www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 07:25:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13185030 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #77515 Dátum: 2017 Február 08, 14:31:53 »

Csodálkoztok,miért vannak egyre kevesebben itt is és a talikon is...
Talikra már nem járok, rám nem lehet kenni.  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #77514 Dátum: 2017 Február 08, 14:31:29 »

Na, azért egy kis provokációval te is benne vagy... Mint a régi szép időkben!  Wink
Ugyanmár beszélgetünk a motorokról ez meg jön a köcsösgözésével, nehogy elfelejtse valaki, hogy neki tuningmotorja van. Dehát a stílus maga az ember.
RNIE
« Hozzászólás #77513 Dátum: 2017 Február 08, 14:30:51 »

Csodálkoztok,miért vannak egyre kevesebben itt is és a talikon is...
1303LS
« Hozzászólás #77512 Dátum: 2017 Február 08, 14:30:04 »

hogy kell úgy kivenni egy szélvédőt, hogy se az üveg, se a gumikéder ne sérüljön? lehet egyáltalán?
Majd a feketepéter elmondja.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #77511 Dátum: 2017 Február 08, 14:26:03 »

Azt csinálnak belőle.
Na, azért egy kis provokációval te is benne vagy... Mint a régi szép időkben!  Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77510 Dátum: 2017 Február 08, 14:25:08 »

hogy kell úgy kivenni egy szélvédőt, hogy se az üveg, se a gumikéder ne sérüljön? lehet egyáltalán?
1303LS
« Hozzászólás #77509 Dátum: 2017 Február 08, 14:24:03 »

Ez most az új "Anyázós"?
Azt csinálnak belőle.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #77508 Dátum: 2017 Február 08, 14:23:38 »

Ez most az új "Anyázós"?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #77507 Dátum: 2017 Február 08, 13:38:11 »

Nyaljadneki, igényli...  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77506 Dátum: 2017 Február 08, 13:35:49 »

Es mi van azokkal, akik nem egy bontott 1.3-as motorral mennek es ha ott: ut be valami, mert ugye tuningnal beuthet, akkor idoben megallnak es csak idot veeztenek, nem egy vagyont...de megint a kocsog trollt etetem csak...


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #77505 Dátum: 2017 Február 08, 13:34:36 »

kocsog
Egyszer el fogom mondani, hogy mit gondolok rólad, csak még egyelőre az úriember formám eddig visszatartott.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77504 Dátum: 2017 Február 08, 13:27:15 »

és mi van azokkal (akik nem csak az udvaron kerülgetik a bogarukat)
-hanem pont az ingerek miatt szeretnek-nének tempósabban, és-vagy magasabb utazóval közlekedni,
-megközelítve a motorból kivehető (károsodást még nem okozó) max teljesítményt
-és nem átlépni a határt....
-amit jelezhet egy melegedő- meghíguló ezzel csökkenő nyomású olaj.....
-és ezt jelezheti egy olajnyomás műszer?
Es mi van azokkal, akik nem egy bontott 1.3-as motorral mennek es ha ott: ut be valami, mert ugye tuningnal beuthet, akkor idoben megallnak es csak idot veeztenek, nem egy vagyont...de megint a kocsog trollt etetem csak...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #77503 Dátum: 2017 Február 08, 12:10:54 »

Stimmel. Gyári állapotnál.
Beszki, megölöd a bulit!  Grin
Velem nem szabad egyetértened, Te klikken belül vagy!  Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77502 Dátum: 2017 Február 08, 11:58:06 »

A végsebessége.
Stimmel. Gyári állapotnál.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77501 Dátum: 2017 Február 08, 11:47:14 »

Hát jól el rugószkódtunk a témától  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77500 Dátum: 2017 Február 08, 11:38:15 »

A végsebessége.
wow☺
1303LS
« Hozzászólás #77499 Dátum: 2017 Február 08, 11:35:27 »

mennyi egy bogár utazója?
 
A végsebessége.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77498 Dátum: 2017 Február 08, 11:34:01 »

A hideg motornál padlógázt nyomót vegyük ki a képletből. Nem játszik, elveszett, mint felelős géphasználó, vegyen szuzukit, fábiát...
Minden bogár motorból kivehető a maximális teljesítmény, nem csak megközelíthető, de el is érhető károsodás nélkül. Persze, ha rendben van a kocsi, nem marhaságokkal tákolt: sportlégszűrő, szűrős olajbetöltő, krómozott szelepsapka meg a már előbb említett tényszerű tévedések.
mennyi egy bogár utazója?
 
1303LS
« Hozzászólás #77497 Dátum: 2017 Február 08, 11:27:58 »

na ez pl érdekes hideg motornál

látom nem sikerült megértened:
szeretnek-nének tempósabban, és-vagy magasabb utazóval közlekedni,
-megközelítve a motorból kivehető (károsodást még nem okozó) max teljesítményt
ez nem ezt jelenti:
Ha már egy olajnyomás műszer kell ahhoz, hogy ne robbanjak le akkor nem is érdemes elindulni.


A hideg motornál padlógázt nyomót vegyük ki a képletből. Nem játszik, elveszett, mint felelős géphasználó, vegyen szuzukit, fábiát...
Minden bogár motorból kivehető a maximális teljesítmény, nem csak megközelíthető, de el is érhető károsodás nélkül. Persze, ha rendben van a kocsi, nem marhaságokkal tákolt: sportlégszűrő, szűrős olajbetöltő, krómozott szelepsapka meg a már előbb említett tényszerű tévedések.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77496 Dátum: 2017 Február 08, 11:21:27 »

Azok elfordítják a kulcsot és padlóig nyomják a pedált.

na ez pl érdekes hideg motornál

látom nem sikerült megértened:
szeretnek-nének tempósabban, és-vagy magasabb utazóval közlekedni,
-megközelítve a motorból kivehető (károsodást még nem okozó) max teljesítményt
ez nem ezt jelenti:
Ha már egy olajnyomás műszer kell ahhoz, hogy ne robbanjak le akkor nem is érdemes elindulni.

1303LS
« Hozzászólás #77495 Dátum: 2017 Február 08, 11:09:30 »

és mi van azokkal (akik nem csak az udvaron kerülgetik a bogarukat)
-hanem pont az ingerek miatt szeretnek-nének tempósabban, és-vagy magasabb utazóval közlekedni,
-megközelítve a motorból kivehető (károsodást még nem okozó) max teljesítményt
-és nem átlépni a határt....
-amit jelezhet egy melegedő- meghíguló ezzel csökkenő nyomású olaj.....
-és ezt jelezheti egy olajnyomás műszer?
Azok elfordítják a kulcsot és padlóig nyomják a pedált.
Mert tudják, hogy rendben van a kocsijuk, mert szeretik és rendben tartják.
Ha már egy olajnyomás műszer kell ahhoz, hogy ne robbanjak le akkor nem is érdemes elindulni.
A karbantartás meg nem ott kezdődik, hogy iridium gyertyát teszek a beköpködős motorba, mert az a tuti. És nem is ott ér véget, hogy lekötöm a termosztátot, a melegedő motorról.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77494 Dátum: 2017 Február 08, 10:57:24 »

..... Olajnyomásműszer is csak ingerszegény életvitel mellett, elsivárosodott lelkivilágnál kell egy bogárba.
és mi van azokkal (akik nem csak az udvaron kerülgetik a bogarukat)
-hanem pont az ingerek miatt szeretnek-nének tempósabban, és-vagy magasabb utazóval közlekedni,
-megközelítve a motorból kivehető (károsodást még nem okozó) max teljesítményt
-és nem átlépni a határt....
-amit jelezhet egy melegedő- meghíguló ezzel csökkenő nyomású olaj.....
-és ezt jelezheti egy olajnyomás műszer?
1303LS
« Hozzászólás #77493 Dátum: 2017 Február 08, 09:22:32 »

ez így pontos
 Grin
Igaz árat nem írtam, lehet, hogy törölve lesz.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77492 Dátum: 2017 Február 08, 09:08:17 »

Először is ketté kell választani a dolgot.
Az olajnyomás SZABÁLYOZÓ szelep az egy egyszerű túlnyomásszelep. A motor hátulján z olajkör végén helyezkedik el és gyakorlatilag csak a hidegen megnövekvő, esetleg túlforgatott motor magas olajnyomását vezeti el. Szerintem Te nem erre gondolsz.
Amire gondolhatsz az csak az olaj áramlási irányát változtatja, nagyobb nyomásnál, sűrűbb hideg olajnál nyit és engedi közvetlenül IS a csapágyak felé az olajat, így védve az olajhűtőt, egy esetleges szétnyomástól. Gyakorlatilag megkerülve az olajhűtőt.
Ha az elsőként említett rugója törik el, vagy ragad nyitottan meg a szelep, akkor kevés lesz az egész rendszerben a nyomás, ettől nem melegedni fog a motor, hanem simán tönkremegy.
A "megkerülő" szelep rugó törése, nyitva leragadása esetén jelentkezhet olajmelegedés, mert kevesebb fog a hűtőn átmenni, olajnyomásban viszont nem lesz változás csak az áramlási útban.
Azonban ezek a szelepek nem igazán szoktak tönkremenni. Ha az olajnyomásmérő ponton OK-s a nyomás hidegen/melegen akkor ne idegesítsd magad. Olajnyomásműszer is csak ingerszegény életvitel mellett, elsivárosodott lelkivilágnál kell egy bogárba.
ez így pontos
 Grin

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77491 Dátum: 2017 Február 08, 09:07:12 »

Köszönöm a válaszokat.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77490 Dátum: 2017 Február 08, 06:34:23 »

Sziasztok! Ha az olajnyomás szabályozó rugó(gyenge) gyengül akkor az olajhőfok emelkedni fog? Ha esetleg erősebb kerül bele akkor nem melegszik kellőképp a motor? Hogy is van ez? Valaki mért már rugóerőt kiszerelve esetleg?
Először is ketté kell választani a dolgot.
Az olajnyomás SZABÁLYOZÓ szelep az egy egyszerű túlnyomásszelep. A motor hátulján z olajkör végén helyezkedik el és gyakorlatilag csak a hidegen megnövekvő, esetleg túlforgatott motor magas olajnyomását vezeti el. Szerintem Te nem erre gondolsz.
Amire gondolhatsz az csak az olaj áramlási irányát változtatja, nagyobb nyomásnál, sűrűbb hideg olajnál nyit és engedi közvetlenül IS a csapágyak felé az olajat, így védve az olajhűtőt, egy esetleges szétnyomástól. Gyakorlatilag megkerülve az olajhűtőt.
Ha az elsőként említett rugója törik el, vagy ragad nyitottan meg a szelep, akkor kevés lesz az egész rendszerben a nyomás, ettől nem melegedni fog a motor, hanem simán tönkremegy.
A "megkerülő" szelep rugó törése, nyitva leragadása esetén jelentkezhet olajmelegedés, mert kevesebb fog a hűtőn átmenni, olajnyomásban viszont nem lesz változás csak az áramlási útban.
Azonban ezek a szelepek nem igazán szoktak tönkremenni. Ha az olajnyomásmérő ponton OK-s a nyomás hidegen/melegen akkor ne idegesítsd magad. Olajnyomásműszer is csak ingerszegény életvitel mellett, elsivárosodott lelkivilágnál kell egy bogárba.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77489 Dátum: 2017 Február 08, 06:03:42 »

Sziasztok! Ha az olajnyomás szabályozó rugó(gyenge) gyengül akkor az olajhőfok emelkedni fog? Ha esetleg erősebb kerül bele akkor nem melegszik kellőképp a motor? Hogy is van ez? Valaki mért már rugóerőt kiszerelve esetleg?
Csekély műszaki ismereteim azt súgják, hogy a melegedés a nagyobb nyomással növekszik.

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77488 Dátum: 2017 Február 07, 10:16:47 »

Sziasztok! Ha az olajnyomás szabályozó rugó(gyenge) gyengül akkor az olajhőfok emelkedni fog? Ha esetleg erősebb kerül bele akkor nem melegszik kellőképp a motor? Hogy is van ez? Valaki mért már rugóerőt kiszerelve esetleg?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77487 Dátum: 2017 Február 03, 20:32:36 »

Egy ujabb kocsi...és más csak az extrák vannak hátra




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77486 Dátum: 2017 Február 02, 20:43:32 »

Grin Grin Grin Köszi a meghívást!  , tutkó, hogy ott leszünk!
Nyugi!  Cool Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77485 Dátum: 2017 Február 02, 20:24:51 »

Bomba italok, Coca Cola és rózsaszínű kupakos HP.  Grin Tiszta büfékocsi! Jöhetsz a Piknikre!  Wink
Grin Grin Grin Köszi a meghívást!  , tutkó, hogy ott leszünk!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77484 Dátum: 2017 Február 02, 19:21:33 »

..................és a bambuszpolc is Cheesy (miután gyártottam hozzá tartót)
Bomba italok, Coca Cola és rózsaszínű kupakos HP.  Grin Tiszta büfékocsi! Jöhetsz a Piknikre!  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77483 Dátum: 2017 Február 02, 15:56:27 »

Szép lett, gratulálok!!  Wink Grin
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77482 Dátum: 2017 Február 02, 12:37:06 »

Ma 52éves a Bogink Cheesy Szülinapjára be is kerültek az eredeti kárpitok! (már felújítás után)

Szép lett, gratulálok!!  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77481 Dátum: 2017 Február 02, 12:30:34 »

Szép lett. Gratulálok! 
Köszönöm Szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77480 Dátum: 2017 Február 02, 12:28:41 »

Ma 52éves a Bogink Cheesy Szülinapjára be is kerültek az eredeti kárpitok! (már felújítás után)

Szép lett. Gratulálok! 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77479 Dátum: 2017 Február 02, 12:21:54 »

Felújítás előtt (nem kis szerencsémre nagggyon jó alapot tudtam szerezni):

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77478 Dátum: 2017 Február 02, 12:17:44 »

Ma 52éves a Bogink Cheesy Szülinapjára be is kerültek az eredeti kárpitok! (már felújítás után)
..................és a bambuszpolc is Cheesy (miután gyártottam hozzá tartót)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77477 Dátum: 2017 Február 02, 12:14:59 »

Ma 52éves a Bogink Cheesy Szülinapjára be is kerültek az eredeti kárpitok! (már felújítás után)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77476 Dátum: 2017 Január 30, 09:58:25 »

Akkor használd.

Hogy is mondták a régi öregek? "Minden bontás, egy rontás..."
Nekem is voltak "ötleteim" a motorommal kapcsolatban, aztán a Szabó Mikike szépen leoltott, mondván majd, ha baja lesz, akkor hozzányúlunk... addig nem! És asszem igaza volt...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.