www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 12:34:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13095780 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78792 Dátum: 2019 Március 04, 20:06:16 »

Takarítsd ki az úszóházat és a főfúvókát, plusz a féklevegő fúvókát is. (Ahogyan Vili is írta, ha pumpálva jó, akkor a plusz benzin kell neki.)
A benzinszint nem "állítódik" csak úgy el, de ha már nekiálltál, ezt is meg tudod mérni (fedél le, megmérni, milyen mélyen van a szint).
A spricnit nem kell cserélni, fordítsd el kicsit. Amúgy nekem évekig működött anélkül is, hiányzott a réz könyök, szóval nem az lesz, hidd el....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78791 Dátum: 2019 Március 04, 15:00:24 »

Miért a gyorsítófúvókát akarod cserélni ha az -szemmel láthatóan jól működik? Pumpálgatva veszi a fordulatot, ezt írtad.
Kezdj a benzinszintnél. Ha jó a benzinszint, nincs dugulás és falsot sem szív akkor annak mennie kell, nem egy ördöglakat az egész.

Azért gondoltam hogy kicserélem a gyorsítót, mert enyhén félre hord. Nem középre adja le a spriccelést, hanem oldalra, bár spriccel.
A benzin szintet hol tudom állítani? Valahol olvastam egyszer az ideális benzin szintet, de nem találom...
1303LS
« Hozzászólás #78790 Dátum: 2019 Március 04, 14:44:22 »

Igen, a megszakító is rendben volt, nincs beégve. A karbi is jónak tűnik, a tengelyek nem szorulnak de egy gyorsító fúvókát a biztonság kedvéért cserélek. A szívató teljesen rendben múkod, szépen fokozatosan viszi le az alapjáratot melegedéskor. Falsot nem néztem, ezt is kipróbálom majd, köszi a tippet.
Üdv: Csabi
Miért a gyorsítófúvókát akarod cserélni ha az -szemmel láthatóan jól működik? Pumpálgatva veszi a fordulatot, ezt írtad.
Kezdj a benzinszintnél. Ha jó a benzinszint, nincs dugulás és falsot sem szív akkor annak mennie kell, nem egy ördöglakat az egész.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78789 Dátum: 2019 Március 04, 14:41:11 »


Igen, megtaláltam ezt is, Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78788 Dátum: 2019 Március 04, 14:36:14 »

Ez is hasznos lehet:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=50:szmb-oldies&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78787 Dátum: 2019 Március 04, 13:55:31 »

Szia,

volt egy tudásbázisunk, de most úgy látom nem működik. megtaláltam a főoldalon ábra nélkül a régi cikket:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35

helyes hogy az előgyújtást rendbetetted. megszakító is rendben van?
karbin a tengelyek nem szorulnak?
szivató működik?
nem szív falsot? ha a karbitalphoz fújsz féktisztítót megemelkedik a fordulatszám?

Igen, a megszakító is rendben volt, nincs beégve. A karbi is jónak tűnik, a tengelyek nem szorulnak de egy gyorsító fúvókát a biztonság kedvéért cserélek. A szívató teljesen rendben múkod, szépen fokozatosan viszi le az alapjáratot melegedéskor. Falsot nem néztem, ezt is kipróbálom majd, köszi a tippet.
Üdv: Csabi
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78786 Dátum: 2019 Március 04, 13:47:49 »

Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
Szia,

volt egy tudásbázisunk, de most úgy látom nem működik. megtaláltam a főoldalon ábra nélkül a régi cikket:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35

helyes hogy az előgyújtást rendbetetted. megszakító is rendben van?
karbin a tengelyek nem szorulnak?
szivató működik?
nem szív falsot? ha a karbitalphoz fújsz féktisztítót megemelkedik a fordulatszám?
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78785 Dátum: 2019 Március 04, 13:31:21 »

Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78784 Dátum: 2019 Március 03, 21:36:31 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78783 Dátum: 2019 Március 03, 21:35:06 »

1 éves semperit benzincső. Roll Eyes
Shocked Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78782 Dátum: 2019 Március 02, 20:00:19 »

miféle, hova rakva?
Alacsony nyomású, egyenlőre motortérben.
Jövő hétvégén átköltözik a tank alá.
Unixból rendeltem, kedvezménnyel volt talán 6e ft.

https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/10351/10351133.unk

Magneti-Marelli.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78781 Dátum: 2019 Március 02, 19:43:59 »

Elektromos AC.
miféle, hova rakva?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78780 Dátum: 2019 Március 02, 17:40:53 »

Most mi van a helyén?
Elektromos AC.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78779 Dátum: 2019 Március 02, 17:37:47 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.

Most mi van a helyén?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78778 Dátum: 2019 Március 02, 17:27:21 »

Hosszú rúddal raktad össze?
Nem.
1303LS
« Hozzászólás #78777 Dátum: 2019 Március 02, 17:15:09 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.

Hosszú rúddal raktad össze?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78776 Dátum: 2019 Március 02, 16:30:05 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78775 Dátum: 2019 Március 02, 16:23:27 »


Kész.
Gyújtás fenn.
Volt baj rendesen, de járt. Cheesy

1 éves semperit benzincső. Roll Eyes
RNIE
« Hozzászólás #78774 Dátum: 2019 Február 26, 22:47:34 »

én kb 10x voltam ott motorkivevésnél-berakásnál először 10%-ot segítettem legutoljára 90-%-ot, mégsem csinálnám egyedül, csak ha nincs más megoldás
Mondjuk Szeda a buszból kikapta egyedül anno a typ4-et.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Február 26, 22:49:55 írta RNIE »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #78773 Dátum: 2019 Február 26, 22:37:32 »

Kivevés a lényeg.Homokszórást-festést elintézem én.Aztán meg a betevés. Grin
én kb 10x voltam ott motorkivevésnél-berakásnál először 10%-ot segítettem legutoljára 90-%-ot, mégsem csinálnám egyedül, csak ha nincs más megoldás
RNIE
« Hozzászólás #78772 Dátum: 2019 Február 26, 22:29:30 »

Én most szintereztetem az enyimet. Mennyire sürgős?

Kivevés a lényeg.Homokszórást-festést elintézem én.Aztán meg a betevés. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78771 Dátum: 2019 Február 26, 22:12:06 »

Oválban még a kis olajhűtősnél is kisebb az olajhűtő, illetve a turbinaház is kisebb mint a később bogarakon (nem annyira mély, nem annyira széles, nem olyan magas). Kisebb a dinamó is. Kisebb a karbi is, stb. Fűtéscsonk sincs, a termosztát  mechanikát meg felülről szét lehet akasztani.

Abból jóval könnyebb kiszerelni. A többi úgy van ahogy Abes írta: A hagyományos kis olajhűtősből kiszedhető de több munka mint kikapni a motort, a nagy olajhűtősből ki sem tudod szedni a helyén.

Szerintem neki ráadásul a Kübelből kéne szerintem. Azt tuti ki kell venni.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78770 Dátum: 2019 Február 26, 22:10:48 »

Ahh,lehet kopott marad... Tongue
Én most szintereztetem az enyimet. Mennyire sürgős?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78769 Dátum: 2019 Február 26, 22:08:23 »

Hogyhogy senki nem linkeli a motorcserés videót? Igaz hogy 4en csinálják, de egész gyorsak Evil Grin
https://m.youtube.com/watch?v=gKF6dcKjLJo
Aki belinkeli az ékszíjcserét, azt kitiltjuk? Smiley

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78768 Dátum: 2019 Február 26, 21:43:11 »

Hogyhogy senki nem linkeli a motorcserés videót? Igaz hogy 4en csinálják, de egész gyorsak Evil Grin
https://m.youtube.com/watch?v=gKF6dcKjLJo
RNIE
« Hozzászólás #78767 Dátum: 2019 Február 26, 20:35:50 »

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=13:motorkibe&catid=16:szmb&Itemid=35

Megoldható, jó ha van két emelőd. Lehúzni úgy jó, ha  lent van a kocsi, és utána emelni - jó sokat kell, magas a ventiház... Smiley
Ahh,lehet kopott marad... Tongue
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78766 Dátum: 2019 Február 26, 20:31:01 »

Akkor nem játszom vele.Van valami videjó a műveletről?Vagy folyamatábra?
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=13:motorkibe&catid=16:szmb&Itemid=35

Megoldható, jó ha van két emelőd. Lehúzni úgy jó, ha  lent van a kocsi, és utána emelni - jó sokat kell, magas a ventiház... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #78765 Dátum: 2019 Február 26, 19:33:42 »

Akkor nem játszom vele.Van valami videjó a műveletről?Vagy folyamatábra?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #78764 Dátum: 2019 Február 26, 18:22:20 »

Én a Stunt szúrós szeme előtt csináltam anno Smiley  Nem önfényezés, de gyakorlat és eszköz kell hozzá.

Egyedül amatőrként egy motor le-fel az kivitelezhető?A kutyaházat venném le
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #78763 Dátum: 2019 Február 26, 18:12:33 »

Egyedül amatőrként egy motor le-fel az kivitelezhető?A kutyaházat venném le
krokodilemelő kell alá és azzal leengedni a jól felemelt kocsi alól, és hátra -vagy kerék le- és oldalra kihúzni
 amúgy határeset egyedül nem profinak☺
RNIE
« Hozzászólás #78762 Dátum: 2019 Február 26, 17:25:33 »

Egyedül amatőrként egy motor le-fel az kivitelezhető?A kutyaházat venném le
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78761 Dátum: 2019 Február 25, 08:06:01 »

Köszönöm szépen, akkor valami ilyesmi bizbaszt próbálok felkutatni a lomocskák között. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78760 Dátum: 2019 Február 25, 06:56:59 »

Oválban még a kis olajhűtősnél is kisebb az olajhűtő, illetve a turbinaház is kisebb mint a később bogarakon (nem annyira mély, nem annyira széles, nem olyan magas). Kisebb a dinamó is. Kisebb a karbi is, stb. Fűtéscsonk sincs, a termosztát  mechanikát meg felülről szét lehet akasztani.

Abból jóval könnyebb kiszerelni. A többi úgy van ahogy Abes írta: A hagyományos kis olajhűtősből kiszedhető de több munka mint kikapni a motort, a nagy olajhűtősből ki sem tudod szedni a helyén.

Oválból nekem simán sikerült kivenni, de levettem a motortértetőt.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78759 Dátum: 2019 Február 25, 06:41:12 »



A bogár biztosítéktáblája mivel, mi módon van rögzítve a beszerelési helyén? Alig 3-4 éve szedtem szét és nem emlékszem, de eddig még nem is találtam a dobozokban olyan alkatrészt ami a lefogatásához illene.  Huh Szakik, némi képanyag, leírás segítene, köszönöm!     pusmogas  

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78758 Dátum: 2019 Február 25, 06:17:58 »

A bogár biztosítéktáblája mivel, mi módon van rögzítve a beszerelési helyén? Alig 3-4 éve szedtem szét és nem emlékszem, de eddig még nem is találtam a dobozokban olyan alkatrészt ami a lefogatásához illene.  Huh Szakik, némi képanyag, leírás segítene, köszönöm!     pusmogas  

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78757 Dátum: 2019 Február 25, 06:17:35 »

Lehet, hogy ott még több a hely.

Kübliből,ott ez nem játszik

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78756 Dátum: 2019 Február 25, 06:10:53 »

nem én csináltam, tehát több, mint 17 éve így van Smiley
Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
RNIE
« Hozzászólás #78755 Dátum: 2019 Február 24, 22:07:25 »

Oválból nekem simán sikerült kivenni, de levettem a motortértetőt.

Kübliből,ott ez nem játszik
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78754 Dátum: 2019 Február 24, 21:29:50 »

de levettem a motortértetőt.
Alap...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78753 Dátum: 2019 Február 24, 21:26:57 »

Oválból nekem simán sikerült kivenni, de levettem a motortértetőt.

Köszi.
Bélám,ez nagy SZMB-nek számít?
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.