www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 14:39:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3227 3228 3229 3230 3231 [3232] 3233 3234 3235 3236 3237 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31801403 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12607 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:51:36 »

Én nem vagyok ilyen ügyes, eddig amiket néztem mind drágábbak voltak, az újak meg pláne.
Most van karbi, új rudazat, új szívócső és két új szűrő (speciális lapos) hozzá.
Picit van csak 100 felett, szerintem ennyiért nem kapsz újat.


http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=497

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12606 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:42:10 »

De ha összeadod a karbik árát+felújítás,akkor lehet ügyesen közel annyiért veszel újat(pl.USAból,vám kikerülésével..)

Én nem vagyok ilyen ügyes, eddig amiket néztem mind drágábbak voltak, az újak meg pláne.
Most van karbi, új rudazat, új szívócső és két új szűrő (speciális lapos) hozzá.
Picit van csak 100 felett, szerintem ennyiért nem kapsz újat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12605 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:37:37 »

Ja, az lenne a tökéletes, osztófejből újat vettem, mert nem akarok szarakodni a megszoruló röpsúlyokkal, lógó tengely maitt ugráló alapelőgyújtással.

Sajnos a typ3-ashoz úgy, hogy le lehessen csukni a motortér fedelét speciális szívócső és lehetőleg alacsony karbi kell, valamint a rudazatból is csak kevés fér oda akadálytalanul.
Tudtam volna újat is venni, minden csak pénzkérdés.

De ha összeadod a karbik árát+felújítás,akkor lehet ügyesen közel annyiért veszel újat(pl.USAból,vám kikerülésével..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12604 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:35:46 »

vagy újat kell venni...

Ja, az lenne a tökéletes, osztófejből újat vettem, mert nem akarok szarakodni a megszoruló röpsúlyokkal, lógó tengely maitt ugráló alapelőgyújtással.

Sajnos a typ3-ashoz úgy, hogy le lehessen csukni a motortér fedelét speciális szívócső és lehetőleg alacsony karbi kell, valamint a rudazatból is csak kevés fér oda akadálytalanul.
Tudtam volna újat is venni, minden csak pénzkérdés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12603 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:31:54 »

Tanulságként szolgáljon, hogy csak nagy szerencsével lehet olcsón bármit is megcsinálni, beszerezni, úgy, hogy kifogástalan legyen.

A karburátor egyébként is kényes szerkezet, mert ha csak egy pici tömítetlenség vagy probléma (kopás, szorulás) van, akkor már nem lehet jól beállítani és soha nem lesz jó alapjárat és egyenletes motorüzem, jó fogyasztás.
Délután elhozom őket és csinálok pár fotót.

vagy újat kell venni...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12602 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:31:05 »

Délután lesz kép.

Viszont az összeg:
- szétszedés, szárazjeges és ultrahangos tisztítás
- teljes felújítás 2 db felújítókészlet
- befúvókázás
- 4 db 32-es venturi gyártása
- 4 db F24-es kehelycső

Summa: 42e Ft   Undecided

Tanulságként szolgáljon, hogy csak nagy szerencsével lehet olcsón bármit is megcsinálni, beszerezni, úgy, hogy kifogástalan legyen.

A karburátor egyébként is kényes szerkezet, mert ha csak egy pici tömítetlenség vagy probléma (kopás, szorulás) van, akkor már nem lehet jól beállítani és soha nem lesz jó alapjárat és egyenletes motorüzem, jó fogyasztás.
Délután elhozom őket és csinálok pár fotót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12601 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:19:00 »

Képeket!

Délután lesz kép.

Viszont az összeg:
- szétszedés, szárazjeges és ultrahangos tisztítás
- teljes felújítás 2 db felújítókészlet
- befúvókázás
- 4 db 32-es venturi gyártása
- 4 db F24-es kehelycső

Summa: 42e Ft   Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12600 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:15:54 »

Nekem is van egy 90 LE-s TDI Caddy-m. Érdekelne ez az "okosítás". Így is jól megy, de ha mehet jobban is, akkor miért ne?
Tudsz erről valami infót nyomatni?

Van egy chip-em (Alientech) azzal 128 lóerő és 306 Nm, de bizonyos esetekben (-10 fok alatt és magashegységben) vészüzembe kapcsol (ekkor meg kell állni, gyújtás le és fel).
Most van benne 4 db 110-es tdi porlasztócsúcsa és egy német tuningbox (ebay, kb 25e Ft) az adagoló elé kötve. Semmi füst, soha és 116 LE és 280 Nm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12599 Dátum: 2006 Augusztus 30, 10:32:20 »

KÉSZ VANNAK A WEBEREIM!!  Cheesy
Képeket!

Petyó
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12598 Dátum: 2006 Augusztus 30, 10:18:08 »


Ez egy 116 lóerős 280 Nm-es tdi (fékpadon mérve). Eredetileg 90 lovas volt, de kicsit okosítva van. Viszont 1230 Kg.

Nekem is van egy 90 LE-s TDI Caddy-m. Érdekelne ez az "okosítás". Így is jól megy, de ha mehet jobban is, akkor miért ne?
Tudsz erről valami infót nyomatni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12597 Dátum: 2006 Augusztus 30, 10:12:02 »

KÉSZ VANNAK A WEBEREIM!!  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12596 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:48:42 »

A mostani golfodnak mik az adatai?


0-100   11 s

80-100  5 s

80-120  11 s


60-ról nem tudok mérni, mert az automata itt még visszateszi 3.-ba. 60-100-ra harmadikban meg 7sec.


Ez egy 116 lóerős 280 Nm-es tdi (fékpadon mérve). Eredetileg 90 lovas volt, de kicsit okosítva van. Viszont 1230 Kg.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 09:51:03 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12595 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:45:56 »

el kell kezdened könnyíteni Wink

áá, lökettérfogat kell!

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=90829

Aztán kész!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12594 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:44:19 »

A mostani golfodnak mik az adatai?


Mérje már meg más is! 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #12593 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:40:53 »

Ez lehet egy magyarázat arra, hogy miért megy a typ3-asom szarul. (ezzel vigasztalom magam!  Grin ) Merthogy az öntömege nagyobb.
el kell kezdened könnyíteni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #12592 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:40:28 »

BlekPí: nálam van a kengurú rácsod:), csokoládébarna szinben
légy oly bátyám elfuvarozni sziveskedj Cheesy
mikor hozhatom el?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12591 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:34:24 »

köszi!  Grin
nem a enyém a érdem, én csak próbálok vigyázni a mocira. A Magyar Gabiék építették 2001-ben, a karbi pedig tavasszal került rá.
Majd méricskélem még a többi adatot is.
Egyébként ezek az adatok lényegesen rosszabbak, ha mégegy emberke ül az autóban. (Leonnak!) Úgy még nem mértem, de tapasztalat hogy nem így megy több terheléssel.


Ez lehet egy magyarázat arra, hogy miért megy a typ3-asom szarul. (ezzel vigasztalom magam!  Grin ) Merthogy az öntömege nagyobb.

Azt gondolom, hogy a motoromat a legjobb tudásom szerint raktam össze, ami nem jelent túl sokat, de azért nem kellene, hogy szar legyen.

A tengely nekem kicsit rontja a 60-ról gyorsulást 4.-ben, mert kicsit sportosabb, mint a gyári (nem oylan nyomatékos, inkább forgós), de neked a 60-100 3.-ban is király, van köztük több, mint 3 sec. Az nagyon sok, pedig ott már forog az enyém is.


Most vadászok súly/lóerő arányokat a neten.... Azt tudom, hogy volt egy 1977-es Audi 80 GLS autóm, annak 85 lovas 1.6-os motorja volt, 880 kg volt és 60-100-ra negyedikben (négy sebességes volt) 9 sec alatt fent volt, ezzel haverom 316-os BMW-jét (E30) ütötte és 80-120 ideje meg 11 sec volt.

Az az autó 85 lóerővel nagyon jól ment. 11s alatt 100-on volt és a végsebessége (üveghangon) 180 volt.


Mérje már meg más is! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #12590 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:18:00 »


Sompi ez a 80-120 kurvajó! De az összes, 60-100 4.-ben 10.5 sec? Az nagyon jó, pláne hosszúváltóval, esz a sárga irigység!!  Cry Evil

Megy a gép!
köszi!  Grin
nem a enyém a érdem, én csak próbálok vigyázni a mocira. A Magyar Gabiék építették 2001-ben, a karbi pedig tavasszal került rá.
Majd méricskélem még a többi adatot is.
Egyébként ezek az adatok lényegesen rosszabbak, ha mégegy emberke ül az autóban. (Leonnak!) Úgy még nem mértem, de tapasztalat hogy nem így megy több terheléssel.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #12589 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:14:36 »

No méricskéltem én is ma este kicsikét. Nem tom mennyire pontos az órám, és nem is mértem le mindent.
Szerintem valamikor mérek újra, de  gondoltam ezt közkinccsé teszem:

60-100-ig 3.fokozat- 9.44 sec
60-100-ig 4.fokozat- 10.43 sec
80-120-ig 4.fokozat- 15.55 sec

1.6 moci, AO hosszúváltó, 1db Dellorto karbi.  Grin

Na, ha hétvégén lesz időm, én is méricskélek egyet....
Most már én is kíváncsi vagyok.....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Holló
« Hozzászólás #12588 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:13:40 »

BlekPí: nálam van a kengurú rácsod:), csokoládébarna szinben
légy oly bátyám elfuvarozni sziveskedj Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12587 Dátum: 2006 Augusztus 30, 09:07:15 »

No méricskéltem én is ma este kicsikét. Nem tom mennyire pontos az órám, és nem is mértem le mindent.
Szerintem valamikor mérek újra, de  gondoltam ezt közkinccsé teszem:

60-100-ig 3.fokozat- 9.44 sec
60-100-ig 4.fokozat- 10.43 sec
80-120-ig 4.fokozat- 15.55 sec

1.6 moci, AO hosszúváltó, 1db Dellorto karbi.  Grin


Sompi ez a 80-120 kurvajó! De az összes, 60-100 4.-ben 10.5 sec? Az nagyon jó, pláne hosszúváltóval, esz a sárga irigység!!  Cry Evil

Megy a gép!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12586 Dátum: 2006 Augusztus 30, 08:56:55 »

Nem Te voltál véletlen?
Nem, ez ma reggeli hirtelen ötlet..
Akkor lemondok róla, lehet, hogy az úton lévő különítményből kérte valaki. Azért ha nagyon sokáig nem jelentkezik, gondolj rám légyszíves.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12585 Dátum: 2006 Augusztus 30, 08:52:58 »

Ööö, izé.. khm

azt a rencámot, az el lehet kérni?  Wink
Valaki itt a fórumon már bejelentkezett érte, azt ígértem neki, megkapja ajándékba. De azóta sem szólt semmit. Nem Te voltál véletlen?
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #12584 Dátum: 2006 Augusztus 30, 08:47:30 »

nalam mert nem latszik kicsi nelly kepe???????????????????????????

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12583 Dátum: 2006 Augusztus 30, 08:43:47 »

Ööö, izé.. khm

azt a rencámot, az el lehet kérni?  Wink
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12582 Dátum: 2006 Augusztus 30, 08:33:53 »

Kicsi Nelly in action!
Sompi
« Hozzászólás #12581 Dátum: 2006 Augusztus 30, 00:27:59 »

Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)

0-100 km/h  19 sec


Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.   Sad Shocked  Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.

No méricskéltem én is ma este kicsikét. Nem tom mennyire pontos az órám, és nem is mértem le mindent.
Szerintem valamikor mérek újra, de  gondoltam ezt közkinccsé teszem:

60-100-ig 3.fokozat- 9.44 sec
60-100-ig 4.fokozat- 10.43 sec
80-120-ig 4.fokozat- 15.55 sec

1.6 moci, AO hosszúváltó, 1db Dellorto karbi.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 00:43:35 írta Sompi »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12580 Dátum: 2006 Augusztus 29, 22:15:08 »

KERESZT KÉRDÉS:

mennyiért políroznak le 4 alufelnit fullra, ami le van szinterezve?
jövő 7re megmondom.....ha nagyon sürgös.

akkortól dolgozik a felnis emberem.

nem ócsó az biztos,mire a szinterezést lecsiszolják.

üdvw

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12579 Dátum: 2006 Augusztus 29, 22:00:39 »

KERESZT KÉRDÉS:

mennyiért políroznak le 4 alufelnit fullra, ami le van szinterezve?
szerintem, ha le van szinterezve, akkor az elég gáz...
azt csak szemcseszórással vagy esztergával szedik le róla

1963 VW1200 DeLuxe
Holló
« Hozzászólás #12578 Dátum: 2006 Augusztus 29, 21:35:05 »

ment
köszi
csevegtünj
üdv
 Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12577 Dátum: 2006 Augusztus 29, 21:08:55 »

hehe a nitrós palackot jól eldugta TBK Grin

1303LS
« Hozzászólás #12576 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:44:01 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.

Szerintem ha egy adattáblát szépen felszegecselek, és viszem az új alvázszámot akkor azt is lekéne eredetvizsgázni.
SZóval szerintem nem.
Lezs belőle max AF
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12575 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:43:43 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.

persze, le lehet, jónéhány hónap múlva, egy vödör pénzért... de addig rádhívják a rendőrséget, akik azonnal lefoglalják a gépet, és jobb esetben még 72 órán át az alagsorban a vendégszeretetüket is élvezheted...

úgyhogy ha az eladó ezt állítja, akkor tegye már meg azt a szívességet, hogy ő viszi el az eredetvizsgára ;-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #12574 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:42:34 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.
Azért ez elég meredek, nem?
az az adattábla bármelyik autóra átszegecselhető..

ja, még szerencse hogy az alvázszámot épp a pasi kezébe fújta  Grin
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12573 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:40:13 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12572 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:38:22 »

Én is így gondolom- hiszem , de nem voltam benne biztos.
Köszönöm!


A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #12571 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:35:55 »

Ok. Persze, rosszul kérdeztem Cool
Más?
Adattáblán és "alvázba" ütött számon kívül nem hiszem hogy lenne valami egy 70-es évekbeli autón.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12570 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:32:48 »

Ok. Persze, rosszul kérdeztem Cool
Más?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #12569 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:30:28 »

Hol?
Mi?
Részletesebben?

Motortérben.
Lemezen.
Alvázszám.
Részletezve a forgalmiban. Grin
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12568 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:27:59 »

Üdv.
Nem.
Van.
Hol?
Mi?
Részletesebben?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Oldalak: 1 ... 3227 3228 3229 3230 3231 [3232] 3233 3234 3235 3236 3237 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.