www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 16:42:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1994 1995 1996 1997 1998 [1999] 2000 2001 2002 2003 2004 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564430 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #607 Dátum: 2006 Február 14, 18:56:20 »

őőőő, belegondoltam az élet értelmébe.
lehet, hogy vw-ék úgy oldották meg, hogy a főtengelyen van eltolva, így az adott henger korábban érkezik.
igen, asszem így lesz.
akkor nem szóltam, jó az alfa gyújtás.

kössz a múzsa csókját Smiley
ha a főtengelyen tolták el akkor meg az összes henger egyszerre van eltolva ,így sem jó

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #606 Dátum: 2006 Február 14, 18:55:24 »

milyen adalékot érdemes bele löttyinteni?
van valami tapasztalat, vagy húzzak el az ótósbótba, aztán kérjek egy váltóolaj-adalékot és az jó lesz?
váltóolajat kérjél.

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #605 Dátum: 2006 Február 14, 18:53:59 »

milyen adalékot érdemes bele löttyinteni?
van valami tapasztalat, vagy húzzak el az ótósbótba, aztán kérjek egy váltóolaj-adalékot és az jó lesz?
nekem csak off ótóban volt tapasztalatom de annál is csak a motornál a metabondal,érezhető volt a javulás,váltónál még nem próbáltam,álltalában a járművek legelhanyagoltabb egysége

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #604 Dátum: 2006 Február 14, 18:53:34 »

Üdvw!!

Van egy érdekes problémám, és kiváncsi vagyok, hogy tud-e valaki valami okosat mondani nekem, mert már kezdek bekattanni.

AF=Addams Family:)
Nem kell csodálkozni, az első m.hengerek nagyobbak, ergo amikor a hátsók már felkeményedtek, a főfékhenger megáll, nem tud tovább menni. Az elsők meg még nem kapnak annyi olajat, hogy megfeszüljenek. Amikor pumpálod, mindig egy kis olajjal több marad a karmantyú előtt, ezért az eleje is fékez. Aztán ha nem használod egy darabig, szépen viszaszivárog.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #603 Dátum: 2006 Február 14, 18:52:30 »

eltolva nem nagyon lehet,mivel 90 fokonként van beosztva

őőőő, belegondoltam az élet értelmébe.
lehet, hogy vw-ék úgy oldották meg, hogy a főtengelyen van eltolva, így az adott henger korábban érkezik.
igen, asszem így lesz.
akkor nem szóltam, jó az alfa gyújtás.

kössz a múzsa csókját Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #602 Dátum: 2006 Február 14, 18:49:48 »

eltolva nem nagyon lehet,mivel 90 fokonként van beosztva

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #601 Dátum: 2006 Február 14, 18:48:28 »

Olajcsere esetleg valami kis adalék nem árt.

milyen adalékot érdemes bele löttyinteni?
van valami tapasztalat, vagy húzzak el az ótósbótba, aztán kérjek egy váltóolaj-adalékot és az jó lesz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #600 Dátum: 2006 Február 14, 18:47:18 »

te,ezt nem tudom.de több ismerősömnek is ilyen alfa gyujtása van.évek óta.és senki nem panaszkodott még rá.beszéltem 1 sráccal,neki 3 éve van bent.és aztmonta neki is sokkal jobban ment a bogija tőle,és soha nem volt semmilyen gond a mocijával.

hmmm, akkor leheccséges, hogy be kéne próbálkoznom nekem is egy ilyesmit.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #599 Dátum: 2006 Február 14, 18:37:54 »

ha lyól tudom a bogiban a 3. henger gyújtási időpontja el van tolva melegedési gondok miatt.
ezt is tudja az alfa gyújtás???
te,ezt nem tudom.de több ismerősömnek is ilyen alfa gyujtása van.évek óta.és senki nem panaszkodott még rá.beszéltem 1 sráccal,neki 3 éve van bent.és aztmonta neki is sokkal jobban ment a bogija tőle,és soha nem volt semmilyen gond a mocijával.
1303LS
« Hozzászólás #598 Dátum: 2006 Február 14, 18:27:31 »

Azt hogy tudom meg hogy hogyan működik, müködick-e 1általán? Csak akkor ha kipróbálom, ahoz viszont be kell hogy szereljem? Van más megoldás is? Huh

Ha kézzel átfogatva nincs semmi recsegés ropogás stb baja akkor csak az autóban tudod kipróbálni.
Minden sebességfokozatot meg kell forgatni terhelve, motorfékezve halgatózni.
Minden fokozatot (főleg 2.) megnézni nem dobja-e ki a sebességet.
Ezután hajthatod.
Olajcsere esetleg valami kis adalék nem árt.
Jó váltót semmiképp ne szedj szét.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #597 Dátum: 2006 Február 14, 18:05:52 »

Az előző körben 149e volt a minimál ára, de gondolom alku tárgya.

well, volt egy még előzőbb kör, akkor meg 220 volt a kikiáltási, és 380 a villámára...

esetleg ismered őket?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #596 Dátum: 2006 Február 14, 17:53:10 »

Azt hogy tudom meg hogy hogyan működik, müködick-e 1általán? Csak akkor ha kipróbálom, ahoz viszont be kell hogy szereljem? Van más megoldás is? Huh

Az okosok azt mondták itt nemrég, hogy csakis úgy ha beszereled. jobb nem piszkálni, ha nem biztos hogy rossz
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #595 Dátum: 2006 Február 14, 17:49:56 »

persze ha ven egy jó, mondjuk 1,6-os, automata, neadjisten amerikai 03-as mondjuk 200-ig, akkor az elől se szaladok el

klikk a képre:


Az előző körben 149e volt a minimál ára, de gondolom alku tárgya.
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #594 Dátum: 2006 Február 14, 17:32:07 »

(no persze ha hibátlan, amire jó az esély)
Azt hogy tudom meg hogy hogyan működik, müködick-e 1általán? Csak akkor ha kipróbálom, ahoz viszont be kell hogy szereljem? Van más megoldás is? Huh

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #593 Dátum: 2006 Február 14, 16:49:30 »

az enyémen most alfa 33, 1.5-1.7 cm3 gyújtáselosztó van.elektronikus.átalakitás nélkül 1 az 1ben belemegy a bogárba.én 10 ért vettem használtan trafóval,elektronikával.

ha lyól tudom a bogiban a 3. henger gyújtási időpontja el van tolva melegedési gondok miatt.
ezt is tudja az alfa gyújtás???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #592 Dátum: 2006 Február 14, 13:51:15 »

SZia Sompi!
Lehet egy kérdéssel több?
Nekem is van egy egy AO -s váltóm. pl. egy D-s mocihoz érdemes felrakni?
vagy építsek hozzá egy ezerhatost?
Mennyit ér egy ilyen? Mert én csak elhoztam mielött a MÉH-ben kötött volna ki.


D-s motort megöli a hosszúváltó..vagyis harmatgyenge lesz vele..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #591 Dátum: 2006 Február 14, 13:46:16 »

Nekem van bontott jó állapotban. Tényleg más, 45 fokban el van fordítva pl. a felfogatás.

Úgy tudom, hogy más a főfékhenger...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #590 Dátum: 2006 Február 14, 13:33:03 »

...
Azon agyalok, hogy 1302-es főfékje nagyobb-e mint az 1300-asé...
Úgy tudom, hogy más a főfékhenger...

1963 VW1200 DeLuxe
Sompi
« Hozzászólás #589 Dátum: 2006 Február 14, 13:14:19 »

SZia Sompi!
Lehet egy kérdéssel több?
Nekem is van egy egy AO -s váltóm. pl. egy D-s mocihoz érdemes felrakni?
vagy építsek hozzá egy ezerhatost?
Mennyit ér egy ilyen? Mert én csak elhoztam mielött a MÉH-ben kötött volna ki.

Mázlista vagy mert ezt 50e. körül szokták árulni.(no persze ha hibátlan, amire jó az esély)
Nekem még nem nagyon vannak tapasztalataim, hiszen én  is most szeretném beépíteni, de mindenki azt mondja hogy 1.6-os moci alatt nem jó a hosszúváltó!
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #588 Dátum: 2006 Február 14, 12:54:18 »

Mit találtam ma!! Grin Grin Grin Grin

NGA könyve sreint 70. utáni Karmann Ghia 1600-ból!! Grin
Még nagyon szarul néz ki, de helyretesszük!! Grin
SZia Sompi!
Lehet egy kérdéssel több?
Nekem is van egy egy AO -s váltóm. pl. egy D-s mocihoz érdemes felrakni?
vagy építsek hozzá egy ezerhatost?
Mennyit ér egy ilyen? Mert én csak elhoztam mielött a MÉH-ben kötött volna ki.

kawa
« Hozzászólás #587 Dátum: 2006 Február 14, 12:48:34 »

szeVWasz sompi és mindenki!!
ezt a fehér budaörsi bogarat ismerem, az enyém is mellette állt 2 évig.. a fehér a szerelő tulajdona, volt róla szó hogy eladja, ha gondolod megkérdezem... egyébként ha jól tudom teljes motor felújítás történt, 1,6-os lett a kicsike...
Nem elérhető Karesz AF VW1300
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #586 Dátum: 2006 Február 14, 12:33:53 »

Üdvw!!

Van egy érdekes problémám, és kiváncsi vagyok, hogy tud-e valaki valami okosat mondani nekem, mert már kezdek bekattanni.

Múlt héten kicseréltem az első dobféket. 1300-as fék meghalt, úgyhogy felraktam rá az 1302-esét, ami ugyebár nagyobb... nagyobb munkahengerek lettek berakva, meg nagyobb fékpofák.

Azóta meg olyan a fékem, hogy fel kell pumpálnom, mert nincs elég nyomás hogy szétnyomja az elejét, vagy én nem tudom, mert a hátulja fog rendesen, de az eleje nem.
Ha felpumpálom, akkor egy jódarabig megtartja a nyomást, mert akkor egyből fog mind a négy fék, de ha sokáig nem fékezek akkor megint pumpálnom kell.
Lelégtelenítettem rendesen, be is van állítva,de nem nagyon értem hogy miért van az, hogy az első kör nem nyom elsőre annyi olajat, de ha 5x benyomom padlóig a féket akkor keményen fog, és utána még egy jódarabig.
Na ha ezzel találkozott már valaki, vagy tud rá valami megoldást, annak örülnék.

Azon agyalok, hogy 1302-es főfékje nagyobb-e mint az 1300-asé, vagy hogy az én főfékem már nem nyom annyi olajat, csak azt nem értem hogy akkor miért jó, ha felpumpálom.

Köszike.
AF=Addams Family:)
Sompi
« Hozzászólás #585 Dátum: 2006 Február 14, 10:16:17 »

a képtáradba van egy 03-as automata ,ezt is ajánlhattad volna AZS bátyónak
No igen. az Budaörsön áll egy autószerelő műhelye előtt.  no az szerintem tuti horror áron vála csak meg tőle.... de meg kell próbálni...

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #584 Dátum: 2006 Február 14, 08:49:16 »

a képtáradba van egy 03-as automata ,ezt is ajánlhattad volna AZS bátyónak

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #583 Dátum: 2006 Február 14, 08:41:41 »

hmmm. keresd meg a tulajt... ha értelmesen meg lehet oldani, akkor én megveszem, a szállítást is megoldom, és tiéd lehet belőle a váltó. vagy valami.

(igazság szerint én is megkeresném egy próba erejéig, de a családomban most történt egy halálweset, és most amiatt kell mindenfélét intézkednem...)
esetleg ha van valaki jó ismerősöd rendörségen vagy okmányirodában az megtudná nézni neked a tulajdonost,persze nem legálisan Cool

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #582 Dátum: 2006 Február 13, 22:30:40 »

nem erdemes 009-re beruhazni? ikabb egy jobb vakumos?
az enyémen most alfa 33, 1.5-1.7 cm3 gyújtáselosztó van.elektronikus.átalakitás nélkül 1 az 1ben belemegy a bogárba.én 10 ért vettem használtan trafóval,elektronikával.
Sompi
« Hozzászólás #581 Dátum: 2006 Február 13, 22:02:25 »

Rendszám:
hjb-763
Gyártmány:
VOLKSWAGEN
Típus:
1303 S
Szín:
TÖRTFEHÉR
A jármű körözés alatt áll?
Nem
KGFB* adat:
A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
Egyéb:
A lekérdezett jármű forgalomban van

EZT Zoli derítette ki róla!  Grin (mámint a 03-as reklálbogiról!)
1303LS
« Hozzászólás #580 Dátum: 2006 Február 13, 21:54:56 »

hmmm. keresd meg a tulajt... ha értelmesen meg lehet oldani, akkor én megveszem, a szállítást is megoldom, és tiéd lehet belőle a váltó. vagy valami.

(igazság szerint én is megkeresném egy próba erejéig, de a családomban most történt egy halálweset, és most amiatt kell mindenfélét intézkednem...)
Hát ezaz hogy nemigazán tudok most hajkurászni utána ezért inkább másra bíztam volna.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #579 Dátum: 2006 Február 13, 21:51:59 »

Bizonyos anyagi keretek között partner lennék benne csak időbenés szállításban nem tudok seítenipill.
Ha hosszú a váltó az érdekelne.

hmmm. keresd meg a tulajt... ha értelmesen meg lehet oldani, akkor én megveszem, a szállítást is megoldom, és tiéd lehet belőle a váltó. vagy valami.

(igazság szerint én is megkeresném egy próba erejéig, de a családomban most történt egy halálweset, és most amiatt kell mindenfélét intézkednem...)
1303LS
« Hozzászólás #578 Dátum: 2006 Február 13, 21:51:02 »

az ilyenekkel igen rossz tapasztalataim vannak... kiteszi az út mellé, mint egy darab vasat, de ha érdeklődsz a gép iránt, rögtön az értéke tízszeresét akarja érte...

Lehetnek kivételek.
Sompi
« Hozzászólás #577 Dátum: 2006 Február 13, 21:50:42 »

 Re: Lost & Found
« Válasz #172 Elküldve: 2006 Február 07, 13:30:05 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Ez az autó kell valakinek konkrétan???

--------------------------------------------------------------------------------
 
 
No a Lost&found-ban PéZsé Írta hogy konrét érdeklődés esetén tud valamit!  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #576 Dátum: 2006 Február 13, 21:49:05 »

Tessék. Itt van ez!

az ilyenekkel igen rossz tapasztalataim vannak... kiteszi az út mellé, mint egy darab vasat, de ha érdeklődsz a gép iránt, rögtön az értéke tízszeresét akarja érte...
1303LS
« Hozzászólás #575 Dátum: 2006 Február 13, 21:43:58 »

Tessék. Itt van ez!

Valaki ajánlotta hogy tud infót a járgányról ha komoly az érdeklődés.
ha megvan lehet bontani Smiley
Szépnek tűnt benne a ülés (ha még nem ázott szét)
Szép a tetőkárpit, Hosszúváltó,    stb..
Biztos lennének érdeklődők itten a bontásra... úgy megérné talán

Bizonyos anyagi keretek között partner lennék benne csak időbenés szállításban nem tudok seítenipill.
Ha hosszú a váltó az érdekelne.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #574 Dátum: 2006 Február 13, 21:39:04 »

tuningtémára visszatérve maradok az 1.6-os nem F-es GTI motornál,pókerolt számmal,ez a legtutibb igy is lóvéba lesz,de sztem tudni fog annyit mint egy átalakitott 1.8 as karbis ami kb 3 kilónál áll meg az 1.6 meg vagy 2 kilónál

Sompi
« Hozzászólás #573 Dátum: 2006 Február 13, 21:38:45 »

na akkor pontosításként: 03-as kéne, nem kell, hogy automata legyen, de legyen rendszáma, papírja, és min. 1 nap vizsgája (legyen átírható)

innentől kezdve ugye maga az autó se nagyon kell, csak a rendszám, meg a papír (esetleg az alvázszám, de az már extra)
(az automata 03-as itt áll a ház előtt...)
Tessék. Itt van ez!

Valaki ajánlotta hogy tud infót a járgányról ha komoly az érdeklődés.
ha megvan lehet bontani Smiley
Szépnek tűnt benne a ülés (ha még nem ázott szét)
Szép a tetőkárpit, Hosszúváltó,    stb..
Biztos lennének érdeklődők itten a bontásra... úgy megérné talán
1303LS
« Hozzászólás #572 Dátum: 2006 Február 13, 21:32:13 »

műszaki nélkül is átíratható,legalábbís én úgy irattam át az enyémet
Igen
Nem kell vizsga
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #571 Dátum: 2006 Február 13, 21:28:26 »

na akkor pontosításként: 03-as kéne, nem kell, hogy automata legyen, de legyen rendszáma, papírja, és min. 1 nap vizsgája (legyen átírható)

innentől kezdve ugye maga az autó se nagyon kell, csak a rendszám, meg a papír (esetleg az alvázszám, de az már extra)
(az automata 03-as itt áll a ház előtt...)
műszaki nélkül is átíratható,legalábbís én úgy irattam át az enyémet

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #570 Dátum: 2006 Február 13, 21:24:39 »

elég, ha az első kútig elgurul ;-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #569 Dátum: 2006 Február 13, 21:23:36 »

Azért még legyen tele is tankolva, igaz? :-)))

persze ha ven egy jó, mondjuk 1,6-os, automata, neadjisten amerikai 03-as mondjuk 200-ig, akkor az elől se szaladok el
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #568 Dátum: 2006 Február 13, 21:20:32 »

persze ha ven egy jó, mondjuk 1,6-os, automata, neadjisten amerikai 03-as mondjuk 200-ig, akkor az elől se szaladok el
Oldalak: 1 ... 1994 1995 1996 1997 1998 [1999] 2000 2001 2002 2003 2004 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.