www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 06:51:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13184489 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77275 Dátum: 2016 Október 29, 19:21:32 »

Kettő darab jót találtam itthon. Az egyiknél 36,4 a másiknál 32,2 Ohmot mértem.
Nagggyon kösz!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77274 Dátum: 2016 Október 29, 16:15:41 »

Nagyon köszi!! Ha jól látom akkor 340mA
Kettő darab jót találtam itthon. Az egyiknél 36,4 a másiknál 32,2 Ohmot mértem.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77273 Dátum: 2016 Október 28, 18:25:11 »

Wink
Nagyon köszi!! Ha jól látom akkor 340mA

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77272 Dátum: 2016 Október 28, 16:54:56 »

Sziasztok!
Ennek a mágnes szelepnek 12V    https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2111/szelepmegszakito-karburatorban-12v-08-69-       vagy esetleg a másik fajtának az áramfelvétele érdekelne. Valaki meg tudná        mérni? Jöhet priviben is,  köszönöm.

 Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77271 Dátum: 2016 Október 28, 10:29:00 »

Lesz egy kis időm mérek neked.
OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77270 Dátum: 2016 Október 28, 08:37:23 »

.....................a tekercs ellenállás értéke is elég ,úgy is jó. Talán egyszerűbb.
Lesz egy kis időm mérek neked.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77269 Dátum: 2016 Október 27, 19:56:09 »

Sziasztok!
Ennek a mágnes szelepnek 12V    https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2111/szelepmegszakito-karburatorban-12v-08-69-       vagy esetleg a másik fajtának az áramfelvétele érdekelne. Valaki meg tudná        mérni? Jöhet priviben is,  köszönöm.
.....................a tekercs ellenállás értéke is elég ,úgy is jó. Talán egyszerűbb.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77268 Dátum: 2016 Október 27, 10:16:31 »

Sziasztok!
Ennek a mágnes szelepnek 12V    https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2111/szelepmegszakito-karburatorban-12v-08-69-       vagy esetleg a másik fajtának az áramfelvétele érdekelne. Valaki meg tudná        mérni? Jöhet priviben is,  köszönöm.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77267 Dátum: 2016 Október 19, 17:57:30 »

mi lett azzal, amivel eddig ment? már nem indítja be? vagy nem üzembiztos?
Utóbbi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #77266 Dátum: 2016 Október 15, 14:31:19 »

« Utoljára szerkesztve: 2016 Október 15, 14:33:51 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77265 Dátum: 2016 Október 15, 11:22:24 »

Ja, ez nálam csak a szimpla bullshit kategória, az átverés lejjebb van. De értem.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77264 Dátum: 2016 Október 15, 11:10:19 »

Mint gagyizást/átejtést linkelte SZVSZ.

1303LS
« Hozzászólás #77263 Dátum: 2016 Október 15, 11:08:36 »

Vili!
Ezt nem értem, miért linkeled folyton, a bvf cuccok "konnektorba dugós" fűtőrendszerek. (A fólia is.)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77262 Dátum: 2016 Október 15, 10:13:40 »

Mint gagyizást/átejtést linkelte SZVSZ.

Vili!
Ezt nem értem, miért linkeled folyton, a bvf cuccok "konnektorba dugós" fűtőrendszerek. (A fólia is.)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77261 Dátum: 2016 Október 15, 09:19:44 »

Vili!
Ezt nem értem, miért linkeled folyton, a bvf cuccok "konnektorba dugós" fűtőrendszerek. (A fólia is.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77260 Dátum: 2016 Október 15, 08:42:31 »

Gyújtás problémám van (tati-féle elektonikus).
Általában 3 henger megy, terhelésen 4. Van olyan, hogy minden gyújtás elmegy pár másodpercre, aztán megint visszajön.
Elektronikát cseréltem, a helyzet ugyanaz. Mi lehet? Rotor? Elosztó?
Köszi!

Azon nem gondolkodtál, van-e megfelelő tömítettsége a hengernek? Ha bárhol kis fals levegő jelentkezik, akkor van ez a jelenség, alapjáraton nem megy, majd gázra beindul. Lehet hengertalp, szívócsonk, hengerfej...

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77259 Dátum: 2016 Október 14, 19:36:59 »

A karbi fúvókák tiszták voltak.
A 4-es henger gyertyája nem volt szép. A szelephézag itt egy kicsit talán nagy volt, azt beállítottam (de nem gondolom, hogy ez a baj).

99% hogy el van szutykolódva az alapjárati fúvókád és az átmeneti rendszer is onnan kajál. 1 % hogy olyan fos az elosztó fedél /kábel/gyertya hogy nyomás alatt akkora az ellenállása a gyertyának hogy inkább máshol sül ki a az szikra .
1303LS
« Hozzászólás #77258 Dátum: 2016 Október 11, 11:22:45 »

A felszívódás függ attól, hogy viszed be a szervezetedbe. Az össze trollkodás nagy részének az alapja a pongyola fogalmazás. (mondaná megboldogult magyar tanárnőm)

« Utoljára szerkesztve: 2016 Október 11, 11:45:08 írta 1303LS »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77257 Dátum: 2016 Október 11, 11:15:56 »

A felszívódás függ attól, hogy viszed be a szervezetedbe. Az össze trollkodás nagy részének az alapja a pongyola fogalmazás. (mondaná megboldogult magyar tanárnőm)

Volt már itt olyan aki ölremenő vitát folytatott amellett, hogy a C vitamin a növényekben fellelhető aszkorbinsav(C6H8O6) teljesen más mint a patikában kapható aszkorbinsav(C6H8O6).
De mindenkit olyannak szeretünk amilyen.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #77256 Dátum: 2016 Október 11, 09:31:42 »

Szerintem elmérted Evil
Volt már itt olyan aki ölremenő vitát folytatott amellett, hogy a C vitamin a növényekben fellelhető aszkorbinsav(C6H8O6) teljesen más mint a patikában kapható aszkorbinsav(C6H8O6).
De mindenkit olyannak szeretünk amilyen.  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77255 Dátum: 2016 Október 10, 17:22:42 »

Kb 2 éve nem nyúltam hozzá. Most sokat állt a kocsi, lehet, hogy valami kosz ment bele.

Hanyadszor takarítod a karbikat?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77254 Dátum: 2016 Október 10, 15:19:24 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77253 Dátum: 2016 Október 10, 14:49:33 »

Apropó karbidugulás: múlt héten hallottam egy módszert. A vízpárából kiváló vízkő jelenti a legnagyobb gondot, 15 perces RO55-s áztatás kiszedi a cuccot. Hétvégén szétszedtem 5 db karbit tényleg mindegyikben találtam vízkövet.  Shocked
Meg ne egye a karbit... óvatosan.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77252 Dátum: 2016 Október 10, 11:58:02 »

helyesebben a levegőben levő aerosol és a hozzá tapadó részecskék. Egy H2O-hoz tényleg nem tud sok tapadni, legfeljebb az máshoz Smiley

Ezt volt szerencsém labor körülmények között mérni, tévedsz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77251 Dátum: 2016 Október 10, 09:59:54 »

Szerintem elmérted Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77250 Dátum: 2016 Október 10, 09:43:23 »

Ezt volt szerencsém labor körülmények között mérni, tévedsz.
Szerintem elmérted Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77249 Dátum: 2016 Október 10, 09:13:52 »

1. A vízpárában -gyakorlatilag nincs vízkő.  Grin
Ezt volt szerencsém labor körülmények között mérni, tévedsz.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Október 10, 10:06:41 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #77248 Dátum: 2016 Október 10, 08:52:19 »

Apropó karbidugulás: múlt héten hallottam egy módszert. A vízpárából kiváló vízkő jelenti a legnagyobb gondot, 15 perces RO55-s áztatás kiszedi a cuccot. Hétvégén szétszedtem 5 db karbit tényleg mindegyikben találtam vízkövet.  Shocked
A vízpárából kiváló vízkő az kb lófazs a kuton tankolt vízhez képest.
Két okból is.
1. A vízpárában -gyakorlatilag nincs vízkő.  Grin
2. A bejutó vízpára mennyisége össze sem mérhető a benzinben tankolt víz mennyiségével.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77247 Dátum: 2016 Október 10, 08:40:36 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

Apropó karbidugulás: múlt héten hallottam egy módszert. A vízpárából kiváló vízkő jelenti a legnagyobb gondot, 15 perces RO55-s áztatás kiszedi a cuccot. Hétvégén szétszedtem 5 db karbit tényleg mindegyikben találtam vízkövet.  Shocked
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77246 Dátum: 2016 Október 10, 07:31:24 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

Kezdésnek, este mikkor full sötét van, kimész beindítod az autót, és egy szigetelt nyelű csavarhúzóval megtudod nézni hogyha áthúz valahol.
Igy a fedél és vagy gyertya kábel repedést rögtön kitudod zári.  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77245 Dátum: 2016 Október 10, 07:23:45 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

Szintén meg lesz. Kíváncsi leszek, hogy találsz-e valamit. Hanyadszor takarítod a karbikat?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77244 Dátum: 2016 Október 10, 04:57:19 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

a háromhengerezés az nem az elektronikus gyújtás hibája lesz. 99% hogy el van szutykolódva az alapjárati fúvókád és az átmeneti rendszer is onnan kajál. 1 % hogy olyan fos az elosztó fedél /kábel/gyertya hogy nyomás alatt akkora az ellenállása a gyertyának hogy inkább máshol sül ki a az szikra . hogy néha elmegy a gyújtás az meg szerintem test korruziós kontakt probléma  vagy a kábelkorbács ugyanezen problémája és 1% hogy az elosztóba a halgenerátor kezdene megfikkanni ) a gyújtás elektronika ha beszarik akkor az nem kicsit vagy időnként hanem egyszer teljesen és örökre.
amennyiben valaki azt gondolná hogy az erősebb elektronikus gyújtás szar kábelen pipán fedélen is átmegy mert erősebb az téved mert a gyengébb szigetelésű vagy repedt részeken fog elsülni a szikra pl.az elosztó fedél kallantyújára vagy egy lógó átforrósodott gyujtókábel a karbielőfűtőcsőre generátor bakra ,fém benzincsőre.  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77243 Dátum: 2016 Október 09, 21:39:18 »

A gyertyát nem könnyű kiszedni, de én is arra gyanakszom. Viszont akkor nem értem, miért van olyan, hogy semmi gyújtás nincsen...

a háromhengerezés az nem az elektronikus gyújtás hibája lesz. 99% hogy el van szutykolódva az alapjárati fúvókád és az átmeneti rendszer is onnan kajál. 1 % hogy olyan fos az elosztó fedél /kábel/gyertya hogy nyomás alatt akkora az ellenállása a gyertyának hogy inkább máshol sül ki a az szikra . hogy néha elmegy a gyújtás az meg szerintem test korruziós kontakt probléma  vagy a kábelkorbács ugyanezen problémája és 1% hogy az elosztóba a halgenerátor kezdene megfikkanni ) a gyújtás elektronika ha beszarik akkor az nem kicsit vagy időnként hanem egyszer teljesen és örökre.
amennyiben valaki azt gondolná hogy az erősebb elektronikus gyújtás szar kábelen pipán fedélen is átmegy mert erősebb az téved mert a gyengébb szigetelésű vagy repedt részeken fog elsülni a szikra pl.az elosztó fedél kallantyújára vagy egy lógó átforrósodott gyujtókábel a karbielőfűtőcsőre generátor bakra ,fém benzincsőre.  Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77242 Dátum: 2016 Október 09, 19:03:48 »

A gyertyát nem könnyű kiszedni, de én is arra gyanakszom. Viszont akkor nem értem, miért van olyan, hogy semmi gyújtás nincsen...

Én is küzdök 3 hengerezéssel. Platina gyertya (15e km van benne), kábelszett új. SZtem nálam hézag lesz.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77241 Dátum: 2016 Október 09, 18:46:53 »

A gyertyát nem könnyű kiszedni, de én is arra gyanakszom. Viszont akkor nem értem, miért van olyan, hogy semmi gyújtás nincsen...

Szelephézag? Gyertya?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77240 Dátum: 2016 Október 09, 17:37:14 »

Gyújtás problémám van (tati-féle elektonikus).
Általában 3 henger megy, terhelésen 4. Van olyan, hogy minden gyújtás elmegy pár másodpercre, aztán megint visszajön.
Elektronikát cseréltem, a helyzet ugyanaz. Mi lehet? Rotor? Elosztó?
Köszi!

Szelephézag? Gyertya?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77239 Dátum: 2016 Október 09, 17:33:52 »

Gyújtás problémám van (tati-féle elektonikus).
Általában 3 henger megy, terhelésen 4. Van olyan, hogy minden gyújtás elmegy pár másodpercre, aztán megint visszajön.
Elektronikát cseréltem, a helyzet ugyanaz. Mi lehet? Rotor? Elosztó?
Köszi!


Vakuumdob van?
Elofordult mar hogy a sok mozgastol megtort a HALL harom vezetekebol valamelyik az alaplap allando mozgasanak hatasara.
Ha lehuzod a csovet, (kevesebbet mozog az alaplap) valtozik-e a jelenseg?
Aztan meg Tati majd tudja  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77238 Dátum: 2016 Október 09, 16:45:24 »

Gyújtás problémám van (tati-féle elektonikus).
Általában 3 henger megy, terhelésen 4. Van olyan, hogy minden gyújtás elmegy pár másodpercre, aztán megint visszajön.
Elektronikát cseréltem, a helyzet ugyanaz. Mi lehet? Rotor? Elosztó?
Köszi!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77237 Dátum: 2016 Október 06, 10:25:03 »

Köszönöm a lehetőséget, de nem vagyok otthon napközben (most is itt ülök a munkahelyemen) a cucc meg lent van Kötcsén. Ha nem tudok zöld-ágra vergődni, hazahozom, és akkor egyszer....

holnap elvileg járok feléd napközben, (már ha otthon vagy).
a multiméterem talán tud kapacitást mérni. este megnézhetem otthon. érdekel?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77236 Dátum: 2016 Október 05, 17:10:10 »

Köszi az alapos választ. Még meg is értettem az elvet Smiley Szóval, ha a rövidzár marad, akkor szar a kondi.

holnap elvileg járok feléd napközben, (már ha otthon vagy).
a multiméterem talán tud kapacitást mérni. este megnézhetem otthon. érdekel?
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.