www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:14:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3226 3227 3228 3229 3230 [3231] 3232 3233 3234 3235 3236 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30553911 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12636 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:12:45 »

Gratulálok.
Jól néz ki nagyon. Cheesy
Most már csak be kell tenni aztán hagy etesse a nehézbombázód erőművét. Cheesy
Lesz pados mérés ezekkel már?

Igen, de én egy helyre esküszöm, az pedig  Csonka János MSzKi fékpaja. Egyrészt mert olcsó  Wink 6000 Ft/mérés, másrészt mert a tanárember, aki kezeli a padot az ért hozzá tudja, hogy mit csinál és miért csinálja. Nem cukorkaárusból lett tuningművész a kársztájlingról, hanem műszaki tanárember.

Vagy pedig a Havassy Motorsport műhelye, de az nincs egy 20-as alatt. Viszont azok karburálnak is. Egy nap, egy tank benzin.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12635 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:09:37 »

A részleteken látszik, hogy a tisztítás nem gyenge, minden egyes részlet gyönyörű.

A benzincső banjo csavarjának anyája...a munka magáért beszél.  Wink
Igazán szép lett!! Gratula!
Ezt a karbimunkát Golgotán csináltattad?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12634 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:54 »

A gyárinál talán jobb, légtömegáram szempontjából, a kérdés, hogy be lehet-e úgy állítani, hogy a teljes fordulatszám tartományban jó keveréket adjon, mert fordulaton nagy lesz a légsebesség a venturiban. A széria ezt tudja, de ezek nem szokták. Ezért kell sokkal nagyobb belőlük, mint a széria, hogy ne legyen akkora légsebesség.

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #12633 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:28 »

Beépítésre várva...
Csinálhatnál egy-két képet a a belsejéről is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12632 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:06 »

Klassz!!
Na ha ezen optikai tyúningólni akarsz, akkor javaslom a réz cuccok ciffel való polírozását. Akkor tényleg úgy fog csillogni mintha új lenne. Saját tapasztalatból mondom.

Azért nem szinezem túl a dolgot, így is szép, nekem tetszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12631 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:56:59 »

Beépítésre várva...
Klassz!!
Na ha ezen optikai tyúningólni akarsz, akkor javaslom a réz cuccok ciffel való polírozását. Akkor tényleg úgy fog csillogni mintha új lenne. Saját tapasztalatból mondom.

Petyó
1303LS
« Hozzászólás #12630 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:55:47 »

Beépítésre várva...
Gratulálok.
Jól néz ki nagyon. Cheesy
Most már csak be kell tenni aztán hagy etesse a nehézbombázód erőművét. Cheesy
Lesz pados mérés ezekkel már?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12629 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:32:31 »

Beépítésre várva...

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12628 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:31:25 »

A részleteken látszik, hogy a tisztítás nem gyenge, minden egyes részlet gyönyörű.

A benzincső banjo csavarjának anyája...a munka magáért beszél.  Wink

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12627 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:29:47 »

A kicserélt alkatrészek, gyakorlatilag minden, ami kophat. Az állítócsavarok kúpja is tisztítva, ellenőrizve!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12626 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:28:41 »

Itt a két karbi, becsomagolva, dobozolva kaptam vissza. Full korrekt!!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12625 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:27:23 »

Akkor miben különbözhetnek egymástól ezek?


Tök más karbik, egyik nyúl a másik meg görény, mindkettő állat, kb egyformák, de mégse, nagyon nem. Az IDA sorozat a legsportosabb, az IDF kevésbé, a DCNF meg inkább valamiféle utcai sportkocsikra való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12624 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:45:11 »

Na látod, vannak még normális cégek... :-)

Véletlen. Biztos nem figyelt a diszpécser és véletlenül rendes volt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12623 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:36:14 »

Na látod, vannak még normális cégek... :-)

Beszéltem a DPD diszpécserével és megbeszéltük, hogy holnap idehozzák a céghez a cuccot.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12622 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:31:35 »

Akkor nemtom. :-)

Beszéltem a DPD diszpécserével és megbeszéltük, hogy holnap idehozzák a céghez a cuccot.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12621 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:24:17 »

Akkor nemtom. :-)

a feltételekben végig postára adásról meg postai csomagküldésről beszélnek, ezért is gondoltam a Magyar Postára (pontosabban más fe se merült bennem)
a DPD-ről most hallottam életemben először (most is csak onnan, hogy más is rendelt onnan csomagot és a DPD vitte ki neki)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12620 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:21:37 »

Olvasd el a feltételeket, ahonnan rendeltél.
Általában ha nem talál otthon a futár, elküldik postán. csak így 2x fizeted ki a szállítási díjat (ill ha az első ingyenes volt, akkor a posta kerül majd pénzbe). Kb 1200Ft a postaköltség, ha nem szekrénysort rendeltél. :-))))

a feltételekben végig postára adásról meg postai csomagküldésről beszélnek, ezért is gondoltam a Magyar Postára (pontosabban más fe se merült bennem)
a DPD-ről most hallottam életemben először (most is csak onnan, hogy más is rendelt onnan csomagot és a DPD vitte ki neki)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12619 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:15:50 »

Olvasd el a feltételeket, ahonnan rendeltél.
Általában ha nem talál otthon a futár, elküldik postán. csak így 2x fizeted ki a szállítási díjat (ill ha az első ingyenes volt, akkor a posta kerül majd pénzbe). Kb 1200Ft a postaköltség, ha nem szekrénysort rendeltél. :-))))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12618 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:10:12 »

Kapott már valaki csomagot a DPD csomagküldőn keresztül?

Mert én rendeltem valamit és azt hittem, hogy majd postán küldik (mindenütt postát emlegettek). Gondoltam uygan nem vagyok otthon napközben, de majd este bemegyek ére a postára oszt kész.
Erre most kiderült, hogy nem is postával, hanem valami DPD csomagküldővel küldték a cuccot. Én persze nem vagyok otthon (vélhetőleg ma jönne meg a csomag). DPD-ről még életemben nem hallottam, de gyorsan rákerestem a neten és a XV ker. Késmárk utcában vannak. Na oda meg rohadtul nincs kedvem elzarándokolni.
Mi ilyenkor a teendő?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12617 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:29:11 »

Nem tudok róla, hogy rövidítés lenne, mindössze tipusjelzés, ahogy máshol is.

Dellorto PHD, Keihin FCR, stb.

Akkor miben különbözhetnek egymástól ezek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12616 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:22:25 »

Gondolkodtál sokat, mi az energomat felirat?
valami usa tuningcéget emlegettem, Te meg bevacsiztad... :-))))))

Most hogy mondod.
Lehet hogy tőled vettem?


 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12615 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:20:31 »

Mer az ecserin vetted és a dzsippók kalapálták ki mosógép oldalából. :-)))))

Most hogy mondod.
Lehet hogy tőled vettem?


 Evil

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12614 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:17:50 »

Mer az ecserin vetted és a dzsippók kalapálták ki mosógép oldalából. :-)))))

Bafhatod.
A vacsi új Weber karbikban kb 1 (10e) vagy 2 év 20e km után újra kellett perselyezni a pillangószeleptengelyeket mert úgy logtak hogy belehetett köpni melette.
A vacsi új nagyszelepes hengerfejeimben nem volt 5000km amikor eltört az egyik szeleprugó.
Aztán kijött a gyertyákkal a menet. És mikor szétszedted és megforditottad 1-2 szelepülék önként és dalolva kiesett.


 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12613 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:15:25 »

vagy újat kell venni...

Bafhatod.
A vacsi új Weber karbikban kb 1 (10e) vagy 2 év 20e km után újra kellett perselyezni a pillangószeleptengelyeket mert úgy logtak hogy belehetett köpni melette.
A vacsi új nagyszelepes hengerfejeimben nem volt 5000km amikor eltört az egyik szeleprugó.
Aztán kijött a gyertyákkal a menet. És mikor szétszedted és megforditottad 1-2 szelepülék önként és dalolva kiesett.


 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12612 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:05:45 »

Meg tudja valaki mondani, hogy mi a fenét jelenthetnek a betűjelzések a Weber karbikon? Gondolok itt DCNF, IDA, IDF.

Nem tudok róla, hogy rövidítés lenne, mindössze tipusjelzés, ahogy máshol is.

Dellorto PHD, Keihin FCR, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12611 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:04:30 »

ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)

Dual Weber 40 IDF kit $725.00

thesamba-n vettem én is. Ott is ritka a komplett typ3-as szet.
Typ1-es szívócső belelóg a hátsó csomagtartóba 15 centit. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12610 Dátum: 2006 Augusztus 30, 12:01:05 »

ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)

Dual Weber 40 IDF kit $725.00

We have the 40-44idf kits at $690.0

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12609 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:59:19 »

Meg tudja valaki mondani, hogy mi a fenét jelenthetnek a betűjelzések a Weber karbikon? Gondolok itt DCNF, IDA, IDF.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12608 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:56:37 »


ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)

Dual Weber 40 IDF kit $725.00
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 11:58:29 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12607 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:51:36 »

Én nem vagyok ilyen ügyes, eddig amiket néztem mind drágábbak voltak, az újak meg pláne.
Most van karbi, új rudazat, új szívócső és két új szűrő (speciális lapos) hozzá.
Picit van csak 100 felett, szerintem ennyiért nem kapsz újat.


http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=497

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12606 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:42:10 »

De ha összeadod a karbik árát+felújítás,akkor lehet ügyesen közel annyiért veszel újat(pl.USAból,vám kikerülésével..)

Én nem vagyok ilyen ügyes, eddig amiket néztem mind drágábbak voltak, az újak meg pláne.
Most van karbi, új rudazat, új szívócső és két új szűrő (speciális lapos) hozzá.
Picit van csak 100 felett, szerintem ennyiért nem kapsz újat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12605 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:37:37 »

Ja, az lenne a tökéletes, osztófejből újat vettem, mert nem akarok szarakodni a megszoruló röpsúlyokkal, lógó tengely maitt ugráló alapelőgyújtással.

Sajnos a typ3-ashoz úgy, hogy le lehessen csukni a motortér fedelét speciális szívócső és lehetőleg alacsony karbi kell, valamint a rudazatból is csak kevés fér oda akadálytalanul.
Tudtam volna újat is venni, minden csak pénzkérdés.

De ha összeadod a karbik árát+felújítás,akkor lehet ügyesen közel annyiért veszel újat(pl.USAból,vám kikerülésével..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12604 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:35:46 »

vagy újat kell venni...

Ja, az lenne a tökéletes, osztófejből újat vettem, mert nem akarok szarakodni a megszoruló röpsúlyokkal, lógó tengely maitt ugráló alapelőgyújtással.

Sajnos a typ3-ashoz úgy, hogy le lehessen csukni a motortér fedelét speciális szívócső és lehetőleg alacsony karbi kell, valamint a rudazatból is csak kevés fér oda akadálytalanul.
Tudtam volna újat is venni, minden csak pénzkérdés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12603 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:31:54 »

Tanulságként szolgáljon, hogy csak nagy szerencsével lehet olcsón bármit is megcsinálni, beszerezni, úgy, hogy kifogástalan legyen.

A karburátor egyébként is kényes szerkezet, mert ha csak egy pici tömítetlenség vagy probléma (kopás, szorulás) van, akkor már nem lehet jól beállítani és soha nem lesz jó alapjárat és egyenletes motorüzem, jó fogyasztás.
Délután elhozom őket és csinálok pár fotót.

vagy újat kell venni...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12602 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:31:05 »

Délután lesz kép.

Viszont az összeg:
- szétszedés, szárazjeges és ultrahangos tisztítás
- teljes felújítás 2 db felújítókészlet
- befúvókázás
- 4 db 32-es venturi gyártása
- 4 db F24-es kehelycső

Summa: 42e Ft   Undecided

Tanulságként szolgáljon, hogy csak nagy szerencsével lehet olcsón bármit is megcsinálni, beszerezni, úgy, hogy kifogástalan legyen.

A karburátor egyébként is kényes szerkezet, mert ha csak egy pici tömítetlenség vagy probléma (kopás, szorulás) van, akkor már nem lehet jól beállítani és soha nem lesz jó alapjárat és egyenletes motorüzem, jó fogyasztás.
Délután elhozom őket és csinálok pár fotót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12601 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:19:00 »

Képeket!

Délután lesz kép.

Viszont az összeg:
- szétszedés, szárazjeges és ultrahangos tisztítás
- teljes felújítás 2 db felújítókészlet
- befúvókázás
- 4 db 32-es venturi gyártása
- 4 db F24-es kehelycső

Summa: 42e Ft   Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12600 Dátum: 2006 Augusztus 30, 11:15:54 »

Nekem is van egy 90 LE-s TDI Caddy-m. Érdekelne ez az "okosítás". Így is jól megy, de ha mehet jobban is, akkor miért ne?
Tudsz erről valami infót nyomatni?

Van egy chip-em (Alientech) azzal 128 lóerő és 306 Nm, de bizonyos esetekben (-10 fok alatt és magashegységben) vészüzembe kapcsol (ekkor meg kell állni, gyújtás le és fel).
Most van benne 4 db 110-es tdi porlasztócsúcsa és egy német tuningbox (ebay, kb 25e Ft) az adagoló elé kötve. Semmi füst, soha és 116 LE és 280 Nm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12599 Dátum: 2006 Augusztus 30, 10:32:20 »

KÉSZ VANNAK A WEBEREIM!!  Cheesy
Képeket!

Petyó
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12598 Dátum: 2006 Augusztus 30, 10:18:08 »


Ez egy 116 lóerős 280 Nm-es tdi (fékpadon mérve). Eredetileg 90 lovas volt, de kicsit okosítva van. Viszont 1230 Kg.

Nekem is van egy 90 LE-s TDI Caddy-m. Érdekelne ez az "okosítás". Így is jól megy, de ha mehet jobban is, akkor miért ne?
Tudsz erről valami infót nyomatni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12597 Dátum: 2006 Augusztus 30, 10:12:02 »

KÉSZ VANNAK A WEBEREIM!!  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3226 3227 3228 3229 3230 [3231] 3232 3233 3234 3235 3236 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.