www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:56:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13190353 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77155 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:07:54 »

A kaszni lett csak felújítva és az sem biztos, hogy szakadt, csak peparáztam, hogy ha szakadt akkor biztos tönkrevágok vele valamit. Megnézni meg nem olyan egyszerű. Legalábbis akna hiányában.
Már olaj lenne alatta.

Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77154 Dátum: 2016 Szeptember 13, 14:54:12 »

szerintem mindegyiknél gond ha szakadt, de nem drága az új gumiharang, ami annyiban tér el a gyáritól, hogy csavarok szorítják össze, így semmit nem kell szétszerelni, mégis feltehető ha aláfekszel. De a tiéd nem most lett felújítva? mégis szakadt? Az összecsavarozott él aztán álljon szerintem hátrafelé, bár erre talán más hiedelmek is vannak Smiley

egyébként egy '69es bogár eredetileg olajos féltengelyes. vagyis az olaj egy tokban eljut a kerékagyig és ott a szimmering gátolja meg a kifolyását. Ez a lengőtengelyes megoldás, ami a legtöbb bogáron van (1200, 1300).
A száraz féltengelyeseknek van plusz egy-egy hátsó nyulványa az alvázon, ott két csuklós a féltengely, így jobb az úttartás, mert a kerék be- vagy kirugózástól függetlenül kb függőleges marad. ez a fejlettebb konstrukció, az 1302-esek és 1303-asok ilyenek.
Aki nagyon erős motort épít, vagy versenyezni akar a kocsival, van hogy átépítteti szárazra a régebbit, de hétköznap
szerintem nincs értelme.



A kaszni lett csak felújítva és az sem biztos, hogy szakadt, csak peparáztam, hogy ha szakadt akkor biztos tönkrevágok vele valamit. Megnézni meg nem olyan egyszerű. Legalábbis akna hiányában.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77153 Dátum: 2016 Szeptember 13, 14:40:06 »

Bocsánat a sok kérdésért, de valaki el tudná magyarázni, hogy mi a különbség a száraz és olajos féltengely között? Az olajosnál mire kell odafigyelni, mekkora baj ha szakadt a gumiharang?
szerintem mindegyiknél gond ha szakadt, de nem drága az új gumiharang, ami annyiban tér el a gyáritól, hogy csavarok szorítják össze, így semmit nem kell szétszerelni, mégis feltehető ha aláfekszel. De a tiéd nem most lett felújítva? mégis szakadt? Az összecsavarozott él aztán álljon szerintem hátrafelé, bár erre talán más hiedelmek is vannak Smiley

egyébként egy '69es bogár eredetileg olajos féltengelyes. vagyis az olaj egy tokban eljut a kerékagyig és ott a szimmering gátolja meg a kifolyását. Ez a lengőtengelyes megoldás, ami a legtöbb bogáron van (1200, 1300).
A száraz féltengelyeseknek van plusz egy-egy hátsó nyulványa az alvázon, ott két csuklós a féltengely, így jobb az úttartás, mert a kerék be- vagy kirugózástól függetlenül kb függőleges marad. ez a fejlettebb konstrukció, az 1302-esek és 1303-asok ilyenek.
Aki nagyon erős motort épít, vagy versenyezni akar a kocsival, van hogy átépítteti szárazra a régebbit, de hétköznap szerintem nincs értelme.

Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77152 Dátum: 2016 Szeptember 13, 14:08:39 »

Bocsánat a sok kérdésért, de valaki el tudná magyarázni, hogy mi a különbség a száraz és olajos féltengely között? Az olajosnál mire kell odafigyelni, mekkora baj ha szakadt a gumiharang?
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77151 Dátum: 2016 Szeptember 12, 19:53:41 »

Megoldódott az alapjárati gondom. Az alapjárati fuvóka járata dugult el a karburátorban. Sajnos annyira makacs a dugulás, hogy nem tudtuk rendbe tenni, így két porlasztóból raktunk össze egyet.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77150 Dátum: 2016 Szeptember 12, 19:22:50 »

Kár, hogy 23-án nem ihatsz....

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77149 Dátum: 2016 Szeptember 12, 19:07:55 »

Szombaton pont átugrom a börzére Wink
van az a sörmennyiség amijé megmondom Grin

Kár, hogy 23-án nem ihatsz....
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77148 Dátum: 2016 Szeptember 07, 21:27:10 »

Meddig tudod kiforgatni?
(Gyöngyösről hazafelemenet negyedikben Evil)
Szombaton pont átugrom a börzére Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 07, 21:29:09 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77147 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:10:12 »

Ma elkészítettem a fordszámmérő burkolatát ,beépítettem(ennél jobb helyet nem találtam neki. nem szerettem volna szétszabdalni emiatt a bogit) ,bekötöttem. Kipróbáltam.:
Tökkkkéletesen működik Cheesy
Meddig tudod kiforgatni?
(Gyöngyösről hazafelemenet negyedikben Evil)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77146 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:08:04 »

Sziasztok!

Milyen márkájú villás, ill. Csillag villás kulcsot érdemes venni? Nem csillagászati áron, pl. Béta, snap-on... Stb.
Ti mit használtok? Piacit felejtsük el? Vannak néha ukránok, esztergályos cuccok nagyon jónak néznek ki...King Tony? Piaci megfelelője a yokito, tök úgy néz ki... Mettől meddig (méret) érdemes készletet venni?
Szerintem az Extol-nál kezdődik a használható kategória. A 6-32 mm-es készlet kb. 12 ezerért beszerezhető. Bár a mostaniak már eléggé "gyanúsak" (én már jó régen vettem). Nekem van egy kisebb is, azt hiszem 6-22-es, ez szép polírozott fajta.
Vagy néha a METRO-ban szokott lenni akcióban a 6-32-es kb. 10 ezerért. Egyszer meg az ALDI-ban is vettem egy készletet hasonló áron, de azt még nem próbáltam ki.
A King Tony az jó, csak az kb 3x (vagy 4x) annyiba kerül.
Mindenképp a 25 darabost vegyed, mert úgyis pont az a méret fog kelleni, ami éppen nincs.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77145 Dátum: 2016 Szeptember 07, 19:30:08 »

Ma elkészítettem a fordszámmérő burkolatát ,beépítettem(ennél jobb helyet nem találtam neki. nem szerettem volna szétszabdalni emiatt a bogit) ,bekötöttem. Kipróbáltam.:
Tökkkkéletesen működik Cheesy
[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77144 Dátum: 2016 Szeptember 05, 21:00:59 »

Gyerekek eltörött a fúvóka. Ott látszik a letört menet. Már Gyomán  is ilyen lehetett, csak nem vettem észre.
Akkor meg van miért ment 120-at Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77143 Dátum: 2016 Szeptember 05, 19:08:36 »

Gyerekek eltörött a fúvóka. Ott látszik a letört menet. Már Gyomán  is ilyen lehetett, csak nem vettem észre.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77142 Dátum: 2016 Szeptember 05, 11:37:06 »

Sajnos nem az enyém lett, pedig szombaton el is tudtam volna hozni.  Cry


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #77141 Dátum: 2016 Szeptember 05, 11:19:46 »

Sajnos nem az enyém lett, pedig szombaton el is tudtam volna hozni.  Cry
Remélem innen volt valami sunyi márkatárs.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #77140 Dátum: 2016 Szeptember 05, 10:26:12 »

Te vetted meg?
Remélem, mert voltam olyan jó fej, hogy vártam rád. Bár azon sem csodálkoznék ha lecsapott volna rá valami gerinces ember.  Undecided

Sajnos nem az enyém lett, pedig szombaton el is tudtam volna hozni.  Cry
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77139 Dátum: 2016 Szeptember 04, 21:05:33 »

Ez milyen karbi?
Nem tudom, csak belinkeltem a szivató miatt.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77138 Dátum: 2016 Szeptember 04, 19:46:15 »


Hogy kell képet feltenni?
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77137 Dátum: 2016 Szeptember 04, 14:07:23 »

Bocsánat, az irányjelzővel az volt a baj, hogy egy csomó kábel zárlatos volt. Képet később megpróbálok felrakni. A kaszni felújítása előtt minden rendben volt vele, azóta meg egyszerűen semmit nem tudok vele kezdeni.
Hogy kell képet feltenni?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77136 Dátum: 2016 Szeptember 04, 13:56:14 »

Akkor rosszul van berakva a szivató betét. Ha bemelegszik, akkor kell kinyitnia teljesen. Van rajta kis vonalkázás, azt kell összeilleszteni, csak nem mindegy, hogy hogy áll közben a fojtószelep.
<beszúrt kép törölve>

Ez milyen karbi?
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77135 Dátum: 2016 Szeptember 04, 13:50:08 »

Áhhh reménytelen indexnél se tudtuk meg, hogy mi a baj.
Bocsánat, az irányjelzővel az volt a baj, hogy egy csomó kábel zárlatos volt. Képet később megpróbálok felrakni. A kaszni felújítása előtt minden rendben volt vele, azóta meg egyszerűen semmit nem tudok vele kezdeni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77134 Dátum: 2016 Szeptember 04, 13:48:59 »

ha találtam volna ilyen szívócsövet én sem szopatom magam ..... de mostmár fent van és szépen muzsikál  be kéne rakni autóba kipróbálni .....

Képet kérhetek hogy oldottad meg?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77133 Dátum: 2016 Szeptember 04, 12:58:06 »

Ma egyébként én is karburátorral szívattam magam. Annyira megkopott a 30 pict-2-es, hogy már nem tudok utána menni a beállításokkal.
Falsol a tengelynél.

Van itthon 4 db karbi de mind szar.
Van egy központi weber is, de azt szimpla szívós hengerfejre felfaragni...

Mondjuk ha kapok a képen látható szívócsöveket akkor egyszerű. Bugparts?

<beszúrt kép törölve>
ha találtam volna ilyen szívócsövet én sem szopatom magam ..... de mostmár fent van és szépen muzsikál  be kéne rakni autóba kipróbálni .....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77132 Dátum: 2016 Szeptember 04, 12:11:59 »


Te is inkább linket dobnál...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77131 Dátum: 2016 Szeptember 04, 12:11:26 »

Tennél fel képet arról a szivatóról? Ilyen-olyan állásban, kis kísérőszöveggel, az állapotokhoz?
Áhhh reménytelen indexnél se tudtuk meg, hogy mi a baj.
1303LS
« Hozzászólás #77130 Dátum: 2016 Szeptember 04, 11:40:34 »

Én úgy próbáltam megoldani, hogy állítottam a szivató házán, hogy kikapcsolt állapotban az alsó fogon álljon meg.
Tennél fel képet arról a szivatóról? Ilyen-olyan állásban, kis kísérőszöveggel, az állapotokhoz?
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77129 Dátum: 2016 Szeptember 04, 11:37:44 »

Oldalt van egy stift ami határolja azt az utat amin járhat, lehet kirázkódott...
Én úgy próbáltam megoldani, hogy állítottam a szivató házán, hogy kikapcsolt állapotban az alsó fogon álljon meg.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77128 Dátum: 2016 Szeptember 04, 11:21:43 »

Pécelről hazafelé azért le kellett szednem a síléceket. Megint felrakódott a kosz a főfúvókára. Hétfőn szétszedem a karburátort.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77127 Dátum: 2016 Szeptember 04, 09:43:58 »

Facsén prezentált egy ilyen megoldást a Gyulai úr ;-)

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77126 Dátum: 2016 Szeptember 04, 08:04:11 »

Sziasztok!

Milyen márkájú villás, ill. Csillag villás kulcsot érdemes venni? Nem csillagászati áron, pl. Béta, snap-on... Stb.
Ti mit használtok? Piacit felejtsük el? Vannak néha ukránok, esztergályos cuccok nagyon jónak néznek ki...King Tony? Piaci megfelelője a yokito, tök úgy néz ki... Mettől meddig (méret) érdemes készletet venni?
Mannesman valami 109 részes.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #77125 Dátum: 2016 Szeptember 04, 07:06:20 »

A karburátor ki lett takarítva, az a gyanúm, hogy a szivatóval van gond. A fogazott tárcsa nagyon könnyen jár és nem a legalsó fogon áll meg hanem tovább fordul. Be lehet valahogy állítani ezt?
Oldalt van egy stift ami határolja azt az utat amin járhat, lehet kirázkódott...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #77124 Dátum: 2016 Szeptember 04, 07:04:26 »

Ma egyébként én is karburátorral szívattam magam. Annyira megkopott a 30 pict-2-es, hogy már nem tudok utána menni a beállításokkal.
Falsol a tengelynél.

Van itthon 4 db karbi de mind szar.
Van egy központi weber is, de azt szimpla szívós hengerfejre felfaragni...

Mondjuk ha kapok a képen látható szívócsöveket akkor egyszerű. Bugparts?

<beszúrt kép törölve>
Facsén prezentált egy ilyen megoldást a Gyulai úr ;-)

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #77123 Dátum: 2016 Szeptember 04, 00:55:40 »

Sziasztok!

Milyen márkájú villás, ill. Csillag villás kulcsot érdemes venni? Nem csillagászati áron, pl. Béta, snap-on... Stb.
Ti mit használtok? Piacit felejtsük el? Vannak néha ukránok, esztergályos cuccok nagyon jónak néznek ki...King Tony? Piaci megfelelője a yokito, tök úgy néz ki... Mettől meddig (méret) érdemes készletet venni?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 04, 00:59:52 írta ranti »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77122 Dátum: 2016 Szeptember 03, 17:09:26 »

Ma egyébként én is karburátorral szívattam magam. Annyira megkopott a 30 pict-2-es, hogy már nem tudok utána menni a beállításokkal.
Falsol a tengelynél.

Van itthon 4 db karbi de mind szar.
Van egy központi weber is, de azt szimpla szívós hengerfejre felfaragni...

Mondjuk ha kapok a képen látható szívócsöveket akkor egyszerű. Bugparts?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77121 Dátum: 2016 Szeptember 03, 17:08:40 »

Visszahúzza, de túlságosan is és így lezárja teljesen a pillangószelepet.
Akkor rosszul van berakva a szivató betét. Ha bemelegszik, akkor kell kinyitnia teljesen. Van rajta kis vonalkázás, azt kell összeilleszteni, csak nem mindegy, hogy hogy áll közben a fojtószelep.


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77120 Dátum: 2016 Szeptember 03, 16:45:29 »

Visszahúzza, de túlságosan is és így lezárja teljesen a pillangószelepet.
Meleg motornál a pillangószelepnek függőleges kell állnia.
Ilyen jó időben hideg motornál ha elhúzod a fojtószelep karját akkor max a 2. lépcsőig kell a fogazott tárcsának elmozdulnia.
https://drive.google.com/open?id=0B7fFhwwHcn1nZGdRUzNYZHVVWXc

102. oldal körül...
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77119 Dátum: 2016 Szeptember 03, 15:52:48 »

Szívatód nem működik, annak kéne meleg motornál visszahúznia a fogazott tárcsát.

Index hibája nem publikus?
Visszahúzza, de túlságosan is és így lezárja teljesen a pillangószelepet.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77118 Dátum: 2016 Szeptember 03, 14:46:22 »

A karburátor ki lett takarítva, az a gyanúm, hogy a szivatóval van gond. A fogazott tárcsa nagyon könnyen jár és nem a legalsó fogon áll meg hanem tovább fordul. Be lehet valahogy állítani ezt?
Szívatód nem működik, annak kéne meleg motornál visszahúznia a fogazott tárcsát.

Index hibája nem publikus?
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77117 Dátum: 2016 Szeptember 03, 14:32:03 »

Be kéne állítani, és/vagy kipucolni. Melegen -gondolom- a szivató adja neki az alapjáratot a fogasíven.


A karburátor ki lett takarítva, az a gyanúm, hogy a szivatóval van gond. A fogazott tárcsa nagyon könnyen jár és nem a legalsó fogon áll meg hanem tovább fordul. Be lehet valahogy állítani ezt?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77116 Dátum: 2016 Szeptember 03, 14:27:35 »

Sziasztok! Megoldódott az irányjelző, viszont most olyan gondom van, hogy meleg motornál nincsen alapjáratom. Tudtok valami megoldást? Hidegen minden ok, melegen már semmi alapjárat.
Mi volt a hiba?

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.