www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:31:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1543 1544 1545 1546 1547 [1548] 1549 1550 1551 1552 1553 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557211 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18722 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:04:24 »

Nem igazán, mert a fém fékcsőnek nagyon szűk a belső átmérője. Ezért "ejtő tartályos" módszernél nem tudna elég utánnafolyni fékezéskor illetve fékpedál elengedésekor nyomás alatt maradna a rendszer amég a szűk átmérőn visszakerülne a folyadék a tarályba. De amit Typ117 írt az életképes.
Igazad van !
A tartályhoz menő csövek belső átmérője tényleg sokkal nagyobb!

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18721 Dátum: 2007 Szeptember 02, 22:53:10 »

Van hátul a  két fék felé egy elosztó!Én olyat alkalmaznék.Az elosztónál merev csövekkel.A csövek másik oldalára pedig gumi csövet bilinccsel!Nem tudom ,hogy ez kivitelezhető-e ,de ez jutott eszembe!

Nem igazán, mert a fém fékcsőnek nagyon szűk a belső átmérője. Ezért "ejtő tartályos" módszernél nem tudna elég utánnafolyni fékezéskor illetve fékpedál elengedésekor nyomás alatt maradna a rendszer amég a szűk átmérőn visszakerülne a folyadék a tarályba. De amit Typ117 írt az életképes.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 02, 22:55:19 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18720 Dátum: 2007 Szeptember 02, 21:43:30 »

hello segitség kellene.
az oválra kétkörös föfékmunkahengert raktam.s a kasztnin meg csak egy csönek van hely ami a fékolaj tartályba megy.hogyan lehet egyesiteni a két kört? vagy milyen megoldást tudtok javasolni. kasznit nem akarom megfurni.
Van hátul a  két fék felé egy elosztó!Én olyat alkalmaznék.Az elosztónál merev csövekkel.A csövek másik oldalára pedig gumi csövet bilinccsel!Nem tudom ,hogy ez kivitelezhető-e ,de ez jutott eszembe!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18719 Dátum: 2007 Szeptember 02, 20:03:35 »

Nem baj, csak ha elfolyik az olaj, akkor mindegy, melyik körben, de leüríti a tartályt, és éppúgy megszűnik a fékhatás, mint egykörösnél.
Olyan anygból, ami bírja a fékfolyadékot, pl. valami fém.
Ja és ne látsszon, mert a műszakin beleköthetnek.
nem szűnik meg szerintem!
a fék fölötti csőszakaszban az Y-ig ott marad az olaj. azzal még el tudsz menni egy kicsit. olyan mintha kicsike lenne a tartály, nem?
tedd az Y-t minél magasabbra.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18718 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:28:01 »

a fékolaj tartály ha Y lonozva van az miért baj?
milyen anyagbol kell lennie?

Nem baj, csak ha elfolyik az olaj, akkor mindegy, melyik körben, de leüríti a tartályt, és éppúgy megszűnik a fékhatás, mint egykörösnél.
Olyan anygból, ami bírja a fékfolyadékot, pl. valami fém.
Ja és ne látsszon, mert a műszakin beleköthetnek.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #18717 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:22:57 »

Egykörös főfékhenger? Wink
Vagy T-elágazás a csőre, csak éppen a kétkörös értelme szűnik meg.
a fékolaj tartály ha Y lonozva van az miért baj?

milyen anyagbol kell lennie?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18716 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:19:39 »

hello segitség kellene.
az oválra kétkörös föfékmunkahengert raktam.s a kasztnin meg csak egy csönek van hely ami a fékolaj tartályba megy.hogyan lehet egyesiteni a két kört? vagy milyen megoldást tudtok javasolni. kasznit nem akarom megfurni.

Egykörös főfékhenger? Wink
Vagy T-elágazás a csőre, csak éppen a kétkörös értelme szűnik meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #18715 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:18:17 »

hello segitség kellene.
az oválra kétkörös föfékmunkahengert raktam.s a kasztnin meg csak egy csönek van hely ami a fékolaj tartályba megy.hogyan lehet egyesiteni a két kört? vagy milyen megoldást tudtok javasolni. kasznit nem akarom megfurni.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #18714 Dátum: 2007 Szeptember 01, 21:42:32 »

faca
tippelhetek?
3-as henger?  Grin
túl nagy előgyújtás? Grin

Talált, süllyedt  Cool
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18713 Dátum: 2007 Szeptember 01, 20:20:08 »

szvsz normális, nekem is hasonló.
lökös felment?

Meg  nem volt idom felrakni, eddig kicsiszoltam belole a rozsda nagyreszet, ha kesz lesz felrakom ... Tbanyara vszeg rajta lesz mar, koszonom. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
dt
« Hozzászólás #18712 Dátum: 2007 Szeptember 01, 18:12:27 »

Most ugye a valtokarrol beszelunk? (A "valtorud" nalam nem feltetlen ezt jelenti) H kell allnia az alatta levo lemeznek? En is levettem, visszalogikaztam, h h kell allnia es most olyan, h ha hatramenetbe kapcsolok akkor kiugrik a valtokar kozepre, de hatramenetben marad a valto ... :-) Qzma persze azt mondta, h "ez normalis, az enyem is ilyen", de az o csodagepevel ellentetben nekem nem ilyen volt, mukodott normalisan... :-) Szoval a kerdes igazabol az, h mien allasban kell lennie annak a lemeznek?

szvsz normális, nekem is hasonló.
lökös felment?
1303LS
« Hozzászólás #18711 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:54:49 »

a bóbitában gondolom nincs ilyen probléma. :-))

az a baszki, hogy már kétszer megcumiztam ilyen seeger-kiesős témát, ezért érdeklődtem vala.
ha lecsíped a végét, akkor viszont nehéz lesz kioperálni, ha kell.
hehh... az élet szenvedés.
Legközelebb tegyél bele ilyen szilikon gumi karika szerű izét az nem karcolja a hengert.
És/vagy az új seegert kicsit kitágítod és nyílással le vagy felfelé teszed be, semmiképp sem oldalt, gondolom érted miért.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18710 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:50:34 »

Nem a kihajlással van a gond hanem a kieséssel.
Ha nem csippented le akkor nagyobb a tömege a zégernek és megesehet, hogy egy nagyobb fordulaton asló, vagy felső holtponti irányváltáskor a tehetetlenségénél fogva összenyomódik és kijön a vályúból, aztán ott még el lehet egy darabig de előbb utóbb a dugattyú alatt vagy felett köt ki.   Evil
Ha lecsíped kisebb tömeg kisebb erők.
Extrém fordulat meg visszaváltáskor, vagy üresben csutkagázon pörgetéskor lehet, üzemi körülmények között azért az a zéger bírja a helyét.
Jobb lecsípni, vagy jól kihajlítva erősen betenni.

a bóbitában gondolom nincs ilyen probléma. :-))

az a baszki, hogy már kétszer megcumiztam ilyen seeger-kiesős témát, ezért érdeklődtem vala.
ha lecsíped a végét, akkor viszont nehéz lesz kioperálni, ha kell.
hehh... az élet szenvedés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #18709 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:41:56 »

nekem is csinált ilyet a ropogón.
szerintem nem kihajlott, hanem kipottyant egyszerűen.

vagy nem?
Nem a kihajlással van a gond hanem a kieséssel.
Ha nem csippented le akkor nagyobb a tömege a zégernek és megesehet, hogy egy nagyobb fordulaton asló, vagy felső holtponti irányváltáskor a tehetetlenségénél fogva összenyomódik és kijön a vályúból, aztán ott még el lehet egy darabig de előbb utóbb a dugattyú alatt vagy felett köt ki.   Evil
Ha lecsíped kisebb tömeg kisebb erők.
Extrém fordulat meg visszaváltáskor, vagy üresben csutkagázon pörgetéskor lehet, üzemi körülmények között azért az a zéger bírja a helyét.
Jobb lecsípni, vagy jól kihajlítva erősen betenni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18708 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:07:24 »

akkor nem hajlik ki.

nekem is csinált ilyet a ropogón.
szerintem nem kihajlott, hanem kipottyant egyszerűen.

vagy nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18707 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:03:54 »

és az miért is jó, ha lecsippented a végét???
akkor nem hajlik ki.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18706 Dátum: 2007 Szeptember 01, 14:56:36 »

Tipikus. Zégerek végét ezért kell lecsippantani.
 Wink

és az miért is jó, ha lecsippented a végét???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18705 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:59:52 »

Aha, most mar ertem, koszonom! :-)

ezen ilyen "hajlítottrdót" zéger van, nem olyan "köralakúlemez kétlyukkal".  Cool
Ilyen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18704 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:57:04 »

Miert, ez vmi zeger volt vmikor ? :-o Nekem nem hasonlit, persze lehet, h pannonian ilyen a zeger ;-)

Ilyen.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18703 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:42:12 »

Miert, ez vmi zeger volt vmikor ? :-o Nekem nem hasonlit, persze lehet, h pannonian ilyen a zeger ;-)
ezen ilyen "hajlítottrdót" zéger van, nem olyan "köralakúlemez kétlyukkal".  Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18702 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:40:37 »

Van alatta egy lemez, annak az állását jegyezd meg, mert ha nem úgy kerül vissza, akkor menet közben be lehet nyomni hátramenetbe, ami nem egészséges!

Most ugye a valtokarrol beszelunk? (A "valtorud" nalam nem feltetlen ezt jelenti) H kell allnia az alatta levo lemeznek? En is levettem, visszalogikaztam, h h kell allnia es most olyan, h ha hatramenetbe kapcsolok akkor kiugrik a valtokar kozepre, de hatramenetben marad a valto ... :-) Qzma persze azt mondta, h "ez normalis, az enyem is ilyen", de az o csodagepevel ellentetben nekem nem ilyen volt, mukodott normalisan... :-) Szoval a kerdes igazabol az, h mien allasban kell lennie annak a lemeznek?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18701 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:36:25 »

Tipikus. Zégerek végét ezért kell lecsippantani.
 Wink

Miert, ez vmi zeger volt vmikor ? :-o Nekem nem hasonlit, persze lehet, h pannonian ilyen a zeger ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18700 Dátum: 2007 Szeptember 01, 12:26:43 »

Hell!
szeretnék veletek megosztani egy pár fotót. igaz nem tipus azonos, de gépész...
hát bizony ha 52 éves egy vas...
és hát Pannonia.

Tipikus. Zégerek végét ezért kell lecsippantani.
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18699 Dátum: 2007 Szeptember 01, 11:58:33 »

Van alatta egy lemez, annak az állását jegyezd meg, mert ha nem úgy kerül vissza, akkor menet közben be lehet nyomni hátramenetbe, ami nem egészséges!

ehh, kicsit recseg... belefér :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18698 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:42:59 »

Van alatta egy lemez, annak az állását jegyezd meg, mert ha nem úgy kerül vissza, akkor menet közben be lehet nyomni hátramenetbe, ami nem egészséges!

2 fontos kérdés

ha a váltórudat elkezdem kitekerni, az kijön, vagy az alján a 2 csavart is le kell szedni? + egyben marad a váltó, nem esik szét, nem rontom el ha így kiszedem?

ha az akksi mellé kerülne egy hangszóró, a mágnesesség nincs káros hatással az akkura?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18697 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:40:23 »

alul a két csavart kell kivenni. alap esetben nem esik szét.

2 fontos kérdés

ha a váltórudat elkezdem kitekerni, az kijön, vagy az alján a 2 csavart is le kell szedni? + egyben marad a váltó, nem esik szét, nem rontom el ha így kiszedem?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #18696 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:25:20 »

2 fontos kérdés

ha a váltórudat elkezdem kitekerni, az kijön, vagy az alján a 2 csavart is le kell szedni? + egyben marad a váltó, nem esik szét, nem rontom el ha így kiszedem?

ha az akksi mellé kerülne egy hangszóró, a mágnesesség nincs káros hatással az akkura?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18695 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:12:19 »

3

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18694 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:12:02 »

2

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18693 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:11:39 »

Hell!
szeretnék veletek megosztani egy pár fotót. igaz nem tipus azonos, de gépész...
hát bizony ha 52 éves egy vas...
és hát Pannonia.

[melléklet törölve az admin által]
1303LS
« Hozzászólás #18692 Dátum: 2007 Szeptember 01, 07:09:23 »

Nem, szerintem a 6,5-es lyukban elég nehéz lenne elhajtani a 8-as menetvágót. Ez nem a kúpos fajta vágó, a lyukat nem szélesítil. Oldalanként 0.25-0.25-ös profilnak elégnek kell lennie, így is nagyon nehéz volt hajtani benne nagy hajtóvassal is.
Szakbarbárok ökölszabálya, hogy 8-as, 10-es menetméretig a 0.8-as a szorzót használjuk.
M8-as menetnél 8mm*0.8=6.4mm
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18691 Dátum: 2007 Szeptember 01, 00:36:43 »

Bocs megnéztem tényleg 7-rs fúróval fúrtam. Roll Eyes 
OK!Tényleg nem akartam okoskodni,de jobb ha tart a csavar!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18690 Dátum: 2007 Szeptember 01, 00:31:46 »

Nem, szerintem a 6,5-es lyukban elég nehéz lenne elhajtani a 8-as menetvágót. Ez nem a kúpos fajta vágó, a lyukat nem szélesítil. Oldalanként 0.25-0.25-ös profilnak elégnek kell lennie, így is nagyon nehéz volt hajtani benne nagy hajtóvassal is.
Bocs megnéztem tényleg 7-rs fúróval fúrtam. Roll Eyes 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18689 Dátum: 2007 Szeptember 01, 00:29:24 »

Nem használtál egy kicsit nagy fúrót?A 8-as menethez 6,5-tel illene fúrni,de ilyenkor a 7-es elmegy .De a 7,5-es-nél nem lesz kicsi a menetprofil?Nem akarok okoskodni!!
Nem, szerintem a 6,5-es lyukban elég nehéz lenne elhajtani a 8-as menetvágót. Ez nem a kúpos fajta vágó, a lyukat nem szélesítil. Oldalanként 0.25-0.25-ös profilnak elégnek kell lennie, így is nagyon nehéz volt hajtani benne nagy hajtóvassal is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18688 Dátum: 2007 Augusztus 31, 23:39:07 »

A hengerek a motoromból  Sad Hogyan tudott ennyire átégni?
Szerencsére már látszik az alagút vége, talán már Tatabányára kész lesz  Cool
faca
tippelhetek?
3-as henger?  Grin
túl nagy előgyújtás? Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18687 Dátum: 2007 Augusztus 31, 23:38:41 »

Ha szar a szintron akkor motorféknél megtartja, nem dobja ki.
SZVSZ rudazat.
Igaz, a rudazatnál is lehet gond a csatlakozásnál. De a motorféknél is kidobhatja, mert ha nagyon kopott vagy meg van égve a szinkrongyűrűn a súrlódó felület illetve kopottak a fogak a papucsok nem tudják helyes pozícióban tartani kapcsoláskor ezáltal a kapcsológyűrű csak a kapcsoló fogak élére kapcsolódik és ezért szórja ki. A foghegyről meg könnyen leugrik a a kapcs.gyűrű.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18686 Dátum: 2007 Augusztus 31, 23:31:07 »

Ma voltam egy 160km es turat a bug-al. Szepen ment egeszen karcag elott vagy 20km-el kidobtra a 4-et. (csinalt mar ilyet de nagyon ritkan)
Kib@szott nagyott recsent es kidobta a 4-et. utanna csak ugy tudtam menni hogy tartottam a valtokart hogy ne dobja ki.
ha nem valtoztattam a forulaton akkor talan megalt de gazelvetelre vagy gazadasra megint kidobja. A 3 tartobak zsir uj meg nincs benne 2ezer km.
Szerintetek mi lehet?
koszi Huh

Szar a szinkron, vagy ha mexikói, brazil bakokat vettél nézd meg a hátsókat. Nekem a brazil kb 1 hónapig tartott Grin. De a váltóm is kiszórta a 4.et. Tettem be új bakokat németet meg egy másik váltót. Nem akartam belemélyedni, mert nem nagy cucc kicserélni a szinkron gyűrűt, de akkor már illik a kapcsológyűrűt is meg aztán ki tudja milyen a fogaskeréken a kapcsolódó fogazás. Na meg a difinek is volt hangja. Így a 3 váltó közül betettem a legjobbat. Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #18685 Dátum: 2007 Augusztus 31, 22:53:38 »

A hengerek a motoromból  Sad Hogyan tudott ennyire átégni?
Szerencsére már látszik az alagút vége, talán már Tatabányára kész lesz  Cool

[melléklet törölve az admin által]
1303LS
« Hozzászólás #18684 Dátum: 2007 Augusztus 31, 20:56:39 »

szar a szinkron a 3 4 ben mert közös a tengelye
Ha szar a szintron akkor motorféknél megtartja, nem dobja ki.
SZVSZ rudazat.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18683 Dátum: 2007 Augusztus 31, 20:52:28 »

Tegnapi eszembé keretén belül kicseréltem a repedt auspuffomat. Ne tudjátok meg! Kezdetnek csak simán beletört a hengerfejbe 2 tőcsavar...
Aztán nemigen akart a dob összejönni a hátsó hengerek csövével.Aztán a hátfal is szar helyen van, cserélni kell, mert a lakatos a régi (hajlott) dobhoz húzatta ki.(van nálam új az ágy alatt) De sikerült, bár még a furulyákat netudtam feltenni a hátfal miatt. A hengerfejben elfúrtam a csavarokat 7,5-ös kobaltos fúróval, majd áthajtottam rajt a 8-as menetvágót, és ment bele a keményacél csavar. Először persze kihajtózni akartam, de amit a helyi szerszámboltban adtak nem is olcsón "kihajtókészletet" szart sem ért. Ha csak simán hajtóvas nélkül, kézzel tekertem, is simán szétnyíródott .(!)
mindenesetre fent van, nem is rossz a hangja furulyák nélkül sem.
Nem használtál egy kicsit nagy fúrót?A 8-as menethez 6,5-tel illene fúrni,de ilyenkor a 7-es elmegy .De a 7,5-es-nél nem lesz kicsi a menetprofil?Nem akarok okoskodni!!

Oldalak: 1 ... 1543 1544 1545 1546 1547 [1548] 1549 1550 1551 1552 1553 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.