www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:32:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1542 1543 1544 1545 1546 [1547] 1548 1549 1550 1551 1552 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557227 alkalommal)
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18762 Dátum: 2007 Szeptember 04, 11:48:51 »

A dupla vákumos azért dupla, hogy a két csatlakozás rámenjen. Wink
Ha szimpla vákumosad van, akkor az egyiket ledugózod, másikat pedig rákötöd, mintha szimpla vákumos lenne, így úgy is működik (nagyjából).
A 009 kizárólag fordulatra szabályoz, így szerintem nem utcára való, kis fordulaton nagy gázra semmit nem csinál, csak a fogyasztás nő... Aztán ezzel persze sokan vitatkoznak, ízlések és pofonok.
Szerintem rosszul fogalmaztam és elbeszélünk egymás mellett Smiley A karbin van 2 csonk és a szívócsonkon is van egy. A karbi egyik csonkja össze van kötve az elosztóval. A karbi másik csonkja és a szívócsonkon lévő le van dugózva. Ezek érdekelnének, hogy összekössem őket vayg ne?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18761 Dátum: 2007 Szeptember 04, 11:05:26 »

Köszönöm. Akkor a 2 csövet egyesíteni kellene és úgy rádugni a dupla vákumos elosztóra? Lenne valami érezhető változás mondjuk fogyasztásban? Vagy ezért ne cseréljem le az elosztót?

A dupla vákumos azért dupla, hogy a két csatlakozás rámenjen. Wink
Ha szimpla vákumosad van, akkor az egyiket ledugózod, másikat pedig rákötöd, mintha szimpla vákumos lenne, így úgy is működik (nagyjából).
A 009 kizárólag fordulatra szabályoz, így szerintem nem utcára való, kis fordulaton nagy gázra semmit nem csinál, csak a fogyasztás nő... Aztán ezzel persze sokan vitatkoznak, ízlések és pofonok.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18760 Dátum: 2007 Szeptember 04, 11:00:04 »

Üdvözlet Mindenkinek!

Beszereztem egy fordulatszámmérőt amit be is szereltem a verdába, ami 4 ill. 6 hengeres autóknál is használható....
Az a helyzet, hogy a valós értéknél jóval kevesebbet mutat, a hátulján van egy tekerőpoti, amit tekergetve szintén semmit nem változik semmi!
A megoldásra keresek jó ötleteket valamint segítséget!!

Ha átkapcsolod 6 hengeres állásba változik?
Régi Típus? Ezek felépítése elég egyszerűnek mondható. Pár passzív alkatrész (ellenállás, kondenzátor, poti) meg egy, max. kettő tranzisztor, dióda (ha valami tönkremehet akkor szerintem ezek). De ha minden jó, még akkor is elképzelhető hogy nem lesz pontos minden tartományban. Pl.: Ha beállítod, hogy alul (1000-3000) pontos legyen akkor felül lehet hogy elég nagy lesz a hiba és fordítva...Nálam ez volt a helyzet. Úgy oldottam meg hogy felvetem az óra karakterisztikáját: adott feszültségre milyen kitérést produkál, majd az adatokat felhasználva csináltam egy mikrokontrolleres meghajtást hozzá. És még ennél is előfordulnak érdekes hibák: pl. ha az óra végkitérésbe megy (8000) majd vissza, van egy tartomány alul 2000-3000-ig amikor pontatlan lesz (alá-jelez) egy darabig. Hasonló jelenséget produkált nemrég a benzinszintmérőm is. Telitank(nem túl sűrűn fordul elő Smiley ) után  már csak 5 L maradt - az óra szerint - amikor úgy vettem észre hogy nem a szokásos ütemben fogy a benzin. Egy benzinkútnál tankoltam 5 L tartalékot egy kannába, kiváncsi voltam hogy mikor fogy ki a tartály: kb 2L - el a vége előtt szépen el is fogyott az erő... Egy kis idővel ezután újra jól jelezte a szintet. Nemtudom mi lehet a pontos magyarázat talán a rugóban marad valami +mechanikai feszültség?
De visszatérve a fordulatszámmérőhöz: nálam egyszer az is előfordult hogy nem érintkezett jól a megszakítóra kötött vezeték, ennek ellenére az óra működött csak kevesebbet mutatott.

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18759 Dátum: 2007 Szeptember 04, 08:19:52 »



Neked meg miféle hentes-lerakat van az udvarodon? 

[melléklet törölve az admin által]

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18758 Dátum: 2007 Szeptember 04, 07:45:25 »

Köszönöm. Akkor a 2 csövet egyesíteni kellene és úgy rádugni a dupla vákumos elosztóra? Lenne valami érezhető változás mondjuk fogyasztásban? Vagy ezért ne cseréljem le az elosztót?

 a duplavákumos elosztó qrva drága újjonnan.használtan ha fáradt a vákum része,nagyobb fordulatnál nem fordítja az alaplapot kellő mértékben.szerintem kár vele szarozni,ha nem olyan van benne.van a 009-es vákumtalan,elvileg jobban ki lehet pörgetni.viszont nem igen van"tudományos" beállítása,inkább csak empirikus.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18757 Dátum: 2007 Szeptember 04, 07:34:40 »

gumipók
á az nagyon agrár manageres megoldás  Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18756 Dátum: 2007 Szeptember 04, 07:08:49 »

az utóbbi 2 hónapban nem mentem vele. lehet hogy ennyi elég volt és kiszáradt, feladta? Sad
újat vettél? mennyi volt? hol?


Persze, hogy újat, egyelőre... a Szabó Mikinél.... 4000 pénz körül volt, asszem...
Azt majd rendel a régi szétszedhetőshöz felújító készletet és meglesz újítva az is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18755 Dátum: 2007 Szeptember 03, 23:18:11 »

Az elosztó vákuumdobozára kéne kötni őket, duplavákumosra.
Köszönöm. Akkor a 2 csövet egyesíteni kellene és úgy rádugni a dupla vákumos elosztóra? Lenne valami érezhető változás mondjuk fogyasztásban? Vagy ezért ne cseréljem le az elosztót?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18754 Dátum: 2007 Szeptember 03, 21:44:48 »

Sziasztok!
Ha 50e km utan enyhen lotyognek az elso kerekcsapagyak (1302-es) es enyhen fesziteni kell rajta, az normalisnak tekintheto?
Mert most eppen ezt tettem.
 Huh
elvileg persze, 50e nem kevés egy csapágy életében. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #18753 Dátum: 2007 Szeptember 03, 21:39:21 »

Sziasztok!
Ha 50e km utan enyhen lotyognek az elso kerekcsapagyak (1302-es) es enyhen fesziteni kell rajta, az normalisnak tekintheto?
Mert most eppen ezt tettem.
 Huh
matchbox
« Hozzászólás #18752 Dátum: 2007 Szeptember 03, 21:37:27 »

Üdvözlet Mindenkinek!

Beszereztem egy fordulatszámmérőt amit be is szereltem a verdába, ami 4 ill. 6 hengeres autóknál is használható....
Az a helyzet, hogy a valós értéknél jóval kevesebbet mutat, a hátulján van egy tekerőpoti, amit tekergetve szintén semmit nem változik semmi!
A megoldásra keresek jó ötleteket valamint segítséget!!
szerintem rossz a potmeter - hasznalt muszereknel ez nem meglepo
ha uj, akkor lehet reklamalni
Sompi
« Hozzászólás #18751 Dátum: 2007 Szeptember 03, 20:54:36 »

feszítésre már van 2 ötletem Wink
..én egyszerüen leveszem a mocitetőt ha matatok a gép körül. .....így legalább nem qrom be a fejem.......
gumipók
...és a gumipókjaim is megmaradnak!  Grin
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #18750 Dátum: 2007 Szeptember 03, 20:50:40 »

Üdvözlet Mindenkinek!

Beszereztem egy fordulatszámmérőt amit be is szereltem a verdába, ami 4 ill. 6 hengeres autóknál is használható....
Az a helyzet, hogy a valós értéknél jóval kevesebbet mutat, a hátulján van egy tekerőpoti, amit tekergetve szintén semmit nem változik semmi!
A megoldásra keresek jó ötleteket valamint segítséget!!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18749 Dátum: 2007 Szeptember 03, 20:44:01 »

feszítésre már van 2 ötletem Wink

gumipók



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #18748 Dátum: 2007 Szeptember 03, 20:30:42 »

1.6-nál a kereszttartó pont oda csatlakozik, az le kell szedni előle
a pumpafedelet négy csavar tartja, azok kiszedése után a fedél az egyik fogaskerékkel lejön
a pumpa belsejét viszont necces kiszedni... finoman kocogtatva vagy kijön, vagy nem (de inkább nem...)
ha kijön, mázli, ha nem jön ki, szívás

Van pumpa kihúzó szerszám, nem drága, de te is tudsz ilyet csinálni. Mintát találsz a kereskedők honlapján. Két féle pumpa van, nézd meg, milyen vezérmű hajtókereked van. Évjáratfüggő, de hol van már eredeti motor?


köszönöm!!

asszem sikerült,és elég simánn ment!!
KÖSZÖNÖM!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18747 Dátum: 2007 Szeptember 03, 20:02:49 »

Nekem simán nyílik, kiemelve, csak hát nem marad nyitva, mivel a rugó nem feszíti.

feszítésre már van 2 ötletem Wink

Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18746 Dátum: 2007 Szeptember 03, 16:02:15 »

Rám egy kicsit rámijesztettek hogy ha a lent emlitett megoldást akarom az bezony fogyaszt mint állat...

azert, mert nehez beallitani, van egy ertelmes kompromisszum amikor meg jol megy de nem eszi le a hajad, ha rosszul allitod be akkor elerheto, hogy kb ugyanugy megy de omlik a benzin....
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #18745 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:58:06 »

Rám egy kicsit rámijesztettek hogy ha a lent emlitett megoldást akarom az bezony fogyaszt mint állat...

nekm 36osok vannak fent és még egy 294es tengelyem is van ha 100al utazol 9körül ha nyomod 140körül akkor 14e

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18744 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:52:15 »

Csakhogy nehogy megszoljanak az offolásért Smiley áthoztam ide
Azért ha odalépsz neki egy ilyen megoldásnál:
Két nagyszelepes hengerfej ( 39.0 szívó 35.5 kipufogó )
Összehasonlításul a mostani ( 35.5 szívó 32.0 kipufogó)
Meg az ikerkarbi (ami dupla iker, tehát minden hengerhez egy karbi adja az "anyagot") mindez megoldva egy pár 041-es hengerfejjel, és egy iker Weber 40 IDF karburátorral az okozhat akár egy 20 lityós fogyasztást (na persze maximum) is 1600-os motornál, de lehet hogy én tévedek Smiley
nekm 36osok vannak fent és még egy 294es tengelyem is van ha 100al utazol 9körül ha nyomod 140körül akkor 14e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18743 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:50:31 »

Nekem is préselt van és fordítva van, mint a szétszedhetősnél...
De lehet, hogy megpunnyadt, mint az enyém....pedig ez sem volt régi... de ilyen xarok...
ugy van lent ki fent be présletnél

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #18742 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:50:00 »

2karbival 10alatt fogyaszt a kocsi azért azt ki lehet birni

Csakhogy nehogy megszoljanak az offolásért Smiley áthoztam ide
Azért ha odalépsz neki egy ilyen megoldásnál:
Két nagyszelepes hengerfej ( 39.0 szívó 35.5 kipufogó )
Összehasonlításul a mostani ( 35.5 szívó 32.0 kipufogó)
Meg az ikerkarbi (ami dupla iker, tehát minden hengerhez egy karbi adja az "anyagot") mindez megoldva egy pár 041-es hengerfejjel, és egy iker Weber 40 IDF karburátorral az okozhat akár egy 20 lityós fogyasztást (na persze maximum) is 1600-os motornál, de lehet hogy én tévedek Smiley

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18741 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:48:09 »

Nekem is préselt van és fordítva van, mint a szétszedhetősnél...
De lehet, hogy megpunnyadt, mint az enyém....pedig ez sem volt régi... de ilyen xarok...
az utóbbi 2 hónapban nem mentem vele. lehet hogy ennyi elég volt és kiszáradt, feladta? Sad
újat vettél? mennyi volt? hol?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18740 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:13:27 »

hát próbáltuk mi is mindenhogy már Cheesy én úgy emlékszem lent megy be és fent ki..  Huh
már a tanksapkát is levettük, hátha vákum lett a tankban, de az sem segített

Nekem is préselt van és fordítva van, mint a szétszedhetősnél...
De lehet, hogy megpunnyadt, mint az enyém....pedig ez sem volt régi... de ilyen xarok...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18739 Dátum: 2007 Szeptember 03, 15:11:24 »

Ugye nem fordítva kötötted rá?
Felü re megy a szívó oldal, alulra meg a nyomóoldal... ha jól emlékszem... múlt héten szereltem én is.,...
hát próbáltuk mi is mindenhogy már Cheesy én úgy emlékszem lent megy be és fent ki..  Huh
már a tanksapkát is levettük, hátha vákum lett a tankban, de az sem segített
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18738 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:54:29 »

Van pumpa kihúzó szerszám, nem drága, de te is tudsz ilyet csinálni. Mintát találsz a kereskedők honlapján. Két féle pumpa van, nézd meg, milyen vezérmű hajtókereked van. Évjáratfüggő, de hol van már eredeti motor?

S.O.S.

a busznál ki kéne cserélni az oljpumpát!!
mielött hülyeséget csinálnánk,van valami,amit tudni kell,mire figyeljünk,stb...

elörre is köszi a gyors válaszokat!!,esetleg ábrákat,akármit!!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18737 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:51:16 »

az egybepréselt AC-pumpát hogy tudom letesztelni, hogy jó-e?
2 hónapja még azzal jártam. tegnap átraktuk az új motoromra és nem szívja/nyomja a benzint Sad amit a motorhoz kaptam dettó (az régebbi fajta). elvileg az jó volt rajta úgy tudom. mindkettőt a saját lökőrúdjával használtam. a kocsi úgy állt, hogy kicsit lejtett hátrafelé, így mikor nem volt ledugózva, a benzin a gravitációtól is folyt hátra. nem értem mi lehet a gond  Undecided

a préseltet nyomkodtuk alulról, szörcsögött, kicsit meg elértünk valami vákumot, de mi gyorsabban nyomkodtuk mint a lökőrúd. lehet hogy átereszt és nem tartja a nyomást? de 2 hónapja még hibátlan volt
a régebbit, ami nem préselt, nem tudtuk így szabadon tesztelni , annak erősebb volt a rugója alul.

nem tud adni valaki egy biztosan működőt tesztelésre? hátha más gond van. bár nem értem mi lehetne..



Ugye nem fordítva kötötted rá?
Felü re megy a szívó oldal, alulra meg a nyomóoldal... ha jól emlékszem... múlt héten szereltem én is.,...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #18736 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:39:30 »

de náluk az a baj, hogy nem tud bezáródni az eredeti módon. nem jó helyre jön ki a "kilincs"
Jaaaa! Az nálam is gond volt kb 1/2 óráig.  Grin Kis átalakítás után már záródik.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18735 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:31:51 »

Nekem simán nyílik, kiemelve, csak hát nem marad nyitva, mivel a rugó nem feszíti.

de náluk az a baj, hogy nem tud bezáródni az eredeti módon. nem jó helyre jön ki a "kilincs"
Sompi
« Hozzászólás #18734 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:14:32 »

de akkor nállad is fennáll az a probléma mint Meláknál ha nincs átalakítva a hátfalon a zárnyelv,nállad is egyenesen van a cső
Nekem simán nyílik, kiemelve, csak hát nem marad nyitva, mivel a rugó nem feszíti.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18733 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:14:06 »

S.O.S.

a busznál ki kéne cserélni az oljpumpát!!
mielött hülyeséget csinálnánk,van valami,amit tudni kell,mire figyeljünk,stb...

elörre is köszi a gyors válaszokat!!,esetleg ábrákat,akármit!!

1.6-nál a kereszttartó pont oda csatlakozik, az le kell szedni előle
a pumpafedelet négy csavar tartja, azok kiszedése után a fedél az egyik fogaskerékkel lejön
a pumpa belsejét viszont necces kiszedni... finoman kocogtatva vagy kijön, vagy nem (de inkább nem...)
ha kijön, mázli, ha nem jön ki, szívás
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18732 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:08:30 »

Hello.
Van a karbin és a szívócsonkon egy kis cső. Le van dugózva mindkettő házi megoldással. Működik így is rendesen. Mire szolgál ez? Gondolom össze lehet kötni egy kis csővel, de akkor mi változik?

Az elosztó vákuumdobozára kéne kötni őket, duplavákumosra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18731 Dátum: 2007 Szeptember 03, 13:45:39 »

az egybepréselt AC-pumpát hogy tudom letesztelni, hogy jó-e?
2 hónapja még azzal jártam. tegnap átraktuk az új motoromra és nem szívja/nyomja a benzint Sad amit a motorhoz kaptam dettó (az régebbi fajta). elvileg az jó volt rajta úgy tudom. mindkettőt a saját lökőrúdjával használtam. a kocsi úgy állt, hogy kicsit lejtett hátrafelé, így mikor nem volt ledugózva, a benzin a gravitációtól is folyt hátra. nem értem mi lehet a gond  Undecided

a préseltet nyomkodtuk alulról, szörcsögött, kicsit meg elértünk valami vákumot, de mi gyorsabban nyomkodtuk mint a lökőrúd. lehet hogy átereszt és nem tartja a nyomást? de 2 hónapja még hibátlan volt
a régebbit, ami nem préselt, nem tudtuk így szabadon tesztelni , annak erősebb volt a rugója alul.

nem tud adni valaki egy biztosan működőt tesztelésre? hátha más gond van. bár nem értem mi lehetne..


felrakod, szívó oldala a tankra kötve, nyomó egy benzinálló flakonba és indítózol, ha megy a benzin a flakonba, dolgozik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18730 Dátum: 2007 Szeptember 03, 13:36:33 »

az egybepréselt AC-pumpát hogy tudom letesztelni, hogy jó-e?
2 hónapja még azzal jártam. tegnap átraktuk az új motoromra és nem szívja/nyomja a benzint Sad amit a motorhoz kaptam dettó (az régebbi fajta). elvileg az jó volt rajta úgy tudom. mindkettőt a saját lökőrúdjával használtam. a kocsi úgy állt, hogy kicsit lejtett hátrafelé, így mikor nem volt ledugózva, a benzin a gravitációtól is folyt hátra. nem értem mi lehet a gond  Undecided

a préseltet nyomkodtuk alulról, szörcsögött, kicsit meg elértünk valami vákumot, de mi gyorsabban nyomkodtuk mint a lökőrúd. lehet hogy átereszt és nem tartja a nyomást? de 2 hónapja még hibátlan volt
a régebbit, ami nem préselt, nem tudtuk így szabadon tesztelni , annak erősebb volt a rugója alul.

nem tud adni valaki egy biztosan működőt tesztelésre? hátha más gond van. bár nem értem mi lehetne..

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #18729 Dátum: 2007 Szeptember 03, 12:20:48 »

S.O.S.

a busznál ki kéne cserélni az oljpumpát!!
mielött hülyeséget csinálnánk,van valami,amit tudni kell,mire figyeljünk,stb...

elörre is köszi a gyors válaszokat!!,esetleg ábrákat,akármit!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18728 Dátum: 2007 Szeptember 03, 12:19:17 »

de akkor nállad is fennáll az a probléma mint Meláknál ha nincs átalakítva a hátfalon a zárnyelv,nállad is egyenesen van a cső

Sompi
« Hozzászólás #18727 Dátum: 2007 Szeptember 03, 10:12:57 »

na akkor csak enyém lesz a sok lóvé Grin azért van nállad ez a baj mert te csak vizszintesen helyezted el a csövet , mint látod nállam szögben álla cső és kitoláskor is egyforma távolságra van a hátfal zárnyelvétől a kiemelőszerkezet, akárcsak betolt állapotban
Itten van Sompijé
http://kep.tar.hu/sompibug/50253669?o=12#2

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18726 Dátum: 2007 Szeptember 03, 06:53:41 »

Hello.
Van a karbin és a szívócsonkon egy kis cső. Le van dugózva mindkettő házi megoldással. Működik így is rendesen. Mire szolgál ez? Gondolom össze lehet kötni egy kis csővel, de akkor mi változik?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18725 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:21:53 »

Na még egyet. Virsli kerekeken megy fényezőhöz Tongue

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 02, 23:25:09 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18724 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:18:17 »

De az eleje a lényeg.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18723 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:16:59 »

Elkészültem Wink. Holanp megy fényezőhöz a 70es perecablakos Grin Grin

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1542 1543 1544 1545 1546 [1547] 1548 1549 1550 1551 1552 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.