www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:15:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13192592 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #77115 Dátum: 2016 Szeptember 03, 13:51:13 »

Ezt néztem, mert viszonylag magasnak tűnik a lába, de pont Trabanthoz írja:

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Tetocsomagtarto__retro_stilus__elado_Trabantra__vagy_mas_regi_tipusra_53522333.htm

Helyzet az, hogy két hét múlva nősülök és megpakolnám az autó tetejét mindenféle bőrönddel, hogy legyen egy kis dekor is rajta, ezért kellene valami gyors és könnyen alakítható megoldás, mert nincs már időm gyártani egy "újat".
Te vetted meg?
Remélem, mert voltam olyan jó fej, hogy vártam rád. Bár azon sem csodálkoznék ha lecsapott volna rá valami gerinces ember.  Undecided
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77114 Dátum: 2016 Szeptember 03, 13:28:04 »

Sziasztok! Megoldódott az irányjelző, viszont most olyan gondom van, hogy meleg motornál nincsen alapjáratom. Tudtok valami megoldást? Hidegen minden ok, melegen már semmi alapjárat.
Be kéne állítani, és/vagy kipucolni. Melegen -gondolom- a szivató adja neki az alapjáratot a fogasíven.


Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77113 Dátum: 2016 Szeptember 03, 13:06:42 »

Sziasztok! Megoldódott az irányjelző, viszont most olyan gondom van, hogy meleg motornál nincsen alapjáratom. Tudtok valami megoldást? Hidegen minden ok, melegen már semmi alapjárat.
1303LS
« Hozzászólás #77112 Dátum: 2016 Szeptember 01, 17:29:44 »

Ezt néztem, mert viszonylag magasnak tűnik a lába, de pont Trabanthoz írja:

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Tetocsomagtarto__retro_stilus__elado_Trabantra__vagy_mas_regi_tipusra_53522333.htm

Helyzet az, hogy két hét múlva nősülök és megpakolnám az autó tetejét mindenféle bőrönddel, hogy legyen egy kis dekor is rajta, ezért kellene valami gyors és könnyen alakítható megoldás, mert nincs már időm gyártani egy "újat".
Ennyiért vedd meg és a csavaros tartólábakat valahogy magasítsd meg.
Vagy megveszem én.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #77111 Dátum: 2016 Szeptember 01, 14:30:50 »

Bogár tetőcsomagtartóm van, kölcsön odaadom ha kell. A képen látszik, hogy milyen fazon.

Ez nagyon jó. Köszönöm a felajánlást, valószínűleg élek vele. Kereslek majd telefonon. 
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77110 Dátum: 2016 Szeptember 01, 14:07:26 »

Ezt néztem, mert viszonylag magasnak tűnik a lába, de pont Trabanthoz írja:

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Tetocsomagtarto__retro_stilus__elado_Trabantra__vagy_mas_regi_tipusra_53522333.htm

Helyzet az, hogy két hét múlva nősülök és megpakolnám az autó tetejét mindenféle bőrönddel, hogy legyen egy kis dekor is rajta, ezért kellene valami gyors és könnyen alakítható megoldás, mert nincs már időm gyártani egy "újat".
Bogár tetőcsomagtartóm van, kölcsön odaadom ha kell. A képen látszik, hogy milyen fazon.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #77109 Dátum: 2016 Szeptember 01, 13:27:24 »

Nekem van egy trabihoz való és nem jó, mert nagy a púpja a tetőnek és középen leér a kereszttartó.

Ezt néztem, mert viszonylag magasnak tűnik a lába, de pont Trabanthoz írja:

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Tetocsomagtarto__retro_stilus__elado_Trabantra__vagy_mas_regi_tipusra_53522333.htm

Helyzet az, hogy két hét múlva nősülök és megpakolnám az autó tetejét mindenféle bőrönddel, hogy legyen egy kis dekor is rajta, ezért kellene valami gyors és könnyen alakítható megoldás, mert nincs már időm gyártani egy "újat".
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77108 Dátum: 2016 Szeptember 01, 11:34:00 »

Trabanthoz/Ladához használt tetőcsomagtartó jó lehet bogárra is, vagy más a felfogatása?
Nekem van egy trabihoz való és nem jó, mert nagy a púpja a tetőnek és középen leér a kereszttartó.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77107 Dátum: 2016 Szeptember 01, 10:14:00 »

Trabanthoz/Ladához használt tetőcsomagtartó jó lehet bogárra is, vagy más a felfogatása?
Szerintem nem, mert a ladazsiga tetejének egyenes a széle amibe beleillenek a tetőcsomagtartó lábai. A bogárnak pedig íves a tető széle és ahhoz vannak kialakítva a tetőcsomagtartó lábai.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #77106 Dátum: 2016 Szeptember 01, 10:00:18 »

Trabanthoz/Ladához használt tetőcsomagtartó jó lehet bogárra is, vagy más a felfogatása?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77105 Dátum: 2016 Augusztus 31, 10:07:49 »



Haszna kb. annyi van, hogy ha egy találkozón Maxi felnyitja a motorháztetőt, akkor mindenki érdeklődik, hogy mi a sz@r ez, így a figyelem középpontjába kerülhet...

Megértetted a lényeget  Grin Grin Grin Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77104 Dátum: 2016 Augusztus 31, 08:17:01 »

Adalékot (pl. ólompótlót) tudsz a benzinhez hozzákeverni vele. Tartozik hozzá egy szendvics-adapter a karbi talpa alá, ahonnan megszívja a tartályt.

Haszna kb. annyi van, hogy ha egy találkozón Maxi felnyitja a motorháztetőt, akkor mindenki érdeklődik, hogy mi a sz@r ez, így a figyelem középpontjába kerülhet...

Amúgy csak megnehezíti az ember dolgát, mert jóval egyszerűbb a tankba löttyenteni bármilyen adalékot, mint ezt a köcsögöt leszerelni, tölteni, visszaszerelni... Arról nem is beszélve, hogy kész öröm lehet a különböző adalékok helyes adagolási mennyiségét belőni (benzinhez hozzáöntéshez képest).

Anno az 50-es években a Judson feltöltőhöz is járt ilyen olajköd-kenő. Ott látom értelmét, mert a direkt Judson feltöltőhöz való kenőanyagból adagolt pontosan annyit amennyit kellett.

És ez mi? Ilyenben Nagyanyám tárolta a baracklekvárt csak annak szebb teteje volt. 

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77103 Dátum: 2016 Augusztus 30, 20:27:01 »

Már ha világítás szóba jött: távolsági megy, tompított nem ég(egyik lámpa)
3 láb közül az egyik ellátásával gond van?
Próbalámpával meg tudod vizsgálni a kábelt. Vagy multiméterrel. Vagy egy új fényszóróizzóval. Vagy a most bent lévő izzót leteszteled egy darab drót és egy kéznél lévő feszültségforrás (pl. akkumulátor) segítségével.
Valamint a fentiek kombinációja.
(Bocs, ha kicsit morcinak tűnök, de érzékenyen érint a téma, mert tegnap cseréltem a húgomnak fényszóróizzót a kocsijában. Jövőre szerintem felvételizek nőgyógyásznak...)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77102 Dátum: 2016 Augusztus 30, 19:35:58 »

Új izzó, reflektor világít,lekapcsolom tompított nem megy...

Attól, hogy új izzó, még lehet rossz.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #77101 Dátum: 2016 Augusztus 30, 19:32:40 »

pl
vagy inkább kiégett az izzó?
Új izzó, reflektor világít,lekapcsolom tompított nem megy...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77100 Dátum: 2016 Augusztus 30, 18:34:14 »

B@zzzmeg még a trafóból is kettő van! ,pedig még nem is ittam............eleget Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #77099 Dátum: 2016 Augusztus 30, 18:11:22 »

<beszúrt kép törölve>
Egy ilyen pl Wink
És ez mi? Ilyenben Nagyanyám tárolta a baracklekvárt csak annak szebb teteje volt. 
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77098 Dátum: 2016 Augusztus 30, 18:04:50 »

B@zzzmeg még a trafóból is kettő van! ,pedig még nem is ittam............eleget Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77097 Dátum: 2016 Augusztus 30, 15:08:38 »

Már ha világítás szóba jött: távolsági megy, tompított nem ég(egyik lámpa)
3 láb közül az egyik ellátásával gond van?
pl
vagy inkább kiégett az izzó?
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #77096 Dátum: 2016 Augusztus 30, 14:57:20 »

Már ha világítás szóba jött: távolsági megy, tompított nem ég(egyik lámpa)
3 láb közül az egyik ellátásával gond van?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77095 Dátum: 2016 Augusztus 30, 14:15:45 »

neon. Cool
LED...

Trafóra redbullos palack.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77094 Dátum: 2016 Augusztus 30, 13:31:01 »


Egy ilyen pl Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77093 Dátum: 2016 Augusztus 30, 13:20:09 »

A turbina házat elviszem újra homok szóratni, majd porfestésre. A múltkori mondjuk úgy elég gyengén sikerült.
+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.
Egy kicsit ez is feldobná. http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/6631298.jpg

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77092 Dátum: 2016 Augusztus 30, 12:49:06 »

Plexi motorháztető, világítós elosztófej, kék neon. Cool
Ezzel a három opcióval mán találkoztam külön -külön. Együtt még nem. Érdekes lehet.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77091 Dátum: 2016 Augusztus 30, 12:32:58 »

A turbina házat elviszem újra homok szóratni, majd porfestésre. A múltkori mondjuk úgy elég gyengén sikerült.
+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.
Plexi motorháztető, világítós elosztófej, kék neon. Cool

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77090 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:51:33 »


csak az utolsó nincs még.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #77089 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:18:58 »




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77088 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:07:27 »


+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77087 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:05:07 »

Azért írtam, hogy kivéve ha a turbinát leszeded előtte.

De abban az esetben ha ő a turbinaházat szeretné leszerelni, akkor sokkal egyszerűbb egyben leemelni a házat a dinamóval és kint lekapni a dinamót.



A turbina házat elviszem újra homok szóratni, majd porfestésre. A múltkori mondjuk úgy elég gyengén sikerült.
+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77086 Dátum: 2016 Augusztus 30, 10:49:39 »

Azért írtam, hogy kivéve ha a turbinát leszeded előtte.

De abban az esetben ha ő a turbinaházat szeretné leszerelni, akkor sokkal egyszerűbb egyben leemelni a házat a dinamóval és kint lekapni a dinamót.



Nálam simán kijött a dinamó úgy ,hogy a turbinaház a helyén maradt. Igaz a turbinát előtte leszedtem és úgy húztam ki a dinát.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77085 Dátum: 2016 Augusztus 29, 22:53:32 »

 


Alternatív megoldás:
A motorháztető leszerelésére szánt időt inkább a motortartó anyákra szánod és kihúzod a motort. A többi lépés ugyanaz, csak kényelmesebb.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77084 Dátum: 2016 Augusztus 29, 21:27:36 »

Rossz a sorrend!

A karbit szívócsővel együtt nem tudod levenni amíg  helyén van a dinamó (nem tudod kiforgatni a szívócsövet a dinamó alól). A dinamót meg nem tudod kiszedni amíg helyén a turbinaház (Nem tudod kihúzni a helyén a turbinaházból, mert mielőtt a házból kibillenne a turbina, addig elakad a dinamótalpban a cucc.

Nálam simán kijött a dinamó úgy ,hogy a turbinaház a helyén maradt. Igaz a turbinát előtte leszedtem és úgy húztam ki a dinát.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77083 Dátum: 2016 Augusztus 29, 21:14:56 »

Rossz a sorrend!

A karbit szívócsővel együtt nem tudod levenni amíg  helyén van a dinamó (nem tudod kiforgatni a szívócsövet a dinamó alól). A dinamót meg nem tudod kiszedni amíg helyén a turbinaház (Nem tudod kihúzni a helyén a turbinaházból, mert mielőtt a házból kibillenne a turbina, addig elakad a dinamótalpban a cucc.)

A helyes sorrend:
Lekapod a motorháztetőt konzolokkal együtt. Lekötöd a termosztát rudazatot alul. Leveszed az akku saruját. Lekötöd a dinamó a karbi és a gyújtótrafó vezetékeit. Kikötöd a gázbovdent. Leveszed a karbit. Kihúzod a bovden átvezető csövet. Lekötöd a fűtés csöveit. Kipattintod a gyújtáskábeleket a turbinaházban lévő rögzítésekből. Lehúzod a gyújtókábelt a trafóról. Leveszed az ékszíjat. Leveszed a dinamó nagy bilincsét. Kiveszed a turbinaház csavarjait jobb és baloldalon. Ezután a turbinaház a dinamóval együtt kiemelhető. Billenteni kell hátra és jobbra, hogy az olajhűtőről leakadjon. A szívócsövet csak ezután tudod levenni. Illetve a dinamót is ezután tudod csak kivenni (kivéve ha a helyén leszeded a turbinát, de az szopás).

Alternatív megoldás:
A motorháztető leszerelésére szánt időt inkább a motortartó anyákra szánod és kihúzod a motort. A többi lépés ugyanaz, csak kényelmesebb.

beb@szna
Úgy terveztem, hogy leveszem a motorháztetőt meg a 2tartót is. utána a karbit szívócsővel együtt, majd a dinamót.így sem fér ki?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77082 Dátum: 2016 Augusztus 29, 18:07:12 »

Akkor már csak annyi kérdésem lenne, hogy mind a négy irányjelzőnek külön testkábele van?
Igen.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #77081 Dátum: 2016 Augusztus 29, 15:54:58 »

beb@szna
Úgy terveztem, hogy leveszem a motorháztetőt meg a 2tartót is. utána a karbit szívócsővel együtt, majd a dinamót.így sem fér ki?

Kijön, de.....
leb@szod pár helyen a kezed mire kint lesz az tuti. A termosztát rudazat lekötése sem piskóta...
+ max a karbit venném le.

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77080 Dátum: 2016 Augusztus 29, 14:11:49 »

Nem hinném, hogy a biztosíték a rossz, mert tegnap legalább ötöt elfogyasztot a drága és nem hinném, hogy mind az öt rossz lett volna.
Sok az áram. Mitől sok? Zárlat.

Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77079 Dátum: 2016 Augusztus 29, 13:27:55 »

engem egyszer az index biztije szopatott, azt csinálta, hogy ment pár villanás, majd begyorsulva kattogott és úgy maradt. el volt törve középen a bizti és a remegéstől hol volt kontakt, hol nem, gondolom a relé meg nem tudta lekövetni
Nem hinném, hogy a biztosíték a rossz, mert tegnap legalább ötöt elfogyasztot a drága és nem hinném, hogy mind az öt rossz lett volna.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77078 Dátum: 2016 Augusztus 29, 13:09:16 »

Köszönöm a segítséget. Volt már valakinek hasonló jelensége? Egy darabig működik az irányjelző, majd kapcsolnám, de csak a visszajelző világít folyamatosan.
engem egyszer az index biztije szopatott, azt csinálta, hogy ment pár villanás, majd begyorsulva kattogott és úgy maradt. el volt törve középen a bizti és a remegéstől hol volt kontakt, hol nem, gondolom a relé meg nem tudta lekövetni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77077 Dátum: 2016 Augusztus 29, 12:54:32 »

Meg olajhűtő....
beb@szna
Úgy terveztem, hogy leveszem a motorháztetőt meg a 2tartót is. utána a karbit szívócsővel együtt, majd a dinamót.így sem fér ki?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77076 Dátum: 2016 Augusztus 29, 12:50:49 »

Testhiba...
Akkor már csak annyi kérdésem lenne, hogy mind a négy irányjelzőnek külön testkábele van?
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.