www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Október 22, 19:36:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14649575 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8925
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78811 Dátum:
2019 Március 07, 00:16:05 »
Idézetet írta: tati - 2019 Március 06, 22:15:16
az AR-es motorhoz való karbinak egész más a gyorsító membránja mint az összes többinek . ez szopás gyanus játék lesz
34-es karbi van rajta neki,szerintem az nem a gyári,AR-eshez való karbi.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78810 Dátum:
2019 Március 06, 22:15:16 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 05, 15:23:09
Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!
az AR-es motorhoz való karbinak egész más a gyorsító membránja mint az összes többinek . ez szopás gyanus játék lesz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78809 Dátum:
2019 Március 05, 15:40:52 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 05, 15:23:09
Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!
AR-es motor.
Tünetek alapján, szivató kikapcsol és el kezd fuldokolni.
Előmelegító cső átjárható? Ugye ezen a motoron extra vékony.
Csaba03
Hozzászólások: 10
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78808 Dátum:
2019 Március 05, 15:23:09 »
Idézetet írta: 1303LS - 2019 Március 05, 15:05:51
Cseréld ki a gyorsítómembránt.
Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78807 Dátum:
2019 Március 05, 15:05:51 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 05, 13:56:31
Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt... Találtam egy cikket, nem tudom, hogy erről tudtok e:
http://1967beetle.com/carburetor-rebuild/
Illetve nem lehetséges, hogy mondjuk a gyorsító membránon keressem a hibát? Persze annyi minden lehetséges és amíg meg nem találom, addig nyilván nem fogom tudni. A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
Cseréld ki a gyorsítómembránt.
Csaba03
Hozzászólások: 10
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78806 Dátum:
2019 Március 05, 13:56:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2019 Március 05, 12:01:34
Falslevegőkeresés egyik módja a féktisztító fújkálása a gyanús helyekre és figyelni a motorjárás változását, kritikus a két gumiharang a szívócsövön a kanyarok előtt.
De ez inkább zárt fojtószelepnél játszik. ebből is jön a következő keresési módszer.
Padlógáz adáskor a szívótorokban lecsökken a falslevegő és a rendes ott áramolni hivatott levegő aránya a falslevegő hátrányára és a motor vígan fog pörögni. Asszem nálad nem ez van.
Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt... Találtam egy cikket, nem tudom, hogy erről tudtok e:
http://1967beetle.com/carburetor-rebuild/
Illetve nem lehetséges, hogy mondjuk a gyorsító membránon keressem a hibát? Persze annyi minden lehetséges és amíg meg nem találom, addig nyilván nem fogom tudni. A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78805 Dátum:
2019 Március 05, 12:01:34 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 05, 09:46:56
Nagyon köszönöm MINDENKINEK az észrevételt, hozzá szólást. Igen, sajnos ez egy olyan dolog, ami időigényes lesz ezt már az elején gondoltam. Az általatok leírtakat fogom követni, megnézem, hogy szív e fals levegőt illetve hogy mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Minden esetre köszönöm!
Karbi ismét szétszed de azt hiszem adok neki egy felújító szettet, megérdemli és az a biztos!
Falslevegőkeresés egyik módja a féktisztító fújkálása a gyanús helyekre és figyelni a motorjárás változását, kritikus a két gumiharang a szívócsövön a kanyarok előtt.
De ez inkább zárt fojtószelepnél játszik. ebből is jön a következő keresési módszer.
Padlógáz adáskor a szívótorokban lecsökken a falslevegő és a rendes ott áramolni hivatott levegő aránya a falslevegő hátrányára és a motor vígan fog pörögni. Asszem nálad nem ez van.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78804 Dátum:
2019 Március 05, 11:56:41 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 05, 09:46:56
mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Ezt a részt tegyük tisztába először, mert úgy látom itt nagyon leragadtál.
Ha a fuldokló motor pumpálva a gázpedált él, felpörög akkor az azért van mert a bespriccelő rézcsövecskén pumpálsz bele extra benzint ami a gyorsításhoz kell.
Tehát a gyorsítómembrán MŰKÖDIK, JÓ: hagyd a francba. Ez az a csövecske amit ferdének lát, réz színű. Képet nem fogok keresni.
Az egészre azért van szükség, mert a benzin és a levegő fajsúlya nagyon eltérő.
Hirtelen gázadáskor a levegő könnyen, gyorsan felgyorsul, nagy mennyiségben áramlik a szívótorokba és csak késve, lassabban tudja magával rántani a keverőtorokból a nagy fajsúlyú benzint. Ezért mechanikusan és főleg ideiglenesen bespriccelünk neki egy kis extra benzint. Miután felépült az üzemi állapot erre már nincs is szükség a levegő pont annyi benzint ránt majd magával amennyit a fúvókakeresztmetszetek és egyéb áramlást meghatározó tényezők engednek neki. Ezeket állítgatjuk fúvókacserével csavargatással.
Egy jól beállított motort simán meg lehet fullasztani egy kis pedálpumpálással, úgy hogy annyi benzint "ügyesen" bepumpálgatunk, hogy a motor belefullad a benzinbe. Bárki kipróbálhatja.
Viszont egy szegénykeverékes, benzinhiánytól fuldokló motort épphogy ezzel (a plusz benzinnel) tudunk életbentartani. Persze ez nem normál állapot hanem hibakeresési, gondolatok ébresztője.
Imrüs
Hozzászólások: 2989
www.matraveteran.uw.hu
Re: Alapjárat
«
Hozzászólás #78803 Dátum:
2019 Március 05, 10:16:13 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 04, 13:31:21
Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
Szia!
Ha papírfilteres (AR nyilván), érdemes megnézni a szívócső vákuumcsappantyú működését, membránját is. (szerintem)
Nekem akkor volt ilyesmi jelenség, amikor a motor hideg levegőt szívott. (amíg a hidegindító automatika működésben volt, és később üzemmelegen nem volt érezhető, de a köztes időszakban nagyon ... főleg akkor még a szívócsőfűtés is dugult volt ... )
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Csaba03
Hozzászólások: 10
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78802 Dátum:
2019 Március 05, 09:46:56 »
Idézetet írta: 1303LS - 2019 Március 05, 09:07:06
Arra emlékeztem, hogy azt írta hogy fals levegő nincs, de most visszatekerve az a helyzet, hogy valójában azt írta, hogy a falsot nem nézte.
Szóval lehet akármi.
Nagyon köszönöm MINDENKINEK az észrevételt, hozzá szólást. Igen, sajnos ez egy olyan dolog, ami időigényes lesz ezt már az elején gondoltam. Az általatok leírtakat fogom követni, megnézem, hogy szív e fals levegőt illetve hogy mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Minden esetre köszönöm!
Karbi ismét szétszed de azt hiszem adok neki egy felújító szettet, megérdemli és az a biztos!
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78801 Dátum:
2019 Március 05, 09:07:06 »
Idézetet írta: callook - 2019 Március 05, 08:28:55
Amúgy az úszószintes kitérőt félretéve nekem is az a véleményem amit Vili és te_o írt: Ha pumpálva megy jól, az arra utal, hogy a gyorsító rendszer jó, viszont szegény a keverék (a kevés benzint kompenzálja a bepumpált többlet).
Szóval vagy sok a levegő (pl. fals levegő), vagy kevés az üzemanyag (pl. dugulás), esetleg nagyon helytelen beállítás.
Arra emlékeztem, hogy azt írta hogy fals levegő nincs, de most visszatekerve az a helyzet, hogy valójában azt írta, hogy a falsot nem nézte.
Szóval lehet akármi.
BlackP
Hozzászólások: 27167
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78800 Dátum:
2019 Március 05, 08:43:10 »
Idézetet írta: callook - 2019 Március 05, 08:25:19
Weber IDF, IDA, Dellorto DRLA karbiknál pl. gyári utasítás szerint az úszó karjának hajlításával állítod az úszószintet.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18505
1969
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78799 Dátum:
2019 Március 05, 08:37:13 »
kössz, most akkor már ezt is jobban értem
a gyári bogár karbin kívül nem szereltem mást sosem, nem tudtam hogy van ahol hajlítható az úszó karja, pont ezért érdekelt a válasz
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78798 Dátum:
2019 Március 05, 08:28:55 »
Amúgy az úszószintes kitérőt félretéve nekem is az a véleményem amit Vili és te_o írt: Ha pumpálva megy jól, az arra utal, hogy a gyorsító rendszer jó, viszont szegény a keverék (a kevés benzint kompenzálja a bepumpált többlet).
Szóval vagy sok a levegő (pl. fals levegő), vagy kevés az üzemanyag (pl. dugulás), esetleg nagyon helytelen beállítás.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78797 Dátum:
2019 Március 05, 08:25:19 »
Weber IDF, IDA, Dellorto DRLA karbiknál pl. gyári utasítás szerint az úszó karjának hajlításával állítod az úszószintet.
Idézetet írta: BlackP - 2019 Március 04, 21:40:08
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78796 Dátum:
2019 Március 05, 08:22:37 »
Magától nem állítódik el, de átlagosan 40-50 éves autókról beszélünk amik közül kevesebb az olyan amit még nem tákoltak. A tákolás egyik fő célpontja pedig a karbi. Bármi van a motorral elkezdik tekergetni, majd szétszedik és jönnek az ötletek a ladákon, trabantokon, stb. szocializálódott haveroktól. Több olyan bogár karbit láttam amelyiknél nem volt rendben az úszószint, mint amelyiknél rendben volt. Ahogy írod, előfordul, hogy alátétezik a tűszelepet. De ha cseréltek már tűszelepet (az szintén előfordul 50 év alatt), akkor is érdemes ellenőrizni, mert az utángyártott tűszelepben lehet mélyebben a fészek, lehet vastagabb, vagy vékonyabb a tömítés.
A gyári Solex karbi egyébként nem tudom mennyire érzékeny az úszószintre, mert azokat inkább apu bűvöli és akkor is a gyári állapot elérése a cél, de pl. egy Weber IDF-nél nagyon sokat számít. Ott 1mm difi az úszószintnél igényel 0,1-0,15mm korrekciót főfúvókában. Volt olyan dupla Weberes motor nálam ami az építője szerint tökéletesen fúvókázott volt, de a tulaj soknak találta a 13-14 literes országúti fogyasztást. A fúvókázás tényleg tökéletesen passzolt a motorhoz, de 3mm hiba volt az úszószintben. Csak az úszószint korrekciója 8-9 közé vitte le a fogyasztást, úgy hogy az autó jobban ment utána.
Idézetet írta: Typ117 - 2019 Március 04, 21:18:12
Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.
Szóval ha levenném a fedelet, mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78795 Dátum:
2019 Március 05, 05:28:26 »
Idézetet írta: Typ117 - 2019 Március 04, 21:18:12
Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.
Szóval ha levenném a fedelet, mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
Pl sokan szoktak tömítést cserélni a tűszelep alatt, azzal pl. állítható.
Ha azt mondja, hogy tiszta a karbi akkor mástól nem kaphat kevés benzint. Eltekintve olyanoktól, hogy tankolt-e bele, nyom-e az ÁCÉ, stb...
BlackP
Hozzászólások: 27167
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78794 Dátum:
2019 Március 04, 21:40:08 »
Idézetet írta: Typ117 - 2019 Március 04, 21:18:12
Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.
Szóval ha levenném a fedelet, mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18505
1969
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78793 Dátum:
2019 Március 04, 21:18:12 »
Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.
Szóval ha levenném a fedelet, mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78792 Dátum:
2019 Március 04, 20:06:16 »
Takarítsd ki az úszóházat és a főfúvókát, plusz a féklevegő fúvókát is. (Ahogyan Vili is írta, ha pumpálva jó, akkor a plusz benzin kell neki.)
A benzinszint nem "állítódik" csak úgy el, de ha már nekiálltál, ezt is meg tudod mérni (fedél le, megmérni, milyen mélyen van a szint).
A spricnit nem kell cserélni, fordítsd el kicsit. Amúgy nekem évekig működött anélkül is, hiányzott a réz könyök, szóval nem az lesz, hidd el....
VW Beetle - the original since 1938
Csaba03
Hozzászólások: 10
Re: Alapjárat
«
Hozzászólás #78791 Dátum:
2019 Március 04, 15:00:24 »
Idézetet írta: 1303LS - 2019 Március 04, 14:44:22
Miért a gyorsítófúvókát akarod cserélni ha az -szemmel láthatóan jól működik? Pumpálgatva veszi a fordulatot, ezt írtad.
Kezdj a benzinszintnél. Ha jó a benzinszint, nincs dugulás és falsot sem szív akkor annak mennie kell, nem egy ördöglakat az egész.
Azért gondoltam hogy kicserélem a gyorsítót, mert enyhén félre hord. Nem középre adja le a spriccelést, hanem oldalra, bár spriccel.
A benzin szintet hol tudom állítani? Valahol olvastam egyszer az ideális benzin szintet, de nem találom...
1303LS
Re: Alapjárat
«
Hozzászólás #78790 Dátum:
2019 Március 04, 14:44:22 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 04, 13:55:31
Igen, a megszakító is rendben volt, nincs beégve. A karbi is jónak tűnik, a tengelyek nem szorulnak de egy gyorsító fúvókát a biztonság kedvéért cserélek. A szívató teljesen rendben múkod, szépen fokozatosan viszi le az alapjáratot melegedéskor. Falsot nem néztem, ezt is kipróbálom majd, köszi a tippet.
Üdv: Csabi
Miért a gyorsítófúvókát akarod cserélni ha az -szemmel láthatóan jól működik? Pumpálgatva veszi a fordulatot, ezt írtad.
Kezdj a benzinszintnél. Ha jó a benzinszint, nincs dugulás és falsot sem szív akkor annak mennie kell, nem egy ördöglakat az egész.
Csaba03
Hozzászólások: 10
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78789 Dátum:
2019 Március 04, 14:41:11 »
Idézetet írta: stonemen - 2019 Március 04, 14:36:14
Ez is hasznos lehet:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=50:szmb-oldies&catid=16:szmb&Itemid=35
Igen, megtaláltam ezt is, Köszönöm!
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78788 Dátum:
2019 Március 04, 14:36:14 »
Ez is hasznos lehet:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=50:szmb-oldies&catid=16:szmb&Itemid=35
Csaba03
Hozzászólások: 10
Re: Alapjárat
«
Hozzászólás #78787 Dátum:
2019 Március 04, 13:55:31 »
Idézetet írta: Typ117 - 2019 Március 04, 13:47:49
Szia,
volt egy tudásbázisunk, de most úgy látom nem működik. megtaláltam a főoldalon ábra nélkül a régi cikket:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
helyes hogy az előgyújtást rendbetetted. megszakító is rendben van?
karbin a tengelyek nem szorulnak?
szivató működik?
nem szív falsot? ha a karbitalphoz fújsz féktisztítót megemelkedik a fordulatszám?
Igen, a megszakító is rendben volt, nincs beégve. A karbi is jónak tűnik, a tengelyek nem szorulnak de egy gyorsító fúvókát a biztonság kedvéért cserélek. A szívató teljesen rendben múkod, szépen fokozatosan viszi le az alapjáratot melegedéskor. Falsot nem néztem, ezt is kipróbálom majd, köszi a tippet.
Üdv: Csabi
Typ117
Hozzászólások: 18505
1969
Re: Alapjárat
«
Hozzászólás #78786 Dátum:
2019 Március 04, 13:47:49 »
Idézetet írta: Csaba03 - 2019 Március 04, 13:31:21
Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
Szia,
volt egy tudásbázisunk, de most úgy látom nem működik. megtaláltam a főoldalon ábra nélkül a régi cikket:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
helyes hogy az előgyújtást rendbetetted. megszakító is rendben van?
karbin a tengelyek nem szorulnak?
szivató működik?
nem szív falsot? ha a karbitalphoz fújsz féktisztítót megemelkedik a fordulatszám?
Csaba03
Hozzászólások: 10
Alapjárat
«
Hozzászólás #78785 Dátum:
2019 Március 04, 13:31:21 »
Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78784 Dátum:
2019 Március 03, 21:36:31 »
Idézetet írta: abes - 2019 Március 02, 16:30:05
Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78783 Dátum:
2019 Március 03, 21:35:06 »
Idézetet írta: abes - 2019 Március 02, 16:23:27
1 éves semperit benzincső.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78782 Dátum:
2019 Március 02, 20:00:19 »
Idézetet írta: BlackP - 2019 Március 02, 19:43:59
miféle, hova rakva?
Alacsony nyomású, egyenlőre motortérben.
Jövő hétvégén átköltözik a tank alá.
Unixból rendeltem, kedvezménnyel volt talán 6e ft.
https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/10351/10351133.unk
Magneti-Marelli.
BlackP
Hozzászólások: 27167
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78781 Dátum:
2019 Március 02, 19:43:59 »
Idézetet írta: abes - 2019 Március 02, 17:40:53
Elektromos AC.
miféle, hova rakva?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78780 Dátum:
2019 Március 02, 17:40:53 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Március 02, 17:37:47
Most mi van a helyén?
Elektromos AC.
zsozsy
Hozzászólások: 3645
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78779 Dátum:
2019 Március 02, 17:37:47 »
Idézetet írta: abes - 2019 Március 02, 16:30:05
Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.
Most mi van a helyén?
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78778 Dátum:
2019 Március 02, 17:27:21 »
Idézetet írta: 1303LS - 2019 Március 02, 17:15:09
Hosszú rúddal raktad össze?
Nem.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78777 Dátum:
2019 Március 02, 17:15:09 »
Idézetet írta: abes - 2019 Március 02, 16:30:05
Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.
Hosszú rúddal raktad össze?
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78776 Dátum:
2019 Március 02, 16:30:05 »
Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78775 Dátum:
2019 Március 02, 16:23:27 »
Idézetet írta: VW T2b - 2019 Február 24, 09:01:15
Kész.
Gyújtás fenn.
Volt baj rendesen, de járt.
1 éves semperit benzincső.
RNIE
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78774 Dátum:
2019 Február 26, 22:47:34 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2019 Február 26, 22:37:32
én kb 10x voltam ott motorkivevésnél-berakásnál először 10%-ot segítettem legutoljára 90-%-ot, mégsem csinálnám egyedül, csak ha nincs más megoldás
Mondjuk Szeda a buszból kikapta egyedül anno a typ4-et.
«
Utoljára szerkesztve: 2019 Február 26, 22:49:55 írta RNIE
»
kormányzoo
Hozzászólások: 5804
redgear.hu
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78773 Dátum:
2019 Február 26, 22:37:32 »
Idézetet írta: RNIE - 2019 Február 26, 22:29:30
Kivevés a lényeg.Homokszórást-festést elintézem én.Aztán meg a betevés.
én kb 10x voltam ott motorkivevésnél-berakásnál először 10%-ot segítettem legutoljára 90-%-ot, mégsem csinálnám egyedül, csak ha nincs más megoldás
RNIE
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #78772 Dátum:
2019 Február 26, 22:29:30 »
Idézetet írta: sparkafer - 2019 Február 26, 22:10:48
Én most szintereztetem az enyimet. Mennyire sürgős?
Kivevés a lényeg.Homokszórást-festést elintézem én.Aztán meg a betevés.
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...