www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 19, 11:15:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920097 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10535430 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79445 Dátum: 2019 Október 11, 05:02:21 »

Igen,ez az új karbi tulajdonképpen......
Ez az a karbi ami Kínából jött?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79444 Dátum: 2019 Október 10, 22:08:05 »

Valami ilyen lesz nálad is:

"For information -- the 1200cc engines originally came with a 28 PCI or 28 PICT carburetor, both of which have a 22mm throat. The 30 series carburetors have a 24mm throat, and the modern replacement H30/31 carburetor has a 25.5mm throat. The 30 and H30/31 carburetors were designed primarily for the 1300-1600cc single port engines, but you can get slightly better performance with the larger carburetors on a 1200cc engine, but only if they are set to run properly with the smaller engine.

The standard jetting that the 30PICT/1 & 2 carburetors came with is size X122.5 or X125 main, size 55 idle, and size 125Z air correction jets. The 30PICT/3 and the H30/31 carburetors came with size X112 main (super lean), size 65 idle, and size 125Z air correction jets, which made them very difficult to tune. The larger size 65 idle jet helped the 30PICT/3 and H30/31 carburetors overcome the very lean main jet at idle and low speeds, and thus help to reduce the "bogging" problem."
Igen
Igen,ez az új karbi tulajdonképpen 1300 ra való,de csak ilyent találtam,mert a régi kopott.
Akkor még bővítek az alapjárati fúvókán,hátha ez lesz a megoldás.
Köszi
Hétfőn megírom ,mert csak akkor lesz időm foglalkozni a kocsival.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79443 Dátum: 2019 Október 10, 21:55:14 »

Valami ilyen lesz nálad is:

"For information -- the 1200cc engines originally came with a 28 PCI or 28 PICT carburetor, both of which have a 22mm throat. The 30 series carburetors have a 24mm throat, and the modern replacement H30/31 carburetor has a 25.5mm throat. The 30 and H30/31 carburetors were designed primarily for the 1300-1600cc single port engines, but you can get slightly better performance with the larger carburetors on a 1200cc engine, but only if they are set to run properly with the smaller engine.

The standard jetting that the 30PICT/1 & 2 carburetors came with is size X122.5 or X125 main, size 55 idle, and size 125Z air correction jets. The 30PICT/3 and the H30/31 carburetors came with size X112 main (super lean), size 65 idle, and size 125Z air correction jets, which made them very difficult to tune. The larger size 65 idle jet helped the 30PICT/3 and H30/31 carburetors overcome the very lean main jet at idle and low speeds, and thus help to reduce the "bogging" problem."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79442 Dátum: 2019 Október 10, 21:53:28 »

Igen,ezért nem is akarom most babrálni a gyújtást se mást.
Olvastam ezt,amit belinkeltél,hasznos.
Egyedül,még az úszószinthez nem nyúltam,látszólag jó.
Az előző karbiban 140 es féklevegő van,azzal is próbáltam,sőt a komplett fúvókasort átcseréltem,és azzal is ezt csinálta.
Már ott tartok,hogy....🙃
solex 31 vagy H30/31?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79441 Dátum: 2019 Október 10, 21:41:09 »

Vagy esetleg egy 115-s féklevegőt...

Egy biztos egyszerre csak egyet változtass és a motor forró legyen.
Igen,ezért nem is akarom most babrálni a gyújtást se mást.
Olvastam ezt,amit belinkeltél,hasznos.
Egyedül,még az úszószinthez nem nyúltam,látszólag jó.
Az előző karbiban 140 es féklevegő van,azzal is próbáltam,sőt a komplett fúvókasort átcseréltem,és azzal is ezt csinálta.
Már ott tartok,hogy....🙃

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79440 Dátum: 2019 Október 10, 21:36:53 »

Én egy pici csörgést is hallok. Keveset kap? Ha meg hirtelen nyomod neki akkor a gyorsítópumpa által nyomott extra benzin ezt szépen elkendőzi?

1500-2000 tartományban még az alapjárati fúvóka dominál. Megpróbálnám egy 60-as fúvókával.

http://www.vw-resource.com/jets.html#jet

http://www.vw-resource.com/jets.html


Valóban,egy picit csörög.Az oldalán van 2 fúvóka.Az egyik az alapjárati,a másik talán valami átmeneti.Próbáltam azt is,hogy egy 55ös fúvókát kibővítettem valamennyire(sajna se kaliberem,se fúróm) de nem segített.
Még arra gondolok,hogy talán a gyorsító fúvóka túl hamar lép be,és nagyon feldúsúl a benya.Az előző karbin lehetett állítani a gyorsító rudazatát,de itt fix.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79439 Dátum: 2019 Október 10, 21:30:28 »

Vagy esetleg egy 115-s féklevegőt...

Egy biztos egyszerre csak egyet változtass és a motor forró legyen.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79438 Dátum: 2019 Október 10, 21:26:39 »

Sziasztok...
Én egy pici csörgést is hallok. Keveset kap? Ha meg hirtelen nyomod neki akkor a gyorsítópumpa által nyomott extra benzin ezt szépen elkendőzi?

1500-2000 tartományban még az alapjárati fúvóka dominál. Megpróbálnám egy 60-as fúvókával.

http://www.vw-resource.com/jets.html#jet

http://www.vw-resource.com/jets.html

« Utoljára szerkesztve: 2019 Október 10, 21:29:21 írta abes »
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79437 Dátum: 2019 Október 10, 16:49:06 »

Sziasztok
Tudnátok segíteni a megoldásban?
Kicseréltem a karbit az 1.2 bogáron.Komplett új .Solex 31.
112,5 főfúvóka,120 féklevegő, 55 alapjárati.
Próbáltam nagyobb féklevegő,nagyobb főfúvókával, és ezek kombinációjával,de ugyanez.
Könnyen indul,jól megy,de egy bizonyos fordulat kb.1500-2000 között,ha tartom a gázt,akkor belefullad,amint a mellékelt videó mutatja,szinte le is áll a motor.
Karbit kitakarítottam,próbáltam a vákuumos előgyújtás szabályzó nélkül,semmi változás.A gyorsítófúvóka rendesen spricceli a benzint.
A régi karbival ilyen probléma nem volt...
https://www.youtube.com/watch?v=pdfzIIjYEAo&feature=youtu.be
Köszi,hogy szántok egy kis időt rá.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79436 Dátum: 2019 Szeptember 19, 11:54:12 »

Képzeld,felfújtam 2,5 bar-ra,azt nem csukódott le a csomitető rendesen.Szóval leengedtem helyreigazít újrafelfúj,most jó,behelyezkedett.Habár kivenni nem lehet felfújt állapotában.Valószínűleg a 165 15R gumi túl ballonos ide.

Nekem is 155-ös kell pótkeréknek is (a több is az). Régebben 165R15 volt, azt hittem csak nálam sajátosság.
Nyári kánikulában, napon parkolva egyszer kidurrant egy régi Barum. Tavaly egy augusztusi reggelen Torockón még látszólag rendben volt egy megfáradt Firestone amikor bepakoltunk (meg a határnál sem vettem észre semmit). Aztán mire hazaértünk szétfeslett és kipúposodott, úgy, hogy a táskakirakás előtt azonnal leengedtem ijedtemben Cheesy .
« Utoljára szerkesztve: 2019 Szeptember 19, 11:57:27 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79435 Dátum: 2019 Szeptember 19, 01:06:14 »

Nem jól emlékeztem ... csak azt találtam, mennyire fújam ...  Cool
Képzeld,felfújtam 2,5 bar-ra,azt nem csukódott le a csomitető rendesen.Szóval leengedtem helyreigazít újrafelfúj,most jó,behelyezkedett.Habár kivenni nem lehet felfújt állapotában.Valószínűleg a 165 15R gumi túl ballonos ide.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79434 Dátum: 2019 Szeptember 18, 20:19:26 »

Nekem simán le tudja engedni a pótkereket. (a matricán azt hiszem 0,3 Bar van)
Ritkán használom a Bogárkát, olyankor elindulás előtt rácsatlakozok amíg feltölti levegővel, azzal kibír 2..3 mosást (vagy 2...3 hetet)  amíg rácsavarnám  Grin .
Én tulképpen szeretem, régóta jó  Cheesy

Nem jól emlékeztem ... csak azt találtam, mennyire fújam ...  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79433 Dátum: 2019 Szeptember 18, 13:42:19 »

Jó hírek!Levágtam a mosótartályban lévő szelep alját.Ott van egy kupak,ami egy csavart takar.Azt kitekerve benyúltam pici csavarhúzóval,és megmozdult a leragadt membrán.Valószínűleg a benne lévő rugó gyenge.Végül is így állítócsavar nélkül raktam össze.Ahogy rátekerem a pótkerékre a szelepet,egyből elkezdi feltölteni a tartályt.2,5 bar nyomással átlövi az ablakmosó a kocsit😊
Azért valószínűleg beruházok egy új szelepre valamikor.Újan 50 Euróért találtam külföldről,vagy egyszercsak elengedem és elektromos lesz,ki turns.

Nekem simán le tudja engedni a pótkereket. (a matricán azt hiszem 0,3 Bar van)
Ritkán használom a Bogárkát, olyankor elindulás előtt rácsatlakozok amíg feltölti levegővel, azzal kibír 2..3 mosást (vagy 2...3 hetet)  amíg rácsavarnám  Grin .
Én tulképpen szeretem, régóta jó  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79432 Dátum: 2019 Szeptember 18, 13:35:54 »

Jó hírek!Levágtam a mosótartályban lévő szelep alját.Ott van egy kupak,ami egy csavart takar.Azt kitekerve benyúltam pici csavarhúzóval,és megmozdult a leragadt membrán.Valószínűleg a benne lévő rugó gyenge.Végül is így állítócsavar nélkül raktam össze.Ahogy rátekerem a pótkerékre a szelepet,egyből elkezdi feltölteni a tartályt.2,5 bar nyomással átlövi az ablakmosó a kocsit😊
Azért valószínűleg beruházok egy új szelepre valamikor.Újan 50 Euróért találtam külföldről,vagy egyszercsak elengedem és elektromos lesz,ki turns.
Ki tudja.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79431 Dátum: 2019 Szeptember 18, 13:35:06 »

Nekem az ablaktörlő kapcsoló karon,a kormányoszlopon van a mosó funkció,ha magam felé húzom a kart,mint a mai autókban...
Nem,sajnos nem került nyomás alá.
Jó hírek!Levágtam a mosótartályban lévő szelep alját.Ott van egy kupak,ami egy csavart takar.Azt kitekerve benyúltam pici csavarhúzóval,és megmozdult a leragadt membrán.Valószínűleg a benne lévő rugó gyenge.Végül is így állítócsavar nélkül raktam össze.Ahogy rátekerem a pótkerékre a szelepet,egyből elkezdi feltölteni a tartályt.2,5 bar nyomással átlövi az ablakmosó a kocsit😊
Azért valószínűleg beruházok egy új szelepre valamikor.Újan 50 Euróért találtam külföldről,vagy egyszercsak elengedem és elektromos lesz,ki turns.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79430 Dátum: 2019 Szeptember 16, 23:21:31 »

Milyen kormánykapcsoloig?
nekem az ablaktörlő kapcsolo közepén van ami átengedi a nyomást a csövön a mosó fuvokáig.
amugy a tartály nyomás alá kerűlt?
ha meglazitod a tartály tetejét,akkor hallani kellene,
Nekem az ablaktörlő kapcsoló karon,a kormányoszlopon van a mosó funkció,ha magam felé húzom a kart,mint a mai autókban...
Nem,sajnos nem került nyomás alá.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79429 Dátum: 2019 Szeptember 16, 21:45:48 »

A tartály aljából kilépő gumicső megy a kormánykapcsolóig,de sajna a mosótartályba nem kerül levegő.Az autószelepes gumicső nyomás alatt van.
Ha jól gondolom,akkor ennek a szelep/vagy reduktornak,ami egyben mosótartály sapka is,kell feltölteni levegóvel a tartályt....
Milyen kormánykapcsoloig?
nekem az ablaktörlő kapcsolo közepén van ami átengedi a nyomást a csövön a mosó fuvokáig.
amugy a tartály nyomás alá kerűlt?
ha meglazitod a tartály tetejét,akkor hallani kellene,

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79428 Dátum: 2019 Szeptember 16, 18:28:34 »

Most találtam egy érdekes metszeti ábrát.
Bemásolom.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79427 Dátum: 2019 Szeptember 16, 18:28:19 »

A tartály aljából kilépő gumicső megy a kormánykapcsolóig,de sajna a mosótartályba nem kerül levegő.Az autószelepes gumicső nyomás alatt van.
Ha jól gondolom,akkor ennek a szelep/vagy reduktornak,ami egyben mosótartály sapka is,kell feltölteni levegóvel a tartályt.Van az oldalán egy fehér gomb,ami,ha a helyére kerül kinyit valami tűszelepet.Már,ha jól gondolom.
Most találtam egy érdekes metszeti ábrát.
Bemásolom.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79426 Dátum: 2019 Szeptember 16, 18:11:35 »

Fordítsd meg a csövet, egyirányú a szelep.

A tartály aljából kilépő gumicső megy a kormánykapcsolóig,de sajna a mosótartályba nem kerül levegő.Az autószelepes gumicső nyomás alatt van.
Ha jól gondolom,akkor ennek a szelep/vagy reduktornak,ami egyben mosótartály sapka is,kell feltölteni levegóvel a tartályt.Van az oldalán egy fehér gomb,ami,ha a helyére kerül kinyit valami tűszelepet.Már,ha jól gondolom.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79425 Dátum: 2019 Szeptember 16, 18:03:29 »


Fordítsd meg a csövet, egyirányú a szelep.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79424 Dátum: 2019 Szeptember 16, 17:02:12 »

Sziasztok,amióta megvettem a Bogarat,nem működik az ablakmosó fúvóka.Ez még a pótkerék nyomását használja...
Pótkerék 3 bar fölé fújva,de sajnos a mosó tartály nem kerül nyomás alá,ezért nem jut el a levegő a kormánykapcsolóig...
Kivettem a mosótartály kupakját,amiben van ez az állítható szelep,vagy reduktor,nem is tudom.Lehet valahol ilyent vásárolni,vagy javítható?
Van egy süllyesztett csavarfurat a tetején,amivel talán beszabályozható,hogy meddig engedje le a pótkereket.
Igazából nem szeretném elektromosra alakítani,mert tetszik ez a kis ötletes megoldás.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79423 Dátum: 2019 Szeptember 16, 17:01:53 »

Sziasztok,amióta megvettem a Bogarat,nem működik az ablakmosó fúvóka.Ez még a pótkerék nyomását használja...
Pótkerék 3 bar fölé fújva,de sajnos a mosó tartály nem kerül nyomás alá,ezért nem jut el a levegő a kormánykapcsolóig...
Kivettem a mosótartály kupakját,amiben van ez az állítható szelep,vagy reduktor,nem is tudom.Lehet valahol ilyent vásárolni,vagy javítható?
Van egy süllyesztett csavarfurat a tetején,amivel talán beszabályozható,hogy meddig engedje le a pótkereket.
Igazából nem szeretném elektromosra alakítani,mert tetszik ez a kis ötletes megoldás.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79422 Dátum: 2019 Szeptember 15, 09:53:24 »

hétfön megkérdezem a szakibácsit  Wink Cool
köszönöm
Kb egy féldecis egyszerhasználatos kávés pálinkás pohár méret lenne esetleg egy ilyesmi méretü cső
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79421 Dátum: 2019 Szeptember 15, 09:40:04 »

beszerzem
Beméretezem
Nem sürgős
😁
hétfön megkérdezem a szakibácsit  Wink Cool

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79420 Dátum: 2019 Szeptember 15, 09:33:58 »

anyag van?
méret van?
mikorra kellene?
beszerzem
Beméretezem
Nem sürgős
😁
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79419 Dátum: 2019 Szeptember 15, 07:46:45 »

Alu felnikōzépkupakokat szeretnék esztergályoztatni. Nincs valakinek kapcsolata? Jó lenne pesten de akárhol jó lehet, nem bonyolult  forma(nem sōrōkér' persze)
anyag van?
méret van?
mikorra kellene?

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79418 Dátum: 2019 Szeptember 15, 07:19:07 »

Boldogot!
Köszönöm szépen! Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79417 Dátum: 2019 Szeptember 14, 17:39:06 »

Hát ha a vörös csillag be lenne nálam üzemelve akkor megcsinálnám. Cheesy Nem tudok esztergálni, de sztem összehoznám sokadikra.
 Grin

Most építkezem...
kōszönöm de még mindig keresem azt a kisiparos szakibacsit (szodasuveg szemuveg kek kezeslabas mondjuk csepelautos) aki hatul a hatso garazsban dolgozgat, es jo kereset egy delutanra egy huszas😁
« Utoljára szerkesztve: 2019 Szeptember 14, 17:43:52 írta kormányzoo »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79416 Dátum: 2019 Szeptember 14, 16:52:02 »


Alu felnikōzépkupakokat szeretnék esztergályoztatni. Nincs valakinek kapcsolata? Jó lenne pesten de akárhol jó lehet, nem bonyolult  forma(nem sōrōkér' persze)
Hát ha a vörös csillag be lenne nálam üzemelve akkor megcsinálnám. Cheesy Nem tudok esztergálni, de sztem összehoznám sokadikra.
 Grin

Most építkezem...
« Utoljára szerkesztve: 2019 Szeptember 15, 07:58:02 írta stonemen »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17216


« Hozzászólás #79415 Dátum: 2019 Szeptember 14, 11:43:18 »

Sajnos mást én sem tudok.

ő volt az első 😁kb 1éve... máshol dolgozik- nem tud - aztán azóta ki tudja? De köszi.
szóval keresek!!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79414 Dátum: 2019 Szeptember 14, 11:01:41 »

Flexes.

ő volt az első 😁kb 1éve... máshol dolgozik- nem tud - aztán azóta ki tudja? De köszi.
szóval keresek!!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17216


« Hozzászólás #79413 Dátum: 2019 Szeptember 14, 10:26:21 »

Flexes.

Alu felnikōzépkupakokat szeretnék esztergályoztatni. Nincs valakinek kapcsolata? Jó lenne pesten de akárhol jó lehet, nem bonyolult  forma(nem sōrōkér' persze)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79412 Dátum: 2019 Szeptember 14, 09:17:17 »

Alu felnikōzépkupakokat szeretnék esztergályoztatni. Nincs valakinek kapcsolata? Jó lenne pesten de akárhol jó lehet, nem bonyolult  forma(nem sōrōkér' persze)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79411 Dátum: 2019 Szeptember 14, 09:09:01 »

Boldogot!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79410 Dátum: 2019 Szeptember 13, 21:33:49 »

Ja-Ja! A Wesem tényleg jó! Azt raktam a buszba ,azóta látok a sötétben IS Cheesy A bogi pedig új Hella-t kapott! ..........és egyik sem 5k volt Wink Egyébként Depo a buszom hátsó lámpája. Így vettem. Nem is foglalkozom vele ,marad így! Oda tök jó!
Akkor még jó,hogy nem rendeltem meg őket.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79409 Dátum: 2019 Szeptember 13, 11:20:53 »

Depót felejtsd el.
Ha látni is akarsz akkor Wesem vagy felújítasz 1 pár Hellat vagy Bosch-t.
Ja-Ja! A Wesem tényleg jó! Azt raktam a buszba ,azóta látok a sötétben IS Cheesy A bogi pedig új Hella-t kapott! ..........és egyik sem 5k volt Wink Egyébként Depo a buszom hátsó lámpája. Így vettem. Nem is foglalkozom vele ,marad így! Oda tök jó!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79408 Dátum: 2019 Szeptember 12, 22:24:56 »

'73 as bogaramat meglepném következő műszakijára két első lámpával,ugyanis elég matt a mostani.Az alkatrész webáruházban kiadott kb.5000ft os első lámpát,ami megegyezik a Golf 1 esével.Valóban ez kell bele?Ha jól emlékszem a mostaniban H4 izzó van.
Köszi
U.i. A jövő hétvégén Tapolcán retrovasak találkozó.Jôn valaki?
Depót felejtsd el.
Ha látni is akarsz akkor Wesem vagy felújítasz 1 pár Hellat vagy Bosch-t.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79407 Dátum: 2019 Szeptember 12, 21:16:19 »

'73 as bogaramat meglepném következő műszakijára két első lámpával,ugyanis elég matt a mostani.Az alkatrész webáruházban kiadott kb.5000ft os első lámpát,ami megegyezik a Golf 1 esével.Valóban ez kell bele?Ha jól emlékszem a mostaniban H4 izzó van.
Köszi
U.i. A jövő hétvégén Tapolcán retrovasak találkozó.Jôn valaki?

DO IT YOURSELF
1303LS
« Hozzászólás #79406 Dátum: 2019 Szeptember 06, 05:38:36 »


én pár éve vettem 5 ért, tehát sztem is reális, de biztos csak szerencsénk volt, hisz aranyáron-SE lehet kapni☺
Kb tavaly (de lehet, hogy idén) keresett itt valaki, 5ezerért kínáltam, nem kellett, sokallotta, stb...
Inkább megmarad, velem temetik vagy szétvágom, mint xoyox a sílécet...
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.