www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:04:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13191661 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77075 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:55:47 »

Köszönöm a segítséget. Volt már valakinek hasonló jelensége? Egy darabig működik az irányjelző, majd kapcsolnám, de csak a visszajelző világít folyamatosan.
Testhiba...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77074 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:54:12 »

megoldható
amiben elakad, azt szereld le Grin Cool

egyébként a dinamó, karbi, a termosztát rúdja, a gázbovden és átvezető csöve, a motorháztető biztos útban lesz
aztán a kutyaház oldalán is van két csavar ami tartja a motorburkolathoz
Meg olajhűtő....
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77073 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:53:55 »

a műszerfal mögött lesz, valószínűleg nem messze a biztosítékoktól. A csomagtartóból nézve, a biztosítéktábla jobb oldalán jönnek be a vezetékek a csomagtérbe a műszerfal alól, ott jönnek az index vezetékei is.
Köszönöm a segítséget. Volt már valakinek hasonló jelensége? Egy darabig működik az irányjelző, majd kapcsolnám, de csak a visszajelző világít folyamatosan.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77072 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:18:45 »

Drága kedves barátaim  Grin
Hogyan tudom leszedni úgy a bogár motorról a turbina házat, hogy a motort nem veszem ki?
1,2 motor szimplaszívós szívócső, és dinamó.
köszi
megoldható
amiben elakad, azt szereld le Grin Cool

egyébként a dinamó, karbi, a termosztát rúdja, a gázbovden és átvezető csöve, a motorháztető biztos útban lesz
aztán a kutyaház oldalán is van két csavar ami tartja a motorburkolathoz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77071 Dátum: 2016 Augusztus 29, 10:58:22 »

Drága kedves barátaim  Grin
Hogyan tudom leszedni úgy a bogár motorról a turbina házat, hogy a motort nem veszem ki?
1,2 motor szimplaszívós szívócső, és dinamó.
köszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77070 Dátum: 2016 Augusztus 29, 10:52:52 »

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Most lett kész Bogárka felújítása és időközönként az irányjelző kiveri a biztosítékot. Megtudnátok mondani, hogy hol találom meg az indx relét? Előre is köszönöm!
a műszerfal mögött lesz, valószínűleg nem messze a biztosítékoktól. A csomagtartóból nézve, a biztosítéktábla jobb oldalán jönnek be a vezetékek a csomagtérbe a műszerfal alól, ott jönnek az index vezetékei is.
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77069 Dátum: 2016 Augusztus 29, 10:41:51 »

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Most lett kész Bogárka felújítása és időközönként az irányjelző kiveri a biztosítékot. Megtudnátok mondani, hogy hol találom meg az indx relét? Előre is köszönöm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77068 Dátum: 2016 Augusztus 15, 21:47:40 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"
t2,nek látom

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77067 Dátum: 2016 Augusztus 13, 19:35:08 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"
Megette a zsír.  Shocked Cool

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77066 Dátum: 2016 Augusztus 13, 16:49:27 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"

 Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77065 Dátum: 2016 Augusztus 13, 14:43:22 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77064 Dátum: 2016 Augusztus 12, 02:20:37 »

Az enyém is át lett szerelve, igaz már kopott is volt de egyszer kb 120-ról kellett satuzni 4 személy tele cucc és elfogyott a fék, egyszer blokkolt kicsit vissza aztán újra satu de többet ha akartam volna sem tudtam állóra fékezni, rajt álltam a pedálon kb 5 cm-re álltam meg.
Itt vettem bontott csonkot, új porvédőt és varga nyergeket, 'asszem a bakácsról rendeltem, akkor 20 körül volt a nyereg / db
nekem 80 rémlik összbe, de magam szereltem


 Hasonló az indíttatás ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #77063 Dátum: 2016 Augusztus 04, 22:33:15 »

... és ez is ... most már több lesz  Tongue
Az enyém is át lett szerelve, igaz már kopott is volt de egyszer kb 120-ról kellett satuzni 4 személy tele cucc és elfogyott a fék, egyszer blokkolt kicsit vissza aztán újra satu de többet ha akartam volna sem tudtam állóra fékezni, rajt álltam a pedálon kb 5 cm-re álltam meg.
Itt vettem bontott csonkot, új porvédőt és varga nyergeket, 'asszem a bakácsról rendeltem, akkor 20 körül volt a nyereg / db
nekem 80 rémlik összbe, de magam szereltem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77062 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:46:01 »

Kb nekem is.

 ... és ez is ... most már több lesz  Tongue

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77061 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:45:36 »

Mindenestől kb 100 ezer volt, ha jől emlékszem...


 az jó ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77060 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:35:34 »

Mindenestől kb 100 ezer volt, ha jől emlékszem...
Kb nekem is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77059 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:30:03 »

mennyire jöttél ki így?

most pont akcijós ...  Huh

Mindenestől kb 100 ezer volt, ha jől emlékszem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77058 Dátum: 2016 Augusztus 04, 20:50:51 »

A tengelycsonkot, tárcsát, porvédőt használtan vettem, a féknyerget, betéteket az Unixban...
Eddig minden tökéletesen müxik, vizsgán sem volt gond vele.  Wink

mennyire jöttél ki így?

most pont akcijós ...  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77057 Dátum: 2016 Augusztus 04, 20:37:11 »

És milyet vettél? A bogárboltos 140 körül milyen lehet?

A tengelycsonkot, tárcsát, porvédőt használtan vettem, a féknyerget, betéteket az Unixban...
Eddig minden tökéletesen müxik, vizsgán sem volt gond vele.  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77056 Dátum: 2016 Augusztus 04, 18:29:51 »

boccs, rosszul emlékztem Smiley

lehet. ez a betét mikor bekerült kicsit csikorgott eleinte, de aztán elmúlt. a márkáját nem tudom
« Utoljára szerkesztve: 2016 Augusztus 04, 18:32:58 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77055 Dátum: 2016 Augusztus 04, 16:26:56 »

Az én tárcsáim...

A tiédre azt hittem dob van rajta. Szerintem ott csak betét bajod lehet (marha kemény).
boccs, rosszul emlékztem Smiley

lehet. ez a betét mikor bekerült kicsit csikorgott eleinte, de aztán elmúlt. a márkáját nem tudom
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77054 Dátum: 2016 Augusztus 04, 15:44:26 »

Nézegetem az EBC betéteket, lehet hogy az lesz a megoldás hátra is.
ATE dobok vannak hátul, szerintem nálam is ütnek már. Elkeserítő.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77053 Dátum: 2016 Augusztus 04, 15:41:33 »

de Abes szerint pl az ő dobfékei jobban fognak (pest megyében Grin).
Az én tárcsáim...

A tiédre azt hittem dob van rajta. Szerintem ott csak betét bajod lehet (marha kemény).
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77052 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:42:26 »

Évek óta járunk Erdélybe (is) a Bogárral ... telepakolva a hosszú lejtőkön gyengécske (Hargita, Transzfogaras, Transzalpina ...).
 - Öregek, tükrösre égettek voltak a pofák, felragasztattam régifajta szürke ferodollal, jó lett.
 - Elmelegdve berázott, felszabályoztattam a négy dobot. A hátsók nem lettek jók, vettem új ATE-t. Jó lett.
 - Idén hosszú fékezéskor az eleje újra rázott kicsit ... az ATE ~30 körül az utángyári 14-től ...
Elegem van  Tongue  Grin  Cool

Szeretnék jobb féket!
Az előbb próbaképpen kilazítottam a négy gömfejet  Evil
a tárcsafékre visszatérve:
nekem is van elöl tárcsa, nem tudom milyen gyártmány, én már ezzel vettem, de Abes szerint pl az ő dobfékei jobban fognak (pest megyében Grin).
Pár éve én is cseréltem a hátsó dobokat, de azóta hullámosak már picit. nem ate volt. talán brembo..?

mi is most voltunk kb egy hétig az osztrák és svájci alpokban. a szerpentineken lefelé általában csak gurultunk motorfékkel és a kanyarok előtt fékeztem főleg, nem a lejtőn való felgyorsulás ellen. így is érezhetően megnyúlt a féktáv néhány szakaszokon és a pedált is erősebben kellett taposni. mondjuk volt jópár olyan meredek rész a kisebb forgalmú helyeken, ahol felfelé max kettesben tudtunk menni, olyan meredek volt. bár nem biztos hogy ezek a több mint 10%-os lejtők a legrosszabbak a fék számára, mert itt eleve nem gyorsul fel az ember annyira. de van ahol km-eken át folyamatos a lejtés, végig akár 80-nal is lehetne menni ha csak kanyarogna, de nem lennének hajtűk, ahol viszont így a szerpentinen egymás után sokszor kell 80ról mondjuk 30-ra, 20ra lassítani.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Augusztus 04, 14:44:59 írta Typ117 »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77051 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:31:19 »

ok, csak felvetettem, hátha..

klassz hely Grin
ez melyik szakasz éppen?

no problem Smiley





[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77050 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:25:54 »

Kellett hozzá az is erősen  Wink


ok, csak felvetettem, hátha..

klassz hely Grin
ez melyik szakasz éppen?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77049 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:23:29 »

esetleg lefelé alapvetően motorfékkel menj. semmiképp se nyomd folyamatosan a féket ha megoldható

Kellett hozzá az is erősen  Wink



[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77048 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:15:02 »

Évek óta járunk Erdélybe (is) a Bogárral ... telepakolva a hosszú lejtőkön gyengécske (Hargita, Transzfogaras, Transzalpina ...).
 - Öregek, tükrösre égettek voltak a pofák, felragasztattam régifajta szürke ferodollal, jó lett.
 - Elmelegdve berázott, felszabályoztattam a négy dobot. A hátsók nem lettek jók, vettem új ATE-t. Jó lett.
 - Idén hosszú fékezéskor az eleje újra rázott kicsit ... az ATE ~30 körül az utángyári 14-től ...
Elegem van  Tongue  Grin  Cool

Szeretnék jobb féket!
Az előbb próbaképpen kilazítottam a négy gömfejet  Evil
esetleg lefelé alapvetően motorfékkel menj. semmiképp se nyomd folyamatosan a féket ha megoldható
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77047 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:11:46 »

Van értelme? Csak kérdezem. Nem hamar blokkol?

Évek óta járunk Erdélybe (is) a Bogárral ... telepakolva a hosszú lejtőkön gyengécske (Hargita, Transzfogaras, Transzalpina ...).
 - Öregek, tükrösre égettek voltak a pofák, felragasztattam régifajta szürke ferodollal, jó lett.
 - Elmelegdve berázott, felszabályoztattam a négy dobot. A hátsók nem lettek jók, vettem új ATE-t. Jó lett.
 - Idén hosszú fékezéskor az eleje újra rázott kicsit ... az ATE ~30 körül az utángyári 14-től ...
Elegem van  Tongue  Grin  Cool

Szeretnék jobb féket!
Az előbb próbaképpen kilazítottam a négy gömfejet  Evil

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77046 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:04:04 »

Van értelme... Egyik legjobb döntésem volt, mikor lecseréltem Öcsisajtomon...
Volt jól beállított dobfékem, de 3-4 felnőttel, egy szerpentinen lefelé, a sokadik kanyar után már nem voltam biztos benne, hogy ha kellene egy méreteset fékeznem, meg is állna az elvárható távon belül... Nyúlós lett egy kicsit... Tárcsával ezt még nem tapsztaltam, pedig néha próbálgattam...  Wink
És milyet vettél? A bogárboltos 140 körül milyen lehet?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77045 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:01:30 »

Van értelme? Csak kérdezem. Nem hamar blokkol?

Van értelme... Egyik legjobb döntésem volt, mikor lecseréltem Öcsisajtomon...
Volt jól beállított dobfékem, de 3-4 felnőttel, egy szerpentinen lefelé, a sokadik kanyar után már nem voltam biztos benne, hogy ha kellene egy méreteset fékeznem, meg is állna az elvárható távon belül... Nyúlós lett egy kicsit... Tárcsával ezt még nem tapsztaltam, pedig néha próbálgattam...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77044 Dátum: 2016 Augusztus 04, 13:58:26 »

Sziasztok!
Az első dobfékek tárcsára cserélésén gondolkodom
Szívesen olvasnám tapasztalataitokat az átszereléssel, és a beszerezhető alkatrészek minőségével, utánpótlásával kapcsolatban!
Köszönöm előre!
Imrus
Van értelme? Csak kérdezem. Nem hamar blokkol?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77043 Dátum: 2016 Augusztus 04, 12:14:15 »

Köszönet a hasznos infókért!  Én teljesen áttakarítottam a rendszert. Mint írtam DOT4-el töltöttem fel. (Ezek szerint nem tettem vele rosszat.) A régi folyadékot nem igazán minősíteném ,mert ami kijött belőle az nagyon durva látvány volt.

Sziasztok!
Az első dobfékek tárcsára cserélésén gondolkodom
Szívesen olvasnám tapasztalataitokat az átszereléssel, és a beszerezhető alkatrészek minőségével, utánpótlásával kapcsolatban!
Köszönöm előre!
Imrus

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77042 Dátum: 2016 Augusztus 01, 18:43:15 »

"A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT-osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT 3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!

A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-, illetve fékspecifikusan történik, a jármű- vagy a fékrendszer-gyártó előírásainak megfelelően.

A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja.
A fékfolyadék cseréje
A fent leírt vízmegkötő tulajdonság miatt a fékfolyadékot biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után a kilométerfutástól függetlenül cserélni kell!"

Forrás.
Köszönet a hasznos infókért!  Én teljesen áttakarítottam a rendszert. Mint írtam DOT4-el töltöttem fel. (Ezek szerint nem tettem vele rosszat.) A régi folyadékot nem igazán minősíteném ,mert ami kijött belőle az nagyon durva látvány volt.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77041 Dátum: 2016 Augusztus 01, 15:30:20 »

Asszem a DOT3 és 4 kompatibilis, a DOT5 már nem rakható ilyen öreg fosokba, mert károsíthatja a gumialkatrészeket (karmantyú!).
"A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT-osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT 3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!

A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-, illetve fékspecifikusan történik, a jármű- vagy a fékrendszer-gyártó előírásainak megfelelően.

A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja.
A fékfolyadék cseréje
A fent leírt vízmegkötő tulajdonság miatt a fékfolyadékot biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után a kilométerfutástól függetlenül cserélni kell!"

Forrás.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #77040 Dátum: 2016 Augusztus 01, 15:17:33 »

Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Asszem a DOT3 és 4 kompatibilis, a DOT5 már nem rakható ilyen öreg fosokba, mert károsíthatja a gumialkatrészeket (karmantyú!).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77039 Dátum: 2016 Augusztus 01, 09:53:45 »

az összerakott  elvileg mindenalkatrészúj váltó motor...kombinációban
sír a kinyomócsapágy.. lehet bármit állítani vagy motor ki és új csapágy?



úgy ahogy írtad, motor ki és csere, nincs állítási lehetőség
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77038 Dátum: 2016 Augusztus 01, 09:35:33 »

az összerakott  elvileg mindenalkatrészúj váltó motor...kombinációban
sír a kinyomócsapágy.. lehet bármit állítani vagy motor ki és új csapágy?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77037 Dátum: 2016 Július 25, 19:24:51 »

A fékzsirt akkor használják ha összerakás után nem töltik fel fékolajjal a rendszert evvel megakadályozzák az oxidálást és a karmantyuk nem ragadnak a munkahengerhez.
Nagyon köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #77036 Dátum: 2016 Július 25, 19:20:15 »

Csak ezért kérdem:
A fékzsirt akkor használják ha összerakás után nem töltik fel fékolajjal a rendszert evvel megakadályozzák az oxidálást és a karmantyuk nem ragadnak a munkahengerhez.

Aki nem lép egyszerre......
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.