www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Augusztus 19, 15:43:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Balatonalmádi, Yacht Camping
2022. június 15-19.
918147 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001 ... 2005
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 8952705 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #384 Dátum: 2006 Február 09, 09:31:14 »

Majd gyere át a hengerfejről dumálni, ha van időd!

Maga a felújítás hibátlan és gyönyörű lett. A tuning ötleteimet  Wink nem valósította meg.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #383 Dátum: 2006 Február 09, 09:29:04 »

Remélem, ez volt az egyetlen baj a hengerfejjel, mert ha az enyémet is elkúrja, kicsit mérges leszek. Aztán még majd rá is gyújtjuk a műhelyt... 


Maga a felújítás hibátlan és gyönyörű lett. A tuning ötleteimet  Wink nem valósította meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #382 Dátum: 2006 Február 09, 09:05:49 »

Meg tudja nekem momdani valaki a Bogár legnagyobb szélességét, hosszát és magassátgát?
Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #381 Dátum: 2006 Február 09, 05:47:28 »

Remélem, ez volt az egyetlen baj a hengerfejjel, mert ha az enyémet is elkúrja, kicsit mérges leszek. Aztán még majd rá is gyújtjuk a műhelyt... 

Szerintetek megcsinálta a hengerfejes az 1.8 mm-es kimarást? Szerintetek most olyan lett az égéstér térfogata, mint ahogy azt pontosan kiszámoltam és kértem a mestert, hogy marja ki?
Áááá, dehogy.
Hiába fizeti ki az ember szó nélkül a kért pénzt, hiába minden, azt csinálja, amihez kedve van, amit jónak érez. Gondolom azt hitte megálmodtam az 1.8 mm-t a 2.5-ös lépcsőből.
Szétvet az ideg.

Holnap elviszem máshová.

Kiköböltem szépen, pontosan 51 ccm a térfogata, azaz széria, sőt, mivel belül is vett egy érintőt a késsel, még majdhogynem nagyobb is.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #380 Dátum: 2006 Február 08, 22:39:10 »

köszi mindenkinek  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #379 Dátum: 2006 Február 08, 21:56:21 »

Persze hogy kell az oda.Hiszem oda gyártották.
Még nyáron is jó, ha gyorsabban éri el az üzemi hőfokot.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #378 Dátum: 2006 Február 08, 21:46:53 »

Egy tanácsra lenne szükségem. Rakosgatom össze motort... és most vettem észre, hogy a másik bontott motoromhoz volt v.mi termosztát (a sok alkatrész között), az enyémben meg nem. Mind a 2 AB-s 1300-as. Ezt ki szokták szedni, mert nem működik vagy kimaradhatott az enyémből? Gondolom nagy szerepe van a motor melegedésében, érdemes berakni vagy vannak vele gondok (pl. nem nyit ki)?

Persze hogy kell az oda.Hiszem oda gyártották.
Tedd óvatosan  agáz lángja felé ha mozdul akkor jó.
Télen elengedhetetlen hogy bent legyen mivel enélkül mindig hideg motorral járnál.
Nyári hőségben elnézhető lenne ha kihagynád, de az még kicsit odébb van.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #377 Dátum: 2006 Február 08, 21:42:55 »

Egy tanácsra lenne szükségem. Rakosgatom össze motort... és most vettem észre, hogy a másik bontott motoromhoz volt v.mi termosztát (a sok alkatrész között), az enyémben meg nem. Mind a 2 AB-s 1300-as. Ezt ki szokták szedni, mert nem működik vagy kimaradhatott az enyémből? Gondolom nagy szerepe van a motor melegedésében, érdemes berakni vagy vannak vele gondok (pl. nem nyit ki)?
én speciál minden mocimból kiszereltem ami eddig volt.nyáron jobb ha direktbe tolja a levegőt a mocinak.télen meg el szoktam zárni a csapját.szóval nekem nem volt még a 8 év alatt abból gondom,h nincs benne.de ezt is mindenki másképp látja.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #376 Dátum: 2006 Február 08, 21:35:50 »

Egy tanácsra lenne szükségem. Rakosgatom össze motort... és most vettem észre, hogy a másik bontott motoromhoz volt v.mi termosztát (a sok alkatrész között), az enyémben meg nem. Mind a 2 AB-s 1300-as. Ezt ki szokták szedni, mert nem működik vagy kimaradhatott az enyémből? Gondolom nagy szerepe van a motor melegedésében, érdemes berakni vagy vannak vele gondok (pl. nem nyit ki)?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #375 Dátum: 2006 Február 08, 20:36:31 »

Te Stunt:
Igaz, hogy kb. felét nem vágom, hogy mire jó (hézagoló lemezek, meg köbölés pl.), amiket itt emlegetsz, de élvezet olvasni ezt a végletes maximalizmust, amivel csinálod a motort. Komolyan, egyrészről szinte kedvet kap az ember, másrészről meg nem mer belevágni.  Smiley
Max. respect!

te_o, ez nem maximalizmus, ezt a motort így (pontos dugattyúkiállást beállítani, hengert becsiszolni a hengerfejbe, stb.) kell megcsinálni..és minden osztott hengerű, esetleg független hengerfejes motor így kell megcsinálni. Az egy másik kérdés, hogy nem sokan szórakoznak vele, csak összerakják, megy az úgyis.
Nem véletlenül mondják, hogy a bogár motort könnyű szerelni, de jól megcsinálni baromi nehéz! Ez nagyon igaz!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #374 Dátum: 2006 Február 08, 20:31:03 »

Szerintetek megcsinálta a hengerfejes az 1.8 mm-es kimarást? Szerintetek most olyan lett az égéstér térfogata, mint ahogy azt pontosan kiszámoltam és kértem a mestert, hogy marja ki?
Áááá, dehogy.
Hiába fizeti ki az ember szó nélkül a kért pénzt, hiába minden, azt csinálja, amihez kedve van, amit jónak érez. Gondolom azt hitte megálmodtam az 1.8 mm-t a 2.5-ös lépcsőből.
Szétvet az ideg.

Holnap elviszem máshová.

Kiköböltem szépen, pontosan 51 ccm a térfogata, azaz széria, sőt, mivel belül is vett egy érintőt a késsel, még majdhogynem nagyobb is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7953


« Hozzászólás #373 Dátum: 2006 Február 08, 18:17:35 »

Az igazi az lenne, ha a dugattyúkiállást is be tudnám tizedre pontosan állítani hengerenként, de sajnos itthon nehéz beszerezni a hézagoló gyűrűket.
Valami ilyen kellene 85.5-ösben:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=126


BZ-nek vannak (voltak) ilyenei. Legalábbis nekem rakott ilyeneket a mocimba (de már nem emlékszem melyikbe Smiley ).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 802


« Hozzászólás #372 Dátum: 2006 Február 08, 16:51:58 »

Elkészült a hengerfej felújításom. Úgy néz ki, mintha új lenne. Tudom, hogy senkit nem érdekel, de majd teszek róla képet.  Grin

Ma este leköbölöm az égésteret, mert annak ellenére, hogy kiszámoltam, hogy mennyit kell kimunkálni az égéstérből, biztos, ami biztos. A kompresszióviszonyt 1:8.5-re szeretném belőni pontosan.
Az igazi az lenne, ha a dugattyúkiállást is be tudnám tizedre pontosan állítani hengerenként, de sajnos itthon nehéz beszerezni a hézagoló gyűrűket.
Valami ilyen kellene 85.5-ösben:
...

lehet venni de lehet csináltatni is nem?
Eszterga, sikköszörű. Nemsokára nekem is aktuális lesz, kiváncsi vagyok mennyiért csinálják meg...
(no persze ismerőssel)

(na gyorsan kiszámoltam hogy kb. 47 cm3 kéne kapnod az égéstérre? ebben az esetben 0.5 mm-t vetettél le, de lehet hogy tévedek és akkor 1mm-t.. Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 08, 17:13:12 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4243


Zeitwagen...

« Hozzászólás #371 Dátum: 2006 Február 08, 16:29:14 »

Te Stunt:
Igaz, hogy kb. felét nem vágom, hogy mire jó (hézagoló lemezek, meg köbölés pl.), amiket itt emlegetsz, de élvezet olvasni ezt a végletes maximalizmust, amivel csinálod a motort. Komolyan, egyrészről szinte kedvet kap az ember, másrészről meg nem mer belevágni.  Smiley
Max. respect!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #370 Dátum: 2006 Február 08, 15:55:24 »

VAn ott a listában normál 1600 ccm-es motorhoz. Csak 5 dorkó, hajrá!


Mikorra ér ide? Nincs idő! A hétvégén el kell kezdenem összefelé rakni az egész motort, a főtengelyköszörülés holnapra készül el. Végül oda jutottam, hogy ha kicserélném a hüvelyt és a dugót, akkor egy teljes motorfelújítás lenne. De azok nagyon szépek és újszerűek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #369 Dátum: 2006 Február 08, 15:48:27 »

VAn ott a listában normál 1600 ccm-es motorhoz. Csak 5 dorkó, hajrá!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #368 Dátum: 2006 Február 08, 15:47:20 »

Szaki bá'!
Nagyon várjuk már!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #367 Dátum: 2006 Február 08, 15:38:11 »

Elkészült a hengerfej felújításom. Úgy néz ki, mintha új lenne. Tudom, hogy senkit nem érdekel, de majd teszek róla képet.  Grin

Ma este leköbölöm az égésteret, mert annak ellenére, hogy kiszámoltam, hogy mennyit kell kimunkálni az égéstérből, biztos, ami biztos. A kompresszióviszonyt 1:8.5-re szeretném belőni pontosan.
Az igazi az lenne, ha a dugattyúkiállást is be tudnám tizedre pontosan állítani hengerenként, de sajnos itthon nehéz beszerezni a hézagoló gyűrűket.
Valami ilyen kellene 85.5-ösben:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=126

A dugattyúkat is ki akarom grammolni, ha már...

Fényképezek majd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage meló
« Hozzászólás #366 Dátum: 2006 Február 08, 15:20:52 »

Vagy bemész az első tuningboltba és mondod nekik hogy mi kell.

Csillagot felhivtam, talan a felesege vette fel mert ma kulfoldon van....
A Hudak meg azt mondta, hogy ilyet mar sajnos nem lehet beszerezni csak egeszen mas lyukosztassal, amire angol kormanyok jok, allitolag szepek...csak dragak
PéZsé
« Hozzászólás #365 Dátum: 2006 Február 08, 15:08:39 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.


A legegyszerübb esztergályossal csináltatni,az agy ricniméret Golf I,T2/b,T3,'03-as ugyanaz ha gyáriból akarsz faragni...
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #364 Dátum: 2006 Február 08, 15:02:24 »

Csillag foglalkozik cuccal most is!!
Momo agy jo más kormányhoz is amit én néztem...töbféle lyukosztás volt benne
Csillagot felhivtam, talan a felesege vette fel mert ma kulfoldon van....
A Hudak meg azt mondta, hogy ilyet mar sajnos nem lehet beszerezni csak egeszen mas lyukosztassal, amire angol kormanyok jok, allitolag szepek...csak dragak
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7991


« Hozzászólás #363 Dátum: 2006 Február 08, 14:48:51 »

Csillag foglalkozik cuccal most is!!
Momo agy jo más kormányhoz is amit én néztem...töbféle lyukosztás volt benne
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #362 Dátum: 2006 Február 08, 14:48:22 »

Csak jelzem, hogy 2006 augusztus eleje még odébb van.
Wink

Az élesebb eszűek kitalálták, hogy elgépeltem, 2005 augusztus...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28921


Road Force One

« Hozzászólás #361 Dátum: 2006 Február 08, 14:45:27 »

Csillag : aki mar lekoltozott Alsoorsre. Azert meg foglalkozik cuccal?
A telszam a hasznos cimekben meg el?

Egyebkent a Momo agyak csak Momo kormanyhoz jok, ha jol hallottam.
Koszi mindenkinek az infot.

Igen! Ő az!
A 70-es száma a legutóbbi, de talán a többi is él még, én nagyon régen beszéltem vele...
Próbáld meg!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #360 Dátum: 2006 Február 08, 14:43:12 »

Csillag : aki mar lekoltozott Alsoorsre. Azert meg foglalkozik cuccal?
A telszam a hasznos cimekben meg el?

Egyebkent a Momo agyak csak Momo kormanyhoz jok, ha jol hallottam.
Koszi mindenkinek az infot.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28921


Road Force One

« Hozzászólás #359 Dátum: 2006 Február 08, 14:32:35 »

Lenne egy kerdesem.
H...dák vagy Bug bux és 11 000 Huf Momo ....de én kimentem osztrák talira vettem egy otvar kormányt 2,5 Euroért az agya pont jo a kormányomhoz .....és nem is az gumikarikás hanem tömör ami sztem jobban néz ki

Az 1303-asoknál igen csak előfordul a hasonló méret, meg egy-két cuccos, az első generációs Golfokkal (pl: fényerőszabályozós lámpakapcsoló...) Nem lennék meglepve, ha esetleg a kormányagy mérete is valami hasonló lenne...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7991


« Hozzászólás #358 Dátum: 2006 Február 08, 14:28:58 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.



Biztos, hogy lehet, mert én is vettem, a Csillag Gabitól, annak idején...
Legfeljebb kérdezd meg tőle...


H...dák vagy Bug bux és 11 000 Huf Momo ....de én kimentem osztrák talira vettem egy otvar kormányt 2,5 Euroért az agya pont jo a kormányomhoz .....és nem is az gumikarikás hanem tömör ami sztem jobban néz ki
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8574


« Hozzászólás #357 Dátum: 2006 Február 08, 14:23:55 »

Nem, csak most kezdünk összemelegedni, 2006 augusztus elején vettem és alig több, mint 5000 km-t mentem vele. Debreceni volt a z előző tulajdonos.

Akkor azért volt ennyire ismerős!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7953


« Hozzászólás #356 Dátum: 2006 Február 08, 14:23:11 »

Nem, csak most kezdünk összemelegedni, 2006 augusztus elején vettem és alig több, mint 5000 km-t mentem vele. Debreceni volt a z előző tulajdonos.

Csak jelzem, hogy 2006 augusztus eleje még odébb van.
Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #355 Dátum: 2006 Február 08, 14:22:14 »

De, szerintem változott (kisebb lett). gsattila tud ilyeneket. vagy gattila1303? Smiley

Igen 74 után más lett az agy, ez sajnos biztos...  Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #354 Dátum: 2006 Február 08, 14:20:46 »

Stuntmanus!

Ez a Typ3 (ami a neved alatt van) régen meg van már Neked?

Nem, csak most kezdünk összemelegedni, 2006 augusztus elején vettem és alig több, mint 5000 km-t mentem vele. Debreceni volt a z előző tulajdonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28921


Road Force One

« Hozzászólás #353 Dátum: 2006 Február 08, 13:56:29 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.


Biztos, hogy lehet, mert én is vettem, a Csillag Gabitól, annak idején...
Legfeljebb kérdezd meg tőle...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4243


Zeitwagen...

« Hozzászólás #352 Dátum: 2006 Február 08, 13:33:32 »

nem hinném hogy a 303asokon idő közben változtattak volna kormányagy méretet, de talán valaki megmondja mindjárt, melyik 1300aséval egyezik a 303as agya..
De, szerintem változott (kisebb lett). gsattila tud ilyeneket. vagy gattila1303? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #351 Dátum: 2006 Február 08, 13:31:57 »


nem hinném hogy a 303asokon idő közben változtattak volna kormányagy méretet, de talán valaki megmondja mindjárt, melyik 1300aséval egyezik a 303as agya..
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8574


« Hozzászólás #350 Dátum: 2006 Február 08, 13:22:37 »

Stuntmanus!

Ez a Typ3 (ami a neved alatt van) régen meg van már Neked?
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #349 Dátum: 2006 Február 08, 13:14:26 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #348 Dátum: 2006 Február 08, 12:48:51 »

két m12-es és három m6-os.
most jól megfogtalak, stunt  Evil Evil Evil

Jaja, bebuktam igazad van, rosszul emlékeztem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #347 Dátum: 2006 Február 07, 22:07:43 »

A tárcsáson két M10-es fogja a féknyerget, a porvédőt meg két kis M6-os csavar

két m12-es és három m6-os.
most jól megfogtalak, stunt  Evil Evil Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #346 Dátum: 2006 Február 07, 21:21:10 »

hát ez igaz lehet, de azért ahogy néztem egy cserét megért. ezek nem zsugorbronzperselyek? "beszerelés elött olajfürdő"  írja a könyv..

Nem kell túlszinezni, szorosabbra venni és bekocogtatni. Nem lőnek ezzel nyulat és nem forog 100.000-et sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 802


« Hozzászólás #345 Dátum: 2006 Február 07, 21:17:19 »

Ha a kezedben van, akkor nehezen tudod a perselyek lógását ellenőrizni, mert csak az egyik persely van bent, a tengely másik vége lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz. Ez normális.
hát ez igaz lehet, de azért ahogy néztem egy cserét megért. ezek nem zsugorbronzperselyek? "beszerelés elött olajfürdő"  írja a könyv..

'81 Hecho en México
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001 ... 2005
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.