www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:47:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175392 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77875 Dátum: 2017 Július 20, 15:03:05 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77874 Dátum: 2017 Július 20, 14:51:12 »

viszont az nem szűrő hibája Evil

Dehogynem! Miért nem kiabált, hogy itt vagyok én is, eltömődtem...  Grin Cool Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77873 Dátum: 2017 Július 20, 12:57:05 »

Azt nem is említem hogy Öcsisajt esetében egyszer nagyon csúnyán megszívatott a gyári szűrő (gyári cikkszám volt rajta!) ami, mint kiderült a tank alatt volt, de nem tudtunk róla, viszont időnként megállt a kocsi emiatt. Kiszedtük és annyi dzsuva volt benne, hogy csak néztünk...
viszont az nem szűrő hibája Evil
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77872 Dátum: 2017 Július 20, 12:42:47 »

Persze mindenki maga dönti el hova helyezi a szűrőt. Nyilvánvaló(számomra), hogy a folytonosan haladó benzincsö megszakítása üzaszűrővel + hibaforrást eredményez(het). Az üzaszűrő pedig esetleges gyártási hibából adódóan...... de erre inkább ne is gondoljunk. Jut eszembe tavaly novemberben Kiccsokának végülis kiderült mitől gyulladt ki a motortere?
Az eset után azt írta, hogy elrepedt az üzacső vagy szétcsúszott a szűrőnél.

Azt nem is említem hogy Öcsisajt esetében egyszer nagyon csúnyán megszívatott a gyári szűrő (gyári cikkszám volt rajta!) ami, mint kiderült a tank alatt volt, de nem tudtunk róla, viszont időnként megállt a kocsi emiatt. Kiszedtük és annyi dzsuva volt benne, hogy csak néztünk...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77871 Dátum: 2017 Július 20, 10:26:53 »

Nem is kell üzacső csak szűrők a tanktól a karbiig végig!  Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77870 Dátum: 2017 Július 20, 10:19:41 »

Az a folyamatosan haladó benzincső pont a motortérben van megszakítva vagy 4 helyen (tűzfal-átvezetés, utána a gumi, utána megint merev cső, utána benzinpumpa).
A másik lehetőség a tank alatt, ahol viszont folytonos lenne a fémcsőig... (nekem most ott van, nehéz is ellenőrizni).
De túlspilázzátok, a karbinál és a benzinpumpák egy részénél az öntvénybe préselt cső képes kilazulni, az nagyobb rizikó, valljuk be (nyomott oldalon). És nehezen ellenőrizhető...
egyetértek.  nyomó ág a veszélyes, a karbin néha ellenőrizni kell a csonkot, hogy nem-e tud kicsúszni.
egyébként nekem is lassan 10 éve ott van a kutyaház mellett a motortérben egy szűrő a pumpa előtt, időnként cserélve. szerintem hasznos. pl látod ha megállt az autó hogy benzin addig van, akkor más a hiba..
nálam a tank alatt is van egy, ott elérhetetlen helyen, de arra 10 éve rá sem néztem.. lehet ideje lenne cserélni
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77869 Dátum: 2017 Július 20, 10:09:00 »

Persze mindenki maga dönti el hova helyezi a szűrőt. Nyilvánvaló(számomra), hogy a folytonosan haladó benzincsö megszakítása üzaszűrővel + hibaforrást eredményez(het). Az üzaszűrő pedig esetleges gyártási hibából adódóan...... de erre inkább ne is gondoljunk. Jut eszembe tavaly novemberben Kiccsokának végülis kiderült mitől gyulladt ki a motortere?
Az eset után azt írta, hogy elrepedt az üzacső vagy szétcsúszott a szűrőnél.
Az a folyamatosan haladó benzincső pont a motortérben van megszakítva vagy 4 helyen (tűzfal-átvezetés, utána a gumi, utána megint merev cső, utána benzinpumpa).
A másik lehetőség a tank alatt, ahol viszont folytonos lenne a fémcsőig... (nekem most ott van, nehéz is ellenőrizni).
De túlspilázzátok, a karbinál és a benzinpumpák egy részénél az öntvénybe préselt cső képes kilazulni, az nagyobb rizikó, valljuk be (nyomott oldalon). És nehezen ellenőrizhető...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77868 Dátum: 2017 Július 20, 09:14:11 »

Az eset után azt írta, hogy elrepedt az üzacső vagy szétcsúszott a szűrőnél.
Ugye a benzin csöveket rendszeresen ellenőrizzük.

https://youtu.be/-OVFBAZOFgU?t=802
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77867 Dátum: 2017 Július 20, 08:46:16 »

Basszus! Az enyémben 17 éve lakik ott egy-egy (néha ugye cserélni kell)... Lehet, szerencsétlen nem tudja, hogy ki kellene gyulladnia???
Kissé sarkosan fogalmaztam, de eddig tényleg semmi baja nem történt és nem én raktam oda, hanem aki ért is picit hozzá...
Persze mindenki maga dönti el hova helyezi a szűrőt. Nyilvánvaló(számomra), hogy a folytonosan haladó benzincsö megszakítása üzaszűrővel + hibaforrást eredményez(het). Az üzaszűrő pedig esetleges gyártási hibából adódóan...... de erre inkább ne is gondoljunk. Jut eszembe tavaly novemberben Kiccsokának végülis kiderült mitől gyulladt ki a motortere?
Az eset után azt írta, hogy elrepedt az üzacső vagy szétcsúszott a szűrőnél.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77866 Dátum: 2017 Július 20, 07:21:20 »

Nekem 13 éve van a motortérben a szűrőm. Nem tudom, a szűrő mitől gyúlékonyabb mint az üzemanyagcső, ami a gyújtáskábelek mellett jön el?

Basszus! Az enyémben 17 éve lakik ott egy-egy (néha ugye cserélni kell)... Lehet, szerencsétlen nem tudja, hogy ki kellene gyulladnia???
Kissé sarkosan fogalmaztam, de eddig tényleg semmi baja nem történt és nem én raktam oda, hanem aki ért is picit hozzá...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77865 Dátum: 2017 Július 19, 22:17:07 »

HAT NEM EZT  IRTAM AZ ELÖBB ???

JO MOTOREGETEST KIVANOK AZ AGYALAGYULTAKNAK  -----
Nekem 13 éve van a motortérben a szűrőm. Nem tudom, a szűrő mitől gyúlékonyabb mint az üzemanyagcső, ami a gyújtáskábelek mellett jön el?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77864 Dátum: 2017 Július 17, 23:35:10 »

ha a masik felet is hozzavesszuk, akkor nem Cry
Mi történt tulajdonképp? Valami kínai volt?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77863 Dátum: 2017 Július 17, 23:25:53 »

:-\upsz, nem rövid egy kicsit az a szelepállító csavar ?
ha a masik felet is hozzavesszuk, akkor nem Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77862 Dátum: 2017 Július 17, 21:29:33 »

 Undecided
tud...

<beszúrt kép törölve>
upsz, nem rövid egy kicsit az a szelepállító csavar ?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77861 Dátum: 2017 Július 16, 21:30:59 »

Jahhh, kipuff csere vár rám.  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77860 Dátum: 2017 Július 16, 21:29:42 »

tud...

<beszúrt kép törölve>
Bazz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77859 Dátum: 2017 Július 16, 19:21:29 »

Ha lelazul vagy leszakad a himbasor anyája az is produkál ilyen tüneteket. De az nem javul karbi csesztetésre

tud...


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77858 Dátum: 2017 Július 16, 18:18:43 »

A W-sorozatú tengelyek akkorát emelnek, hogy ha azt még megemeled 40%-kal, az már semmi plusz teljesítményt nem hoz, viszont agyon terheli a vezérlés alkatrészeit. Másrészt ha a beépítés előtt nem lettek leszedve a hengerfejeid és lemarva a szelepvezetők, akkor ezzel az emeléssel fordulaton eléri a szeleprugó tányéra a szelepvezetőt és szétveri a vezető végét és a szelepben az ék helyét. Meg le tudja szabni a himbasor anyáját.

De az Engle W-sorozatú tengelyét nem is szabad 1.4 himbával összeépíteni, csak 1.25 vagy gyári himbával. Engle tengelyből csak az FK-t lehet 1.4 himbával párosítani.

« Utoljára szerkesztve: 2017 Július 16, 18:21:01 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77857 Dátum: 2017 Július 16, 18:08:37 »

De az Engle W-sorozatú tengelyét nem is szabad 1.4 himbával összeépíteni, csak 1.25 vagy gyári himbával. Engle tengelyből csak az FK-t lehet 1.4 himbával párosítani.

Ha lelazul vagy leszakad a himbasor anyája az is produkál ilyen tüneteket. De az nem javul karbi csesztetésre


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77856 Dátum: 2017 Július 16, 17:59:38 »

Ha lelazul vagy leszakad a himbasor anyája az is produkál ilyen tüneteket. De az nem javul karbi csesztetésre

Na, ha már dugulás. Az új motornál már elhasználtam pár szűrőt, de úgy tűnt letisztult a rendszer, tévedtem. Korábban is kellett már takarítani, de egy ideje nem volt gond. Mostanában megint "prüszkölt" induláskor, de utána elmúlt.

Ma hazafelé rockmaratonról egy 60as táblánál elvettem a gázt, nagyon ronda hang, pukkogás, kuplungot kinyomva fulladna. Pont olyan részen részén voltam a 6os útnak, ahol kétoldalt szalagkorlát, egy bekötőig elgurultam, félreállás, motor leállít. Gyors olajellenőrzés, az szép volt, indítás, dög nehezen beindult, de durrogott, hátraszaladva az egyik karbi. Levettem a légszűrőt, a bal hátsó torokból felfelé is fröcskölt a nafta gázadáskor, benzinköd, miegymás. És persze a nagy durrogások.

Ott az út szélén amennyire tudtam, szétszedtem a karbit, volt némi kosz az úszóházban, fúvókák nem tűntek rossznak, de ugye a szabad szem kevés. Összerakás, próba, kicsit javult, majd pár gázfröccsre egész elfogadhatónak tűnt. Gyorsításkor most is brutál hangja van, valami még nem 100as, de hazahozott.

Bekerültek az 1.4-es himbák, ha ott elfosódott valami és mondjuk nem zár egy szelep, az is okozhat ilyet?

Talán holnap be tudok nézni a szelepfedél alá is...

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77855 Dátum: 2017 Július 16, 08:51:29 »

a foton nem latni szalagkorlatot--ott nszerelted ?
evente kellene mindent ellenörizni nem csak ha megtörtent a baj 
tankot is erdemes egy regi autobol eldobni es ujat venni 

rnie majd berajzolja, ket meterre jobbra Smiley
Ha tudsz jo modszert az ellenorzesre, figyelek!
A tankok mennyire passzolnak? A kasztni elemekkel nincs jo tapasztalat, de ha jo a tank, annyit meger.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #77854 Dátum: 2017 Július 16, 06:22:56 »

a foton nem latni szalagkorlatot--ott nszerelted ?
evente kellene mindent ellenörizni nem csak ha megtörtent a baj 
tankot is erdemes egy regi autobol eldobni es ujat venni 

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77853 Dátum: 2017 Július 15, 20:49:15 »

Lehet nem ezeket a pici szűrőket kellene használni, hanem az injektoros motorokhoz valót.

Pl. Ford fémházasát.
<beszúrt kép törölve>
a kesobbiekhez ez jo lehet, de a mostani gondhoz sajna nem, holnap tobbet tudok remelem.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #77852 Dátum: 2017 Július 15, 16:51:19 »

milyen évjárat?


Az autó 71-es, a kormányról fogalmam sincs. Az a tervem, hogy a műszerfalat kicsit visszaöregítem fehér kiegészítőkkel. Amúgy négyküllős műanyag kormány, gumi műszerfal borítás volt. Helyette lenne a fehér, félkör króm kürtgombos kormány, csupasz műszerfallal. Arra gondoltam, a felcsiszolt fehér kormányt egy ép részén polírozom, azt nézzük a festék mintakártyához.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77851 Dátum: 2017 Július 15, 14:59:29 »

Na, ha már dugulás. Az új motornál már elhasználtam pár szűrőt, de úgy tűnt letisztult a rendszer, tévedtem...
Lehet nem ezeket a pici szűrőket kellene használni, hanem az injektoros motorokhoz valót.

Pl. Ford fémházasát.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77850 Dátum: 2017 Július 15, 14:18:57 »

Na, ha már dugulás. Az új motornál már elhasználtam pár szűrőt, de úgy tűnt letisztult a rendszer, tévedtem. Korábban is kellett már takarítani, de egy ideje nem volt gond. Mostanában megint "prüszkölt" induláskor, de utána elmúlt.

Ma hazafelé rockmaratonról egy 60as táblánál elvettem a gázt, nagyon ronda hang, pukkogás, kuplungot kinyomva fulladna. Pont olyan részen részén voltam a 6os útnak, ahol kétoldalt szalagkorlát, egy bekötőig elgurultam, félreállás, motor leállít. Gyors olajellenőrzés, az szép volt, indítás, dög nehezen beindult, de durrogott, hátraszaladva az egyik karbi. Levettem a légszűrőt, a bal hátsó torokból felfelé is fröcskölt a nafta gázadáskor, benzinköd, miegymás. És persze a nagy durrogások.

Ott az út szélén amennyire tudtam, szétszedtem a karbit, volt némi kosz az úszóházban, fúvókák nem tűntek rossznak, de ugye a szabad szem kevés. Összerakás, próba, kicsit javult, majd pár gázfröccsre egész elfogadhatónak tűnt. Gyorsításkor most is brutál hangja van, valami még nem 100as, de hazahozott.

Bekerültek az 1.4-es himbák, ha ott elfosódott valami és mondjuk nem zár egy szelep, az is okozhat ilyet?

Talán holnap be tudok nézni a szelepfedél alá is...


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77849 Dátum: 2017 Július 15, 11:01:59 »

https://www.youtube.com/watch?v=Kc4pV9Wft0s

https://www.youtube.com/watch?v=CI7hiFdqKNw&t=18s
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77848 Dátum: 2017 Július 12, 22:40:52 »

milyen évjárat?

Sziasztok!

Bogár kormányok színéről van valami katalógus? RAL vagy más színkód?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77847 Dátum: 2017 Július 10, 19:22:34 »

Elmondom. Itt látom a szűrőbe a koszt.
Értem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77846 Dátum: 2017 Július 10, 12:32:51 »

Azt értem ,hogy szűrő de miért ide?  Ezt a gyönyörű motorteret így elrandítani. Bár lehet egyedül vagyok a véleményemmel Tongue
Elmondom. Itt látom a szűrőbe a koszt.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77845 Dátum: 2017 Július 10, 07:52:04 »

Sziasztok!

Bogár kormányok színéről van valami katalógus? RAL vagy más színkód?
nem tudok róla. nem simán fekete?
a régieknél meg gondolom elefántcsont vagy fehér, ami egyezik a műszerfalon lévő kapcsolókkal?
1303LS
« Hozzászólás #77844 Dátum: 2017 Július 10, 05:20:37 »

Hogy ez a benzin téma mindig valami enyves témákat is bevonz...... Undecided
Most mi a baj?
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #77843 Dátum: 2017 Július 09, 23:28:39 »

Hogy ez a benzin téma mindig valami enyves témákat is bevonz...... Undecided

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77842 Dátum: 2017 Július 09, 18:49:07 »

Ma beépítettem a szűrőt.
Azt értem ,hogy szűrő de miért ide?  Ezt a gyönyörű motorteret így elrandítani. Bár lehet egyedül vagyok a véleményemmel Tongue

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77841 Dátum: 2017 Július 09, 18:38:15 »

Jó lesz. Arra figyelj, hogy gagyi szűrőt nekem már oldott fel az üzemanyag. Meglágyult a műanyag.
A tank alatti kijövő csőre is érdemes tenni.
A kezdet kezetén volt ilyen szűrőm, alakra nagyon hasonló volt. BOSCH felirat volt rajta. Akkor még nem merev fém cső ment a karbiba. Függőleges elrendezése volt.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77840 Dátum: 2017 Július 09, 18:33:47 »

a szürö nagyon jo helyen van a motorterben, itt gyulladnak ki leggyorsabban a gepek . . .
volt szo epp elegszer rola  anemet forumokon . . ., de ti tudjatok . . . .
Én beledugok a benzincsőbe egy csavarhúzót, és lecsukom a motorteret, hogy ne kapjon levegőt, majd előre tolom a kocsit. Így lehet megfékezni a tüzet.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77839 Dátum: 2017 Július 09, 18:29:54 »

A kipufogóhoz érhet hozzá a cső! Na erre kell figyelni. Ezt nem látni, csak aknából. Elmondanám, hogy zsiguli tágulási cső amit használtam, és a világ legjobb benzincsöve ez. Vastag a fala és nem túl lágy. Sőt ha nem kap benzint nagyon megkeményedik. Amikor szervízbe dolgoztam, akkor kilopkodtam a kocsikból, nem raktam vissza javítás után ezeket a csöveket. Ha eladom a zsigulinkat abból is kiszedem. Mindenkinek ajánlom ezt a benzincsövet.
1303LS
« Hozzászólás #77838 Dátum: 2017 Július 09, 16:06:38 »

a szürö nagyon jo helyen van a motorterben, itt gyulladnak ki leggyorsabban a gepek . . .
volt szo epp elegszer rola  anemet forumokon . . ., de ti tudjatok . . . .
A karburátorból kicsúszó cső miatt szerintem nagyságrenddel több gyullad ki.
Én még nem láttam ott elolvadt szűrőt. Sőt szerintem a szűrő anyaga nagyobb hőt bír, mint az átlátszó benzincső.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #77837 Dátum: 2017 Július 09, 12:47:47 »

HAT NEM EZT  IRTAM AZ ELÖBB ???

JO MOTOREGETEST KIVANOK AZ AGYALAGYULTAKNAK  -----

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77836 Dátum: 2017 Július 09, 11:54:09 »

Ma beépítettem a szűrőt.
Jó lesz. Arra figyelj, hogy gagyi szűrőt nekem már oldott fel az üzemanyag. Meglágyult a műanyag.
A tank alatti kijövő csőre is érdemes tenni.
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.