www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Október 24, 09:32:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2021.12.31.
916692 Hozzaszólás 215 Témában írta 1594 Felhasználó
Legújabb tag: Pusszautó
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 2000
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7779534 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79763 Dátum: 2020 Augusztus 13, 07:03:31 »

Megvan a hiba?

Sajnos úgy néz ki, összetett a hiba. Szétkaptuk a karbit és volt benne dzsuva azért, annak ellenére, hogy két benzinszűrő is van a rendszerben (gyári helyén az üzemanyagtank alatt és az AC és a karbi között), valamint az egyik membrán a karbiban szakadt is volt.
Gyakorlatilag kicseréljük az elektromos oldalt: gyújtókábelek, rotor, trafó, elosztófedél és meglátjuk... A karbi megy ultrahangos tisztításra és elvileg rendelnek nekem az ebay-ről egy karbi felújító készletet...
Idén már nem tudom, tudok-e még majd Bogarazni, vagy elmenni egy Talira...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2423


« Hozzászólás #79762 Dátum: 2020 Augusztus 12, 16:36:52 »

Az első gyújtáskapcsoló betét hibáját úgy tártuk fel, hogy a generátorról vittünk egy direkt pluszt a trafóra és úgy beindult... Akkor gond nélkül indult...

Megvan a hiba?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2423


« Hozzászólás #79761 Dátum: 2020 Augusztus 12, 16:36:08 »

Dupla 40-es weberre is 7.5 előgyújtást állítsak, vagy figyelembe kell vennem a hengerűrtartalmat is? Kap új elosztót. Köszönöm.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79760 Dátum: 2020 Augusztus 10, 13:02:06 »

A fordulatszám ingadozás valóban inkább karbi gond, de a holvan holnincs problémára... kimérni valóban nem lehet de kizárni talán.
Egy külön gyújtás szálat elvinni és próba esetleg pár napig.

Az első gyújtáskapcsoló betét hibáját úgy tártuk fel, hogy a generátorról vittünk egy direkt pluszt a trafóra és úgy beindult... Akkor gond nélkül indult...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79759 Dátum: 2020 Augusztus 10, 07:50:49 »

Ezért jobb autóvillamossági hibakeresésnél a próbalámpa (nem ledes, hanem izzós) használata. Sokszor van olyan, hogy (mivel a mérőműszerek úgy vannak kitalálva, hogy ne terheljenek), hogy terhelés nélkül méred a 12 Voltot, de abban a pillanatban, hogy terheled (mint valós üzemben), már leesik a 12 V.



Vaagy meg van törve a kábel, "holvan holnincs" nekem a index szivatott így, ha mértem mindig volt 12v, a test és a feszkó is kb 5 cm-re a végétől.......

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3172


« Hozzászólás #79758 Dátum: 2020 Augusztus 09, 22:23:50 »

Nem lehetetlen, de azt kimérni...
Legutóbb màr többször beindult  de ez a felpörgés, visszaesés a fordulatszámnál nagy aggasztó.
Mindenesetre hétfőn valszeg kikapjuk a karbit és megy a tisztítóba.
Kap új trafót, elosztófedelet, rotort, gyújtókábeleket és meglàtjuk...

A fordulatszám ingadozás valóban inkább karbi gond, de a holvan holnincs problémára... kimérni valóban nem lehet de kizárni talán.
Egy külön gyújtás szálat elvinni és próba esetleg pár napig.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79757 Dátum: 2020 Augusztus 09, 13:49:28 »



Vaagy meg van törve a kábel, "holvan holnincs" nekem a index szivatott így, ha mértem mindig volt 12v, a test és a feszkó is kb 5 cm-re a végétől.......

Nem lehetetlen, de azt kimérni...
Legutóbb màr többször beindult  de ez a felpörgés, visszaesés a fordulatszámnál nagy aggasztó.
Mindenesetre hétfőn valszeg kikapjuk a karbit és megy a tisztítóba.
Kap új trafót, elosztófedelet, rotort, gyújtókábeleket és meglàtjuk...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79756 Dátum: 2020 Augusztus 09, 13:45:29 »

Szerintem lóg a pillangószlep tengelye. Ki van kopva, és ezért produkál ilyeneket.


Azt elvileg Tati tesztelte, mielőtt megvettem tőle... (progresszív Weber karbiról van szó)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3007


« Hozzászólás #79755 Dátum: 2020 Augusztus 08, 07:51:16 »

Én egyszer úgy jártam a hol van hol nincs jelenségnél (index), hogy........
Na dehát azindexnek úgy kell működnie ,hogy hol jó-hol nem. Nem?  Grin Evil

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79754 Dátum: 2020 Augusztus 07, 21:35:38 »

Nos, úgy tűnik, korai volt az öröm...  Tongue
Nemrég ugyanúgy elkezdte, hogy indul - nem indul...
Sőt, újabban lefullad...
Patonyi Peti vitte volna át tegnap Tatára, egy Bogaras ismerősék autószervizébe, kis beállításra-hangolásra, de amint kiállt a garázsból, lefulladt és nem indult...
Szétszedte a karbit, de nem talált a fúvókákban, meg a látható helyeken koszt, dugulást.
Kínunkban már kicseréltük a trafóról a gyújtáselosztóba menő gyújtókábelt, a rotort... Hol volt szikra, hol nem...
Méricskéltünk és amikor nem indult, nem mértünk feszültséget a gyújtáskapcsolótól jövő kábelen.
Aztán nagy nehezen beindult, de most meg azt produkálja, ha beindult, akkor egyszer magas fordulaton pörög, aztán meg kicsit visszaesik a fordulat, majd megint felpörög...
Próbáljunk meg egy ultrahangos karbipucolást, hátha valami kosz van benne mégis? Tati és Szabó Miki is erre tippel....  Undecided Tongue
Szerintem lóg a pillangószlep tengelye. Ki van kopva, és ezért produkál ilyeneket.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26622


« Hozzászólás #79753 Dátum: 2020 Augusztus 07, 16:24:20 »



Vaagy meg van törve a kábel, "holvan holnincs" nekem a index szivatott így, ha mértem mindig volt 12v, a test és a feszkó is kb 5 cm-re a végétől.......
Én egyszer úgy jártam a hol van hol nincs jelenségnél (index), hogy a biztosíték ketté volt törve, de nem elégve. Aztán ha épp olyan volt, akkor érintkezett, ha meg nem, akkor nem. Csak akkor tűnt fel, mikor kivettem a helyéről és leesett a műanyagról a fém része a biztosítéknak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3172


« Hozzászólás #79752 Dátum: 2020 Augusztus 07, 15:56:24 »

Nos, úgy tűnik, korai volt az öröm...  Tongue
Nemrég ugyanúgy elkezdte, hogy indul - nem indul...
Sőt, újabban lefullad...
Patonyi Peti vitte volna át tegnap Tatára, egy Bogaras ismerősék autószervizébe, kis beállításra-hangolásra, de amint kiállt a garázsból, lefulladt és nem indult...
Szétszedte a karbit, de nem talált a fúvókákban, meg a látható helyeken koszt, dugulást.
Kínunkban már kicseréltük a trafóról a gyújtáselosztóba menő gyújtókábelt, a rotort... Hol volt szikra, hol nem...
Méricskéltünk és amikor nem indult, nem mértünk feszültséget a gyújtáskapcsolótól jövő kábelen.
Aztán nagy nehezen beindult, de most meg azt produkálja, ha beindult, akkor egyszer magas fordulaton pörög, aztán meg kicsit visszaesik a fordulat, majd megint felpörög...
Próbáljunk meg egy ultrahangos karbipucolást, hátha valami kosz van benne mégis? Tati és Szabó Miki is erre tippel....  Undecided :


Vaagy meg van törve a kábel, "holvan holnincs" nekem a index szivatott így, ha mértem mindig volt 12v, a test és a feszkó is kb 5 cm-re a végétől.......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79751 Dátum: 2020 Augusztus 07, 15:01:23 »

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- ...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Nos, úgy tűnik, korai volt az öröm...  Tongue
Nemrég ugyanúgy elkezdte, hogy indul - nem indul...
Sőt, újabban lefullad...
Patonyi Peti vitte volna át tegnap Tatára, egy Bogaras ismerősék autószervizébe, kis beállításra-hangolásra, de amint kiállt a garázsból, lefulladt és nem indult...
Szétszedte a karbit, de nem talált a fúvókákban, meg a látható helyeken koszt, dugulást.
Kínunkban már kicseréltük a trafóról a gyújtáselosztóba menő gyújtókábelt, a rotort... Hol volt szikra, hol nem...
Méricskéltünk és amikor nem indult, nem mértünk feszültséget a gyújtáskapcsolótól jövő kábelen.
Aztán nagy nehezen beindult, de most meg azt produkálja, ha beindult, akkor egyszer magas fordulaton pörög, aztán meg kicsit visszaesik a fordulat, majd megint felpörög...
Próbáljunk meg egy ultrahangos karbipucolást, hátha valami kosz van benne mégis? Tati és Szabó Miki is erre tippel....  Undecided Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14373

« Hozzászólás #79750 Dátum: 2020 Augusztus 04, 22:05:36 »

Most akartam ajánlani egyet. Nekem már nincs rá szükségem.

Nofene.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11493

« Hozzászólás #79749 Dátum: 2020 Augusztus 04, 20:48:19 »

Most akartam ajánlani egyet. Nekem már nincs rá szükségem.

Köszönöm. Van Elkon 320-as bőröndöm, az mindent ki mér a vén autóknál.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2423


« Hozzászólás #79748 Dátum: 2020 Augusztus 03, 14:44:06 »

Nekem az a tapasztalatom, hogy míg a jó állapotú eredeti 009 gyújtások mind ugyanazt a görbét hozzák, addig az utángyártottak éppen ahogy sikerültek. Sőt, találkoztam olyannal is, ami két gázadásra nem ugyanúgy húzta rá az előgyújtást (akadtak a röpsúlyok). De pl. volt már nálam olyan euromax elosztó, ami nagyon szépen, jól működött. Én azt csinálnám, hogy ha van rá lehetőség, akkor strobival kimérném, hogy hogy működik az előgyújtás-szabályozása (ráhúzza-e rendesen az előgyújtást, egyenletesen húzza rá, stb.) Ha ez rendben van és egyéb látható, érezhető mechanikai baja (lötyögő tengely, igénytelen bütyök kialakítás) nincs, rendesen működik, akkor hagynám. Ellenkező esetben cserélném minőségi alkatrészre.

Köszönöm. Van Elkon 320-as bőröndöm, az mindent ki mér a vén autóknál.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79747 Dátum: 2020 Augusztus 03, 12:43:32 »

Nekem az a tapasztalatom, hogy míg a jó állapotú eredeti 009 gyújtások mind ugyanazt a görbét hozzák, addig az utángyártottak éppen ahogy sikerültek. Sőt, találkoztam olyannal is, ami két gázadásra nem ugyanúgy húzta rá az előgyújtást (akadtak a röpsúlyok). De pl. volt már nálam olyan euromax elosztó, ami nagyon szépen, jól működött. Én azt csinálnám, hogy ha van rá lehetőség, akkor strobival kimérném, hogy hogy működik az előgyújtás-szabályozása (ráhúzza-e rendesen az előgyújtást, egyenletesen húzza rá, stb.) Ha ez rendben van és egyéb látható, érezhető mechanikai baja (lötyögő tengely, igénytelen bütyök kialakítás) nincs, rendesen működik, akkor hagynám. Ellenkező esetben cserélném minőségi alkatrészre.

Érdemes lehet lecserélni egy új (meglévő euromax kinai, fingom sincs) 009-re? Vagy 20 éves német 009-re?

Nem elérhető vwezsenyi1300
Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #79746 Dátum: 2020 Augusztus 03, 12:17:52 »

Sziasztok! Szakmai tanácsra/segítségre lenne szükségem. Két éve vásároltam egy 70-es 1300-mas F motorkódú bogarat (motoron semmilyen átalakítás nincs végezve), első két évben 20W50 olajat használtam, majd olvasva Göbi cikkét, váltottam 10W40-re. Ezzel az új olajjal érdekes dolgot produkál az autó: hidegindításkor nem egyből, hanem a motor elindulását követően még kb. 1.5-2 másodpercig ég az olajlámpa, majd elalszik, és menet közben nem jelez. Kérdésem az lenne, normális az hogy ilyen lassan áll fel az olajnyomás? Mit tehetek? Használjak vastagabb, 15W40-es olajat? (mielőtt vettem, feltehetően ilyet raktak bele)

Előre is köszi a válaszokat!

loud & slow
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2423


« Hozzászólás #79745 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:08:54 »

EMPI gyártmányú (taiwani) Bosch 009 koppintás.


Érdemes lehet lecserélni egy új (meglévő euromax kinai, fingom sincs) 009-re? Vagy 20 éves német 009-re?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79744 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:04:27 »

EMPI gyártmányú (taiwani) Bosch 009 koppintás.

Sziasztok!

Ez milyen elosztó lehet?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2423


« Hozzászólás #79743 Dátum: 2020 Augusztus 02, 11:05:44 »

Sziasztok!

Ez milyen elosztó lehet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79742 Dátum: 2020 Július 29, 22:43:29 »

17mm & 80W90. :-)

Még annyit hozzáfűznék,hogy nekem olyan 1,8liter ment bele.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16962


« Hozzászólás #79741 Dátum: 2020 Július 29, 20:40:44 »

Csak azt nyitom, mert sajna a féltengelynél folyt ki a java. :-)))))

és előbb a betöltőt nyisd ki, hogyha az nem menne, ne maradjon szárazon a váltó Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26622


« Hozzászólás #79740 Dátum: 2020 Július 29, 20:39:51 »

17mm & 80W90. :-)

és előbb a betöltőt nyisd ki, hogyha az nem menne, ne maradjon szárazon a váltó Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16962


« Hozzászólás #79739 Dátum: 2020 Július 29, 20:39:16 »

17mm & 80W90. :-)

Váltóolajat cserélek. Mekkora imbuszkulcsra és milyen olajra van szükségem?
Köszi!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16962


« Hozzászólás #79738 Dátum: 2020 Július 29, 20:23:25 »

Váltóolajat cserélek. Mekkora imbuszkulcsra és milyen olajra van szükségem?
Köszi!
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #79737 Dátum: 2020 Július 29, 09:52:19 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted

A rossz kondi nekem is hasonló tünetet produkált.
Csere után frankó lett.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79736 Dátum: 2020 Július 28, 22:26:50 »

Köszi,a keresést.Én 1200 hez kerestem,de ahhoz nem adott találatot,de gondolom az 1300 is jó lesz hozzá.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79735 Dátum: 2020 Július 28, 22:25:19 »

Gyertyák színét nézted? Egyformák?
Esetleg rossz benzin?
A kondenzátor nem tudom milyen tüneteket produkál, ha elromlik. De a rotor egyébként így romlik el, hogy egyre jobban rángat és erőtlenedik, de azt már cserélted..
100ast tankolok,ma a gyertyákat nem néztem,mert olyan meleg volt ,de azok normálisak voltak,múltkor,igen,egyformák.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14373

« Hozzászólás #79734 Dátum: 2020 Július 28, 21:56:14 »

Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Megtaláltad a hibát.
Bárdiban Kapható:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/VOLKSWAGEN/BEETLE/1973/1_3/B/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtas-kondenzator?sid=84707226

« Utoljára szerkesztve: 2020 Július 28, 22:00:26 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18156


1969

« Hozzászólás #79733 Dátum: 2020 Július 28, 21:49:42 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted
Gyertyák színét nézted? Egyformák?
Esetleg rossz benzin?
A kondenzátor nem tudom milyen tüneteket produkál, ha elromlik. De a rotor egyébként így romlik el, hogy egyre jobban rángat és erőtlenedik, de azt már cserélted..
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 168


« Hozzászólás #79732 Dátum: 2020 Július 28, 21:23:56 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2423


« Hozzászólás #79731 Dátum: 2020 Július 27, 19:30:34 »

Gyújtás elosztón jellemzően a fém testen találom meg a cikkszámot  Ezek melyik karaktere mondja meg a típusát, vagy van valami táblázat? Hosszú évek után fel kell eleveníteni az elveszett tudást. Köszi. Meg úgy látom pár dolgot nem árt megnéznem az 1300-on.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79730 Dátum: 2020 Július 24, 13:13:12 »


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26622


« Hozzászólás #79729 Dátum: 2020 Július 24, 12:59:55 »

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- a gyújtáskapcsolón volt egy fekete műanyag takaró, azt le kellett óvatosan húzni róla
- az indexkart, ablaktörlőt tartalmazó egység kiszereléséhez ki kell a rögzítő csavarokat tekerni (elvileg nálam 4 csavar rögzítette, ezekre nem árt vigyázni, mert én is elhagytam egyet, de Petinek volt, szerencsére)
- a kormányrúdon volt egy szürke, henger alakú, műanyag elem, azt óvatosan le kellett róla húzni
- a kormányoszlopon lévő fekete borításnál alul volt egy 6-os imbuszcsavar, azt ki kellett tekerni
- le kellett a 3 db stekkert húzni alul a csatlakozókról (nem árt előtte lefotózni, hogy könnyebb legyen visszadugni a helyükre, mi ezt elfelejtettük, de sikerült a visszaszerelés így is). Ebből az egyik legfontosabb a gyújtáskapcsolóbetétre menő...
- ezután óvatosan ki lehet húzni a teljes kapcsolóbetétet a karokkal együtt
- ha levettük a kormányburkolatot, akkor elvileg ott látszik a betét rögzítő csavarja (1 vagy 2, nálam 1 volt), kicsavarni és ezzel cserélhető a betét...
- a visszaszerelés meg pont fordítva, mint eddig...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79728 Dátum: 2020 Július 24, 12:33:06 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- a gyújtáskapcsolón volt egy fekete műanyag takaró, azt le kellett óvatosan húzni róla
- az indexkart, ablaktörlőt tartalmazó egység kiszereléséhez ki kell a rögzítő csavarokat tekerni (elvileg nálam 4 csavar rögzítette, ezekre nem árt vigyázni, mert én is elhagytam egyet, de Petinek volt, szerencsére)
- a kormányrúdon volt egy szürke, henger alakú, műanyag elem, azt óvatosan le kellett róla húzni
- a kormányoszlopon lévő fekete borításnál alul volt egy 6-os imbuszcsavar, azt ki kellett tekerni
- le kellett a 3 db stekkert húzni alul a csatlakozókról (nem árt előtte lefotózni, hogy könnyebb legyen visszadugni a helyükre, mi ezt elfelejtettük, de sikerült a visszaszerelés így is). Ebből az egyik legfontosabb a gyújtáskapcsolóbetétre menő...
- ezután óvatosan ki lehet húzni a teljes kapcsolóbetétet a karokkal együtt
- ha levettük a kormányburkolatot, akkor elvileg ott látszik a betét rögzítő csavarja (1 vagy 2, nálam 1 volt), kicsavarni és ezzel cserélhető a betét...
- a visszaszerelés meg pont fordítva, mint eddig...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79727 Dátum: 2020 Július 24, 12:04:05 »

Jaja! A mai világban gyorsan kattannak a telefonos kamerák.
Kivétel, ha gyorsan akarsz már tovább menni.  Azért köszönjük a hibaleírást Sanyinak!

... mint lejjebb...  Wink
SzíVWesen...  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28857


Road Force One

« Hozzászólás #79726 Dátum: 2020 Július 24, 12:03:10 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Az a baj, hogy a telóm túl jó képeket csinál és át kellene méretezni őket...
Túl sokat nem csináltam egyébként, mert inkább dolgoztunk vele, mint fotózkodtam...
 Grin Cool
De megpróbálom megoldani...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79725 Dátum: 2020 Július 24, 07:13:29 »

Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jótanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.
Óó azt kihagytam, hogy nyelestengelyhez kell

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3007


« Hozzászólás #79724 Dátum: 2020 Július 24, 06:18:50 »

Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jó tanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 2000
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.