www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Október 18, 19:45:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2021.12.31.
916646 Hozzaszólás 215 Témában írta 1594 Felhasználó
Legújabb tag: Pusszautó
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 2000
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7754786 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18156


1969

« Hozzászólás #79483 Dátum: 2019 November 10, 21:22:14 »

Én is arra számítottam,hogy fém csövön megy végig.Megnéztem,és hátul fém benzincső jön ki,szóval,ez itt valami toldás.
Talán megoldotta a problémát a tank szellőző csöveinek cseréje,ugyanis most nincs benzinszag.
Akkor ügyes vagy. Nálam körforgalomban valószínűleg még mindig van benzinszag. Egyszerűen kijön azt hiszem a betöltőn lévő bilincsek alatt. De csak ha fél tank fölé töltöm, amit pár éve nem csinálok, ha nem muszáj
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79482 Dátum: 2019 November 10, 08:23:47 »

a benzincső az alagútban megy végig, de nálam úgy emlékszem az alagút elején és végén egy-egy fém csőre van ráhúzva a benzincső. azt hiszem belül végig fém csőnek kellene menni. Nézd meg a hátsó csatlakozást is, ott mi látszik

az alagútba előröl tudsz benézni, ott van egy rácsavarozott fedél. bent a kabinból szerintem csak a hátsó ülés alatt a szerelőablakon esetleg
Én is arra számítottam,hogy fém csövön megy végig.Megnéztem,és hátul fém benzincső jön ki,szóval,ez itt valami toldás.
Talán megoldotta a problémát a tank szellőző csöveinek cseréje,ugyanis most nincs benzinszag.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79481 Dátum: 2019 November 08, 19:32:53 »

Az a dupla ajkas szimering elég gagyi, de azért ilyen hamar nem hal be. Vegyél Unixban Reinz vagy Erling szimeringet, nincs 1000 Ft.
Esetleg:
- A sok benzin mosta a hengerfalat és emiatt nőtt a kartergáz, tehát a nyomás a forgattyúsházban. + A sok benzintől hígult az olaj.
De akkor is extrém lenne ilyen olajveszteség még széthajtott motornál is.

A szerelési hiba a leggyakoribb ok.

Meg kell nézni a szimeringet.


Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18156


1969

« Hozzászólás #79480 Dátum: 2019 November 08, 12:35:16 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi
a benzincső az alagútban megy végig, de nálam úgy emlékszem az alagút elején és végén egy-egy fém csőre van ráhúzva a benzincső. azt hiszem belül végig fém csőnek kellene menni. Nézd meg a hátsó csatlakozást is, ott mi látszik

az alagútba előröl tudsz benézni, ott van egy rácsavarozott fedél. bent a kabinból szerintem csak a hátsó ülés alatt a szerelőablakon esetleg
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2873


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79479 Dátum: 2019 November 08, 12:31:42 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi

Szia!
Nekem ott, egy -az alvázgerendában fixen hátravezetett- fém cső csonkra csatlakozik a gumicső.  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79478 Dátum: 2019 November 08, 11:54:55 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79477 Dátum: 2019 November 08, 11:46:02 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?
Szia,a dupla ajkas szimmering nekem sem sokat bírt.Kb.300km után elkezdett szivárogni...Még az van bent,de majd jövőre rászánom magam és teszek bele valami profi szimpla szimmeringet.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18156


1969

« Hozzászólás #79476 Dátum: 2019 November 04, 15:05:31 »

Megnézem a nívót is. Még szerencse, hogy csak raklapon van a motor. Lehet, hogy jobb, ha egy csapágyboltban veszek szimeringet.

Callook tavasszal írt a szimeringekről:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg929575;topicseen#msg929575
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8667


« Hozzászólás #79475 Dátum: 2019 November 04, 11:34:01 »

A mai alkatrészek minőségét tekintve - tisztelet a nagyon kevés kivételnek - szerintem az utolsó néhány szavad lesz a megfejtés. Undecided Pont a napokban járt úgy fiam, hogy a Lada első fékjeiben a szarrá szakadozott porvédő gumikat (is) cserélnie kellett a fékmunkahengereknél, mert alig másfél év alatt és max. 2.000 km megtétele után már sikerült új állapotból idáig eljutniuk. Gyakorlatilag ezek a mai gumik már nem is tudom hogy mik. A végtelenségig tudnánk szerintem a negatív példákat sorolni, hogy mást ne mondjak rendre szóba kerülnek itt a fórumon is a gumi fékcsövek, benzincsövek, stb. 20 évvel ezelőtt elég volt 3-4 vizsgánként kicserélni a gumi fékcsövet, most meg jó ha kibírja a következőig.
Megnézem a nívót is. Még szerencse, hogy csak raklapon van a motor. Lehet, hogy jobb, ha egy csapágyboltban veszek szimeringet.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2873


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79474 Dátum: 2019 November 04, 09:40:47 »

a nívópálcán is érezni a benzinszagot, meg látszik a szint növekedés is

Ilyet én is láttam már.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26619


« Hozzászólás #79473 Dátum: 2019 November 04, 09:01:38 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?
a nívópálcán is érezni a benzinszagot, meg látszik a szint növekedés is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2911


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79472 Dátum: 2019 November 04, 05:40:23 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?
A mai alkatrészek minőségét tekintve - tisztelet a nagyon kevés kivételnek - szerintem az utolsó néhány szavad lesz a megfejtés. Undecided Pont a napokban járt úgy fiam, hogy a Lada első fékjeiben a szarrá szakadozott porvédő gumikat (is) cserélnie kellett a fékmunkahengereknél, mert alig másfél év alatt és max. 2.000 km megtétele után már sikerült új állapotból idáig eljutniuk. Gyakorlatilag ezek a mai gumik már nem is tudom hogy mik. A végtelenségig tudnánk szerintem a negatív példákat sorolni, hogy mást ne mondjak rendre szóba kerülnek itt a fórumon is a gumi fékcsövek, benzincsövek, stb. 20 évvel ezelőtt elég volt 3-4 vizsgánként kicserélni a gumi fékcsövet, most meg jó ha kibírja a következőig.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
Renault Kangoo 1,9 D
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8667


« Hozzászólás #79471 Dátum: 2019 November 03, 22:47:57 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2987


« Hozzászólás #79470 Dátum: 2019 November 01, 07:46:05 »

Sziasztok Klubtársak!........

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14366

« Hozzászólás #79469 Dátum: 2019 Október 31, 21:23:33 »

Sziasztok Klubtársak!
Szuper!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79468 Dátum: 2019 Október 31, 20:03:32 »

Sziasztok Klubtársak!
Visszatérve pár hét után jelentem,hogy a kezdeti befulladásos, dadogásos probléma közös megoldása után, sikerült megoldani a magas fordulat terheléses benzinszegény állapotot.Azaz kicseréltem a féklevegő fúvókát 120-ról 100-asra, és láss csodát- az Bogi megy,mint a szél.Simán tartja a 80-km/h utazósebességet.Lejtőn kirakom üresbe,hadd guruljon,és az olajnyomás lámpa már nem világít alapjáraton,mint korábban.Jobb a hűtése,nem melegszik.
Igazából,így visszagondolva,hogy amikor tavasszal megvettem és rá egy hétre dugattyútörésem lett,az lehetett a szegény benzin levegő keveréktől,mert ott 140-es féklevegő fúvóka volt.
Most 130 főfúvóka,100-as féklevegő..
Majd nézek egy gyertyaképet a közeljövőben,csak így a zord időjárás közeledtével egyre kevesebbet fogom használni.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79467 Dátum: 2019 Október 20, 09:15:07 »

Zsírzó gomb alatt, berohadtnak vélt csapágyból hogyan (mivel) lehet kioldani az olajsarat? Szorul, megragadt. Köszönöm.

Csavarlazító sprével nagy mennyiségben

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2422


« Hozzászólás #79466 Dátum: 2019 Október 18, 15:53:09 »

Zsírzó gomb alatt, berohadtnak vélt csapágyból hogyan (mivel) lehet kioldani az olajsarat? Szorul, megragadt. Köszönöm.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16961


« Hozzászólás #79465 Dátum: 2019 Október 18, 05:45:23 »

Ha nagy a holtjáték, szerintem nem.

Sziasztok!
1302 kormányművet fel lehet újítani? Csinál valaki ilyet? Vagy egyszerűen vegyek egy újat? használt kormányművel érdemes foglalkozni?
Köszönöm!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79464 Dátum: 2019 Október 17, 23:00:27 »

Sziasztok!
1302 kormányművet fel lehet újítani? Csinál valaki ilyet? Vagy egyszerűen vegyek egy újat? használt kormányművel érdemes foglalkozni?
Köszönöm!
Mi a gond vele?Nagy holtjáték?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #79463 Dátum: 2019 Október 17, 21:47:21 »

Sziasztok!
1302 kormányművet fel lehet újítani? Csinál valaki ilyet? Vagy egyszerűen vegyek egy újat? használt kormányművel érdemes foglalkozni?
Köszönöm!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79462 Dátum: 2019 Október 17, 13:59:50 »

Jó,jó kezdem érteni,tehát a féklevegő fúvóka mérete határozza meg a benzin levegő keveréket magasabb fordulaton.
Tehát minél nagyobb a féklevegő,annál szegényebb a keverékem nagy fordulaton,leegyszerűsítve.
Féklevegő fúvókám van egy 140 es,tartalékban,de akkor az nem játszik most.
Valóban jó ez a leirat,érdemes olvasgatni.
Köszi,akkor az 55 gyorsító marad a helyén.
Megjött a főfúvóka készlet.Egyébként MZ hez való és 150 ft darabja bármelyik motorosboltban...
Tehát beraktam a 120 után a 130ast.Eredmény megszűnt a magasabb fordulaton jelentkező becsörgés,visszadurrogás.Most az autó teljesen használható,jobban megy ezzel a karbival,ez érezhető is.
Egy kis időre abbahagyom a "reszelgetést" ,jó idő van,használni akarom,vezetni,aztán majd valamikor nézek egy gyertyaképet,ha már lesz benne annyi kilóméter,hogy érdemes.
Vannak még köztes főfúvókáim,finomításhoz,de be kell szereznem egy pár féklevegőt is.
Köszi az építő jellegű hozzászólásokat.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79461 Dátum: 2019 Október 15, 23:08:40 »

Az 55 -ös a gyorsító, azt ne cseréld ki.
Fent a féklevegő fúvóka hatása lesz erős, de a 120 már nem túl nagy... talán csak valami usa 1600-oson volt kisebb nagy 34-es karbival, ha jól emlékszem.

Ezt rágd át:
http://www.vw-resource.com/jets.html
Jó,jó kezdem érteni,tehát a féklevegő fúvóka mérete határozza meg a benzin levegő keveréket magasabb fordulaton.
Tehát minél nagyobb a féklevegő,annál szegényebb a keverékem nagy fordulaton,leegyszerűsítve.
Féklevegő fúvókám van egy 140 es,tartalékban,de akkor az nem játszik most.
Valóban jó ez a leirat,érdemes olvasgatni.
Köszi,akkor az 55 gyorsító marad a helyén.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4226


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79460 Dátum: 2019 Október 15, 21:38:22 »

Szia,persze újra kellet állítani,igen.
Pillangószelep zárt állapotban van,nem azzal állítottam az alapjáratot,hanem a pótlevegő csavarral.
Na ,most ott tartok,hogy a korábbi tanácsokat megfogadva,(köszönöm mégegyszer) kicseréltem az alapjárati csavar 55 ről 65 re.Megszűnt a videóban is hallatszó dadogás avagy benzinszegény állapot ezen a fordulatszám tartományon.Helyette most olyan 3-4 ezres magas fordulaton kezd becsörögni,és vissza is durrog a karbiba.
Természetesen játszottam a keverék csavarral,de sikerült megtalálni vele az ideális pontot.
Tehát most 120 főfúvóka,120 féklevegő,65 alapjárati és 55 másik oldalsó fúvóka,aminek igazából nem tudom mi a szerepe.Talán az lehet az átmeneti rendszer,és érdemes lenne felbővíteni?
Rendeltem 110 -130 közötti főfúvóka készletet,remélem az is megjön hamarosan.
Köszi
Az 55 -ös a gyorsító, azt ne cseréld ki.
Fent a féklevegő fúvóka hatása lesz erős, de a 120 már nem túl nagy... talán csak valami usa 1600-oson volt kisebb nagy 34-es karbival, ha jól emlékszem.

Ezt rágd át:
http://www.vw-resource.com/jets.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79459 Dátum: 2019 Október 15, 12:31:30 »

Ilyenkor újraállítottad az alapjáratot is?
Elvileg 120-as főfúvókával és 125 -ös féklevegővel jónak kéne lennie a 30-assal, annyival nem nagyobb a torok. Pillangószelep jól van belőve? Vannak kis átmeneti nyílások ahol a pillangó éppen nyit, ezért annak alapjáraton zártnak kell lennie, és a nagy levegőcsavarral lövöd be az alapjáratot.
Szia,persze újra kellet állítani,igen.
Pillangószelep zárt állapotban van,nem azzal állítottam az alapjáratot,hanem a pótlevegő csavarral.
Na ,most ott tartok,hogy a korábbi tanácsokat megfogadva,(köszönöm mégegyszer) kicseréltem az alapjárati csavar 55 ről 65 re.Megszűnt a videóban is hallatszó dadogás avagy benzinszegény állapot ezen a fordulatszám tartományon.Helyette most olyan 3-4 ezres magas fordulaton kezd becsörögni,és vissza is durrog a karbiba.
Természetesen játszottam a keverék csavarral,de sikerült megtalálni vele az ideális pontot.
Tehát most 120 főfúvóka,120 féklevegő,65 alapjárati és 55 másik oldalsó fúvóka,aminek igazából nem tudom mi a szerepe.Talán az lehet az átmeneti rendszer,és érdemes lenne felbővíteni?
Rendeltem 110 -130 közötti főfúvóka készletet,remélem az is megjön hamarosan.
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4226


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79458 Dátum: 2019 Október 14, 21:05:26 »

Ma volt egy kis időm,meg hát nagyon kíváncsi voltam a fejleményekre.
Beindítás,miután kiálltam a garázsból mentem egy kört,de meglepően nem produkálta a korábbi problémákat...
Majdnem megörültem,de mind kiderült,ahogy rajt volt az automata szívató és félig zárva volt a felső pillangószelep,tehát kevesebb levegőt kapott,így nem dadogott le.
Persze bemelegedés után nyitott pillangónál már kapja teljes keresztmetszeten ,ugyanúgy fulladozik...
Visszaraktam a légszűrőházat,de még úgy is sok.
Bár abban a fordulatszám tartományban,ahol bedadog,ott kellene több benzin.
Próbáltam az alapjárati fúvókát kitágítani,de nem volt érezhető a javulás.
Kicseréltem a főfúvókát 112,5-ről 120asra,de még az sem.
Majd beszámolok jövő héten a fejleményekről.
Egyébként amikor pumpálva tartom a fordulatot,akkor kap elég benzint,és nem csörög,nem dadog.
Ilyenkor újraállítottad az alapjáratot is?
Elvileg 120-as főfúvókával és 125 -ös féklevegővel jónak kéne lennie a 30-assal, annyival nem nagyobb a torok. Pillangószelep jól van belőve? Vannak kis átmeneti nyílások ahol a pillangó éppen nyit, ezért annak alapjáraton zártnak kell lennie, és a nagy levegőcsavarral lövöd be az alapjáratot.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16961


« Hozzászólás #79457 Dátum: 2019 Október 13, 14:51:19 »

Először volt valami nyitottabb gyári, de az állítólag sokat korlátoz a teljesítményen.
Sajnos azt nem tudom megmondani, hogy mennyivel lett tőle jobb a kocsi, mert sokszor egyszerre több dolog cserélődött (és már nem is emlékszem). Nem hőcserélős, de van olyan is, ha jól tudom.

köszönöm a kipufogó egyből ez lett vagy gyári után lcserélödött(érezhető komoly különbség?)
ja és ez nem hőcserélős gondolom
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5706


redgear.hu

« Hozzászólás #79456 Dátum: 2019 Október 13, 13:04:00 »

Ami van:
1776
W100
Dupla Weber, majd Dellorto
Nagyobb emelésű himba
Túrt, gyári duplaszívós hengerfejek
Karter szellőztetve
Tati-féle elektronikus gyújtás
CSP Super Comp kipuff
Hosszú váltó (épített leghosszabb)

Ami nincs, és nem láttam hátrányát:
külső olajhűtő
nagy karter

köszönöm a kipufogó egyből ez lett vagy gyári után lcserélödött(érezhető komoly különbség?)
ja és ez nem hőcserélős gondolom
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16961


« Hozzászólás #79455 Dátum: 2019 Október 13, 12:17:47 »

Ami van:
1776
W100
Dupla Weber, majd Dellorto
Nagyobb emelésű himba
Túrt, gyári duplaszívós hengerfejek
Karter szellőztetve
Tati-féle elektronikus gyújtás
CSP Super Comp kipuff
Hosszú váltó (épített leghosszabb)

Ami nincs, és nem láttam hátrányát:
külső olajhűtő
nagy karter

honnan tudtátok hogy a 4-es?☺
----
másik: pontosan milyen a motorod? mármint miben tér el a gyáritól? jól bevált receptet szívesen olvasnánk (sztem) akik még csak tervezik a tyuningot ☺
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26619


« Hozzászólás #79454 Dátum: 2019 Október 13, 11:28:07 »

Tegnap betettem az 53-asba a motort. Még nem tettem rá a sallangokat, talán a jövő héten lesz rá idő. Bízzunk benne, hogy jó lesz.
Ennek örömére a pirossal is verettem egyet. Sokat olvasom a fészbúkon, hogy szopás a nagy motor meg a dupla karbi; nem mondom, hogy nem voltak nehézségek, de kb 6-7 éve gyakorlatilag csak az olajat cseréltem.
Két nagyobb gond volt vele:
- a tengely és módosított szelephimba miatt kidörzsölte a nyomórúd csövet, ami miatt csöpögött az olaj (ki kellett cserélni a svéd túrán, S. Zoli egy flekken sütése közben sikeresen abszolválta)
- egyszer a 4-es henger hajtókarcsapágya megszólalt, amit gyakorlatilag a henger lehúzásával szépen helyben 2-3 óra alatt megoldottunk.
Ezen kívül egy trafó hiba miatt - amit lassan sikerült kideríteni - három hengerezett egy darabig. De ami örömöt ad, azt nem veheti el semmi. :-)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2911


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79453 Dátum: 2019 Október 13, 11:14:16 »

................ De ami örömöt ad, azt nem veheti el semmi. :-)
Ennyi. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
Renault Kangoo 1,9 D
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5706


redgear.hu

« Hozzászólás #79452 Dátum: 2019 Október 13, 11:07:18 »


- egyszer a 4-es henger hajtókarcsapágya megszólalt,   De ami örömöt ad, azt nem veheti el semmi. :-)
honnan tudtátok hogy a 4-es?☺
----
másik: pontosan milyen a motorod? mármint miben tér el a gyáritól? jól bevált receptet szívesen olvasnánk (sztem) akik még csak tervezik a tyuningot ☺
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16961


« Hozzászólás #79451 Dátum: 2019 Október 13, 10:45:10 »

Tegnap betettem az 53-asba a motort. Még nem tettem rá a sallangokat, talán a jövő héten lesz rá idő. Bízzunk benne, hogy jó lesz.
Ennek örömére a pirossal is verettem egyet. Sokat olvasom a fészbúkon, hogy szopás a nagy motor meg a dupla karbi; nem mondom, hogy nem voltak nehézségek, de kb 6-7 éve gyakorlatilag csak az olajat cseréltem.
Két nagyobb gond volt vele:
- a tengely és módosított szelephimba miatt kidörzsölte a nyomórúd csövet, ami miatt csöpögött az olaj (ki kellett cserélni a svéd túrán, S. Zoli egy flekken sütése közben sikeresen abszolválta)
- egyszer a 4-es henger hajtókarcsapágya megszólalt, amit gyakorlatilag a henger lehúzásával szépen helyben 2-3 óra alatt megoldottunk.
Ezen kívül egy trafó hiba miatt - amit lassan sikerült kideríteni - három hengerezett egy darabig. De ami örömöt ad, azt nem veheti el semmi. :-)
« Utoljára szerkesztve: 2019 Október 13, 10:47:08 írta stonemen »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14366

« Hozzászólás #79450 Dátum: 2019 Október 12, 19:41:55 »

Ma
Rendelj hozzá, 65-s alapjáratit.
Hudéknál van, de sztem ebayen is van.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79449 Dátum: 2019 Október 12, 18:55:39 »

solex 31 vagy H30/31?
Ma volt egy kis időm,meg hát nagyon kíváncsi voltam a fejleményekre.
Beindítás,miután kiálltam a garázsból mentem egy kört,de meglepően nem produkálta a korábbi problémákat...
Majdnem megörültem,de mind kiderült,ahogy rajt volt az automata szívató és félig zárva volt a felső pillangószelep,tehát kevesebb levegőt kapott,így nem dadogott le.
Persze bemelegedés után nyitott pillangónál már kapja teljes keresztmetszeten ,ugyanúgy fulladozik...
Visszaraktam a légszűrőházat,de még úgy is sok.
Bár abban a fordulatszám tartományban,ahol bedadog,ott kellene több benzin.
Próbáltam az alapjárati fúvókát kitágítani,de nem volt érezhető a javulás.
Kicseréltem a főfúvókát 112,5-ről 120asra,de még az sem.
Majd beszámolok jövő héten a fejleményekről.
Egyébként amikor pumpálva tartom a fordulatot,akkor kap elég benzint,és nem csörög,nem dadog.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79448 Dátum: 2019 Október 11, 10:38:45 »

Én vettem egy használt eredetit Németből (bár az is rizikós de kb. 6,5e HUF volt postával. Gondoltam ennyit rászánok),majd azt vágtam rendbe. Fasza lett! Sokkal jobb mint a H30/31újonan. Legalábbis az enyémben.(pedig fúvókáztam gazdagon. Ezért is lett bele origi.)
Annyiért nagyon jó vétel,igen.Látom ez a karbi felújítás,újraépítés nem ismeretlen dolog.Még nem adom fel a hangolást...

DO IT YOURSELF
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2987


« Hozzászólás #79447 Dátum: 2019 Október 11, 09:15:45 »

Igen,ez az.Elsőre jó vételnek tűnt.Jobban megnézve,azért a kidolgozása hagy kivetni valót.Lehet érdemesebb lenne a gyárihoz felújító szettet venni.
Én vettem egy használt eredetit Németből (bár az is rizikós de kb. 6,5e HUF volt postával. Gondoltam ennyit rászánok),majd azt vágtam rendbe. Fasza lett! Sokkal jobb mint a H30/31újonan. Legalábbis az enyémben.(pedig fúvókáztam gazdagon. Ezért is lett bele origi.)

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79446 Dátum: 2019 Október 11, 08:18:14 »

Ez az a karbi ami Kínából jött?
Igen,ez az.Elsőre jó vételnek tűnt.Jobban megnézve,azért a kidolgozása hagy kivetni valót.Lehet érdemesebb lenne a gyárihoz felújító szettet venni.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2987


« Hozzászólás #79445 Dátum: 2019 Október 11, 05:02:21 »

Igen,ez az új karbi tulajdonképpen......
Ez az a karbi ami Kínából jött?

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79444 Dátum: 2019 Október 10, 22:08:05 »

Valami ilyen lesz nálad is:

"For information -- the 1200cc engines originally came with a 28 PCI or 28 PICT carburetor, both of which have a 22mm throat. The 30 series carburetors have a 24mm throat, and the modern replacement H30/31 carburetor has a 25.5mm throat. The 30 and H30/31 carburetors were designed primarily for the 1300-1600cc single port engines, but you can get slightly better performance with the larger carburetors on a 1200cc engine, but only if they are set to run properly with the smaller engine.

The standard jetting that the 30PICT/1 & 2 carburetors came with is size X122.5 or X125 main, size 55 idle, and size 125Z air correction jets. The 30PICT/3 and the H30/31 carburetors came with size X112 main (super lean), size 65 idle, and size 125Z air correction jets, which made them very difficult to tune. The larger size 65 idle jet helped the 30PICT/3 and H30/31 carburetors overcome the very lean main jet at idle and low speeds, and thus help to reduce the "bogging" problem."
Igen
Igen,ez az új karbi tulajdonképpen 1300 ra való,de csak ilyent találtam,mert a régi kopott.
Akkor még bővítek az alapjárati fúvókán,hátha ez lesz a megoldás.
Köszi
Hétfőn megírom ,mert csak akkor lesz időm foglalkozni a kocsival.

DO IT YOURSELF
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 2000
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.