www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 15:49:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2001 2002 2003 2004 2005 [2006] 2007 2008 2009 2010 2011 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564285 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #327 Dátum: 2006 Február 07, 16:12:35 »


Az a két lyuk a szélén nem az? Roll Eyes

Az a dobfék alaplap csavarjai. Ez dobfékes tengelycsonk. A féknyerget két nagyobb csavar fogja az egyik oldalon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #326 Dátum: 2006 Február 07, 15:39:23 »

Nenyereg tartót nem látok rajta



Az a két lyuk a szélén nem az? Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage meló
« Hozzászólás #325 Dátum: 2006 Február 07, 15:34:28 »

Nenyereg tartót nem látok rajta

Találós kérdés:)
Azt látom,hogy gömbfejes,de ez tárcsafékes vagy dobfékes ültetett tengelycsonk?

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #324 Dátum: 2006 Február 07, 15:30:42 »

Találós kérdés:)
Azt látom,hogy gömbfejes,de ez tárcsafékes vagy dobfékes ültetett tengelycsonk?


www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #323 Dátum: 2006 Február 07, 10:03:55 »

Sziasztok,
Hat nekem meg szokni kell ezt a forumot, de ez a bogar, ilyen nincs, felni hiba ide vagy oda.....
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #322 Dátum: 2006 Február 07, 06:52:31 »

Ezt az autót ajánlom Stunt figyelmébe, az iszonyatosan kidolgozott apró részletek miatt:

Baszki, ez nem is autó, ez patika! Gyönyörű! Nem kéne kesztyűben szerelni! Még jó, hogy az egyik felnin találtam egy pici hibát, mert azt mondanám, ilyen nincs is! :-))))))

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #321 Dátum: 2006 Február 07, 05:30:35 »

Azt nem tudom, meddig, de a pereceknek volt ilyen ablaka is. Ha egy picit letekernéd, a hajlatnél lenne egy pici kivágás...
Szerintem az Indiánnál vannak gyári új ilyen ablakok, mert a Hernádinak volt 4... :-)

1952-ben ilyen ablak volt, vagy rosszul tudom?
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #320 Dátum: 2006 Február 07, 00:22:52 »

öccsém, ez nagyon duuurva !


tényleg igényes,szép.bár az amennyit ráköltöttek. Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #319 Dátum: 2006 Február 06, 23:08:29 »

öccsém, ez nagyon duuurva !


Ezt az autót ajánlom Stunt figyelmébe, az iszonyatosan kidolgozott apró részletek miatt:
http://www.oldbug.com/gates.htm
<beszúrt kép törölve>


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #318 Dátum: 2006 Február 06, 22:25:01 »

Ezt az autót ajánlom Stunt figyelmébe, az iszonyatosan kidolgozott apró részletek miatt:
http://www.oldbug.com/gates.htm


Engem nem érdekel milyen ablakos, ez az autó gyönyörű. Mindenpici részlete, minden csőcsatlakozás, minden elgondolás. És ilyen motor specifikációval gondolom halad is........

Holnap jobban átnézem, most megyek aludni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #317 Dátum: 2006 Február 06, 22:24:47 »

itt egy eredeti 52-es:

http://www.klassiskebiler.dk/museum/indhold/tyskland/vw/1952vwtype1/1952vwtype1.jpg
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #316 Dátum: 2006 Február 06, 22:21:56 »

ja, 52 októberéig ilyen volt az oldalablak.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #315 Dátum: 2006 Február 06, 22:21:35 »

nem, hanem hogy úgy néz ki, mintha az üveg az ajtó síkja mögött lenne.
a teliablak az osztotton stimmel.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #314 Dátum: 2006 Február 06, 22:17:49 »


??
az a teliablak?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #313 Dátum: 2006 Február 06, 22:17:01 »

ehhh, trabantablakos... mér kell ezt???
1952-ben ilyen ablak volt, vagy rosszul tudom?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #312 Dátum: 2006 Február 06, 22:14:22 »

az iszonyatosan kidolgozott apró részletek miatt:

ehhh, trabantablakos... mér kell ezt???
Sompi
« Hozzászólás #311 Dátum: 2006 Február 06, 22:13:24 »


Én belepróbálnám egy tisztítás és külső átnézés után, azt hiszem. Van rá esély, hogy jó a váltó.
Asszem így teszek! végülis ez csak némi melóba kerül!! vakarni a fejem utána is ráérek!
Köszi!  
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #310 Dátum: 2006 Február 06, 22:12:24 »

Ezt az autót ajánlom Stunt figyelmébe, az iszonyatosan kidolgozott apró részletek miatt:
http://www.oldbug.com/gates.htm


1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #309 Dátum: 2006 Február 06, 22:06:45 »

És azt is hézagolni kell.
Szóval hagyd a francba.
Vagy mi is a baja?

Önmagában a hézagolás, új alkatrészekkel elég egzakt. A baj ott van, hogy ahhoz kell igazi tapasztalat, hogy a használt fogaskerékpárok kapcsolódási pontjairól (a fogakon) megmondd, hogy az egyáltalán lehet-e csendes.

Én belepróbálnám egy tisztítás és külső átnézés után, azt hiszem. Van rá esély, hogy jó a váltó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #308 Dátum: 2006 Február 06, 22:03:50 »

bontott. elvileg jó de renbe kéne tenni mielőtt betesszük. ne akkor derüljön ki hogy szar amikor elindulnék..

Ja látom hogy AO-s.
SZVSZ egy próba még mindig jobb mint egy jó váltó szétszedése és roszul(erre nagy az esély még szakiknál is)összerakása.Váltót tutiszerelő nem olcsóért matat.
Sompi
« Hozzászólás #307 Dátum: 2006 Február 06, 22:00:48 »

És azt is hézagolni kell.
Szóval hagyd a francba.
Vagy mi is a baja?
bontott. elvileg jó de renbe kéne tenni mielőtt betesszük. ne akkor derüljön ki hogy szar amikor elindulnék..
1303LS
« Hozzászólás #306 Dátum: 2006 Február 06, 21:57:29 »

vagy mindenből új alkatrész.

És azt is hézagolni kell.
Szóval hagyd a francba.
Vagy mi is a baja?
Sompi
« Hozzászólás #305 Dátum: 2006 Február 06, 21:56:07 »

Ne állj neki, sokkal bonyolultabb és nagyobb tapasztalatot igényel az összerakása, mint a motoré. Sok kapcsolódó fogaskerékpáron és csapágyon nem is mérhető a kopás, hanem nagytapasztalatú szakik szemre nézik meg (fogfesték és festékpapír nélkül), hogy az vajon halk lesz-e, vagy sírni fog. A difi pontos kihézagolására meg egy fél emberöltőnyi tapasztalat kell, vagy mindenből új alkatrész.
Sejtettem Grin
Namost a tegnap talált váltómról van szó AO-s hosszúváltó. szeretném rendbetenni és beépíteni...
szerineted??? hol hogyan kivel??? Grin
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #304 Dátum: 2006 Február 06, 21:54:20 »

KÉRDÉS!
Bogi váltókról tud valaki valahol leírást ábrákat stb...
Csak hogy elmenjen a kedvem attól hogy magam álljak nek váltót SZ.M.B.-zni Grin Grin Grin Grin Grin
lehet nézegetni (robbantott ábrácskák):
http://www.longenterprises.com/diagram_folder/dia1beetletrans.htm

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #303 Dátum: 2006 Február 06, 21:50:40 »

KÉRDÉS!
Bogi váltókról tud valaki valahol leírást ábrákat stb...
Csak hogy elmenjen a kedvem attól hogy magam álljak nek váltót SZ.M.B.-zni Grin Grin Grin Grin Grin

Ne állj neki, sokkal bonyolultabb és nagyobb tapasztalatot igényel az összerakása, mint a motoré. Sok kapcsolódó fogaskerékpáron és csapágyon nem is mérhető a kopás, hanem nagytapasztalatú szakik szemre nézik meg (fogfesték és festékpapír nélkül), hogy az vajon halk lesz-e, vagy sírni fog. A difi pontos kihézagolására meg egy fél emberöltőnyi tapasztalat kell, vagy mindenből új alkatrész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #302 Dátum: 2006 Február 06, 21:47:16 »

igazából az érdekelne, hogy fel lehet-e cserélni valamit a szelepvezérlésnél. Van-e valamiből "L" vagy "R"... szemre nem tűnt fel...

Nem lehet semmit felcserélni, legalábbis nagyon hülyének kell hozzá lenni.
Én látatlanban nem adok tanácsot, lehet, hogy 3 cm-es hengertalp tömítést tettél be és rövidek a nyomórudak...  Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #301 Dátum: 2006 Február 06, 21:26:45 »

KÉRDÉS!
Bogi váltókról tud valaki valahol leírást ábrákat stb...
Csak hogy elmenjen a kedvem attól hogy magam álljak nek váltót SZ.M.B.-zni Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #300 Dátum: 2006 Február 06, 20:30:52 »

igazából az érdekelne, hogy fel lehet-e cserélni valamit a szelepvezérlésnél. Van-e valamiből "L" vagy "R"... szemre nem tűnt fel...
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #299 Dátum: 2006 Február 06, 20:01:15 »

na ezt a részét én se értettem, meg azt se, hogy egycentis hézaggal hogy mozgatja a szelepeket...

a felső holtponton... "szelepváltáskor"
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #298 Dátum: 2006 Február 06, 19:21:00 »

Mi az, hogy "váltáskor már normális a szelephézag"?

na ezt a részét én se értettem, meg azt se, hogy egycentis hézaggal hogy mozgatja a szelepeket...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #297 Dátum: 2006 Február 06, 19:20:07 »

neked meg van egy CJ-s motor a losztendfáundban...

ahammm, télleg, köcce
(meg talán pillangók is)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #296 Dátum: 2006 Február 06, 19:15:04 »

nekem fogalmam sincs. :-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #295 Dátum: 2006 Február 06, 19:14:46 »

Mi az, hogy "váltáskor már normális a szelephézag"?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #294 Dátum: 2006 Február 06, 19:13:36 »

most rakok össze egy motort (először) már sok mindent olvastam, infokat szereztem mire figyeljek, de egy valamin meglepődtem... henger, hengerfej fenn, rakom be a nyomórudakat, fel a himbatengelyt és kb 1 cm-es kotyogás (hézag)  Shocked , de a szelepeket mozgatja és váltáskor már normális a szelephézag. Ez ilyen lenne vagy kimaradt valami? Esetleg felcsréltem valamit?



Senki nem segít nekem pár szóval...? Hol itt az összetartás...  Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #293 Dátum: 2006 Február 06, 18:09:04 »

neked meg van egy CJ-s motor a losztendfáundban...

meg a makettesbe ratrönak is írtam egyet
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #292 Dátum: 2006 Február 06, 17:54:51 »

Gázbowdent elölről simán végig lehet dugni vagy szokott vele szívás lenni? Huh
ha új akkor lehet vele apró probléma...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #291 Dátum: 2006 Február 06, 17:28:37 »


Köszi, le is ütöttem villámáron (már írtam is rossz helyre  Sad), hátha van benne valami új info, noha nem az én évjáratom.
Köszi még1x

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #290 Dátum: 2006 Február 06, 17:14:22 »

meg a makettesbe ratrönak is írtam egyet
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #289 Dátum: 2006 Február 06, 17:10:43 »

Stunt?

http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=5518882
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #288 Dátum: 2006 Február 06, 16:11:00 »

Még nem próbáltuk.
Jó? Hasznos?


Ez egy infra CO műszer. A kipufogógáz CO tartalmát méri és be lehet állítani vele jól a karbit. Hátránya, hogy a mai lambdaszondás műszerekhez képest nem elég gyors ezért részterhelésen vagy terhelésen gyakorlatilag használhatatlan, csak üresjárati CO állításra jó.

Régen nagy pénz volt egy ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 2001 2002 2003 2004 2005 [2006] 2007 2008 2009 2010 2011 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.