www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 19:49:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564793 alkalommal)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79247 Dátum: 2019 Május 13, 15:24:18 »



DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79246 Dátum: 2019 Május 13, 15:23:51 »



DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79245 Dátum: 2019 Május 13, 15:23:32 »

Tehát hátulról nézve balról olaj,index,töltés visszajelzés,ami nekem le van dugózva.Van egy üres foglalat,amin egy izzítószál van a km órán.Tettem bele izzót.Rádugva az egyik kék vezetékes sarut,ami,ha nem tévedek a fesszabályzóról jön,és a működése pont ellentétes.
Tehát gyújtásnál nem világít,motor elindításnál sem világít,csak amikor adok neki egy kis gázt és valóban lesz töltés,na onnan folyamatosan világít.
Végül is ez is egy visszajelzés nekem.Mellékesen tettem fel egy ideiglenes feszmérőt,ez nagyon hasznos,bár típusidegen.Habár az mp3 lejátszó mellett elfér.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79244 Dátum: 2019 Május 13, 15:22:58 »

Shocked Jó helyen nézted? Ha más nem is, de töltés és olajnyomás visszajelzőnek lenni kéne, meg ugye az indexnek. Kihasználatlan funkció visszajelzőjének lehet ledugózva a helye, pl ha nincs hátsó ablakfűtésed. A két kanóc közül meg amelyiken járó motornál méred a feszkót szerintem az a töltés visszajelző vezetéke.
Tehát hátulról nézve balról olaj,index,töltés visszajelzés,ami nekem le van dugózva.Van egy üres foglalat,amin egy izzítószál van a km órán.Tettem bele izzót.Rádugva az egyik kék vezetékes sarut,ami,ha nem tévedek a fesszabályzóról jön,és a működése pont ellentétes.
Tehát gyújtásnál nem világít,motor elindításnál sem világít,csak amikor adok neki egy kis gázt és valóban lesz töltés,na onnan folyamatosan világít.
Végül is ez is egy visszajelzés nekem.Mellékesen tettem fel egy ideiglenes feszmérőt,ez nagyon hasznos,bár típusidegen.Habár az mp3 lejátszó mellett elfér.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #79243 Dátum: 2019 Május 13, 10:09:05 »

Ma leellenőriztem,jók a bekötések.
Egy valamit hiányolok,az a töltésvisszajelző lámpa a műszerfalon.Egyrészt nincs bennt izzó,se foglalat,csak egy vakdugó.Másrészt találtam 2 szigszalagozott tűzősarut.Az egyiken csak akkor van 13.8v ,ha elindítom a motort.Érdekes.Lehet,hogy valami relé hiányzik?
Biztos?
Ha jól emlékszem, a dinamó és a generátor is ezen keresztül kapja a gerjesztést.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79242 Dátum: 2019 Május 13, 09:29:41 »

Ma leellenőriztem,jók a bekötések.
Egy valamit hiányolok,az a töltésvisszajelző lámpa a műszerfalon.Egyrészt nincs bennt izzó,se foglalat,csak egy vakdugó.Másrészt találtam 2 szigszalagozott tűzősarut.Az egyiken csak akkor van 13.8v ,ha elindítom a motort.Érdekes.Lehet,hogy valami relé hiányzik?
Shocked Jó helyen nézted? Ha más nem is, de töltés és olajnyomás visszajelzőnek lenni kéne, meg ugye az indexnek. Kihasználatlan funkció visszajelzőjének lehet ledugózva a helye, pl ha nincs hátsó ablakfűtésed. A két kanóc közül meg amelyiken járó motornál méred a feszkót szerintem az a töltés visszajelző vezetéke.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79241 Dátum: 2019 Május 12, 20:55:35 »

Az indukált feszültség a fordulatszámmal arányos (B*L*v). A Bogárnál alacsony üresjárati fordulaton nem biztos, hogy kevés a 12,6V. Üzemi tartományban legyen 14...14,8V között.
Én is (egy egyszerű, olcsó) elektronikus szabályzót használok.
Tulajdonképpen az utóbbi 4-5 száz km alatt mindig visszatöltötte az akksit.Bár ez a mechanikus fesszabályzón tojást lehetne sütni,annyira melegszik a hűtőbordája.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79240 Dátum: 2019 Május 12, 20:53:04 »

D+, DF, 31  biztosan jó helyre van csatlakoztatva?
Ma leellenőriztem,jók a bekötések.
Egy valamit hiányolok,az a töltésvisszajelző lámpa a műszerfalon.Egyrészt nincs bennt izzó,se foglalat,csak egy vakdugó.Másrészt találtam 2 szigszalagozott tűzősarut.Az egyiken csak akkor van 13.8v ,ha elindítom a motort.Érdekes.Lehet,hogy valami relé hiányzik?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79239 Dátum: 2019 Május 10, 08:59:26 »

1200-es 1973 as bogárhoz rendeltem a Bugpartsról elektromos fesszabályzót.Generátoros vagyok és külső fesszabályzós 3as csatlakozóval.
A régi feszültségszabályzó jól működik,de lámpánál én keveslem a 12,6v ot....Ezért vettem egy elektronikusat.
Sajna nem csinál semmit azaz,nincs töltése az újjal.Próbáltam mindenhogy,de semmi.A saruk kiosztása ugyanaz,mint a régi.
Az lenne a kérésem,hogy egyáltalán lehet erre a típusra elektronikus fesszabályzó?Valaki már cserélt ilyenre?
Lehet,hogy a fesszabályzó hibás ,bár nem tudom kimérni,visszaküldeni feleslegesen nem szeretném.
Visszadugva a régi szabályzóra van töltés.13,3V.
Köszi

Az indukált feszültség a fordulatszámmal arányos (B*L*v). A Bogárnál alacsony üresjárati fordulaton nem biztos, hogy kevés a 12,6V. Üzemi tartományban legyen 14...14,8V között.
Én is (egy egyszerű, olcsó) elektronikus szabályzót használok.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79238 Dátum: 2019 Május 09, 20:38:15 »

1200-es 1973 as bogárhoz rendeltem a Bugpartsról elektromos fesszabályzót.Generátoros vagyok és külső fesszabályzós 3as csatlakozóval.
A régi feszültségszabályzó jól működik,de lámpánál én keveslem a 12,6v ot....Ezért vettem egy elektronikusat.
Sajna nem csinál semmit azaz,nincs töltése az újjal.Próbáltam mindenhogy,de semmi.A saruk kiosztása ugyanaz,mint a régi.
Az lenne a kérésem,hogy egyáltalán lehet erre a típusra elektronikus fesszabályzó?Valaki már cserélt ilyenre?
Lehet,hogy a fesszabályzó hibás ,bár nem tudom kimérni,visszaküldeni feleslegesen nem szeretném.
Visszadugva a régi szabályzóra van töltés.13,3V.
Köszi
D+, DF, 31  biztosan jó helyre van csatlakoztatva?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 09, 20:42:39 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79237 Dátum: 2019 Május 09, 19:04:21 »

1200-es 1973 as bogárhoz rendeltem a Bugpartsról elektromos fesszabályzót.Generátoros vagyok és külső fesszabályzós 3as csatlakozóval.
A régi feszültségszabályzó jól működik,de lámpánál én keveslem a 12,6v ot....Ezért vettem egy elektronikusat.
Sajna nem csinál semmit azaz,nincs töltése az újjal.Próbáltam mindenhogy,de semmi.A saruk kiosztása ugyanaz,mint a régi.
Az lenne a kérésem,hogy egyáltalán lehet erre a típusra elektronikus fesszabályzó?Valaki már cserélt ilyenre?
Lehet,hogy a fesszabályzó hibás ,bár nem tudom kimérni,visszaküldeni feleslegesen nem szeretném.
Visszadugva a régi szabályzóra van töltés.13,3V.
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79236 Dátum: 2019 Május 08, 22:08:34 »

Úgy-úgy.

Mert akkor nem lesz meg az alkatrészen a 45% haszna.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #79235 Dátum: 2019 Május 07, 07:51:10 »

csúnya dolog irigykedni Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79234 Dátum: 2019 Május 06, 21:10:18 »

Jól rémlik,hogy az unixos karburátor felújító készletben van sok felesleges dolog?
Karburátor tömítésböl kisebb nagyobb.Netán ha valakinek van kisebb,akkor cserélném nagyobbra.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79233 Dátum: 2019 Május 06, 21:06:35 »

Emlékeom szerint a képen lévő, "lyukas cső" és a menetes csavar kombó rögzíti...
így van.
Én mondjuk legyártottam csavarból. Átfurtam. Kb 4 évet kibírta😁

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79232 Dátum: 2019 Május 06, 20:28:46 »

Emlékeom szerint a képen lévő, "lyukas cső" és a menetes csavar kombó rögzíti...
igen 1 db van ☺ holnap beugrok hozzájuk
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79231 Dátum: 2019 Május 06, 20:24:16 »


  csúnya dolog irigykedni Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 06, 20:25:58 írta pecek »
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79230 Dátum: 2019 Május 06, 20:20:30 »

Mert akkor nem lesz meg az alkatrészen a 45% haszna.

 Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #79229 Dátum: 2019 Május 06, 20:05:22 »

köszi, a képen nem tudok eligazodni.... van azon mindenféle dolog☺

Emlékeom szerint a képen lévő, "lyukas cső" és a menetes csavar kombó rögzíti...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79228 Dátum: 2019 Május 06, 19:26:39 »

Ezen a cikkszámon találod szerintem a Misinél: 0918
Karmsntyúként szerepel, gázbowdenhez és fűtésbowdenhez...
köszi, a képen nem tudok eligazodni.... van azon mindenféle dolog☺
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #79227 Dátum: 2019 Május 06, 19:17:23 »

hogy hívják a fütés bowden rögzítő hengeres micsodát(b@szt) amin a csavart meghúzva rögzítem a bowdent a megfelelő állásban a hőcserélőn?
 1 kéne holnapra megnézném a Misinél van -e

Ezen a cikkszámon találod szerintem a Misinél: 0918
Karmsntyúként szerepel, gázbowdenhez és fűtésbowdenhez...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79226 Dátum: 2019 Május 06, 18:54:23 »

hogy hívják a fütés bowden rögzítő hengeres micsodát(b@szt) amin a csavart meghúzva rögzítem a bowdent a megfelelő állásban a hőcserélőn?
 1 kéne holnapra megnézném a Misinél van -e
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79225 Dátum: 2019 Május 05, 20:48:02 »

Gyártottam 2 db alátétet a himbatengely alá.
Az lett, hogy lehúzáskor eltört az egyik tőcsavar!!
Útálom az esőt!


Keresek 1 db tőcsavart a himbatengelyhez.
hát ez az időjárás nem kedvez nekünk.😁

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79224 Dátum: 2019 Május 05, 20:09:42 »

Gyártottam 2 db alátétet a himbatengely alá.
Az lett, hogy lehúzáskor eltört az egyik tőcsavar!!
Útálom az esőt!


Keresek 1 db tőcsavart a himbatengelyhez.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79223 Dátum: 2019 Május 05, 16:07:33 »

Itt vannak a hírdetésed képei,mikor vásároltad.Ott van 2007. jól beszélsz! Wink Cheesy
HÚÚÚÚ!
Nagyon Köszönöm!
Szuper vagy!
Mentem őket!!
Milyen boldog voltam,,,, és vagyok!!
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 05, 16:10:03 írta sparkafer »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #79222 Dátum: 2019 Május 05, 16:05:05 »

Gratula neki!
Akkor még ráérek. Én 12 évnél tartok. Smiley
Itt vannak a hírdetésed képei,mikor vásároltad.Ott van 2007. jól beszélsz! Wink Cheesy
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79221 Dátum: 2019 Május 05, 15:34:49 »

Ja, ezen a pillangószeleppel állítasz alapjáratot, a kis csavarral alul meg a keveréket. Alapállás a keveréknél: teljesen be, majd kb. 2,5 fordulat ki (ezt talán csináltad is). Innen meg a pillangószeleppel, amíg megvan a normál alapjárati fordulat, és utána lehet játszani, ha kell.
hát most alapként 3 fordulatot tekertem ki.
Meg egy másik mágnes szelepet tettem be.
De az eső miatt befejeztem így nem próbáltam. Na majd kiderül.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79220 Dátum: 2019 Május 05, 15:28:46 »

Szóval ez van nekem.
Ja, ezen a pillangószeleppel állítasz alapjáratot, a kis csavarral alul meg a keveréket. Alapállás a keveréknél: teljesen be, majd kb. 2,5 fordulat ki (ezt talán csináltad is). Innen meg a pillangószeleppel, amíg megvan a normál alapjárati fordulat, és utána lehet játszani, ha kell.
A mágneses bigyó a jobb oldalon van? (Ami a lenti képen nem látszik?) Az elektromágneses alapjárati fúvóka, az jó, ha működik...
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 05, 15:32:45 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79219 Dátum: 2019 Május 05, 10:08:30 »

Üdv!
Pont ilyen sárdugós volt az első verseny motorunk.

A gyújtási sorrend rajta van a dinamó talpon 1-4-3-2, sürítő ütemben a felső holtponton az 1-es re mutat a rotor, ennek megfelelően jobbra forgatva meg lesz a jó sorrend.

A szelephézag:
van olyan himbategely ami alatt hézagoló alátét van, annó az én motorom is ilyen volt 2 mm-es alátét volt alatta.... (elsőre ki felejtettem és így jártam én is)... különben nem lehet hézagot állítani,
Most a versenyre össze rakott motorban 1.7 mm-es volt,... repedtek voltak a fejek amivel kapuk, a hengerfejek cseréj után ki kellet cserélni 2.5 re mert nem tudtam állítani, kb a hézagoló 0.1 emelés, a csavar menetben kb 1 mm-es növekedés
Az állításnál a lényeg, hogy sürítési ütemben legyen a felső holtponton amit éppen állítasz, én be jelöltem alkoholos filccel a 180'-t a tárcsán, így aztán könnyű meg találni a pontos helyét, az olajpumpa alatt is látszik a blokkfél illesztés

Ja bocsi még egyszer elolvastam a gyújtásal nincs is gond. Smiley
Köszi!
Én balra tekertem a 180 fokokat. És nem a gyújtási sorrendben állítottam. Megnéztem a dugó minden esetben a felső holtponton volt. A 180 fokot én is átjelöltem.
Marad a hézagolás. Köszi!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79218 Dátum: 2019 Május 05, 09:30:03 »

Szóval ez van nekem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79217 Dátum: 2019 Május 05, 09:28:27 »

Tekerd ki, ha ráadod a gyújtást, akkor behúzza a dugót a végénél. Ha van régi rossz darabot, akkor azon lecsípheted a dugót, így visszatekerve kvázi mindig nyitva lesz az alapjárat (gondot nem nagyon okoz, felmelegedett rendszernél akadályozza meg a becsöpögést).
A pict 3 külön alapjárati rendszeres, van egy naagy csavar, az szabályozza a levegőt alapjáraton. Ha azt betekered, akkor áll le...
köszönöm,de sajna elírtam.
Solex 30 pict-1

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79216 Dátum: 2019 Május 05, 08:52:53 »

Elkészült? Nem is mondtad!
Dehogy készült el! Még mindig várakozó álláspont van kárpitozás ügyileg. Lips Sealed Egyszer majd csak az következik és utána 1-2 nap munkám lesz vele, aztán futómű beállítás, műszaki vizsga.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79215 Dátum: 2019 Május 05, 08:42:17 »

Sziasztok! HELP!
Segítségre volna szükségem motor ügyben!!
Olyan gondom van, hogy nem indult a motorom az alvázra felrakva.
Szikra volt. gyújtás jó helyen volt. Benzint szépen felszedte az új ac.

Előzmények: Úgy kaptam a motort, hogy körbe forgott. Működni nem hallottam. Kinn volt a motor a szabadban. Nem tömtem be minden lyukat ronggyal, ezért valami rovar beköltözött a dugó és a hengerfej közé. A motor nem forgott körbe, mert a sárból készült fészket nem tudta tömöríteni.


Szétszedtem, kikapartam a sárfészket. Összeraktam. Nem húztam le nyomatékkal a hengerfejeket. Csak úgy, ahogy érzéssel gondoltam, nem megtépve a csavarokat. DE!! Mégis kijött az 1-2-esnél a felső 2 belső tőcsavar. Sebaj, Menetfürás, Loctite, várakozás.


Összerakás után nem indult. Gondoltam akkor szelephézagot állítok. Mivel régen csináltam, ezért először nem is jó fele forgattam a főtengelyt.

De már az első próbálkozásomnál feltűnt, hogy az 1-es hengernél nem tudtam alátenni a hézagállító csavar alá a lemezt a kipuff szelepnél. Azóta többször próbálkoztam, de a többinél is hasonlóképpen jártam.


Az ékszíjtárcsán lévő jelet a blokk középhez igazítva, a gyújtáselosztó pipáját a jelre igazítva kezdtem. Majd 180 fokot balra forgatva 1-2-3-4- sorrendben próbáltam. Nem tudtam állítani semmit. A csavar állító külső része hamarabb felfeküdt, mint hogy az állító csavarral rátudtam volna állni a szelep végére, és alátenni a hézag állító lemezt.


Mi lehet a gond szerintetek?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok! Ha valami kérdés van szívesen válaszolok, mert már indítanám a motort.




Üdv!
Pont ilyen sárdugós volt az első verseny motorunk.

A gyújtási sorrend rajta van a dinamó talpon 1-4-3-2, sürítő ütemben a felső holtponton az 1-es re mutat a rotor, ennek megfelelően jobbra forgatva meg lesz a jó sorrend.

A szelephézag:
van olyan himbategely ami alatt hézagoló alátét van, annó az én motorom is ilyen volt 2 mm-es alátét volt alatta.... (elsőre ki felejtettem és így jártam én is)... különben nem lehet hézagot állítani,
Most a versenyre össze rakott motorban 1.7 mm-es volt,... repedtek voltak a fejek amivel kapuk, a hengerfejek cseréj után ki kellet cserélni 2.5 re mert nem tudtam állítani, kb a hézagoló 0.1 emelés, a csavar menetben kb 1 mm-es növekedés
Az állításnál a lényeg, hogy sürítési ütemben legyen a felső holtponton amit éppen állítasz, én be jelöltem alkoholos filccel a 180'-t a tárcsán, így aztán könnyű meg találni a pontos helyét, az olajpumpa alatt is látszik a blokkfél illesztés

Ja bocsi még egyszer elolvastam a gyújtásal nincs is gond. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 05, 09:11:26 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79214 Dátum: 2019 Május 05, 08:15:18 »

Csak ötlet:
Esetleg nem raktál hengertalp vagy hengerfej tömítést összerakásnál be,mert az változtathatja a vezérlést.
Nem tettem semmit. Csak lehúztam a jobb oldali hengerfejet, majd vissza.
Lehet kopott már a szelepülés vagy a szeleptányér?

Van valakinél hézagoló feleslegben?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 05, 09:35:44 írta sparkafer »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #79213 Dátum: 2019 Május 05, 07:21:04 »

Bakker! Akkor mi elkapkodtuk, alig 4-5 év maradt ki.
Elkészült? Nem is mondtad!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79212 Dátum: 2019 Május 05, 07:15:45 »

Gratula neki!
Akkor még ráérek. Én 12 évnél tartok. Smiley
Bakker! Akkor mi elkapkodtuk, alig 4-5 év maradt ki.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79211 Dátum: 2019 Május 05, 07:14:42 »

hogy legyen valami érdekesebb is..
egy kedves ismerös 14 év sajátkezü munkával újra útra tette....
ez tényleg SZMB
Shocked Ez igen!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79210 Dátum: 2019 Május 04, 23:24:59 »




Mi lehet a gond szerintetek?





nem értek hozzá ☺ de szelephézag ha nem pontos még beindulna... csak csattogna, szarul járna mittudomén

itt valami egyéb elnézés van, szakembert hívnák a helyszínre , ne legyen drága a kísérletezés
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79209 Dátum: 2019 Május 04, 23:11:45 »

Sziasztok! HELP!
Segítségre volna szükségem motor ügyben!!
Olyan gondom van, hogy nem indult a motorom az alvázra felrakva.
Szikra volt. gyújtás jó helyen volt. Benzint szépen felszedte az új ac.

Előzmények: Úgy kaptam a motort, hogy körbe forgott. Működni nem hallottam. Kinn volt a motor a szabadban. Nem tömtem be minden lyukat ronggyal, ezért valami rovar beköltözött a dugó és a hengerfej közé. A motor nem forgott körbe, mert a sárból készült fészket nem tudta tömöríteni.


Szétszedtem, kikapartam a sárfészket. Összeraktam. Nem húztam le nyomatékkal a hengerfejeket. Csak úgy, ahogy érzéssel gondoltam, nem megtépve a csavarokat. DE!! Mégis kijött az 1-2-esnél a felső 2 belső tőcsavar. Sebaj, Menetfürás, Loctite, várakozás.


Összerakás után nem indult. Gondoltam akkor szelephézagot állítok. Mivel régen csináltam, ezért először nem is jó fele forgattam a főtengelyt.

De már az első próbálkozásomnál feltűnt, hogy az 1-es hengernél nem tudtam alátenni a hézagállító csavar alá a lemezt a kipuff szelepnél. Azóta többször próbálkoztam, de a többinél is hasonlóképpen jártam.


Az ékszíjtárcsán lévő jelet a blokk középhez igazítva, a gyújtáselosztó pipáját a jelre igazítva kezdtem. Majd 180 fokot balra forgatva 1-2-3-4- sorrendben próbáltam. Nem tudtam állítani semmit. A csavar állító külső része hamarabb felfeküdt, mint hogy az állító csavarral rátudtam volna állni a szelep végére, és alátenni a hézag állító lemezt.


Mi lehet a gond szerintetek?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok! Ha valami kérdés van szívesen válaszolok, mert már indítanám a motort.




Csak ötlet:
Esetleg nem raktál hengertalp vagy hengerfej tömítést összerakásnál be,mert az változtathatja a vezérlést.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79208 Dátum: 2019 Május 04, 22:25:27 »

Sziasztok! HELP!
Segítségre volna szükségem motor ügyben!!
Olyan gondom van, hogy nem indult a motorom az alvázra felrakva.
Szikra volt. gyújtás jó helyen volt. Benzint szépen felszedte az új ac.

Előzmények: Úgy kaptam a motort, hogy körbe forgott. Működni nem hallottam. Kinn volt a motor a szabadban. Nem tömtem be minden lyukat ronggyal, ezért valami rovar beköltözött a dugó és a hengerfej közé. A motor nem forgott körbe, mert a sárból készült fészket nem tudta tömöríteni.


Szétszedtem, kikapartam a sárfészket. Összeraktam. Nem húztam le nyomatékkal a hengerfejeket. Csak úgy, ahogy érzéssel gondoltam, nem megtépve a csavarokat. DE!! Mégis kijött az 1-2-esnél a felső 2 belső tőcsavar. Sebaj, Menetfürás, Loctite, várakozás.


Összerakás után nem indult. Gondoltam akkor szelephézagot állítok. Mivel régen csináltam, ezért először nem is jó fele forgattam a főtengelyt.

De már az első próbálkozásomnál feltűnt, hogy az 1-es hengernél nem tudtam alátenni a hézagállító csavar alá a lemezt a kipuff szelepnél. Azóta többször próbálkoztam, de a többinél is hasonlóképpen jártam.


Az ékszíjtárcsán lévő jelet a blokk középhez igazítva, a gyújtáselosztó pipáját a jelre igazítva kezdtem. Majd 180 fokot balra forgatva 1-2-3-4- sorrendben próbáltam. Nem tudtam állítani semmit. A csavar állító külső része hamarabb felfeküdt, mint hogy az állító csavarral rátudtam volna állni a szelep végére, és alátenni a hézag állító lemezt.


Mi lehet a gond szerintetek?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok! Ha valami kérdés van szívesen válaszolok, mert már indítanám a motort.




Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.