szétesik. Arra való hogy ha leállítod a tűzforró motort ne szívja meg magát a párolgó benzinnel... Alpjárathoz  nincs köze. Legalább is úgy emlékszem mert csak egyszer régen szivattam magam ilyen szarral.....
Levágom a g..ibe, a lyukat meg betömöm sárral, oszt jó lesz az. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76873 Dátum: 2016 Május 15, 11:43:31 »

És ez a bizbaz?
ez a bizbasz egy úszóház szellőztető bimetálos cekaszos geci aminek az egyikfele leég a másik pedig szétesik. Arra való hogy ha leállítod a tűzforró motort ne szívja meg magát a párolgó benzinnel... Alpjárathoz  nincs köze. Legalább is úgy emlékszem mert csak egyszer régen szivattam magam ilyen szarral.....

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76872 Dátum: 2016 Május 15, 11:04:58 »

Huszka Zsoltinak van egy kosárral, hátha talál ilyet is.
Megkérdem Zokát, ha nem találok közelebb.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76871 Dátum: 2016 Május 15, 09:03:00 »

Köszi a hozzászólásokat, megint tanultam valamit. Már csak a "bizbazt" kell megfejteni. Ami nálam van az konkrétan teljesen mozdulatlan a +12V hatására. Ezek szerint ez is valami szelep, csak nem nyit (vagy nem zár) a gyújtás ráadásakor. Nincs is alapjáratom.
Huszka Zsoltinak van egy kosárral, hátha talál ilyet is.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76870 Dátum: 2016 Május 15, 00:29:59 »

Köszi a hozzászólásokat, megint tanultam valamit. Már csak a "bizbazt" kell megfejteni. Ami nálam van az konkrétan teljesen mozdulatlan a +12V hatására. Ezek szerint ez is valami szelep, csak nem nyit (vagy nem zár) a gyújtás ráadásakor. Nincs is alapjáratom.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76869 Dátum: 2016 Május 14, 20:47:52 »

A zöld ceruzával mutatott kütyü az mi és hogyan kell helyesen működnie? Typ4 motor gyári karbiján van.
ez a bájpasz cső elzáró szelepe ugyan az a szerepe mint az alapjáratinak .

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #76868 Dátum: 2016 Május 14, 19:56:36 »

az is az, vagy legalábbis ugyanúgy müxik. A szöletes is összenyit valamit, de azt nem tudom, mi a fasz lehet.
https://www.youtube.com/watch?v=qvzNfKvIG9s
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76867 Dátum: 2016 Május 14, 19:47:49 »

Erre gondoltam én is, de az nem a másik mellette/alatta?

az is az, vagy legalábbis ugyanúgy müxik. A szöletes is összenyit valamit, de azt nem tudom, mi a fasz lehet.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76866 Dátum: 2016 Május 14, 19:43:48 »

Erre gondoltam én is, de az nem a másik mellette/alatta?

egy mágnesszelep. ,kitekered, ház-, érintkező +. Be kell húznia, he leveszed a feszkót, akkor vissza kell jönnie.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76865 Dátum: 2016 Május 14, 19:35:49 »

A zöld ceruzával mutatott kütyü az mi és hogyan kell helyesen működnie? Typ4 motor gyári karbiján van.
egy mágnesszelep. ,kitekered, ház-, érintkező +. Be kell húznia, he leveszed a feszkót, akkor vissza kell jönnie.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76864 Dátum: 2016 Május 14, 18:48:51 »

Valaki hozzáértő nagyon átjöhetne hozzám az életre keltett typ4-et behangolni, hogy legyen alapjárat és tartsa meg a fordulatot is.  Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76863 Dátum: 2016 Május 14, 18:45:48 »

És ez a bizbaz?

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76862 Dátum: 2016 Május 14, 18:45:09 »

A zöld ceruzával mutatott kütyü az mi és hogyan kell helyesen működnie? Typ4 motor gyári karbiján van.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76861 Dátum: 2016 Május 11, 17:06:58 »

Torziós futóműbe uretán csapágy beépítéséről van valakinek közvetlen tapasztalata?
Mennyire szerszámigényes- mondjuk kell-e dörzsárazni, vagy minden méreten van és csak össze kell rakni? Az egyik belső csapágy megadta magát, és nem mindegy, mit rendelek hozzá..
 

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #76860 Dátum: 2016 Május 11, 11:09:27 »

Repedni nem fog, az valószínű.

Hyper-mega tuning hengerfejként kell hirdetni.  Evil Cool
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76859 Dátum: 2016 Május 11, 09:23:27 »

Csak akkor cseréld, ha fel szeretnéd újítani, majd nagyon olcsón eladni- mert vevőt nem fogsz találni- a különben igen drága cuccra.

Hyper-mega tuning hengerfejként kell hirdetni.  Evil Cool

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76858 Dátum: 2016 Május 11, 07:03:21 »

Jobbban aláfeküdtem. Mind a 4 hengernél van. Facsén is a repülő motort mondták.
Most már csak azt kéne eldöntenem, hogy maradjon, vagy cseréljem.
Csak akkor cseréld, ha fel szeretnéd újítani, majd nagyon olcsón eladni- mert vevőt nem fogsz találni- a különben igen drága cuccra.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76857 Dátum: 2016 Május 10, 20:34:39 »

Szerintem ez biztonsági tartalék gyújtás esetleg egy repülőből. Az egyesnél nincs?
Jobbban aláfeküdtem. Mind a 4 hengernél van. Facsén is a repülő motort mondták.
Most már csak azt kéne eldöntenem, hogy maradjon, vagy cseréljem.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76856 Dátum: 2016 Május 09, 09:33:53 »

Eddig azt tapasztaltam, hogy bármi kis nemgyári, nem 110%-os javításnál kórusban ment az "elkövető" fikázása.
Most, hogy haver/sógor az érintett már az is baj, ha van olyan aki nem akarja bevállalni, mert esetleg tiszta munkával jobban alszik.
Van ott egy pici szövegrész, "a küszöb cseréig tökéletesen megfelel".

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76855 Dátum: 2016 Május 09, 08:38:01 »

az a baj hogy az alább felsorolt mahinálásokkal egy repedt membránt nem lehet kiszűrni  Undecided
Ipari suliban mesélte a szaktanár, hogy membrán hibánál az esőkabátjából rakott be egy darabot, majd odacsavarozta a fedelet. Simán haza tudott a kocsival menni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76854 Dátum: 2016 Május 08, 23:02:47 »

Belefújsz, majd megszívod. Mind a két végén elvégzed ezt. Egyik irányban zárnia kell, de ezt fogod érezni, ha nem, akkor szétszed, és kitakarít.

az a baj hogy az alább felsorolt mahinálásokkal egy repedt membránt nem lehet kiszűrni  Undecided

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76853 Dátum: 2016 Május 08, 22:29:24 »

Üdv 1.3 bogi AC pumpát hogy tudom letesztelni leszedett állapotban? Esetleg a ac mozgató tengely el szokott kopni? Elöre is köszi
Belefújsz, majd megszívod. Mind a két végén elvégzed ezt. Egyik irányban zárnia kell, de ezt fogod érezni, ha nem, akkor szétszed, és kitakarít.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #76852 Dátum: 2016 Május 08, 21:19:48 »

Nagyon egyszerűen. Nyomkodod az alján a nyomókáját, egy vödör vízben. Aztán kiveszed és akkor is nyomkodod és benne maradt vizet ki kell lövlelnie, nem csak pisilnie, ha pisil akkor gebasz van.
köszi
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.