www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 17:00:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1062 1063 1064 1065 1066 [1067] 1068 1069 1070 1071 1072 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13299908 alkalommal)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37958 Dátum: 2009 Július 07, 18:22:50 »

Ne szivd mellre.Nem oltani szeretelek volna de oly blőd a kérdés mint a hütőfolyadék. Wink

Rendben. Wink
A hűtőfolyadékos csak hülyeség volt, egyébként is: motorba vizet? Grin

Mivel én az életem nagy részét nem műhelyben éltem le a Bogaram szerelésével (bár tehettem volna) így bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek, de azért még nem kell lehülyézni a másikat, hogy nem ért hozzá. Mivel gépészmérnöknek tanulok így azért van némi fogalmam az autókról és működésükről és ha tehetem akkor lennt vagyok a műhelyben és próbálok pár gyakorlati dolgot ellesni a Mesterektől (igaz nem Bogárra szakosodott szerelők).
Egyszer személyesen megkérdezném, hogy ugyanmár el tudnád nekem mondani a Bogár történetét úgy, hogy tudod, hogy mit mikor vezettek be és, hogy mikor mennyi Bogár készült. Mi a külömnbség a '67 és a '68-as Bogár között? Hány bogarat gyártottak Németországban? És a világon összesen? A Karmann-Ghia hogyan kapcsolódik a bogárhoz és Ferdinand Porsche-hoz? És még millió kérdés és úgy kompletten a Bogár Történelem ha már mindent tudsz és mindenhez értesz. Elvégre ha az embernek Bogara van és nem tudja a kocsijának a történelmét de egy szimmeringről mer kérdezni akkor már nem ért hozzá vagy hülye? Meg akkor már nem is igazi Bogár rajongó?

Tisztelettel várom válaszod! Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37957 Dátum: 2009 Július 07, 18:14:57 »

Okés, de akkor mi van az ékszíjtárcsa felöli oldalon ha ott nincsen szimmering? Meg különben is  a motor "hátulja" az nem az ami pont szembe néz veled. De én ehhez mint -AZS megmondta- egyáltalán nem értek. Smiley
Ott egy menetes rész van,és az hajtja vissza az olajat ahogy forog a motor.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37956 Dátum: 2009 Július 07, 18:10:40 »

Aham. Értem. Esetleg Te ismered személyesen, hogy tudod, hogy nem volt Bogara?

nem kell komolyan venni a dolgokat, igyál egy kis fröccsöt ér röhögj ki mindenkit...  Cheesy

nekem olyan csávó okoskodott bogárral kapcsolatban, aki a maga állítása szerint 30 évig szerelt bogarakat. olyan baromságokat magyarázott a bogaram motorjáról, hogy a hajam égnek állt, de nem szóltam vissza, mert ő volt a kpm-es   Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37955 Dátum: 2009 Július 07, 18:09:52 »

na álljunk meg egy röpke pillanatra

a bogármotorban egy helyen van főtengelyszimmering, mégpedig elöl, azaz a lendkerék-kuplung-váltó felőli részen
hátul, azaz az ékszíjtárcsa felőli részen nincs. meg nem is volt, meg nem is lesz.

szóval mit is akarsz te kicseréltetni???

Okés, de akkor mi van az ékszíjtárcsa felöli oldalon ha ott nincsen szimmering? Meg különben is  a motor "hátulja" az nem az ami pont szembe néz veled. De én ehhez mint -AZS megmondta- egyáltalán nem értek. Smiley
Ugyanis amiről én beszéltem az a váltó felöli része tehát a HÁTULJA. Ha kinyitit a mocitetőt akkor a motor ELEJÉT látod nem? Még a gépkönyvekben is így van (ott egy bazi nagy nyíl, hogy "FRONT"). Tehát amikor azt kérdezem, hogy a HÁTULJÁNÁL lévő szimmering akkor nem az ékszíjtárcsa felöli oldalról beszélek ami az ELEJE. Wink Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 07, 18:27:54 írta Laci »

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37954 Dátum: 2009 Július 07, 18:08:22 »

a lényeg az, hogy a váltót kéne bütykölnöm, de nem füllik a fogam a váltó kivételéhez (konkrétan a féltengelyek lekötéséhez)

a motort már kikaptam (typ4, levehető hátfal) egyedül  Cheesy

kérdés:

ha már semmi nem fogja a váltót csak a két féltengely, akkor szépen le tudom engedni földközeli állapotba?
Le.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37953 Dátum: 2009 Július 07, 18:07:40 »

Aham. Értem. Esetleg Te ismered személyesen, hogy tudod, hogy nem volt Bogara?
Nem nem ismerem személyesen de hidd el hogy én és a bogaram nem is szeretnénk megismerni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37952 Dátum: 2009 Július 07, 18:07:14 »

mielőtt mindent szét offoltok és jópofiztok, válaszoljon valaki a tényleges SZMB kérdésemre, mert holnap nem biztos, hogy 3 oldal rizsát vissza olvasni ahhoz, hogy infóhoz jussak  Wink ha nem tudjátok a megoldást ok. majd hívom Laci szerelőjét  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37951 Dátum: 2009 Július 07, 18:06:16 »

rendben, ha Te mondod akkor biztosan így van. Wink

Nem értek én itt pár embert. Csak egy kérdést tettem fel és erre jönnek az oltások. Mert ha azt kérdeztem volna, hogy "a Bogárba mennyi hűtőfolyadékot kell rakni és ügye a motor elöl keresztben van beépítve" akkor megérdemelném az oltásokat. De csak egy szimeringről érdeklődtem. Miért nem lehet normálisan társalogni? Vagy mindenki a netre jár levezetni az aznapi stresszt?  Roll Eyes
Ne szivd mellre.Nem oltani szeretelek volna de oly blőd a kérdés mint a hütőfolyadék. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37950 Dátum: 2009 Július 07, 18:05:42 »

Ha szabad ajánlanom keress olyan bogár szerelőt aki tényleg látott már bogarat. Esetleg kérdezz rá Maresz úrra hátha ráér.Ugyanis a te mester embered atól tartok akár össze is kokányolhatja a kocsid. Cool

Aham. Értem. Esetleg Te ismered személyesen, hogy tudod, hogy nem volt Bogara?

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37949 Dátum: 2009 Július 07, 18:02:46 »

te nem értesz hozzá, ez elég egyértelmű, de ez nem baj.
az már inkább baj, hogy a szerelőd se...

rendben, ha Te mondod akkor biztosan így van. Wink

Nem értek én itt pár embert. Csak egy kérdést tettem fel és erre jönnek az oltások. Mert ha azt kérdeztem volna, hogy "a Bogárba mennyi hűtőfolyadékot kell rakni és ügye a motor elöl keresztben van beépítve" akkor megérdemelném az oltásokat. De csak egy szimeringről érdeklődtem. Miért nem lehet normálisan társalogni? Vagy mindenki a netre jár levezetni az aznapi stresszt?  Roll Eyes

VW 1300 ('68)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37948 Dátum: 2009 Július 07, 17:45:12 »

te nem értesz hozzá, ez elég egyértelmű, de ez nem baj.
az már inkább baj, hogy a szerelőd se...
Wink ott a pont
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #37947 Dátum: 2009 Július 07, 17:35:41 »


 Nem értem, hogyha kérdezek valamit a Bogarakkal kapcsolatban akkor én már nem értek hozzájuk? Roll Eyes


te nem értesz hozzá, ez elég egyértelmű, de ez nem baj.
az már inkább baj, hogy a szerelőd se...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37946 Dátum: 2009 Július 07, 17:32:59 »

na álljunk meg egy röpke pillanatra

a bogármotorban egy helyen van főtengelyszimmering, mégpedig elöl, azaz a lendkerék-kuplung-váltó felőli részen
hátul, azaz az ékszíjtárcsa felőli részen nincs. meg nem is volt, meg nem is lesz.

szóval mit is akarsz te kicseréltetni???
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #37945 Dátum: 2009 Július 07, 17:32:18 »


Olyan autószerelőt kérdeztem meg akinek volt Bogara és Ő nem emlékezett rá pontosan (csak arra, hogy az elsőnél nem kell)


na álljunk meg egy röpke pillanatra

a bogármotorban egy helyen van főtengelyszimmering, mégpedig elöl, azaz a lendkerék-kuplung-váltó felőli részen
hátul, azaz az ékszíjtárcsa felőli részen nincs. meg nem is volt, meg nem is lesz.

szóval mit is akarsz te kicseréltetni???
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37944 Dátum: 2009 Július 07, 17:24:46 »

Egy szóval sem mondtam, hogy én csinálom!
Olyan autószerelőt kérdeztem meg akinek volt Bogara és Ő nem emlékezett rá pontosan (csak arra, hogy az elsőnél nem kell) (és egyik Bogárkönyvben sem említik), így gondoltam megkérdezem. Wink Nem kell egyből oltani a másikat, hogy (kisarkítva): "kisöreg!! inkább húzzá játszani azzal ami veled egyidős, nem értesz te az autókhoz". Wink Wink Wink Nem értem, hogyha kérdezek valamit a Bogarakkal kapcsolatban akkor én már nem értek hozzájuk? Roll Eyes Úgy gondolom, hogy kérdezni nem bűn, hacsak az ember nem akarja összekókányolni a kocsiját. Wink

Üdvw Wink

Ha szabad ajánlanom keress olyan bogár szerelőt aki tényleg látott már bogarat. Esetleg kérdezz rá Maresz úrra hátha ráér.Ugyanis a te mester embered atól tartok akár össze is kokányolhatja a kocsid. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37943 Dátum: 2009 Július 07, 16:54:39 »

Azt írta hogy nem kell széthúzni a blokkot!! De ha ilyen kérdéseket teszel fel jobb ha inkább szakemberre bízod a motorjavítást szvsz!!

Egy szóval sem mondtam, hogy én csinálom!
Olyan autószerelőt kérdeztem meg akinek volt Bogara és Ő nem emlékezett rá pontosan (csak arra, hogy az elsőnél nem kell) (és egyik Bogárkönyvben sem említik), így gondoltam megkérdezem. Wink Nem kell egyből oltani a másikat, hogy (kisarkítva): "kisöreg!! inkább húzzá játszani azzal ami veled egyidős, nem értesz te az autókhoz". Wink Wink Wink Nem értem, hogyha kérdezek valamit a Bogarakkal kapcsolatban akkor én már nem értek hozzájuk? Roll Eyes Úgy gondolom, hogy kérdezni nem bűn, hacsak az ember nem akarja összekókányolni a kocsiját. Wink

Üdvw Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37942 Dátum: 2009 Július 07, 16:52:10 »

busz:

váltót hogy tudom kiszabadítani a váltórudazat fogságából?

már mindenhol szétkaptam, de nem akar kijönni belőle. (váltórúdnál, váltó elött kardános résznél)

a lényeg az, hogy a váltót kéne bütykölnöm, de nem füllik a fogam a váltó kivételéhez (konkrétan a féltengelyek lekötéséhez)

a motort már kikaptam (typ4, levehető hátfal) egyedül  Cheesy

kérdés:

ha már semmi nem fogja a váltót csak a két féltengely, akkor szépen le tudom engedni földközeli állapotba?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37941 Dátum: 2009 Július 07, 16:47:22 »

busz:

váltót hogy tudom kiszabadítani a váltórudazat fogságából?

már mindenhol szétkaptam, de nem akar kijönni belőle. (váltórúdnál, váltó elött kardános résznél)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37940 Dátum: 2009 Július 07, 16:44:51 »

Mert megadta magát a hátsó szimering és szivárog az olaj. Ha jobban felpörgetem a mocit akkor csöpög is. Ezért szeretném kicserélni.
Azt írta hogy nem kell széthúzni a blokkot!! De ha ilyen kérdéseket teszel fel jobb ha inkább szakemberre bízod a motorjavítást szvsz!!
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37939 Dátum: 2009 Július 07, 16:41:23 »

Miért kénne?

Mert megadta magát a hátsó szimering és szivárog az olaj. Ha jobban felpörgetem a mocit akkor csöpög is. Ezért szeretném kicserélni.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37938 Dátum: 2009 Július 07, 16:37:38 »

állítható magasságú pumaban az állító csavar betekerésének van valami trükkje ?

ja, 19es kulcs  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37937 Dátum: 2009 Július 07, 15:21:56 »

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy 1.3-as F1-es mocinál a hátsó főtengelyszimmering cseréhez szét kell húzni a blokkot?

Előre is köszönöm!

Üdv.
Miért kénne?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37936 Dátum: 2009 Július 07, 15:13:32 »

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy 1.3-as F1-es mocinál a hátsó főtengelyszimmering cseréhez szét kell húzni a blokkot?

Előre is köszönöm!

Üdv.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37935 Dátum: 2009 Július 07, 13:24:12 »

állítható magasságú pumaban az állító csavar betekerésének van valami trükkje ?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37934 Dátum: 2009 Július 07, 11:12:49 »

köszönom a válaszokat!

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37933 Dátum: 2009 Július 07, 10:25:57 »

Olaj témában lenne két kérdésem:

Mennyi olaj kell a váltóba (szárazféltengelyes), illetve a motorba (1,6) ?

motor 2,5 váltó 3lityi

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37932 Dátum: 2009 Július 07, 10:21:11 »

Olaj témában lenne két kérdésem:

Mennyi olaj kell a váltóba (szárazféltengelyes), illetve a motorba (1,6) ?

A hogyan tovább? könyv 2,5-2,5L -t ír  (a min és max között 1,35L a különbség)- a megfelelő szintet itt is ellenőrizheted pálcán  Wink
azt nem írja h száraz féltengelyeshez??, csak 3L a űrtartalom... szintet pedig a váltó oldalán lévő ellenőrző csavarral tudod ellenőrizni
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37931 Dátum: 2009 Július 07, 10:01:41 »

Olaj témában lenne két kérdésem:

Mennyi olaj kell a váltóba (szárazféltengelyes), illetve a motorba (1,6) ?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37930 Dátum: 2009 Július 06, 22:17:50 »

Spark.-tól pedig volna a hátsó ülések alá szép borítás, ha a kiengedett patkányom nem rágta volna meg a sarkait. kb. 10 percig nem voltam a szobában, ahova előtte engedtem ki a kis rohadékot.....
az első ratfood bogár  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37929 Dátum: 2009 Július 06, 21:01:06 »

Nah ma beszerző körúton voltam, és picit mókoltam is.
A 68-as órát szétpattintottam, kitakarítottam, beolajoztam-zsíroztam összeraktam. Holnap beszerelés. Amitől kicsit félek, mert pár égővel kevesebb hely van ebbe..... Max a létszükséglethez fontosak lesznek bekötve.  Roll Eyes
Próbáltam a km számlálót beállítani az előző órán lévő számokra, de mivel olyan szépen egy sorban vannak a számok nem szaroztam inkább vele... És hajszál pontosan 30.000-el többet mutat a mostani az előzőtől.  Shocked Most néztem.





Gumibogitól szereztem szép lökőstartó konzolokat is, holnap ha minden jól megy felkerül a hátsó lökős is. Spark.-tól pedig volna a hátsó ülések alá szép borítás, ha a kiengedett patkányom nem rágta volna meg a sarkait. kb. 10 percig nem voltam a szobában, ahova előtte engedtem ki a kis rohadékot.....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 06, 21:31:50 írta tazoli »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37928 Dátum: 2009 Július 06, 20:43:31 »

Nekem még eredeti a megoldása a turbinaház csappantyúit ( oldalanként 2db összesen 4 csappantyú) összekötő hajlított lemez felfogatásának.
ha szembefordítod a rugót akkor a közepénél megy keresztül a vége a rögzítő rugóknak amikekkel a lemez rögzítve van a leesés ellen és nem zége-gyűrűvel.

én alá fölé tettem alátétet és úgy akasztottam be a rugót.

Az ajtó az már nehezebb dió Smiley
Mindenféle képen az alátámasztás az egyik kulcs mert ha nem megfelelően támasztod alá és erősen kapaszkodik a stift (alsó felénél recézve van)
akkor bizony ügyesen ki lehet szakítani az ajtóból a zsanért is.
Én mindenek előtt áztatnám csavarlazítóval, WD40-el, fékfolyadékkal ami éppen van hogy valamennyire oldja.
A stift a zsanér középső részénél forog el az alsó és felső részénél kapaszkodik. ha tudsz csinálj egy befogót amivel nyomást tudsz rá hatni és úgy ütögetni fentről lefelé.
Lehetőleg jól alátámasztva megfelelő méretű erős dornival üssed és ne túl nagy kalapáccsal mert szétvered! Tongue

remélem valamennyit tudtam segíteni!

Ha valakinek van profi technikája a stifft kiszedésére azt én is szívesen hallgatom!  Evil


Akkor a turbinaháznál rendben. Grin
Viszont az ajtó az a régi aminek nem ártott,úgy jártam. :protest:Kiszakadt a helyéről.
Nos azért jó,hogy eszembe jutott,még festés előtt.Már szórógittezve levan.Szőrnyü akkor szakembert keresek neki Zeg közelébe valaki?
 Roll Eyes
És köszi a segítségeket Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37927 Dátum: 2009 Július 06, 16:03:34 »

Zoli,
ez szmb topic... s mint ilyen (az ültetés-szerelés éppen is idetartozik)
semmit sem kötelező olvasni Roll Eyes

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37926 Dátum: 2009 Július 06, 15:32:47 »

Ezt az értelmetlen vitát nem lehetne máshol folytatni? Mondjuk a Cultos topicban, (amit soha sem olvasok)
És az ültetés is hidegen hagy. Az a topic nem azért van?
Zoli,
ez szmb topic... s mint ilyen (az ültetés-szerelés éppen is idetartozik)
semmit sem kötelező olvasni Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37925 Dátum: 2009 Július 06, 15:17:25 »

Ezt az értelmetlen vitát nem lehetne máshol folytatni? Mondjuk a Cultos topicban, (amit soha sem olvasok)
És az ültetés is hidegen hagy. Az a topic nem azért van?

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37924 Dátum: 2009 Július 06, 14:41:24 »

Na papa figyi!

El kell keserítselek mert a szögmérővel beállított szög nem biztos, hogy egyforma lesz mert a torziók általában nem egyformán fáradnak el.
egyszeri szétszedéssel nem biztos, hogy sikerülni fog beállítani.
ha a jobb oldalihoz akarsz állítani akkor a bal torziót jegyezd meg , hogy kiengedve (kiveszed a kupak 4 csavarját leveszed a kupakot a "lengőkart" kiakasztod a felültetésből óvatosan mert letépi a kezed) hogy állt, majd vedd ki a forgasd el az óra járásával megegyezően 3 foggal majd a külső ricnire úgy tedd fel a lengőkart hogy megnézed hogy állt előtte és 1 foggal fentebb ( óramutató járásával ellenkezőleg ) teszed fel így fogsz kapni kb 2 cm-t ami a kocsi terhelését megkapja akkor kb egyforma magasságban lesz a két oldal.
Ha egyből nem sikerül akkor lehet vele játszadozni +/- 1-1 fogat kívül belül.

Kedves MARESZ és VWOODOO!

1 nem azt mondtam hogy belül 3 kívül 1 hanem ha figyeltél volna azt mondtam nézd meg a kiengedett állapotát kívül a lengővillának azt jegyezd meg a belsőt forgasd el majd a külsőt az eredeti állásához képest változtasd így kilehet szedni a különbséget.

Olvasd el a 2szöveget egymás után... Roll Eyes

-kiengedett állapotában valamihez viszonyítod előtte/utána... tehát a szögmérő nem hülyeség Wink
-Matekból nem voltam annyira hülye, ezért írtam neked h belül 3ricni nagyon sok...
-Amúgy meg köszönöm a tanácsod(legalább hozzászóltál segítő szándékkal) nem akartam lehurrogni, remélem nincs harag.. egyedül a papa megszólítás   Cool (hasonlóan xoyox hsz.aihoz ) amúgy meg érdekesnek találom h Caca -nak meg 'Szia' -val kezdted, pedig ő is fiatalabb nálad..

2 örülök h neked sikerült megcsinálni, nekem is sikerülni fog... marad úgyis a matek-meg a gyakorlat Wink nem érdekel hányszor kell szétszednem..
Jaa és feltűnt h szép lassan csöpög ezen az oldalon is hajtómű olaj, egyúttal féltengely szimering csere lesz ezen az oldalon is..
Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #37923 Dátum: 2009 Július 06, 14:35:51 »

és már megint kinek volt igaza?
nekem!
szörnyű dolog tökéletesnek lenni :-)))
Smiley Smiley

>>1302<< GOZ-555
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37922 Dátum: 2009 Július 06, 14:32:14 »

és már megint kinek volt igaza?
nekem!
szörnyű dolog tökéletesnek lenni :-)))
Grin Grin Grin.....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37921 Dátum: 2009 Július 06, 14:26:42 »

szörnyű dolog tökéletesnek lenni :-)))

Sosem fogod megtudni!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37920 Dátum: 2009 Július 06, 13:59:40 »

Köszönöm szépen a segitségeteket, valószinű, hogy testhibája lehetett az indexemnek, mert széthúztam, lecsiszoltam, és most örülök egyenlőre:)
Ave:)

és már megint kinek volt igaza?
nekem!
szörnyű dolog tökéletesnek lenni :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #37919 Dátum: 2009 Július 06, 12:42:59 »

Köszönöm szépen a segitségeteket, valószinű, hogy testhibája lehetett az indexemnek, mert széthúztam, lecsiszoltam, és most örülök egyenlőre:)
Ave:)

>>1302<< GOZ-555
Oldalak: 1 ... 1062 1063 1064 1065 1066 [1067] 1068 1069 1070 1071 1072 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.386 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.