www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:11:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748795 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77371 Dátum: 2016 December 28, 09:04:19 »

1000 Ft egy ékszíj.Tökre megéri nem venni újat.
Az rengeteg pénz egy vecsési "zsidónak".  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77370 Dátum: 2016 December 28, 09:03:19 »

Mindig figyelem ezt az ékszíjparát.
Szakadt már el valakinek pár éves szíj a bogáron?
Nekem az a szíj van rajta amivel vettem. Már akkor kopottas volt, mentem vele 45ezret. Jedi vagyok?
Ja nekem beszakadt a szíj és csapkodott a motortérben.
RNIE
« Hozzászólás #77369 Dátum: 2016 December 28, 09:03:12 »

Nem, nálam ugyanez. Na meg mi van, ha elszakad? Leáll a generátor. Na bumm, kicserélni a szíjat 5 perc?
1000 Ft egy ékszíj.Tökre megéri nem venni újat.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77368 Dátum: 2016 December 28, 08:36:35 »

Nem, nálam ugyanez. Na meg mi van, ha elszakad? Leáll a generátor. Na bumm, kicserélni a szíjat 5 perc?
5 perc?  Grin

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77367 Dátum: 2016 December 28, 08:23:15 »

Tessék:
Bogár motor-->MOL BOTOND vagy jobb.
Bogár motor, D' ->GULF 20w-50

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77366 Dátum: 2016 December 28, 08:14:44 »

Mindig figyelem ezt az ékszíjparát.
Szakadt már el valakinek pár éves szíj a bogáron?
Nekem az a szíj van rajta amivel vettem. Már akkor kopottas volt, mentem vele 45ezret. Jedi vagyok?
Nem, nálam ugyanez. Na meg mi van, ha elszakad? Leáll a generátor. Na bumm, kicserélni a szíjat 5 perc?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77365 Dátum: 2016 December 28, 08:09:44 »

Én Bogárban- ha minden működik - olajat cserélnék (motor, váltó, fék). Ékszíjat állapottól függően (és betennék egyet, ha elszakad, legyen másik; ja és töltsd le a telcsidre az ékszíjcserés videót :-))

Mindig figyelem ezt az ékszíjparát.
Szakadt már el valakinek pár éves szíj a bogáron?
Nekem az a szíj van rajta amivel vettem. Már akkor kopottas volt, mentem vele 45ezret. Jedi vagyok?
1303LS
« Hozzászólás #77364 Dátum: 2016 December 28, 08:07:58 »

Kellene nyitni egy táblázatot ahová be lehetne írni a motor típusát valamint az olajat ami belekerül. Lássuk milyen sokszínűek a felhasználók.
Tessék:
Bogár motor-->MOL BOTOND vagy jobb.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77363 Dátum: 2016 December 28, 08:05:12 »

Majd megmondják az okosok az olaj minőségét. Én már nem merek állást foglalni.
Kellene nyitni egy táblázatot ahová be lehetne írni a motor típusát valamint az olajat ami belekerül. Lássuk milyen sokszínűek a felhasználók.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #77362 Dátum: 2016 December 27, 22:12:14 »

Olajcserékhez manual jutúbon?Vagy Bélám átjön szögelni szép napfényes délelőtt...
Milyen olajak kellenek és mennyi?
D motorkód
Gyertya milyen?
Majd megmondják az okosok az olaj minőségét. Én már nem merek állást foglalni.
Csak süssön a nap. Pénteken már nem dolgozom.
Szeretem a D-s motort. Kimegy a világból. Igaz Maxi?  Wink
RNIE
« Hozzászólás #77361 Dátum: 2016 December 27, 20:53:03 »

Olajcserékhez manual jutúbon?Vagy Bélám átjön szögelni szép napfényes délelőtt...
Milyen olajak kellenek és mennyi?
D motorkód
Gyertya milyen?
« Utoljára szerkesztve: 2016 December 27, 21:45:51 írta RNIE »
RNIE
« Hozzászólás #77360 Dátum: 2016 December 27, 20:48:21 »

Én Bogárban- ha minden működik - olajat cserélnék (motor, váltó, fék). Ékszíjat állapottól függően (és betennék egyet, ha elszakad, legyen másik; ja és töltsd le a telcsidre az ékszíjcserés videót :-))

Köszi.Azt mindenképp  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77359 Dátum: 2016 December 27, 20:18:22 »

Én Bogárban- ha minden működik - olajat cserélnék (motor, váltó, fék). Ékszíjat állapottól függően (és betennék egyet, ha elszakad, legyen másik; ja és töltsd le a telcsidre az ékszíjcserés videót :-))

Frissen vett autóban mit érdemes cserélni?Gyertyák,ékszíj und...?
RNIE
« Hozzászólás #77358 Dátum: 2016 December 27, 20:11:03 »

Frissen vett autóban mit érdemes cserélni?Gyertyák,ékszíj und...?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77357 Dátum: 2016 December 22, 19:35:45 »

bogárnál az ablakmosó cső cseréje mekkora szopás? hozzáférhető a fúvóka alja, vagy le kell venni a kasztnit hozzá? Smiley illetve milyen átmérőjű a cső?

köszi!
pik-pak  de fogalmam sincs hány milis 5vagy 6

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77356 Dátum: 2016 December 22, 16:30:52 »

bogárnál az ablakmosó cső cseréje mekkora szopás? hozzáférhető a fúvóka alja, vagy le kell venni a kasztnit hozzá? Smiley illetve milyen átmérőjű a cső?

köszi!
szerintem a rádió és a fűtés/szellőzés vezetékek fognak leginkább zavarni. Ha a rádiót könnyen ki tudod tolni a beltér felé, akkor nem hiszem hogy bonyolult lenne.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #77355 Dátum: 2016 December 22, 11:28:32 »

bogárnál az ablakmosó cső cseréje mekkora szopás? hozzáférhető a fúvóka alja, vagy le kell venni a kasztnit hozzá? Smiley illetve milyen átmérőjű a cső?

köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #77354 Dátum: 2016 December 13, 22:48:01 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Meg is kell minden ilyen estét becsülni

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77353 Dátum: 2016 December 09, 09:05:17 »

Repetitio est mater studiorum!  Wink

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77352 Dátum: 2016 December 09, 08:53:45 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)
és ez így van rendjén....

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #77351 Dátum: 2016 December 09, 06:44:17 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77350 Dátum: 2016 December 08, 23:55:40 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Nagyon szép  Kezfogas

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #77349 Dátum: 2016 December 08, 21:09:19 »

Érdekes volt ma: ...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77348 Dátum: 2016 December 08, 20:56:15 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77347 Dátum: 2016 December 08, 20:45:18 »

Egy kis SZMP

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77346 Dátum: 2016 December 08, 14:13:53 »

Olajos váltónak mekkora baja lesz, ha az alvázzal együtt élére állítva tárolom.
Állítsd függőlegesre!

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77345 Dátum: 2016 December 08, 08:06:22 »

Vízszintesen állt, csak sokat kellett indítózni mire felvette a benzint.
Ez ilyen, enyém ugyanezt csinálja. A sok indítózás rásegít a dologra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77344 Dátum: 2016 December 07, 22:35:05 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?
semmi ez a boxer  jellegzetessége . úgy hívják hogy boxerfing  ennyi

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77343 Dátum: 2016 December 07, 21:51:08 »

akkor szokott füstpamacs jönni, ha a kocsi nem vízsintesen áll
gondolom talán kerül a hengerek falára..?
nálad vízszintesen volt?
A gyűrük le vannak ragadva.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77342 Dátum: 2016 December 07, 21:02:49 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?
Sokat állt és a gyűrűk mellett az olaj beszivárgott az égéstérbe.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77341 Dátum: 2016 December 07, 20:49:50 »

akkor szokott füstpamacs jönni, ha a kocsi nem vízsintesen áll
gondolom talán kerül a hengerek falára..?
nálad vízszintesen volt?
Vízszintesen állt, csak sokat kellett indítózni mire felvette a benzint.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77340 Dátum: 2016 December 07, 20:01:40 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?
akkor szokott füstpamacs jönni, ha a kocsi nem vízsintesen áll
gondolom talán kerül a hengerek falára..?
nálad vízszintesen volt?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77339 Dátum: 2016 December 07, 19:15:49 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77338 Dátum: 2016 December 05, 22:28:21 »

Olajos váltónak mekkora baja lesz, ha az alvázzal együtt élére állítva tárolom.
semekkora , engedd le az olajat belőle és akkor nem fog kifolyni a  mandzsettánál.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77337 Dátum: 2016 December 05, 16:30:35 »

Olajos váltónak mekkora baja lesz, ha az alvázzal együtt élére állítva tárolom.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77336 Dátum: 2016 December 04, 19:36:12 »

Köszönöm. Nem jó hír.
Közben megtanákoltam egy táblázatot melyben az összes ajtópanel méret szerepel. 49-től 77-ig Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77335 Dátum: 2016 December 02, 19:08:55 »

Van. A hossza biztos más.

Köszönöm. Nem jó hír.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77334 Dátum: 2016 December 02, 18:01:11 »

Van. A hossza biztos más.

Sziasztok!
64 aug. előtti és utáni (mondjuk 63 és 65) bogiknál van-e az ajtókárpit / oldalkárpit méretében különbség? Valaki tudna nekem mérni egy 60-64.08-ig ajtókárpit magasságot? Köszönöm!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77333 Dátum: 2016 December 02, 12:43:39 »

Egyébként ha nem gyári a padlólemez, akkor valószínüleg kell hegeszteni rajta, (már többen mondták)mert nem mindig párhuzamosak a sínek.  Nekem a jobb külső hátulja egy centivel kijjebb volt, belevezette az ülést a küszöbbe. Inkább ott  hegesszen, mint az ülésen. Gyárilag (nem német) vagy 8 pötty tartja.

<beszúrt kép törölve>


<beszúrt kép törölve>
Ezt én beszoptam lefényzett alvázvédőzött padlólemezt kellett áthegeszteni  Undecided Undecided

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77332 Dátum: 2016 December 01, 19:55:21 »

Sziasztok!
64 aug. előtti és utáni (mondjuk 63 és 65) bogiknál van-e az ajtókárpit / oldalkárpit méretében különbség? Valaki tudna nekem mérni egy 60-64.08-ig ajtókárpit magasságot? Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.