www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 13:09:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3226 3227 3228 3229 3230 [3231] 3232 3233 3234 3235 3236 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31799792 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12647 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:45:05 »


Kérdezd Aircultot, ő mindig okosabb.  Evil

Én csak ezt tudom.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=532

De itt sincs DCNF...

Akkor csináltatok rozsdamentes csövekből.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12646 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:41:32 »


Mer csak kiderült, hogy nekem valami 44 DCNF van, állítólag Ducati-ról. Találok én ehhez szívó csonkot TypIV motorra?


Kérdezd Aircultot, ő mindig okosabb.  Evil

Én csak ezt tudom.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=532

De itt sincs DCNF...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12645 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:37:51 »

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil

Értem amit mondasz, de nem igazán tudom a magyarázatot. Az azonban tisztán látszik, hogy ha külön venturit használsz hengerenként, akkor a torokátmérőt nagyobbra lehet venni, nem lesz baj az üresjárattal sem. Szerintem azért, mert a légáram nem változik akkorát, nem lesz olyan szélsőséges.

Egyszer olvastam valami légtömeg áram változásról (pulzálás) amit a nagyobb torok jobban tűr ezért nem lehet hengrerenként kis torkú karbit használni, de a venturit viszont jól kell megválasztani, stb. Az az igazság, hogy ez egy külön szakma, és nagyon sok megtapasztalás kell hozzá, én magam részéről inkább a könyvekre haygatkozom, ezért is vannak az alapján befúvókázva a DCNF-jeim.


Pár nap múlva okosabb leszek, mert felteszem, megnézem, megtapasztalom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12644 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:31:24 »


Tök más karbik, egyik nyúl a másik meg görény, mindkettő állat, kb egyformák, de mégse, nagyon nem. Az IDA sorozat a legsportosabb, az IDF kevésbé, a DCNF meg inkább valamiféle utcai sportkocsikra való.

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil


Mer csak kiderült, hogy nekem valami 44 DCNF van, állítólag Ducati-ról. Találok én ehhez szívó csonkot TypIV motorra?
1303LS
« Hozzászólás #12643 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:21:34 »

Mire gondolsz, úszó, úszóház? Levett fedél?

Majd talán otthon, itt az irodában nem szedem szét. Igy is benzinszag van, mert lövöldöztem a gyorsítószivattyúval. 2 m-re ellő.  Cheesy
Torok, venturi és környéke, pillangószelep.
Makrós az fényképelő?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12642 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:21:10 »

Akkor lesz valami kézzelfogható eredmény végre, hiteles forrásból.  Cheesy
Mindezt még tetőzve a luxuslimousin kasztniddal, lehet majd következtetéseket levonni.

De előtte még stopperrel is mérek!
És lehet, hogy valamit azért módosítani kell a főfúvókán. Nagyobbat neki!!  Evil Grin



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12641 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:19:10 »

Csinálhatnál egy-két képet a a belsejéről is.

Mire gondolsz, úszó, úszóház? Levett fedél?

Majd talán otthon, itt az irodában nem szedem szét. Igy is benzinszag van, mert lövöldöztem a gyorsítószivattyúval. 2 m-re ellő.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12640 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:18:38 »

Igen,

Akkor lesz valami kézzelfogható eredmény végre, hiteles forrásból.  Cheesy
Mindezt még tetőzve a luxuslimousin kasztniddal, lehet majd következtetéseket levonni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12639 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:15:41 »

És mindezt hol?

 Evil


Nem tudom, csak odatalálok.  Grin  A Kerepesi útról kell lemenni...de lehet, hogy az már ott nem is Kerepesi, keress rá Guglival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12638 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:14:27 »

Igazán szép lett!! Gratula!
Ezt a karbimunkát Golgotán csináltattad?


Nem Martonvásáron Auto Prima Bt.

Most ahogy elhoztam a karbikat egy Lamborghini Espada-t állítottak be. 6 db Weber 40 DCOE a 12 hengeres motoron.

Könnybe lábadt a szemem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12637 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:14:03 »

Igen, de én egy helyre esküszöm, az pedig  Csonka János MSzKi fékpaja. Egyrészt mert olcsó  Wink 6000 Ft/mérés, másrészt mert a tanárember, aki kezeli a padot az ért hozzá tudja, hogy mit csinál és miért csinálja. Nem cukorkaárusból lett tuningművész a kársztájlingról, hanem műszaki tanárember.

És mindezt hol?

 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12636 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:12:45 »

Gratulálok.
Jól néz ki nagyon. Cheesy
Most már csak be kell tenni aztán hagy etesse a nehézbombázód erőművét. Cheesy
Lesz pados mérés ezekkel már?

Igen, de én egy helyre esküszöm, az pedig  Csonka János MSzKi fékpaja. Egyrészt mert olcsó  Wink 6000 Ft/mérés, másrészt mert a tanárember, aki kezeli a padot az ért hozzá tudja, hogy mit csinál és miért csinálja. Nem cukorkaárusból lett tuningművész a kársztájlingról, hanem műszaki tanárember.

Vagy pedig a Havassy Motorsport műhelye, de az nincs egy 20-as alatt. Viszont azok karburálnak is. Egy nap, egy tank benzin.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12635 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:09:37 »

A részleteken látszik, hogy a tisztítás nem gyenge, minden egyes részlet gyönyörű.

A benzincső banjo csavarjának anyája...a munka magáért beszél.  Wink
Igazán szép lett!! Gratula!
Ezt a karbimunkát Golgotán csináltattad?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12634 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:54 »

A gyárinál talán jobb, légtömegáram szempontjából, a kérdés, hogy be lehet-e úgy állítani, hogy a teljes fordulatszám tartományban jó keveréket adjon, mert fordulaton nagy lesz a légsebesség a venturiban. A széria ezt tudja, de ezek nem szokták. Ezért kell sokkal nagyobb belőlük, mint a széria, hogy ne legyen akkora légsebesség.

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #12633 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:28 »

Beépítésre várva...
Csinálhatnál egy-két képet a a belsejéről is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12632 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:06 »

Klassz!!
Na ha ezen optikai tyúningólni akarsz, akkor javaslom a réz cuccok ciffel való polírozását. Akkor tényleg úgy fog csillogni mintha új lenne. Saját tapasztalatból mondom.

Azért nem szinezem túl a dolgot, így is szép, nekem tetszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12631 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:56:59 »

Beépítésre várva...
Klassz!!
Na ha ezen optikai tyúningólni akarsz, akkor javaslom a réz cuccok ciffel való polírozását. Akkor tényleg úgy fog csillogni mintha új lenne. Saját tapasztalatból mondom.

Petyó
1303LS
« Hozzászólás #12630 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:55:47 »

Beépítésre várva...
Gratulálok.
Jól néz ki nagyon. Cheesy
Most már csak be kell tenni aztán hagy etesse a nehézbombázód erőművét. Cheesy
Lesz pados mérés ezekkel már?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12629 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:32:31 »

Beépítésre várva...

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12628 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:31:25 »

A részleteken látszik, hogy a tisztítás nem gyenge, minden egyes részlet gyönyörű.

A benzincső banjo csavarjának anyája...a munka magáért beszél.  Wink

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12627 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:29:47 »

A kicserélt alkatrészek, gyakorlatilag minden, ami kophat. Az állítócsavarok kúpja is tisztítva, ellenőrizve!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12626 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:28:41 »

Itt a két karbi, becsomagolva, dobozolva kaptam vissza. Full korrekt!!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12625 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:27:23 »

Akkor miben különbözhetnek egymástól ezek?


Tök más karbik, egyik nyúl a másik meg görény, mindkettő állat, kb egyformák, de mégse, nagyon nem. Az IDA sorozat a legsportosabb, az IDF kevésbé, a DCNF meg inkább valamiféle utcai sportkocsikra való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12624 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:45:11 »

Na látod, vannak még normális cégek... :-)

Véletlen. Biztos nem figyelt a diszpécser és véletlenül rendes volt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12623 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:36:14 »

Na látod, vannak még normális cégek... :-)

Beszéltem a DPD diszpécserével és megbeszéltük, hogy holnap idehozzák a céghez a cuccot.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12622 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:31:35 »

Akkor nemtom. :-)

Beszéltem a DPD diszpécserével és megbeszéltük, hogy holnap idehozzák a céghez a cuccot.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12621 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:24:17 »

Akkor nemtom. :-)

a feltételekben végig postára adásról meg postai csomagküldésről beszélnek, ezért is gondoltam a Magyar Postára (pontosabban más fe se merült bennem)
a DPD-ről most hallottam életemben először (most is csak onnan, hogy más is rendelt onnan csomagot és a DPD vitte ki neki)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12620 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:21:37 »

Olvasd el a feltételeket, ahonnan rendeltél.
Általában ha nem talál otthon a futár, elküldik postán. csak így 2x fizeted ki a szállítási díjat (ill ha az első ingyenes volt, akkor a posta kerül majd pénzbe). Kb 1200Ft a postaköltség, ha nem szekrénysort rendeltél. :-))))

a feltételekben végig postára adásról meg postai csomagküldésről beszélnek, ezért is gondoltam a Magyar Postára (pontosabban más fe se merült bennem)
a DPD-ről most hallottam életemben először (most is csak onnan, hogy más is rendelt onnan csomagot és a DPD vitte ki neki)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12619 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:15:50 »

Olvasd el a feltételeket, ahonnan rendeltél.
Általában ha nem talál otthon a futár, elküldik postán. csak így 2x fizeted ki a szállítási díjat (ill ha az első ingyenes volt, akkor a posta kerül majd pénzbe). Kb 1200Ft a postaköltség, ha nem szekrénysort rendeltél. :-))))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12618 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:10:12 »

Kapott már valaki csomagot a DPD csomagküldőn keresztül?

Mert én rendeltem valamit és azt hittem, hogy majd postán küldik (mindenütt postát emlegettek). Gondoltam uygan nem vagyok otthon napközben, de majd este bemegyek ére a postára oszt kész.
Erre most kiderült, hogy nem is postával, hanem valami DPD csomagküldővel küldték a cuccot. Én persze nem vagyok otthon (vélhetőleg ma jönne meg a csomag). DPD-ről még életemben nem hallottam, de gyorsan rákerestem a neten és a XV ker. Késmárk utcában vannak. Na oda meg rohadtul nincs kedvem elzarándokolni.
Mi ilyenkor a teendő?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12617 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:29:11 »

Nem tudok róla, hogy rövidítés lenne, mindössze tipusjelzés, ahogy máshol is.

Dellorto PHD, Keihin FCR, stb.

Akkor miben különbözhetnek egymástól ezek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12616 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:22:25 »

Gondolkodtál sokat, mi az energomat felirat?
valami usa tuningcéget emlegettem, Te meg bevacsiztad... :-))))))

Most hogy mondod.
Lehet hogy tőled vettem?


 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12615 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:20:31 »

Mer az ecserin vetted és a dzsippók kalapálták ki mosógép oldalából. :-)))))

Most hogy mondod.
Lehet hogy tőled vettem?


 Evil

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12614 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:17:50 »

Mer az ecserin vetted és a dzsippók kalapálták ki mosógép oldalából. :-)))))

Bafhatod.
A vacsi új Weber karbikban kb 1 (10e) vagy 2 év 20e km után újra kellett perselyezni a pillangószeleptengelyeket mert úgy logtak hogy belehetett köpni melette.
A vacsi új nagyszelepes hengerfejeimben nem volt 5000km amikor eltört az egyik szeleprugó.
Aztán kijött a gyertyákkal a menet. És mikor szétszedted és megforditottad 1-2 szelepülék önként és dalolva kiesett.


 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12613 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:15:25 »

vagy újat kell venni...

Bafhatod.
A vacsi új Weber karbikban kb 1 (10e) vagy 2 év 20e km után újra kellett perselyezni a pillangószeleptengelyeket mert úgy logtak hogy belehetett köpni melette.
A vacsi új nagyszelepes hengerfejeimben nem volt 5000km amikor eltört az egyik szeleprugó.
Aztán kijött a gyertyákkal a menet. És mikor szétszedted és megforditottad 1-2 szelepülék önként és dalolva kiesett.


 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12612 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:05:45 »

Meg tudja valaki mondani, hogy mi a fenét jelenthetnek a betűjelzések a Weber karbikon? Gondolok itt DCNF, IDA, IDF.

Nem tudok róla, hogy rövidítés lenne, mindössze tipusjelzés, ahogy máshol is.

Dellorto PHD, Keihin FCR, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12611 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:04:30 »

ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)

Dual Weber 40 IDF kit $725.00

thesamba-n vettem én is. Ott is ritka a komplett typ3-as szet.
Typ1-es szívócső belelóg a hátsó csomagtartóba 15 centit. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12610 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:01:05 »

ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)

Dual Weber 40 IDF kit $725.00

We have the 40-44idf kits at $690.0

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12609 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:59:19 »

Meg tudja valaki mondani, hogy mi a fenét jelenthetnek a betűjelzések a Weber karbikon? Gondolok itt DCNF, IDA, IDF.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12608 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:56:37 »


ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)

Dual Weber 40 IDF kit $725.00
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 11:58:29 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 3226 3227 3228 3229 3230 [3231] 3232 3233 3234 3235 3236 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.