www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 07:59:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12938308 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #777 Dátum: 2006 Február 20, 19:04:40 »

Innen már nincs sok hátra.. Grin.  még van tobb mint 1 hónap összelegózni! kész lesz a ringre ???
Ha megtanulok teddihengerelni! Sztem nem sok esély van rá, pénz kérdése az egész, de ha nem is lesz kész, akkor is ! Akkor reszelem, amikor akarom!

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #776 Dátum: 2006 Február 20, 19:03:24 »

no és a szine miylen lesz ? piros?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #775 Dátum: 2006 Február 20, 19:02:43 »

akkor sikerült összehozni az orrát a sárvédővel 

milyen évjárat? lehet hogy mondtad, de nem emlékszem
1971, Le Mans-járó,szívem csücske! A kerekeket már én raktam fel, meg gyorsan betoltam a kormányoszlopt, hét végén, ha hideg lesz megint, visszük haza, mert most akkora sár van!! Picit ül az eleje, pont, ahogy terveztem, szépséges lesz!

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #774 Dátum: 2006 Február 20, 19:02:16 »



Innen már nincs sok hátra.. Grin.  még van tobb mint 1 hónap összelegózni! kész lesz a ringre ???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #773 Dátum: 2006 Február 20, 18:57:55 »

Ahoy, Mindenki! Tádááámm! Kamilla saját lábán!
Akkó most nagy a öröm felétek!!  Grin
....meg tudom érteni!!  Shocked jó ilyet látni!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #772 Dátum: 2006 Február 20, 18:57:05 »


akkor sikerült összehozni az orrát a sárvédővel 

milyen évjárat? lehet hogy mondtad, de nem emlékszem
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #771 Dátum: 2006 Február 20, 18:55:49 »

Ahoy, Mindenki! Tádááámm! Kamilla saját lábán!

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #770 Dátum: 2006 Február 20, 18:17:55 »

Miert van az hogy sport legszuro+csokigyó+empi sq dob felszerelese utan gyengebben meg a kocsi mint elotte? gyujtas rendben! falsot nem szív! Vagy igy mar kicsi a karbi? Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #769 Dátum: 2006 Február 20, 17:49:40 »

szerintetek van  gyári kékesszürke bogár??
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #768 Dátum: 2006 Február 20, 16:22:39 »

Már miért is furcsa?
Csak az volt furcsa hogy az üresjárati keverékállítócsavart először jobbra kell tekerni amig nem akar leállni a motor majd rögtön utánna vissza amig a legnagyobb fordulatszámot nem éri el. Miért nem lehet rögön a legnagyobb fordulatra beállítani??

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #767 Dátum: 2006 Február 20, 15:20:56 »

akkor itt vannak a méretek:

szívócsönél(szűrőnél): 16
olajszivattyúnál: "felső": 11.5
                      "alsó":  15



Köszönöm szépen. 
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #766 Dátum: 2006 Február 20, 14:57:51 »

Jóvanna.

Nem olvastam még el minden hozzászólást mikor írtam.
Utána olvastam. Roll Eyes

Mérjed már le ha tudod.

akkor itt vannak a méretek:

szívócsönél(szűrőnél): 16
olajszivattyúnál: "felső": 11.5
                      "alsó":  15


'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #765 Dátum: 2006 Február 20, 14:28:59 »

és itt van egy kis info a solex karbikról (angolul). Van benne alapjárat állítás is, bár sztem elég furcsa... :///

http://web.axelero.hu/aptom/solex_info.pdf
Már miért is furcsa?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #764 Dátum: 2006 Február 20, 10:44:03 »

hali Stunt!

nálam van a Ratro féle kitűző

Küldj egy telszámot magánba, jó?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #763 Dátum: 2006 Február 20, 10:23:16 »

hali Stunt!

nálam van a Ratro féle kitűző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #762 Dátum: 2006 Február 20, 10:13:53 »

és itt van egy kis info a solex karbikról (angolul). Van benne alapjárat állítás is, bár sztem elég furcsa... :///

http://web.axelero.hu/aptom/solex_info.pdf

A 28-ason azt hiszem nincs "volume control screw".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #761 Dátum: 2006 Február 20, 10:08:48 »

és itt van egy kis info a solex karbikról (angolul). Van benne alapjárat állítás is, bár sztem elég furcsa... :///

http://web.axelero.hu/aptom/solex_info.pdf

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #760 Dátum: 2006 Február 20, 10:04:45 »

28as Karbin, hogy tudnék alapjáratot emelni?
Jól tudom hogy csak a gázkar csavarjával? már teljesen be van tekerve.. akkor lazítsam meg a bovdent és azzal állítsak rajta?

PICT1-es? mert akkor igen, kell a gázkar csavarja is az alapjárat beállításához.
Most nézem hogy a PICT2-es nél is ugyan az.. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 20, 10:10:00 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #759 Dátum: 2006 Február 20, 10:04:01 »

de a gázkaron a csavar, nem ugyanazt állítja tulajdonképpen? ahogy beljebb csavarom, a rugó jobban meg tudja húzni a bowdent. most kicsavarnám félig a csavart, hogy legyen újra állítási lehetőség, és a bowden végét mondjuk egy centivel kijebb húznám

Ember! A fojtószelepet tizedmilliméter pontosan kell ütköztetni az állandó alapjárat érdekében, akkor a bowdennel hogy tudnál egy olyan határozott pontot beállítani? És ha melegszik az idő és nyúlik a bowden? Vagy a szem kicsit megkopik a pedál konzolnál? Vagy a váltó mellett a kuplungbowden kicsit megnyomja?
Nem véletlenül kell gázpedál holtjátékot állítani, ne legyél okosabb, mint a gyár. Akkor már jobb megoldás, ha teszel be egy hosszabb ütköztető csavart, de vigyázz, mert az meg azt hiszem finommenetes.

Vagy valamit rosszul értek? Nem nagyon értem, hogy a rugó neked milyen bowdent húz meg jobban, ha becsavarsz egy csavart...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #758 Dátum: 2006 Február 20, 09:43:54 »

Ez például 10eHUF<beszúrt kép törölve>

Jól hangzik a dolog....És atomkirály módon működik?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #757 Dátum: 2006 Február 20, 09:43:12 »


de a gázkaron a csavar, nem ugyanazt állítja tulajdonképpen? ahogy beljebb csavarom, a rugó jobban meg tudja húzni a bowdent. most kicsavarnám félig a csavart, hogy legyen újra állítási lehetőség, és a bowden végét mondjuk egy centivel kijebb húznám
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #756 Dátum: 2006 Február 20, 09:29:37 »

28as Karbin, hogy tudnék alapjáratot emelni?
Jól tudom hogy csak a gázkar csavarjával? már teljesen be van tekerve.. akkor lazítsam meg a bovdent és azzal állítsak rajta?

A bowdennel nem jó állítani, mert annak a feszessége változhat akár a hőmérséklet ingadozás, akár más mechanikai akadály miatt. (pl. megnyomod a kuplungot.. :-))

Valami nem lehet ott rendben, ha a csavar már nem állít. A hibát kéne megtalálni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #755 Dátum: 2006 Február 19, 23:28:21 »

aknárol hőcserélő mögött....de ha folyik az olaj akkor sehogy...csak tiszta mocin

ezt nekem írtad?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #754 Dátum: 2006 Február 19, 23:26:59 »

28as Karbin, hogy tudnék alapjáratot emelni?
Jól tudom hogy csak a gázkar csavarjával? már teljesen be van tekerve.. akkor lazítsam meg a bovdent és azzal állítsak rajta?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #753 Dátum: 2006 Február 19, 20:57:03 »

aknárol hőcserélő mögött....de ha folyik az olaj akkor sehogy...csak tiszta mocin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #752 Dátum: 2006 Február 19, 20:52:55 »

Hát azt nemtudom, de igy néz ki oldalról egy D-s Mexico AS 41 -> http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0026sm.jpg

köszi, de beépítve hogy látom meg ezt a feliratot?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #751 Dátum: 2006 Február 19, 20:42:36 »

Hát azt nemtudom, de igy néz ki oldalról egy D-s Mexico AS 41 -> http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0026sm.jpg

Na holnap ránézek én is. Shocked

Nem is tudtam hogy beleöntik hogy mex.
1303LS
« Hozzászólás #750 Dátum: 2006 Február 19, 20:40:50 »

a számból nemtudom megtudni, hogy mexikói e a blokkom? 75-ös a motorom szám szerint, ha jól emléxem

Nekem NGA mondta meg a frankót mert nem találtam az én általam elérhető listákon.
Szóval ha Te láttad valami listán akkor nem tudom.
AZ enyém 80 aug utáni
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #749 Dátum: 2006 Február 19, 20:38:49 »

a számból nemtudom megtudni, hogy mexikói e a blokkom? 75-ös a motorom szám szerint, ha jól emléxem
Hát azt nemtudom, de igy néz ki oldalról egy D-s Mexico AS 41 -> http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0026sm.jpg

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #748 Dátum: 2006 Február 19, 20:19:41 »

Dehát az előbb vezettük le hogy a mexicoi 1.2-es ugyan az a blokk mint az 1.6-os kivéve hogy kisebbek a hengerek ( :PPP) következésképpen NAGYOLAJFURATOS! De holnap pontot teszek a végére mert lemérem. Tongue


a számból nemtudom megtudni, hogy mexikói e a blokkom? 75-ös a motorom szám szerint, ha jól emléxem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #747 Dátum: 2006 Február 19, 20:07:16 »

Dehát az előbb vezettük le hogy a mexicoi 1.2-es ugyan az a blokk mint az 1.6-os kivéve hogy kisebbek a hengerek ( :PPP) következésképpen NAGYOLAJFURATOS! De holnap pontot teszek a végére mert lemérem. Tongue


Jóvanna.

Nem olvastam még el minden hozzászólást mikor írtam.
Utána olvastam. Roll Eyes

Mérjed már le ha tudod.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #746 Dátum: 2006 Február 19, 20:05:16 »

Köszi.

Én is ezen akadtam meg, hogy a mex az lehet hogy jobb öntvény viszont a "D" valszeg nem nagy olajfuratos. Huh
Olajgomba fúrás nem gond. Smiley
Előturom és majd megnézem a számát.

Dehát az előbb vezettük le hogy a mexicoi 1.2-es ugyan az a blokk mint az 1.6-os kivéve hogy kisebbek a hengerek ( :PPP) következésképpen NAGYOLAJFURATOS! De holnap pontot teszek a végére mert lemérem. Tongue

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #745 Dátum: 2006 Február 19, 18:45:38 »

Szerintem a D-s mexikói kis olajszívócsöves, vagy legalábbis középső méretű, a T-s typ3-as meg biztos, hogy nagy. Viszont a typ3-as blokkot pl. meg kell fúrni az olajgombának, mert gyárilag csak a helye van meg, és az sem biztos, hogy van olyan minőságű öntvény, mint a D-s mexikói, ami talán AS21 vagy AS41-es. De ezt könnyű megnézni. Igazán nincs több különbség, legalábbi a lényegi az ez.

Add meg a typ3-as motorszámát, megnézem neked, hogy mikori évjárat.

Köszi.

Én is ezen akadtam meg, hogy a mex az lehet hogy jobb öntvény viszont a "D" valszeg nem nagy olajfuratos. Huh
Olajgomba fúrás nem gond. Smiley
Előturom és majd megnézem a számát.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #744 Dátum: 2006 Február 19, 16:11:54 »

Pontosabban a mexicoi 1.2 ua mint az 1.6 nem? Smiley
Tehat akkor a tocsavarok ugyanott vannak mint az 1.6 nal...

nem ugyanaz, mert akkor az is 1.6 lenne :PPP

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #743 Dátum: 2006 Február 19, 13:17:55 »

tudtommal a mexicoi 1.6-os blokk ugyanaz, mint az 1.6, csak kisebbek a hengerek..a német 1.2 különbüzik

Pontosabban a mexicoi 1.2 ua mint az 1.6 nem? Smiley
Tehat akkor a tocsavarok ugyanott vannak mint az 1.6 nal...

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #742 Dátum: 2006 Február 19, 13:07:19 »

Ha mar Mexico 1.2-es...
A hengerfej tocsavarokat at kell helyezni 1.6-ra torteno atalakitasnal?

tudtommal a mexicoi 1.6-os blokk ugyanaz, mint az 1.6, csak kisebbek a hengerek..a német 1.2 különbüzik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #741 Dátum: 2006 Február 19, 12:03:03 »

Ha mar Mexico 1.2-es...
A hengerfej tocsavarokat at kell helyezni 1.6-ra torteno atalakitasnal?

'81 Hecho en México
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #740 Dátum: 2006 Február 19, 08:05:00 »

Egyébiránt mi píz egy generátor manapság?
Ez például 10eHUF

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #739 Dátum: 2006 Február 19, 07:56:03 »

Tegnap majdnem komplettere szereltem a blokkomat, ne tudjátok meg, hogy mit szívtam a kipufogóval. Hiába Leistritz, meg német meg vadiúj, egyszerűen nem passzolt rendesen és nem csak a kompressziónövelés (hengerfejek közelebb vannak egymáshoz) miatt, hanem egyébként. Alig tudtam összehozni és a utastér termosztáthoz (typ3-ason van ilyen) nem is megy majd levegő, mert azt nem tudtam megoldani. Ez kicsit bánt, mert azt akartam, hogy teljesen gyári maradjon. Ez nem fog látszani, külső szemlélő nem veszi észre, csak engem bánt a tudat, hogy hiányzik. Igy kanyarodik el az ember lassacskán egy tökéletes gyári autótól egy buherált, hiányos felé. Mert most elteszem a két csövet, de mi lest 5-8-10 év múlva? Akkor lehet már hőcserélők sem lesznek rajta? Embarrassed

Egyébként alakul a gép, jövő hétvégén berakom a motort, de akkor még indítás nem lesz...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #738 Dátum: 2006 Február 19, 07:50:17 »

Stunt:
 szerinted melyik a jobb blokk?
Egy mexikói "D"-s mivel kiderült hogy az enyémben az van.
Vagy egy typ3-as "T"-s.

Mert majd a nagyobb motoromat a "T"-re terveztem de a mexikói elbizonytalanít.
Mi lehet a lényegi különbség egyáltalán?

Szerintem a D-s mexikói kis olajszívócsöves, vagy legalábbis középső méretű, a T-s typ3-as meg biztos, hogy nagy. Viszont a typ3-as blokkot pl. meg kell fúrni az olajgombának, mert gyárilag csak a helye van meg, és az sem biztos, hogy van olyan minőságű öntvény, mint a D-s mexikói, ami talán AS21 vagy AS41-es. De ezt könnyű megnézni. Igazán nincs több különbség, legalábbi a lényegi az ez.

Add meg a typ3-as motorszámát, megnézem neked, hogy mikori évjárat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.