www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Január 26, 17:53:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2021.12.31.
917077 Hozzaszólás 215 Témában írta 1594 Felhasználó
Legújabb tag: Swalbi
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 8178185 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #224 Dátum: 2006 Február 05, 17:55:25 »

Sárvédőcserékkel öregített 69, vagy 70, 1300-as...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26663


« Hozzászólás #223 Dátum: 2006 Február 05, 17:55:00 »

én simán elhoznám 100ért Smiley mmint ha le tudnám alkudni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16996


« Hozzászólás #222 Dátum: 2006 Február 05, 17:54:33 »

Vazze, nekem is...

Semilyen autót nem találtál:
"Hiba történt a program futása során. A program leáll."


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26663


« Hozzászólás #221 Dátum: 2006 Február 05, 17:53:25 »

Na, akkor tartsunk brénsztormingot, hogy mikori autóba botlottam bele...
Itt a link, aki tud, segítsen!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432979&command=ugras&screenwidth=1024

Köszi!

nem vagyok ennyire benne a részletekben, de ez mintha pont olyan motorháztető lenne, mint az enyémen, csak a rendszámvilágítás más

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #220 Dátum: 2006 Február 05, 17:50:17 »

Na, akkor tartsunk brénsztormingot, hogy mikori autóba botlottam bele...
Itt a link, aki tud, segítsen!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432979&command=ugras&screenwidth=1024

Köszi!

Semilyen autót nem találtál:
"Hiba történt a program futása során. A program leáll."


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16996


« Hozzászólás #219 Dátum: 2006 Február 05, 17:49:11 »

Na, akkor tartsunk brénsztormingot, hogy mikori autóba botlottam bele...
Itt a link, aki tud, segítsen!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432979&command=ugras&screenwidth=1024

Köszi!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #218 Dátum: 2006 Február 05, 17:43:24 »

akkor lehet, hogy variáltak valamit azóta az autóval...
a bódé valószínűleg 68-72 közötti lehet. (tekerőgombos szellőzők, műszerfalon 3db ablakszellőzőrács, műanyagtükör, külső benzinbetöltőnyílás, viszont még nincs a hátsó-oldalsó ablakok mögött a kifli alakú kasztniszellőztetőnyílás ->1972-től van)
Spar...

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #217 Dátum: 2006 Február 05, 17:42:13 »

akkor lehet, hogy variáltak valamit azóta az autóval...
a bódé valószínűleg 68-72 közötti lehet. (tekerőgombos szellőzők, műszerfalon 3db ablakszellőzőrács, műanyagtükör, külső benzinbetöltőnyílás, viszont még nincs a hátsó-oldalsó ablakok mögött a kifli alakú kasztniszellőztetőnyílás ->1972-től van)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16996


« Hozzászólás #216 Dátum: 2006 Február 05, 17:35:36 »

Arra szeretném összerakni, hogy bejárjak vele a gyárba tavasztól őszig. Biztos, hogy nem D-s motor van hozzá, mert nincs szám az elején. Küldött róla képet, mindjárt kicsinyítem és felteszem. Szerinted mikori a kaszni?

a kasztni jól nézett ki. egyébként nem is csontszínű az autó, hanem sima fehér, de ez a használtautós képeken is látszik.
hétköznapi járós autónak persze össze lehetne rakni, de nagyobb pénzt nem érdemes beleölni, mert ennek soha nem lesz értéke...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #215 Dátum: 2006 Február 05, 17:32:37 »

a kasztni jól nézett ki. egyébként nem is csontszínű az autó, hanem sima fehér, de ez a használtautós képeken is látszik.
hétköznapi járós autónak persze össze lehetne rakni, de nagyobb pénzt nem érdemes beleölni, mert ennek soha nem lesz értéke...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #214 Dátum: 2006 Február 05, 17:24:45 »

bocs, 57-es vagy 58-as alvázra...
egyébként a kasztni sem 66-os, szóval a hirdetés ezen része sem fedi a valóságot. (3 szellőzőnyílás van a műszerfalon, meg még egy csomó árulkodó jel, hogy nem 66-os)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #213 Dátum: 2006 Február 05, 17:22:25 »

Hasonlítsd össze a fotókat! Ez tutira ugyanaz az autó, csak valaki azóta felszerelt rá két indexet, meg kicserélte a lámpakereteket feketéről krómra. Az érdi faszi meséje így szólt: első tulajtól vette az autót, majd valami öreg karosszérialakatos bácsival kilakatoltatta, majd lefényeztette, de aztán a bácsi meghalt és már nem lett összerakva az autó. A faszi kertjében állt leponyvázva. (ez volt kb. 1 éve)
A motorja egy D-s 1200-es volt. Le is van fotózva. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy valaki átépítette azóta egy 53-as alvázra... .

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16996


« Hozzászólás #212 Dátum: 2006 Február 05, 16:41:53 »

Köszi a segítséget!
SID!
nem emlékszel, hogy az az érdi autó milyen alvázon volt? Mert ez egy 57 vagy 58-as alvázon van, és ezek szerint a motor is eredeti (vagy korhű, de a 79-ben még hivatalos forgalmi szerinti).
A kaszni mennyire volt szépen megcsinálva?
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #211 Dátum: 2006 Február 05, 16:09:50 »

Igaz, ugyanaz a táblázat.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #210 Dátum: 2006 Február 05, 16:01:11 »

lehet 53-as is, de akkor a sorszám elején az 1-es után van egy kötőjel és utána követi a többi szám. (ilyet élőben még nem figyeltem meg, de az NGA könyvében így szerepel.)
egyébként meg 57-es.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #209 Dátum: 2006 Február 05, 15:56:43 »

NGA!

Az 1868937 mikori motorszám?
Engem sem, de
A Hogyan tovább VW szerint :
'56 XII 1678209
'57 VIII 1937450
30LE
 Smiley

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #208 Dátum: 2006 Február 05, 15:06:47 »

NGA!

Az 1868937 mikori motorszám?

szerintem 1954-55, bár nem engem kérdeztél az igaz...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16996


« Hozzászólás #207 Dátum: 2006 Február 05, 14:55:37 »

NGA!

Az 1868937 mikori motorszám?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7185


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #206 Dátum: 2006 Február 05, 12:08:24 »




flex? 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7185


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #205 Dátum: 2006 Február 05, 12:06:56 »




mit csinálnak rajta ? tavaszra nem lesz kész ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #204 Dátum: 2006 Február 05, 11:47:43 »

1.beleprobálsz több vw kulcsot ha koptt a zárad kinyilik máséval is!!
2.aztán vékony csavrahuzoval behatolsz a pillangó ablak melet!és kinyitod a pillango kalantyuját vele!
3.antánával v drottal vastagabbal a vizlehuzó melet lematatsz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18182


1969

« Hozzászólás #203 Dátum: 2006 Február 05, 11:39:03 »

én ! Shocked

és ehhez valami speckó szerszám is kell vagy csak tudás?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #202 Dátum: 2006 Február 05, 11:26:16 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ki tud bogit feltörni? (roncsolásmentesen)

Be van zárva a vezetőoldal és a gombot nem lehet felhúzni. mozdul 2 mm-t aztán megakad.
már leszedtem a kárpitot is, de nem lehet igazán hozzáférni.
azt a fém lapot is próbáltam lehúzni, ami a zár ajtón belüli része. annak kéne lefelé elmozdulni hogy nyíljon, és az együtt mozog a gombbal 2mm-t de többet nem!

így csukott állapotban az ablakot sem fogom tudni kiszedni, hogy a szerkezet kibontásával legalább lássam hol a gubanc!

Mi a f@szt lehet itt csinálni??

nem tűnik jó mókának hogy ezentúl csak a mitfárer felől jussak be Undecided\
én ! Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18182


1969

« Hozzászólás #201 Dátum: 2006 Február 05, 11:14:59 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ki tud bogit feltörni? (roncsolásmentesen)

Be van zárva a vezetőoldal és a gombot nem lehet felhúzni. mozdul 2 mm-t aztán megakad.
már leszedtem a kárpitot is, de nem lehet igazán hozzáférni.
azt a fém lapot is próbáltam lehúzni, ami a zár ajtón belüli része. annak kéne lefelé elmozdulni hogy nyíljon, és az együtt mozog a gombbal 2mm-t de többet nem!

így csukott állapotban az ablakot sem fogom tudni kiszedni, hogy a szerkezet kibontásával legalább lássam hol a gubanc!

Mi a f@szt lehet itt csinálni??

nem tűnik jó mókának hogy ezentúl csak a mitfárer felől jussak be Undecided\
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #200 Dátum: 2006 Február 04, 21:36:21 »


a meglátogattam Kamillát. A héten, ha igaz, elkészül az orra.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #199 Dátum: 2006 Február 04, 21:32:48 »

Lazly!

Mi van a kuplunggal?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #198 Dátum: 2006 Február 04, 21:29:45 »

találtam egy pár képet de még nem tudtam rájönni a működésére ,hátha valaki okosabb Huh

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #197 Dátum: 2006 Február 04, 19:49:57 »

én kitéptem a másik 200 méterrel együtt

jééé, egy funk. Smiley

rég írtál, a bogivásárlásról szóló írásod azóta is legendaként kering.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16996


« Hozzászólás #196 Dátum: 2006 Február 04, 18:37:01 »

Ha átvezetékezték a kocsit, akkor jó eséllyel minden vezeték piros. Vagy fekete. :-)
PéZsé
« Hozzászólás #195 Dátum: 2006 Február 04, 18:27:44 »

PLÍÍÍÍZ SEGÍTSETEK!!

Már vagy egy féléve rossz a belső világításom, és most nekiálltam megcsinálni.
Most ott tartok, hogy már világít, de nem akar elaludni.
Kivettem az A oszlopban lévő ajtó nyitás érzékelőt, és ott elég érdekes dolgokat láttam:
2 vezeték megy egy véghez, és az egyik vezetékről levan égve a műanyag!
sajna csak vagy 5 cm-ert tudom kintebb húzni, szóval még csak javítani sem tom innen.
Lett belerakva egy elalvás késleletető, azt meg azt se tom, hogy hol van benne.

MIT CSINÁLJAK???

LÉCCCÍÍÍÍÍÍÍÍ
SÜRGŐS

3 kanóc megy a lámpához,egy piros vezetéken állandó 12v-ot kap,van egy barna(test) és egy barna-fehér(ajtókapcsolón keresztül érkező test)!
Próbalámpa egyik vége a karosszéria bármely test részére  a másik a pirosra,ha kigyullad az áram elmegy a lámpáig.Ha nem a biztositéktáblán keressd meg a kiégett biztositékot.
Ha kap áramot,a barna vezeték folyamatos test,ebben az esetben a lámpa egyik kapcsolóállásnál már világit.
A barna-fehér az ajtókapcsolótol megy ha a lámpára dugod és az ajtókapcsolóról érkező vezetéket a kasznihoz érinted meg kell gyulladnia.Ez esetben a kapcsoló oxidos(oxid eltávolitás kapcsoló vissza).
Eltudom még képzelni,hogy repedt a lámpa és az 3állású kapcsoló nem kapcsol,de ezt vizuálisan is ellenőrizheted!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2424


« Hozzászólás #194 Dátum: 2006 Február 04, 18:13:23 »

ez olyas lehet mint az én hátsó ablak fűtésem.egyszer igen,másszor nem.vagy a vonó horgom.azt felraktam,de a csatija bent van a motortérben,ha vonok,akkor a fedél alatt kidugom.vizsgán a fasz villanyos rátekerte a kipuffra,lassan szétolvadt,elment minden fény.apránként.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26663


« Hozzászólás #193 Dátum: 2006 Február 04, 18:10:57 »

mikor hazahoztam, sikerült bekötnöm a kapcsolási rajz alapján a belső világítást. működött is szépen.
de mostanra nekem se kapcsol le ajtócsukásra.
nálam el van repedve a belső lámpa. én arra gyanakszom hogy amikor bepaitintottam, összeérnek a vezetékek, vagy valahol földet kap, ezért hatástalan az ajtó kapcsolója..

mikor szétkaptam a kapcsolót(nekem nem kapcsolt be) láttam, hogy mocskos mint a disznó meg nehezen jár, de a csúszórészét kicsit vékonyan bezsíroztam, most fasza minden..viszont berakásnál elég szűk volt a hely, hogy szikrázzon, szóval elég óvatosan kellett betennem a helyére

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2424


« Hozzászólás #192 Dátum: 2006 Február 04, 18:08:37 »

én kitéptem a másik 200 méterrel együtt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18182


1969

« Hozzászólás #191 Dátum: 2006 Február 04, 18:08:10 »


mikor hazahoztam, sikerült bekötnöm a kapcsolási rajz alapján a belső világítást. működött is szépen.
de mostanra nekem se kapcsol le ajtócsukásra.
nálam el van repedve a belső lámpa. én arra gyanakszom hogy amikor bepaitintottam, összeérnek a vezetékek, vagy valahol földet kap, ezért hatástalan az ajtó kapcsolója..
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26663


« Hozzászólás #190 Dátum: 2006 Február 04, 18:07:19 »

a késleltető mi lehet? egy kondi? na mindegy, szerintem kövesd a drótot ott, ahol hozzáférhető, gondolom oda tették a késleltetőt.

amúgy lehetett az az égés oka, hogy néha áthúz..talán..és a bizti kibírja ezt is...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #189 Dátum: 2006 Február 04, 17:54:01 »

PLÍÍÍÍZ SEGÍTSETEK!!

Már vagy egy féléve rossz a belső világításom, és most nekiálltam megcsinálni.
Most ott tartok, hogy már világít, de nem akar elaludni.
Kivettem az A oszlopban lévő ajtó nyitás érzékelőt, és ott elég érdekes dolgokat láttam:
2 vezeték megy egy véghez, és az egyik vezetékről levan égve a műanyag!
sajna csak vagy 5 cm-ert tudom kintebb húzni, szóval még csak javítani sem tom innen.
Lett belerakva egy elalvás késleletető, azt meg azt se tom, hogy hol van benne.

MIT CSINÁLJAK???

LÉCCCÍÍÍÍÍÍÍÍ
SÜRGŐS
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #188 Dátum: 2006 Február 04, 11:23:04 »

Akkor most nem is emel ki és meg is csúszik menet közben?
Jól értem?
Mert akkor az szerkezet hiba nagyvalószínűséggel (törött rugó).
De nem akarlak ijesztgetni.
Ha csak az első jelenség van akkor az állítási gond, de mivel eddig jó volt (és használat közben pont a másik irányba kopik ugye)inkább bovden szakadás előjele lehet még.
Eladó komplett 215-ös kuplung/szerkezet, nyomólap, tárcsa!

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18182


1969

« Hozzászólás #187 Dátum: 2006 Február 03, 16:01:41 »

Köszi!

már meg is vettem a csövet. 2150.- a pár

és hétfőn Megyóval kicseréljük.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4231


Zeitwagen...

« Hozzászólás #186 Dátum: 2006 Február 03, 15:51:58 »

DOT 3 de rosszat már nem kapsz.
Légtelenítésnél meg majd jól fojasd ki a régit hagy cserélődjön.
Két flakon elég kell hogy legyen.Ha meg marad az sem baj.
ÉS nehogy a fényezésre menjen... Meg ami kifolyt, ha tiszta sem illik felhasználni. De a légtelenítéshez két ember kell. Ja és két évenként érdemes cserélni a fékfolyadékot, úh. ha megmarad, az tényleg nem baj (csak ne érintkezzen levegővel).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #185 Dátum: 2006 Február 03, 15:24:22 »

tárcsaféknél ugyanolyan fékvezeték kell oda mint a dobfékeshez??

igen, a "flexibilis fékcső" (így kérjed a bótban) ugyanolyan



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.