www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 15:12:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1062 1063 1064 1065 1066 [1067] 1068 1069 1070 1071 1072 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14885232 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37971 Dátum: 2009 Július 07, 21:39:34 »

Csak hogy mindenkit megnyugtassak,saját bogaram lipitya darabokra szedtem az utolsó csavarig,de a motorhoz én sem értek.Szóval ha a kasznihoz,és annak szerkezeti dolgaihoz "értek " is,attól még a motorhoz nem.De nem is a sajátomén fogom megtanulni.Inkább egy egybelévőt,de már nem használhatón próbálkoznék....Rizsa-rizsa  -Na mindegy.

Viszont kérdeznék én is egyet,de kettő lesz belőle Smiley
 1.A kormányművembe a tengely alsó részénél az irányítókarnál lóg az egész.Egy persely van benne.tudom cserélni,és ha igen,mi annak a folyamata?

 2.Az ajtópánt stiftjéhez tudtok valakit,aki kicseréli?Mert festeném hamarosan,de szétkúrni nem akarom már az ajtót.Biztosra kell mennem Grin
 

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37970 Dátum: 2009 Július 07, 21:37:19 »

Ott egy menetes rész van,és az hajtja vissza az olajat ahogy forog a motor.
Józsikám!Hol voltál eddig?Remélem jól vagy!Minden oké?
Privát üzenetre válaszolj léci!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37969 Dátum: 2009 Július 07, 21:31:09 »

Így legyen ötösöm a lottón ahogy ezt megmondtam, hogy ezt fogod írni! Smiley Mostmár jöhet a fröccs Grin
Szerintem már jó is esik Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37968 Dátum: 2009 Július 07, 21:23:27 »

Okés, de akkor mi van az ékszíjtárcsa felöli oldalon ha ott nincsen szimmering? Meg különben is  a motor "hátulja" az nem az ami pont szembe néz veled. De én ehhez mint -AZS megmondta- egyáltalán nem értek. Smiley
Ugyanis amiről én beszéltem az a váltó felöli része tehát a HÁTULJA. Ha kinyitit a mocitetőt akkor a motor ELEJÉT látod nem? Még a gépkönyvekben is így van (ott egy bazi nagy nyíl, hogy "FRONT"). Tehát amikor azt kérdezem, hogy a HÁTULJÁNÁL lévő szimmering akkor nem az ékszíjtárcsa felöli oldalról beszélek ami az ELEJE. Wink Wink
nem kötekedésböl de nekem elöl meg hátul is van gumi szimmering , talán egyedül az országban  Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37967 Dátum: 2009 Július 07, 21:21:03 »

Ott egy menetes rész van,és az hajtja vissza az olajat ahogy forog a motor.
úgy úgy alias centrifugál szimmering Smiley

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37966 Dátum: 2009 Július 07, 21:02:56 »

hello!

nézegettem bugpartson ilyen hátsó kalaptartót, hangszóróhellyel, de elég drága (olyan 20rongy).....láttam már hogy többen hirdettek "házi gyártású" ajtópanelt (furnér lemezből?) és arra gondoltam, hogy legyártanék egy ilyen kalaptartót, aztán valahol beboríttatnám műbőrrel. Az a kérdésem, hogy egyrészt ez kb mennyivel lenne igy olcsóbb? illetve hogy egyáltalán hol csinálnak ilyen bőrözést? És végül, hogy nincs e vkinek egy jó, méretekkel ellátott rajza a 76-osok kalaptartójáról, hogy ne kelljen kiméricskélni. Ha ez bejön, akkor jönnének az ajtókárpitok Smiley

előre is köszi!
Tom
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37965 Dátum: 2009 Július 07, 20:16:46 »

Mai SZMB képekben...
sikerült megtalálni/megoldani-röpke 2óra alatt bal oldalon azt a 3cm-t.. most már egyforma mindkét oldal Cheesy!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #37964 Dátum: 2009 Július 07, 19:31:32 »

valtokodokat hol talalok?(olyan oldal kene,ahol vannak olyan kodok is,amik csak szamokbol allnak,nincs az elejen betu..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37963 Dátum: 2009 Július 07, 18:54:38 »

Le.

a kerekeket kell hozzá forgatnom?

most már ki van oldva minden kötés, de nem akar lemenni...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37962 Dátum: 2009 Július 07, 18:36:39 »

Öreg te tényleg igyál egy fröcsöt.

Így legyen ötösöm a lottón ahogy ezt megmondtam, hogy ezt fogod írni! Smiley Mostmár jöhet a fröccs Grin

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37961 Dátum: 2009 Július 07, 18:29:25 »

Rendben. Wink
A hűtőfolyadékos csak hülyeség volt, egyébként is: motorba vizet? Grin

Mivel én az életem nagy részét nem műhelyben éltem le a Bogaram szerelésével (bár tehettem volna) így bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek, de azért még nem kell lehülyézni a másikat, hogy nem ért hozzá. Mivel gépészmérnöknek tanulok így azért van némi fogalmam az autókról és működésükről és ha tehetem akkor lennt vagyok a műhelyben és próbálok pár gyakorlati dolgot ellesni a Mesterektől (igaz nem Bogárra szakosodott szerelők).
Egyszer személyesen megkérdezném, hogy ugyanmár el tudnád nekem mondani a Bogár történetét úgy, hogy tudod, hogy mit mikor vezettek be és, hogy mikor mennyi Bogár készült. Mi a külömnbség a '67 és a '68-as Bogár között? Hány bogarat gyártottak Németországban? És a világon összesen? A Karmann-Ghia hogyan kapcsolódik a bogárhoz és Ferdinand Porsche-hoz? És még millió kérdés és úgy kompletten a Bogár Történelem ha már mindent tudsz és mindenhez értesz. Elvégre ha az embernek Bogara van és nem tudja a kocsijának a történelmét de egy szimmeringről mer kérdezni akkor már nem ért hozzá vagy hülye? Meg akkor már nem is igazi Bogár rajongó?

Tisztelettel várom válaszod! Wink
Öreg te tényleg igyál egy fröcsöt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37960 Dátum: 2009 Július 07, 18:25:02 »

Ott egy menetes rész van,és az hajtja vissza az olajat ahogy forog a motor.

Köszönöm! Wink


VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37959 Dátum: 2009 Július 07, 18:23:53 »

nem kell komolyan venni a dolgokat, igyál egy kis fröccsöt ér röhögj ki mindenkit...  Cheesy

nekem olyan csávó okoskodott bogárral kapcsolatban, aki a maga állítása szerint 30 évig szerelt bogarakat. olyan baromságokat magyarázott a bogaram motorjáról, hogy a hajam égnek állt, de nem szóltam vissza, mert ő volt a kpm-es   Cool

 Wink Wink Wink Wink
Hát igen, a KPM-es szava "szent". Smiley

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37958 Dátum: 2009 Július 07, 18:22:50 »

Ne szivd mellre.Nem oltani szeretelek volna de oly blőd a kérdés mint a hütőfolyadék. Wink

Rendben. Wink
A hűtőfolyadékos csak hülyeség volt, egyébként is: motorba vizet? Grin

Mivel én az életem nagy részét nem műhelyben éltem le a Bogaram szerelésével (bár tehettem volna) így bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek, de azért még nem kell lehülyézni a másikat, hogy nem ért hozzá. Mivel gépészmérnöknek tanulok így azért van némi fogalmam az autókról és működésükről és ha tehetem akkor lennt vagyok a műhelyben és próbálok pár gyakorlati dolgot ellesni a Mesterektől (igaz nem Bogárra szakosodott szerelők).
Egyszer személyesen megkérdezném, hogy ugyanmár el tudnád nekem mondani a Bogár történetét úgy, hogy tudod, hogy mit mikor vezettek be és, hogy mikor mennyi Bogár készült. Mi a külömnbség a '67 és a '68-as Bogár között? Hány bogarat gyártottak Németországban? És a világon összesen? A Karmann-Ghia hogyan kapcsolódik a bogárhoz és Ferdinand Porsche-hoz? És még millió kérdés és úgy kompletten a Bogár Történelem ha már mindent tudsz és mindenhez értesz. Elvégre ha az embernek Bogara van és nem tudja a kocsijának a történelmét de egy szimmeringről mer kérdezni akkor már nem ért hozzá vagy hülye? Meg akkor már nem is igazi Bogár rajongó?

Tisztelettel várom válaszod! Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37957 Dátum: 2009 Július 07, 18:14:57 »

Okés, de akkor mi van az ékszíjtárcsa felöli oldalon ha ott nincsen szimmering? Meg különben is  a motor "hátulja" az nem az ami pont szembe néz veled. De én ehhez mint -AZS megmondta- egyáltalán nem értek. Smiley
Ott egy menetes rész van,és az hajtja vissza az olajat ahogy forog a motor.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37956 Dátum: 2009 Július 07, 18:10:40 »

Aham. Értem. Esetleg Te ismered személyesen, hogy tudod, hogy nem volt Bogara?

nem kell komolyan venni a dolgokat, igyál egy kis fröccsöt ér röhögj ki mindenkit...  Cheesy

nekem olyan csávó okoskodott bogárral kapcsolatban, aki a maga állítása szerint 30 évig szerelt bogarakat. olyan baromságokat magyarázott a bogaram motorjáról, hogy a hajam égnek állt, de nem szóltam vissza, mert ő volt a kpm-es   Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37955 Dátum: 2009 Július 07, 18:09:52 »

na álljunk meg egy röpke pillanatra

a bogármotorban egy helyen van főtengelyszimmering, mégpedig elöl, azaz a lendkerék-kuplung-váltó felőli részen
hátul, azaz az ékszíjtárcsa felőli részen nincs. meg nem is volt, meg nem is lesz.

szóval mit is akarsz te kicseréltetni???

Okés, de akkor mi van az ékszíjtárcsa felöli oldalon ha ott nincsen szimmering? Meg különben is  a motor "hátulja" az nem az ami pont szembe néz veled. De én ehhez mint -AZS megmondta- egyáltalán nem értek. Smiley
Ugyanis amiről én beszéltem az a váltó felöli része tehát a HÁTULJA. Ha kinyitit a mocitetőt akkor a motor ELEJÉT látod nem? Még a gépkönyvekben is így van (ott egy bazi nagy nyíl, hogy "FRONT"). Tehát amikor azt kérdezem, hogy a HÁTULJÁNÁL lévő szimmering akkor nem az ékszíjtárcsa felöli oldalról beszélek ami az ELEJE. Wink Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 07, 18:27:54 írta Laci »

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37954 Dátum: 2009 Július 07, 18:08:22 »

a lényeg az, hogy a váltót kéne bütykölnöm, de nem füllik a fogam a váltó kivételéhez (konkrétan a féltengelyek lekötéséhez)

a motort már kikaptam (typ4, levehető hátfal) egyedül  Cheesy

kérdés:

ha már semmi nem fogja a váltót csak a két féltengely, akkor szépen le tudom engedni földközeli állapotba?
Le.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37953 Dátum: 2009 Július 07, 18:07:40 »

Aham. Értem. Esetleg Te ismered személyesen, hogy tudod, hogy nem volt Bogara?
Nem nem ismerem személyesen de hidd el hogy én és a bogaram nem is szeretnénk megismerni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37952 Dátum: 2009 Július 07, 18:07:14 »

mielőtt mindent szét offoltok és jópofiztok, válaszoljon valaki a tényleges SZMB kérdésemre, mert holnap nem biztos, hogy 3 oldal rizsát vissza olvasni ahhoz, hogy infóhoz jussak  Wink ha nem tudjátok a megoldást ok. majd hívom Laci szerelőjét  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37951 Dátum: 2009 Július 07, 18:06:16 »

rendben, ha Te mondod akkor biztosan így van. Wink

Nem értek én itt pár embert. Csak egy kérdést tettem fel és erre jönnek az oltások. Mert ha azt kérdeztem volna, hogy "a Bogárba mennyi hűtőfolyadékot kell rakni és ügye a motor elöl keresztben van beépítve" akkor megérdemelném az oltásokat. De csak egy szimeringről érdeklődtem. Miért nem lehet normálisan társalogni? Vagy mindenki a netre jár levezetni az aznapi stresszt?  Roll Eyes
Ne szivd mellre.Nem oltani szeretelek volna de oly blőd a kérdés mint a hütőfolyadék. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37950 Dátum: 2009 Július 07, 18:05:42 »

Ha szabad ajánlanom keress olyan bogár szerelőt aki tényleg látott már bogarat. Esetleg kérdezz rá Maresz úrra hátha ráér.Ugyanis a te mester embered atól tartok akár össze is kokányolhatja a kocsid. Cool

Aham. Értem. Esetleg Te ismered személyesen, hogy tudod, hogy nem volt Bogara?

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37949 Dátum: 2009 Július 07, 18:02:46 »

te nem értesz hozzá, ez elég egyértelmű, de ez nem baj.
az már inkább baj, hogy a szerelőd se...

rendben, ha Te mondod akkor biztosan így van. Wink

Nem értek én itt pár embert. Csak egy kérdést tettem fel és erre jönnek az oltások. Mert ha azt kérdeztem volna, hogy "a Bogárba mennyi hűtőfolyadékot kell rakni és ügye a motor elöl keresztben van beépítve" akkor megérdemelném az oltásokat. De csak egy szimeringről érdeklődtem. Miért nem lehet normálisan társalogni? Vagy mindenki a netre jár levezetni az aznapi stresszt?  Roll Eyes

VW 1300 ('68)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37948 Dátum: 2009 Július 07, 17:45:12 »

te nem értesz hozzá, ez elég egyértelmű, de ez nem baj.
az már inkább baj, hogy a szerelőd se...
Wink ott a pont
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #37947 Dátum: 2009 Július 07, 17:35:41 »


 Nem értem, hogyha kérdezek valamit a Bogarakkal kapcsolatban akkor én már nem értek hozzájuk? Roll Eyes


te nem értesz hozzá, ez elég egyértelmű, de ez nem baj.
az már inkább baj, hogy a szerelőd se...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37946 Dátum: 2009 Július 07, 17:32:59 »

na álljunk meg egy röpke pillanatra

a bogármotorban egy helyen van főtengelyszimmering, mégpedig elöl, azaz a lendkerék-kuplung-váltó felőli részen
hátul, azaz az ékszíjtárcsa felőli részen nincs. meg nem is volt, meg nem is lesz.

szóval mit is akarsz te kicseréltetni???
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #37945 Dátum: 2009 Július 07, 17:32:18 »


Olyan autószerelőt kérdeztem meg akinek volt Bogara és Ő nem emlékezett rá pontosan (csak arra, hogy az elsőnél nem kell)


na álljunk meg egy röpke pillanatra

a bogármotorban egy helyen van főtengelyszimmering, mégpedig elöl, azaz a lendkerék-kuplung-váltó felőli részen
hátul, azaz az ékszíjtárcsa felőli részen nincs. meg nem is volt, meg nem is lesz.

szóval mit is akarsz te kicseréltetni???
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37944 Dátum: 2009 Július 07, 17:24:46 »

Egy szóval sem mondtam, hogy én csinálom!
Olyan autószerelőt kérdeztem meg akinek volt Bogara és Ő nem emlékezett rá pontosan (csak arra, hogy az elsőnél nem kell) (és egyik Bogárkönyvben sem említik), így gondoltam megkérdezem. Wink Nem kell egyből oltani a másikat, hogy (kisarkítva): "kisöreg!! inkább húzzá játszani azzal ami veled egyidős, nem értesz te az autókhoz". Wink Wink Wink Nem értem, hogyha kérdezek valamit a Bogarakkal kapcsolatban akkor én már nem értek hozzájuk? Roll Eyes Úgy gondolom, hogy kérdezni nem bűn, hacsak az ember nem akarja összekókányolni a kocsiját. Wink

Üdvw Wink

Ha szabad ajánlanom keress olyan bogár szerelőt aki tényleg látott már bogarat. Esetleg kérdezz rá Maresz úrra hátha ráér.Ugyanis a te mester embered atól tartok akár össze is kokányolhatja a kocsid. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37943 Dátum: 2009 Július 07, 16:54:39 »

Azt írta hogy nem kell széthúzni a blokkot!! De ha ilyen kérdéseket teszel fel jobb ha inkább szakemberre bízod a motorjavítást szvsz!!

Egy szóval sem mondtam, hogy én csinálom!
Olyan autószerelőt kérdeztem meg akinek volt Bogara és Ő nem emlékezett rá pontosan (csak arra, hogy az elsőnél nem kell) (és egyik Bogárkönyvben sem említik), így gondoltam megkérdezem. Wink Nem kell egyből oltani a másikat, hogy (kisarkítva): "kisöreg!! inkább húzzá játszani azzal ami veled egyidős, nem értesz te az autókhoz". Wink Wink Wink Nem értem, hogyha kérdezek valamit a Bogarakkal kapcsolatban akkor én már nem értek hozzájuk? Roll Eyes Úgy gondolom, hogy kérdezni nem bűn, hacsak az ember nem akarja összekókányolni a kocsiját. Wink

Üdvw Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37942 Dátum: 2009 Július 07, 16:52:10 »

busz:

váltót hogy tudom kiszabadítani a váltórudazat fogságából?

már mindenhol szétkaptam, de nem akar kijönni belőle. (váltórúdnál, váltó elött kardános résznél)

a lényeg az, hogy a váltót kéne bütykölnöm, de nem füllik a fogam a váltó kivételéhez (konkrétan a féltengelyek lekötéséhez)

a motort már kikaptam (typ4, levehető hátfal) egyedül  Cheesy

kérdés:

ha már semmi nem fogja a váltót csak a két féltengely, akkor szépen le tudom engedni földközeli állapotba?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37941 Dátum: 2009 Július 07, 16:47:22 »

busz:

váltót hogy tudom kiszabadítani a váltórudazat fogságából?

már mindenhol szétkaptam, de nem akar kijönni belőle. (váltórúdnál, váltó elött kardános résznél)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37940 Dátum: 2009 Július 07, 16:44:51 »

Mert megadta magát a hátsó szimering és szivárog az olaj. Ha jobban felpörgetem a mocit akkor csöpög is. Ezért szeretném kicserélni.
Azt írta hogy nem kell széthúzni a blokkot!! De ha ilyen kérdéseket teszel fel jobb ha inkább szakemberre bízod a motorjavítást szvsz!!
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37939 Dátum: 2009 Július 07, 16:41:23 »

Miért kénne?

Mert megadta magát a hátsó szimering és szivárog az olaj. Ha jobban felpörgetem a mocit akkor csöpög is. Ezért szeretném kicserélni.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37938 Dátum: 2009 Július 07, 16:37:38 »

állítható magasságú pumaban az állító csavar betekerésének van valami trükkje ?

ja, 19es kulcs  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37937 Dátum: 2009 Július 07, 15:21:56 »

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy 1.3-as F1-es mocinál a hátsó főtengelyszimmering cseréhez szét kell húzni a blokkot?

Előre is köszönöm!

Üdv.
Miért kénne?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37936 Dátum: 2009 Július 07, 15:13:32 »

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy 1.3-as F1-es mocinál a hátsó főtengelyszimmering cseréhez szét kell húzni a blokkot?

Előre is köszönöm!

Üdv.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37935 Dátum: 2009 Július 07, 13:24:12 »

állítható magasságú pumaban az állító csavar betekerésének van valami trükkje ?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37934 Dátum: 2009 Július 07, 11:12:49 »

köszönom a válaszokat!

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37933 Dátum: 2009 Július 07, 10:25:57 »

Olaj témában lenne két kérdésem:

Mennyi olaj kell a váltóba (szárazféltengelyes), illetve a motorba (1,6) ?

motor 2,5 váltó 3lityi

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37932 Dátum: 2009 Július 07, 10:21:11 »

Olaj témában lenne két kérdésem:

Mennyi olaj kell a váltóba (szárazféltengelyes), illetve a motorba (1,6) ?

A hogyan tovább? könyv 2,5-2,5L -t ír  (a min és max között 1,35L a különbség)- a megfelelő szintet itt is ellenőrizheted pálcán  Wink
azt nem írja h száraz féltengelyeshez??, csak 3L a űrtartalom... szintet pedig a váltó oldalán lévő ellenőrző csavarral tudod ellenőrizni
Oldalak: 1 ... 1062 1063 1064 1065 1066 [1067] 1068 1069 1070 1071 1072 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.