www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 17:52:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1513 1514 1515 1516 1517 [1518] 1519 1520 1521 1522 1523 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830336 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19931 Dátum: 2007 Október 09, 22:14:12 »

Már csak az kérdés, hogy mennyire kompatibilis a későbbi váltókkal.
Gondolom semennyire.

Azt hiszem maradok a busz váltónál. Stunt szerint abból lehet guberálni, jó dolgokat.

Itt egy oldal pl. az 51-es manualból:
http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/9_51bug/p51.jpg
ez mondjuk stimmel.. érdemes megnézni a véglehajtást is: 4.43  Evil (amit persze gondolhattunk..)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19930 Dátum: 2007 Október 09, 22:07:40 »

Ennek a táblázatnak mennyire lehet hinni?
Mert ha nagyon, akkor keresek pre61 váltót.



Itt egy oldal pl. az 51-es manualból:
http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/9_51bug/p51.jpg
ez mondjuk stimmel.. érdemes megnézni a véglehajtást is: 4.43  Evil (amit persze gondolhattunk..)

és itt egy másik 56'-ból:
http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/56beetle/36.jpg
itt már van egy kis eltérés a 2. fokozatnál de a többi stimmel. a véglehajtás itt 4.4
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 09, 22:14:37 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19929 Dátum: 2007 Október 09, 22:05:03 »

rendelsz a csp-től?

Nem, csak érdeklődtem , mert mint azt Balage észrevette nem egészen stimmel (?) a sebességváltó-táblázatuk..

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19928 Dátum: 2007 Október 09, 22:01:47 »

Nem kizárt, de a tapasztalat nem ezt bizonyítja.
Lehet, szétrepül majd még egy váltó, akkor megnézem azon is.

Itt a rövid válasz, (de azért még nyaggatom egy kicsit majd őket ezzel a témával):

Hello,
 
thanks for your email.
As far as I know, the "AB" gearbox has a 0,93   4th gear.
 
With kind regards

Helge Ohmes

Verkauf / Sales

Custom & Speed Parts
Autoteile GmbH
Am Redder 3
22941 Bargteheide
Germany

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #19927 Dátum: 2007 Október 09, 21:58:07 »

Itt a rövid válasz, (de azért még nyaggatom egy kicsit majd őket ezzel a témával):
rendelsz a csp-től?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19926 Dátum: 2007 Október 09, 21:55:44 »

Ez érdekes lesz, hogy mi oktatjuk a németeket a saját autójukról! 

Kíváncsi vagyok a válaszra.



Itt a rövid válasz, (de azért még nyaggatom egy kicsit majd őket ezzel a témával):

Hello,
 
thanks for your email.
As far as I know, the "AB" gearbox has a 0,93   4th gear.
 
With kind regards

Helge Ohmes

Verkauf / Sales

Custom & Speed Parts
Autoteile GmbH
Am Redder 3
22941 Bargteheide
Germany

'81 Hecho en México
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #19925 Dátum: 2007 Október 09, 21:36:48 »

hát ahogy így végigondolom, a leömlőcső menet közben biztos van vagy 2-300 fok, márpedig az megy bele a hőcserélőbe. úgyhogy ha máshol nem is, a becsatlakozásnál tuti kurvameleg a hőcserélő palástja is

Hát akkor hőálló festés lesz biza!!  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19924 Dátum: 2007 Október 09, 21:35:08 »

Ja azt elfelejtettem hozzátenni, hogy darabokban van a gépezet. Egyébként jó ötlet köszi. Még valaki?

hát ahogy így végigondolom, a leömlőcső menet közben biztos van vagy 2-300 fok, márpedig az megy bele a hőcserélőbe. úgyhogy ha máshol nem is, a becsatlakozásnál tuti kurvameleg a hőcserélő palástja is
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19923 Dátum: 2007 Október 09, 21:34:44 »

Ennek a táblázatnak mennyire lehet hinni?
Mert ha nagyon, akkor keresek pre61 váltót.


Egy kis infó elötte:

AB    1300    4.375    Up to 8/70

és:



Ott van a 0.93 is , de az csak 71 től van...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #19922 Dátum: 2007 Október 09, 21:31:47 »

mész vele lét kört, aztán egy kis vizet locsolsz rá. ha sistereg, akkor 100 fok felett van, ha nem, akkor nem.

Ja azt elfelejtettem hozzátenni, hogy darabokban van a gépezet. Egyébként jó ötlet köszi. Még valaki?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19921 Dátum: 2007 Október 09, 21:28:49 »

Ez egy 1972-es holland autóban volt.

Akkor a franc tudja. Olvastam valahol, hogy a teljes gyártási idő alatt 75000 módosítás volt a bogáron.
Ebbe beleférhet, hogy az AB-s váltóban is volt egy-két módosítás.

Meg itt azt írja, hogy az 1 is szinkronizált, pedig szerintem az egyikben sem az.
 



Egy kis infó elötte:

AB    1300    4.375    Up to 8/70

és:

<beszúrt kép törölve>

Ott van a 0.93 is , de az csak 71 től van...

« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 09, 21:36:26 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19920 Dátum: 2007 Október 09, 21:20:13 »

sokan ki fognak átkozni.
szerintem bátran tegyél bele waresz csillapítót.
tudomásom szerint a hátsó az fasza, az elsőpt sajnos nem tudom.
Az lehet de vannak nálam csóróbbak is .Én legalább nem betont meg alufóliát használok.Nem?És még ők szeretik a bogarat Evil Meg inkább olyanon spórolok amit 20 perc alatt kicserélek olaj emelő segítségével mint mondjuk váltóbakon,vagy kuplungon stb..

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19919 Dátum: 2007 Október 09, 21:19:15 »

Ez érdekes lesz, hogy mi oktatjuk a németeket a saját autójukról! 

Kíváncsi vagyok a válaszra.



Egy kis infó elötte:

AB    1300    4.375    Up to 8/70

és:



Ott van a 0.93 is , de az csak 71 től van...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 09, 21:22:01 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19918 Dátum: 2007 Október 09, 21:13:26 »

PLEASE vwalaki????????????

mész vele lét kört, aztán egy kis vizet locsolsz rá. ha sistereg, akkor 100 fok felett van, ha nem, akkor nem.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #19917 Dátum: 2007 Október 09, 21:01:23 »

Szerintetek a hőcserélő mennyire melegszik fel kívülről??? Lefesthetem sima szürke festékkel, avagy használjak inkább hőállót? A festékbótos szerint a sima festék 80 Co-ig jó.

PLEASE vwalaki????????????

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19916 Dátum: 2007 Október 09, 20:42:39 »

Most bezzeg jó volt.Na szóval.
 Smiley MI van akkor,ha a nagy felújítási költség miatt Watyogó lengés csillapítót teszek be? MIvel tom,hogy jó bele,de melyik a hátsó? Nekem előre a torzióshoz kellene.
 Válaszokat várok Tongue

sokan ki fognak átkozni.
szerintem bátran tegyél bele waresz csillapítót.
tudomásom szerint a hátsó az fasza, az elsőpt sajnos nem tudom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19915 Dátum: 2007 Október 09, 20:24:49 »

Most bezzeg jó volt.Na szóval.

 Smiley MI van akkor,ha a nagy felújítási költség miatt Watyogó lengés csillapítót teszek be? MIvel tom,hogy jó bele,de melyik a hátsó? Nekem előre a torzióshoz kellene.

 Válaszokat várok Tongue

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19914 Dátum: 2007 Október 09, 20:22:08 »

Szar a netem?

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19913 Dátum: 2007 Október 09, 20:10:50 »

Én már nem is írok semmit.  Lips Sealed
Viszont amit VW66 ír az teljesen korrekt, ezeket én is produkálom bármikor 165/80 gumival, 155-el ugye mégjobb eredmények jönnének ki.
....

Ezt tapasztalatból írod vagy csak feltevés (mármint hogy a 155-el jobb lenne)?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #19912 Dátum: 2007 Október 09, 14:40:33 »

Most néztem hogy az 1.3-as 3000es fordulaton adja le a lenagyobb nyomatékot. kb 90nm-t Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19911 Dátum: 2007 Október 09, 14:04:31 »

Én már nem is írok semmit.  Lips Sealed
Viszont amit VW66 ír az teljesen korrekt, ezeket én is produkálom bármikor 165/80 gumival, 155-el ugye mégjobb eredmények jönnének ki.
Az óráról csak annyit hogy míg a mutatós része csalhat, mert ott mágnesek rugóerők befojásolják a működést és az 30 egynéhány év alatt változhat, addíg a számláló tisztán fogaskerék áttétel alapú az nem csalhat csak ha a kerékméretet baszkuráljuk.
Gondolom Gabi sem tapossa az autóját ezért tud normálisan fogyasztani, ha valaki a mai autók menetteljesítményét próbálja kierőszakolni egy bogármotorból akkor elképzelhetők a lentebb írt"teljesen normális" fogyasztások.  Tongue
Vagy nézzük Maresz motorját, ha az azokkal a paraméterekkel tud 9-et enni, akkor egy "D" 1.2 től tökéletes a 6 liter.

Üssetek. 

Egyetértek, de azért megjegyzem hogy az enyém is 1625 cm3 tuning központi dupla weberrel 8-12 közt járok.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19910 Dátum: 2007 Október 09, 11:58:11 »

Pont tegnap tesztelgettem a motor hangját különböző fordulatoknál. 4200-nál már nagyon hangos, de még ment volna kicsit, csak elfogyot az út.
De, hogy a kérdésre is válaszoljak, én 4000 fölé hosszú távon nem szoktam menni.
Egy szabvány 1.3-as AB-s motort meddig illik pörgetni?
én km óra szerint 95ig szoktam az kb 3000-3100-as fordulat és az kb 87-nek felel meg gps szerint.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #19909 Dátum: 2007 Október 09, 11:43:31 »

Egy szabvány 1.3-as AB-s motort meddig illik pörgetni?
én km óra szerint 95ig szoktam az kb 3000-3100-as fordulat és az kb 87-nek felel meg gps szerint.

gps a pontosabb, 90-es utazó sima üvgy az 1.2-nek is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19908 Dátum: 2007 Október 09, 11:36:45 »

Egy szabvány 1.3-as AB-s motort meddig illik pörgetni?
én km óra szerint 95ig szoktam az kb 3000-3100-as fordulat és az kb 87-nek felel meg gps szerint.

üveghangig!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #19907 Dátum: 2007 Október 09, 11:20:23 »

Egy szabvány 1.3-as AB-s motort meddig illik pörgetni?
én km óra szerint 95ig szoktam az kb 3000-3100-as fordulat és az kb 87-nek felel meg gps szerint.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19906 Dátum: 2007 Október 09, 10:55:14 »

aakor erre ráugranék!!
söröt majd viszem

jaóvahn

a rekeszest szeretem  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #19905 Dátum: 2007 Október 09, 10:52:31 »

nekem a buszban 1.6 os motor van 1.3 as fuvokával és hosszuváltoval.....nem tudom a pontos fogyasztást,de 10 alatt van!!
Mekkorák az 1.3-as fúvókáid?
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #19904 Dátum: 2007 Október 09, 10:21:40 »


nekem van 1 hasonló állapotú... pár sörért a tiéd Wink

aakor erre ráugranék!!
söröt majd viszem

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19903 Dátum: 2007 Október 09, 10:11:56 »

Árat nem tudok, de a Kalangya Jani Kaposváron régebben foglakozott kormányok felújításával (talán még most is). Szép, igényes a munkája.

egy ilyen állapotú kormány kb mennnyit ér? illetve hogy lehet felújítani???

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19902 Dátum: 2007 Október 09, 10:11:19 »

egy ilyen állapotú kormány kb mennnyit ér? illetve hogy lehet felújítani???


nekem van 1 hasonló állapotú... pár sörért a tiéd Wink


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #19901 Dátum: 2007 Október 09, 10:08:25 »

egy ilyen állapotú kormány kb mennnyit ér? illetve hogy lehet felújítani???

[melléklet törölve az admin által]

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #19900 Dátum: 2007 Október 09, 09:56:42 »

az enyém 120-at eszik ........................................................................ ezren Grin Evil
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #19899 Dátum: 2007 Október 09, 09:53:25 »

nekem a buszban 1.6 os motor van 1.3 as fuvokával és hosszuváltoval.....nem tudom a pontos fogyasztást,de 10 alatt van!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19898 Dátum: 2007 Október 09, 08:22:57 »

Én már nem is írok semmit.  Lips Sealed
Viszont amit VW66 ír az teljesen korrekt, ezeket én is produkálom bármikor 165/80 gumival, 155-el ugye mégjobb eredmények jönnének ki.
Az óráról csak annyit hogy míg a mutatós része csalhat, mert ott mágnesek rugóerők befojásolják a működést és az 30 egynéhány év alatt változhat, addíg a számláló tisztán fogaskerék áttétel alapú az nem csalhat csak ha a kerékméretet baszkuráljuk.
Gondolom Gabi sem tapossa az autóját ezért tud normálisan fogyasztani, ha valaki a mai autók menetteljesítményét próbálja kierőszakolni egy bogármotorból akkor elképzelhetők a lentebb írt"teljesen normális" fogyasztások.  Tongue
Vagy nézzük Maresz motorját, ha az azokkal a paraméterekkel tud 9-et enni, akkor egy "D" 1.2 től tökéletes a 6 liter.

Üssetek. 

Km számlálóhoz: én ugy vettem észre (az a tapasztalatom), hogy az elvileg gyári kerékszettel (155 R15) 100km-ként, olyan 5-10 km rel többet mutat....

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19897 Dátum: 2007 Október 09, 08:03:13 »

Úgy néz ki ma megtaláltam a hibáját az önindító nemindításának.
Reggel megint megmakacsolta magát, megint csak félig vagy még annyira sem húzott be a behúzótekercs az önindítóban.
Gyorsan kikaptam a hátsó ülést és megkerestem azt a csatlakozást amit asszem Funk kolléga ajánlott mint hibaforrást ami a kötegből megy az önindítóig, majdnem a fűtés Y alatt van nem épp észrevehető helyen.
Mikor már megfogdostam éreztem, hogy meleg úgyhogy valószínűleg itt lehetett a bibi.
Megpucolgattam összenyomtam a sarut és visszaszigeteltem.
Most jó.
Rohadt rejtett hibák.

Én két hónapig szoptam vele.Az önindíton két saru van,én a végén duplikáltam.Vész esetén ülés felhajt,kézzel drótot gyújtás mellett +-ra tesz,indulás.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #19896 Dátum: 2007 Október 09, 07:05:58 »

csütörtökön lett feltötve bogár akksija kb 500m-t mentünk vele és azóta benn állt garázsban és 10.8ra merült és nem indul, mitől merülhet le? Oké hogy a rádiónak a fix 12V be van kötve memoria miatt de az nem vesz fel ennyit ....szóval ötleteket várok Smiley akksi 4éve piros 58 AH dízelhez való nagy indítóáramú banner

Hehhh!
Öcsisajt is majdnem így járt.... A Tatabányai Tali óta nem sokat mentem vele, csak most szombaton, GSattiékhoz és szombat délelőtt tolással indult csak... igaz, akkor 2 m után.... (mondjuk a beleszerelt relé miatt egy kicsit gyengébb áram esetén már kaput az indítás, de friss az akksi, végül is...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #19895 Dátum: 2007 Október 09, 07:05:28 »

Arról inkább nem írok...
Egyfajta betegség itt a fórumon, hogy a népek egymást oltják itt a fogyasztással kapcsolatban.
Én már nem is írok semmit.  Lips Sealed
Viszont amit VW66 ír az teljesen korrekt, ezeket én is produkálom bármikor 165/80 gumival, 155-el ugye mégjobb eredmények jönnének ki.
Az óráról csak annyit hogy míg a mutatós része csalhat, mert ott mágnesek rugóerők befojásolják a működést és az 30 egynéhány év alatt változhat, addíg a számláló tisztán fogaskerék áttétel alapú az nem csalhat csak ha a kerékméretet baszkuráljuk.
Gondolom Gabi sem tapossa az autóját ezért tud normálisan fogyasztani, ha valaki a mai autók menetteljesítményét próbálja kierőszakolni egy bogármotorból akkor elképzelhetők a lentebb írt"teljesen normális" fogyasztások.  Tongue
Vagy nézzük Maresz motorját, ha az azokkal a paraméterekkel tud 9-et enni, akkor egy "D" 1.2 től tökéletes a 6 liter.

Üssetek. 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #19894 Dátum: 2007 Október 08, 23:25:56 »

Sikerül szétszedni a váltót. A krokodil emelő kinyomta könnyedén.
Egy AB-s rövid váltóról van szó, és tettem egy érdekes felfedezést.
Az a táblázat a mi a CSP oldalán van nem jó (legalábbis az AB váltóhoz nem jó). Itt a rövid váltok 4. fokozatának az áttételét nem jól adták meg. A szétszedett váltó 4. fokozatának a fogaskerekei 24 illetve 27 foggal rendelkeznek, ami 0,89 áttételt jelent. Ott 0,93 van írva. A többi fokozat áttétele jól van megadva, de a fogszámok ott sem stimmelnek. A differenciál műnek jók az adatai.

Tehát igaza volt NGA-nak, amikor azt állította, hogy a rövid váltó 4. fokozata 0,89.

Fura, hogy egy ekkora cégnek ilyen hiba van az oldalán, vagy még az lehet, folyamatosan kísérleteztek a fogaskerekekkel és sok féle váltó belső van. Ezek után miben legyen biztos az ember? Roll Eyes

hasonlítgtáshoz nálam is rohad egy váltó, következő pécsi talin szét lehet kapni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19893 Dátum: 2007 Október 08, 23:10:33 »

Ez érdekes lesz, hogy mi oktatjuk a németeket a saját autójukról! 

Kíváncsi vagyok a válaszra.


Köszi. Irtam nekik...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19892 Dátum: 2007 Október 08, 23:06:30 »

De nem tudok svábul (se).
Nekem egy nemzetközileg érthető táblázat kéne.  Roll Eyes

Annyi info van azon az oldalon es oldalrol, hogy par ev kellene, hogy az ember vegigolvassa. Jo bongeszest.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1513 1514 1515 1516 1517 [1518] 1519 1520 1521 1522 1523 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.